1 2 tsi problemy

Filip Trusz

Opinie Moto.pl: Cupra Formentor VZ. Trzy raz TAK i raz NIE

Opinie Moto.pl: Cupra Formentor VZ. Trzy raz TAK i raz NIE

- Aż dziwne, że Volkswagen pozwolił na stworzenie takiego samochodu - mniej więcej coś takiego powiedział mi Maciej Pertyński, zanim jeszcze dojechaliśmy na miejsce prezentacji. I po pierwszych jazdach wiem, co miał na myśli. Cupra Formentor robi świetne pierwsze wrażenie.

Opinie Moto.pl: nowy Volkswagen Arteon. Pięć powodów, dlaczego nie jest to zwykły lifting

Volkswagen Arteon doczekał się odświeżenia. Mieliśmy okazję się nim przejechać i możemy was zapewnić, że nie jest to klasyczny, lekki lifting. Nowości jest naprawdę dużo. Zresztą spójrzcie na otwierające zdjęcie.

Skoda Yeti (2009 - ) - opinie Moto.pl

Wciąż produkowana Skoda Yeti nie cieszy się w Polsce dużą popularnością na rynku nowych samochodów, lecz jako używaną pozycję warto ją rozważyć

Volkswagen T-Roc 2.0 TSI 190 KM 4Motion - test. Najlepszy crossover w klasie***

Volkswagen T-Roc 2.0 TSI 190 KM 4Motion - test. Najlepszy crossover w klasie***

Zaczynamy od cen Volkswagena T-Roca - gwiazdka nr 1 Na redakcyjny parking przyjechał VW T-Roc w topowej wersji Premium z silnikiem 2.0 TSI o mocy 190 KM, napędem 4Motion i 7-biegową skrzynią DSG. Wyjściowo kosztuje 125 090 zł, a testowany przez nas egzemplarz - 150 tysięcy zł. A to wcale nie

Nadjeżdża nowy Passat! Cena obecnej generacji miło zaskakuje

Nadjeżdża nowy Passat! Cena obecnej generacji miło zaskakuje

linią dachu poprowadzoną na wzór karoserii coupe. Układ jezdny Passata został przygotowany z myślą o komfortowym podróżowaniu. Nawet na 18- lub 19-calowych obręczach auto klasy średniej bez problemów radzi sobie z wszelkimi ubytkami w asfalcie. Ponadto, możemy domówić adaptacyjne zawieszenie z regulacji

Nadmiar oleju w silniku także jest bardzo szkodliwy. Konsekwencje mogą być kosztowne

Nadmiar oleju w silniku także jest bardzo szkodliwy. Konsekwencje mogą być kosztowne

wyraźnie zaznaczoną wartością MIN i MAX. Prawidłowy pozom środka smarnego powinien oscylować pomiędzy 1/2 a 3 wartości granicznych. Każde odchylenie to powód do wizyty u specjalisty i poszukiwania przyczyn problemu. W przypadku zbyt wysokiego poziomu oleju w silniku, wśród przyczyn wymienić możemy błąd

Wartość rezydualna samochodów. Która technologia traci najmniej na wartości?

Wartość rezydualna samochodów. Która technologia traci najmniej na wartości?

KM cena zakupu to: 84 400 zł, odsprzedaży po 3 latach i 90 tys. km: 48 133 zł, co daje utratę wartości: 36 267 zł). Reguła sprawdza się również dla innych modeli. Skoda Octavia z silnikiem benzynowym 1.0 TSI (115 KM) w wyposażeniu Active, ma większą wartość rezydualną (60,2 proc.) niż

Jedni ją kochają, drudzy nienawidzą. Fenomen Skody. Testujemy Fabię Combi

Jedni ją kochają, drudzy nienawidzą. Fenomen Skody. Testujemy Fabię Combi

| Dane techniczne Silnik: Benzyna, 1,2 TSIMoc: 110 KMMoment obrotowy: 175 NmSkrzynia biegów: 6-biegowa ręcznaNapęd: na przódWymiary: 4 257x1 732x1 488 mmRozstaw osi: 2 470 mmMasa własna:Pojemność bagażnika: 530 - 1 395 l0-100 km/h: 9,6 s.Prędkość maksymalna: 199 km/hŚrednie zużycie paliwa: 4,5 l/100

Nie ma róży bez kolców. Lista grzechów naszej Skody Kodiaq

Nie ma róży bez kolców. Lista grzechów naszej Skody Kodiaq

testu 2.0 TSI znakomicie sprawował się w mieście. Deklarowane spalanie przekraczał o ok. litr, a średnie podczas miejskiej jazdy na poziomie 10,0 w takim aucie trzeba uznać za bardzo dobry wynik. Problemy pojawiają się, kiedy weźmiemy Kodiaqa na autostradę. Przy jeździe zgodnej z ograniczeniami lub

Dawno nie testowaliśmy tak dobrego małego auta. Nowy Seat Ibiza zaskakuje!

Dawno nie testowaliśmy tak dobrego małego auta. Nowy Seat Ibiza zaskakuje!

teraz dłuższy o 95 mm (w sumie 2 564 mm), co przełożyło się na znacznie przestronniejsze wnętrze i wygodniejszą tylną kanapę. Nowa Ibiza jest też od poprzednika szersza o 87 mm, o 2 mm krótsza i o 1 mm niższa. Bagażnik malucha pomieści teraz znakomite 355 l - to poprawa aż o 63 l. Już suche liczby robią

Volkswagen Passat - ile można oszczędzić na wyprzedaży rocznika?

Volkswagen Passat - ile można oszczędzić na wyprzedaży rocznika?

Klasa średnia to jeden z segmentów, który najmocniej odczuwa wzrost popularności SUV-ów i crossoverów. Niektórzy producenci wycofują swoje modele, inni notują duże spadki sprzedaży. To jednak nie dotyczy Volkswagena Passata - to wciąż zdecydowany numer 1 klasy średniej i samochód, który cieszy się

Kupujemy używane: Kompakty premium. BMW serii 1 kontra Audi A3 II

Kupujemy używane: Kompakty premium. BMW serii 1 kontra Audi A3 II

2.0 TDI lub benzynowe jednostki bez doładowania. W BMW jedynie 2-litrowy diesel potrafi płatać kosztowne figle. W kwestii właściwości jezdnych, seria 1 dostarczy więcej wrażeń, choć Audi prowadzi się też przyzwoicie. A3 przekonuje natomiast nieco większą przestrzenią w drugim rzędzie

Seat Ibiza IV vs. Chevrolet Aveo II - który wybrać?

Seat Ibiza IV vs. Chevrolet Aveo II - który wybrać?

serwisowania utrzymamy na niskim poziomie. Jedynie okazjonalnie mogą dopaść nas problemy z zaworem recyrkulacji spalin czy przepustnicą – w każdym z przypadków pomaga gruntowne czyszczenie tego elementu. Znacznie większe ryzyko niesie kupno odmian doładowanych z rodziny TSI/TFSI – 1.2, 1.4 i 1.8

Seat Leon Style 1.4 TSI | Test długodystansowy cz. II | Dzieci go polubią?

Seat Leon Style 1.4 TSI | Test długodystansowy cz. II | Dzieci go polubią?

dróżek Roztocza. A właśnie między innymi na Roztoczu testowałem naszego Seata. Samochód: Seat Leon 1.4 TSI Aktualny przebieg: 3200 km Problemy: brak Powód testu: Sprawdzamy alternatywę dla Volkswagena Golfa Gdzie

Skoda Karoq - wrażenia po pierwszych jazdach nowym SUV-em Czechów

Skoda Karoq - wrażenia po pierwszych jazdach nowym SUV-em Czechów

auta nie konkurują bezpośrednio. W skali całej Europy Kodiaq już jest numerem 2, a z każdym miesiącem skraca dystans do Nissana X-Traila. Karoq, jako model mniejszy, tańszy i bardziej przystępny, z pewnością nie będzie miał problemów z nawiązaniem do sukcesów starszego brata. Popyt na crossovery w

Robert Lewandowski i kierowcy ryczą dla życia. Zarycz i Ty!

Robert Lewandowski i kierowcy ryczą dla życia. Zarycz i Ty!

życia"? 1. Nagraj film ze swoim udziałem, w którym ryczysz jak samochód wyścigowy 2. Wrzuć film na Instagram/Facebooka/Twittera/VK albo prześlij go za pomocą strony www.zaryczdlazycia.pl 3. Dodaj hashtag #ZARYCZDLAZYCIA

Nowa Skoda Superb | Pierwsza jazda | Do trzech razy sztuka?

Nowa Skoda Superb | Pierwsza jazda | Do trzech razy sztuka?

złożeniu oparć tylnych siedzeń (do dyspozycji jest 1 760 litrów) bez problemu zmieści się w nim duża lodówka (niestety nie tworzy się płaska podłoga). Rekordową ilość miejsca w klasie mają także pasażerowie, zwłaszcza z tyłu. Jeśli ktoś będzie narzekał, to albo jest ponad dwumetrowym koszykarzem, albo

Nowa instalacja LPG do silnika TSI w Skodach

Nowa instalacja LPG do silnika TSI w Skodach

MPI dostępna jest za cenę zaledwie 3 499 zł (o 851 zł taniej, niż dotychczas), w Citigo 1.0 MPI - tylko 2 499 zł (obniżka o 1 151 zł). Skoda kompletuje jedną z najbardziej rozbudowanych i najatrakcyjniejszych finansowo ofert montażu specjalnie dostosowanych instalacji LPG do

Nowe SUV-y za 150 tysięcy zł. Siedem propozycji, w tym marki premium

Nowe SUV-y za 150 tysięcy zł. Siedem propozycji, w tym marki premium

osi zwiększono aż o 9 cm. Auto ma 469 cm długości, 190 szerokości i 166 wysokości. Prześwit wynosi 21,6 centymetra. To jeden z najlepszych wyników w segmencie SUV-ów klasy średniej. Przypomnijmy, że Volvo konkuruje z BMW X3, Audi Q5 i Mercedesem GLC. Bestsellerowy model od ponad dekady (1 i 2

Seat Ibiza Cupra 1.8 TSI | Pierwsza jazda | Upsizing

Seat Ibiza Cupra 1.8 TSI | Pierwsza jazda | Upsizing

jednostki. Nie są to puste słowa, bowiem konstrukcję wykonano z lekkich materiałów, co zaowocowało masą 133 kg. Przez to Ibiza Cupra waży zaledwie 1 kg więcej, niż jej poprzedniczka z motorem 1.4 TSI. Poza nowymi materiałami silnik otrzymał kolektor wydechowy zintegrowany z głowicą, elektronicznie sterowaną

Najciekawsze systemy Skody Kodiaq, czyli długodystansowego testu ciąg dalszy

Najciekawsze systemy Skody Kodiaq, czyli długodystansowego testu ciąg dalszy

: 320 Nm Skrzynia biegów: dwusprzęgłowy automat DSG, 7 przełożeńNapęd: 4x4Wymiary: 4697x1882x1676 mmRozstaw osi: 2 791 mmMasa własna: 1 620 kgPojemność bagażnika: 720 - 2065 lPrzyspieszenie: 7,8 s. do 100 km/hPrędkość maksymalna: 207 km/hŚrednie zużycie paliwa: 7,4 l/100 km (deklarowane przez producenta

Opinie Moto.pl: VW Golf GTI TCR vs. Renault Megane RS - porównanie. Tak się powinno robić hot hatche!

Opinie Moto.pl: VW Golf GTI TCR vs. Renault Megane RS - porównanie. Tak się powinno robić hot hatche!

. Należy jeszcze wspomnieć o zużyciu paliwa. W Golfie niełatwo zejść w mieście poniżej 12 litrów. Dynamiczna jazda skutkuje konsumpcją na poziomie 20 litrów. W spokojnej trasie komputer pokładowy wskaże około 8. Megane potrzebuje w każdych warunkach o około 1-2 l więcej. Konserwatywna nuta w kabinie Pod

Wybrano najlepsze silniki roku

Wybrano najlepsze silniki roku

generatora prądu. Pełną listę znajdziecie poniżej. 1. Volkswagen 1,4 litra TSI, turbo, kompresor (VW Polo, Beetle, Golf, Scirocco, Eos, Jetta, CC, Tiguan, Touran, Passat, Audi A1, A3, Seat Ibiza FR, Alhambra, Ibiza Cupra, Škoda Fabia RS) 411 pkt 2. Volkswagen 1,4 litra TSI (VW Polo, Golf, Scirocco

Sprawdziliśmy SUV-a, który może odmienić nasze ulice. "Ma wszystko, co Polacy lubią w samochodach"

Kilka słów o sprzedaży Skody - dlaczego Karoq jest tak ważny dla polskiego rynku? Żadna inna marka nie sprzedaje nad Wisłą tylu samochodów, co Skoda. Czesi najwyraźniej mają klucz do polskiego rynku, bo i w tym roku nie dali konkurencji najmniejszych szans. O nr 1 w Polsce walczą ich dwa modele

Deszcz rabatów

Pod hasłem "Zachwycająca obniżka cen w Citroenie" Francuzi urządzają wielką wyprzedaż. Citroena C1 można kupić od 25 900 zł (rabaty 1 200 - 4 500 zł), C3 - od 34 900 zł (rabaty 2 300 - 4 000 zł), C5 - od 76 300 zł (rabaty 6 000 - 12 500 zł), C4 Picasso - od 60 800 zł (rabaty 1 000 - 9 800 zł

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

: 2002- 2007. Modele w których montowany był silnik 4.5 V8: Porsche Cayenne S fot. EurotaxGlass   ELF MOTO 2 DX RATIO 30 1 L 0 opinii Podstawowe informacje o ELF MOTO 2 DX RATIO 30 1 L Producent Elf Sprawdź cenę tego

Nowa Skoda Octavia oficjalnie. Widzieliśmy czwartą generację numeru 1 w Polsce. Wnętrze to mała rewolucja

znajdował rocznie około 400 tysięcy klientów. Co trzecie auto opuszczające bramu salonu dilerskiego było Octavią. Nie dziwią więc ogromne oczekiwania względem czwartego wcielenia modelu. Nowa Skoda Octavia - większa i nowocześniejsza Producent zaczyna od wersji kombi, która stanowi 2/3 sprzedaży modelu

Volkswagen Golf | Historia klasyka

problemów otrzymało maksymalną notę pięciu gwiazdek w teście zderzeniowym EuroNCAP. Do wyposażenia seryjnego dołączyła kolejna poduszka powietrzna: poduszka chroniąca kolana. Pod względem jakości brylowało przede wszystkim wnętrze Golfa VI. Coraz więcej silników TSI oraz przejście turbodiesli (TDI) z

VW Castrol Cup | Tor Poznań | Relacja: Sportowe emocje do końca

: Krystian Korzeniowski (1. wyścig poz. 3., wyścig 2. poz. 4.): To moja piąta runda w Poznaniu, więc znajomość toru bez wątpienia ma znaczenie. Pojechałem po prostu swoje i jestem bardzo zadowolony z rezultatu. Karol Basz (1. wyścig poz. 14., wyścig 2. poz. 13.): Już się wjeździłem

Jeszcze: problem z lancuchem rozrzadu w 1.2 / 1.4

suite101.de/article/gehaufte-schaden-an-12-tsi-motoren-und-14-tsi-motoren-a133276#axzz2QjFO4Mn2

Re: fantastyczny 1.2 TSI

To prawda. Sam znam dwójkę takich co nie widzą problemu w jeździe po mieście na piątce przy obrotach rzędu 1100-1200 rpm :) I faktycznie, chyba nie wiedzą co czynią. -- GWARantowane świeże wiadomości.

Re: fantastyczny 1.2 TSI

Mój fantastyczny 1.2 TSI wylądował wczoraj na lawecie. Powód: Nagła utrata mocy, szarpanie silnikiem (drgania), zapalenie kontrolek silnika, EPC, ESP. Do 3 biegu samochód jakoś ciągnął, potem - właściwie w ogóle. Czyli wszedł w tryb awaryjny. Samochód zachowywał się, jakby palił na 3 gary

Re: fantastyczny 1.2 TSI

nimi delikatnie, przy ostrym deptaniu na gaz biorą więcej niż niejeden wolnossący. Reasumując, też uważam , że średnia 8 litrów to dużo jak na silniczek 1.2, ale myślę też że przy normalnej eksploatacji można spokojnie osiągnąć wynik dużo lepszy. Szkoda, że test nie był na dystansie 100 tyś., bo 40 to

Re: fantastyczny 1.2 TSI

tomi278 napisał: > > Szkoda, że test nie był na dystansie 100 tyś., bo 40 to każde nowe auto wytrzym > a bez mniejszych lub większych problemów. bo po 100 tyś takiej jazdy to mu tłoki bokiem wyjdą i nie bedzie ani co ani gdzie dolewać,he he. g..... nie silnik .

Re: 1.2 TSI - trwałość łańcucha

witam kolego też mam problem z hałasem łańcucha ale tylko podczas rozruchu w polo 1,2 TSI rok prod 2011 ale nie mogę nigdzie doszukać się kiedy była akcja serwisowa na łańcuch jeśli mógłbyś mi coś podpowiedzieć email wlody1@op.pl

Re: 1.2 TSI - trwałość łańcucha

w Golfie i Octavii III montowane są obecnie rozwojowe wersje 1.2 TSI CJZA (85KM) i CJZB (105KM) z szesnastozaworową głowicą (wcześniej było osiem zaworów) i paskiem zamiast łańcucha, jeśli chcesz kupić takie auto to problemów z rozrządem mieć nie będziesz stare TSI 1.2 TSI do kupienia jeszcze w

Re: fantastyczny 1.2 TSI

Testy - testami. Rzeczywistość - rzeczywistością. 3 rok "katuję" dostawczego VW caddy z 1.2 TSI (wersia 104KM). Co prawda już o tym wspominałem, ale wspomnę raz jeszcze - mimo dostawczego charakteru samochodu - silnik wybrałem w pełni świadomie. Po pierwsze z racji tego, że wydawał mi się on

Re: 1.2 TSI - trwałość łańcucha

W sumie można upewnić się po kodzie silnika, VIN itp. co jest tam zamontowane. Z łańcuchem to był w 1.4 problem, ale ze 2 lata temu wymienili na pasek. Sądzę, że jakby w 1.2 było to samo to też by wymieniali.

Re: fantastyczny 1.2 TSI

jak z tym moim 1.2 TSI. Czyli początkowe serie wadliwe, potem coraz lepiej. Jako, że w moim egzemplarzu VW wziął na siebie wszystkie naprawy (nie tylko te związane bezpośrednio z akcją naprawczą), to nie ma się do czego przyczepić, a aktualnie silnik jest sprawny i już. Jeśli w przypadku 1.4 TSI

Re: 1.2 TSI - trwałość łańcucha

O ile wiem, to lancuch przy starcie dzwoni, bo nie jest napiety. Dopiero po chwili, gdy hydraulicznym napinacz ma cisnienie, wtedy lancuch jest napiety i nie dzwoni. Ale problemy z lancuchami w TSI to pestka w porownaniu do lancucha w silnikach BMW N47. Tam lancuch jest od strony skrzyni biegow

Re: 1.2 TSI - trwałość łańcucha

silnik kaszanka, po 80 tyś, przeskoczył łąńcuch. Czyli problem napinacza. Przy 30 tyś. padła turbina . To wszystko w Leonie 1.2 TSI ,a jak kupowałem to zachwalali... że to świetny silnik. Turbinę po przebojach wymienili na gwarancji. Silnik niestety padł po gwarancji, prubowałem interweniować u

Re: fantastyczny 1.2 TSI

tutaj taka mała dygresja. W testówkach nic nie skrzypiało, w moim skrzypi lewy nawiew. Obym nie wpadł w paranoję macania do przy kazdej możliwej okazji ;) Trzeba też wspomnieć o wyciszeniu wnętrza. W poprzednim caddym był wyjątkowo cichy silnik 1.2 tsi. Na jałowych obrotach nie byłem wielokrotnie

Re: seat ibiza 1.2 tsi

Dziekuje wszystkim za odpowidz. Ju kupila to auto I licze, ze troche mi posluzy. Mam zao inny problem, o ktorym zapytam w innym watku.

Re: fantastyczny 1.2 TSI

Czynnik ludzki na pewno ma na to wpływ, ale myślę, że chyba najbardziej chodzi o konkretny egzemplarz silnika. W 1.2 tsi mam rozeznanie, bo takowego posiadam, natomiast jeśli o 1.4 tsi chodzi, to ma go tylko jeden mój znajomy w golfie VI. Kupił używkę o niewielkim przebiegu (coś koło 60kkm), do tej

Re: 1.2 TSI - trwałość łańcucha

Mógłbyś nieco rozwinąć kwestię "starego" 1.2 TSI ? Użytkuję takowego - 1.2 TSI, 105KM. Aktualny przebieg - 100kkm. Auto nie oszczędzane (powiedzmy, że służbowe). W kwestii awarii które kojarzę - dotyczyło go 2 akcje serwisowe. Jedna miała związek z turbosprężarką (jakaś uszczelka?), druga

Re: fantastyczny 1.2 TSI

Odpowiem - częściowo - sam sobie. Samochód jest już po naprawie. Tak, jak wspominałem powyżej - awaria nastąpiła w niedzielę. Czas reakcji, pomiędzy moim pierwszym telefonem do assistance, a otrzymaniem auta zastępczego (wg próśb - kombi) - to zaledwie 105 minut. Problem dotyczył wyżej

Motor nr 50 - problemy silnikow TSI

Czesc. Mam pytanie dotyczace: 2.0 TSI W w/w Motorze jest artykol odnosnie problemow z silnikiami 1.8 TSI. W zamiszczonej tam tabelce wymienia sie silniki: 2.0 TSI CCZA oraz CCZC. Sprawdzilem moj silnik ma on oznaczenie CCZ a potem wystepuje 6 cyfr W obec tego powstaje pytanie czy moj silnik

problem z 1.4 tsi golf V

WItam. Zaczne moze od tego jestem po kompletnej wymianie rozrzadu, poniewaz przeskoczyl on. Bylo to rok temu. Jakies 5 miesiecy temu wyskoczyl blad, silnik nie rowno pracowal. Blad wyskoczyl i wyszlo, ze cewka. Przejechalismy sie z komputerem, wiedzielismy juz ktora dokladnie. Wymienilem bylo ok. 2

Re: seat ibiza 1.2 tsi

Mam VW caddy 1.2 tsi w wersji 105KM. Auto ma aktualnie około 65 000km przebiegu. I faktycznie miało kiedyś problem z głośno pracującym łańcuchem rozrządu - wszystko zostało naprawione podczas akcji serwisowych. Poza tym jestem "wniebowzięty" tym silnikiem. Ja jeżdżę bardzo dynamicznie i

Re: 1.2 TSI - trwałość łańcucha

cool_piwo napisał: > Posługujesz się tutaj nazwami kodowymi różnych silników (wnioskuję więc, że moc > no siedzisz w temacie) - mógłbyś wypowiedzieć się nieco więcej o faktycznej awa > ryjności "pierwotnych" silników 1.2 TSI, tj. tych z łańcuchem rozrządu właśnie? Rozwijając

Re: 1.2 TSI - trwałość łańcucha

Dwie powazne akcje serwisowe i "jakies tam problemy" po zaledwie 100tys km i silnik uwazany za bardzo udany i bezawaryjny... Z tego wynika, ze moje dotychczasowe auta maja bezawaryjnosc silnikow na poziomie spoza skali... Jeden przejezdzil prawie 300tys km w rodzinie i poza przegladami nic nie

Re: 1.2 TSI - trwałość łańcucha

wlody11 napisał(a): > witam kolego też mam problem z hałasem łańcucha ale tylko podczas rozruchu w po > lo 1,2 TSI rok prod 2011 ale nie mogę nigdzie doszukać się kiedy była akcja ser > wisowa na łańcuch jeśli mógłbyś mi coś podpowiedzieć email wlody1@op.pl była cały czas, w

Re: 1.2 TSI - trwałość łańcucha

fajnie jeździ. Naprawdę sympatyczny silnik. A jakieś tam inne problemy - to np. 2 x przegryziony przez jakieś zwierzę kabel. Ciężko winić tutaj VW, choć przyznać muszę, że samochód stoi pod blokiem i inni sąsiedzi nie mieli takiego problemu. Widać moje kable są smaczniejsze. Przykładowo posiadam

Byl problem z lancuchem rozrzadu w 1.2 / 1.4 tsi

www.faz.net/aktuell/technik-motor/auto-verkehr/qualitaetsmaengel-an-tsi-motoren-steuerketten-im-vw-machen-aerger-11719840.html

Re: 1.2 TSI - trwałość łańcucha

jadę wymienić olej proszę o podłączenie p [od komputer choć nic się nie świeci, aby sprawdzić wszystkie parametry, że robię min 30tyś km rocznie to takie przeglądy mam co najmarniej 2 w roku. Na szczeście nie mam TSI tylko Hondę Acord 2011 2.0 V-tec z LPG kupiona nowa, obecnie 123tyś km olej na

Re: 1.4 turbo benzyna czy 2.0 turbo diesel - trwa

Miałem 2.0 tdi (2008) od nowości zrobiłem 125 tys. od trochę ponad dwóch lat mam 1,4 tsi (EA211) i też zero problemów. Więc złego słowa ani o tdi ani o tsi powiedzieć nie mogę ;-) Liczę, że tsi do tych 125 tys. pociągnie ;-)

Re: Byl problem z lancuchem rozrzadu w 1.2 / 1.4

Jezdzilem Fabia 1.2 TSi 85KM i niczym w dziedzinie oszczednosc czy dynamika nie powalala ani nie podpadala... turbina daje wiekszy margines dla niewprawnych kierowcow bo nie musza pamietac o redukcji... Ale na tej samej dokladnie trasie i cyklu jazdy palila mi srednio o 0,2l/100km więcej niż

Re: TDI vs TSI

Tak, dokładnie, nowy Superb. Mam S2 z 1.8 TSI 160 KM i spodobał mi się ten 2.0 TSI 220 KM. 1.8 miał problemy z olejem więc obawiam się ze 2.0 będąc wysilonym jeszcze bardziej może mieć większe problemy. Wcześniej nie myślałem o TDI ( podział tras miasto/trasa 60/40 ) ale obecnie zacząłem się

Caddy 1.2 TSI - pierwsza poważna awaria.

Daję Wam znać jak wygląda eksploatacja mojego VW caddy z silnikiem 1.2 TSI 105KM. Przy przebiegu około 108 000km (samochód ma nieco ponad 3 lata), podczas "rutynowego przeglądu silnika" - zauważyłem, że silnik lekko poci się od strony uszczelki silnika (od strony grilla). Po dalszych

Re: Ford wyciśnie 180 KM z 1.0 EcoBoost

Będą te same problemy co z vw TSI. Poczytajcie sobie forum np. skody o modelu roomster. Awarie silnika 1.2 TSI.

Re: Turbomaluch, czyli 1.2 TSI w Polo

Kolego "m" jak Ci szkoda na benzynę to kup sobie Polo Bluemotion 1,2 spalisz średnio 3,3 litra ropy i masz jeden problem z głowy. Pozostałe fobie musisz leczyć u lekarza bo na skąpców i miłośników starych gratów upierających się że kupowanie nowych aut nie ma sensu albo że spalanie 8 litrów w

Re: TDI vs TSI

.0 i 1.8) od 2012 kiedy to zmieniono konstrukcję pierścieni i tłoków oleju ponad miarę nie biorą. Problem brania oleju dotyczył starszych 1.8 i 2.0 (nie dotyczył 1.4 i 1.2) które miały za cienkie pierścienie. Problem jest obecnie rozwiązywany przez rozfrezowanie tłoków i wstawienie nowych pierścieni

Trudna awaria w Passacie 2.0 TSI

Witam wszystkich. Mam problem z Passatem 2.0 Tsi . Podczas jazdy samochód gaśnie. Pod komputerem pokazuje błąd pompy paliwa. Wymieniłem już pompę wtryskową, poźniej pompę paliwa z baku. Pomogło na 2.5 tygodnia i dalej to samo. Czasem gaśniej co 3 km a czasem przez 3 dni jest ok- ostatnio pojechałem

Re: Volkswagen: wycieki w 2.0 TDI

M. TSI ma łańcuch, nie pasek. Kumple w palio weekend miał wymieniane tłoki, także tutaj nie ma reguły. TSI wstawiają od 5 lat i generalnie nie ma większych problemów. Nie nazywaj jeżdżeniem, poruszanie się 1.4 60KM. Jakbyś pojeździł TSI 160KM to nie musiałbyś oddawać skoków itp. ;-) I tan na

Re: Nowe Skody Fabie egzaminac. 1,2 tsi

całkiem przypadkowo traiłem na tę stronkę i nie żałuję ponieważ się nieźle ubawiłem czytając o problemach kursantów wynikających z różnicy skody fabii. Lampa taka, silnik jakiś inny, a propo, nie ma skody 1,4 HTP. Jest 1,2 HTP. Ja powiem tyle ,prawo jazdy robiłem w 2002 r. i uczyłem się na PUNTO

Re: Turbomaluch, czyli 1.2 TSI w Polo

. Pytanie nie jest wcale bez sensu również z tego powodu, że VW ma ostatnio problemy np. z silnikami 2.0 TDI, które są bardzo awaryjne. A jak będzie z tymi silnikami czas pokaże. Póki co na papierze wyglądają całkiem fajnie, ale wiadomo - papier wszystko przyjmie.

Re: TDI vs TSI

hakim2 napisał: > Tak, dokładnie, nowy Superb. Mam S2 z 1.8 TSI 160 KM i spodobał mi się ten 2.0 > TSI 220 KM. 1.8 miał problemy z olejem więc obawiam się ze 2.0 będąc wysilonym > jeszcze bardziej może mieć większe problemy. Wcześniej nie myślałem o TDI ( pod > ział tras

Re: Caddy 1.2 TSI - pierwsza poważna awaria.

ok_vip napisał: > Daję Wam znać jak wygląda eksploatacja mojego VW caddy z silnikiem 1.2 TSI 105K > M. Przy przebiegu około 108 000km (samochód ma nieco ponad 3 lata), podczas "rutyn > owego przeglądu silnika" - zauważyłem, że silnik lekko poci się od strony uszcz > elki

Re: Byl problem z lancuchem rozrzadu w 1.2 / 1.4

co do porównania do lancera to mniejszy silnik musisz bardziej cisnąć... ale wyjazd na wakacje rodziną 2+1, załadowanym autem + box.... wtedy komp pokazał spalanie (chwilowe i średnie) ok 9,8 litra przy 130 km/h na autostradzie... :O w tym samym zestawie normalna krajówka (DK17, DK7) i

Re: Volkswagen Jetta na cenzurowanym

VW produkuje wiele jednostek TSI: 1,2 TSI, 1,4 TSI, 1,8 TSI, 2,0 TSI i jakoś nie słyszałem żeby nie były trwałe i bezawaryjne. Jedyne problemy były w wersji 1,4 TSI 140 KM z napinaczem rozrządu ale już je usunięto. Pozostałe wersje nie mają żadnych wad. 2,0 TSI jest wręcz uznawany za jeden z

Re: TSI 1,2 czy stary silnik 1,6 w Golfie 6?

Gdybyś miał mniej lat i nie przewidywał, że to twoje ostatnie auto należałoby brać 1.2TSI. Parametry wskazują, że nie byłoby to auto dla "kapelusza". W twojej sytuacji lepszym wyborem będzie jednak 1.6. Jest to motor sprawdzony, jeśli coś się spieprzy każdy to naprawi. Ale przede wszystkim nie

Re: Skoda Octavia 1.2 TSI DSG | Za kierownicą

Kupowałem Octavię rok temu. Kupiłbym 1.2, bo uważam, że 105 KM wystarczy na takie autko. Nie mam już 20 lat i nie muszę nic nikomu udowadniać mocą silnika czy prędkością ruszania ze świateł. Kupiłem 1.4 TSI 122 KM bo się bałem, że nikt mi potem tego 1.2 nie kupi. Cena jest z kosmosu. Ja z ceny

Re: Skoda Octavia 1.2 TSI DSG | Za kierownicą

To ja wolę jednak moją staarą Corsę diesla - jak jadę spokojnie to w trasie 3,8-4, miasto 5-5,5. Do tego jednak choć stara i mała, to w trasie jest wygodniejsza - robiłem nią po 1000-1200 km dziennie bez problemu, zaś po 300 km w Octavii czy Fabii chcę po prostu wysiąść po mnie wszystko boli.

Co to może być? Dziwny dźwięk przy ruszaniu 1.4tsi

Dzień Dobry! Na początku przywitam się na szanownym forum! Mam problem ze Skodą Rapid 1.4TSI 122KM DSG 7 biegów. Rocznik 2015r z przebiegiem 116kkm. Przy ruszaniu na rozgrzanym silniku słyszalny jest dziwny dźwięk, który pojawia się najczęściej w okolicy 1-1,2 tys obrotów. Podobny przypadek

Re: 1,2 tsi Ibiza ST(combi) dsg7

między sercem a rozumem, bo sercem wziąłbym Focusa;-) a rozumem inne auta. Rozejrzę się też za ofertą używanych od dealera z gwarancją - tutaj problem jest jednak taki, że najczęściej są do Diesle a w moim przypadku nie wchodzi to w grę. Dzięki za wszystkie opinie.

Re: Ford Focus 2.0 TDCi | Pierwsza jazda

ukladzie wydechowym... Mamy tez A6, u nich tez nic oprocz otartych plastykow (MMI, sterowanie szybami) po paru kilometrach. O i jak stoja 2 tygodnie, to padaja akumulatory... Samochody sa staranne serwisowane, wiec nie dziwi mnie, ze przy tak relatywnie malych przebiegach nie ma usterek. TSI - 1.4TSI i 1

Re: Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś

zastanów się nad citroenem C3 Picasso. kupiliśmy mojej mamie taki samochód do wożenia wnuków (moich dzieci) samochód jest rewelacyjny. Nie wiem jak się ten segment rynku nazywa, ale rodzina się mieści bez problemu. Musiałbyś sprawdzić czy bagażnik spełnia twoje oczekiwania. Rewelacyjny silniczek 1,2

Re: Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś

Nowy problem a dotyczy auta 1,8 z 2009 roku. takie artykuły znajdziesz na wszystkie marki. Zawsze znajdzie się problem i niezadowolony klient. W wielu przypadkach wystarczyła zmiana lepkości oleju. O opinii o turbo przyczyniły się pierwsze Outlandery 2,0 T i Nissan stosujący nieudane silniki

Skoda Octavia Combi 1.8 TSI DSG Elegance - warto?

Niebawem będę wybierał nowy samochód służbowy, limit niestety znowu 85 000 zł z ewentualnym drobnym naciągnięciem w górę. Rozważam samochód podany w temacie i jak nakłonię 2 innych handlowców na taki sam, to się zmieścimy w limicie (będą domówione bi-ksenony i navi). Problem tylko polega na tym, że

Re: Spalanie tsi - film

szczerą nadzieję, że za kilka lat rozpocznę tutaj wątek "mój ca > ddy 1.2 TSI totalnie bezawaryjny po 300kkm" i moje dotychczasowe opinie będą mo > cno przesadzone. Prawda jest jednak taka, że to zweryfikuje jedynie czas ;) Prawda jest taka że nowe TSI posłuży ci wiele lat...jednak problem

Re: Co sądzicie o antydownsizingu toyoty i mazdy?

A dlaczego nie 1.5 TSI 150KM a 2.0 TSI 280KM(choć nowe nie są czasami ścięte o parę koników?) skoro to taki problem tylko technologii Mazdy? I dlaczego brałeś 2.0 165KM skoro 2.5 192KM ma znacznie lepszą dynamikę (porównywalną z 1.8TSI)?

Re: Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś

> A co myślicie o zakupie w takim razie np. 5 letniego mondeo/octavii/laguny czy > tego typu auta? Moim zdaniem bez sensu. W budżecie który masz, spokojnie kupisz nowy samochód, który da radę spełnić oczekiwania i będzie bez problemu służył długie lata. Używany da ci niewiele więcej, a

Re: TSI-koszmar kierowcy

Śmieszy mnie taka panika. 2 mil. sprzedanych aut z silnikiem TSI, może z tego 1% ma uszkodzenia. Załóżmy, że część z nich to naprawdę wady materiału, konstrukcyjne a inne to sposób prowadzenia auta. Fora są po to aby wymieniać się informacjami o autach ich eksploatacji i usterkach. Zrozumiałe, że

Re: Spalanie tsi - film

buraque napisał: > ok_vip napisał: > > > OGólnie - jak na dzień dzisiejszy to 1.2 TSI mogę polecić zdecydowanie. Ż > ycie z > > weryfikuje pewnie moją pochwałę. > > ja podobnie, ale jestem mniej zestrachany od ciebie, dla mnie wystarczy używać

Re: Ford Mondeo | Pierwsze zdjęcia

@msm2007, co Ty kol@@@ możesz wiedzieć o 2.0 TSI ? Masz w użytkowaniu ? To bardzo dobry silnik - wg mnie najlepszy z bezpośrednim wtryskiem z turbo na rynku. Problem dotyczy 1.4 TSI, a nie 2.0 TSI !!!

Re: Spalanie tsi - film

agresywnej jeździe. Ale to jest właśnie jedna z zalet silników TSI... Kiedy jeździ się spokojnie - spalanie jest rewelacyjnie niskie. A kiedy trzeba nagle przyspieszyć - spalanie znacznie rośnie, ale za to mocy nie brakuje. Sam użytkuję silnik TSI (1.2 105KM) w caddym. JEstem z niego nieprawdopodobnie

Re: 300 tys. aut grupy VW do serwisu

, które twierdziły, że tylko 1.4 TSI ma problemy, a 2.0 TSI jest cacy. Z uwagi na skalę produkcji 1.4 TSI jest dużo bardziej popularny stąd o problemach więcej się słyszy, jednak trzeba pamiętać, że 2.0 TSI też nie jest aniołkiem, więc warto poczytać :) Nie będę już odpisywał, bo niestety nie mam czasu

Re: Golf VI 1,2 TSI 105 KM czy Hyundai I 30?

arnie31 napisał: > czytałem że silniki TSI się psują wersja 1.2 zasadniczo ma (a raczej miała dwa problemy: zacierający się EGR (rozwiązano to przez dodatnie podkładki pod turbinę i nowy soft) oraz wadliwy łańcuch rozrządu (obecnie montowany jest mniej rozciągliwy i problem nie

Re: Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś

: www.auto-swiat.pl/eksploatacja/silniki-volkswagena-spalaja-olej-naprawa-nawet-20-tys-zl/e96s20 Po takiej informacji bardzo ciężko mi zaufać tej marce. A grupa VAG to niekwestionowany król polskiego rynku, tak aut nowych, jak i używanych. Nic dziwnego więc, że nastąpiło pewne utożsamienie problemów TSI z trwałością turbobenzyn. Poskutkowało to przekonaniem, że wolnossące są lepsze, bo po

Re: Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś

gzesiolek napisał: > Ale niestety padlo to w silniczkach ktore byly male i doladowane... i stad smro > dzik i obawy... Dlatego ktoś, kto podejmuje decyzję typu "kupno auta" powinien być na tyle ogranięty, żeby znać prawdziwe przyczyny tych problemów. A nie pierniczyć "turbo to zło

Re: LPG dla TSI | Eksploatacja

jestem szczęśliwym posiadaczem peugeota 106 1.4 75km przerobiłem 60 tys na gazie w 2 lata (instalacja stag 300) i jedyne co mi nawaliło to wskaźnik poziomu napełnienia gazu (diody). spalanie 7,5 -9 l lpg także tu problemów żadnych nie widze;]

Re: Jazda testowa - mazda 6 2.5 automat

. magazynauto.interia.pl/porady/news-olejowy-problem-silnikow-1-8-i-2-0-tsi,nId,1864800

Re: Volkswagen chce być Nr 1

VW niech lepiej poprawi silniki TSI a nie patrzy na podium. Jadą na ilość zapominając o jakości. Zbyt wiele poważnych wpadek ostatnio mają i odbije się to im czkawką. TSI mają problemy - piski w silniku, kontrolka EPS świeci na okrągło, spadki mocy itd itp - ludziska po forach szukają pomocy bo

Re: LPG dla TSI | Eksploatacja

opisywana w internecie, jedna z glownych przyczyn powstania mitu o 'usterkowosci TSI'. w moim przypadku wymieniony na gwarancji bez zadnego problemu, ale koszt bez gwarancji nawet 3 tys. - bierze troche olej, jakis litr na 10 tys, podobno typowa sprawa dla wszystkich silnikow TSI, 1.4, 1.8, 2.0, trzeba

Re: Octavia TDI 1,6 CR DPF

wczesniej były montowane w 2.0 inne filtry które sprawiały bardzo dużo problemów teraz nie masz sie co martwic, a poza tym nie kupisz juz diesla bez dpf jedynie 1,9 dużo głośniejszy zastanów sie nad 1,2 tsi

Re: Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś

Auta ze stajni VW tj. Skoda/Seat/Audi/VW bierz, ale tylko w disel'u. Z benzynami bedziesz miec problemy - uporali sie z wczesniejszymi wadami materialowymi, a schrzanili i teraz biora olej (w wielkim skrocie). Podobno w 2015 poprawili TYLKO 1.4 i branie oleju podobno juz nie wystepuje - okaze sie

Re: Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś

Jak taki budżet i ma być - faktycznie a nie w teorii - bezawaryjnie, to choćby... Auris 1.6 :) Kopyto to już ma 132 KM, bezawaryjny, bez turbo. Posłuży dłuuuuugo. Ale na Twoim miejscu rozważyłbym również auto typu pudełkowatego typu jakiś Nissan Note (choć te nowe to już są inne niż poprzednia

Re: Golf VI 1,2 TSI 105 KM czy Hyundai I 30?

wicehrabia.julian napisał: > arnie31 napisał: > > > czytałem że silniki TSI się psują > > wersja 1.2 zasadniczo ma (a raczej miała dwa problemy: zacierający się EGR (roz > wiązano to przez dodatnie podkładki pod turbinę i nowy soft) oraz wadliwy łańcu

Re: Spalanie tsi - film

> Skąd pewność? Z doświadczenia...po roku jazdy Być może po 2 latach będziesz musiał wymienić silnik. Kupując używany nigdy nie wiesz czy jest zadbany. Znam jednego co się chwalił, jakie to zadbane auto kupił - od pewnego czasu co chwila coś w nim wymieniał, aż w końcu wymiękł i sprzedaje

Re: Spalanie tsi - film

misiaczek1281 napisał: > ok_vip napisał: > > Sądzę, że silnik ten nie wytrzyma np. 250kkm tak intensywnego użytkowania > jak d > > o tej pory. Mam szczerą nadzieję, że za kilka lat rozpocznę tutaj wątek " > mój ca > > ddy 1.2 TSI totalnie

Re: VW Golf TSI - test wideo

tylnej klapy. Cała ta ściema z pakowaniem turbosprężarki i kompresora do kompaktów wyjdzie na jaw za 2-3 lata, jak masowo będą padać turbiny i kompresory. Japończycy z wolnossących 1,6 - 1,8 bez problemu wyciągają 130 - 140 KM, moment obrotowy fakt mniejszy niż w 1,4 tsi ale za to silniki nie do

Re: Kia sportage 1,6 7DCT AWD opinia

TSi i niestety nie ma to jak silnik NA Ale w czym był problem? TSi tym się różni od N/A, że na dole TEŻ jedzie. -- www.sprawdzpodatki.pl sprawdzpodatki.pl

Re: Jazda testowa - mazda 6 2.5 automat

". Od 2014 roku tsi nie mają problemu z olejem. Właściwie to od 2013, ale nie od samego początku.

Re: TDI vs TSI

23 aut, 12 z silnikiem 1.6 TDI i reszta z 2.0 TDI - w roznych wariantach mocy. Od 5 lat (od przejscia na ten koncern w 100 %) nie mamy żadnych problemów (użytkujemy do 120-150 tys km). A 1.6 TDI to najbardziej odporny na nogę przedstawiciela silnik na rynku, ciezko uwierzyć ale fabie z tym silnikiem

Re: benzyna czy diesel :):):) - jazda i komfort

napiszę tak, a porównuje : 1.9 TDI 180kM w leonie 1M1 (po tuningu 3-stage) z momentem 330Nm w zakresie 2000-3500 obr. z VW Tiguan ori 2.0 TSI 170kM i momentem 280 Nm w zakresie 1.750-4.300 obr. (czyli benzyna z turbo -co ważne- bez zmiennej geometrii łopatek /z wtryskiem bezpośrednim). Waga

Re: 1.8 TSI w Octavii - ktoś ujeżdża?

elastyczne, a napewno wygodniejsze, w trasie mniej, ale znowu jeżdżę w mieście. A 1.4 pali 2 litry mniej. Drobny problem jest taki, że tych silników nie ma w Octavii. Ale może kiedyś. Generalnie TSI to niezła technologia - maksymalny moment obrotowy dostępny prawie od początku zakresu, to jest to.

Re: Silnik VW TSI 1.4 silnkiem roku 2006

dodatkowego kompresora. turbodziura jest juz rzadko wyczuwalna(chociazby silniki 2.0 TFSI) . wydaje mi sie ,ze skomplikowanie konstrukcji bedzie bardzo słono kosztowac w naprawach po sporych przebiegach.vw powraca do mechanicznej sprezarki(jak wiadomo miał z nia sporo problemów w silnikach serii G

Re: Golf VI 1,2 TSI 105 KM czy Hyundai I 30?

palić bardzo mało, ale przy ostrej jeździe potrafi też BARDZO dużo. Co do awaryjności - sam nie wiem. 1.2 TSI to jest stosunkowo prosty silnik - 8 zaworowy, na łańcuchu rozrządu... Problem w przyszłości może stanowić wtrysk bezpośredni no i turbinka. Ja tam się tym nie przejmuję - przedłużyłem

Re: Golf VI 1,2 TSI 105 KM czy Hyundai I 30?

ok_vip napisał: > A taki 1.2 TSI z VW - potrafi dać już sporo frajdy z jazdy ;-) A użytkuję go w > aucie sporo większym i wyższym od golfa. daj spokój, Yeti to też kompakt, tylko trochę wyższy :D > Co do awaryjności - sam nie wiem. 1.2 TSI to jest stosunkowo prosty silnik

Re: Volkswagen: wycieki w 2.0 TDI

dostępne już od najniższych obrotów), a zużycie paliwa ? spaść do poziomu jednostek wolnossących o porównywalnej mocy. Niestety, Volkswagen nieco pospieszył się z wdrożeniem jednostki 1.4 TSI do produkcji wielkoseryjnej. Efekt? Duża liczba problemów. W starszych egzemplarzach (głównie z lat 2007-08) dość

Re: 300 tys. aut grupy VW do serwisu

@marrcel, z 1.4 TSI chodzi o wersję turbo+kompresor - tutaj jest trochę problemów bo z tego 1.4 jest ok. 160KM! na tym silniku niejako VW testuje sobie technologię, kolejne pewnie będą już bez tych problemów... @echo, 2.0 TSI a 2.0 TFSI w kontekście linku jako podałeś to inne jednostki

Re: Ofensywa Volkswagena

@maczores - "Narzekajacy na TSI to chyba nim nie jezdzili. Mam Golfa 1.4 TSI, przejechane bezproblemowo 100k." To że ty nie miałeś z nim problemów to nie znaczy że reszta ich nie ma. Przypominam że VW robił 3 bardzo duże akcje serwisowe 1.4TSI w europie i dwie w stanach. Jako jego główne wady

Re: Najlepsze małe silniki po downsizingu

mar_j_a_n napisał: > 90, 120 TCe, 1.2 TSi, 1.0 EcoBoost, 0.9 Turbo TwinAir? > > Które z małych (max 1.2 litra) silników są godne polecenia? Które mają REALNE n > iskie zużycie paliwa, czyli spełaniają główne kryterium dla którego zostały zap > rojektowane? 1.2 TSI

Re: Mazda 6 2.0 MZR czy Passat 1.8 TSI co wybrać

Wybór jest prosty MAZDA w tym samochodzie poczujesz się bosko, wszystko pod ręką dobrze wykonane. Passat fajne autko ale jak dla mnie to jest oklepane i rolnik po żniwach zazwyczaj kupuje passata. co do rdzewienia ten problem był w mazdach 6 produkowanych do roku 2005 potem poprawiono jakośc

Re: Skoda Octavia Ambiente 1,8 TSI/160 KM

Mam poprzednia Octavie (czyli Tour) 1.8T. Pojemnosc podobna, moc podobna, spalanie bedzie zblizone (z racji FSI pewnie nieco mniejsze). W zakorkowanym miescie spalanie waha sie od 9 do 13 litrow na 100km. W trasie od 6 do 8 - zalezy od predkosci z jaka sie poruszasz. Przy czym nie jest problemem

Re: Czekam raczej na dyskusje z ryskiem nauczyci

Fakt zdarza mi się to z coraz większym problemem, producenci w laboratoryjnych warunkach opatentowali w jaki sposób uzyskiwac dobre wyniki, podkreślam laboratoryjnych, włącznie z olejem o zmniejszonm tarciu. Mam kilku liderów, gdzie trudno uzyskac dane katalogowe Megane 1.4 TCE, Yeti 1.4 TSI

Re: Nowy czy uzywany - inaczej postawiony problem

> 1. Czy kupilbys nowy samochod sredniej klasy/wielkości z silniikiem TSI/TFSI, > itp. o pojmenosci 1.0-1.2 i moca ok. 180KM zamiast podobnego auta z silnikiem > np. 3.0, 6 cylindrow i podobna moca? > > Moja odpowiedz - oczywiście wybieram mniejszy silnik, z wieksza moca z

Re: LPG dla TSI | Eksploatacja

przy założeniach benzyna 5,20zł/litr, gaz 2,60zł/litr, średnie zużycie benzyny 7l/100km, miasto/trasa pół na pół, instalacja do 1.4 TSI zwróciłaby się dopiero po wyjeżdżeniu ok. 150 tysięcy kilometrów i to bez uwzględnienia kosztów stałych. Żeby tyle wyjeździć, trzeba wydać na paliwo 53 tysiące złotych

Re: Mazda 6 2.0 MZR czy Passat 1.8 TSI co wybrać

Sporo było pasatów we flocie z której korzystałem - głównie podstawowe modele (rent a car). Roczniki 06 i 07 i powiem tak - w przypadku modeli 06 zdarzały się problemy, chodzi tu o jakieś drobiazgi elektryczne, natomiast rocznik 07 był już bez zarzutu. To auto jest już trochę produkowane i

Re: Mazda 6 2.0 MZR czy Passat 1.8 TSI co wybrać

przejrzyście i skromnie. Za 3500 zł można wykupić tzw. ubezpieczenie gwarancyjne na kolejne 3 lata po upływie 2 lat gwarancji. Zobaczymy, jak to działa w praktyce, ale podobno nie robią problemów z naprawami. No i rzeczywiście - obecnie Passat jest nie do pobicia cenowo. Byłem bardzo pozytywnie

Re: zmniejszyć zuzycie paliwa - jak ?

klemens1 napisał: > schweppes1 napisał: > > > Aż się dziwię, że klimcio nie polecił mu Supcia 2.0 TSI 280 KM czy ile ta > m. > > Może dlatego, że Supcio 280 KM nie ma 400 KM? No i? Podaj realny, występujący w życiu problem z tym związany.

Re: Spalanie tsi - film

klemens1 napisał: > > Skąd pewność? Z doświadczenia...po roku jazdy > > Być może po 2 latach będziesz musiał wymienić silnik. > Kupując używany nigdy nie wiesz czy jest zadbany. > Znam jednego co się chwalił, jakie to zadbane auto kupił - od pewnego czasu co

Re: Ford Focus 2.0 TDCi | Pierwsza jazda

.4TSI i 2.0TSI. niestety szczegolnie na 1.4TSI ludzie narzekaja - silniki sa zawodne. jezdzilem nim tylko w Scirocco, wersja 122k - w tym samochodzie zdecydowanie za slaby. podobny problem byl tez z Astra - 1.4T 140k - slaby - wina wagi astry, 1.6T 108k paliwozerny. niesamowicie natomiast jezdzi Nissan

Re: Nowoczesna technika czy strzał w kolano

benzynowy wyłącznie z wtryskiem bezpośrednim i turbiną (przykład: Octavia III, Golf VII). W Octavii III producent nie oferuje żadnego silnika wolnossącego, lecz 1.2 TSI 85 KM, !.2 TSI 105 KM, 1.4 TSI 140 KM, 1.8 TSI 180 KM (wszystkie wtrysk bezpośredni i turbina). Jako klient chciałbym mieć wybór w

Re: taktak oczywiscie

m.auto-swiat.pl/1-wszystko-o-silniku-14-tsi-za-maly-za-mocny-czy-niedopracowany/2 W jeszcze innym silniku 1.4 tsi twincharger zdarzały sie pekniecia tlokow .Problem tez juz wyeliminowany

Re: Mazda 6 2.0 MZR czy Passat 1.8 TSI co wybrać

Mam podobny problem, który poruszałem przed chwilą na forum. Chciałem Insignię, ale z podobnych powodów jak Ty raczej ją sobie odpuszczę. Jadę jutro do VW skuszony tymi pakietami i zniżką. Passata odpuściłem sobie wcześniej ze względu na cenę i te przerażające opinie o wadliwości, które

Re: Pytanie o turbosprezarke w silniku VW 1,4TSI

. Znika także w przypadku silnika benzynowego problem ekspozycji kierownic turbiny na sadzę z silnika (to w sumie pokrewna sprawa, bo zapiekanie się wynika i z wysokiej temperatury i z osadzania się tego, co może być elementem zapiekanki). I nic tu nie w przypadku diesla filtry (DPF), bo te są w układzie