(opel insignia 1.8 premium)

Filip Trusz

Nowy Peugeot 508 - ceny w Polsce. Atak Francuzów na klasę premium

Nowy Peugeot 508 - ceny w Polsce. Atak Francuzów na klasę premium

Peugeot nareszcie opublikował pełny polski cennik nowego Peugeota 508. I, tak jak wielu podejrzewało, nie jest tanio. Peugeot 508 debiutuje z mocnym silnikiem benzynowym i kosztuje wyjściowo 131 900 zł. Tańszy jest 130-konny diesel, za którego zapłacimy 123 900 zł.

Toyota Avensis FL | Ceny w Polsce | Bez zmian

Toyota utrzyma dotychczasowe ceny modelu Avensis, ale po modyfikacjach wzbogaci się ich wyposażenie

Kia Optima Sportswagon | Ceny w Polsce | "Najważniejsza premiera tego roku"

Już za miesiąc do polskich salonów Kii wjedzie Optima Sportswagon. Kia nazywa ją swoją najważniejszą premierą w tym roku. Ile trzeba będzie za nią zapłacić? To jeden z najciekawiej wycenionych aut w klasie średniej

Zobacz wideo

VW Passat Variant 1.8 TSI - test | Za kierownicą

VW Passat Variant 1.8 TSI - test | Za kierownicą

500 zł (w promocji 95 500 zł), a za Avensisa Premium z wolnossącym motorem 2.0 (152 KM) - 104 490 zł. Dynamicznie stylizowany, choć ciasny Opel Insignia ST 1.6T (180 KM) w wersji Cosmo to wydatek 112 200 zł (w promocji 108 300 zł), a "większa odmiana" Passata - Skoda Superb Combi z tym samym

Nowe auto nawet 35 proc. taniej

Nowe auto nawet 35 proc. taniej

Insignia ST 2.0 CDTi 160 KM Cosmo- cena przed rabatem: 116 700 zł- cena po rabacie: 106 700 zł (-8,5 proc.) Opel oferuje ponadto atrakcyjne kredyty. RenaultClio: rabat 7 000 złRenault Clio 1.2 Tech Run- cena przed rabatem: 45 550 zł- cena po rabacie: 38 550 zł (-15,3 proc.) Megane: rabat 10 000 złRenault

Re: Opel Insignia czy warto?2,cdti

Witam i dziękuję za wpisy . Autko już kupione więc mogę coś napisać od siebie . Po pierwsze to nie jest na pewno klasa premium ,słychać trzaski z kokpitu -przekombinowany Silnik 160 KM 2,0 CDTI -super jedzi Zawieszenie twarde -dla mnie super auto dobrze się prowadzi nie myszkuje ,fajnie

Re: Nowe BMW serii 8

. A Mazda 6 to klasa średnia wyższa. Przez takie projekty zaczynają się zacierać granice między klasami i poprzeczka dla aut premium idzie w górę. Podobnie dziś poprzeczkę podniósł Opel Insignia...

Re: Opel Insignia czy warto?2,cdti

daria.1 napisała: > Witam i dziękuję za wpisy . > Autko już kupione więc mogę coś napisać od siebie . > Po pierwsze to nie jest na pewno klasa premium ,słychać trzaski z kokpitu -prze > kombinowany > Silnik 160 KM 2,0 CDTI -super jedzi > Zawieszenie twarde

Re: Najgorsi kierowcy jeżdżą...

Opel Insignia OPC 2.8 325 KM V6 T - Jesteście bez szans z moją maszynką. To bez dwóch zdań najlepszy Opel, jaki opuszcza mury fabryki tego producenta. Stało się zatem coś, czego mało kto się spodziewał - Opel wkroczył z modelem Insignia na szczebel, który dotychczas zarezerwowany był dla

Re: Detronizator

Chłopaki: klasa to jedno, segment to drugie. Segmenty grupują pojazdy według wymiarów, np: - segment C to VW Golf, Opel Astra, Audi A3, BMW 1, Skoda Octavia - segment D to VW Passat, Opel Insignia, Audi A4, BMW 3 - segment E to VW Phaeton, Audi A6, Mercedes E, BMW 5 Klasy grupują pojazdy

Re: Nieudane ataki na klasę premium

@MS Ciekawe, co by było, gdyby nie spadek formy Forda i Opla i samobójcze strzały, a także np. przejęcia - oto bowiem z następcy Omegi można było zrezygnować, skoro ładniejszy Opel nazywał się Saab; w przypadku Forda sprawa mniej oczywista, Volvo wpadło im sporo później. W każdym razie w

Re: Lista cen Opla Insigni

Insi > gnii? W zasadzie żadna. > > Ford mądrze zrobił, że zastopował linię Mondeo na 2.5 turbo. Więcej nie potrzeb > a, bo po większe moce idzie się do A/B/M. W Oplu widać cały czas myślą, że jak > zrobą jakieś auto pod 300 KM, to będą premium. Widziała żaba jak konia kują i

Re: Lista cen Opla Insigni

przecedzacie > komara, a połykacie wielbłąda! Porównanie z Audi było bardzo zasadne, bo widać, ile trzeba dopłacić za coś, co raczej na pewno będzie lepsze. Tym samym dobrze widać, że Insignia wcale nie jest aż takim znowu atrakcyjnym nabytkiem. > No tak, 2,8 V6 jeszcze bardziej kosmiczna

Re: Skoda Superb - test wideo

Wersja z 3,6-litrowym silnikiem to bardziej manifest Skody na temat Superba niż wymierna propozycja dla klientów. Podobne propozycje mają w swojej ofercie Opel (Insignia 2.8 V6), Ford (Mondeo 2.5T) czy Citroen (3.0 V6, tylko że HDI), a i dawniej w przypadku wielu modeli klasy średniej wisienką na

Re: Opel Astra już od 58 500 zł

"Oczywiście, że nie znajdę takiej limuzyny za 125tys. Ale tylko i wyłącznie dlatego, że żeby dorównać Sonacie 3.3V6 w zupełności powinna wystarczyć Inisgnia 2.0T (220KM). Ja rozumiem, że niektórzy są fanami V6, ale ja tam wolę osiągi - Insignia z tym silnikiem robi 0-100km/h w 7.6 sek (Hyundai V6 w

Re: PSA (Peugoet & Citroen) zwalnia kilkanaście t

, flot korporacyjnych. Problem w tym, że i tu Niemcy wygrywają, dzięki molochowi w postaci Volkswagena, przejmującego kolejne marki (Skoda, Seat, właśnie Porsche). Choć i Niemcy potrafią mieć wpadki, vide ostatnie problemy firmy Opel (troszkę ich poratowała Insignia)...

Re: Saab tnie etaty

wciskać za wszelką cenę ludziom, że to marka premium, a jednocześnie obniżał jakość wyrobów. Żeby było śmieszniej, zaczęli wykorzystywać ośrodek badawczy SAABa dla celów całego GM -zostawiając produkty z Trollhattan w zacofaniu. Szczytem wszystkiego jest wspomniana przez Ciebie i wielu innych Insignia