żerań fso inwestor

sprawdź też:

fso

Konrad Grobel

Historia polskiej motoryzacji poszła pod młotek. FSO sprzedane, powstanie osiedle

Historia polskiej motoryzacji poszła pod młotek. FSO sprzedane, powstanie osiedle

Fabryka FSO na warszawskim Żeraniu trafiła pod młotek. Firma deweloperska zapowiada wybudowanie tam osiedla z poszanowaniem historii tego miejsca.

Pojawiła się szansa dla FSO

Kanadyjski producent części samochodowych Magna International chce wykorzystać majątek warszawskiej FSO - donosi "Puls Biznesu". Z nieoficjalnych informacji wynika, że na Żeraniu miałaby się rozpocząć produkcja jednego z modeli Nissana

Ścigały się tam samochody, teraz wjechały buldożery. To koniec legendarnego toru Żerań

Kilka dni temu na Torze Żerań miała się odbyć impreza, ale została odwołana. Wszystko dlatego, że na legendarny, warszawski obiekt wjechały buldożery, które zrównały teren z ziemią.

Koniec FSO?

Koniec FSO?

Istnieje jeszcze szansa na uratowanie FSO. Zarząd twierdzi, że prowadzi rozmowy z potencjalnymi inwestorami z Chin i Indii, ale jeszcze nie ma żadnych konkretów. Rozpoczęcie produkcji modelu Chevrolet Aveo w zakładach FSO na Żeraniu miało oficjalnie

Wznowienie produkcji w FSO coraz bliżej

Wznowienie produkcji w FSO coraz bliżej

Polskie prototypy z okresu PRL Niewymieniony z nazwy inwestor oczekuje jednak wsparcia finansowego w postaci m.in. redukcji podatków i włączenia części terenów FSO do Specjalnej Strefy Ekonomicznej. Produkcja w warszawskich zakładach zakończyła się w

Czarne chmury nad FSO

Czarne chmury nad FSO

eksperci motoryzacyjni liczą jednak, że szczęśliwy finał będą miały rozmowy z chińskim inwestorem i na Żeraniu nadal będą produkowane samochody. Tymczasem serwis AutomotiveSuppliers.pl donosi, że produkcja Chevroletów Aveo na warszawskim Żeraniu zakończy się w lutym 2011 r. Nowa

Reaktywacja FSO jeszcze nigdy nie była tak blisko?

Reaktywacja FSO jeszcze nigdy nie była tak blisko?

przeszkody inwestor wycofa się z biznesu w naszym kraju, radni stolicy jednomyślnie przegłosowali uchwałę, która do grudnia 2013 roku zwolni z podatku od nieruchomości inwestora, który stworzy miejsca pracy w fabryce na Żeraniu. Taka forma zwabienia Magny do Warszawy wcale nie

FSO będzie produkować SsangYongi?

FSO będzie produkować SsangYongi?

naklejkami z logo FSO. Aktualnie ukraiński koncern Awto ZAZ, właściciel FSO, uruchamia pilotażową produkcję chińskich samochodów w fabryce w Zaporożu. Nie wiadomo jednak, czy współpraca obejmie także warszawski zakład. Według informacji podanych przez serwis, na Żeraniu prowadzone są obecnie rozmowy z

Daewoo w FSO - 1996

Daewoo w FSO - 1996

Wróćmy jeszcze na chwilę do FSO, bo losy tej fabryki to scenariusz na niezły film. Naszą opowieść skończyliśmy na tym, że produkowany był tam Fiat 125p (do 1991 roku). Ale nie można przecież zapomnieć o Polonezie. Ten polski wynalazek produkowany było także na Żeraniu od 3 maja

Chińczycy biorą Żerań

Chińczycy biorą Żerań

Prezes FSO Żerań Janusz Woźniak nie potwierdza, ani nie zaprzecza tych informacji. Przyznaje, że ukraiński właściciel warszawskich zakładów negocjuje sprzedaż akcji z inwestorami. Z informacji "Dziennika Gazety Prawnej" wynika, że z gry wypadł już indyjski Tata, drugi

Nowy Fiat 500 będzie powstawał wyłącznie w Polsce?

Nowy Fiat 500 będzie powstawał wyłącznie w Polsce?

Piechociński,  minister gospodarki. Resort gospodarki chce zainteresować inwestorów także warszawskim FSO i zakładami w Lublinie. - Myślę, że w pierwszej kolejności realne szanse na uruchomienie montażu ma jednak Lublin, bo jest mniejszy i te

Wracamy na szerszy most Grota i nową Trasę AK [INFORMATOR]

Wracamy na szerszy most Grota i nową Trasę AK [INFORMATOR]

Starzyńskiego. Mają być utrzymane tymczasowe skręty przez skrzyżowania z sygnalizacją: z Modlińskiej na Trasę Toruńską w stronę Bródna, a przez pętlę autobusową Żerań FSO z Trasy Toruńskiej w lewo na Białołękę i w prawo do Jagiellońskiej. * Most Grota-Roweckiego. Na gotowej części w

Polskie konie mechaniczne

ponad 346 tys. aut (wzrost o 23 proc. w stosunku do 2006 roku). Z tego ponad 96 proc. na eksport. FSO: Lanos jak kwas chlebowy, Aveo jak coca-cola W zeszłym roku wyprodukowano na Żeraniu ponad 153 tys. aut - to wreszcie skala porównywalna z produkcją

Coraz węziej na Trasie AK i jej przecznicach [INFORMATOR]

Coraz węziej na Trasie AK i jej przecznicach [INFORMATOR]

między węzłami Modlińska i Powązkowska? * Węzeł Modlińska na Żeraniu. Tu remont zaczął się w październiku 2013 r. Nieczynne są wjazdy z Modlińskiej i Jagiellońskiej na most Grota w kierunku Żoliborza. Przez pętlę Żerań FSO wjeżdżają na niego tylko autobusy. Zamknięto też wjazd

"Dziennik Gazeta Prawna": Chińczycy biorą Żerań

I będą produkować ksero starego poczciwego Matiza? Z tego wnoszę, że kolejnym inwestorem będą miłośnicy FSO, którzy uruchomią tam produkcję Warsa, albo wznowią Poloneza.

Re: FSO ŻERAŃ - kiedy zaorają ?

która nie jest potrzebna na zielona trawkę. A ewentualny (poważny) inwestor nie zamierza przecież inwestować w naszym pieknym kraju po to żeby miec wyższe koszty niz np. na Słowacji. Więc proponuje najpierw rozpędzić towarzystwo związkowe a poźniej sprzedać, sądze że poważny kupiec wtedy się

Re: Udało sie zlikwidować FSO Żerań

No cóż, mieli na Żeraniu pecha. Skoda to de facto mocno stojący na nogach VW. FSO postawiło na innego konia kiedyś. VW produkuje auta w Poznaniu. Bo tam jeszcze jakoś można dojechać z Niemiec, jak nie koleją to drogą. Warszawa jest praktycznie odcięta od świata. Nie ma co wylewać krokodylich

Re: Chińczycy biorą Żerań

FSO tak na dobrą sprawę nie ma racji bytu. Najlepszym rozwiązaniem byłaby likwidacja i sprzedaż gruntu (ile on jest wart, ho ho!). Maszyny niech sobie bierze jakiś inwestor i produkuje coś na licencji w specjalnej strefie ekonomicznej.

Re: Czy szwedzki inwestor popełnił samowolę budow

Dobre sobie - przy północno-zachodnim wietrze, będę miał w płucach nie tylko pyły z EC Żerań, wyziewy z byłego FSO, czad z Trasy AK i bocznicy kolejowej, ale i jeszcze podwójną działkę świeżego asfaltu. Po prostu czyste powietrze, zieleń, spokój i miła atmosfera czyli Bródno.

Re: FSO będzie bez Daewoo

i wiedzy, drogo się ceni. Tak więc każdy inwestor liczy, że pracownik będzie go kosztował średnio 5 tys. na łapkę. Dlaczego więc ma inwestować w żerań? W innych miejscach, koszt pracownika będzie dużo mniejszy. Obserwując inwestycje firm motoryzacyjnych dochodzimy do wniosku, że łatwiej

Re: "PB": Życie po życiu FSO. Szukanie inwestora

czy USA. http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=296772 Co tam jakiś Żerań! Podziękujmy Kaczorowi, który skutecznie zablokował w latach 90-tych sprzedaż FSO Volkswagenowi, kiedy ten chciał ten bałagan jeszcze kupić. Każdemu tylko nie Niemcowi - darł się wówczas Kaczor z PC, dużo młodszy

Re: Coraz bliżej strajku w FSO. Tak źle dawno nie

Problem nie w tym, że oddał, tylko komu oddał. Koreańczycy najwięcej naobiecywali związkowcom i Żerań robi teraz popłuczyny po koreańskim bankrucie. Gdyby znaleziono porządnego inwestora, a nie takiego, który obiecywał full zatrudnienia, to w Warszawie produkowano by samochody takie, jak Skoda

Pic na wodę

Obecnie w FSO większość załogi odmówiła przyjęcia zmienionych warunków pracy (obniżone pensje, utrata gwarantowanych odpraw i innych świadczeń). Jest to równoznaczne z wypowiedzeniem umowy o pracę i wypłatą przez zakład odpraw. Jak pójdzie fama o nowym inwestorze (fama, bo "Prezes FSO Żerań

Re: Zamieszanie wokół inwestycji Rovera w FSO

Koreańczycy robią wszystko, żeby przejąć kontrakt na dostawę Lanosów na Ukrainę, tak jak to było z kontraktem do Chin to dwa. Z tego co wiem, to jedyną rzeczywistą, a nie papierową inwestycją koncernu Daewoo w Żerań była Lakiernia i nic poza tym. Oznacza to tyle, że cała fabryka w obecnym kształcie

FSO przeszkadza Unii Europejskiej.

, że urzędnicy Komisji stawiają nowe żądania. - Inwestor zobowiązał się, że do 2008 r. FSO nie będzie produkować więcej niż 150 tys. samochodów rocznie. Urzędnicy Komisji chcą, by ten termin przesunąć do 2011 r., na cały okres licencji na nowy samochód, i by ten limit dotyczył także części do

Siłowy wolny rynek

W dzisiejszej GW czytamy: "(...)urzędników Komisji Europejskiej niepokoi to, czy pomoc dla FSO nie zaburzy konkurencji nie tyle na rynkach Europy Zachodniej, co na Wschodzie. Tam auta z FSO rozchodzą się jak ciepłe bułeczki. Są przebojem na Ukrainie, gdzie panuje boom motoryzacyjny. Do lipca

Chiński maluch wjedzie do Polski

www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_060523/ekonomia/ekonomia_a_1.html Umowa z nowym inwestorem w FSO ma być podpisana w ciągu miesiąca. Nie wiadomo, ile modeli będzie tam produkowanych. Na pewno chevrolety, choć mówi się także o małych autach z Chin Już sama produkcja chevroletów w Polsce powinna spowodować spadek cen tych aut przynajmniej o 10

Do Darka_w1- polemika

Gość portalu: darek_w1 napisał(a): > VW chciał wejść na początku lat 90-tych jako inwestor strategiczny do FSO. > Związki zawodowe go pogoniły. Poszedł do Czech i kupił Skodę. Najpierw 70%, a > kilka lat później resztę. Po zdobyciu 100% uruchomił produkcję Octavii, a potem

Re: Tragedia!! sprzedano obcym huty stali!!!

rząd powinien zadbac o sprzedawanych z hutami pracowników. Fakt pozostaje jednak faktem, iż w zastanej sytuacji, nie mial on niestety zbyt duzych możliwości negocjacji. ...popatrz co się stało z FSO kupilo je Daewoo a teraz? > grozu tym zakładom totalny upadek Tylko że, o ile pamietam, w