0.9 twinair test

Marcin Lewandowski

Fiat 500L Trekking | Ceny

Fiat 500L Trekking | Ceny

Trekking oferuje modny wygląd i bogate wyposażenie w cenie promocyjnej zaczynającej się od 63 490 zł

Palący problem | różnice w zużyciu paliwa

Jeśli porównasz zużycie paliwa podawane przez producenta z wynikami uzyskanymi na stacji benzynowej, możesz się niemile zdziwić. Zobacz, w jaki sposób producenci mierzą zużycie paliwa i dlaczego ma ono tak niewiele wspólnego z rzeczywistością

Co oferuje rynek w segmencie A?

Małe samochody miejskie nie cieszą się w Polsce dużym zainteresowaniem. Nie oznacza to jednak, że wybór auta z tego segmentu jest bezsensowny. Oto przegląd modeli dostępnych na polskim rynku

Zobacz wideo

Fiat Panda - test | Pierwsza jazda

Fiat Panda - test | Pierwsza jazda

przybrała płaski, ale wygodny do chwycenia kształt. Jedyne zastrzeżenia mam do usytuowania przełączników otwierania szyb. Nadal są umieszczone przy dźwigni biegów i jeśli nie miało się wcześniej małego Fiata, wymagają przyzwyczajenia. Fiat Panda - test Euro NCAP Obrońca rodziny Panda mimo, że jest niewielka

Nowa Lancia Ypsilon - wszystko, co chcielibyście o niej wiedzieć

Nowa Lancia Ypsilon - wszystko, co chcielibyście o niej wiedzieć

utrzymania jej  dotychczasowej długości. Silniki: wysoka moc i troska o ekologię Gama jednostek napędowych nowej Lancii Ypsilon składa się z dwóch silników benzynowych ? 69-konnego 1.2 Fire EVO II i 85-konnego 0.9 TwinAir (także w parze z półautomatyczną przekładnią DFN) oraz 95-konnego turbodiesla 1.3

Lancia Ypsilon - test | Pierwsza jazda

Lancia Ypsilon - test | Pierwsza jazda

dopuszczalnej trwa wieki. Nieco lepiej radzi sobie mniejszy dwucylindrowy TwinAir o pojemności 0,9 l., wspomagany turbosprężarką. Osiąga moc 85 KM i choć nie czyni z Ypsilona auta dynamicznego, to przynajmniej pozwala na bezstresową jazdę. Na czele stawki stoi dobrze znany z innych modeli koncernu Fiata diesel

Fiat Panda vs. Kia Picanto vs. VW Up | Test porównawczy

Fiat Panda vs. Kia Picanto vs. VW Up | Test porównawczy

jednak to, że Fiat jako jedyny z naszej trójki daje wybór. Można sięgnąć np. po silnik TwinAir 0.9 l o mocy 85 KM. Cena co prawda rośnie, ale osiągi są lepsze. Zawieszenie Volkswagen przegrywa z Kią w kwestii napędu, za to wygrywa z konkurentami właściwościami jezdnymi. Up ma najbardziej komfortowe

Re: Motodziennik: Powrót Porsche 550 Spyder

Podziękowania i gratulacje za odwagę należą się Jackowi za wyznanie o Fiacie 500. To faktycznie bardzo sympatyczne autko i wykonane z pietyzmem, przyjemnie się nim jeździ i smakuje nowej techniki, gdy napędzane jest silnikiem TwinAir 0.9 85 KM (jest w testach na www.autosalonpomorski.pl). Warto