1 2 tsi budowa

M. Wołoszyn

Luksusowa Skoda Superb - piękny design, virtual cockpit i ta przestrzeń!

Luksusowa Skoda Superb - piękny design, virtual cockpit i ta przestrzeń!

Skoda Superb ma zapewnić kierowcy najwyższą wygodę i łatwość prowadzenia. Jest to flagowy model w gamie czeskiego producenta. Czym nas zaskoczy?

Nadmiar oleju w silniku także jest bardzo szkodliwy. Konsekwencje mogą być kosztowne

Cyklicznie sprawdzając poziom oleju silnikowego, w porę usuniemy wiele poważnych dolegliwości przed pojawieniem się poważnych uszkodzeń mechanicznych. Dla większości użytkowników ogromne znaczenie ma optymalny poziom oleju w układzie smarowania. Słusznie, choć zmotoryzowani przejmują się wyłącznie jego zbyt małą ilością. A to błąd.

Seat Leon Cupra ST | Test długodystansowy, cz. IV | Cupra

Praktycznie każdy producent ma w ofercie usportowione wersje popularnych modeli. Powstają głównie z powodu szeroko pojętego wizerunku. Nie inaczej jest w przypadku Seatów z dopiskiem Cupra.

Wydanie weekendowe | Z archiwum moto.pl | Gejowskie auta roku wybrane

Wydanie weekendowe | Z archiwum moto.pl | Gejowskie auta roku wybrane

pozostała niezmieniona (4,24 m), to rozstaw osi urósł do 2,60 m. Podczas budowy nowego modelu Audi wykorzystało lekkie materiały, takie jak aluminium, z którego wykonano maskę i przednie błotniki. Dzięki temu A3 z silnikiem 1.4 TSI waży 1 175 kg. Za plecami pasażerów wygospodarowano 365 litrów przestrzeni

Volkswagen Passat B8 | Pierwsza jazda | Przepis na sukces

Volkswagen Passat B8 | Pierwsza jazda | Przepis na sukces

optymalizuje zachowania się samochodu. W nadwoziu sedan mieliśmy do dyspozycji 150-konną benzynową jednostkę 1.4 TSI z funkcją odłączania dwóch cylindrów (słabsza, 125-konna wersja z nim nie występuje). System jest aktywny w zakresie prędkości obrotowych między 1 400 a 4 000 obr

Downsizing

Downsizing

kilka lat temu pomysł zamontowania silnika o pojemności 1,4 litra w aucie wielkości VW Tiguana brzmiał jak dziwny żart. Ale nie dziś. Ciekawostką jest, że jednostka 1.4 TSI jest doładowana na dwa sposoby. Silniki 1.4 TSI są już z nami od dobrych sześciu lat, jednak pod tym oznaczeniem kryją się dwie

CO2, Merkel i wielkie oszustwo

CO2, Merkel i wielkie oszustwo

znacząco w stosunku do tego, jakie notowaliśmy 1-2 dekady temu. Przynajmniej w najpopularniejszych "benzyniakach" segmentu B i C. A charakterystyki współczesnych silników są coraz częściej mało imponujące, mimo atrakcyjnych wartości w tabeli danych technicznych. To zasługa takiego strojenia

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

: 2002- 2007. Modele w których montowany był silnik 4.5 V8: Porsche Cayenne S fot. EurotaxGlass   ELF MOTO 2 DX RATIO 30 1 L 0 opinii Podstawowe informacje o ELF MOTO 2 DX RATIO 30 1 L Producent Elf Sprawdź cenę tego

Re: fantastyczny 1.2 TSI

Testy - testami. Rzeczywistość - rzeczywistością. 3 rok "katuję" dostawczego VW caddy z 1.2 TSI (wersia 104KM). Co prawda już o tym wspominałem, ale wspomnę raz jeszcze - mimo dostawczego charakteru samochodu - silnik wybrałem w pełni świadomie. Po pierwsze z racji tego, że wydawał mi się on

Re: TSI 1,2 czy stary silnik 1,6 w Golfie 6?

Ja na Twoim miejscu brałbym 1.6. Jednostka sprawdzona, prosta jak budowa cepa, bezproblemowa. W razie awarii łatwa i tania w naprawie. Sam użytkuję TSI i jestem bardzo zadowolony, jednak 1-wszej partii z nowym 1.2 TSI bym nie wziął. Niby to samo co 1.4, tylko mniejsze, ale... no właśnie, nigdy nie

Re: Mazda 6 2.0 MZR czy Passat 1.8 TSI co wybrać

MZR Mazdy jest przyzwoity, dobra kultura pracy i elastyczność, > prosta budowa, ale jednak to nie turbo. MZR to wersji wyposażenia;) A prosta budowę to ma łopatka taka do piaskownicy;)

Re: Jesteś impregnowana na argumenty

PODWÓJNE DOŁOADOWANIE ?? Jestes kompletyn laikiem któy nawet nie wie co to jest tsi a próbuje się wypowiadać .Nie wszystkie TSI to 1,4 poczytaj o 1,8 czy 2,0 . Jestes typowym leszczem który słucha oszołomów spzredawców a sam nawet nie sprawdził budowy tego silnika . Kupiłeś to dobrze ktoś musi być

Re: Mazda 6 2.0 MZR czy Passat 1.8 TSI co wybrać

silnik VW 1,8 TSI produkowany jest w Chinach ??? Mieliśmy Passata do testowania (auto strasznie trzeszczy zwłaszcza deska ) Proponuję też zobaczyć budowę tego silnika ( jak coś pierdnie po gwarancji to powodzenia np nasze kijowe paliwo a tam są wtryski 6-cio otworowe i 150 bar ciśnienie

Re: Seat Exeo 1.8T | Za kierownicą

poślizgu; niższa sprawność; skomplikowana budowa; wysoka cena; droga obsługa, duża masa przekładni; konieczność okresowej wymiany oleju ps. SEAT Exeo Style 2.0 Ben 200 KM TSI - moje wozidełko. 2.0 TSI to najciekawsza wersja Seata EXEO z silnikiem benzynowym. Idealnie sprawdza się do szybkiej i

Re: Mazda 6 2.0 MZR czy Passat 1.8 TSI co wybrać

Ciężki orzech do zgryzienia ;-) Na pewno silnikowo Passat jest lepszy. Turbobenzyna to inna jakość jazdy, poza tym TSI już trochę są na rynku i nie ma obaw o jakość. MZR Mazdy jest przyzwoity, dobra kultura pracy i elastyczność, prosta budowa, ale jednak to nie turbo. Rdza dotyczyła poprzedniej

Re: Jesteś impregnowana na argumenty

coraz gorsze knoty , już z FSI miał problemy a teraz TSI ?zobaczymy ,jak myślicie skoro pomimo długoletniej produkcji TDI dalej mają problemy z turbinami i innymi rzeczami to co bedzie sie działo z silnikami podwójnie doładowanymi TSI . Proponuję poczytać o budowie silników TSI np 1,8 TSI czy

Re: Jesteś impregnowana na argumenty

daria.1 napisała: > przy 150 tyś km to wg danych katalogowych np vw oszczędność > pomiędzy 2,0 disllem a 1,8 tsi to przeszło 3 litry > Proste liczenie : > 150 tys km to oszczędność na dislu 20,7 tys zł > > Starczy na koło i wtryski . > Tak na marginesie

Re: Jesteś impregnowana na argumenty

przy 150 tyś km to wg danych katalogowych np vw oszczędność pomiędzy 2,0 disllem a 1,8 tsi to przeszło 3 litry Proste liczenie : 150 tys km to oszczędność na dislu 20,7 tys zł Starczy na koło i wtryski . Tak na marginesie dodam że do TSI są montowane specjalne wtryski a nasza benzyna

Re: Bardzo dobre pytanie!

black_code napisał: > dosc ciekawy opis silnika 1.2TSI na dosc ciekawym blogu w pewnym > stopniu wyjasnia kilka watpliwosci Dzięki za link! Dobrze się to czyta i można się czegoś ciekawego dowiedzieć: np. że 8-zaworowy 1,2 tsi ma wyższy stopień sprężania niż 16-zaworowy 1

Re: w sumie masz racje, podoba mi sie realistyczn

nie. Ten silnik do fabi jest za slaby. Powinien miec z 10-15 KM wiecej. To raczej male zaturbione benzyny - takie jak obecnie oferuje choćby vw -czyli 1,4 tsi czy 1,8 tsi lub dopracowane jednostki 1,4 do segmentu b i 1,6 do kompaktów czy 1,8-2,0 do klasy sredniej. To rownież małe diesle (<1,5)

Re: Silniki Toyoty zyskają turbo

rozwiązanie ma sens. Downsizing nie musi być kojarzony z mniejszą żywotnością silnika - niezłym przykładem jest budowa 1.2TSI z np. takiego Polo. Bazuje na starszej konstrukcji, ale wraz z nowoczesnymi rozwiązaniami dało efekt dynamicznego silnika, ale jednocześnie trwałego.

Re: Porównanie pick-upów | Test wideo

PL, gdzie tego typu auta nie służą do pracy. Wyobraźcie sobie, ze jesteście odpowiedzialni za zakup 40 pikapów na budowę autostrady. Kupicie 40 Amaroków? Wątpię. Inna sprawa jak ktoś wspomniał, vw ma ogrome problemy z jakościa silnikow, przypomnę 2,5tdi, 2.0 tdi a ostatnio 1,4 tsi z kompresorem

Bardzo dobre pytanie!

silników, w tym mocnych, w golfie VI jest ogromny, można by od biedy przyjąć, że koncern, pozostawiając w ofercie 8-zaworowca, zrobił ukłon w stronę seniorów fanclubu. Możnaby, gdyby nie to, co napisał wyżej jeden z kolegów: najnowszy silnik VW AG, 1,2 tsi, ma też 8 zaworów. Co prawda zetknąłem sie kiedyś

Re: Artykuł o skrajniach kolejowych cd.

Wymagania TSI dotyczące pociągów dużej prędkości Skrajnia 505-1. Porównanie skrajnii Ga GB oraz GC Wydanie 30 maja 2002 roku specyfikacje techniczne dotyczące interoperacyjności kolei dużej prędkości zawierają w sobie także skrajnię kinetyczną dla taboru. Już na wstępie należy wspomnieć, że