średnica zawracania

redakcja

Fiat Fiorino - która wersja mini-dostawczaka opłaca się najbardziej? Można go mieć za 450 zł miesięcznie

Fiat Fiorino - która wersja mini-dostawczaka opłaca się najbardziej? Można go mieć za 450 zł miesięcznie

Fiat Professional ma w tym roku wyjątkową ofertę wyprzedażową. Najbardziej popularne modele są dostępne w bardzo atrakcyjnych cenach. Należy do nich Fiorino, które możesz mieć już za 450 złotych miesięcznie. Prześwietlamy ofertę włoskiego producenta.

Opinie Moto.pl: Nowy Peugeot 508 - na przekór trendom

Klasyczne segmenty powoli tracą na rzecz crossoverów i SUV-ów. W związku z tym, trzeba się mocno wyróżniać, by przyciągnąć klienta. Takie właśnie zadanie stoi przed nowym 508. Przypomina sylwetką coupe i celuje w najlepszych graczy klasy średniej.

Opinie Moto.pl: Infiniti QX60 3,5 V6 CVT XTRONIC AWD - Krążownik szos

Niedawno w polskiej ofercie Infiniti pojawił się flagowy okręt tego japońskiego producenta - model QX60. Jego olbrzymie rozmiary i duży, wolnossący silnik benzynowy jasno komunikują, że został stworzony z myślą o przede wszystkim amerykańskim rynku. Sprawdziliśmy, jak się jeździ tym dwutonowym kolosem.

Zobacz wideo

Tymczasem w Japonii... | Nissan Dayz Roox

Tymczasem w Japonii... | Nissan Dayz Roox

rower z kołami o średnicy 27 cali. I to bez składania! Wysokość we wnętrzu wynosi aż 1,4 m. Poruszanie się po ciasnych ulicach powinno być łatwiejsze dzięki średnicy zawracania wynoszącej 8,8 m. Napęd tego "maxi-kei-cara" stanowi trzycylindrowa jednostka o pojemności 0,7 litra i generująca 48

Opinie Moto.pl: Nowy Ford Mustang GT 5.0 - 450 KM w świetnej cenie

Opinie Moto.pl: Nowy Ford Mustang GT 5.0 - 450 KM w świetnej cenie

tam czuje się dobrze. Inżynierowie mocno popracowali nad układem kierowniczym. Przekazuje dużo informacji o aktualnym położeniu kół, dzięki czemu fastback potrafi zadziwić zwinnością w zakrętach. Martwi tylko średnica zawracania. 12,2 metra to niestety przeciętny wynik. Zaskakuje natomiast

ZF Smart Urban Vehicle | Wizja idealnego auta miejskiego?

ZF Smart Urban Vehicle | Wizja idealnego auta miejskiego?

, przez co zajmowanie ciasnych miejsc parkingowych przestaje być problemem. Średnica zawracania wynosi niecałe 7 metrów. Po drugie automatyczne parkowanie. Samochód wyposażony jest w Smart Parking Assist (skrót SPA także może się nie przyjąć). Spodoba się on wszystkim kierowcom, którzy mimo łatwości

Wynik testu

PLUSY MINUSY + dynamiczny silnik + bogate wyposażenie seryjne + mała średnica zawracania - głośny silnik przy wyższych obrotach - nieprecyzyjne wspomaganie układu kierowniczego przy większych prędkościach - wysoka cena WYNIK MEGATESTU max

Mercedes Marco Polo | Ceny w Polsce | Gotowy na wakacje

Mercedes Marco Polo | Ceny w Polsce | Gotowy na wakacje

oferującego kolejne łóżko o wymiarach 2,05 na 1,13 m . Mercedes podkreśla użyteczność Marco Polo w codziennej eksploatacji. Wysokość auta wynosi 1,98 m, co pozwala wjechać na większość parkingów podziemnych, czy do myjni automatycznych. Średnica zawracania wynosi 11,8 m. Szukając samochodu

Mercedes Klasa V Marco Polo

Mercedes Klasa V Marco Polo

zwiększającego przestrzeń wewnątrz auta. Mercedes podkreśla użyteczność Marco Polo w codziennej eksploatacji. Wysokość auta wynosi 1,98 m, co pozwala wjechać na większość parkingów podziemnych, czy do myjni automatycznych. Średnica zawracania wynosi 11,8 m. Od strony technicznej klienci mają do wyboru trzy

Globalna taksówka, odsłona druga | Londyn

Globalna taksówka, odsłona druga | Londyn

jeżdżących po stolicy Wielkiej Brytanii, a określających maksymalną średnicę zawracania na 7,6 m. Na tym można by było poprzestać w modyfikacjach wyglądu zewnętrznego, ale Nissan poszedł dalej. Nowa wizja uwzględnia podobieństwo do kojarzonych z Londynem FX-ów. Zmieniono przedni grill, a także reflektory

Mercedes Marco Polo | Dwie wersje | Galeria

Mercedes Marco Polo | Dwie wersje | Galeria

zwiększającego przestrzeń wewnątrz auta. Mercedes podkreśla użyteczność Marco Polo w codziennej eksploatacji. Wysokość auta wynosi 1,98 m, co pozwala wjechać na większość parkingów podziemnych, czy do myjni automatycznych. Średnica zawracania wynosi 11,8 m. Szukając samochodu kompromisowego, mającego

Suzuki SX4 S-Cross 1.6 DDiS 4WD Elegance | Test długodystansowy cz. VII | W mieście

Suzuki SX4 S-Cross 1.6 DDiS 4WD Elegance | Test długodystansowy cz. VII | W mieście

. Dynamiki 120 konnemu dieslowi też nie brakuje. Sprawdź ceny ogłoszeń Suzuki SX4 S-Cross W miejskiej dżungli Suzuki S-Cross spisuje się znakomicie. Łatwo się nim parkuje, ma małą średnicę zawracania (10,6 m pomiędzy krawężnikami), nie boi się krawężników i dziur, a z miejsca kierowcy więcej widzimy niż w

BMW 520d - test. Klasa wyższa w oszczędnym wydaniu

BMW 520d - test. Klasa wyższa w oszczędnym wydaniu

serii 7 Hamulec – spora średnica zawracania, wysoka cena dobrze wyposażonego auta, masywne słupki A ograniczające widoczność BMW 520d xDrive | Dane techniczne Nadwozie: limuzyna, 4d Moc: 190 KM przy 4000 obr./min Moment obr.: 400 Nm w przedziale 1750-2500 obr./min Skrzynia biegów: automatyczna, 8

Renault Twingo 1.0 Intens | Test | Zwinny maluch

Renault Twingo 1.0 Intens | Test | Zwinny maluch

poza miastem (kierowca) Twingo nie będzie się czuł komfortowo. Pięciobiegowa skrzynia mogłaby być bardziej precyzyjna. Średnie zużycie paliwa (w warunkach miejskich) to ok. 7,5-8,0 l/100 km. Małe Renault zawraca niemal w miejscu, potrzebuje do tego okręgu o średnicy 8,59 m W mieście docenimy z

Salon Paryż 2014 | Smart Fortwo i Forfour | Nowe rozdanie

Salon Paryż 2014 | Smart Fortwo i Forfour | Nowe rozdanie

długość całkowitą, która wynosi zaledwie 2,69 metra. Nowy Fortwo jest za to o 10 cm szerszy. Dzięki temu ma znacznie poprawić się komfort jazdy i stabilność prowadzenia przy zachowaniu zwrotności. Średnica zawracania wynosi jedyne 6,95 metra. Kto wie czy to nie jest najlepszy wynik na świecie. Nowy model

Trzecie Pivo z Japonii

Trzecie Pivo z Japonii

inżynierowie wyposażyli je w odsuwane do tyłu drzwi. Pivo 3 ma być idealnym pojazdem do zatłoczonego miasta. Średnica zawracania wynosi zaledwie 4 metry, a system automatycznego parkowania (zostawiamy auto przed wejściem, przywołujemy z powrotem za pomocą komórki) umili niedzielne wizyty w centrum handlowym

Ocelot - uniwersalny wóz opancerzony

Ocelot - uniwersalny wóz opancerzony

skręcane pozwalając mierzącemu 5,3 m długości i 2,1 m szerokości monstrum zawracać na średnicy 12 m.Marcin Lewandowski  Ciekawostka - tego nie dostaniesz w salonie   Renault Sherpa: francuski Hummer - DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ Poradnik: samochodem po Europie - WIĘCEJ TUTAJ Samochody: Renault

Mercedes Grand Edition Viano 3.0 CDI | Test | Business Class

Mercedes Grand Edition Viano 3.0 CDI | Test | Business Class

litrów oleju napędowego na 100 km. To dobry wynik. Samochód oczywiście najwygodniej prowadzi się w trasie. Manewrowanie w zatłoczonym mieście wymaga wprawy i jest męczące, chociaż Viano ma niską średnicę zawracania jak na dużego vana (11,8 m w wersji standardowej i długiej). Przy tak słusznych wymiarach

Dane techniczne

: automatyczna, 5-stopniowa napęd: na przednie koła zawieszenie: przednie - podwójne wahacze poprzeczne, tylne - wielodrążkowe hamulce: tarczowe, przód - wentylowane ogumienie: 255/55 R 17 wymiary (dł./wys./szer.): 4978/1850/1486 mm rozstaw osi: 2800 mm średnica zawracania: 12,1 m masa własna: 1897 kg ładowność

Dane techniczne

km/h skrzynia biegów: ręczna, 5-biegowa napęd: na koła przednie zawieszenie: przód - kolumny MacPhersona, tył - belka skrętna hamulce: przód - tarczowe wentylowane, tył - bębnowe ogumienie: 175/75 R 13 wymiary (dł./szer./wys.): 3880/1670/1495 mm rozstaw osi: 2480 mm średnica zawracania: 9,8 m masa

Opel Cascada 1.6 Turbo A/T Cosmo | Test długodystansowy cz. XI | Podsumowanie

Opel Cascada 1.6 Turbo A/T Cosmo | Test długodystansowy cz. XI | Podsumowanie

. Parkowanie, mimo słabej widoczności do tyłu, nie stanowi większego problemu, dzięki czujnikom parkowania i kamerze cofania. W mieście trochę przeszkadza duża średnica zawracania - 12,2 m. Podczas wsiadania do auta docenimy automatyczne podajniki pasów, dzięki którym nie trzeba już wyciągać się do tyłu, żeby

Dane techniczne, pomiary

GAZ Mocny, elastyczny, kulturalny silnik, sportowe i zarazem komfortowe zawieszenie, znakomite hamulce, mała średnica zawracania, precyzyjny układ kierowniczy, solidnie wykonanie, przestronne wnętrze, bardzo szeroki zakres regulacji fotela i kierownicy, stabilne zachowanie na zakrętach i przy

Dane techniczne

/h skrzynia biegów: automatyczna, 5-biegowa napęd: na koła przednie zawieszenie: przód - kolumny MacPhersona, tył - wielowahaczowe hamulce: tarczowe, przód - wentylowane ogumienie: 215/55 R 16 wymiary (dł./szer./wys.): 4822/1798/1500 mm rozstaw osi: 2830 mm średnica zawracania: 11,2 m masa własna

Dane techniczne

biegów: ręczna, 5-stopniowa napęd: na koła przednie zawieszenie: przód - kolumny MacPhersona, tył - belka skrętna hamulce: przednie - tarczowe wentylowane, tylne - bębnowe ogumienie: 165/60 R 14 wymiary (dł./szer./wys.): 3500x1620x1695 mm rozstaw osi: 2360 mm średnica zawracania: 9,8 m masa własna: 1055

Taksówki świata wczoraj i dziś

tupetu, by proponować na całym świecie swojego NV200. Problem z tym modelem polega na tym, że powstał jako dostawczy furgon. Londyńskim taksówkarzom nie przypadł do gustu ze względu na zbyt dużą średnicę zawracania. Nissan poszerzył więc rozstaw kół przedniej osi, by można było je skręcać pod większym

Dane techniczne

-100: 7.9 sek. (7,8 sek.) + 100-0: 39,1/38,8 m (hamulce zimne/rozgrzane) + V max - 240 km/h* ++ Średnie spalanie - 9.9 100 km* + Obroty silnika przy 100 km/h na V biegu - 2400 + Obroty kierownicy (od oporu do oporu) - 2.5 + Średnica zawracania - 9,8/9,9 m + Rozkład nacisku na osie: 53/47 proc (przód

Świąteczna promocja u Taty

- średnica zawracania wynosi jedynie 5 m. Między przednie koła Indiki trafią dwa silniki, konstrukcyjnie spokrewnione z jednostkami Fiata. Zarówno benzyniak, jak i turbodiesel mają pojemność 1,4 litra i rozwijają moc 75 koni. Moment obrotowy na przednie koła przekazują za pośrednictwem 5-biegowym skrzyń

SpinCar | obrotowy samochód przyszłości

), szer. 195 cm, wys. 140 cm. Powstał też projekt... autobusu Komunikacja miejska bez metra to prawdziwe wyzwanie dla zatłoczonych miast. Może rozwiązaniem byłby autobus SpicCar? Średnica zawracania takiego autobusu jest mniejsza od standardowego przegubowca aż o 6 metrów. Z tradycyjnych 15,8 do 9 metrów

Dane techniczne

: ręczna, 5-biegowa napęd: na koła przednie zawieszenie: przód - kolumny MacPhersona, tył - wahacze wzdłużne hamulce: przednie - tarczowe wentylowane, tylne - bębnowe ogumienie: 165 /65 R 14 wymiary (dł/szer/wys.): 3535/1600/1705 mm rozstaw osi: 2360 mm średnica zawracania: 10,6 m masa własna: 975 kg

Dane techniczne

: ręczna, 5-biegowa napęd: na koła przednie zawieszenie: przód - kolumny MacPhersona, tył - belka skrętna hamulce: przód - tarczowe, tył - bębnowe ogumienie: 165/65 R 14 wymiary (dł./szer./wys.): 3538/1589/1578 mm rozstaw osi: 2299 mm średnica zawracania: 9,1 m masa własna: 860 kg ładowność: 465 kg

Dane techniczne

/h skrzynia biegów: ręczna, 5-biegowa napęd: na koła przednie zawieszenie: przód - kolumny MacPhersona, tył - wahacze wleczone, drążki skrętne hamulce: tarczowe, przednie - wentylowane ogumienie: 185/65 R 15 wymiary (dł/szer/wys.): 4276/1751/1637 mm rozstaw osi: 2760 mm średnica zawracania: 11,5 m

Kompendium

-100: 6,3 s. ++ (*6,1 s.)0-200 - 22,2 s. +100-0: 38,3 m =60-100 na IV - 8,3 s +80-120 na V - 10,6 s +V max - 250 km/h* ++Średnie spalanie - 19 l/100 km --Obroty silnika przy 100 km/h na V biegu - 1900 ++Obroty kierownicy (od oporu do oporu) - 2.6 =Średnica zawracania - 10,8 m ++Rozkład nacisku na osie

Kompendium

= Średnica zawracania: 11,0 m = Prześwit statyczny: 9,5 cm - Prześwit dynamiczny: 8 cm - Dystans parkingowy

Kompendium

do oporu): 2,7 = Średnica zawracania: 11m = Prześwit statyczny: 11,5 cm = Prześwit dynamiczny: 9,5 cm

Dane

- 2500 + Obroty kierownicy (od oporu do oporu) - 3,0 - Średnica zawracania między krawężnikami (prawo/lewo) - 10,4/10,45 m = Prześwit statyczny

Dane

* - Średnie spalanie 13,6 l/100 km - Obroty silnika przy 100 km/h na V biegu 2400 = Obroty kierownicy (od oporu do oporu) 3,4 - Średnica

Dane techniczne

biegu przy 100 km/h: 1900 ++ Obroty kierownicą od oporu do oporu: 3 = Średnica zawracania między krawężnikami: 11,4/11,25 m (lewo/prawo) = Rozkład nacisku na osie

Dacia Sandero - test | Pierwsza jazda

zakresie).   No to jazda Na pierwszy ogień testów poszła najmocniejsza wersja 1,6 l. osiągająca 64 kW (87 KM). Ruszamy. Samochód okazuje się całkiem zwrotny (średnica zawracania 10,5 m). Po wyjechaniu na trasę wychodzi na jaw pierwsza skaza na wizerunku nowego samochodu. Jest nią silnik. Niezbyt

Dane techniczne

średnica zawracania: 10,7 m masa własna: od 1340 kg ładowność: 560 kg pojemność bagażnika: 350/1100

Dane techniczne

.): 4209x1777x1457 mm rozstaw osi: 2625 mm średnica zawracania: 10,5 m masa własna: 1155 kg ładowność

Dane techniczne

.): 4665/1760/1450 mm 4430/1475/1385 mm rozstaw osi: 2670 mm 2595 mm średnica zawracania: 11,5 m 11,1 m

Dane techniczne

/1441 mm rozstaw osi: 2442 mm 2462 mm średnica zawracania: 10,2 m 10,5 m masa własna: 1100 kg

Dane techniczne

ogumienie: 175/60 R 15H nadwozie (dł./szer./wys.): 3715x1660x1540 mm rozstaw osi: 2430 mm średnica zawracania

Dane techniczne

, 5-biegowa napęd: na koła przednie zawieszenie: przód - kolumny MacPhersona, tył - belka skrętna hamulce: przód - tarczowe wentylowane, tył - bębnowe ogumienie: 185/60 R 14 wymiary (dł./szer./wys.): 4235/1670/1495 mm rozstaw osi: 2480 mm średnica zawracania: 9,8 m masa własna

Dane techniczne

skrzynia biegów: ręczna, 6-biegowa napęd: na koła przednie zawieszenie: przód - kolumny MacPhersona, tył - wielowahaczowe hamulce: tarcze, przód - wentylowane ogumienie: 205/55 R 16 wymiary (dł./szer./wys.): 4514/1770/1452 mm rozstaw osi: 2640 mm średnica zawracania: 10,6 m masa własna: 1456 kg ładowność

Dane techniczne

/h skrzynia biegów: ręczna, 6-biegowa napęd: na koła przednie zawieszenie: wielowahaczowe hamulce: tarczowe, przód - wentylowane ogumienie: 205/60 R 16 wymiary (dł./szer./wys.): 4676/1811/1445 mm rozstaw osi: 2725 mm średnica zawracania: 12,0 m masa własna: 1585 kg ładowność: 495 kg pojemność

Fiat Fiorino - Sen kuriera

52,7 cm. I ta wartość jest naprawdę niezła. Dobrą zwrotność, tak ważną w autach dostawczych, mają zapewnić nie tylko wymiary zbliżone do samochodów miejskich, ale również mała średnica zawracania - 10,45 m. Na początek zapowiedziano dwie wersje silnikowe - benzynową 1.4 (73 KM) i wysokoprężną 1.3

Dane techniczne

biegów: ręczna, 5-biegowa napęd: na koła przednie zawieszenie: przód - kolumny MacPhersona, tył - belka skrętna hamulce: tarczowe, przód - wentylowane ogumienie: 205/55 R 16 wymiary (dł./szer./wys.): 4249/1753/1460 mm rozstaw osi: 2610 mm średnica zawracania: 11,2 m masa własna: 1190 kg ładowność: 550

Dane techniczne

4710/1860/1840 mm rozstaw osi: 2750 mm 2750 mm średnica zawracania: 11,1 m 12,0 m masa własna: 1981 kg

Konkurenci i ocena końcowa

użycia dużej siły, spore przechyły na zakrętach, duża średnica zawracania i ograniczona poręczność w mieście, wysoki współczynnik oporu aerodynamicznego, słaba widoczność do tyłu, możliwa konieczność powiększenia garażu, wysoka cena i spore koszty utrzymania.NASZE NOTYskala 0-8

Dane techniczne, pomiary

do oporu): 2,8 = Średnica zawracania (lewo/prawo): 10,3/10,4 m = Rozkład ciężaru na osie: przód 52,1%, tył 47,9% ++ Prześwit statyczny: 20 cm (+3/-1,5 cm) ++ Prześwit dynamiczny: ok. 17,5 cm ++ Dystans parkingowy: 60 cm + Szczeliny między blachami karoserii: 3 mm + * dane fabryczne ** opony zimowe

Dane techniczne

rozstaw osi: 2370 mm 2462 mm średnica zawracania: 10,6 m 10,5 m masa własna: 880 kg 1055 kg

Dane techniczne

4818x1822x1452 mm rozstaw osi: 2888 mm 2854 mm średnica zawracania: 11,4 m 11,4 m masa własna

Dane techniczne, wynik

rozstaw osi: 2490 mm 2486 mm średnica zawracania: 9,8 m 9,9 m masa własna: 1050 kg 1070 kg

Dane techniczne

3880/1670/1495 mm rozstaw osi 2491 mm 2480 mm średnica zawracania 10,4 m 9,8 m masa własna 1050 kg

Dane techniczne

.): 4841/1846/1468 mm 4820/1830/1450 mm 4805/1800/1445 mm rozstaw osi: 2888 mm 2790 mm 2800 mm średnica zawracania: 11,4 m

Samochody z innej bajki | Daihatsu i Perodua

podejmuję się znalezienia sensu w tych nazwach. A jak teraz wygląda oferta Daihatsu?Sprzęt AGD od DaihatsuDaihatsu - ogłoszeniaPodstawowy model to Charade (na wybranych rynkach Cuore). Jest to najoszczędniejszy model Daihatsu (średnie spalanie 4,4 l) i bardzo, ale to bardzo zwinny - średnica zawracania to

Suzuki Swift 1.2 VVT | Za kierownicą

. Teraz nawet przeciskanie się przez zakorkowane miasto okazuje się czystą przyjemnością. Sielankowy obraz psuje niestety zaskakująco duża średnica zawracania. 11,2 m to prawie o metr więcej niż we wspomnianych już Citroenie C3 i Fordzie Fiesta . Strażnik przyrody Z okazji nowych narodzin, inżynierowie

Dane techniczne

175/65 R 14 wymiary (dł./szer./wys.) 3870/1695/1550 mm 3845/1675/1525 mm rozstaw osi 2500 mm 2450 mm średnica

Audi RS5 - test | Za kierownicą

niewielkie szyby. Dlatego chwilę mi zajęło znalezienie odpowiednich miejsc do zawracania. Dotykam pedału gazu, bezpośredni wtrysk zrasza cylindry benzyną, a z dwóch owalnych rur wydechowych wydobywa się przyjemny bulgot. Do RS5 trafiła dwusprzęgłowa skrzynka, która obecnie staje się standardem w sportowych

Dane techniczne

.): 4202/1746/1457 mm 4285/1695/1500 mm 4253/1756/1525 mm rozstaw osi: 2608 mm 2680 mm 2600 mm średnica zawracania

Dane techniczne, pomiary, wyniki

= Średnica zawracania 9,8 m ? Prześwit statyczny 14 cm + Prześwit dynamiczny 11 cm + Maksymalne szczeliny między

Najciekawsze koncepty Jeepa

miejscu, niczym dziecięca zabawka "bączek", jeździć na boki, a jego średnica zawracania to jedynie 3,8 metra. Wszystko dzięki skomplikowanemu systemowi przekładni, który pozwala kołom jednej osi na skręcanie w przeciwne kierunki. Niestety, Jeep Hurricane nie wszedł nigdy do produkcji seryjnej

Dane techniczne: Škoda Octavia Combi 1.9 TDI Adventure 4x4/Alfa Romeo 156 Crosswagon Q4 1.9 JTD Progression

wymiary (dł./szer./wys.) 4441/1765/1497 mm 4572/1769/1495 mm rozstaw osi 2595 mm 2578 mm średnica zawracania 11,0 m 10,2 m

Jeep Cherokee 2.8 VGT CRD Limited - stara wiara

Masa 1964 kg Poj. bagażnika 821/1951 kg Poj. zbiornika paliwa 77,6 l Średnica zawracania 10,94 m

Konkurenci i ocena końcowa

/100 km = Obroty silnika przy 100 km/h na VI biegu - 2250 = Obroty kierownicy (od oporu do oporu) - 2.6 = Średnica zawracania

Chrysler Voyager 2.8 CRD Automatic

. Poprawiono komunikację z systemami obsługi auta - przed wyruszeniem na trasę nie musiałem wertować instrukcji. Średnica zawracania 11,5 m oraz 3,14 obrotu kierownicy między skrajnymi położeniami nie utrudniało manewrów. Nad Wisłą to król vanów. Przywołuje tłuste lata 90., kiedy nowa warstwa prezesów poznała

Konkurenci i ocena końcowa

kierownicy (od oporu do oporu): 2.5 + Średnica zawracania: 11,3 m - Prześwit statyczny: 13,5 cm + Prześwit dynamiczny

Konkurenci i ocena końcowa

pozwalające na albo dużą dozę komfortu albo szczyptę sportu, pewnie i dyskretnie działający układ ESP, układ przeciwdziałający "pełzaniu" podczas postoju z zapalonym silnikiem, szpera w tylnej osi, sztywna karoseria, niewielkie szczeliny montażowe, wysoki poziom bezpieczeństwa, mała średnica

Dane techniczne

.): 3778x1704x1530 mm 3666x1659x1461 mm 3770x1605x1565 mm rozstaw osi: 2388 mm 2315 mm 2360 mm średnica zawracania: 9,8 m

Dane techniczne

wymiary (dł./szer./wys.): 3640x1660x1485 mm rozstaw osi: 2370 mm średnica zawracania: 10,6 m masa własna

Dane techniczne

średnica zawracania: 10,5 mm masa własna: 980 kg ładowność: 400 kg pojemność bagażnika: 297/1000 l

Dane technicze

mm 2578 mm 2546 mm średnica zawracania: 10,5 m 10,7 m 11,8 m masa własna: 1375 kg

Dane techniczne

: 145/70 R 13 nadwozie (dł./szer./wys.): 3337x1508x1420 mm rozstaw osi: 2200 mm średnica zawracania: 8,8 m

Mercedes Sprinter 316 CDI - test | Za kierownicą

koła Skrzynia manualna, sześciobiegowa Rozstaw osi 432,5 cm Średnica zawracania 15,6 Przestrzeń bagażowa 14,0 m3 Masa 2295 kg Poj. bagażnika 130/450/1520 l Pojemność zbiornika paliwa 75 l Śr. spalanie 7,9-8,4 l/100 km V maks

DANE TECHNICZNE, POMIARY

- Obroty silnika przy 100 km/h na V biegu - 2200 + Obroty kierownicy (od oporu do oporu) - 3,0 - Średnica zawracania - 11,7 m - Prześwit statyczny - 13,0 cm + Prześwit dynamiczny - 10,0 cm = Maksymalne szczeliny między blachami karoserii - 3,0 mm + * dane fabryczne NASZE POMIARY Toyota Avensis + nieźle

Rekordziści absolutni | Historia bicia rekordu prędkości

zbyt gwałtownym reakcjom na ruchy kierownicy, przełożenie dobrano tak że średnica zawracania wynosiła 400m. Do zatrzymania pojazdu konwencjonalnymi hamulcami bębnowymi potrzeba było 19km(na szczęście był spadochron hamujący). 23 października Błękitny Płomień uzyskał średnią prędkość z dwóch pomiarowych

Suzuki Swift 1.5 GS/Nissan Micra 160 SR. Kieszonkowe giganty. Dane techniczne

2380 mm średnica zawracania 8,8 m 9,4 m masa własna 995 kg 980 kg ładowność 490

Dane techniczne: Ford Mondeo 2.2 DuraTorq CI Trend X/Toyota Avensis 2.2 D-4D 180 Sol Plus

średnica zawracania 11,1 m 12 m masa własna 1480 kg 1495 kg ładowność 710 kg 475 kg pojemność

Ford S-Max - test | Za kierownicą

Zawieszenie tylne oś wielowahaczowa, stabilizator Koła 215/60 R 16 Średnica zawracania 11,9 m Długość 4 768 mm Szerokość 1 884 mm Wysokość 1 658 mm Rozstaw osi 2 850 mm Rozstaw kół przód 1 578 mm Rozstaw kół tył 1 600 mm

Spragniona zakrętów - Laguna GT

skręcają się w przeciwne strony, a przy większych prędkościach -w tę samą (niezależnie od kierunku - zawsze w mniejszym stopniu niż przednie). W pierwszym przypadku chodzi o ułatwienie manewrowania (przez ograniczenie średnicy zawracania), w drugim - o poprawę stabilności na zakrętach. Skręt tylnych kół w

Peugeot 307 Feline

Napęd: na koła przednie Ogumienie: 205/50 R17 Nadwozie: 421, 2x174, 6x151 cm Rozstaw osi: 260,8 cm Średnica zawracania: 11,1 m Masa własna: 1268 kg Ładowność: 460 kg Pojemność bagażnika: 341/1328 l Pojemność zbiornika paliwa: 60 l Gaz Poprawione zestrojenie, elastyczny silnik wersji Feline, bardziej

Chrysler 300C SRT

Prześwit 12,5 cm Średnica zawracania 11,8 m Opony przód 245/45R20, tył 255/45R20

Dane techniczne

2491 mm średnica zawracania: 10,5 m 10,4 m masa własna: 980 kg 1005 kg ładowność

Dane techniczne

/h skrzynia biegów: ręczna, 5-biegowa napęd: na koła przednie zawieszenie: przód - kolumny MacPhersona, tył - wielowahaczowe hamulce: tarczowe, przód - wentylowane ogumienie: 205/55 R 16 wymiary (dł./szer./wys.): 4280/1768/1568 mm rozstaw osi: 2578 mm średnica zawracania: 10,9 m

Misja kabriolet

Skrzynia biegów 6-manual/6-automat Rozstaw osi 264cm Średnica zawracania 11,8 m Wymiary (dł./szer./wys

Dane techniczne

/1595/1480 mm rozstaw osi: 2299 mm 2371 mm średnica zawracania: 9,1 m 9,2 m masa własna: 860 kg

Renault Twingo - Magia nazwy

się bardzo poręczne w miejskiej dżungli. Choć nie jestem zwolenniczką kwalifikowania małych samochodów a priori jako kobiece, to z pewnością przypadnie do gustu słabej (dosłownie) płci. Siłę wspomagania kierownicy dobrano tak, by na parkingu można ją było obracać jednym palcem. Średnica zawracania

Renault Grand Scenic 1.9 dCi

Scenica. Elektryczne wspomaganie układu kierowniczego nie przenosi precyzyjnie sił działających na koła, jest zbyt czułe i - podobnie jak zawieszenie - nastawione na komfort pasażerów. Duży rozstaw osi stabilizuje auto. Zadowala zwrotność - średnica zawracania wynosi 10,9 m między krawężnikami - to tylko

Konkurenci i ocena końcowa

++ Obroty kierownicy (od oporu do oporu) 1.7 ++ Średnica zawracania 10,5 m + Rozkład nacisku na osie 54/46 proc. (porzód/tył

Saab 9-3 Cabrio Aero - test | Za kierownicą

Ilość zaworów/cylinder 4 Skrzynia biegów M6 / A6 Napęd przedni Układ kierowniczy wspomagany hydraulicznie Średnica zawracania 10,8 m Zawieszenie przednie kolumna McPherson, stabilizator Zawieszenie tylne wielowahaczowe z systemem zmiennej

Konkurenci i ocena końcowa

kierownicy (od oporu do oporu) 2,8 + Średnica zawracania 10,9 m ++ Prześwit statyczny 14,5 cm + Prześwit dynamiczny 11,5

Audi Q7 - test | Pierwsza jazda

pracować. Na drodze Wielki i potężny - takie wrażenie sprawiał dotychczas Audi Q7. Teraz, po zmianach w wyglądzie nie robi już takiego wrażenia. Jadąc Q7 owszem, mamy do czynienia z dużym, ponad pięciometrowym autem, ale z obszernego wnętrza bez problemu można sobie z nim poradzić. Średnica zawracania

Hummer H3

. Średnica zawracania 11,3 m Poj. bagażnika/przy złożonym oparciu 835/1577 l Poj. zbiornika paliwa 87 l Opony

Mercedes CLK 270 CDI - test | Za kierownicą

(od oporu do oporu) - 3 ~Średnica zawracania (lewo/prawo) - 9,9/9,7 mMaksymalne szczeliny między blachami karoserii - 3,5 mm ~Prześwit, czyli minimalną odległość dzielącą podwozie od jezdni, mierzyliśmy dwojako: statycznie przy prędkości nieprzekraczającej 15 km/godz. (kiedy wiemy, że są doły, i

Nissan Patrol

. Mój wyrok miał 5,15 m długości i średnicę zawracania większą niż katowickie rondo. Stał na parkingu pomiędzy innymi samochodami jak wyrzut sumienia. Grymaszę? Nie. Po prostu pamiętam, jak dwa lata temu przyszło mi się zimą poruszać po stolicy poprzednim wcieleniem Patrola, modelem GR. Głośnym

Ford C-MAX - byle nie na etanolu

Skrzynia biegów 6-manual Rozstaw osi 264 cm Średnica zawracania 10,6 m Wymiary (dł./szer./wys.) 437,2

Skoda Roomster Scout - test | Niedzielna terenówka

Napęd na koła przednie Skrzynia biegów 5-manual Rozstaw osi 261,7 cm Średnica zawracania 10,3 m

Trzeci Variant - nowy VW Golf w wersji kombi

257,8 cm Średnica zawracania 11,0 m Wymiary (dł./szer./wys.) 455,6/178,1/150,4 cm Poj. bagażnika 450/1780 l

Volkswagen Touareg V8 - test | Za kierownicą

mieszany): 17 l/100 km * Obroty silnika przy 100 km/h na najwyższym VI biegu: 2300 s Obroty kierownicy (od oporu do oporu): 3,0 ~ Średnica zawracania: 10,2 m s Prześwit, czyli minimalną odległość dzielącą podwozie od jezdni, mierzyliśmy dwojako: statycznie przy prędkości nieprzekraczającej 15 km

Zawracanie

Skoda 105/120 też miała różne średnice zawracania więc to nic nadzwyczajnego. -- "Nie ma ludzi niewinnych, są tylko źle przesłuchani." FELIKS DZIERŻYŃSKI

Re: Suzuki Liana - problem z zawracaniem?

Ten sedan ma 10 m średnicę zawracania. Jak można mieć problem z zawracaniem czymś takim? Honda Civic ma 11,5 albo więcej.

Re: "Powstanie tam również pętla do zawracania po

tvtotal2 napisał: > dzieki za info, myslałem że do tego celu są specjalne frezarki. Tokarki. Używa się ich gdy koło pojazdu szynowego traci właściwy profil. W sytuacji gdy koła mają dobry profil tylko np lewe mają większą średnicę niż prawe bo linia ma więcej łuków w jedną stronę

Re: średnica skrętu Suzuki Swift

To ja nie wiem jak Wy skręcacie... Dla potwierdzenia w piśmie: Technische Daten z oryginalnego katalogu Suzuki (D): Wendkreis (m): 3türig - 9,2 5türig - 9,6 4türig - 9,6 Ja miałem "3türiga", więc zawracał prawie w miejscu, ale te 9,6 to też nic! Tym bardziej że teraz mam hatchbacka

Re: Jak mierzyć średnice głośników??

Gość portalu: Anonim napisał(a): > Chciałem wymienić głosniki niskotonowe w kolumnie ale nie jestem pewien czy > dobrze mierze średnice. Otwór w kolumnie ma 14 cm, do tego 2 cm krawędzi w > której osadza się głosnik i są otworki na śrubki. Czy dobrze mi się wydaje i > do

Bałagan do kwadratu po zamknięciu linii średnic...

Zamiast jakiegoś wahadłowego wybrane pociągi mogłyby bezpośrednio kursować do Powiśla i Śródmieścia i tam zawracać, ale to pewnie zbyt trudne dla PKP. Bo przesiadki na warszawskich dworcach to gehenna i schody, schody, schody...

Re: Lacceti czy Fabia?

Lacetti to rewelacja: "Minimalna średnica zawracania (m) 5.2 " londyńska taksówka? zapomnij, od dziś tylko Lacetti

Re: Nissan Primera (1996-2001)

Wada: średnica zawracania 13,5 metra. Typowy samochód ma 2 metry mniej. Ciężko w ciasnych zakrętach i na parkingach.

Re: Świąteczna promocja u Taty

"średnica zawracania wynosi 5 m" :D hehe, jak w wózku widłowym, to ma skrętne obie osie czy jak? ;) czy naprawdę nikt tego nie czyta przed publikacją?

Re: Tragiczna jazda motocyklisty

a wjezdzają na prawy pas - bo przez "całkowity przypadek" średnica zawracania dla większości samochodów ma pare metrów i na większości naszych dróg nie masz innego wyjścia

Test w AŚ.

Kupiłem dziś Auto Śiwat, czytam porównanie Brery i RX-8 i tak sie zastanawiam dlaczego Alfa ma średnice zawracania w lewo 11,3 m a w prawo 11,2 m :) Przeczytałem też dodatek do dzisiejszego Auto Świata o używanych samochodach i widze że znowu Octavia jest w rubryce "klasa średnia", no ale do

Re: szukam opinii o skodzie Felicji...

Dodajmy niestety jeszcze jeden mankament: średnica zawracania grubo ponad 11 m. Taki wynik jest godny raczej sporego vana, a nie samochodu zaliczanego do tzw. "małych kompaktów". Chaladia Bolandi

KOŁA - proszę doradźcie!!!!!!

Witam, czy ktoś może posiada lub osiadał wózek Peg Pergo z tego typu kołami o średnicy 24 cm i jak one się sprawowały, czy warto sobie zawracać głowę?? Proszę, doradźcie mi

Re: Ogolnie + koszty.

Najpiękniejsze jest to, że wygląda na to, że estakada jednak okaże się niezbędna. W osi DK50, która ma 40% udział TIRow w ruchu. Nawet zmniejszenie ruchu na DK17 nie zmieni radykalnie karykaturalnie niskiej przepustowości rondka o średnicy niewiele większej niż średnica zawracania TIRa

Re: Kiedy pociągi pojadą szybciej tunelem średnic

> już pisałem ,że jest mi obojetne jak daleko pojada pociagi . moga jeździć od > falenicy do ursusa , byle jeździly tak często jak metro. Ale na tak dlugiej > linii jest to nie do zrealizowania. Jak to nie dor zrealizowania? Wszystkie po ciagi jaa przez centrum, cżeśc zawraca na

Re: 2016 Magane GT

manewrów dzięki zmniejszeniu średnicy zawracania oraz ogranicza kąt skrętu kierownicy dzięki specjalnie opracowanym parametrom układu kierowniczego. W efekcie tego średnica zawracania w nowym Renault Laguna GT jest porównywalne jak w modelu Clio (10,8m). Mniejsza średnica zawracania jest dobrze odczuwalna

Re: Klasa "D" czy może SUV

, skoro E36 jest dłuższe od Astry a oba mają ten samą średnicę zawracania, to przednie kółka muszą sie bardziej skręcać - nie ma innej możliwości.

Piękna odnowiona kamienica jak słup ogłoszeniowy

Zawracacie głowę ....dołami. Kiedy do księgi rekordów Guinessa zostanie zgłoszony słup ogłoszeniowy o największej na świecie średnicy, stojący naprzeciwko ratusza?

To jest dopiero jamnik!

www.r16site.com/stories/GerritMeijer/16zitter.jpg Podobno może przewieźć 16 osób - trzeba mieć PJ kat. D :) Ciekawe jaką ma średnicę zawracania-pewnie Ikarus się chowa :) -- "Profesorowi Kieresowi wydaje

Gwoli ścisłości:

Scania P380, popularna platforma dla ciężkich gaśniczych wozów bojowych, ma: * mniej niż 9 metrów długości * odległość między osiami równą 5 i pół metra * średnicę zawracania 9,88 metra, dużo mniejszą niż wewnętrzy promień tego ronda (czyli średnica wyspy) - to akurat, ile dokładnie ma to

Re: Suzuki Swift 1.2 VVT | Za kierownicą

Panie Autorze nie promień skrętu 11.2m, a średnica zawracania 11.2m. Bo promień się zawsze mnoży razy dwa, żeby znaleźć średnice. A promień skrętu jest duży bo kapcie spore i szerokie. Silnik Swifta to może nowość w Europie, tyle że w Indiach jest już od ponad 2lat. Nadal jedna rzecz jest

Re: S60 (V) czy 320d?

Z Volvo pamiętam dużą średnicę zawracania, w BMW było chyba nieco lepiej. Przyjrzyj się jeszcze kwestii - światłom mijania. Wydaje mi się, że BMW oferuje pełne LED-y, Volvo ma chyba cały czas ksenony (a w podstawowych wersjach zdaje się pokutują stale halogeny H7).

Re: Kiedy pociągi pojadą szybciej tunelem średnic

.Wschodniego raz na 5 minut. Co drugi pociąg zawraca na Wschodnim z powrotem do centrum a co drugi jedzie do Falenicy. W ten sposób mamy w centrum pociagi jeżdżące co 5 minut, a za Dw.Wschodnim pociągi jeżdżące rzadziej, co 10 minut. Teraz kumasz? > Jak rozumiem automobilista jeżdzi tylko autem , a

Peg Perego starszy model

Witam, chciałam spytać czy ktoś może posiada lub osiadał wózek Peg Pergo z tego typu kołami o średnicy 24 cm i jak one się sprawowały, czy warto sobie zawracać głowę

Re: Popularyzuję wiedzę przydatną każdemu

przodem. Ilustracja poglądowa: www.youtube.com/watch?v=Nx1ztoVdk9E&feature=player_detailpage#t=46s Innymi słowy - średnica zawracania, jak widzisz na obrazku powyżej będzie

Re: Co rozumiesz pod "lepiej sie prowadzi"

Proszę bardzo. Volvo prowadzi się z wdziękiem wozu drabiniastego, a wrażenie to powodowane jest przez: 1) ogromną średnicę zawracania, 2) duże koło kierownicy, 3) zadziwiający wręcz brak zdolności do płynnego pokonywania ostrzejszych zakrętów. Uwielbiam volva za ich styl, ale co do zachowania

Taksówkarze zawsze byli cwaniakami

A te numery z niewłączaniem taksometru? Albo koła o innej średnicy? Oszukiwanie cudzoziemców? Kurs z centralnego do Mariotta przez Prostą i Żelazną? Zatrzymywanie się i zawracanie gdzie pasuje, niezależnie od znaków czy sytuacji na drodze? Większych cwaniaków jak taksówkarze nie ma. Dlatego

Re: Co polecacie???????

Spokojnie wystarczy ci nowe Seicento,Matiz lub Panda.Z uwagi na to,ze mamy koniec roku w tej kasie kupisz również Punto w najtańszej wersji. Moim zdaniem jednak powinnaś wybrać SC,Matiza lub Pande gdyz jeździ się nimi łatwiej niż Punto gdyz są mniejsze oraz maja bardzo małą średnice zawracania

Re: 885

typson napisał: > nic mi do glowy nie przychodzi. Ale jestesmy gdzies w okolicach miedzy matizem > a > CC 900 No, no trzeba troszkę poszukać i uzyć innych danych (wszytkie dopuszczalne) np. rozstaw kół, średnica zawracania, pojemność bagażnika po złożeniu tylnych

Re: Po co ludziom SUV

paralityk_murzynski napisał: > Srednica zawracania GLC 11.8-bardzo "poręczny" w miescie. Moje "bydle" ma 12 metrów z hakiem... a mimo wszystko uważam je za dość zwinny samochód. Średnica zawracania to przereklamowany parametr... o ile się w jakimś Lemingradzie nie mieszka, gdzie każdy

Re: Nissan Primera (1996-2001)

Mam wersje 2,0 140KM przebieg 260kkm rok 2000. Wygodne auto do jazdy na codzień. Najwieksze wady to średnica zawracania jak w ikarusie i szybkie zuzycie zawieszenia. Gaz sekwencyjny pracyje od 2 lat bez zarzutu. Spalanie 12l Lpg w mieście jest OK przy tej dynamice. Auto nie rzuca się w oczy i wg

Re: Szkoda sobie zawracać głowę Skodą

"pod chmurką" liczne, nie tylko na masce, bardzo małe - średnicy ok. 1 mm - odpryski lakieru w których prześwituje biały podkład). Wszystkie te mankamenty wystapiły u mnie przed przejechaniem 50 tys. km, ale podobne lub takie same obserwacje miało kilku użytkowników z którymi rozmawiałem na

Re: Motodziennik: Samochody dla pań

Miałem takie s40 przez 3 lata. To było moje najlepsze auto. Sam nie wiem czemu - nie było bardzo szybkie (wręcz przeciwnie), ani duże, ani nie prowadziło się tak dobrze jak np. audi a3. Średnica zawracania jak w autobusie. Ale świetne wykonanie, stylowe elementy, komfort, rewelacyjne audio

Re: Navara vs Hilux III

Nie mam bezpośredniego porównania, ale jeżdże navarą w lekkim terenie. Ze względu na duży zwis z tyłu ma słaby kąt zejścia (chyba 21st) a zamontowany hak obniża go bodajze do 16st. dodatkowo ma średnicę zawracania wielką jak orbita i głównie te dwa elementy czynią go trochę nieporadnym w terenie

Re: obrońcy ho łoty: dlaczego milczycie?

średnica > zawracania. Rozumiem. > Pewnie, ale mniej niż 35 m w Xantii jest chyba nierealne. Zawsze można zmniejszyć prędkość. ;-))) Pozdr J.

No i jest- test MAYBACH 62

litrów) Średnica zawracania: 14.6m Test łosia: 66.7km/h Zabawne są obrazki (zdjęcia) z bohaterem M62 (M65, to dopiero kurtka!) w roli głównej: jako domek mieszkalny na polu namiotowym, ale to trzeba zobaczyć, pozdrawiam

Re: wodociągi odnalazły własne rury?

Te instalacje widmo to zasługa komunistycznych ekip remontowych, takie było wtedy podejście do pracy, że zakopano rurę i na tym się sprawa kończyła, nikt nie zawracał sobie głowy tym, zeby nanieść to na plan, lub jak już naniesiono to źle, inna średnica, głębokośc czy wogóle miejsce.

Re: SKRZYŻOWANIA

Coś się jednak ruszyło w tej kwestii.. Do końca roku w pobliżu galerii Wisła i CH Panorama powstaną dwa nowe ronda, pas do zawracania oraz będzie poprawiona geometria skrzyżowania ulic Wyszogrodzka – Armii Krajowej – Jana Pawła II przy galerii Wisła. Miejski Zarząd Dróg przystępuje

Re: co sadzicie o tym modelu Toyoty ??

Nie zrozozum mnie źle. Ja Ci na prawdę ten samochód odradzam. Wydaje mi się, że turning diameter znaczy średnica zawracania a nie promień ale to chyba nie ma znaczenia. Odradzam Twojej córce. Namów ją na test drive i poproś ją o wykonanie kilku manewrów na parkingu. To ją przekona

Re: Jaki rozmiar zimówek?

Takie same. Kilka(naście?) lat temu zalecano węższe, ale dziś technologia opon zimowych jest taka, że szkoda zawracać sobie głowę... Gdybyś się jednak zdecydował na węższe, to jeśli planujesz założyć na te same felgi, to odpowiednikiem 165/65R13 jest 155/70R13. Drugiego wymiaru nie

Re: Popularyzuję wiedzę przydatną każdemu

skręcanie Och, a jak wiadomo, jak się nie zawraca o 180 stopni, a jedynie wielokrotnie skreca się pod mniejszym kątem, to średnica zawracania się kumuluje :) Tak na marginesie to kiepskie filmik > i dajesz. Popatrz na ten: > www.youtube.com/watch?v=0bvLXWx2wYA Faktycznie, moje były

Re: Cinquecento lub polonez - samochód dla bidaka

hogdziu napisał: > zapomnialem o jednym, polonez z nowym szerokim zawieszeniem i > hamulcami lucasa jest niewiele mniej zwrotny od cinquecento, 2 metry różnicy w średnicy zawracania to raczej sporo, a nie niewiele > za to bije na glowe wiekszosc obecnych aut, albo nie

Re: male, oszczedne auto z automatem

Suzuki Ignis 1,5 AT. Ma klimę i co tam potrzeba, ABS, 4ABG, zawraca na kółku o średnicy 10 m, pali (przy ostrożnej jeździe niewiele ponad 6 l/100 km - warunek: musisz mieszkać w mieście, gdzie jest serwis tego autka. -- Salaamu Wa-alleikum Chaladia Bolandi

Jakie to rondo redakcjo?

zdziwienia, widząc zestawy ciężarowe o średnicy zawracania ponad 16m próbujące poradzić sobie na 13-14m średnicy rondach, hojnie nam przez władze (kretynizmu tego rozwiązania nie dostrzegające) fundowane... poza terenami zabudowanymi lub na drogach krajowych. -- http://www.bmw-klub.pl/forum/ Forum

Ronda + mosty + pytanie dot. A4

niemiarodajna? Średnica zawracania strażackiego wozu na podwoziu Scania R wynosi 15.4m. Średnica zawracania samochodu DAF CF (czyli średniej cięzarówki, bardzo popularnej na drogach Polski i Europy) wynosi, w zależności od długości ramy, od 13.90 do 21.45 m. A są to dane jedynie dla samochodów

Re: Cinquecento lub polonez - samochód dla bidaka

> 2 metry różnicy w średnicy zawracania to raczej sporo, a nie niewiele sprawdz, zanim zaczniesz sie spierac. srednica zawracania cinquecento to 8.8 metra lub 9.0 wedlug innych zrodel, poloneza z szerokim zawieszeniem, czyli nowym to 9.6 metra. to jest wedlug ciebie 2 metry

Re: Klasa "D" czy może SUV

dlatego, że beema ma tylny napęd i dzięki temu przednie kółka można du > żo bardziej skręcić niż w przednionapędówce? Nie - na papierze obydwa auta (i E36 i Astra F) mają identyczną średnicę zawracania (10,5 m). -- "Musimy pogadać, panie Brener. -Zyga wreszcie przekręcił gałkę. - I

Szaleństwo szerokości

, przy dziadku-Mercedesie S-Klasse, 80 % kompaktów wymiękłoby pod względem poręczności (sic!), widoczności z miejsca kierowcy i średnicy zawracania (sic-sic!). :PPP

Re: Volvo S60- kompletny bubel!!!!!!

wiele zalet, np rewelacyjna skrzynia biegów manual (wykończenie spaceball). Nie spotkałem lepszych przełożeń w manualnej! Ale poza tym są istotne wady np. "słaby skręt" średnica zawracania rozczarowuje w stosunku do S80/ Tak na marginesie nie sil się na oryginalność, bo to jest forum!

Re: Highlander / RX xxx - prosba o opinie

miniaturowe ronda. A to dobra wiadomość, bo chyba najsłabszą stroną rx-ów jest układ kierowniczy: powolny i odizolowany od rzeczywistości. Do tego w modelach 300 i 330 dochodziła monstrualna średnica zawracania. W 350 już to poprawiono, o ile pamiętam udało się ją zmniejszyć prawie o półtora metra! Teraz

Remont ronda PCK wstrzymany. Czeka na lepszą po...

Czy to rondo ma pół kilometra, że trzeba stosować wtórniki ? Po kiego grzyba, co tam jest trudnego na tym skrzyżowaniu ? Wydzielić dodatkowe pasy dla zawracających i nie jadących na wprost - kosztem średnicy wysepki i po sprawie. Po co wydawać miliony, osiołki bojące się tego skrzyżowania niech się

Re: navara - dziwne kontrolki

. W ciężkim terenie ten samochód się kompletnie nie sprawdza. Niski kąt zejścia / natarcia ze względu na długi tylny zwis. Ogromny rozstaw osi przez co łatwo się zawiesić na podwoziu. No i średnica zawracania wielkości orbity Jowisza. -- Auto racing, bull fighting, and mountain climbing are the

Re: Kubek...

conveyor napisał: > To sporo, u mnie jest cos kolo 1,2 na strone, a GTA podobno 1,75 na obie! zdaje się, że 2,5 całość... tylko Alfica ma ciut większą średnicę zawracania... poza tym na śliskim to ja sobie mogę bez większej szkody dla opon tę średnicę do długości samochodu zredukować (i

Re: Almera Tino / C Picasso

dla dziecioroba ),bagażnik - foremny i pojemny i wiele, wiele innych Wada no 1 - średnica zawracania ( koszmar ) wada no 2 - widoczność na łukach , szczególnie uciążliwe w Szczecinie gdzie jest bardzo dużo rond Wada no 3 - hałasy z przedniego zawieszenia. Ogólnie współczynnik zadowolenia - 0

Re: A ja chcę robić w konkurencji...

na > > ostrych zakrętach... Nasze niby mogą zahaczyć o koło dyszlem, ale na trasie nawet w lesie, czy na górskich serpentynach nigdy mi się tego nie udało zrobić... tylko próbując ciasno zawracać w prawo (tak aby średnica zawracania była ok 3m) są kłopoty, ale zawsze można

Re: Nocni szaleńcy!!!!

A teraz mam pytanie do policji?? Czy jeżeli razem i pospołu z kolegami wjadę sobie na płytę rynku samochodami (jak to robią motocykliści) i pójdę sobie do ogródków piwnych panowie nie zareagują, czy jak to miało w sobotę miejsce zacznę sobie zawracać wokół fontanny (bo przecież motocykl ma średnicę

Re: Zmiany w Karcie Pojazdu (może być DO REDAKCJI

Jeśli to tylko rozwiercenie cylindra, to bym bobie d...y nie zawracał tylko rozwiercił i jeździł. Jak byś zmienił cały silnik to trzeba by zgłosić zmianę. A przecież żaden policjant na szosie, ani diagnosta w czasie przeglądu Ci nie sprawdzi jaką masz średnicę cylindra. Mój kolega rozwiercił

Re: O rondach.

średnicy zawracania zestawu ciągnik+naczepa. Jewropa! A rond, jak na http://maps.geoportal.gov.pl/webclient/default.aspx?crs=EPSG%3A2180&bbox=675686.5435828245,414325.793857162,676002.6375684957,414545.5572432857&variant=ORTO TYM ZDJĘCIU (DK na nim skręca z północnego wschodu na południowy zachód) czy

Re: Po co ludziom SUV

Musiałeś strasznym złomem jechać skoro w porównaniu do Cromy takie wrażenia opisujesz. Ja z racji rodziny 2+2 ostatnio przymierzałem się do C-Klasy w kombi i suva GLC. Ze zdziwieniem stwierdziłem, że SUV jest bardzo konkurencyjną propozycją. Podobne spalanie, podobna średnica zawracania. GLC nieco

Re: Nie umiem do tyłu...

Wcinam się bo sie dyskusja rozwinęła w kierunku, którego nie chciałam wczoraj prowokować więc siedziałam cicho :P Dla mnie metoda Eliszki jest jasna i wytłumaczona łopatologicznie z jednym zastrzeżeniem: konieczna jest znajomość średnicy zawracania auta bo wtedy wiadomo kiedy skręcać kierownicą. I

Hummer Wagon 6.5 TDi- czy warto?

mm Masa własna 2830 kg Dopuszczalna masa całkowita 3480 kg Prześwit podwozia 400 mm Głębokość brodzenia 760mm, z przedłużeniem końcówki filtru powietrza do 1,5 m Średnica zawracania 16,2 m Objętość zbiornika paliwa 95+64 dm3_ Zastanawiam się czy warto wydać te 300.000 Euro na zabawkę która

Ale odjazd! II Forum Innowacji w Rzeszowie [ZOB...

- "lokomotywa", w której oprócz kierowcy nikt nie jedzie oraz przeguby oddzielające wagoniki - powinny być tego typu jak w autobusach przegubowych. Całość przypomina zabawkową kolejkę, która wozi dzieci po bulwarach nad Wisłokiem. Pojazd imponuje jedynie średnicą zawracania. Byłem i jestem zwolennikiem

Re: Ktoś niszczy fotoradary, a policja jest bezra

W tym roku miałem wpadek ,zawracałem prawidłowo dostałem w du... i po 15 metrach lotu w powietrzu wpadłem na stalowy słup 40 cm średnicy samochodzik bez du.. i złamany za moim siedzeniem.Policja, świadkowie ,moja wina wyjechałem lub wymusiłem tak mówił w szpitalu policjant.Na pytanie do

Urbanbus - srebrzysty wąż na ulicach Rzeszowa

- "lokomotywa", w której oprócz kierowcy nikt nie jedzie oraz przeguby oddzielające wagoniki - powinny być tego typu jak w autobusach przegubowych. Całość przypomina zabawkową kolejkę, która wozi dzieci po bulwarach nad Wisłokiem. Pojazd imponuje jedynie średnicą zawracania. Byłem i jestem zwolennikiem

Re: 13.000 km z citroenem C5. (długie)

zawracania -- Wspieram Tego Pajaca

Re: MERCEDES czy TOYOTA ?

komfort jazdy (siedzenia,zawieszenie) ma bardzo małą średnice zawracania oraz jest niewiele większy od Corolli (kwestia kilku cm długości) przy znacznie większym rozstawiwe osi. Mercedes 190 D dł/szer/wys 4448/1690/1375 mm rozstaw osi 2665 (czyli bardzo dużo jak na 20 letnią konstrukcje o dł 4

Re: Nie umiem do tyłu...

magic.marker napisała: konieczna jest znajomość średnicy zawracania auta bo wtedy wiadomo k > iedy skręcać kierownicą. I zależności od tego parametru skręca się w połowie dł > ugości miejca, 3/4, 1/3. Oraz jaką odległość swojego boku od zaparkowanych samo > chodów zachować

Re: Grgkh jest...

grgkh napisał: > I nie u każdego średnica jestgodna zauważenia. U niektórych jest ledwie dostrzegalna. Dlatego preferuję dotyk. > A bez namiarów nie dasz rady? Do tej pory z natchnieniem trafiałaś bezbłędnie. Ale żeby jakiejś tam dać "w pióra",aby zwróciła uwagę na "te

Re: Felicia 1,6 - wasze opinie

obrotów. Może już trzeba obejrzeć sondę lambda i katalizator - może wtedy zejdę do takich wyników :). Co do korozji - tylne drzwi są u mnie oki, natomiast z niepokojem przyglądam się klapie bagażnika :). Co do średnicy zawracania - jeździłem kilkoma innymi samochodami i jakoś nie zauważyłem

Re: Felicia 1,6 - wasze opinie

wyjątkowo niezwrotny - średnica zawracania dużo ponad 11 metrów, co jest więcej niż ma nielam o metr dłuższa Octawia. A jak nie ma wspomagania kierownicy (bywały takie egzemplarze) - to w mieście nie da się tego samochodu używać. 2. Korozja tylnych drzwi. Jest jakiś błąd konstrukcyjny - koroduje to

Re: dzieci z chorobą NF1

pani pediatra cierpi na pustogłowie!!! Ale to widać taka jej uroda...u mojego dziecka guzki pojawiły się w 5-6roku zycia, plamki od urodzenia.Jeśli powiedzą, że im głowę zawracasz, to niech wytłumaczą, skąd takie plamki się biorą - odpowiedż prawidłowa-listek zarodkowy, z którego rozwija się

Re: Nowa choroba: rondomania ursynowska

Mieszkam obok takiego "cudu" na Surowieckiego i podziwiam nie tylko kierowców autobusów! Średnica tego ronda bardziej przypomina klomb przed domkiem Baby Jagi niż rondo. Ja rozumiem - bezpieczeństwo - zgoda, ale ten zawijas to chyba dowcip drogowców. Wyobraźcie sobie przchodzenie przez

Re: mamy jeszcze 3 kandydata :-)

obudowane elektroniką. Ale to akurat moja własna preferencja, w teorii powinno to działać bardzo podobnie. Inne wady i zalety chyba się równoważą, np. tiguan ma o 2 cm większy prześwit, a ravka o cały metr mniejszą średnicę zawracania. I tak dalej. Reasumując - który diler jest bardziej skłonny do ustępstw

Re: Agila !!!

zawracania 10,5 m nie będzie źle, no i 500 l bagażnika, zaglądałem to wrażenie studni można trzy trupy wozić chociaż z niepokojem patrzyłem na wydający się na dośc mały otwór tego bagażnika po otwarciu klapy. No ale ja nigdy nie miałem sedana tylko htb więc może mam nie wyrobione oko. W podobnej

Re: obrońcy ho łoty: dlaczego milczycie?

opona będzie mocniej "wyłapywać" > koleiny, a dystanse mogą to "wzmocnić"? Zmienia się trochę charakterystyka prowadzenia, łożyska kół ulegają większym obciążeniom, opony moga się nierównomiernie zużywać, zwiększa się średnica zawracania. > Wiesz, że nawet 0,5 metra może komuś

Re: Nauczyciel się znalazł, k...a !!!

działający na tył samochodu pogłębiony jeszcze bezwładnością bagażu. Porównać to można z dresiarskim zawracaniem na ręcznym albo z bardziej zaawansowanym hamowaniem lewą nogą dla polepszenia rozłożenia masy auta przed skrętem i tym samym szybszego i bardziej kontrolowanego skrętu. w opisywanym

Re: Zobacz, to zrozumiesz.

naprawdę daje się lubić, pod warunkiem, że się nie psuje. Ma swoje wady (ta średnica zawracania!), ale jest wygodny i pojemny. A zawieszenie miodzio, jeździłem audi q7 z zawieszeniem pneumatycznym, mam lexusa rx z takim zawieszeniem i powiem ci, że to w citroenie było najbardziej komfortowe (chociaż w

Re: Samochody blokują autobusom wjazd na przystan

> Nieprawidłowo zaprojektowane miejsce do zawracania autobusów. Autobus długości > 12,5m potrzebuje do wykonania 180st nawrócenia wewnętrznego promienia skrętu ok > 11 metrów a zewnętrznego ok 16m. Na załączonych zdjęciach jest to ok 6m. Stąd > nie ma znaczenia gdzie stoją

Re: Plac manewrowy jest nielegalny!!!!

średnicę zawracania. Wjechałem przodem pomiędzy dwa auta i musze wyjechać tyłem, tylko sytuacja wygląda tak, że od jednego mam 0,5m a od drugiego więcej, może 1m, z tyłu nie mam za dużo miejsca bo to jest wąska uliczka. Musiałem 20min się pomęczyć aż wreszcie sztukę opanowałem. Trzeba było zacząć od

Re: Lanos czy Felicja

korzystali), felicja miała rok gwarancji , w siliniku 1.3l nie można mieć wspomagania, duża średnica zawracania. Bagażniki w obu autach wystarczające dla rodziny. Atutem Lanosa jest też wybór trzech wersji nadwozia. Jeśli trafi ci się jakaś okazja (felicja czy lanos) to przejedź się z nim na stacje

Re: alufelgi zimą

węższe i wyższe za lepsze na zimę. Twój własny przykład: > Przykładowo jak zamienisz 18" 215/45 na 16" 205/60 średnica pozostanie taka sam > a > - zmieści się w tolerancji 3%. Wysokość opony szerokiej - 96,75 mm. Opony wąskiej - 123 mm. A średnica mieści się w tolerancji, bo felgi są

Toyota Land Cruiser vs. Nissan Navara

pojazdów, jednak mało komfortowe. Samochód dobrze prowadzi się na suchej nawierzchni, a w przypadku zabrudzonej tylna oś ma tendencję do uślizgiwania się. Napędy można przełączać do 100km/h. Pomimo dobrego „uzbrojenia” w teren są pewne mankamenty. Średnica zawracania wielkości orbity

Re: Absolutnie ostatnia lista starających się 3

Ula, nie miałam tych kręgów. Gdybym miała, to byłoby pewne na 100%, że borelioza. Gdybym w ogóle nic nie miała, to nawet bym sobie głowy nie zawracała chodzeniem do lekarza, od razu bym przyjęła, że wszystko jest ok. Niestety, miałam takie zaczerwienienie, o średnicy ok 2cm, wokół tego ugryzienia

Re: 4-way stop

zawracania TIRa! -- Optymisci wierza, ze swiat stoi przed nimi otworem. Pesymisci wiedza, gdzie ma ten otwor.

Re: Samochody Waszych marzeń

średniej klasy). Tylko manewrowanie to mały koszmar. Rozstaw osi sporo ponad 3 metry, a do tego jeszcze przeniesienie napędu na przód, które ogranicza skręt kół. Średnica zawracania 18 m! Ciasne skręty na próbach sprawnościowych bierze się na 2-3 razy. Trzeba się też nauczyć to to uruchamiać, bo

Re: W kwestii zakupu nowego pojazdu

tomek854 napisał: > Przeżyjmy to jeszcze raz: zawracanie na mikrorondzie wielkości dużej pizzy: > > youtu.be/5hkNYZwOlDE > Manewr zajął 17 sekund (od 0:10 do 0:27). I rest my case. Liczmy razem

Re: W kwestii zakupu nowego pojazdu

objechanie 3/4 ronda na tyle dużego, żeby się na nim mieściła centralna wyspa? Przeżyjmy to jeszcze raz: zawracanie na mikrorondzie wielkości dużej pizzy: youtu.be/5hkNYZwOlDE Manewr zajął 17 sekund (od 0:10 do 0:27). I rest

Mieliśmy szczęście

Ziemię właśnie minęła potężna asteroida - znowu nam się udało, ale kiedyś... Gdyby asteroida 2014-YB35 uderzyła w Ziemię, zniszczyłaby obszar wielkości sporego państwa. Nie zdążylibyśmy temu zapobiec w żaden sposób. Asteroida 2014-YB35 ma średnicę około 1000 metrów - dla porównania obiekt, który

Volvo V40

kierowniczy, auto ma wreszcie jakąś normalną średnicę zawracania. Auto prowadzi się bardzo pewnie, także przy wyższych prędkościach (powyżej 160 km/h). Na autostradzie można utrzymać 200 km/h przy względnie małym hałasie. Jak niemal wszystkie volva, ten również daje poczucie przemieszczania się opancerzonym

Re: auto do miasta - sugestie? racjonalne argumen

temu jest mniejsza średnica zawracania. Ale na żywo tego samochodu nie widziałem. Up!/Citigo/Mito to całkiem niegłupi samochód. Jeśli nie odstraszają Ci 3-cylindry (ale one są i u innych: Twingo, Aygo, C1, Focus, Polo, Spacestar, Corsa, ...) i ponure wnętrze to jest wart swojej ceny. Emocji nie

Re: Wojenko, wojenko

To stara gra sowiecka. Tu-95 "Bear" zbliżają się do NATO tak długo, aż nie pojawią się dyżurne myśliwce (F-15C "Eagle" w przypadku USAF, a "Tornado" F3 w przypadku RAF, czy RN - nie F-16). Jak się spotkają, to nawzajem robią sobie foty, po czym sowieci zawracają. Ciekawe, czy kiedyś zamiast

Nie wiem czy to Hashimoto?

wyszłam z receptą na Euthyrox i Jodid oraz z zaleceniem kolejnych badań. W tym momencie czekam na wyniki anty TG, Trab i wit. B12. Wynik USG: t. połozona typowo, dwupłatowa. płat prawy: 16x11x52 mm lewy:16x15x43 mm (przeliczyłam objętość 9,7 ml) cieśń 3,2 mm w skrócie: 8 guzków o średnicach 3/2 mm

Re: Fabia II. Dobry wybór czy raczej nie?

wyposażenia Za fabią: - silnik dobrze wyciszony, nie bierze oleju - dość zwrotna (średnica zawracania około 10,5 m) - wzbudza małe zainteresowanie u "złych" ludzi - umiarkowany koszt ubezpieczenia

Studzimy nadzieje...

większymy za bardzo. Z resztą, kto się orientuje w temacie ten wie, ze póki co nie ma jak pociągów w Pruszkowie zawracać-było o tym już dawno, więc myślę że już jest po dyskusji - do czasu, aż Pruszków będzie miała możliwości techniczne do szybkiego i bezkolizyjnego zawracania (a na tej linii to

Re: obrońcy ho łoty: dlaczego milczycie?

> zawracania. > > > > Wiesz, że nawet 0,5 metra może komuś uratować życie. > > Pewnie, ale mniej niż 35 m w Xantii jest chyba nierealne. > > > Pozdrawiam

a strony producenta nie widział?

(mm) 1792 Wysokość (mm) 1498 Rozstaw osi (mm) 2600 Rozstaw kół - przód (mm) 1538 Rozstaw kół - tył (mm) 1532 Układ kierowniczy Układ kierowniczy Wspomaganie elektro-hydrauliczne Średnica zawracania (m) 10.4 Hamulce Hamulce - przód Tarczowe Hamulce - tył Bębnowe

Re: Lanos czy Felicja

poprawne. Lanosa mo > żna kupić za niższą cenę z > lepszym wyposażeniem i pewnością że był serwisowany (darmowe przeglądy więc lud > zie korzystali), > felicja miała rok gwarancji , w siliniku 1.3l nie można mieć wspomagania, duża > średnica zawracania. > Bagażniki w obu autach

Re: Lornetka

Proponuje kupić u sprzedawców ze wschodu. Mają oni niezłe tanie lornetki o całkiem dobrych parametrach. Przy zakupach zawracamy uwagę na: Powiększenie – powinno być większe niż 12, szczególnie wtedy, gdy zamierzamy obserwować niewielkie ptaki. Tzw. Jasność, czyli średnica szkieł

Re: Pytanie o "coś"

Nie panikuje już :) i nie kombinuje, ale... wiesz nie do końca ufam lekarzom niestety, mój "tłuszczaczek" wcale nie jest duży (tak do 3 cm średnicy) i wcale go nie widać, więc... tak sobie szukam i szukam i wszędzie znajduje , że wg. np. poradnikamedeycznego i innych stronek o tłuszczakach "nie

Najczęściej czytane