1 2 tsi lpg

Michał Dek

Skoda Octavia 1.4 TSI LPG | Pierwsza jazda | Tanio i dynamicznie

Skoda Octavia 1.4 TSI LPG | Pierwsza jazda | Tanio i dynamicznie

Dla tych, którzy chcą mieć nowy, rodzinny samochód z instalacją gazową i gwarancją producenta, albo po prostu nie lubią diesli, Skoda wprowadza do oferty Octavię ze 150-konnym silnikiem 1.4 TSI zasilanym LPG

Nowa instalacja LPG do silnika TSI w Skodach

Oferta oryginalnej instalacji LPG do Skody Rapid została wzbogacona o silnik w technice TSI: 1.2 o mocy 85 KM

Nowoczesne instalacje LPG - komfort i wymierne korzyści dla użytkownika

Rosnąca popularność LPG nie dziwi. Nowoczesne instalacje przynoszą wymierne korzyści finansowe, a eksploatacja na tańszym paliwie nie ma właściwie słabych punktów. Zwrot inwestycji nastąpi szybciej, niż mogłoby się wydawać.

Nowy samochód z salonu wcale nie musi kosztować fortuny. Budżetowe kompakty podbijają Polskę

Nowy samochód z salonu wcale nie musi kosztować fortuny. Budżetowe kompakty podbijają Polskę

weźmiemy pod uwagę, że pod maską pracuje bazowy, 85-konny silnik 1.0 TSI, a wyposażenie obejmuje absolutne minimum. Ale wcale nie lepiej jest, kiedy zajrzymy do cenników innych popularnych w kraju aut. Skoda Octavia z silnikiem o tej samej mocy kosztuje tylko tysiąc mniej. Za najtańszą, 99-konną Toyotę

Skoda GreenLine i G-TEC | Pierwsza jazda | Oszczędnie i ekologicznie

Skoda GreenLine i G-TEC | Pierwsza jazda | Oszczędnie i ekologicznie

powinniśmy doliczyć ok. 1,5-2 litry. Oszczędna eksploatacja nie wyklucza komfortu. Octavia GreenLine odpowiada wersji Ambition, zarówno pod kątem elementów wyposażenia, jak i ceny (od 84 700 zł). W promocji, w cenie 2 450 zł, oferowany jest pakiet Amazing, w którego skład wchodzą m.in.: automatyczna

Ecobrandy - moda czy biznes?

Ecobrandy - moda czy biznes?

). A normy emisji spalin są coraz ostrzejsze, oczekiwania klientów coraz bardziej eko. Wszystko sprowadza się do jednego: chcemy jeździć więcej za mniej. Co dostajemy? Instalację LPG (czasami CNG), biopaliwa, wspomniane wcześniej hybrydy no i ekologiczne pakiety obniżające zużycie paliwa. W tym

Re: Octavia 1.4 TSI z LPG

wyslilone to moze jest 1.4tsi 180km mysle ze wersja 1.4 jak i 1.8 tsi 122 i 160km to 2 bardzo dobre i trwale jednostki ;]

Re: Octavia 1.4 TSI z LPG

Skoda Fabia 1.2 HTP + LPG - demon prędkości - wiem cośo tym mam taką brykę

Re: LPG dla TSI | Eksploatacja

rozumiem montowanie gazu do jednostek 1.8 no moze 1.6 ale do 1.2? to jest juz przesada i proba zaoszczedzenia kazdego grosza... trwalosc takiej jednostki pewnie nie przekroczy 200tys km a na koncu pewnie i tak okaze sie ze nie przerabianie go na LPG bylo by tansze

Re: LPG dla TSI | Eksploatacja

Ja mam golfa 2 z gaźnikiem za 1,5 tyś instalację za 1tyś i cały rok jerzdze na gazie, tylko zimą uruchamiam samochód na benzynie a potem na gaz i jazda.

Re: LPG dla TSI | Eksploatacja

Mam VW Polo 1,2 TSI 105 KM i średnie spalanie przy normalnej jeździe (nie znaczy że emeryckiej) wychodzi mi ok. 6,5 litra na 100 km (70% miasto, 30% trasa) Po co więc zakładać gaz?

Re: Octavia 1.4 TSI z LPG

Dla syna na dojazdy: Lanos benzyna 1,5 L 105 KM DOHC 16V lub Nubira 2L benzyna+ LPG, jeśli auta dobrze utrzymane. To właściwie Opel. Znam kilku studentów i studentek, co tak wybrały. Nie słyszę częstych skarg.

Re: LPG dla TSI | Eksploatacja

jestem szczęśliwym posiadaczem peugeota 106 1.4 75km przerobiłem 60 tys na gazie w 2 lata (instalacja stag 300) i jedyne co mi nawaliło to wskaźnik poziomu napełnienia gazu (diody). spalanie 7,5 -9 l lpg także tu problemów żadnych nie widze;]

Re: LPG dla TSI | Eksploatacja

opisywana w internecie, jedna z glownych przyczyn powstania mitu o 'usterkowosci TSI'. w moim przypadku wymieniony na gwarancji bez zadnego problemu, ale koszt bez gwarancji nawet 3 tys. - bierze troche olej, jakis litr na 10 tys, podobno typowa sprawa dla wszystkich silnikow TSI, 1.4, 1.8, 2.0, trzeba

Re: Turbomaluch, czyli 1.2 TSI w Polo

Ciekawe ... bo ja jeżdże polówką z silnikiem benzynowym 1,4 i mi spala 6,5...więc nie opowiadaj bajek że silnik 1,2 ci spala 7,5-8 :) chyba LPG :)

Re: LPG dla TSI | Eksploatacja

mój 1.4 TSI już bez LPG się sypie, więc pytanie, czy po zaintstalowaniu LPG będzie się psuł, jest bezzasadne ;-) - po 20 tys. wymieniono mi na gwarancji turbinę ("blokowała" się i szarpał przy przyspieszaniu) - żre olej jak dwusów (ok. 1 l na 10 tys km) - DSG szarpie i drży prz małaych

Re: Octavia 1.4 TSI z LPG

emeryt u mnie w rodzinie jakoś inne odstają od skody :( Sam mam renowke i skode. Skode juz 2 z salonu 1 Octavia 98' 10 lat jezdzona 200tys przebiegu i przez te 10 lat wymienilem hamulce sprzeglo i wycieraczki z 10 razy + oczywiscie standardowe rzeczy jak olej zarówki itp. w 2008 kupilem Octavie II

Re: Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś

Bardzo trafna opinia. Przede wszystkim nie kupiłbym auta TSI. Mówiąc szczerze wolę starszy ale bardziej pewny generacyjne silnik choćby Hondy, który z 2.0 osiąga jedynie 155KM natomiast jest on niezawodny niż 1.2TSI, które ma około 130KM.. nie ma turbiny, dobrze toleruje LPG i będziesz mógł cieszyć

Re: LPG dla TSI | Eksploatacja

przy założeniach benzyna 5,20zł/litr, gaz 2,60zł/litr, średnie zużycie benzyny 7l/100km, miasto/trasa pół na pół, instalacja do 1.4 TSI zwróciłaby się dopiero po wyjeżdżeniu ok. 150 tysięcy kilometrów i to bez uwzględnienia kosztów stałych. Żeby tyle wyjeździć, trzeba wydać na paliwo 53 tysiące złotych

Re: LPG dla TSI | Eksploatacja

od 9 bar, powinno byc dla nas alarmem. Mozna profilaktycznie co 7 tankowan wlac do baku srodek czyszczacy wtryski i zawory. To naprawde pomaga, nie trzeba kupowac Liqui Moly czy Wynnsa, wystarczy destylowana nafta krakowana wodorem plus izopropanol w propor. 9:1. moj rekord TSI 1,4 z 5500 km

Re: fantastyczny 1.2 TSI

Testy - testami. Rzeczywistość - rzeczywistością. 3 rok "katuję" dostawczego VW caddy z 1.2 TSI (wersia 104KM). Co prawda już o tym wspominałem, ale wspomnę raz jeszcze - mimo dostawczego charakteru samochodu - silnik wybrałem w pełni świadomie. Po pierwsze z racji tego, że wydawał mi się on

Re: 1.2 TSI - trwałość łańcucha

jadę wymienić olej proszę o podłączenie p [od komputer choć nic się nie świeci, aby sprawdzić wszystkie parametry, że robię min 30tyś km rocznie to takie przeglądy mam co najmarniej 2 w roku. Na szczeście nie mam TSI tylko Hondę Acord 2011 2.0 V-tec z LPG kupiona nowa, obecnie 123tyś km olej na

Re: jakie nowe rodzinne auto

Roomster to rzeczywiście też niezły pomysł przy obecnych cenach, choć nie jestem fanem tego samochodu. Za ok. 45 tysięcy można kupić 1.4 85KM z klimatyzacją i instalacją LPG (dilerską), albo 1.2 TSI 105KM z klimatyzacją. Za ok. 50 tysięcy da się kupić 1.2 TSI 105KM z klimatyzacją i skrzynią

Re: 300 tys. aut grupy VW do serwisu

2.0 TSI też się sypią nie gorzej niż 1.4 TSI. www.a5klub.pl/silniki-benzynowe-i-lpg/uwaga-na-wadliwe-silniki-2-0-tfsi-akcja-grupowa

Re: Peugeot 208 czy nowa Skoda Fabia?

lepiej poszukaj 1.4 vti w 208-silnik trwały i sprawdzony oraz nadaje sie pod lpg. 3 cyl pali wiecej niz te 4 w 1.4, tak samo jak 1.2tsi

Re: Jakie nowe kombi?

Nie pisz głupot :) Sprawdź najpierw. 1.6 z LPG gratis ale nie zamienny na rabat. 3 tys. standartowo - hehe - może na O2FL 1.4TSI ale nie taniego Toura.

Re: 300 tys. aut grupy VW do serwisu

@desperato - wcześniej podałem też link z problematycznymi silnikami 2.0 TSI w audi. 1. www.a5klub.pl/silniki-benzynowe-i-lpg/uwaga-na-wadliwe-silniki-2-0-tfsi-akcja-grupowa 2. nie doprowadziłem sprawy do konca, bo nie ma czego doprowadzać, nie jest tutaj stroną tylko podałem informację ale osób

Re: Skoda Kodiaq - co sądzicie o tym samochodzie?

galtomone napisał: > A jak 2.0 Tsi pali? - srednio... > Da sie do tego LPG zalozyc czy to to samo co FSI - wtrysk bezyny bezposredni? Nie wiem jak z LPG, bo za mało jeżdżę, żeby mnie to interesowało. Mnie 1.8 tsi pali niecałe 7.9 od początku posiadania (dane z dystrybutora). Gdy

Re: Golf V 2.0 TDI vs 1.4 TSI - diesel się nie op

dlatego że chce oszczędzać na paliwie ale głównie dlatego że mam kaprys posiadania klekota. jednak nie stać mnie i kupuje używany. a tutaj różnica między benzyną a dislem już się zaciera. obecnie jeżdże benzyną + LPG. ale kolejny wóz będzie na rope bo na rynku wtórnym cena modelu z dislem i

Re: Utrata wartości samochodu

żywotność niż 1,0 TSI ?.450 000 km do 150 000 km:) a propo interesu: najlepiej kup używane z LPG taniej od nowego o 40 000 zł i spalisz 7 l LPG po 2 zł = 14zł/100km a TSI spali 7 litrów benzyny po 5 zł = 35zł/100km:) i gdzie tu interes?:)

Re: Instalacja CNG

TSI w wersji podwójnie doładowanej (1.4TSI Twincharger). Co do zużycia paliwa to trudno to tak policzyć wymiernie - CNG liczone w kg/100km. Przykładowo VW podaje dla Passata EcoFuel - średnio 6,9m³(4,5kg)/100km CNG / 7,2l/100km Pb.

Re: Jakie nowe kombi?

marco_tbg napisał: > Nie pisz głupot :) > Sprawdź najpierw. 1.6 z LPG gratis ale nie zamienny na rabat. 3 tys. standartow > o - hehe - może na O2FL 1.4TSI ale nie taniego Toura

Re: Downsizing - awaryjność, wady i zalety.

W firmie, w której wcześniej pracowałem 4 Fabie 1,2 TSI i 4 Octavie 1,4 TSI dochodzą do 200 k km każda, wszystke mają TSI z łańcuchem. W Fabiach nic się nie działo przez cały okres. W 3 Octaviach był wymieniany rozrząd pod koniec gwarancji 80-100 k km w ramach akcji. W 1 Octavii był wymieniony

Clio Grandtour Fabia Kombi i co jeszcze?

wiem że 1.2 16V to będzie ciut za słabe. pozostaje 1.2 TCe i 1.6 ale trafić egzemplarz z tym silnikiem to jak szukanie igły w stogu siana. Drugi wybór to Fabia Kombi ale tutaj jest problem z silnikami. Naczytałem się sporo o wadach konstrukcji TSI i HTP więc pozostają silniki 1.4 16V i 1.6 też ciężko

Re: Chyba zostanę skodziarzem :(

Kazda Octavia Tour ma regulacje kierownicy w dwoch plaszczyznach standardowo. Odnioslem tez zupelnie inne wrazenie jesli chodzi o ilosc miejsca dla kierowcy. Jesli chodzi o silnik - owszem jest to stara konstrukcja ale prosta wiec trwala.Posiada LPG wiec nawet jesli spali wiecej niz 1.2

Re: Nowa skoda octavia

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Chcecie być królikami doświadczalnymi dla koncernu VW oraz lemingami/frajerami do strzyżenia na usługach serwisowych po okresie gwarancyjnym, a nierzadko nawet w okresie gwarancji. Samochody z silnikami TSI (w tym nowa Octavia) są: 1. Ultra awaryjne, silniki TSI to najgorsze silniki w historii

Skoda Octavia II

Też myślałem o Oktavii. Po rabatach chyba by się zmieściła (na ścisk) w 50 tysiącach. Ale troche bałbym się spalania takiego silnika benzynowego 1.6 102 KM. Może lepiej wejść w 1.2 TSI 105 KM? Masz jakieś dane, ile spala taki 1.6: na autostradzie (160 km/h), na drodze krajowej (90), w mieście

Re: Najmocniejsza hybryda do wzięcia

ziemny) - 658 km. Wygrał Fiat Panda 1.2 8V Natural Power (gaz ziemny) - 724 km, ale w porównaniu do drugiego 150 konnego Passata to dzień i noc. Szkoda tylko, że segment CNG nie rozwija się u nas tak dobrze jak LPG.

Re: Chyba zostanę skodziarzem :(

posiada Jesli chodzi o silnik - owszem jest to stara konstrukcja ale prosta > wiec trwala.Posiada LPG wiec nawet jesli spali wiecej niz 1.2tsi to i tak > bedzie duzo tansza w eksploatacji. pod warunkiem, że chce się tego LPG - ja od diesli i gazu trzymam się z daleka (jeżdżę za mało

Re: OT prawie 50% :)

w mieście w zimie. Trasa też porażka. u mnie w Polo 1.4 pali 9 w mieście ale LPG - taniej niż 1.0TSI i Diesel razem wzięte :) Ps. wyprzedzać trzeba z głową....w sumie to bezpieczniej jest wolnossakiem bo rzadziej wyprzedzam, nie kusi mnie by szaleć bo i tak wiem że nie mam czym i czuję się

Re: Astra 4. 1.4 ST. gazowa nowa - warto?

(www.samar.pl/__/8/8.c/502093/Opel-Astra-IV-Cosmo-2015-140-KM-1-4-Benzyna-LPG-Turbo-Ecotec-Manualna-6-Kombi-5d.html). Czyli realnie 12? ;) Clio 1.2 mojej zony w gazie spala ok 1l benzyny na 100 km (wiekszosc ludzi optymistycznie pomija ta kwote w rachowaniu). Szczerze watpie aby 1.4 z turbina nie bralo przynajmniej 1,5l (szczegolnie zima). Zsumowalem sobie srednie spalanie na poziomie 9l gazu i te wyzej

Re: Astra 4. 1.4 ST. gazowa nowa - warto?

(www.samar.pl/__/8/8.c/502093/Opel-Astra-IV-Cosmo-2015-140-KM-1-4-Benzyna-LPG-Turbo-Ecotec-Manualna-6-Kombi-5d.html). Czyli realnie 12? ;) Clio 1.2 wolnossace mojej zony w gazie spala ok 1l benzyny na 100 km (wiekszosc ludzi optymistycznie pomija ta kwote w rachowaniu). Szczerze watpie aby 1.4 z turbina nie bralo przynajmniej 1,5l (szczegolnie zima). Zsumowalem sobie srednie spalanie na poziomie 9l gazu i te

Re: Nigdy sie chyba nie przyzwyczje...

paliwa, Golf IV 1,6 MPI/FSI miał 102-105 KM zapewniał lesze osiągi i niższe zużycie paliwa, Golf VI/VII 1,2 TSI 105-110 KM lepsze osiągi i nizsze zużycie paliwa i obecny Golf VII FL 1,0 TSI 110 KM jeszcze lepsze osiągi niższe zużycie paliwa. Podobnie było z 2,0 112 KM zastąpił 1,8 120 KM a jego 1,4 125

Re: Downsizing - awaryjność, wady i zalety.

4slash napisał: > W firmie, w której wcześniej pracowałem 4 Fabie 1,2 TSI i 4 Octavie 1,4 TSI doc > hodzą do 200 k km każda, wszystke mają TSI z łańcuchem. W Fabiach nic się nie > działo przez cały okres. W 3 Octaviach był wymieniany rozrząd pod koniec gwaran > cji 80

Re: Mały samochodzik do max 25.000 zł.

Jeśli przymierzysz się do nowego, a inne parametry zostają bez zmian (przebiegi, zasilanie gazem), to rekomendacja jest taka sama: 1) Corsa 2) Sandero 3) ewentualnie Fabia. Tylko budżet zamiast 25 będzie 50 tys :) Ad 1 Corsa 1.4 90KM Enjoy cennikowo 49 550. Trzeba dołożyć lakier i parę pierdół, ale

Re: Auto poflotowe czy warto kupic?

żadnych "przygód"...... Dealer nieźle nas wy........ Odpuściłem. b) Skoda Octavia 1.6 lpg. Jeździłem ja, jeździli pracownicy. Duża oszczędność, zero przyjemności z jazdy. Odpuściłem. Jeszcze nie jestem gotowy na taki samochód. c) Skoda Rapid 1.2 tsi. W sumie fajny samochód. O niebo przyjemniejszy w

Re: Downsizing - awaryjność, wady i zalety.

cool_piwo napisał: > 2. Zalety i wady > > Opiszę zalety i wady silnika i jazdy z 1.2 TSI w VW caddy oraz generalne spostr > zeżenia na temat tego typu silników w innych autach którymi miałem okazję jeźdz > ić. > Zalety: > - Rozsądne spalanie, w moim

Re: Jaka masz bude i silnik w S?

skrzynią, ale występuje ty > lko w wersji 2.0tsi 200 KM (osiągi niewiele lepsze) i w dieslach powyżej 1.6. > W superbie III ta skrzynia będzie też w 2.0, ale w wersji 220 i 280 KM z moment > em 350 Nm. I to już jest coś. Nie przecze, ze to fajnie jezdzi... ale kupujac auto uzywane (a na

Re: zaraz żyłka ci pęknie

benzyniaka pomimo małych przebiegów, rzędu 10000 rocznie: bo DSG było wówczas dostępne tylko z dieslem albo w topowej wersji wyposażeniowej 1,2 TSI, która była na dzień dobry droższa o €8000 w zakupie od środkowej wersji TDI 90 KM, droższa przy rejestracji i droższa w eksploatacji. A automat do auta

Re: a po co ci używane?

buraque napisał: > dołóż 5 tys i masz Fabię combi z TSI (nie będziesz musiał gazować, bo po co) i > wszelkie dylematy o przebiegu i stanie auta z głowy Za mniej niż 40 będzie miała Fabię Combi 1,2HTP w wersji Classic... prosto z salonu... niemniej Czesi nijak nie potrafią skrótu

Re: astra 4 za i przeciw

. Opel astra IV 1.4turbo 140KM, waga: 1393kg. 0-100km/h: 10,2s VW golf VII 1.4 TSI 140KM, waga: 1268kg, 0-100km/h: 8,4s. Dane od astry niestety dotyczą astry sedan, te wartości na pewno są więc faktycznie minimalnie inne. -- ___________ pozdrawiam! Bartek

Re: Chevrolet Cruze hatchback od 47 690 zł

Tak jasne. Cena Golfa Optimum to 68 tys. w wersji Comfortline (1.4 TSI), do ktorej trzeba doplacic za klimatyzacje. Natomiast Chevy Cruze, to 60 tys + pakiet premium za 2tys. i mamy auto wyposazone lepiej od Golfa, o podobnych osiagach i wiekszych gabarytach. Dodatkowo, w Cruzie istnieje, mozliwosc

Re: Skoda Octavia II

mapo0 napisał: > Też myślałem o Oktavii. Po rabatach chyba by się zmieściła (na ścisk) w 50 tysi > ącach. Ale troche bałbym się spalania takiego silnika benzynowego 1.6 102 KM. M > oże lepiej wejść w 1.2 TSI 105 KM? Masz jakieś dane, ile spala taki 1.6: na aut > ostradzie

Re: zaraz żyłka ci pęknie

dlaczego na drugie auto wybraliśmy Polo (tak!) TD > I zamiast benzyniaka pomimo małych przebiegów, rzędu 10000 rocznie: bo DSG było > wówczas dostępne tylko z dieslem albo w topowej wersji wyposażeniowej 1,2 TSI, > która była na dzień dobry droższa o €8000 w zakupie od środkowej

Downsizing - awaryjność, wady i zalety.

wygląda naprawdę? Czy macie jakieś informacje z pierwszej ręki o prawdziwych (a nie zasłyszanych u "wujka Józka") awariach tego typu silników? Jeśli tak, to co było problemem, jaki był koszt naprawy, przy jakim przebiegu, stylu jazdy, jakim serwisowaniu itp? 1.1. Awarie mojego 1.2 TSI Zacznę od

Re: Czy kupno nowej Skody Octavii to dobry pomysł

wyposażenie i 1.8 TSI , 1.4TSI. Kupić diesla do przebiegów 10 000km. Mam wybrać inny model samochodu. To dajcie propozycje auta w którym będę mógł załorzyć fabrycznie gaz, będzie to miało tak ze 140 koni mechanicznych i dobrą dynamikę i wnętrze które nie będzie mnie odrzucać. Nie jestem wymagający

Re: Instalacja CNG

jest pozbawione wartosci poznawczej. Jedno > jest bowiem ciekle i mierzone w litrach, a drugie gazowe i mierzone albo w m3 ( Ale zawsze można porównać cenowo samochód zużywa 7 m3/100km gazu za 2.20 zl/m3 lub 7l/100km benzyny za 5 zl/litr > > > nie niszczy silników jak LPG