1 2 tsi motor

M. Wołoszyn

Samochody kompaktowe - ranking 10 najlepszych aut "w sam raz"! Modele do wielkiego miasta i w długie trasy

Samochody kompaktowe - ranking 10 najlepszych aut "w sam raz"! Modele do wielkiego miasta i w długie trasy

Samochody kompaktowe mają za zadanie spełnić oczekiwanie szerokiego grona odbiorców o zróżnicowanych potrzebach. Które z nich robią to najlepiej? Oto nasz wybór.

Nowy Seat Leon. Pierwsze wrażenia po kontakcie z kompaktem z Hiszpanii

Nowoczesna sylwetka, nieco ugrzeczniony, choć wciąż wyrazisty wizerunek, nowoczesne multimedia i technologia Volkswagena - przed wami zupełnie nowy Seat Leon.

Volkswagen Arteon | Ceny w Polsce | Bezkonkurencyjny

Volkswagen Arteon oficjalnie zadebiutował w Polsce podczas właśnie trwającego Poznań Motor Show 2017. Przy okazji premiery opublikowano pełny polski cennik

Poznań Motor Show 2017 | Flagowy Volkswagen w Polsce!

Poznań Motor Show 2017 | Flagowy Volkswagen w Polsce!

Wolfsburga. Piękne Gran Turismo będzie pozycjonowane powyżej Passata, a na rynku ma podgryzać rasowych przedstawicieli klasy premium jak BMW serii 4 i Audi A5. Arteon - jak przystało na flagowy model - to naprawdę spore auto. Mierzy bowiem aż 4 862 mm długości i 2 841 mm rozstawu osi. Szerokość to 1 871 mm

Nadjeżdża nowy Passat! Cena obecnej generacji miło zaskakuje

Nadjeżdża nowy Passat! Cena obecnej generacji miło zaskakuje

najmocniejsze wersje występują z wydajnym napędem na cztery koła. Pośród jednostek benzynowych znajdziemy 1.5 TSI EVO z funkcją odłączania dwóch cylindrów (150 KM) oraz 2.0 TSI 4Motion z DSG. Topowy motor rozwija 272 KM, co pozwala na sprint do setki w niewiele ponad 5 sekund i zapędzenie wskazówki

Volkswagen Passat czy Tiguan, czyli pojedynek praktycznego kombi z SUV-em. Porównujemy ceny i specyfikacje

Volkswagen Passat czy Tiguan, czyli pojedynek praktycznego kombi z SUV-em. Porównujemy ceny i specyfikacje

mechanicznych. Można go łączyć z manualną lub automatyczną, dwusprzęgłową skrzynią biegów. Dwie najmocniejsze wersje występują z wydajnym napędem na cztery koła. Pośród jednostek benzynowych znajdziemy 1.5 TSI EVO z funkcją odłączania dwóch cylindrów (150 KM) oraz 2.0 TSI 4Motion z DSG. Topowy motor rozwija 272

Trzy cylindry i litr pojemności w dużym aucie? "To nie może działać!". Myliłem się...

Trzy cylindry i litr pojemności w dużym aucie? "To nie może działać!". Myliłem się...

wiedząc jaka jednostka napędza przednie koła, w ciemno obstawiłaby, że to klasyczny, większy motor, a nie mały litrowy silniczek... Honda Civic X zaskakuje. I to na wielki plus. Przypadek 2 | 1.0 w dużym, 4,6-metrowym kombi | Skoda Octavia Combi Równie mocno zaskoczyło mnie 1.0 TSI koncernu Volkswagen

Nowy Hyundai i30 wyceniony w Polsce. Koreański kompakt od 69 900 zł

Nowy Hyundai i30 wyceniony w Polsce. Koreański kompakt od 69 900 zł

jednak oferuje mocniejszy silnik benzynowy 1.0 T-GDI. Do bazowej odmiany można dokupić pakiet Drive (1 200 zł), w skład którego wchodzą tylne czujniki parkowania oraz skórzane wykończenie kierownicy i gałki zmiany biegów. Wersja Comfort otwiera cennik kwotą 77 900 zł. Na pokładzie ma już klimatyzację

Nadjeżdża najmniejszy SUV Volkswagena

Nadjeżdża najmniejszy SUV Volkswagena

mniejszy niż Tiguan. Wersja koncepcyjna mierzyła 3 859 mm długości, 1 728 mm szerokości i 1 570 mm wysokości. Do tego rozstaw osi wynosi 2 470 mm, czyli o 5 cm większy niż w modelu Up! Można się spodziewać dużo więcej miejsca dla pasażerów oraz przestrzeni bagażowej o pojemności co najmniej 280 litrów

Nadmiar oleju w silniku także jest bardzo szkodliwy. Konsekwencje mogą być kosztowne

Nadmiar oleju w silniku także jest bardzo szkodliwy. Konsekwencje mogą być kosztowne

wyraźnie zaznaczoną wartością MIN i MAX. Prawidłowy pozom środka smarnego powinien oscylować pomiędzy 1/2 a 3 wartości granicznych. Każde odchylenie to powód do wizyty u specjalisty i poszukiwania przyczyn problemu. W przypadku zbyt wysokiego poziomu oleju w silniku, wśród przyczyn wymienić możemy błąd

Samochody hybrydowe to nie to samo, co samochody elektryczne. Wyjaśniamy różnice

Samochody hybrydowe to nie to samo, co samochody elektryczne. Wyjaśniamy różnice

bezemisyjnym, czyli z wyłączonym silnikiem spalinowym. Pojemność akumulatora wynosi z reguły 1-2 kWh, więc nie są to długie dystanse (rzędu kilku kilometrów), ale i tak przekłada się to na niższe zużycie paliwa. Taki rodzaj samochodów hybrydowych jest w zasadzie bezobsługowy. Nie trzeba ich ładować, ani

Fabia po liftingu od 37 000 zł

Fabia po liftingu od 37 000 zł

1.6 (105 KM) - o 1 400 zł. Dopłata do wersji kombi wynosi 2 500 zł. Przykładowe ceny Skody Fabii hatchback (wersje wyposażenia Classic i Style): Przykładowe ceny Skody Roomster

Jedni ją kochają, drudzy nienawidzą. Fenomen Skody. Testujemy Fabię Combi

Jedni ją kochają, drudzy nienawidzą. Fenomen Skody. Testujemy Fabię Combi

motor zostanie zastąpiony przez trzycylindrowe 1.0 TSI. Nowa jednostka występować będzie w dwóch wariantach. Pierwsza oferuje więcej mocy – 95 KM, 1.2 TSI było o 5 KM słabsze. Druga, o mocy 110 KM, posiada wyższy moment obrotowy - ze 175 Nm podskoczył do 200 Nm. Skoda chwali się, że nowy silnik

Nowe SUV-y za 150 tysięcy zł. Siedem propozycji, w tym marki premium

Nowe SUV-y za 150 tysięcy zł. Siedem propozycji, w tym marki premium

osi zwiększono aż o 9 cm. Auto ma 469 cm długości, 190 szerokości i 166 wysokości. Prześwit wynosi 21,6 centymetra. To jeden z najlepszych wyników w segmencie SUV-ów klasy średniej. Przypomnijmy, że Volvo konkuruje z BMW X3, Audi Q5 i Mercedesem GLC. Bestsellerowy model od ponad dekady (1 i 2

Volkswagen Passat - ile można oszczędzić na wyprzedaży rocznika?

Volkswagen Passat - ile można oszczędzić na wyprzedaży rocznika?

Klasa średnia to jeden z segmentów, który najmocniej odczuwa wzrost popularności SUV-ów i crossoverów. Niektórzy producenci wycofują swoje modele, inni notują duże spadki sprzedaży. To jednak nie dotyczy Volkswagena Passata - to wciąż zdecydowany numer 1 klasy średniej i samochód, który cieszy się

Nowy Seat Alhambra od 91 690 zł

Nowy Seat Alhambra od 91 690 zł

, wspomaganym turbiną i kompresorem, oraz 2-litrowy turbodiesel w dwóch wersjach mocy: 140 i 170 KM. Najtańsza wersja Reference z benzynowym silnikiem 1.4 TSI (150 KM) kosztuje 91 690 zł, o ponad 10 tys. zł mniej niż porównywalny Volkswagen Sharan (101 890 zł za podstawową, podobnie

Skoda Rapid jednak tańsza

Skoda Rapid jednak tańsza

polskich salonach Skody można będzie ją kupić już za 43 860 zł! Na promocyjną cenę składają się okazjonalny upust 2 500 zł wraz z refinansowanym pakietem ubezpieczeń w wysokości 1 590 zł (Allianz Polska lub Ergo Hestia w ofercie Volkswagen Serwis Ubezpieczeniowy). Łącznie to aż 4 090 zł oszczędności dla

Seat Ibiza IV vs. Chevrolet Aveo II - który wybrać?

Seat Ibiza IV vs. Chevrolet Aveo II - który wybrać?

. Całość skalibrowano z myślą o niezbyt dynamicznym pokonywaniem miejskich arterii, choć precyzja manualnej skrzyni doceniana jest przez wielu użytkowników. Do napędu Aveo II zastosowano tylko czterocylindrowe silniki. Kierowcy chętni na odmianę wysokoprężną skazani są na dopracowany motor autorstwa Fiata

Silnik Roku 2011

Silnik Roku 2011

2011 1. Fiat 875cc TwinAir - Fiat 500 (372 pkt.) 2. Volkswagen 1.4 TSI Twincharger - VW Polo, Golf, Scirocco, Eos, Jetta, Tiguan, Skoda Fabia RS, VW Touran

Seat Ibiza Cupra 1.8 TSI | Pierwsza jazda | Upsizing

Seat Ibiza Cupra 1.8 TSI | Pierwsza jazda | Upsizing

jednostki. Nie są to puste słowa, bowiem konstrukcję wykonano z lekkich materiałów, co zaowocowało masą 133 kg. Przez to Ibiza Cupra waży zaledwie 1 kg więcej, niż jej poprzedniczka z motorem 1.4 TSI. Poza nowymi materiałami silnik otrzymał kolektor wydechowy zintegrowany z głowicą, elektronicznie sterowaną

Seat Ibiza 2017 | Pierwszy kontakt | Bez zaskoczenia

Seat Ibiza 2017 | Pierwszy kontakt | Bez zaskoczenia

poprzedniczki szersza o 87 mm, 2 mm krótsza i o 1 mm niższa. Bagażnik również urósł i pomieści  355 l – więcej  o 63 l. Jak powszechnie wiadomo Leon jest najlepiej sprzedającym się modelem hiszpańskiego producenta. Tym samym „leonizacja” innych modeli jest nieunikniona. Dlatego też

Opinie Moto.pl: VW Golf GTI TCR vs. Renault Megane RS - porównanie. Tak się powinno robić hot hatche!

Opinie Moto.pl: VW Golf GTI TCR vs. Renault Megane RS - porównanie. Tak się powinno robić hot hatche!

. Należy jeszcze wspomnieć o zużyciu paliwa. W Golfie niełatwo zejść w mieście poniżej 12 litrów. Dynamiczna jazda skutkuje konsumpcją na poziomie 20 litrów. W spokojnej trasie komputer pokładowy wskaże około 8. Megane potrzebuje w każdych warunkach o około 1-2 l więcej. Konserwatywna nuta w kabinie Pod

Jak duży SUV sprawdza się w mieście, czyli testu Skody Kodiaq ciąg dalszy

Jak duży SUV sprawdza się w mieście, czyli testu Skody Kodiaq ciąg dalszy

sprawuje się bez zarzutu. Skoda Kodiaq 2.0 TSI 4x4 - dane techniczne Silnik: Benzynowy R4, 1984 cm3, turboMoc: 180 KM przy 3 900 obr./minMoment obrotowy: 320 Nm Skrzynia biegów: dwusprzęgłowy automat DSG, 7 przełożeńNapęd: 4x4Wymiary: 4697x1882x1676 mmRozstaw osi: 2 791 mmMasa własna: 1 620 kgPojemność

Salon Genewa 2016 | SUV-y i crossovery | Ofensywa trwa

, Skoda VisionS to samochód hybrydowy. Na pokładzie SUV-a będą ze sobą współpracować trzy silniki: spalinowy 1.4 TSI (156 KM i 250 Nm) oraz dwa elektryki, jeden z przodu (54 KM) oraz napędzający tylne koła mocniejszy, 114-konny e-motor. Na samych elektrycznych silnikach Skoda może pokonać 50 km

Volkswagen Passat B8 | Pierwsza jazda | Przepis na sukces

optymalizuje zachowania się samochodu. W nadwoziu sedan mieliśmy do dyspozycji 150-konną benzynową jednostkę 1.4 TSI z funkcją odłączania dwóch cylindrów (słabsza, 125-konna wersja z nim nie występuje). System jest aktywny w zakresie prędkości obrotowych między 1 400 a 4 000 obr

Sprawdziliśmy SUV-a, który może odmienić nasze ulice. "Ma wszystko, co Polacy lubią w samochodach"

Kilka słów o sprzedaży Skody - dlaczego Karoq jest tak ważny dla polskiego rynku? Żadna inna marka nie sprzedaje nad Wisłą tylu samochodów, co Skoda. Czesi najwyraźniej mają klucz do polskiego rynku, bo i w tym roku nie dali konkurencji najmniejszych szans. O nr 1 w Polsce walczą ich dwa modele

Downsizing

czterocylindrowiec zużywa o 2-4 litry paliwa mniej na każde 100 kilometrów. Rocznie daje to 2-4 tys. złotych. Przy aucie takim jak ML niby nie jest to dużo, jednak skoro w ofercie pojawił się ML 250 Bluetec, coś chyba musi być na rzeczy. Więcej, równie ciekawych, artykułów znajdziecie na stronie auto-motor

Volkswagen Polo Samochodem Roku!

edycji konkursu Car of The Year przedstawia się następująco: 1. Volkswagen Polo (347 pkt.) 2. Toyota iQ (337 pkt.) 3. Opel Astra (221 pkt.) 4. Skoda Yeti

Już w najbliższy weekend

, 1-2 października, Poznań W czwartek odbędzie się kolejna edycja imprezy Dzień Automobilisty dla kierowców, którzy chcą sprawdzić i poprawić swoje umiejętności prowadzenia samochodu oraz lepiej poznać własne auto, korzystając z przejazdów po profesjonalnym

Salon Genewa 2015 | Najciekawsze koncepty

. » Seat ma już ponad 60 lat Samochód będzie dzielił podwozie z nowym SUV-em Skody, większym od Yeti, który otrzymał przydomek Snowman. Koncepcyjny Seat 20V20 ma 4,66 m długości, posiada prześwit o wysokości 228 mm, rozstaw osi o długości 2 791 mm, a rozstaw kół wynosi 1 648 mm z przodu i 1 638 mm

Silnikowy zawrót głowy

najnowszego Golfa R. Pod maską kompaktowego Volkswagena każdy znajdzie coś dla siebie. Gamę silników benzynowych otwiera 105-konne 1.2 TSI, a zamyka wspomniana "erka" o pojemności 2-litrów i mocy 265 KM. Wśród turbodiesli znaleźć można natomiast cztery motory z systemem

Opel Astra 1.6 Turbo - test | Za kierownicą

). Spoglądając w stronę równie mocnej konkurencji, można zaoszczędzić jednak kilka tysięcy złotych. Renault Megane z 2-litrowym silnikiem turbo o mocy 180 koni to wydatek 79 500 zł, a za 76 830 zł wyjedziemy z salonu 160-konnym Golfem 1.4 TSI. Słabszy, ale niekoniecznie wolniejszy Fiat Bravo 1.4 T-Jet (150 KM

Opel Cascada 1.6 Turbo Cosmo | Test | "Polski" kabriolet

. 170-konny motor nowej generacji z bezpośrednim wtryskiem paliwa zastąpił dotychczasową turbodoładowaną jednostkę 1.6. Dzięki funkcji overboost benzyniak generuje aż 280 Nm momentu obrotowego już przy 1 650 obr./min. (o 50 Nm więcej niż poprzednik). Nie można mu odmówić elastyczności, ale w ciężkiej

Nowa Skoda Octavia oficjalnie. Widzieliśmy czwartą generację numeru 1 w Polsce. Wnętrze to mała rewolucja

stare jednostki napędowe Skoda stawia na sprawdzone rozwiązania i jednocześnie chwali się, że mocno zmodernizowała gamę jednostek. Podstawowy motor benzynowy to 1.0 TSI o mocy 110 KM. W katalogu znajdziemy też 1.5 TSI (150 KM). Oba wykorzystują rozrusznik 48 V napędzany paskiem oraz akumulator 48 V. To

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

: 2002- 2007. Modele w których montowany był silnik 4.5 V8: Porsche Cayenne S fot. EurotaxGlass   ELF MOTO 2 DX RATIO 30 1 L 0 opinii Podstawowe informacje o ELF MOTO 2 DX RATIO 30 1 L Producent Elf Sprawdź cenę tego

Opel Zafira Tourer 2.0 BiTurbo CDTI Cosmo | Test | Rodzinny tranSPORT

uzupełniono o dwa mocne motory: 2.0 BiTurbo CDTI o mocy 195 KM i 1.6 SIDI Turbo o mocy 200 KM. Testujemy wersję wysokoprężną, która poza zapewnieniem dobrych osiągów, powinna być też oszczędna w eksploatacji. Opel określa Zafirę Tourer BiTurbo jako najszybszego siedmiomiejscowego minivana z silnikiem Diesla

Silnik Roku znów dla Volkswagena

999 ccm Turbo (Smart ForTwo) - 237 pkt. O pojemności od 1 do 1,4 litra (1-litre to 1.4-litre): - Volkswagen 1.4 TSI Twincharger (VW Golf, Scirocco, Jetta, Tiguan, Ibiza Cupra) - 307 pkt. - Fiat 1.4 MutliAir Turbo (Alfa Romeo Giulietta, Alfa Romeo MiTo) - 254 pkt. - Volkswagen

Re: fantastyczny 1.2 TSI

Widocznie 1.2TSI to motor odrzutowy. -- Zespół zwalczania Radia Maryja w służbie Bogu, Ojczyźnie i Narodowi Polskiemu.

Motor nr 50 - problemy silnikow TSI

Czesc. Mam pytanie dotyczace: 2.0 TSI W w/w Motorze jest artykol odnosnie problemow z silnikiami 1.8 TSI. W zamiszczonej tam tabelce wymienia sie silniki: 2.0 TSI CCZA oraz CCZC. Sprawdzilem moj silnik ma on oznaczenie CCZ a potem wystepuje 6 cyfr W obec tego powstaje pytanie czy moj silnik

Re: 1.0 TSI 115 PS vs 1.5 TSI 130 PS

Coś jest na rzeczy bo Vag z opóźnieniem wprowadza 1,5 TSI do niektórych modeli a z niektórych zniknął w cennikach. W Audi AA motor 1,4 150 KM został zastąpiony nie 1,5 ale kastrowanym 2,0 TSI 150 KM bo podobno nie opłacało się go przerabiać do ułożenia wzdłużnego. A ten nowy 2,0 TSI 150 KM ma

Byl problem z lancuchem rozrzadu w 1.2 / 1.4 tsi

www.faz.net/aktuell/technik-motor/auto-verkehr/qualitaetsmaengel-an-tsi-motoren-steuerketten-im-vw-machen-aerger-11719840.html

Re: Megane vs. Octavia. Co wybrać?

Jeśli Octavia to 1.6+gaz albo 1.8TSI. Zdala od 1.2TSI (wkrótce ten motor trafi do kosza, nowe 1.2TSI będzie miało pasek i 16v) i 1.4TSI (pali jak smok jeśli tylko mocniej depnąć na pedał gazu). Renault w motorach Pb prezentuje nędzę z bidą: albo stare 1.6 albo TCe 130 - nieudany motor o spalaniu

VAG z tsi czy inny bez turbiny

Witam wszystkich. Otóż stoję przed wyborem. Kończy mi się leasing i będę musiał sprzedać moją octavię (szkoda bo wóz zadbany 1,6 i mało jeżdżony) i zastanawiam się nad nowym autem. Biorę pod uwagę nową octavię lub inne auto z grupy VAG z motorem 1.5 tsi lub Hyundai'a i40 z motorem 2.0 benzyna

Re: Skoda Octavia 1.2 TSI DSG | Za kierownicą

Hansman słusznie poruszył aspekt Cruze'a. za 63 000 dostajemy auto ze 163 konnym dieslem najnowszej generacji i 8,5 sek. do setki. Pozdrawiam serdecznie Skodę Octavię 1.2 z żenująco skomplikowanym motorem 1.2 TSI. Jak się to tałatajstwo Kowalskiemu sypnie po 2 latach gwarancji to się nie wypłaci na

Nowy "motor" - rzeczywiste spalanie

Kupcie sobie nowy "motor" - fajny artykuł o rzeczywistym spalaniu (na podstawie kilkudziesięciu aut) w porównaniu do danych katalogowych kilku rekordzistów: BMW 750il - 80% więcej niż podaje producent (w mieście 30 litrów!) hyundai ix35 2.0- 75% więcej (trasa - 11 litrów wobec kat. 6,3) golf

Re: Seat Ibiza 1.2 TSI DSG wrazenia :-)

"Skrzynia robotyzowana" to przykład motobełkotu, który zdaje się ma źródło u Fiata. Zdaje się, że używający tej nowomowy mają na myśli skrzynkę w której sprzęgło i resztę badziewa w dość klasycznej skrzyni poruszają siłowniki, elektromagnesy i motory elektryczne. A jak komuś przeszkadza szarpanie

Re: Skoda Octavia 1.2 TSI DSG | Za kierownicą

moto.pl prezentuje podobny poziom co Auto świat i Motor gdzie pochwalne teksty n/t skody pojawiają się w każdym numerze. To jest nieuczciwe gdyż wmawiacie skodziarzom że ich jeździdła są coś warte

Re: Skoda Octavia 1.2 TSI DSG | Za kierownicą

Dychę spali w mieście więc nie rozumiem, gdzie tu postęp... Ot, nowość dla samej nowości. Chyba jednak lepszy stary motor 1,6 a nie to dziwadło, które się rozsypie po 200 tys km a po 50 tys szlag trafi turbinę. I oto chodzi!

Re: TSI 1,2 czy stary silnik 1,6 w Golfie 6?

Gdybyś miał mniej lat i nie przewidywał, że to twoje ostatnie auto należałoby brać 1.2TSI. Parametry wskazują, że nie byłoby to auto dla "kapelusza". W twojej sytuacji lepszym wyborem będzie jednak 1.6. Jest to motor sprawdzony, jeśli coś się spieprzy każdy to naprawi. Ale przede wszystkim nie

Re: Skoda Octavia 1.2 TSI DSG | Za kierownicą

Przypuszczam ze moja umiejtnoscia jazdy wyniki spalania beda jescze mniejsze od podawanych. Kazdy motor z dolado2aniem ma te ceche ze jego przebieg sprawnosci jest lepszy wzgledem odpowiednia wolnossacego. Jesli ktos probuje dyskutowac i opierac swoje teorie na tym co bylo aktualne w swiecie

Re: Turbomaluch, czyli 1.2 TSI w Polo

Silnik 1.2 TFSi faktycznie nie jest wysilony. Trzeba pamiętać, że silniki benzynowe z turbo oprócz podwyższonej mocy mają b. wysoki moment obotowy więc nie koniecznie trzeba je wysoko kręcic, co by sprawnie pojechać. To z kolei wpływa na rozsądne ich zużycie. Poza tym motor ten seryjnie musi być

Re: Skoda Octavia 1.2 TSI DSG | Za kierownicą

Słowem, serce Octavii zaskakuje sprawnością na niskich i średnich obrotach i tam czuje się najlepiej, tak samo jak portfel kierowcy. 1,2-litrowy motor zadowala się wtedy 5,5 l/100 km poza miastem i około 8,5 l/100 km w mieście oraz na autostradzie. Poganiany, potrafi jednak wypić w korkach 10

Re: Skoda Octavia 1.2 TSI DSG | Za kierownicą

"1,2-litrowy motor zadowala się wtedy 5,5 l/100 km poza miastem i około 8,5 l/100 km w mieście oraz na autostradzie." ?????? Chyba są śmieszni, za ok. 55.000 zł -> Audi A4 Avant 2006r. z pełnym pakietem 3.0 TDI, trasa Wrocław-W-wa-Wrocław śr. spalanie 7,2, a gdzie mogłem to jechałem... W

Re: VW Beetle od 68 990 zł

Pojeździłem VW Golfem VI 1,2 TSI 105 KM i powiem tak - jako bazowy silnik 1,2 TSI sprawdzi się w Beetlu na 100%, większość nabywców Beetla z pewnością nie będzie potrzebowała więcej mocy, dynamika tego motoru jest bardzo dobra

Re: Skoda Octavia kombi vs Octavia Tour jaka rozn

Co nie zmienia faktu, że staruszek 1.6 popija daleko więcej niż 1.2TSI czy motory 1.6 konkurencji w ogóle.

Re: Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś

bardzo udane motory. Byl test gdzie 1.0 ecoboost przejechal 750tys. km bez remontu!!! Jezeli chodzi o silniki turbo to jeszcze wart polecenia jest z fiata 1.4 multijet jak dobrze kojarze. W oplu, peugeocie, bmw problemy, a z grupy VW po prostu masakra!!! Jeszcze warto rozwazyc mazde 3 w ktorej dzieki

Re: Volkswagen Passat Variant 1.8 TSI | Za kierow

. www.motor-talk.de/forum/qualitaetsmaengel-t3312828.html?page=2

Mondeo kontra Superb.

W najnowszym "AMiS" jest test porównawczy benzynowych Mondeo 2,0 i Superba 1,8 TSI. Skoda dosyć łatwo pokonała Forda, a w kategorii osiągów - zwłaszcza elastyczności - wystąpiła przepaść. VAG zrobił dobre posunięcie zastępując 2,0 FSI motorem 1,8 TSI. Ostatnio prowadziłem Passata CC z tym

Re: Megane vs. Octavia. Co wybrać?

cloclo80 napisał: >Zdala od 1.2TSI (wkrótce ten motor trafi do kosza, nowe 1.2TSI będzie miało pasek i 16v) Ale to jest głos za starym (tzn. chyba aktualnym?) 1.2 tsi czy przeciw niemu? Wg moich dotychczasowych doświadczeń 8v (zamiast 16v) i łańcuch zamiast paska rozrządu to w

Re: Honda CRV, Toyota RAV czy Mazda CX5?

Kodiak na pewno będzie fajny, ale cennik będzie skrojony pod 1,4 tsi albo diesle. 2tsi bedzie drogi... Lexy - sorry ale skrzynie mnie dobijaja, podobnie jak duże motory. Wiem bo przejechałem przedostatnim rx ponad 3 tys km. Na autostradzie łyka 13 litrów wachy :-( -- YCDSOYA

Re: Fiat Punto Evo | Za kierownicą

Faktycznie VW Polo z silnikiem 1,2 TSI i DSG wyjdzie taniej, W porownywalnej cenie mamy silnik 1,6 TDi blumotion ze spalaniem ok 3l/100km. Przy podobnym spalaniu do Evo mamy Polo GTI z motorem 1,4 TSi o mocy 180KM i 7-stopniową skrzynią DSG gdzie przyśpieszenie od 0-100 w 6,9s

Re: Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś

- jeśli chodzi o jakość i trwałość wykonania to chyba najlepsza opcja i w ogóle bym się nie przejmował cenami części bo długo nie trzeba będzie nic zmieniać. Ale zużycie paliwa motoru 1,6 może nie spełnić oczekiwań.

Re: Chyba zostanę skodziarzem :(

Jeśli musi być już świniowóz fundnij sobie chociaż motor 1.2 TSI 105KM o ile taki jest dostępny. 85KM w aucie rolniczym to IMHO mocno za mało.

Re: Megane vs. Octavia. Co wybrać?

cloclo80 napisał: > Jeśli Octavia to 1.6+gaz albo 1.8TSI. Zdala od 1.2TSI (wkrótce ten motor trafi > do kosza, nowe 1.2TSI będzie miało pasek i 16v) i 1.4TSI (pali jak smok jeśli t > ylko mocniej depnąć na pedał gazu). Renault w motorach Pb prezentuje nędzę z bi > dą: albo

Re: HondaAccord 2.4aut.- 201KM_ 9.7s do100km/h pa

. www.skoda-superb.de/index.php?typ=&niv=0&motor=1.8%2BTSI%2BDSG%2B118kW&adaten=1&id=data

Re: Golf 2.0 tdi 170 KM vs Golf 1.4 tsi 170 KM he

A ja mam dobry motor - 750cm3 i ma 100KM. Jego zywotnosc jest przewidziana na 100tys km. Bo to dobry silnik. Koncern VW juz sie cieszy - cala siec juz niebawem odnotuje wzrost liczby napraw.

Re: Honda CRV, Toyota RAV czy Mazda CX5?

Nowy motor crv;a ma mieć większy moment i 190 KM. Tyle, że to pierwsze silniki Hondy ze sprężarkami w osobówkach.. Pytanie zatem - czy Honda miałą jakąś wpadkę z silnikami? Przypomnę, że VW zaróno z 2tdi, 1,4 tsi a potem 1,2 tsi - testował silniki na KLientach :-( Stąd moja daleko idąca

Re: Golf V 2.0 TDI vs 1.4 TSI - diesel się nie op

kwantyfikowalne. 2.0 TFSI robi setkę w 7,6 sekund (poprawka na automat), w porównaniu do 8,3 sekundy dla 2.0 TDI 170 i 8,4 dla 1.8 TFSI . Więc im po prostu odjedzie i to te dwa ostatnie należy ze sobą porównywać jako ekwiwalentne w kwestii osiagów. I jeśli rzucimy okiem na ceny, to mamy: 1,8TSI (160KM) M6

Nowy GOLF GT - 170KM diesel/benzyna

2.0 TDI, 170KM lub 1,4 TSI (besposredni wtrysk + kompresor + turbo): 170 KM , 240 Nm, palic ma troszeczke wiecej niz TDI, 7,2 litra/100km. Ciekawe jak bedzie jezdzic. Przez kompresor slinik ma ciagna lepiej z dolu. Link

Re: Testy długodystansowe Autoświata

: www.a3quattro.de/index.php?page=Thread&threadID=6013 www.golfv.de/board54-motor-tuning/97968-1-4-tsi-turbo-kaputt/ www.racingforum.pl/index.php?showtopic=72935

Re: Hyundai i30 | Pierwsza jazda

W TYM TYG.W MOTORZE BYL TEST I30 1.4 Z GOLFEM 1.2TSI. WYGRAL HYUNDAI. Przy okazji okazalo sie ze i30 przyspiesza lepiej o 2 s od danych fabrycznych a golf gorzej. No i I30 10tys zl tanszy w podobnej specyfikacji.

Re: Nowe Polo od 40 540 zł

W nowym Polo na polskim rynku jeszcze nie ma silnika TSI - będzie nowy 1,2 TSI o mocy 105 KM. Silnik 85 KM to dobrze znany motor 16V grupy VW (wcześniej miał 75 KM) Mi najciekawszym silnikiem wydaje się 1,6 TDI 90 KM zwłaszcza w wersji bluemotion która ma zużywać średnio tylko 3,6 litra ropy na

Re: Padł rozrząd - opis.

> teoretycznie porównywalne aut > a - np skoda czy vw z motorem 1,2 TSI i mazda z motorem 2,0 > są tak naprawdę do różnych klientów.. Dokładnie - zależy komu na czym zależy. Ja wolnossaka w życiu nie kupię, chyba że to będzie coś naprawdę mocnego - w okolicach pojemności 4

Wielbicielom downsizingiwanych motorów do sztambuc

O kłopotach klientów vw, na których koncern testował motory tsi juz słyszeliśmy. O motorach 1,2 PSA - coraz więcej sygnałów. Teraz skandal z ecoboostami od forda. Przypomnę, że podobnie jak 3cylindrówka francuzów - ecoboost też był SILNIKIEM ROKU. A tymczasem.... Pan Jacek jeździł fordem

Re: Megane vs. Octavia. Co wybrać?

niezawodność. Mogą klękać wariatory faz rozrządu, a pasek trzeba wymieniać wg. wskazań producenta. W zamian powinien powstać motor nieco mocniejszy, o mniejszym spalaniu. Na aktualny 1.2 TSI nie ma lamentu, można bez obaw brać w ciemno. VW zmienia 1.2 TSI nie z powodu wad konstrukcyjnych, ale wprowadzenia

Re: Bierze olej

Silniki TSI w latach 2007-2011 brały na potęgę olej przez zastosowanie zbyt cienkich pierścieni olejowych - 1,5mm grubości. W 2011 koncern VW wprowadził pierścienie grubsze - 2mm. Ludzie w tych starszych silnikach przerabiają tłoki i montują już te grubsze pierścienie. Firma Cer motor posiada w

Re: Nowa Octavia 1.4 TSI - 8,5 s. do setki

Octavia 1,2 TSI 85 KM ma dużo lepsze osiągi (nawet do 20%) niż : Auris/Corolla 1,3 99 KM Civic 1,4 100 KM Astra 1,4 100 KM Fokus 1,6 85/100 KM i30/Ceed 1,4 100 KM i przy okazji pali ok 1 l mniej na 100 km Mamy w firmie auta rp 2011 (Octavia II FL, Fabia) 1,4 TSI 122 KM i 1,2 TSI 85 KM z

Re: Jaki wybrać silnik. TSI czy TDI?

) : ---------------------------------------- www.motor-talk.de/forum/quietschgeraeusche-beim-schalten-14-tsi-t1757647.html Opinie o dieslu 2.0 TDI są średnie, tzn. ani dobre ani bardzo złe, oczywiście poza samym spalaniem (zaleta). Podstawową wadą tych silników ( i nie tylko koncernu VW) jest zastosowanie filtrów cząstek stałych. Taki filtr "gromadzi " sadzę, po czym dla zadanych warunków (stała prędkość

Re: Golf V 2.0 TDI vs 1.4 TSI - diesel się nie op

stradale napisał: > nie zartuj z dynamika tego tdi bo to tylko budzi smiech > porownywanie 200konnej doladowanej benzyny z 170konym dieslem to kiepski pomysl > w dieslu dawno masz czerwone pole na obrotomierzu kiedy benzyna ma jeszcze pona > d 2tys obrotow w zapasie

Re: Volkswagen: wycieki w 2.0 TDI

. km. Liczba silników wymienionych w ramach gwarancji w całej Europie jest zastraszająco duża. Szkoda, bowiem podczas jazdy motor 1.4 TSI spisuje się świetnie. Jest dynamiczny (dotyczy to nie tylko podwójnie doładowanych odmian ? z kompresorem) i przy rozsądnym stylu podróżowania nie zużywa zbyt dużo

Re: Auto Świat i Motor -Dublowanie tematow

turbo TSI 1,4 160 KM, Megane 2,0 turbo 180 KM, Vw 4 osobowy, Megane 5, itp. Megane też ostro walczy ceną - jest tańsze) Biorąc pod uwagę wszystkie aspekty za te pieniądze Megane o mocy 180 koni jest rzeczywiście kuszącą propozycją, ale znając awaryjność ostatniego Megana - nie zaryzykowałbym

Re: Jaki samochód do 20tyś

Zdecydowanie Fiat Bravo z każdym silnikiem, zarówno z benzynowym czy dislem. Proste silniki benzynowe są bardzo tanie w naprawach, nie znajdziemy tam wyszukanej technologii wtrysku bezpośredniego jak w bardzo awaryjnych motorach TSI od VW. Natomiast silniki disla 1.6 JTD, czy 1.9 oraz 2.0 JTD to

teza jest fałszywa

bo zakłada, że silnik większy więcej pali Trzy posty obok są linki do testów mazdy 3 z 2.0 litrowym motorem i focusa z 1,0 Kto pali mniej? Mazda. Zatem nie ma dylematu - downsizing lub wolnossący za to palący 1,5 litra więcej. Po prostu nie ma. Jest niestety tendencja do zmniejszania

Re: Kompleksiku małego fiutka!!!!!!!!!!!!!!

Zmiłuj się z tą oszczędnością. To zależy bardzo, bardzo mocno o tego ile depczesz. 1.2TSI pociągnięty z trepa nie ma problemu w wyjaraniem 8-9l na setkę, choć z drugiej strony z lekka tylko łaskotany popala w okolicach 5.0. Trwałość? Te motory (zwłaszcza 1.4) są już na rynku jakiś czas

Re: Padł rozrząd - opis.

ok_vip bardzo ciekawe rozważania... Twoje posty dowodzą, że nie ma złotej recepty, że teoretycznie porównywalne auta - np skoda czy vw z motorem 1,2 TSI i mazda z motorem 2,0 są tak naprawdę do różnych klientów.. Ty masz wiedzę, doświadczenie i wybierasz samochody z rozmysłem. Jak zapewne większość

Re: Turbina.

nazimno napisał: > Przecietnie modul turbiny dostarcza nadcisnienie dopiero przy ok. 2000 1/min si > lnika > i jest ono rowne wtedy ok. 0,2 - 0,3 bar - tak jest zwykle w silnikach wysokop > reznych. > > W silnikach TSI turbina zaczyna doladowywac juz przy ok

Re: Padł rozrząd - opis.

Ok, caddy to auto do roboty.. Ale jak ktos kupuje zwykłą osobówkę - to po co inwestować w TSI, skoro np mada robi 2 litrówki nie do zdarcia, wolnossące- 120 KM - które palą MNIEJ niż uturbione downsizingowane motory??? W dodatku pali MNIEJ - latają testy Mazdy 3 i focusa 1,0 - kto zechce łatwo

do dupy ta lista

dobre motory 1,4 TSI to bajka nie silnik a kłopoty były lata temu a stawianie 2TDI obok nieudanego 2,5 TDI to w ogóle nieporozumienie W sumie lista do bani, skrajnie niesprawiedliwa - jest na niej mnóstwo świetnych jednostek.... Dziwię się, że sami na to nie zwracacie uwagi, znawcy motoryzacji

Re: Jazda bmw 118i

wyciągnąć takie debilne wnioski. Nie. Ktoś kto się przesiada z 1,8 tsi do 2 czy 2,5 mazdy - jest szczęsliwy. Więc niemoże tesknić za gównianym motorem. Ergo- mityczny kumpel nie istnieje. Czyli NIR MASZ kolegów. A bmw118 też nie jechałes, cały ten wątek to szit i kłamstwo. Testerze za kopiejkę ???

Re: Średnie spalanie: Golf 1.9 TDI vs Golf 1.4 TS

motorów w ofercie. Renault ma 1,2 turbo (100 KM), a PSA i BMW 1,6 turbo (150 i 170 KM). Turbo benzynę (ale mocarną 180 KM) ma też Opel. No i mini turbinki (654 ccm - ze względu na ich podatki) japońskie, które u nas - póki co nie są oferowane, ale jak bedzie popyt... -- 99 % bohaterów

Re: Motodziennik: Genialny pomysł MINI

( kto to wymyślił vat marża ) , ranking niezły vagowi ostatnio nie wyszedł też 1,4 tsi 160 ps i 1.2 tsi 105 ps , pomijając drobiazgi to rozciągające się łańcuchy w 1,2 i problemy z głowicami w 1,4 dyskwalifikują je z rynku a to są motory cały czas dostępne w salonach (skrót) , ktoś już wcześniej

Re: Volkswagen wyłączy cylindry

Jednak najlepszy i tak jest rower. Te nowe silniki - to jakaś paranoja...! I Na dziś i tak jest zbyt dużo problemów z 1.4 TSI - proszę poczytać motor-talk.de. Kicha i tyle. A dopiero będzie. Praca na 2 cylindrach...trzeba stłumić wibracje, pewnie wałkami równoważącymi, automatycznie się

Re: Samochód używany czy z salonu?

Skoda Octavia Tour w wersji kombi z benzynowym motorem 1,6 l o mocy 102 KM czy Volkswagen Golf 1,2 TSI Trendline."

Re: Golf V 2.0 TDI vs 1.4 TSI - diesel się nie op

Poniżej porównanie przebiegu mocy na V/VI b dla dwóch silników zamontowanych w Audi A4: 1. 2.0 TDI 143 KM/4200 rpm ; 320 Nm od 1750 do 2500 rpm. 2. 1.8 TFSI 160 KM/4500 rpm ; moment patrz niżej. Uturbiony silnik benzynowy przyjęty do porównania ma wyjątkową jak na benzynę charakterystykę

Re: Nowe samochody klasy premium z silnikami Dies

jeepwdyzlu napisał: > parę razy o tym pisałem > jeżzę równolegle dwoma autami > > a6 z 3TDI (6 cylindrowym wypasionym motorem) > i accordem 2,4 z wolnossącą benzynką > jazda hondą jest 10 razy przyjemniejsza!!! Może dla małolatów. Jeździłem corollą ts

Re: Mazda - dziwny, niszowy samochod czy hit?

Pewnie, że dziwnym i niszowym. Nie wiem po co to kupować skoro np. w cenie Mazdy 3 z jakimś dziwacznym w tych czasach motorem 2.0 można kupić popularną, sprawdzoną Skodę Octavię z nowoczesnym silnikiem 1.2 TSI. Przy okazji otrzymuje się auto zdecydowanie bardziej wyrafinowane stylistycznie i

Re: Lexus IS-F kills Audi RS4 hehe

. www.oettinger.de/de/produkt-88/volkswagen-1/golf_6-56/motor_tuning-1/2_0_tsi_199_kw_270_ps_228_kw_310_ps_gti_r-520.html -- "Wiara znacznej części Polaków w słowa Tuska i jego ministrów nie jest mniejsza i nie ma innego charakteru niż wiara klanu aborygenów w to, że pochodzą od kangura".

Re: Jazda bmw 118i

wg ciebie oznacza, że ktoś nie uznaje, że "motory mazdy przy padakach vw to majstersztyki techniki"? Na pewno nie fakt, że ten ktoś nie ma kolegów? Już ci się w tym tępym łbie wszystko pierdoli, stary ramolu. > Nie. Ktoś kto się przesiada z 1,8 tsi do 2 czy 2,5 mazdy - jest szczęsliwy. Wię

Turbina.

Przecietnie modul turbiny dostarcza nadcisnienie dopiero przy ok. 2000 1/min silnika i jest ono rowne wtedy ok. 0,2 - 0,3 bar - tak jest zwykle w silnikach wysokopreznych. W silnikach TSI turbina zaczyna doladowywac juz przy ok.1500-1600 1/min. Widac to wyraznie na charakterystyce

Re: Chyba zostanę skodziarzem :(

cloclo80 napisał: > Jeśli musi być już świniowóz fundnij sobie chociaż motor 1.2 TSI 105KM o ile > taki jest dostępny. 85KM w aucie rolniczym to IMHO mocno za mało. może wypowiedziałbyś się merytorycznie? mnie znaczek na masce nie interesuje, liczą się walory użytkowe i to, co

Re: Salon Genewa 2012 | Nowa Kia zaprasza do środ

i30 czy ceed w opcji 1,4 109 km nie powinny palić mniej od 1,2 TSI 105 km. A temu silnikowi 1,4 109 (przynajmniej w nowym rio) dodano 6. bieg, więc tym bardziej. afigur, a która gazeta auto-świat, motor itp. nie jest obecnie niemiecka? może niech coś z francuskich typu porownanie c4 i golfa

Re: Długość życia samochodu

Co maja powiedziec ludzie ktorzy wydali prawie po 100 tys na vw z motorem 1.4 tsi i maja nowy silnik albo po remoncie na wlasny koszt a auto nie przejechalo jeszcze 50 tys.km..Wcale nie tak zadko wspolczesne vw nie wytrzymuja 3 m-cy eksploatacji..2 lata jazdy bez duzych kosztow serwisu to sukces

Re: to jak byś pytał Kiła czy Rzeżączka ?

Tak, zgadza się, nie miałem jeszcze styczności z francuską motoryzacją. Jednak mając w rodzinie Volkswagena Polo 1.4 16V 86 KM z 2011 roku z automatu odrzucam Ibizę i Fabię, bo musiałyby być z tym samym silnikiem. Do TSI nie mam zaufania. Clio odstrasza mnie motorem 0.9 TCe. W takim razie jakie

Re: tego ci trzeba

Ford Fiesta Hatchback 1.0 Ecoboost Powershift Hynudai i10 1.2 SE auto z większych: SEAT Leon Hatchback 1.2 TSI DSG Skoda Yeti 1.2-litre TSI DSG i jeszcze Suzuki Swift, Nissan Micra i Toyota Yaris, ale nie wiem, które wersje. Czy ktoś jeździł? Jak te automaty się sprawują? Wiele pochwał

Rozważania nt. silników vw.

przyspieszenie 0-100km/h wygląda następująco: z mototem 1.6 TDI (75KM) - 17,6s z motorem 1.2 TSI (105KM) - 12,4s Różnica więc ogromna, a jako, że jak już wspominałem, lubię mieć zapas mocy, pod tym względem wygrywa benzyniak. Jest też jeszcze inna, ważna sprawa. Otóż diesel jest wyposażony w filtr

Re: kilo i KILO

piotr33k2 napisał: > tak tak wszscy sie myla i ja, i autoświat, i motor, i tysiac byłych uzytkownikó > w francuskiego g.... A jak się wejdzie na fora niemieckich cudów techniki, to nic tylko achy i ochy :) A zwłaszcza sikają ze szczęścia właściciele 1.4 TSI TC, 2.0 TDI 16V PD, a

Re: to jak byś pytał Kiła czy Rzeżączka ?

odstrasza mnie motorem 0.9 TCe. W takim razie jakie auto segmentu B prop > onujecie z benzyniakiem o mocy 80-100 KM? Czy może lepiej rozglądnąś się za np. > Kią Picanto 1.2 85 KM, Oplem Adamem 1.4 87 KM czy up! z silnikiem 1.0 75 KM? suzuki swit .1.3 benzyna

Re: Volkswagen: wycieki w 2.0 TDI

metafory o pękającym sercu używali głównie poeci. Niestety, okazuje się, że można je odnieść do wielu modeli koncernu VW, których sercem jest motor 1.4 TSI. Pękające tłoki i pierścienie to usterka, którą producent powinien jak najszybciej wyeliminować." Aaaaa pamiętam, jak golfiarze podniecali się tym

Re: VW- piyrszy.

Piykny, Gryfny, piykny ! Ale yno jako Allrad. Miouech biouygo Yeti 1,2 TSI mit 105 PS - i bes jedyn tydziyn zaro s poczoontku szaffuech 2000 kilometer coby go dotszyc. Placu je voll, wysoko siedzisz, Motor ani suaby ani mocny - suepie tysz mal mauo mal w pieroony - ale jedne co brakowauo to allrad

Re: do dupy ta lista

2 TDCi to była jedna z większych "kup" forda.Może i poprawili ale niesmak pozostał. -------- ? to motor obecny w dziesiątkach modeli w volvo, cytrynach, peżotach tani, niezawodny i nie zostawia żadnego niesmaku sa tysiące egzemplarzy z przebiegami po 300 tys i więcej 1,5 dci z przebiegami

Re: Koniec dominacji Lexusa w USA?

@hybrydowiec Np. Wielka kompromitacja 1.2 TDi 177kM Nie spotkalem nigdy takiego silnika. Moze chodzilo Ci o benzynowe 1.4 TSI 170 KM, a moze... sam nie wiem. Zorientuj sie w temacie, moze bedzie mi latwiej polemizowac. Diesle sa awaryjne, nowoczesne benzyny tez (turbo, bezposredni wtrysk i

Re: bede testował dałnsajzinga

motostat są statystyki - popatrz sobie na 1.4 tsi np. (ale to nowsze 140 KM albo więcej). Pali śmiesznie mało - sam takim jeździłem 2 dni. Ale dinozaury motoryzacji nadal będę pierniczyć że bez v8 nie ma jazdy. -- www.sprawdzpodatki.pl sprawdzpodatki.pl

Re: Motodziennik: Infiniti z dieslem

( z góry skazany na porażkę) Koszt wyprodukowania konkretnego układu napędowego jest znana producentom, proponuje więc określić cenę dla danego motoru, a ceny samochodów podawać "saute". Dzięki temu klient doda sobie do "ciała" koszt interesującego silnika i spokój :) Tylko wtedy np. 1.2 TSI byłby

Re: Nowy Hyundai Sana Fe w dwóch rozmiarach

KOLEJNE PIEKNE AUTO Z KOREI! I TO Z PORZADNYMI DUZYMI SILNIKAMI A NIE PIERDZACYMI 3cylindrowkami OD BMW I VW! Juz wkrotce kto bedzie chcial porzedne V6 lub V8 bedzie musial go szukac u Koreanczykow lub Japonczykow a testach beda brac udzial Hyundai V6 vs Vw 1.2 tsi Buhahaha! Niemiecka

Re: jaki samochod do 80 000?

Nie licz na 1.4 TSI z 2008 bo one są tylko na specjalne zamówienie - importer twierdzi że to się nie będzie sprzedawać więc nie zamawia na "stock". 1.8 TSI to też b.dobry pomysł i tu możesz trafić 2008 - za tę kwotę kupisz dość bogato wyposażony m.in xenon i klimatronic. Pomyśl też o C5 - za tą

Re: Megane vs. Octavia. Co wybrać?

Kolego Mam zarówno octavię kombi "ambiente" w dieslu jak i drugie auto VAG z silnikiem tsi 1.4 122, oba od nowości, więc mogę się podzielić spostrzeżeniami: 1. Kup to co Ci się bardziej podoba - to naważniejsze. Opinie innych traktuj z rezerwą :) 2. Skoda ma świetne zawieszenie, bez żadnych

Kia to kupa wna a golf

to kolejna kupa tyle ze faszystowska. Jesli chodzi o kijanke to jest po prostu shit..z tych zakupionych przez policje malo ktora juz dziala a maja ledwie pare lat. Golf to kolejny chlam zwlaszcza jednorazowym silnikiem 1.4 tsi , niudanym 2.0tdi , wadliwym tfsi to po prostu wielkie

Re: teza jest fałszywa

jeepwdyzlu napisał: > bo zakłada, że silnik większy więcej pali > Trzy posty obok są linki do testów mazdy 3 z 2.0 litrowym motorem i focusa z 1, > 0 > Kto pali mniej? > Mazda. Dlaczego falszywa? Moja sytuacja jest hipotetyczna i specjalnie stawia starsza konstrukcje

Re: Rozważania nt. silników vw.

> Bowiem przyspieszenie 0-100km/h wygląda następująco: > > z mototem 1.6 TDI (75KM) - 17,6s > z motorem 1.2 TSI (105KM) - 12,4s Porównaj czasy przyspieszenia nie od 0-100 a od 60-100 albo 80-120, i dopiero mów o zapasie mocy. czasy 0-100 są kompletnie bez znaczenia z punktu

Re: Kia to kupa wna a golf

fuiio napisał: > to kolejna kupa tyle ze faszystowska. > Jesli chodzi o kijanke to jest po prostu shit..z tych zakupionych przez policje > malo ktora juz dziala a maja ledwie pare lat. Golf to kolejny chlam zwlaszcza > jednorazowym silnikiem 1.4 tsi , niudanym 2.0tdi

Re: ale... al9 ma racje

przemekthor napisał: > wystarczy wejsc na strone skody i przejrzec oferte - rzeczywiscie, > sa motory 1.4 (!!!) i 105-konny diesel (!!), co wyglada jak zart. Na > topie sa 1.8 tsi (160 KM, zadna rewelacja) i dwulitrowy klekot ze > 170 KM. Ani sladu jednostek do wyscigow

Re: carfan, czas wreszcie przestać się kompromito

: www.auto-motor-und-sport.de/einzeltests/vw-golf-1-4-tsi-der-golf-mit-122-ps-turbo-im-test-938587.html Można odnieść wrażenie, że takie fałszowanie wyników jest dla koncernu Volkswagen codzienną praktyką. Popatrzmy np. tu: Volkswagen Golf 6 2.0 TDI-CR Obietnica producenta: 0-100 km/h: 9,3 Sek. Wynik testu: 0-100 km/h: 10,0 Sek. Czy Toyota również fałszuje dane i oszukuje klientów? Na

Skoda Fabia RS | Długi dystans - 13 585 km

Dla fanboy-ów tego silnika proponuję przejrzeć polskie i niemieckie fora gdzie aż huczy o tym szmelcu... Na początek polecam poniższą lekturę : www.auto-swiat.pl/1-silnik-14-tsi-kusi-osiagami-ale-grozi-powaznymi-awariami Na deser proponuję natomiast to: www.motor

Re: Skoda Fabia RS | Długi dystans - 11 395 km

: www.auto-swiat.pl/1-silnik-14-tsi-kusi-osiagami-ale-grozi-powaznymi-awariami Na deser proponuję natomiast to: www.motor-talk.de/forum/liste-aller-motorschaeden-golf-6-160-ps-t2783186.html Dla tych co im się nie chce czytać całości przytoczę w

Re: Co sadzicie o Lexsuseł IS350?

. www.motortrend.com/roadtests/sedans/112_0510_2006_lexus_is350/index.html Ciekawostka: ten 3,5 litra silnik ma nietypowy wtrysk: hybrydowy, połączenie wtrysku bezpośredniego z tradycyjnym pośrednim. Przy każdym cylindrze są 2 wtryskiwacze, jeden strzyka do kanału dolotowego, drugi bezpośrednio do cylindra. Jak tylko ten motor wprowadzono, od razu przez chyba 3 lata z

Re: VW Sharan czy Mazda 5

, można oczekiwać co najmniej przyzwoitych odczuć. Do wyboru są na razie 1.4 (parę wariantów) i 2.0 TSI 200KM (brałbym w ciemno z DSG:)). Mazda też nie daje dużego wyboru w dziedzinie silników na benzynę, ale dwulitrowy motor (teraz chyba nie ma mocniejszego) wydaje mi się optymalny. No i jeszcze jedno

Re: trafieni, zatopieni :-)

A tak szczerze jeep... Jakbys mial do wyboru nowego Accorda 2012 z 2litrowym benzyniakiem i w tej samej cenie nowa Octavie III 2013 z 1.4 TSI, wyposazenie zblizone, to co bys wybral? ---------- już wybrałem mam accorda ale 2,4 :-)) też pali mało mimo, że motor bez turbo i wolnossący

Re: 3 cm?

...Volkswagen ma co prawda technologie TSI ale nadal sprzedaje benzynki bez TSI np. 1,4 85 KM lub 1,2...podobnie inne marki... Za to czas dobrych solidnych Diesli które robiły przebiegi 500 000 km bez awarii się już dawno skończył....teraz produkują tylko skomplikowane i wrażliwe Diesle w technologii Common rail

Re: Mercedes C 200 CGI | Za kierownicą

wyjątki, w jedną i w drugą stronę. Koreańskie wolnossące benzyny nadal odstają zużyciem paliwa od konkurencji z Japonii, a 1.2 TSI czy motor wspomnianego Mercedesa to naprawdę oszczędne typy. Pozdrawiam i dziękuję za lekturę, Marcin Sobolewski

Re: Audi wprowadzi dużą turbobenzynę (?)

. Tak samo jak 1.4 TSI 140 PS jest lepszy od 2.0 FSI (0-100 to samo , pali o 1,15 litra mniej , przebieg mocy znacznie korzystniejszy, przeważnie można taniej ubezpieczyć a i bardziej skomplikowany silnik najpewniej generuje wyższe koszty serwisowe, z czego koncerny są bardzo zadowolone), tak samo ~3

Re: Mitsubishi Lancer

reanimując bardzo już leciwe motory FIRE lub wysługując się motorami ze stajni GM. > faktem jest też, że w stosowaniu innowacji w motoryzacji fiat to > pierwsza liga na świecie. choć na pewno wiesz to za autopsji > porównując 120 konnego M-Jeta 1.6 z 320Nm momentem do poloneza 1.6. No

Re: Skoda Superb - test wideo

, a wielu klientom nie będzie przeszkadzać wizerunek Skody czy jej pozycja w koncernie VW, podobnie jak to, że ten sam silnik w Passacie CC ma 300 koni. Oni zadowolą się wersją 1.8 TSI albo 2.0 TDI, przepastnym wnętrzem i bagażnikiem oraz tym, że pod blachy czeskich aut trafiają sprawdzone podzespoły

Re: Fenomen VW - z innej strony

czy Siennie i nizsza cene niz niby luksus oferowany przez Tourana razem z jego ciasnota i cena. Sienna w USA zaczyna sie od $24.000 x 3 zl = 72.000 Touran to u nas odpowiednio (za motor 1.2) - 69 i 75 tys zl a teoretycznie rownorzedny Sharan kosztuje (1.4 TSI BMT 150 KM (110 kW), 6 biegowy) 99

Re: meriva?

do siebie jeśli napatoczyłby się Picasso. Ale fakt faktem, Roomster to też niezłe auto. Bardzo przestronne i wcale tak źle się go nie prowadzi. Dla mnie czasem zbyt surowy, jak na auto o charakterze rodzinnym. W przypadku auta z silnikiem 1.2 TSI, to właśnie motor jest największą zaletą. Co prawda

opłaciło się kupować całą prasę motoryzacyjną w EU

. A jakie auto wypromują właściciele Motor Presse Stuttgart i Axel Springer nietrudno zgadnąć. carfan napisał: > Nie było takiej potrzeby. W tej trójce Golf jest najbardziej > dopracowanym samochodem. Przeczytałeś to w Auto Motor und Sport? > Silniki TSI No Lancia Delta