1 2 tsi 2012

Marcin Lewandowski

Skoda Yeti (2009 - ) - opinie Moto.pl

Skoda Yeti (2009 - ) - opinie Moto.pl

Wciąż produkowana Skoda Yeti nie cieszy się w Polsce dużą popularnością na rynku nowych samochodów, lecz jako używaną pozycję warto ją rozważyć

Nowe SUV-y za 150 tysięcy zł. Siedem propozycji, w tym marki premium

Średnia cena nowego samochodu to około 125 tysięcy złotych. Nieznaczną cegiełkę do 400-tysięcznego tortu dokładają klienci indywidualni (niespełna 30 procent). Wobec ogromnego zainteresowania SUV-ami, postanowiliśmy sprawdzić, co możemy kupić za 150 tysięcy zł, uwzględniając aktualne akcje wyprzedażowe.

Nowy Volkswagen CC od 103 490 zł

Volkswagen podał ceny odmłodzonej czterodrzwiowej limuzyny. Za najtańszą wersję auta trzeba będzie zapłacić 103 490 zł

Salon Genewa 2016 | SUV-y i crossovery | Ofensywa trwa

Salon Genewa 2016 | SUV-y i crossovery | Ofensywa trwa

przycisków i włączników. To najpewniej zapowiedź ścieżki, którą Volkswagen chce obrać na najbliższe lata. Zaprezentowany na genewskim stoisku Volkswagena koncept został wyposażony w 1-litrowy silnik TSI o mocy 110 KM, który dzięki niewielkiej masie auta (1250 kg) rozpędza je do setki w 10,3 s

Wybrano najlepsze silniki roku

Wybrano najlepsze silniki roku

generatora prądu. Pełną listę znajdziecie poniżej. 1. Volkswagen 1,4 litra TSI, turbo, kompresor (VW Polo, Beetle, Golf, Scirocco, Eos, Jetta, CC, Tiguan, Touran, Passat, Audi A1, A3, Seat Ibiza FR, Alhambra, Ibiza Cupra, Škoda Fabia RS) 411 pkt 2. Volkswagen 1,4 litra TSI (VW Polo, Golf, Scirocco

Najtańsze SUV-y i crossovery na polskim rynku

Najtańsze SUV-y i crossovery na polskim rynku

fot. Kia fot. Kia fot. Kia KAUFMANN Organizer na fotel samochodowy w okazje.info Opel Mokka to kolejny z małych, miejskich SUV-ów, który debiutował niedawno na fali popularności tego segmentu. Mokkę zaprezentowano w 2012 roku podczas targów w Genewie. Jak się

Skoda GreenLine i G-TEC | Pierwsza jazda | Oszczędnie i ekologicznie

Skoda GreenLine i G-TEC | Pierwsza jazda | Oszczędnie i ekologicznie

specyficznej jeździe, nastawionej na jak najniższe zużycie. Podczas normalnej eksploatacji do wskazań producenta powinniśmy doliczyć ok. 1,5-2 litry. Oszczędna eksploatacja nie wyklucza komfortu. Octavia GreenLine odpowiada wersji Ambition, zarówno pod kątem elementów

Volkswagen Golf | Historia klasyka

Volkswagen Golf | Historia klasyka

czym świadczy informacja prasowa z 1983 roku: "Rozstaw osi wzrósł o 75 mm, rozstaw kół o 23 mm z przodu i 50 mm z tyłu. Długość całkowita zwiększyła się o 170 mm (3,99 m), szerokość o 55 mm (1,42 m). Odległość mierzona od płaszczyzny pedału gazu do oparcia tylnej kanapy wydłużyła się o 37 mm do 1

Opel Zafira Tourer 2.0 BiTurbo CDTI Cosmo | Test | Rodzinny tranSPORT

Opel Zafira Tourer 2.0 BiTurbo CDTI Cosmo | Test | Rodzinny tranSPORT

turbodoładowania (zadebiutowała w 2012 roku w Insignii). Zobacz co zmieniło się w VW Touran | Nowe ceny W zależności od zapotrzebowania dwie turbosprężarki o różnych średnicach pracują osobno lub razem. Mniejsza uruchamia się przy niskich prędkościach

Re: fantastyczny 1.2 TSI

W pod koniec października na Teneryfie wypożyczyłem czarne Polo TSI (2012) na 3 dni za 77 EUR w renomowanej wypożyczalni (są tańsze). Wybraliśmy się na wycieczkę na wulkan El Teide trasa 30 km początek 100 mnpm meta z parkingiem 2550 mnpm (później kolejka linowa na 3600 mnpm). Średnie użycie

Re: TDI vs TSI

.0 i 1.8) od 2012 kiedy to zmieniono konstrukcję pierścieni i tłoków oleju ponad miarę nie biorą. Problem brania oleju dotyczył starszych 1.8 i 2.0 (nie dotyczył 1.4 i 1.2) które miały za cienkie pierścienie. Problem jest obecnie rozwiązywany przez rozfrezowanie tłoków i wstawienie nowych pierścieni

Suzuki Alto od 29 900 zł

Nie zdziwię się jak w tym roku pojawi się w Suzuki taki 1.2TSI. Niewielki, oszczędny. Po wykupieniu części udziałów przez VW (do 2012 przejęcie) w Suzuki taki scenariusz jest możliwy.

Nissan Qashqai+2 czy Skoda Octavia Scout ?

Mam do wyboru: Nissana Qashqai+2 diesel 2.0 150 KM oraz Skodę Octavię Scout 1.8 TSI 160 KM. Nissan za 90300 zł z 2011 r. oraz Skoda za 97000 zł z 2012 r. Skoda jest z napędem 4x4 i ma dużo większy bagażnik, ale Nissan w dieslu dużo mniejsze zużycie paliwa, no i jest tańszy. Wyposażenie podobne. Co

Re: TDI vs TSI

trypel napisał: > 2.0 TDI jest średnio udanym silńikiem? > Od kiedy? > Do 150 tys każdy będzie chodził jak zegarek, u mńie minął 155 tys i pomiędzy pr > zeglądami ( niestety co 30 tys) dalej nie dolewam oleju > HA, HA, HA. Nie wiem czy silnik 1.4 TSI 140 KM z końca

Re: sportsvan z silnikiem 1.2 110KM-opinie

Wersja TSI 1,2 z paskiem miała 105 KM 2012-2014 spełniająca EURO 5 i 110 KM od połowy 2014 spełniająca EURO 6 w Octavii II, Golfie 7 i Leonie. Równolegle była dalej montowana wersja 1,2 105 KM z łańcuchem w Rapidzie, Jettcie i Beetlu i z kilkuletnim opóźnieniem zastąpiona wersją z paskiem rozrządu

Re: Salon Genewa 2012 | Volkswagen Cross Coupe

Folcwagen robi najgorsze silniki ,dizle 1.9L smrodzą i trzeba zamykać wentylacje jak się za nimi jedzie ,2.0L dizel się rozsypuje po 150tyś. a tsi zatyka się nagarem i siada turbo .po prostu jedna wielka kuopa hehe

Re: Spalanie tsi - film

klemens1 napisał: > > Skąd pewność? Z doświadczenia...po roku jazdy > > Być może po 2 latach będziesz musiał wymienić silnik. > Kupując używany nigdy nie wiesz czy jest zadbany. > Znam jednego co się chwalił, jakie to zadbane auto kupił - od pewnego czasu co

Re: Salon Genewa 2012 | Volkswagen Polo BlueGT

fajnie że wreszcie jest jakaś wersja o wyrównanej mocy i osiągach ;-) dla wielu silnik benzynowy 1,2 TSI 105 KM był za słaby (choć przyspiesza do setki sporo poniżej 10 s) a wersja Polo GTI 180 KM (6,8 s) za droga. Teraz powinno być OK

Re: Salon Genewa 2012 | Ibiza po liftingu

Ibiza ładna, z boku przypomina nieco i30 i kię ceed, Ale i kosztuje podobne pieniądze. A gdyby brać pod uwagę silnik 1,2 105 TSI i kijankowo-hyundaiowe 1,4 109 to ibiza przy podobnym wypos. jest drozsza. A juz w klasie B diesle drozsze niz klasa C... Zreszta ibiza, corsa czy yaris bywają

Re: Downsizing - awaryjność, wady i zalety.

W firmie, w której wcześniej pracowałem 4 Fabie 1,2 TSI i 4 Octavie 1,4 TSI dochodzą do 200 k km każda, wszystke mają TSI z łańcuchem. W Fabiach nic się nie działo przez cały okres. W 3 Octaviach był wymieniany rozrząd pod koniec gwarancji 80-100 k km w ramach akcji. W 1 Octavii był wymieniony

Re: Przenoszony moment obrotowy jest rozny.

Ibiza 1,2 TSI ST, 2012 r. Przebieg 30tys.km. Dsg7 pracuje idealnie.Zmiana biegu w ułamku sekundy.Zadnego szarpania.W położeniu S przy mocniejszym depnięciu auto próbuje wyrwać się spod kontroli-jest za lekkie. Ciekaw jestem opinii użytkowników dsg7 z większym przebiegiem.Irek

Re: Salon Genewa 2012 | Nowa Kia zaprasza do środ

i30 czy ceed w opcji 1,4 109 km nie powinny palić mniej od 1,2 TSI 105 km. A temu silnikowi 1,4 109 (przynajmniej w nowym rio) dodano 6. bieg, więc tym bardziej. afigur, a która gazeta auto-świat, motor itp. nie jest obecnie niemiecka? może niech coś z francuskich typu porownanie c4 i golfa

Re: Salon Genewa 2012 | Bugatti Veyron Grand Spor

nierozsypujące się silniki typu 2.0TDI albo 1.4 TSI. Czyli PR-em próżniactwa przysłania się chińszczyznę którą koncern tłucze na codzień. Tylko czekać az inny koncern wypuści odrzutowiec z homologacja drogową i będzie obrastał w piórka że ma 8 tonowy samochód pędzący 3 Machy

Re: Szantaż wodociągów PKW?

wyrwać pare tysi. https://www.youtube.com/watch?v=mTSiKzTkwic&feature=plcp&context=C4c2834aVDvjVQa1PpcFOFbNPdzlc4dhiCl-5JCCDRe1Y2GNgkQRM=;;mTSiKzTkwic;;http://i.ytimg.com/vi/mTSiKzTkwic/default.jpg;;LTV-27-01-2012_O wodzie i nie tylko A tu sam mruczek, przepraszam Gruczek choć już mniej robi tak

Clio Grandtour Fabia Kombi i co jeszcze?

wiem że 1.2 16V to będzie ciut za słabe. pozostaje 1.2 TCe i 1.6 ale trafić egzemplarz z tym silnikiem to jak szukanie igły w stogu siana. Drugi wybór to Fabia Kombi ale tutaj jest problem z silnikami. Naczytałem się sporo o wadach konstrukcji TSI i HTP więc pozostają silniki 1.4 16V i 1.6 też ciężko

Najważniejsze polskie premiery roku 2012

ix35 od Hyunadia - tylko sprawdzoną technikę. A tak jest w przypadku VW - nie zawodzi mnie, no może poza silnikiem 2.0 TDi i 1.4TSI (zwłaszcza ten ostatni). Kierowalność pojazdu, zachowania się na drodze (zakrętach, łukach), hamulce, itd. jednak przemawiają za VW. W życiu nie kupiłbym Hyundaia ix35

Re: kolejny trol opłacany tym razem przez Skodę

,9 l/100 km OCTAVIA 2012 1,2 TSI 86 KM 0-100 km/h 12,0 s, v-max 181 km/h, śr. zużycie 5,2 l/100 km Jeżdzę Golfem 7 2014 1,2 TSI 105 KM, kupiłem samochód po 4 miesiącach jazd próbnych większością pojazdów klasy C dostępnych na rynku, Octavii nie brałem pod uwagę bo się Skodami wystarczająco

Re: Downsizing - awaryjność, wady i zalety.

4slash napisał: > W firmie, w której wcześniej pracowałem 4 Fabie 1,2 TSI i 4 Octavie 1,4 TSI doc > hodzą do 200 k km każda, wszystke mają TSI z łańcuchem. W Fabiach nic się nie > działo przez cały okres. W 3 Octaviach był wymieniany rozrząd pod koniec gwaran > cji 80

Re: Jeśli nie turbobenzyna to co?

traktowanych zrobi te ćwierć miliona bezproblemowo... 2. To się jeszcze okaże. Bo masowe rdzewienie rozwiązała w 2006. Od 2012 rdzewieja jeszcze mniej. Ale ocenić będzie można po min 10latach... W 2022 wrócimy do tematu... 3. Auta grupy VW że starym poczciwym 1.6 mają na rynku wtórnym wyższe ceny niż 1.4 TSI

Re: Salon Genewa 2012 | Peugeot 4008 - galeria

. moto.pl/MotoPL/1,88389,10516001,Volkswagen_Tiguan_2_0_TSI_DSG___Za_kierownica.html Choćby materiały wykończenia wnętrza. Kiedy w Tauregu jest to na na prawdę wysokim poziomie, w Tiguanie górę biorą oszczędności, twarde i podatne na zarysowania plastiki itd. To wynika z powyższego artykułu. Ale nie pokrywa się to z opiniami samych użytkowników. Oni na jakość wykończenia nie

Re: Utrata wartości samochodu

kanna13 napisał: > Golf Sportsvan Tredndline 1,0 tsi 115 KM wersja standardowa > Konfiguracja identyczna, z tego co widzę, patrząc w konfiguratorze niemieckim i > polskim odpowiednio: > 23 235 EUR > 84 900 PLN a w necie Golf 2012 rok pancerny sinik 2.0 TDI 140 KM

Re: Spamerzy Toyota

netowe kiedyś się kończą. Akcje Volkswagena się nie kończą i nie chodzi tylko o dawanie aut do testowania /afera ADAC/, a co do silników TSI to chyba nie są tak do końca poprawione bo mój Golf 1.4 TSI 140 KM zakupiłem w samym końcu 2012 w Nadarzynie, a już po 47000 km wymagał wymiany silnika, chociaż

Re: mam złoma

tylko pierdół 4slesza czy jakmutam > > jeep "Mamy w firmie auta rp 2011 (Octavia II FL, Fabia) 1,4 TSI 122 KM i 1,2 TSI 85 KM z przebiegami 130-150 k km" "Średnie zużycie paliwa 1,4 ok. 7 l/100 km, 1,2 ok. 6 l/100 km" Piszesz gościu bzdury i przekręcasz to co piszę lub tego nie

Re: Jazda testowa - mazda 6 2.5 automat

porównywalne. Wielokrotnie już o tym pisałem. Ot ten co lubi pchnięcie i większą moc między 2k-3k rpm będzie wolał 1.8 TSI, ten kto woli harmonijne rozwijanie mocy od samego dołu i mocniejsze 0-1,8k i >4,5k będzie wolał 2.5... Generalnie wg mnie nie ma przepaści między tymi silnikami, a różnice to tak jak

Najważniejsze polskie premiery roku 2012

milosnicy VW nie daja innym spokoju, uwazajac sie bez specjalnie aktualnego powodu za kogos lepszego... tak VW to bardzo fajne auta ale nie bez wad... ale nie mozna powiedziec jako dogmat tego ze sa lepsze znaczaco od konkurentow... wspomniane wpadki z silnikami 2,0 TDI PD i 1,4 TSI 170KM nadwatlily dosc

Re: Nowe do 50 tys - co?

Jeżeli Starszy Pan ma doświadczenie ze Skodą (zakładam, że dobre, bo to dobre samochody są) i mieszka w przyzwoitej odległości od ASO Seata, to mają tam bardzo kozrzystne promocje na samochody z rocznika 2012. Za 50 tys zł (może 51) można kupić Seata Ibizę ST (kombi) z silnikiem 1,2 TSI i 6-biegową

Re: Jak to jest w końcu z tym downsizingiem?

1,4 tsi po zmianie na wersję EA211 i stopniowo wprowadzane od 2012/2013 roku są bezproblemowe. 1,5 tsi są już na tej samej bazie budowane. Nie jestem żadnym fanem VW ale 2 lata temu miałem podobny dylemat i po szybkim przeglądzie rynku, za rozsądne pieniądze, najlepiej wypadł pod względem

Wielbicielom downsizingiwanych motorów do sztambuc

O kłopotach klientów vw, na których koncern testował motory tsi juz słyszeliśmy. O motorach 1,2 PSA - coraz więcej sygnałów. Teraz skandal z ecoboostami od forda. Przypomnę, że podobnie jak 3cylindrówka francuzów - ecoboost też był SILNIKIEM ROKU. A tymczasem.... Pan Jacek jeździł fordem

Re: trafieni, zatopieni :-)

bynajmniej nie jest tanim... I w segmencie kompaktow znalazlbym cos odpowiedniejszego... bo Skoda proponuje Octavie jako cos wiecej niz kompakt i tak ja ceni... A tak szczerze jeep... Jakbys mial do wyboru nowego Accorda 2012 z 2litrowym benzyniakiem i w tej samej cenie nowa Octavie III 2013 z 1

Re: Hotel Duni Royal Marina Beach - pytania ?

www.booking.com/hotel/ro/ramada-sibiu.pl.html?sid=adc411983aa6bb561d05436508bb92d5;dcid=1;checkin=2013-08-09;checkout=2013-08-10;group_adults=2;group_children=1;age=8;srfid=11c26e55d8740adf627313841d0f65c44ff31e12X1 ja na paliwo w 2012 roku wydałem 1181 zł spalając 207,5 litra na trasie Kraków - Rumunua - Sozopol o dziwo w 2011 spaliłem 206,5 litra na tej samej trasie za 1217 zł (nie wiem ile w tym dokładnie było dodatkowej jazdy po Bułgarii, ale na pewno było tego trochę, nie prowadziłem statystyki gdzie

Re: trafieni, zatopieni :-)

A tak szczerze jeep... Jakbys mial do wyboru nowego Accorda 2012 z 2litrowym benzyniakiem i w tej samej cenie nowa Octavie III 2013 z 1.4 TSI, wyposazenie zblizone, to co bys wybral? ---------- już wybrałem mam accorda ale 2,4 :-)) też pali mało mimo, że motor bez turbo i wolnossący

Re: VW Tiguan

Przez 3,5 roku jeździłem takim samochodem - już poliftowym z 2012. 1.4 TSI 160KM, zrobiłem nim jakieś 90 tys km. Największą bolączką jest silnik, który notorycznie gnębią problemy z rozrządem /napinaczem - niestety jest to problem nawracający (poszukaj na forach użytkowników VW, Skody czy Audi