1 2 tsi test długodystansowy

Filip Trusz

Nie ma róży bez kolców. Lista grzechów naszej Skody Kodiaq

Nie ma róży bez kolców. Lista grzechów naszej Skody Kodiaq

Na tę część testu długodystansowego z pewnością czekało wielu z Was. Po kilku materiałach, w których Skoda Kodiaq zbierała od nas same pochwały, teraz postanowiliśmy skupić się na jej wadach. Dużo ich nie ma, ale jest parę rzeczy, na które trzeba zwrócić uwagę.

Najciekawsze systemy Skody Kodiaq, czyli długodystansowego testu ciąg dalszy

Przez ostatnie trzy miesiące nie tylko sprawdzaliśmy, co można zapakować do Skody Kodiaq oraz jak czeski SUV sprawdza się na krótszych i dłuższych dystansach. Dużo uwagi poświęciliśmy też do systemu multimedialnego i szeregu asystentów, którzy wspierają kierowcę.

Jak duży SUV sprawdza się w mieście, czyli testu Skody Kodiaq ciąg dalszy

Gabaryty sprawiają, że Skoda Kodiaq jest idealnym samochodem do długich podróży. A jak sprawdza się w mieście? Sprawdziliśmy to, przedzierając się naszym długodystansowym SUV-em przez miejską dżunglę.

Zobacz wideo

Seat Leon Style 1.4 TSI | Test długodystansowy cz. II | Dzieci go polubią?

Seat Leon Style 1.4 TSI | Test długodystansowy cz. II | Dzieci go polubią?

Prędkość maks. 203 km/h Cena 98 193 zł *dane z testu na dystansie 2000 km ZOBACZ TAKŻE: Seat Leon Style 1.4 TSI | Test długodystansowy cz. I | Niemieckie geny, hiszpański temperament

Samochód z gwiazdkami | Dla poprawy bezpieczeństwa

Samochód z gwiazdkami | Dla poprawy bezpieczeństwa

Bezpieczeństwa ŠKODA Auto Lab w Poznaniu. Można tam obejrzeć model Yeti po teście zderzeniowym czołowym i przekonać się, dlaczego tak ważne jest posiadanie słynnych już 5 gwiazdek. ZOBACZ TAKŻE: Skoda Octavia 1.4 TSI Elegance | Test długodystansowy

Skoda GreenLine i G-TEC | Pierwsza jazda | Oszczędnie i ekologicznie

Skoda GreenLine i G-TEC | Pierwsza jazda | Oszczędnie i ekologicznie

G-TEC. ZOBACZ TAKŻE: Skoda Octavia 1.4 TSI Elegance | Test długodystansowy

Najtańsze SUV-y i crossovery na polskim rynku

Najtańsze SUV-y i crossovery na polskim rynku

- cenę. Suzuki SX4 S-Cross musiał zmierzyć się z naszym testem długodystansowym i poradził sobie w nim bardzo dobrze. Jeżeli jesteście ciekawi jak sprawdza się S-Cross to zapraszamy do zapoznania się z pierwszą częścią . Cena: od 59 900 zł. Co otrzymamy decydując się na crossovera od Suzuki? Cały

Skodą Kodiaq na wakacje. Jak czeski SUV sprawdził się w drodze do Wenecji?

Skodą Kodiaq na wakacje. Jak czeski SUV sprawdził się w drodze do Wenecji?

włoskich bezdrożach. Skoda Kodiaq 2.0 TSI 4x4 | Dane techniczne Silnik: Benzynowy R4, 1984 cm3, turboMoc: 180 KM przy 3 900 obr./minMoment obrotowy: 320 Nm Skrzynia biegów: dwusprzęgłowy automat DSG, 7 przełożeńNapęd: 4x4Wymiary: 4697x1882x1676 mmRozstaw osi: 2 791 mmMasa własna: 1 620 kgPojemność

Seat Leon Cupra ST | Test długodystansowy, cz. IV | Cupra

Seat Leon Cupra ST | Test długodystansowy, cz. IV | Cupra

odmian. Najpierw powstała Cupra 1, 8 l Turbo o mocy 180 KM, potem Cupra4 (205KM 2, 8 l VR6), a na koniec Cupra R 1, 8 l Turbo. Początkowo osiągała moc 210 KM by finalnie otrzymać ich 225. Cupra wyposażona w jednostkę VR6 rozpędzała się do pierwszej setki w 7, 3 s, wersja 225 KM w 6, 9 sekundy, a

Seat Leon ST Cupra | Test długodystansowy, cz. I | Niewiadoma

Seat Leon ST Cupra | Test długodystansowy, cz. I | Niewiadoma

; elektrycznie regulowane fotele uznaliśmy za zbędne podobnie jak panoramiczny szklany dach. Dodatki, jakie znalazły się na pokładzie naszego egzemplarza, wybrane z listy opcji to: kolor Mystery Blue (2 725 zł), zestaw audio z subwooferem – może i waży swoje jednak czasem trzeba po prostu dojechać do

Re: Testy długodystansowe Autoświata

Hehe, tyle, ze nowy TUV, w kategorii auto 2 i 3 letnich, nie bierze pod uwagę zadnego golfa z silnikiem tsi. Zastanów się dlaczego ;-> Do poduszki

Re: Ford Focus 1.0 Ecoboost 125 KM - wrażenia z z

misiaczek1281 napisał: a te nowoczesne wysilone silniczki t o chyba 200 000 km i kaput ...tego nikt nie wie ale okaże się za kilka lat Ty nie wiesz ale pleciesz . Auto Bild robił test długodystansowy Golfa 1.4 TSI 160KM. Po 100 tys km rozebrano go na części pierwsze . Nie stwierdzono

Re: zaleta diesla, o której rzadko mówimy

1realista napisał: > Z nowych zaturbionych benzyn totalną katastrofą w wyprodukowaniu całych wadliwych ser > ii popisał się vag czyli szmelc.... o sorry ;-) ...vw i pokrewne z koncernu. Pewnie dlatego po teście długodystansowym 2.0 tsi po przejechaniu ok. 100 tys. km wykazał się

Re: Ford Focus 1.0 Ecoboost 125 KM - wrażenia z z

soner3 napisał: > misiaczek1281 napisał: > a te nowoczesne wysilone silniczki t o chyba 200 000 km i kaput ...tego nikt ni > e wie ale okaże się za kilka lat > > Ty nie wiesz ale pleciesz . > Auto Bild robił test długodystansowy Golfa 1.4 TSI 160KM. > Po

Re: Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś

Zastanowiłbym się nad: 1) Lancerem - ma obecnie świetne ceny za tę jakość, zmieścisz się w 60 tysiącach, ale wózek to trzeba by przymierzyć i do sedana i do liftbacka. 2) Roomsterem - rabaty rzędu 10 tysięcy, więc możesz naprawdę mocno poszaleć przy konfiguracji i się zmieścisz nawet w 50

Re: czas na nowszy

dołożenie turbiny to nic nadzwyczajnego czy wysilającego silnik. A przynajmniej auto jedzie jak mu się wciśnie, bez potrzeby redukowania o 3 biegi w dół (vivat honda). W którymś AŚ robili test długodystansowy 2.0 tsi (passat albo jakaś skoda) - po 100 tys. rozebrali silnik - prawie jak nowy.

Re: czas na nowszy

długodystansowy 2.0 tsi (passat albo jakaś skoda) - po > 100 tys. rozebrali silnik - prawie jak nowy. > czym według Ciebie jest zatem downsizing...? Uważasz, że np. 1.0 ecoboost w fordzie focusie, czy 1.6 (190 KM) w nissanie juke nie jest przejawem downsizingu? -- --- Novationen