1 2 tsi 105 km

Piotr Mokwiński

Seat Ibiza IV vs. Chevrolet Aveo II - który wybrać?

Seat Ibiza IV vs. Chevrolet Aveo II - który wybrać?

Segment B obfituje w ogromny wybór modeli z Europy i Azji. Co istotne, w tej klasie wiele z dostępnych egzemplarzy pochodzi z polskiej sieci sprzedaży, a to czyni zakup mniej ryzykownym. Daleko w tyle za klasowymi liderami, również w temacie popularności, znajdziemy Seata Ibizę i Chevroleta Aveo. Każdy z nich korzysta ze sprawdzonej technologii i oferuje nieszablonowy design. Czy warto postawić na atrakcyjnie opakowane konstrukcje?

Skoda Yeti (2009 - ) - opinie Moto.pl

Wciąż produkowana Skoda Yeti nie cieszy się w Polsce dużą popularnością na rynku nowych samochodów, lecz jako używaną pozycję warto ją rozważyć

Kupujemy używane: Kompakty premium. BMW serii 1 kontra Audi A3 II

Rynek wtórny z metką premium daje coraz większe pole wyboru. W klasie kompaktowej na uwagę zasługuje Audi A3 i BMW serii 1 - jedyny tylnonapędowy kompakt w rynku. Mimo upływu lat, te auto wciąż przekonują dopracowaniem, dobrymi właściwościami jezdnymi i przyzwoitym wyposażeniem. Przekonajmy się zatem, czy warto postawić na tych przedstawici segmentu C.

Fabia po liftingu od 37 000 zł

Fabia po liftingu od 37 000 zł

1.6 (105 KM) - o 1 400 zł. Dopłata do wersji kombi wynosi 2 500 zł. Przykładowe ceny Skody Fabii hatchback (wersje wyposażenia Classic i Style): Przykładowe ceny Skody Roomster

Volkswagen Jetta po liftingu | Znamy ceny

Volkswagen Jetta po liftingu | Znamy ceny

pięcioma silnikami do wyboru - trzema benzynowymi (1.2 TSI - 105 KM, 1.4 TSI - 125 KM lub 150 KM) i dwoma wysokoprężnymi 2.0 TDI o mocy 110 KM lub 150 KM. Wkrótce gama powiększy się o wariant Hybrid o łącznej mocy zespołu napędowego, wynoszącej 125 kW/170 KM

Skoda Rapid jednak tańsza

Skoda Rapid jednak tańsza

lub 105 KM. Najmocniejszą jednostką w gamie jest turbodoładowany, 122-konny, czterocylindrowy motor 1.4 TSI oferowany z 7-stopniową skrzynią DSG. Lista wyposażenia standardowego nadal pozostaje tajemnicą. Wiadomo jedynie, że do "właściwego samochodu na właściwym miejscu

Które auta palą najmniej?

Które auta palą najmniej?

Hybrid S (21 990; 84 (114); 6,1/4,4/5,0 ; brak)* Klasa średnia: 1. Skoda Octavia 1.2 TSI Classic (16 740; 77 (105); 7,0/4,9/5,7 ; 469) 2. VW Passat 1.4 TSI BlueMotion Trendline DSG 7b (28 625; 90 (122); 7,1/5,1/5,8 ; 610) 3. Mitsubishi

Salon Genewa 2016 | SUV-y i crossovery | Ofensywa trwa

Salon Genewa 2016 | SUV-y i crossovery | Ofensywa trwa

przycisków i włączników. To najpewniej zapowiedź ścieżki, którą Volkswagen chce obrać na najbliższe lata. Zaprezentowany na genewskim stoisku Volkswagena koncept został wyposażony w 1-litrowy silnik TSI o mocy 110 KM, który dzięki niewielkiej masie auta (1250 kg) rozpędza je do setki w 10,3 s

Najtańsze SUV-y i crossovery na polskim rynku

Najtańsze SUV-y i crossovery na polskim rynku

dopłacić 4 800 złotych. Silniki: Yeti ma dość bogatą ofertę silnikową. Możemy wybrać pomiędzy trzema benzyniakami (1.2 TSI 105 KM, 1.4 TSI 122 KM oraz 1.8 TSI 160 KM) i trzema Dieslami (2.0 TDI CR DPF 110 KM, 2.0 TDI CR DPF 140 KM i 2.0 TDI CR DPF 170 KM). A może jednak rynek wtórny? Sprawdź oferty

TOP FIVE | Kompakty

TOP FIVE | Kompakty

okazuje się najbardziej kompletnym samochodem w klasie. Poza tym wygrał test porównawczy z droższym Audi A3. Szkoda tylko, że wyposażenie dodatkowe jest bardzo drogie. Ceny: od 1.4 80 KM - 57 440 zł Najlepsza wersja: 1.4 TSI (122 KM), 5d - 67 730 zł 2.0

Nowe auto za 50 tysięcy złotych

Nowe auto za 50 tysięcy złotych

aktualnego upustu w wysokości 3 tysięcy złotych i doliczeniu dodatkowego wyposażenia, cena Fabii 1.2 TSI (105 KM) wynosi 48 850 zł. Za niewiele więcej, bo 50 100 zł, można nabyć o rozmiar większą Skodę Octavię Tour 1.6 (102 KM), uzbrojoną w pakiet Optimum z klimatyzacją. Skoda Fabia RS na długim dystansie

Deszcz rabatów

Deszcz rabatów

w cenie 1 950 zł Civic 4D: rabat 2 000 zł i ubezpieczenie gratis (np. Civic 1.8 140 KM Comfort kosztuje 69 800 zł zamiast 71 800 zł) Civic Type-S i Type-R: pakiet ubezpieczeń gratis Jazz: rabat 2 000 zł (np. Jazz 1.2 90

Volkswagen Polo Samochodem Roku!

Volkswagen Polo Samochodem Roku!

. Volkswagen chwali się, że będzie to najoszczędniejsze auto w klasie, zużywające średnio 3,3 l ropy na 100 km i emitujące średnio 87 g dwutlenku węgla na kilometr. Niebawem pod maską Polo dostępny będzie także 1,2-litrowy benzynowy motor TSI (105 KM). To drugi po Golfie III (1992 r

Wybrano najlepsze silniki roku

Wybrano najlepsze silniki roku

generatora prądu. Pełną listę znajdziecie poniżej. 1. Volkswagen 1,4 litra TSI, turbo, kompresor (VW Polo, Beetle, Golf, Scirocco, Eos, Jetta, CC, Tiguan, Touran, Passat, Audi A1, A3, Seat Ibiza FR, Alhambra, Ibiza Cupra, Škoda Fabia RS) 411 pkt 2. Volkswagen 1,4 litra TSI (VW Polo, Golf, Scirocco

Downsizing

Downsizing

;wyrzeźbić" charakterystykę jednostki napędowej. TwinAir rozwija 85 KM - a to już niedaleko od 100 KM z litra pojemności - oraz maksymalny moment obrotowy o wartości 145 Nm (dla porównania - wolnossący silnik 1.4 Fiata uzyskuje 129 Nm). Do współpracy ma sześciobiegową przekładnię (kolejny nieodzowny

Mazda CX-5 - test | Pierwsza jazda | Przełomowy model

Mazda CX-5 - test | Pierwsza jazda | Przełomowy model

z nich jest specjalnie ukształtowane denko tłoka, kolejną optymalnie ukształtowany kolektor wydechowy oznaczony jako 4-2-1. Myślicie pewnie, że CX-5 musi być karmiony 98-ką? Nic z tych rzeczy, mimo wysokiego stopnia sprężania silnik zadowala się zwykłą benzyną Pb95 i spełnia normę Euro 6

Silnikowy zawrót głowy

Silnikowy zawrót głowy

najnowszego Golfa R. Pod maską kompaktowego Volkswagena każdy znajdzie coś dla siebie. Gamę silników benzynowych otwiera 105-konne 1.2 TSI, a zamyka wspomniana "erka" o pojemności 2-litrów i mocy 265 KM. Wśród turbodiesli znaleźć można natomiast cztery motory z systemem

fantastyczny 1.2 TSI

własnie w cotygodniowej gazecie kiblowej czytam test octavii ze 105KM 1.2 TSI. 40 tys km w 6 msc czyli głownie w trasach. I podsumowanie - srednie zuzycie paliwa to ok 8/100, 3176 l na 40000 km. I dopisek ze to nieźle . No to ja jeżdżąc podobnie, pojazdem ważącym ze 500 kg wiecej, z napedem 4

Re: fantastyczny 1.2 TSI

bo wypożyczalnia nie daje dowodów rejestracyjnych (w Polsce jest TSI 105 km bo 85 km ma wolnossący 1,4) ale w innych krajach są wersje TSI 85 km. Moim zdaniem miał 85 km ale dzięki turbo wyprzedzałem Fiaty 500 i Corsy z innych wypożyczalni, które powyżej 1500 mnpm dostawały zadyszki - to było

Re: fantastyczny 1.2 TSI

trypel napisał: > własnie w cotygodniowej gazecie kiblowej czytam test octavii ze 105KM 1.2 TSI. > 40 tys km w 6 msc czyli głownie w trasach. I podsumowanie - srednie zuzycie pa > liwa to ok 8/100, 3176 l na 40000 km. > I dopisek ze to nieźle . Dziennikarze po dorwaniu

Re: fantastyczny 1.2 TSI

Masz Jeepie wiele racji. Minęły czasy gdy nie było dnia gdy na zegarze nie zobaczyłem dwójki z przodu, ale też tam gdzie można to jest ogień co dla 1,9TDI 105 km brzmi jak żart. Ok 100 000 km przejechałem z prędkościami rzędu 180-220 km/h. Regularnie jeździłem do Strasburga, Dortmundu, Paryża i

Re: Turbomaluch, czyli 1.2 TSI w Polo

105 Koni z silniczka 1,2 to nie jest wysilony silnik? do niedawna 105 KM miały silniki 1,6....ciekawe ile taki malutki silniczek 1,2 TSI wytrzyma? 150 tys.km? 200 tys.km? czyli 10 lat :) Starsze silniki mają po 300 tys.km i jeszcze długo pociągną bo nie musiały się tak wysilać wysoką mocą 100 KM

Turbomaluch, czyli 1.2 TSI w Polo

Ja mam Leona z 2011r z 1.2 TSI 105KM i jestem zadowolony z dynamiki silnika. Po wypowiedziach które czytam wnioskuję że większość jeździ starymi TDIkami 90KM i nigdy nie jeździli 1.2 TSI- bo ich po prostu niestać . Są to najnowszej generacji silniki które poprzez swoje gabaryty mają zmniejszyć wagę

Re: Skoda Octavia 1.2 TSI DSG | Za kierownicą

jezdzilem Skoda Yeti 1,2 TSI 105KM, spalilo to 11,4 litra na sto km, jazda glownie po autostradzie 140-160km/h. Pozostawiam to bez komentarza...

Re: 1.2 TSI - trwałość łańcucha

w Golfie i Octavii III montowane są obecnie rozwojowe wersje 1.2 TSI CJZA (85KM) i CJZB (105KM) z szesnastozaworową głowicą (wcześniej było osiem zaworów) i paskiem zamiast łańcucha, jeśli chcesz kupić takie auto to problemów z rozrządem mieć nie będziesz stare TSI 1.2 TSI do kupienia jeszcze w

TSI 1,2 czy stary silnik 1,6 w Golfie 6?

Z uwagi na uwarunkowania cenowe musze szybko wybrac jedna z wersji Golfa 6: ze starym silnikiem 1,6 (juz nie produkowanym ponoc) czy tez z majacym pojawic sie w produkcji w pazdierniku TSI 1,2. Obywda maja moc 105 KM. Wiem, ze tego TSI jeszcze nie ma ale jakie macie zdanie nt innych silnikow

Re: Skoda Octavia 1.2 TSI

Do tej pory był 105KM 1.6 i dawał radę :-) więc ten da napewno. -- https://images40.fotosik.pl/145/5d37a5b4bc4ef7d8.jpg Frank

VW Golf VI 1,2 TSI 105 KM czy Hyundai I 30?

Droższy Golf-ale jest niezła teraz przecena więc bardziej się go opłaca kupić,serce mówi golf,rozum mówi-Hyundai 1,4 100 KM-tylko dlatego że ma gwarancję dłuższą(5 lat) i czytałem że silniki TSI się psują.Chodzi o nowe auta. Co myślicie?

Re: Skoda Octavia 1.2 TSI DSG | Za kierownicą

1.2/105KM w takim ciężkim klocku? Dziękuję, nie jestem masochistą...

Re: Audi A1 Sportback | Za kierownicą

dlaczego silnik 1,2 TFSI ma tylko 85 km? Ibiza 1,2 TSI ma 105... jakieś pomysły?

Kia Rio sedan od 40 990 zł

@yull Nie wiem o co Ci chodzi, dla przykładu konfigurator Golfa: 1.2 TSI 105 KM (77 kW), 6 biegowy 68 290 1.2 TSI 105 KM (77 kW), DSG, 7 stopniowa 75 690 1.2 TSI 105 KM (77 kW), BlueMotion Technology, 6 biegowy 70 790 1.4 TSI 122 KM (90 kW), 6 biegowy 70 990 1.4 TSI 122 KM (90

Re: sportsvan z silnikiem 1.2 110KM-opinie

Wersja TSI 1,2 z paskiem miała 105 KM 2012-2014 spełniająca EURO 5 i 110 KM od połowy 2014 spełniająca EURO 6 w Octavii II, Golfie 7 i Leonie. Równolegle była dalej montowana wersja 1,2 105 KM z łańcuchem w Rapidzie, Jettcie i Beetlu i z kilkuletnim opóźnieniem zastąpiona wersją z paskiem rozrządu

Re: Skoda Octavia 1.2 TSI

105 KM." Także za rok-dwa będzie 200 koni z butelki coli ;) -- pozdrawiam Tomek

Re: 1.2 TSI - trwałość łańcucha

: "stare" 1.2 TSI to CBZA (85KM) i CBZB (105KM). Były akcje serwisowe podczas których dawano podkładkę pod sterownik turbiny i wgrywano nowy soft a druga wymieniano łańcuchy na przekonstruowany model. W moim aucie zrobiono obie akcje, łańcuch dzwonił i dzwoni nadal okazyjnie przy starcie. Przestałem się

Re: fantastyczny 1.2 TSI

> Moja Octavia ma przejechane obecnie 172 000 km i nie miała wymienianych kloców > i tarcz. Jeżdżę nią od nowości i nie oszczędzam, bo to auto służbowe. Tym mnie zagiales... Skoro nie oszczedzasz, to jakim cudem klocki wytrzymuja Ci taki przebieg... z diamentu sa czy co? Klocki aby

Re: Skoda Octavia 1.2 TSI DSG | Za kierownicą

go pod względem osiągów, natomiast do 105KM TDI trzeba by dopłacić następne 7300zł czyli uwzlędniając różnice w spalaniu na poziomie ok. 1,5 l/100km diesel zwróciłby się po jakichś 100000km, nie wspominając o tym, że ciągle osiągi tego 105KM 1.6TDI są gorsze od 1.2 TSI.

Re:vw Golf VI 1,2 TSI 105 km czy Hyundai I 30?

Silnik 1.4 to może się nadać do lżejszego i20.. bo w i30, to szału nie będzie. Silnik jest za słaby do masy auta. A wykręcenie zużycia podanego przez producenta graniczy z cudem. Sam chciałem kupić i20 z silnikiem 1.6 ale różnica w cenie między i30 1.6 była taka mała że wolałem i30. Golfa jako I

Re: seat ibiza 1.2 tsi

Mam VW caddy 1.2 tsi w wersji 105KM. Auto ma aktualnie około 65 000km przebiegu. I faktycznie miało kiedyś problem z głośno pracującym łańcuchem rozrządu - wszystko zostało naprawione podczas akcji serwisowych. Poza tym jestem "wniebowzięty" tym silnikiem. Ja jeżdżę bardzo dynamicznie i

Re:vw Golf VI 1,2 TSI 105 km czy Hyundai I 30?

josner napisał: > Silnik 1.4 to może się nadać do lżejszego i20.. bo w i30, to szału nie będzie. > Silnik jest za słaby do masy auta. A wykręcenie zużycia podanego przez producen > ta graniczy z cudem. > Sam chciałem kupić i20 z silnikiem 1.6 ale różnica w cenie między i30

Re:vw Golf VI 1,2 TSI 105 km czy Hyundai I 30?

misiaczek1281 napisał: > Lepiej kup Golfa V za 30 tys.zł :) 30 tys.zł zostanie Ci w kieszeni - paliwa > za to masz na 8 lat Hehe :) Lepiej podetrzyj się ręką. Zaoszczędzisz na papierze...

Re: Golf VI 1,2 TSI 105 KM czy Hyundai I 30?

Dla wyjaśnienia dodam, że spalanie 7 l/100 km, a dokładnie wg wyliczeń z baku i trasy 6,9 l/100 km (komputer pokazuje tak samo) uzyskuję już któryś raz z rzędu przy: 70% miasto, 30 % trasa, klimatyzacja, system start-stop włączony, często tryb ECO, jazda w miarę dynamiczna, obciążenie 1-3 osób z

Re: Golf VI 1,2 TSI 105 KM czy Hyundai I 30?

opłacalny, dlatego tak dużo sprzedaje się tur > bin regenerowanych. Otóż to...lepiej kupić auto o mocy 100 KM bez drogiej turbiny niż downsizing 1,2 TSI 105 KM ....moc taka sama a żywotność wolnossaka 1,6 100 KM chyba nieco większa :) > > Cholera, odpisałem Ci... O cholerka...ja też

Re:vw Golf VI 1,2 TSI 105 km czy Hyundai I 30?

josner napisał: > misiaczek1281 napisał: > > Lepiej kup Golfa V za 30 tys.zł :) 30 tys.zł zostanie Ci w kieszeni - > paliwa > > za to masz na 8 lat Hehe :) > > Lepiej podetrzyj się ręką. Zaoszczędzisz na papierze... Kiepska rada....Na papierze zaoszczę

Re: Golf VI 1,2 TSI 105 KM czy Hyundai I 30?

ok_vip napisał: > A taki 1.2 TSI z VW - potrafi dać już sporo frajdy z jazdy ;-) A użytkuję go w > aucie sporo większym i wyższym od golfa. daj spokój, Yeti to też kompakt, tylko trochę wyższy :D > Co do awaryjności - sam nie wiem. 1.2 TSI to jest stosunkowo prosty silnik

Re: Salon Frankfurt 2011 | Ford Focus 1.0 EcoBoos

No proszę ile zachwalaczy na forum, ale jak VW 2 lata temu przedstawił 4 cylindrowego 1,2 TSI 105 KM to była zmasowana krytyka ;-) a dziś silniki 1,2 TSI o mocach 85 i 105 KM są chwalone i nikt nie narzeka że nie dają rady napędzić nawet dużych aut typu Jetta

Re: Golf VI 1,2 TSI 105 KM czy Hyundai I 30?

arnie31 napisał: > czytałem że silniki TSI się psują wersja 1.2 zasadniczo ma (a raczej miała dwa problemy: zacierający się EGR (rozwiązano to przez dodatnie podkładki pod turbinę i nowy soft) oraz wadliwy łańcuch rozrządu (obecnie montowany jest mniej rozciągliwy i problem nie

Re: Golf VI 1,2 TSI 105 KM czy Hyundai I 30?

Nie doczytałeś w katalogu/necie. Spalanie 8,7 l/100km dotyczy wersji z automatyczną skrzynią biegów. Z manualną podane jest 7,6 l/100km.

Re: LPG dla TSI | Eksploatacja

Mam VW Polo 1,2 TSI 105 KM i średnie spalanie przy normalnej jeździe (nie znaczy że emeryckiej) wychodzi mi ok. 6,5 litra na 100 km (70% miasto, 30% trasa) Po co więc zakładać gaz?

Re: Golf VI 1,2 TSI 105 KM czy Hyundai I 30?

silników - jeśli to jest ten poprzedni 1.4 z hyundaia, to jeździłem nim chwilę i to autko jeździ z nim po prostu poprawnie - bez jakichkolwiek szaleństw. A taki 1.2 TSI z VW - potrafi dać już sporo frajdy z jazdy ;-) A użytkuję go w aucie sporo większym i wyższym od golfa. Tak jak Julian pisze - potrafi

Re: Golf VI 1,2 TSI 105 KM czy Hyundai I 30?

wicehrabia.julian napisał: > arnie31 napisał: > > > czytałem że silniki TSI się psują > > wersja 1.2 zasadniczo ma (a raczej miała dwa problemy: zacierający się EGR (roz > wiązano to przez dodatnie podkładki pod turbinę i nowy soft) oraz wadliwy łańcu

Re: Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś

Jeździłem 1.2 TSI 105KM. Zapomnij o małym spalaniu w mieście. Auto mało pali - jak jedziesz sam, 90/h po autostradzie na płaskim terenie. :) Co do Forda się nie wypowiadam bo nie jeździłem.

Re: Golf VI 1,2 TSI 105 KM czy Hyundai I 30?

A ja tu wyskoczę jak Civic z konopi: nowy Civic 1.8 142 KM pali po mieście też te 7 l/100 KM !

Re: Nissan Note 1.4 | Za kierownicą

Ford Fiesta 1.4 Duratec 96 KM Ghia w kolorze "Hot Magneta". - piękne auto. Mąż jeździ Volkswagenem Polo 1.2 TSI 105 KM Highline - 2 najlepsze autka w segmencie B. Dlaczego warto kupić Polo 1.2 TSI ? wzorowa dynamika oraz elastyczność silnika, stosunkowo niskie spalanie, atrakcyjny wygląd

Re: Golf VI 1,2 TSI 105 KM czy Hyundai I 30?

Napisałem 7,0 l/100 km. Pomyśl o tych co kupują auto za 100 tyś zł, to dopiero bezsens, prawda ?

Re: Pytanie o skode octawie 1,9 TDI combi

Sory, moje porównanie dotyczy wersji 2.0 TDI bowiem 1,9TDI 105KM nawet nie porównuję do 1,8TSI 160KM.

Re: Golf VI 1,2 TSI 105 KM czy Hyundai I 30?

andip napisał: > Nie doczytałeś w katalogu/necie. Spalanie 8,7 l/100km dotyczy wersji z automaty > czną skrzynią biegów. Z manualną podane jest 7,6 l/100km. 7,6 to i tak sporo...moje Polo pali 6,5 :)...zresztą śmieszy mnie gdy ludzie mówią o spalaniu 7,6 że oszczędne w sytuacji gdy

Re: Golf VI 1,2 TSI 105 KM czy Hyundai I 30?

soner3 napisał: > Wyskoczyles jak Filip a wydalo sie zes Jaś i to glupi Jaś > > Sam producent podaje zuzycie paliwa na 8.7l/100 . > > Moje Polo 1,4 75 KM pali średnio (50% miasto i 50% trasa) 6,5 litrów przy włączonej klimie...a przy wyłączonej nie

Re: Byl problem z lancuchem rozrzadu w 1.2 / 1.4

znacznie większy Lancer 1.5 109KM ale może to kwestia wprawy... Lancerem zrobiliśmy z żoną już prawie 90tys km przez 4,5 roku... a Fabią jeździliśmy tylko 16dni (ok. 1000 km) Najwazniejsze ze niczym mnie silnik nie zaskoczyl... 1.2 TSI jest calkiem udana konstrukcja, pewnie w wersji 105KM juz niezle

Re: Golf VI 1,2 TSI 105 KM czy Hyundai I 30?

Kupowałem niedawno regenerową do 1.9dci - 1000zł. Turbina z pewnego źródła z dwu albo trzyletnią gwarancją. Zakup nowej turbiny jest średnio opłacalny, dlatego tak dużo sprzedaje się turbin regenerowanych. Cholera, odpisałem Ci

Re: 1.2 TSI - trwałość łańcucha

Mógłbyś nieco rozwinąć kwestię "starego" 1.2 TSI ? Użytkuję takowego - 1.2 TSI, 105KM. Aktualny przebieg - 100kkm. Auto nie oszczędzane (powiedzmy, że służbowe). W kwestii awarii które kojarzę - dotyczyło go 2 akcje serwisowe. Jedna miała związek z turbosprężarką (jakaś uszczelka?), druga

Re: 1,2 tsi Ibiza ST(combi) dsg7

Jeżdzę Focusem 1.6 105KM, wolnossącym. Kombi, więc nieco cięższy, przebieg około 40kkm. Zwykle - na gierkówce na trasie weekendowej 700 km (600 trasa plus 100 jazd lokalnych) wychodzi około 6,0 l/100km. Delikatna jazda z prędkością przelotową (GPS) między 100 a 110 km/h (czyli licznikowe 110

Re: Ford Focus 1.0 Ecoboost 125 KM - wrażenia z z

ciekawe jak będzie z trwałością...w moim 1,4 jest 75KM...w nowym polo 1,2 TSI jest 105KM a tu jeszcze więcej 1,0 i 125KM

Seat leon III wersja testowa czy warto

Czy warto nabyć wersje testową leona z wyprzedaży rocznika z silnikiem 1.2 tsi 105 KM z przebiegiem 16 tys km z dobrym wyposażeniem w cenie golasa z 2014?

Re: Golf VI 1,2 TSI 105 KM czy Hyundai I 30?

Wyskoczyles jak Filip a wydalo sie zes Jaś i to glupi Jaś Sam producent podaje zuzycie paliwa na 8.7l/100 .

Re: Golf VI 1,2 TSI 105 KM czy Hyundai I 30?

misiaczek1281 napisał: > .nowa to nowa a regenerowana to używana, > pojeździ rok i padnie :) To naprawdę Ty?

Re: Golf VI 1,2 TSI 105 KM czy Hyundai I 30?

Jako, że na pierwszy rzut oka widać, że teoretyzyjesz i bredzisz bez większego sensu (co już wiemy) - bez odbioru. -- GWARantowane świeże wiadomości.

Re: Golf VI 1,2 TSI 105 KM czy Hyundai I 30?

wicehrabia.julian napisał: > daj spokój, Yeti to też kompakt, tylko trochę wyższy :D Nie yeti, a caddy ;-) na dodatek z poprzecznymi wysokimi relingami ;) Co do całej reszty - sama prawda. -- GWARantowane świeże wiadomoś

Re: Golf VI 1,2 TSI 105 KM czy Hyundai I 30?

ok_vip napisał: > Jako, że na pierwszy rzut oka widać, że teoretyzyjesz i bredzisz bez większego > sensu (co już wiemy) - bez odbioru. Jako że oceniasz innych z góry więcej pokory życzę i żegnam pana ! -- Tak. To prawda że moje poglądy są oryginalne...ludzie mi tego zazdroszc

Re: Golf VI 1,2 TSI 105 KM czy Hyundai I 30?

ok_vip napisał: > wicehrabia.julian napisał: > > > daj spokój, Yeti to też kompakt, tylko trochę wyższy :D > > Nie yeti, a caddy ;-) na dodatek z poprzecznymi wysokimi relingami ;) > > Co do całej reszty - sama prawda. > Cena nowej turbiny to ok

Re: Nowe serce pod maską Octavii

Dziękuję za uwagę! Octavia Classic z wolnossącym silnikiem 1.6i (102 KM) kosztuje 58 700 zł, 1.2 TSI (105 KM) - 59 800 zł, a 1.4 TSI (122 KM) - 61 900 zł.

Jeśli z silnikiem 1.2 TSI 105 KM to sam chętnie po

roku odkupię sztukę dla żony. Jeśli jeszcze będzie miała 7-biegowy automat DSG to biorę w ciemno za 60% ceny nówki sztuki.

Re: jakie nowe rodzinne auto

Roomster to rzeczywiście też niezły pomysł przy obecnych cenach, choć nie jestem fanem tego samochodu. Za ok. 45 tysięcy można kupić 1.4 85KM z klimatyzacją i instalacją LPG (dilerską), albo 1.2 TSI 105KM z klimatyzacją. Za ok. 50 tysięcy da się kupić 1.2 TSI 105KM z klimatyzacją i skrzynią

Re: Skoda Octavia 1.2 TSI DSG | Za kierownicą

brutto -Lancia Delta ORO 1.4TB/140km 80 tyś brutto -VW Jetta HIGHLINE 1.6TD/105km 80tyś brutto -Hyundai ix35 1.7TD/115km 80tyś zł brutto Takich okazji jest mnóstwo na rynku. Kupno skody w tej cenie to czyste marnotrawstwo. A ww wersję nawet po wszystkich rabatach wziąc poniżej 70k jest baaardzo

Re: Octavia 1.4 TSI z LPG

Dla syna na dojazdy: Lanos benzyna 1,5 L 105 KM DOHC 16V lub Nubira 2L benzyna+ LPG, jeśli auta dobrze utrzymane. To właściwie Opel. Znam kilku studentów i studentek, co tak wybrały. Nie słyszę częstych skarg.

Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś inneg

jeżeli będzie się do tego nadawać pozostawić je w rodzinie jako drugie auto (kiedyś). Pod względem ilości miejsca (można schować cały wózek) zawiesiłem oko na Skodzie Rapid 1.2 TSI Liftback (105 km, 6M0 oraz na Ford Focus 1.0 EcoBoost (125 km, 6M) tylko nie mam pojęcia jak wygląda trwałość tych

Re: TSI 1,2 czy stary silnik 1,6 w Golfie 6?

qwerty88 napisał: > Z uwagi na uwarunkowania cenowe musze szybko wybrac jedna z wersji Golfa 6: ze > starym silnikiem 1,6 (juz nie produkowanym ponoc) czy tez z majacym pojawic > sie w produkcji w pazdierniku TSI 1,2. > Obywda maja moc 105 KM. No niezupełnie. Ten stary

Re: Engine of the Year 2009 -1.4TSI

: www.youtube.com/watch?v=Pdp5ibjfo7o 1.4 TSI Turbo 122 KM: www.youtube.com/watch?v=fvysuD5MFow 1.2 TSI Turbo 105 KM: www.youtube.com/watch?v=PY91c8JCwv0

Re: W celu? W jakim ku... celu?...

Verso 1.6 132 Km lub 1.8 147 KM To mało? Rozumiem, że mniej niż Touran 1.2 TSI 105 KM lub 1.4 TSI 140 KM oraz Scenic 1.4 TCE 130 KM. -- Mam swój gust, któremu nic do tego i przede wszystkim nie kieruje stereotypami.

Re: Byl problem z lancuchem rozrzadu w 1.2 / 1.4

co do porównania do lancera to mniejszy silnik musisz bardziej cisnąć... ale wyjazd na wakacje rodziną 2+1, załadowanym autem + box.... wtedy komp pokazał spalanie (chwilowe i średnie) ok 9,8 litra przy 130 km/h na autostradzie... :O w tym samym zestawie normalna krajówka (DK17, DK7) i

Re: TSI 1,2 czy stary silnik 1,6 w Golfie 6?

dokonalo sie, wybralem (dla zony) tez 1,6... a swoja droga zaskoczyles mnie. Podejrzewam ze te silniki 16 zaworowe 105 KM sa nowoczesniejsze wiec dziwi mnie ze w swoim nijako wlasnym (w kazdym razie bardziej wlasnym) samochodzie VW daje silnik starszy... czyzby byl lepszy?

Re: Turbomaluch, czyli 1.2 TSI w Polo

Kolego może i masz rację, że 1.2 TSI 105KM to dobry silnik, powiem więcej w zeszłym tygodniu zamówiłem sobie skodę Roomster z tym właśnie silnikiem. Powiem Ci szczerze, że nie powinieneś rozliczać kogoś czy go stać, czy też nie. To sprawa zbyt osobista! Jeśli kogoś stać na stare TDI jego

Re: Golf VII czy Focus MK3 - prośba o pomoc.

Znam osobiscie 1 przypadek problemow z nagarem w silniku 1.2 TSI 105KM przy jezdzie wylacznie miejskiej... No ale na pewno w TSI nie wystepuje... Ech marketing czyni cuda...

Re: Skoda Octavia 1.2 TSI DSG | Za kierownicą

Kupowałem Octavię rok temu. Kupiłbym 1.2, bo uważam, że 105 KM wystarczy na takie autko. Nie mam już 20 lat i nie muszę nic nikomu udowadniać mocą silnika czy prędkością ruszania ze świateł. Kupiłem 1.4 TSI 122 KM bo się bałem, że nikt mi potem tego 1.2 nie kupi. Cena jest z kosmosu. Ja z ceny

Re: Salon Frankfurt 2011 | Ford Focus 1.0 EcoBoos

Gość portalu: inż napisał(a): > No proszę ile zachwalaczy na forum, ale jak VW 2 lata temu przedstawił 4 cylind > rowego 1,2 TSI 105 KM to była zmasowana krytyka ;-) a dziś silniki 1,2 TSI o mo > cach 85 i 105 KM są chwalone i nikt nie narzeka że nie dają rady napędzić nawet

Re: Nowoczesna technika czy strzał w kolano

benzynowy wyłącznie z wtryskiem bezpośrednim i turbiną (przykład: Octavia III, Golf VII). W Octavii III producent nie oferuje żadnego silnika wolnossącego, lecz 1.2 TSI 85 KM, !.2 TSI 105 KM, 1.4 TSI 140 KM, 1.8 TSI 180 KM (wszystkie wtrysk bezpośredni i turbina). Jako klient chciałbym mieć wybór w

Re: Focus 1.0 EcoBoost od 63 050 zł

Przychodzą mi na myśl wypisywane kiedyś komentarze jak VW wprowadzał do Golfa 1.2TSI. Tylko 105KM. Średnio 5,2l na 100km jest realniejsze, a dodatkowo silnik nie tak wysilony. Ford bez wątpienia robi postęp, ale chyba trochę przesadzili. Cena też nie zachęca. To już tego Golfa 1.2TSI z automatyczną

Mitsubishi Colt - ile pali?

Czyli spalanie dokładnie takie samo jak w folcfagenie POLO 1.2 TSI 105 KM. Tam też uzyskany max. wynik wynosi 13 litrów a min. 5 ! Pytanie tylko który silnik dłużej będzie działał?

Re: VW Beetle od 68 990 zł

Pojeździłem VW Golfem VI 1,2 TSI 105 KM i powiem tak - jako bazowy silnik 1,2 TSI sprawdzi się w Beetlu na 100%, większość nabywców Beetla z pewnością nie będzie potrzebowała więcej mocy, dynamika tego motoru jest bardzo dobra

Passat 2010

Tak bedzie wygladac przod "nowego" Passata www.autobild.de/artikel/neuer-vw-passat-2010-erste-bilder_1182846.html Z nowych silnikow 1.2TSI 105KM i 2.0BiTDI 220KM

Re: tuning silnika

no jak ja kupowałem kilka lat temu nowe auto to takich silników TSI już nie było - były 1.2 105 KM i 1.4 122 KM. To musi być jakiś starszawy już wóz.

Re: Skoda Yeti od 63 000 zł

Gama silników nie jest zła. Z benzynowych oprócz najnowszego 1.2TSI, który będzie w nowym Polo znajdzie się 1.8 TSI 160KM oraz diesle: 2.0 TDI (CR) 110, 140, 170 KM. Nie wiem jak w takiej Skodzie będzie się ten 1.2 sprawował, ale z 105KM i 175Nm w Polo to na pewno będzie niezły wybór.

Re: ile Ci wyszedł ten golf?

Tak kwota brutto. Mój budżet na zakup to 70-80 000 PLN brutto. Comfortline 1,2 TSI 105 KM, w tej cenie można mieć Trendline z 1,6 TDI 90 KM.

Re: Znamy polskie ceny Superba Combi

@horch: superb 1.4 TSI 125KM 0 -100 w 10,5s mazda6 147KM 2.0 0 -100: 9,9s....toż to cała wieczność.

Re: Caddy 1.2 TSI - pierwsza poważna awaria.

ok_vip napisał: > Daję Wam znać jak wygląda eksploatacja mojego VW caddy z silnikiem 1.2 TSI 105K > M. Przy przebiegu około 108 000km (samochód ma nieco ponad 3 lata), podczas "rutyn > owego przeglądu silnika" - zauważyłem, że silnik lekko poci się od strony uszcz > elki

Re: Volkswagen Tiguan 2.0 TSI DSG | Za kierownicą

@tkprivate, skoro stawiasz na benzyynowego SUV-a to zdecydowanie VW Tiguan. Najpierw liczy się 1) Serce (silnik) 2) podwozie 3) hamulce 4) el.bezpieczeństwa biernego. W tym zestawieniu wygrywa dla mnie tiguan. Silnik 2.0 TSI 180kM zdecydowanie różni się(na korzyść!) od 1.4l

Re: Chyba zostanę skodziarzem :(

Jeśli musi być już świniowóz fundnij sobie chociaż motor 1.2 TSI 105KM o ile taki jest dostępny. 85KM w aucie rolniczym to IMHO mocno za mało.

Re: Downsizing - awaryjność, wady i zalety.

miał 55-60 KM a 1,2 TSI 105 KM. Na autostradzie pierwszym z trudem przekroczysz maksymalną dopuszczalną prędkość a drugi przy 140 km/h pracuje niewiele ponad 50% mocy maksymalnej. W innym przypadku wolnossący 2,0 i 200 KM oraz ten sam 1,2 TSI 105 KM. Można przyjąć, że jeden i drugi to 100 KM z litra

Caddy 1.2 TSI - pierwsza poważna awaria.

Daję Wam znać jak wygląda eksploatacja mojego VW caddy z silnikiem 1.2 TSI 105KM. Przy przebiegu około 108 000km (samochód ma nieco ponad 3 lata), podczas "rutynowego przeglądu silnika" - zauważyłem, że silnik lekko poci się od strony uszczelki silnika (od strony grilla). Po dalszych

Re: Nowe Polo od 40 540 zł

W nowym Polo na polskim rynku jeszcze nie ma silnika TSI - będzie nowy 1,2 TSI o mocy 105 KM. Silnik 85 KM to dobrze znany motor 16V grupy VW (wcześniej miał 75 KM) Mi najciekawszym silnikiem wydaje się 1,6 TDI 90 KM zwłaszcza w wersji bluemotion która ma zużywać średnio tylko 3,6 litra ropy na

Re: VW Cross Polo od 53 390 zł

W sumie taki 1,2 TSI 105 KM ma zjadliwą cenę a wizualnie narobi dużego wrażenia na ulicy. Wygląda zdecydowanie atrakcyjniej od poprzedniego Cross Polo

Re: Mazda 6 F/L | Pierwsza jazda

105 KM TSI SEAT Ibiza V Style 1.2 Ben 105 KM TSI Renault Clio Dwudziestka 1.2 Ben 101 KM TCE Peugeot 207 R Trendy 1.4 Ben 98 KM 16v VTi Opel Corsa Cosmo 1.4 Ben 100 KM Mitsubishi Colt Intense 1.3 Ben 95 KM Kia Venga XL 1.4 Ben 90 KM Hyundai i20 Style 1.4 Ben 100 KM itp...

Re: Skoda wciąż silnym liderem

Skoda Roomster Comfort 1.2~105 KM TSI MPV-5d Manualna-5 - super autko ;)|skończcie wreszcie z tym Polo bo to staje się już żałosne! ;|

Re: Motodziennik: obcinanie cylindrów

000 praktycznie nie wykazuje zużycia! I co ma DSG do trwałości silników? Zresztą to taki skomplikowany twór (sterowanie), że cudem mamy tylko 2 usterki, zamiast setek... PS Redaktorze Balkan, jeździłeś 1.2 TSI 105 KM, a chwile potem lub wcześniej 1.6 105 KM - żeby być obiektywnym?

Re: Kia Rio od 37 990 zł

Kurczę cena wersji 109 KM z lepszym wyposażeniem jest wyższa niż cena lidera tej klasy VW Polo ... Megawypasione Polo 1,2 TSI 105 KM kosztuje ok. 52 tys zł a Rio 54 tys

Re: sportsvan z silnikiem 1.2 110KM-opinie

osman71 napisał: > Dzięki za info,ale to może lepiej się sprawuje ten silnik w skodzie Rapid, jest > w koncu trochę lżejsza? Sportsvan juz się sprzedał jest okazja na rapida z tym > silnikiem... Jak 110KM to znaczy że już chyba poprawiona wersja TSI z paskiem (wczesniejszy 1.2

Jaki wybrać silnik. TSI czy TDI?

Zastanawiam się nad kupnem nowego Tiguana. Na pewno interesują mnie dwa silniki: 2,0 TDI 140KM oraz 1,4 TSI 150 KM. Napęd na przednią oś (nie będę tym jeździł w terenie, a mam pewne powody wiążące się z ładownością i rozmiarem samochodu). Nie ukrywam, że względy ekonomiczne również mnie

Re: Pierwszy taki silnik roku

" (pojawiło się np. w opisie Audi R8 z Le Mans). To po kolei (od małego do dużego): -1.2 TSI 8V 105 KM - turbo 1,6 bara + intercooler woda-powietrze -1.4 TSI 16V 122-125 KM - turbo 1,8 bara + intercooler woda-powietrze -1.4 TSI-T 16V 140-180 KM - turbo+roots 2,5 bara + intercooler powietrze-powietrze -1

Re: Znamy polskie ceny Superba Combi

Gość portalu: misio napisał(a): > @horch: superb 1.4 TSI 125KM 0 -100 w 10,5s mazda6 147KM 2.0 0 -100: 9,9s....to > ż to cała wieczność. Nigdy nie bede mial racji jesli ja sie bede poslugiowal danymi fabrycznymi a ty dowolnymi

Re: Nowa Octavia 1.4 TSI - 8,5 s. do setki

130 KM z litra. Sam kupiłem 1,2 TSI 105 KM i zamierzam nim przejechać te 250 k km. Wskaźnik zmiany biegu "podpowiada" zmianę na wyższy już przy 1800 obr/min, które po zmianie spadają do 1400 obr/min. Włoska firma opracowała w miarę tanią instalację gazową do 1,2/1,4 TSI bo stwierdzili, że

Re: Golf VII czy Focus MK3 - prośba o pomoc.

Octavie 1,4TSI 122 KM (0-100 poniżej 10, v-max powyżej 210) oraz Superba 1,8TSI 160 KM. Wszystkie 9 aut przejechało w sumie (maja po ok. 2 lata) 1000 000 km bez żadnej nawet najdrobniejszej awarii. Ja jeżdżę Octavią II FL 1,9 TDI 105 KM 2010 i chętnie bym się zamienił na TSI bo jazda turbobenzyna to sama

Re: tuning silnika

Zwykle lepiej niż kupować podejrzane powerboxy pojechać do znającego się na rzeczy tunera, ale oni zwykle się takimi "ślimakami" nie zajmują... Moim zdaniem lepiej sprzedać i kupić coś tej samej marki z 2.0 TSI ... Co do 1.2 TSI to one potrafią się zesrać po 100tys km bez powerboxa więc nikt Ci

Re: Motodziennik: Seat na zakręcie

SEAT chyba niestety został juz spisany na straty przez VW, przykład: Fabia dostała silnik 1.2 TSI 105KM a Ibiza dalej stare silnik 1.4@85KM , i to ma być "hiszpański temperament" ???? no to jak ma się sprzedawać ??

Re: ile wam pali przy prędkości 180 km/h?

Vw caddy 1.2 tsi 105KM Chwilowe spalanie przy 170km/h - ~17litrów/100km.... Więcej nie da rady (miałem jakieś 300kg bagażu wtedy), czyli pedał wciśnięty w podłogę. Strasznie dużo pali przy takich prędkościach niestety - tutaj pojawia się problem małej pojemności silnika i sporej wysokości

Re: Skoda Octavia 1.2 TSI DSG | Za kierownicą

Nadchodza czasy gdy 1,2 w kompakcie to bedzie dosc duzy silnik. Fiat opracowal silniki trzycylindrowe 0,9 o mocy do 105KM, wiec silnik VW jest juz "przestarzaly". Sam ok roku temu chcialem kupic octavie 1,4tsi. Po krotkiej rozmowie w salonie cena spadla o ponad 5tys. Cany skody sa wziete z sufitu