1 2 tsi wady

Filip Trusz

Seat Ibiza FR 1.5 TSI - test. Coś więcej

Seat Ibiza FR 1.5 TSI - test. Coś więcej

"Chętnie przejechałbym się Cuprą" - to myśl, jaka pojawia się po wielu przejażdżkach 150-konną Ibizą FR. Bo nowa Ibiza w tym wydaniu pokazuje, że nie zapomniała o swoim południowym temperamencie, choć jej największymi zaletami wciąż są walory praktyczne.

Volkswagen T-Roc 2.0 TSI 190 KM 4Motion - test. Najlepszy crossover w klasie***

Volkswagen T-Roc to najlepszy mały crossover na rynku - myślałem przez większość czasu, kiedy jeździłem nowym Volkswagenem. Jednak nie zakończę tego stwierdzenia stanowczą kropką. Bardziej pasuje tu gwiazdka. I to nie jedna, a trzy.

Nowy Passat - Volkswagen zdecydował się na delikatną modernizację zamiast nowego modelu

Po pięciu latach od wprowadzenia do sprzedaży VW Passata ósmej generacji, decyzja o liftingu może dziwić. Do tej pory w Wolfsburgu po zbliżonym okresie sprzedaży przedstawiano nowy model. Jest jednak kilka argumentów świadczących o tym, że to dobry ruch.

Skoda Yeti (2009 - ) - opinie Moto.pl

Skoda Yeti (2009 - ) - opinie Moto.pl

zalety, ale i wady. Wśród jednostek benzynowych są jedynie silniki TSI o pojemnościach: 1,2 l (105 KM), 1,4 l (122 KM) i 1,8 litra (152-160 KM). Niestety każda z nich miewa swoje słabe strony. Decydując się na najmniejszy 1.2 TSI warto zwrócić uwagę na stan turbosprężarki, większe jednostki miały

Skoda Octavia 1.4 TSI LPG | Pierwsza jazda | Tanio i dynamicznie

Skoda Octavia 1.4 TSI LPG | Pierwsza jazda | Tanio i dynamicznie

czasu 1 litr gazu kosztuje mniej niż 2 zł, podczas gdy cena 1 litra "bezołowiówki" waha się pomiędzy 4 a 5 zł. Czysta oszczędność. "Gazowaniu" sprzyjają zresztą coraz nowocześniejsze instalacje. Samochody z LPG nie wymagają już "specjalnej troski", dynamiką praktycznie

Nie jesteś jeszcze gotowy na pełnego elektryka? Skoda Octavia iV to w tej chwili najlepszy wybór, łączy najlepsze cechy aut spalinowych i elektrycznych

Nie jesteś jeszcze gotowy na pełnego elektryka? Skoda Octavia iV to w tej chwili najlepszy wybór, łączy najlepsze cechy aut spalinowych i elektrycznych

KM. Obie zapewniają dobre osiągi, ale kierowcy ze sportową żyłką wybiorą wersje RS, które oprócz wszystkich pozostałych zalet napędu hybrydowego skutecznie podniosą im puls. Skoda Octavia iV jest jak 2 w 1 - auto benzynowe i na prąd Obok oszczędności paliwa jedną z największych zalet takiego napędu

Skoda Karoq - wrażenia po pierwszych jazdach nowym SUV-em Czechów

Skoda Karoq - wrażenia po pierwszych jazdach nowym SUV-em Czechów

Karoqa. Ma 1 litr pojemności, 3 cylindry, 115 KM. 1.0 TSI sprawdzaliśmy już w kilku innych autach i zawsze spisywał się bez zarzutu. Nie inaczej jest w przypadku Karoqa. Zarówno ze skrzynią ręczną, jak i DSG silnik ani razu nie złapał zadyszki. To oczywiście propozycja dla kierowców, którym nie zależy na

Kupujemy używane: Kompakty premium. BMW serii 1 kontra Audi A3 II

Kupujemy używane: Kompakty premium. BMW serii 1 kontra Audi A3 II

Paleta silnikowa A3 II jest niezwykle bogata. Niestety, tylko niektóre jednostki można polecić. Wiele z nich boryka się z wadami fabrycznymi. Spośród konstrukcji benzynowych mechanicy zgodnie polecają bazowy 1.6 MPI 102 KM, który wzorowo współpracuje z instalacją gazową oraz 3.2 VR6 o mocy 250 KM. Do

Nie ma róży bez kolców. Lista grzechów naszej Skody Kodiaq

Nie ma róży bez kolców. Lista grzechów naszej Skody Kodiaq

– to po prostu jeden z najlepszych SUV-ów w swojej klasie. Jednak nie ma róży bez kolców. Oto lista grzechów naszego Kodiaqa: 1.Słaba widoczność do tyłu Widoczność do tyłu w Kodiaqu nie jest najlepsza i czasem trudno wyczuć, czy możemy jeszcze trochę cofnąć, a 4,7-metrowa Skoda to jednak dość duże

Nowa Skoda Superb | Pierwsza jazda | Do trzech razy sztuka?

Nowa Skoda Superb | Pierwsza jazda | Do trzech razy sztuka?

W przypadku nowego Superba łatwo zauważyć, że zalet jest znacznie więcej niż wad. To pozwala przypuszczać z dużą dozą prawdopodobieństwa, że flagowa Skoda będzie częstym widokiem na drogach. Pozostaje tylko pytanie - czy nie zacznie podgryzać Passata? Tym razem Czesi naprawdę wspięli się na wyżyny

Nowoczesne instalacje LPG - komfort i wymierne korzyści dla użytkownika

Nowoczesne instalacje LPG - komfort i wymierne korzyści dla użytkownika

Ekonomiczne korzyści Dość łatwo przeprowadzić symulację kosztów eksploatacji na gazie. Nowoczesne instalacje stosowane w samochodach z sekwencyjnym wtryskiem paliwa potrafią funkcjonować już wyłącznie na LPG. W takiej sytuacji, każdy kilometr to czysty zysk. Nawet zakładając, że silnik zużyje o 1-2

Nowy samochód z salonu wcale nie musi kosztować fortuny. Budżetowe kompakty podbijają Polskę

Nowy samochód z salonu wcale nie musi kosztować fortuny. Budżetowe kompakty podbijają Polskę

uproszczenia trzeba odbierać jako wady? Moim zdaniem nie. Nie każdy kierowca potrzebuje przecież wielkich ekranów, masy systemów i mnóstwa technologicznych nowinek, których i tak nie wykorzysta. Wielu Polaków szuka po prostu nowego i praktycznego auta, którym będzie jeździć z punktu A do B. W takiej roli Tipo

Sprawdziliśmy SUV-a, który może odmienić nasze ulice. "Ma wszystko, co Polacy lubią w samochodach"

Sprawdziliśmy SUV-a, który może odmienić nasze ulice. "Ma wszystko, co Polacy lubią w samochodach"

, ogromny bagażnik, mnóstwo schowków i rozwiązań Simply Clever, ekran systemu multimedialnego Skoda Karoq 2.0 TDI 4x4 - wady Jeżeli szukacie sportowych emocji z jazdy, to nie ten adres, zachowawczy projekt kabiny, niektóre plastiki (podłokietniki) pozostawiają sporo do życzenia Skoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Seat Ibiza Cupra 1.8 TSI | Pierwsza jazda | Upsizing

Seat Ibiza Cupra 1.8 TSI | Pierwsza jazda | Upsizing

jednostki. Nie są to puste słowa, bowiem konstrukcję wykonano z lekkich materiałów, co zaowocowało masą 133 kg. Przez to Ibiza Cupra waży zaledwie 1 kg więcej, niż jej poprzedniczka z motorem 1.4 TSI. Poza nowymi materiałami silnik otrzymał kolektor wydechowy zintegrowany z głowicą, elektronicznie sterowaną

Jak duży SUV sprawdza się w mieście, czyli testu Skody Kodiaq ciąg dalszy

Jak duży SUV sprawdza się w mieście, czyli testu Skody Kodiaq ciąg dalszy

sprawuje się bez zarzutu. Skoda Kodiaq 2.0 TSI 4x4 - dane techniczne Silnik: Benzynowy R4, 1984 cm3, turboMoc: 180 KM przy 3 900 obr./minMoment obrotowy: 320 Nm Skrzynia biegów: dwusprzęgłowy automat DSG, 7 przełożeńNapęd: 4x4Wymiary: 4697x1882x1676 mmRozstaw osi: 2 791 mmMasa własna: 1 620 kgPojemność

Volkswagen Passat B8 | Pierwsza jazda | Przepis na sukces

Volkswagen Passat B8 | Pierwsza jazda | Przepis na sukces

optymalizuje zachowania się samochodu. W nadwoziu sedan mieliśmy do dyspozycji 150-konną benzynową jednostkę 1.4 TSI z funkcją odłączania dwóch cylindrów (słabsza, 125-konna wersja z nim nie występuje). System jest aktywny w zakresie prędkości obrotowych między 1 400 a 4 000 obr

Nowe auto za 50 tysięcy złotych

Nowe auto za 50 tysięcy złotych

wnętrze wygodnie zmieści cztery osoby, a kufer - 300 litrów bagażu. Wady? Dość głośne zawieszenie oraz "smutny" kokpit. Nie brak tu jednak schowków, fotele są dobrze skrojone na dłuższe trasy, a zwarty układ jezdny pozwala całkiem pewnie pokonywać zakręty. Za 50 tysięcy złotych można zaszaleć i

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

;Silnika Roku" włącznie. Jednostka znalazła zastosowanie w Mini oraz miejskich modelach Peugeota i Citroena. Niestety nie jest ona wolna od wad. Zdarzają się kłopoty z turbosprężarkami, rozciągającym się łańcuchem rozrządu, czy pękającym kolektorem wydechowym. Część kłopotów udało się opanować

Opel Cascada 1.6 Turbo Cosmo | Test | "Polski" kabriolet

Opel Cascada 1.6 Turbo Cosmo | Test | "Polski" kabriolet

jednostką 1.6 Turbo to już wydatek ponad 121,5 tys. zł, a odmiany wysokoprężne kosztują ponad 130 tys. Dlaczego tak drogo? Ponieważ Opel twierdzi, że nie konkuruje z popularnymi kompaktowymi kabrioletami, takimi jak: VW Golf Cabriolet, Renault Megane CC czy nawet BMW serii 1 Cabrio (niedługo seria 2), a z

Statystyka w służbie klientów

samochodów stanowią bazę wyjściową i od kilkudziesięciu lat uznawane są za jedne z bardziej obiektywnych źródeł informacji o zaletach i wadach pojazdów. Słynne JD Power Customer Satisfaction Reports, w Polsce nadal mało znane, najpierw cieszyły się wielkim uznaniem w Stanach Zjednoczonych, ale 2003 r. objęły

Re: fantastyczny 1.2 TSI

imieniu: to jest ubezpieczenie. Ja jestem ciekawy jak będą się sprawować nowe z paskami. Po wyeliminowaniu wad ten silnik może być rewelacyjny.

Re: fantastyczny 1.2 TSI

przegryzieniem przewodu, ale tym razem żadnych uszkodzeń mechanicznych po prostu nie widać. Po kilku godzinach zadzwonili z diagnozą - właśnie o wadzie wewnętrznej przewodu. Całość bardzo sprawnie załatwiona (mam na myśli korzystanie z assistance) - sprawdziłem po telefonach. Od mojego zgłoszenia do

Re: fantastyczny 1.2 TSI

,5 l oleju bo zapala się żółta kontrolka poziomu tak jest za każdym razem jak w zegarku (raz pomyślałem, że pora na kontrolkę i się zaświeciła za 5 min). Skoda ma oczywiści również wady: - słaby lakier, podany na zadrapania - szyb a przednia dwa razy wymieniana bardzo cieńka pierwsza warstwa

Re: fantastyczny 1.2 TSI

Co to za czasy, że były, wieloletni admin tego forum jest oskarżany o reklamę. No naprawdę, ciężko dzisiaj wysmarować w internecie opinię która wskazuje, że jest się zadowolonym z produktu. Tym bardziej, że wypisałem nie tylko zalety, ale i wady. Aż się zastanawiam jak powinna wyglądać opinia

Re: 1.2 TSI - trwałość łańcucha

analny_wybawca napisał: > Turbo padło po 30k? Było źle użytkowane. Turbo z wadą fabryczną nie przejechało > by 30 tys, w seryjnym niewysilonym aucie sprężarka sama z siebie nie pada coś mi się zdaje, że z tym rozrządem też trochę ściemnia, rozrząd w TSI zanim padnie daje

Re: 1.2 TSI - trwałość łańcucha

Turbo padło po 30k? Było źle użytkowane. Turbo z wadą fabryczną nie przejechałoby 30 tys, w seryjnym niewysilonym aucie sprężarka sama z siebie nie pada -- rysiekk111 napie...ł: jedynym realnym wyjąściem wydaje się wprowadzenie zakazu emisji spalin w miastach

Re: Downsizing - awaryjność, wady i zalety.

W firmie, w której wcześniej pracowałem 4 Fabie 1,2 TSI i 4 Octavie 1,4 TSI dochodzą do 200 k km każda, wszystke mają TSI z łańcuchem. W Fabiach nic się nie działo przez cały okres. W 3 Octaviach był wymieniany rozrząd pod koniec gwarancji 80-100 k km w ramach akcji. W 1 Octavii był wymieniony

Re: 1.2 TSI - trwałość łańcucha

też renault scenic 1.9 DCi (120KM). Silnik ma fabryczną wadę powodującą okręcenie się panewek na korbowodzie - silnik po takiej akcji jest do wyrzucenia. Mnie trafiło to przy przebiegu 160 000km. Różnica jest taka, że problem jest znany - a renault akcji serwisowej na w/w wadę jednak nie ogłosiło

Re: fantastyczny 1.2 TSI

jak z tym moim 1.2 TSI. Czyli początkowe serie wadliwe, potem coraz lepiej. Jako, że w moim egzemplarzu VW wziął na siebie wszystkie naprawy (nie tylko te związane bezpośrednio z akcją naprawczą), to nie ma się do czego przyczepić, a aktualnie silnik jest sprawny i już. Jeśli w przypadku 1.4 TSI

Re: Downsizing - awaryjność, wady i zalety.

miał 55-60 KM a 1,2 TSI 105 KM. Na autostradzie pierwszym z trudem przekroczysz maksymalną dopuszczalną prędkość a drugi przy 140 km/h pracuje niewiele ponad 50% mocy maksymalnej. W innym przypadku wolnossący 2,0 i 200 KM oraz ten sam 1,2 TSI 105 KM. Można przyjąć, że jeden i drugi to 100 KM z litra

Pogromca ścigantów - VW Touran 1.4 TSI

Dziwne...bo ja słyszałem niepochlebne opinie o tym silniku. Od ostatniego testu w giełdzie samochodowej (VW Touran 1.4 TSI 140KM) gdzie testujący wcale nie zachwycał się silnikiem. Jak również Jeremy Clarkson i James May z Top Gear stwierdzili, że silnik nie należy do najlepszych. Sam nie

Re: Volkswagen Jetta na cenzurowanym

VW produkuje wiele jednostek TSI: 1,2 TSI, 1,4 TSI, 1,8 TSI, 2,0 TSI i jakoś nie słyszałem żeby nie były trwałe i bezawaryjne. Jedyne problemy były w wersji 1,4 TSI 140 KM z napinaczem rozrządu ale już je usunięto. Pozostałe wersje nie mają żadnych wad. 2,0 TSI jest wręcz uznawany za jeden z

Re: Downsizing - awaryjność, wady i zalety.

Witam! Miałem oktawię 1,6fsi 115 KM 2005.przejechałem nią 200000 km. Był to pierwszy silnik tego typu.Bez problemów- super!!! Teraz jestem kaleką i mam seata ibizę 1,2 tsi dsg 2013r.30000km.Jest ok. Pozdrawiam "cool-a" i wszystkich którzy są na"nie". Irek

Re: Downsizing - awaryjność, wady i zalety.

4slash napisał: > W firmie, w której wcześniej pracowałem 4 Fabie 1,2 TSI i 4 Octavie 1,4 TSI doc > hodzą do 200 k km każda, wszystke mają TSI z łańcuchem. W Fabiach nic się nie > działo przez cały okres. W 3 Octaviach był wymieniany rozrząd pod koniec gwaran > cji 80

Re: Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś

Ale niestety padlo to w silniczkach ktore byly male i doladowane... i stad smrodzik i obawy... Jak juz wspomnialem nie strach przed jakimkolwiek doladowaniem, ale obawa przez wady konkretnej linii silnikow...

Re: TSI 1,2 czy stary silnik 1,6 w Golfie 6?

gieroy_asfalta napisał: Silniki TSi to wielka niewiadoma, są skomplikowane Nie wszystkie, akurat ten nowy 1.2 to stosunkowo prymitywny silnik co niekoniecznie musi byc jego wada .Trzeba pamietac ze to raczej budzetowa konstrukcja a nie ultranowoczesna- mialo byc tanio i

Re: Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś

Jak juz 1.2 TSI to wolalbym dolozyc do Octavii Kombi nawet w najtanszej wersji... Auto juz wieksze i rodzinne... Jesli chodzi o stosunek uzytecznosc do ceny to polecam wspomnianego juz Lancera... swietna cena, wyposazenie w tej cenie i niezawodnosc... kiepskie wyciszenie, lakier i plastikowe

Downsizing - awaryjność, wady i zalety.

również pewne problemy z "chorobami wieku dziecięcego", które jednak zostały usunięte podczas akcji naprawczych na czas których otrzymałem samochód zastępczy - więc chyba można je pominąć. 2. Zalety i wady Opiszę zalety i wady silnika i jazdy z 1.2 TSI w VW caddy oraz generalne spostrzeżenia na

Re: TSI-koszmar kierowcy

Śmieszy mnie taka panika. 2 mil. sprzedanych aut z silnikiem TSI, może z tego 1% ma uszkodzenia. Załóżmy, że część z nich to naprawdę wady materiału, konstrukcyjne a inne to sposób prowadzenia auta. Fora są po to aby wymieniać się informacjami o autach ich eksploatacji i usterkach. Zrozumiałe, że

Re: Downsizing - awaryjność, wady i zalety.

konstrukcje o bardzo zbliżonych mocach. Pierwsze z brzegu przykłady: VAG - benzynowe silniki 1.6 102KM ---> 1.2 TSI 104-110KM VAG - benzynowe silniki 1.6 102KM ---> 1.0 TSI 102KM VAG - diesel 1.9 TDI 105KM---> 1.6 TDI 102KM Opel - benzyna 1.8 140KM ---> 1.4T 140KM Ford - benzyna 1

Re: Golf VI 1,2 TSI 105 KM czy Hyundai I 30?

występuje) więc z czystym sumieniem mogę ci polecić ten silnik jako użytkownik, w porównaniu do skośnych wolnossących które trzeba gonić na wysokie obroty by jechać 1.2 TSI jedzie od samego dołu, dobry silnik obecnie już bez wad wieku dziecięcego jedna uwaga: w związku z wtryskiem bezpośrednim trzeba

Re: Downsizing - awaryjność, wady i zalety.

Dobry m przykładem jest Audi A3 gdzie stosowano silniki 1,8 z turbo i bez turbo. Po 10-15 latach okazuje się , ze lepsza kondycję posiadają silniki uturbione i one są bardziej polecane dla kupujących. Sam jeżdżę 1,2 TSI i przekroczenie 4000 obr/min praktycznie mi się nie zdarza nawet przy

Re: Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś

prostu kojarzą się z "lepszymi" czasami, gdy robiły duże przebiegi. A to nie znaczy, że są wolne od wad - przecież początkowo wolnossące VVTi Toyoty żłopały olej jak oszalałe. Kupno auta to w takim razie loteria, jedne silniki się udają, inne nie. Duże znaczenie dla opinii o turbobenzynie będzie miało to

Re: Silnik VW TSI 1.4 silnkiem roku 2006

Witam! koncepcja bardzo ciekawa pytanie tylko czy konieczna .przy tak duzej mocy z małej ppojemnosci moze faktycznie powoduje ze zakres uzytecznych obrotów jest bardzo szeroki.jednak dzisiejsza technika turbodoładowania radzi sobie z wadami turbodoładowania bez koniecznosci montazu

Re: Downsizing - awaryjność, wady i zalety.

Czyli zarówno wady jak i zalety chyba się potwierdziły :) Dlatego w moich rozważaniach wspomniałem o tym, że taki wybór powinien być mocno świadomy. Jeśli ktoś zamierza kupić dostawczego VW caddyego z silnikiem 1.2 TSI do pomykania autostradą w Niemczech z prędkością 160km/h przy pełnym

Re: Golf VI 1,2 TSI 105 KM czy Hyundai I 30?

wicehrabia.julian napisał: > arnie31 napisał: > > > czytałem że silniki TSI się psują > > wersja 1.2 zasadniczo ma (a raczej miała dwa problemy: zacierający się EGR (roz > wiązano to przez dodatnie podkładki pod turbinę i nowy soft) oraz wadliwy łańcu

Re: Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś

Auta ze stajni VW tj. Skoda/Seat/Audi/VW bierz, ale tylko w disel'u. Z benzynami bedziesz miec problemy - uporali sie z wczesniejszymi wadami materialowymi, a schrzanili i teraz biora olej (w wielkim skrocie). Podobno w 2015 poprawili TYLKO 1.4 i branie oleju podobno juz nie wystepuje - okaze sie

Re: renault scenic - wady

ergonomia i przód zupełnie nie do wyczucia, Touran - również słaby silnik 1.2 TSI lub słynący z awarii 1.4 - ale już droższy, Orlando - nie mieszczą się trzy foteliki, mały bagażnik, Verso - droga, plastikowa z małym bagażnikiem. Poza tym Grand Scenic wygrał w kategorii miejsca w 2. rzędzie - odległość od 1

Re: Downsizing - awaryjność, wady i zalety.

cool_piwo napisał: > 2. Zalety i wady > > Opiszę zalety i wady silnika i jazdy z 1.2 TSI w VW caddy oraz generalne spostr > zeżenia na temat tego typu silników w innych autach którymi miałem okazję jeźdz > ić. > Zalety: > - Rozsądne spalanie, w moim

Re: Downsizing - awaryjność, wady i zalety.

filtry i olej .... Myślę że spokojnie wytrzyma przebieg 300 000 km i więcej.....a ile wytrzyma 1,2 TSI ??? -- Tak. To prawda że moje poglądy są oryginalne...ludzie mi tego zazdroszczą bo też by tak chcieli, ale nie potrafią, więc działa u nich zasada negacji. Nie potrafią czegoś zrozumieć więc to

Re: Seat Exeo 1.8T | Za kierownicą

Zalety: oszczędność paliwa; stałe przekazywanie mocy; łagodna zmiana przełożenia; tryb automatyczny i ręczny; oszczędza układ napędowy; ma funkcję kick-down (obniżenia przełożenia nawet o 2; tryb ekonomiczny (jeśli jest) dodatkowo oszczędza paliwo Wady: przy sprzęgłach mokrych - straty na

Re: Downsizing - awaryjność, wady i zalety.

. W kwestii spalania - w moich odczuciach, przy moim konkretnym samochodzie - przy jeździe autostradowej powyżej np. 130km/h - samochód pali więcej niż jego odpowiednik z klasycznym wolnossącym 1.6. W mieście 1.2 TSI pali mniej lub tyle samo przy znacznie lepszej dynamice. Hutchence podał dobry

Re: Mazda 6 2.0 MZR czy Passat 1.8 TSI co wybrać

raczej nie ma wad wieku dziecięcego. Silnik TSI też nie jest wprowadzony "wczoraj". Ja bym się raczej skusił na Passata, miałem okazję oglądać i Passata i Mazdę - pod względem wykonania wnętrza VW jest znacznie lepsze, Mazda niestety pod względem materiałów i wykonania jest gorsza. Wiem że to nie

Re: Mazda 6 2.0 MZR czy Passat 1.8 TSI co wybrać

miesz31 napisał: > Mazda 6 jest dla mnie samochodem absolutnie nijakim - pod względem wykończenia, > jazdy i zachowania. Czy to wada? Dla mnie tak. Z tym, że ja jeździłem dieslem 2 > .0. > A passat to jest "jakiś", chłopie pasek ma desing prosto z człogu, a pisząc że mazda

vw czy renault

Zamierzam zamiar kupić miniwana Z AUTOMATEM, rozważam RENAULT SCENIC 2.0 140KM X-tronik CTV lub Volkswagen Touran 1,4 TSI 140KM DSG który wybrać ? Oba mają zalety i wady. Interesują mnie koszty eksploracji ,napraw,zachowanie na drodze, przyśpieszenie , zużycie paliwa , działanie podzespołów np

Re: Megane vs. Octavia. Co wybrać?

niezawodność. Mogą klękać wariatory faz rozrządu, a pasek trzeba wymieniać wg. wskazań producenta. W zamian powinien powstać motor nieco mocniejszy, o mniejszym spalaniu. Na aktualny 1.2 TSI nie ma lamentu, można bez obaw brać w ciemno. VW zmienia 1.2 TSI nie z powodu wad konstrukcyjnych, ale wprowadzenia

Re: Downsizing - awaryjność, wady i zalety.

cool_piwo napisał: > Klemensie, wydaje mi się, że silnik nie może wiedzieć, że jest downsizingowany ;-) > (...) > VAG - benzynowe silniki 1.6 102KM ---> 1.2 TSI 104-110KM Otóż to. Gdyby wcześniej nie było 1.6, tylko zwykły 1.2, to nie trzeba by się bać downsizingu

Re: Downsizing - awaryjność, wady i zalety.

krótko, o co się czepiam. O to, że 'downsizing' używa się w kontekście zastępowania pojemności większych mniejszymi, a nie pisze się prawidłowo o wyciskaniu większej mocy z litra pojemności. W ten sposób, jeżeli 2.0 150 KM zastąpi się 2.0 280 KM, to nie ma downsizingu i - teoretycznie - nie ma problemu

Re: Ofensywa Volkswagena

@maczores - "Narzekajacy na TSI to chyba nim nie jezdzili. Mam Golfa 1.4 TSI, przejechane bezproblemowo 100k." To że ty nie miałeś z nim problemów to nie znaczy że reszta ich nie ma. Przypominam że VW robił 3 bardzo duże akcje serwisowe 1.4TSI w europie i dwie w stanach. Jako jego główne wady

Re: Mazda 6 2.0 MZR czy Passat 1.8 TSI co wybrać

generacji 6 sprzed liftu, obecna znów ma ekologiczny lakier - niezbyt odporny na rysy. O wadach możesz poczytać tutaj => forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=64025 Teraz już pewnie "szóstki" nie kupisz ;-) Niestety

Re: wszystkie te kalkulacje mają jedną wadę

Liczylem koszty paliwa i dla moich przebiegow (kolo 20 tys) wychodzi + 2000 rocznie (roznica miedzy 1.9 tdi a 1.8 tsi). Nie znam tylko roznicy ceny odsprzedazowej, ale zakladam, ze wielka nie powinna byc, skoro na starcie auta kosztuja podobnie. Jest taka ciekawa strona - spritmonitor

Re: Najlepsze małe silniki po downsizingu

kryterium dla którego zosta > ły zap > > rojektowane? > > > 1.2 TSI i to mimo problemów z rozrządem, popatrz na dane tech - 0.9 TwinAir to > dwucylindrowiec ze wszystkimi tego skutkami Jakimi wadami? Moja mama nie jest w stanie poznać pracy silnika z jednym nie

Re: Jakie auto uzywane do 85~95 tys zl?

Tak szacun... Bo jakby trafiło na większość innych marek, może poza Toyotą to już by się nie wygrzebali... a tu mimo fatalnych silników 2.0 TDi PD, 1.2-1.4 TSI. 1.8-2.0 TSI i niesławnymi DSG gdzie przy zalecanych okresach wymiany oleju padały jak muchy i co... i ludzie nadal uważają VW za

Re: Mazda 6 2.0 MZR czy Passat 1.8 TSI co wybrać

docierają do mnie z różnych stron. Mazda 6 jest dla mnie samochodem absolutnie nijakim - pod względem wykończenia, jazdy i zachowania. Czy to wada? Dla mnie tak. Z tym, że ja jeździłem dieslem 2.0. Mondeo jest ok, ale zastanawia niska jakość wykończenia w środku. Np. lampki na podsufitce czy schowek

Re: Jaki wybrać silnik. TSI czy TDI?

to zawsze zrobić później (po gwarancji) u dobrego tunera już za 1.200-1.500 zł. Wersja z silnikiem 1.4 ma wad w postaci tzw. efektu piszczenia podczas zmiany biegu w zakresie 2000-3000 obrotów (wyczytane na motor-talk.de). Szczegóły poniżej (spory wątek

Clio Grandtour Fabia Kombi i co jeszcze?

wiem że 1.2 16V to będzie ciut za słabe. pozostaje 1.2 TCe i 1.6 ale trafić egzemplarz z tym silnikiem to jak szukanie igły w stogu siana. Drugi wybór to Fabia Kombi ale tutaj jest problem z silnikami. Naczytałem się sporo o wadach konstrukcji TSI i HTP więc pozostają silniki 1.4 16V i 1.6 też ciężko

Recepta na tańszą jazdę

ma wolnossące benzyniaki. Bo turbodoładowane np. 2.0 TSI Volkswagena czy 2.0 TFSI Audi mają dużo lepszą elastyczność od diesla tej samej pojemności. Wystarczy porownać zakres momentu obrotowego ! Ponieważ użytkuję i 1.9 TDi (180kM) oraz 2.0 TSI (170kM) wiem o czym piszę. W dodatku zużycie

Rozważania nt. silników vw.

Myślę, myślę i myślę. I wymyśliłem, że jedyną alternatywą (jeśli brać pod uwagę tylko vw caddy), dla 1.2 tsi jest diesel 1.6 TDi w wersji 75 konnej. Cena jest właściwie taka sama jak 1.2 TSI (105KM). Dlatego pod tym względem, jest pełna dowolność. Ale. Obliczyłem, że przy robieniu tym

Re: Volkswagen: wycieki w 2.0 TDI

Silnik 1.4 TSI kusi osiagami, ale grozi poważnymi awariami. Downsizing jest przyszłościową koncepcją, ale chyba jeszcze nie w pełni dopracowaną. Przykład? Benzyniak 1.4 TSI ? nowoczesny silnik, który potrafi być bardziej kłopotliwy w eksploatacji niż... niejeden zajeżdżony diesel! Jednostka 1

Re: passat-superb-mondeo

... forum.gazeta.pl/forum/w,20,102224261,,Octavia_II_1_8_TSI.html?v=2 ...i miałbym problem. Passat i Superb wygladają dość niezgrabnie,ale są dobrze zrobione,więc z powodu lepszego ogólnego komfortu(głównie za sprawą przestronności wszędzie),prawie równie sprawnego układu kierowniczego (choć bez szału),duużej praktyczności i braku jakichś strasznych wad

Re: Rozpier...ala mnie Twoja "logika"

Akurat hamulce Superb, zwłaszcza w wersji 2.0 TSI 272KM ma bardzo dobre... W rankingu dziwi mnie bardziej wysokie miejsce Superb 1.4 TSI, bo on ma już gorsze (co nie znaczy, że złe) i nigdy bym nie sądził, że wyprzedzi w drodze hamowania Passata... Drugim dziwnie dobrym jest Suzuki Kizashi... Mało

Toyota vs VW

Z racji oczekiwania na docelowy służbowy średnio co 5-6 tyg zmieniam auto, co mnie nie ukrywam bawi i cieszy. Ostatnio miałem okazje do ciekawego porównania: Golf Variant 1.4 TSI dsg vs avensis 2.0 benzyna CVT Dwie przeciwności. Dzisiaj dostałem podsumowanie od flotowca. Avensis spala prawie

Re: Golf VII czy Focus MK3 - prośba o pomoc.

powtarzalnych wad nie ma Najwiecej o silnikach 1.4TSI maja do powiedzenia ci ktorzy nie mieli z nimi wogole do czynienia a swoja wiedze uzyskali i rpzenosza na zasadzie magla -- Zanim rzucisz butelke dobrze sie zastanow .... czy dopiles ja do konca

Re: Potężny diesel od Audi

Do jajcarza JVC : www.autokoncern.pl/blogs/baciarek/7-1-4-tsi-wielka-moc-w-malym-sercu-wady-zalety-koszty-serwis-awaryjnosc.html

Re: 300 tys. aut grupy VW do serwisu

zainteresowany byłem TSI. Dlatego poczytałem trochę i dziś boję się tych silników. Potrzebuję samochodu, któremu mogę zaufać.... Wadą jest niestety awaryjny TSI, który siedzi za tym grillem. A szkoda, bo jest bardzo ekonomiczny ........... 2.0 TSI nie jest awaryjny, a zwłaszcza 170kM który był projektowany

Re: Toyota Prius III | Za kierownicą

Test: Skoda Fabia 1.2 TSI kontra 1.6 TDI czyli benzyna czy diesel? technologie Skoda Fabia TDI TSI Czasy gdy w powszechnej opinii silniki diesla nad benzynowymi miały przewagę tylko pod względem zużycia paliwa i trwałości dawno odeszły. Od czasu upowszechnienia się turbodoładowania, wtrysku

Re: Seat Altea

dokupić. silniki : z racji ciężkiego i wysokiego nadwozia te o mocy 105 KM czyli 1,2 TSI i 1,6 tdi za słabe samochód praktycznie nie jedzie prawie 13 sekund do setki.

Re: Nie uwierzysz, że to JETTA

produkty do sprzedazy. mam tu na mysli silniki: 2.0 TDI i 1.4 TSI

Re: Toyota Prius III | Za kierownicą

Test: Skoda Fabia 1.2 TSI kontra 1.6 TDI czyli benzyna czy diesel? technologie Skoda Fabia TDI TSI Czasy gdy w powszechnej opinii silniki diesla nad benzynowymi miały przewagę tylko pod względem zużycia paliwa i trwałości dawno odeszły. Od czasu upowszechnienia się turbodoładowania, wtrysku

Re: Toyota Prius III | Za kierownicą

Test: Skoda Fabia 1.2 TSI kontra 1.6 TDI czyli benzyna czy diesel? technologie Skoda Fabia TDI TSI Czasy gdy w powszechnej opinii silniki diesla nad benzynowymi miały przewagę tylko pod względem zużycia paliwa i trwałości dawno odeszły. Od czasu upowszechnienia się turbodoładowania, wtrysku

Re: to fałszerstwa niemieckiej prasy motoryzacyjn

... A juz koronnym przykladem jest podejscie do wpadek silnikowych VW... dopoki w ofercie marek grupy VW byly oferowane dane silniki, nie zajakali sie nawet minimalnie o ich wadach... tak bylo z 2.0 TDI PD, tak bylo z TSI na lancuchu... W momencie gdy VW wprowadzal poprawiona wersje, wycofywal bubla

Re: Volkswagen Passat (2005-2010)

bo silniki te mają wadę konstrukcyjną i nie ma egzemplarzy bez tej wady, co by tu kto nie pisał na forum. One muszę pękać i pękają! Natomiast co do benzyny to oczywiście znowu autor zapomniał napisać, ze benzyny 2.0, 200koni nie polecają nawet sprzedawcy : ) sugerując inny model silnika ? powód ? ten

Re: ale klemens

Roznica w przyspieszeniu miedzy Honda Civic i Skoda Octaviia 3 w wersjach z automatem to juz wogole przepasc: Octavia 1.4 TSI 140KM DSG: 0-100 km/h w 8,6s Honda Civic 1.8 142KM Automat: 0-100 km/h w 10,9s. Toz to 2,3s, lata swietlne. Mam sie meczyc hondowska wiertarka, bo silnik wytrzyma

To bliźniak Hyundai i40

sam się nad nim zastanawiam. I też mało info można znaleźć. Ostatnio sprawdzałem, to Hyundai daje lepsze warunki, ale nie namawiam, bo sam myślę. Benzyniaki mają normalne 2l silniki bez tych pop...TSI, gd gdzie jest 150 KM z 1,4. Można dywagować tylko ale. Deawoo jeżdżą do dzisiaj i jest ich

Re: Fabia po liftingu od 37 000 zł

@g Ale mówmy o samochodach bez rabatów :) Chwilowo Fabia ma taką sytuację, że wersji 1.2TSI się z 2009 roku kupić nie da, ale np. w do niedawna na modele z 2009 było do 3500zł rabatu, a jak byłem ostatnio w salonie Skody, to sprzedawca mówił, że zawsze coś tam można jeszcze spróbować obniżyć (to

Re: VW Scirocco GT - tylko dla Greków

Polski), a VW ma je jeszcze w swoich najnowszych jednostkach. Wady VW i ich 1.4 TSI to między innymi właśnie przekombinowany wtrysk bezpośredni jak pisze @5. Ten silnik pomijając ponadprzeciętną awaryjność jest naprawdę niezły, czyli dynamiczny, oszczędny o lekkiej konstrukcji (za co dostał Engine of

Re: Volkswagen Passat | Karta wozu

: pozwijgo.pl/pozew/25/wtryskiwacze/ Ten silnik nigdy nie powinien trafić do produkcji, żenada co zrobił VW. Pozostałe usterki 'słynnego' diesla 20tdi zostały już tu kilkukrotnie wymienione. Silniki 1.4 TSI też nie są pozbawione wad, tutaj jeden z artykułów na ten temat

Nowy czy uzywany - inaczej postawiony problem

podejście/przykład postawcie sobie dwa pytania i na nie odpowiedzcie: 1. Czy kupilbys nowy samochod sredniej klasy/wielkości z silniikiem TSI/TFSI, itp. o pojmenosci 1.0-1.2 i moca ok. 180KM zamiast podobnego auta z silnikiem np. 3.0, 6 cylindrow i podobna moca? Moja odpowiedz - oczywiście wybieram

Re: Volkswagen Polo Samochodem Roku!

KBKS Najbardziej mnie śmieszy twój argument że Polo ma słabe silniki:) Owszem silnik 1,2 jest słaby...ale Polo ma też mocniejszy silnik 1,4 i niedługo będzie dostępny mocny silnik 1,2 TSI o mocy 105 KM ! IQ ma do wyboru tylko jeden malutki silniczek 1,0 więc obiektywnie trzeba przyznać że to

Re: BMW Gina

dla rynku niemieckiego gdzie wszystko się rozstrzygnie: Golf VI Comfortline 1.4 TSI 122KM 20.675€ Volkswagen Scirocco 1.4 TSI 122KM 21.750€ Passat 6 biegów 2.0 TDI 140 Trendline 27.875€ Passat 6 biegów 2.0 TDI 140 Comfortline 28.975€ Passat CC 6bieg 2.0 TDI 140

Re: ale klemens

skrzynia ma kupę wad Honda nie oferuje podobnej skrzyni tylko stary pieciobiegowy automat > po trzecie - 1,8 nie jest wiertarką Zgoda. Z maksymalnym momentem na poziomie 1.2 TSI, ale dopiero od 4300 obr/min. > po czwarte - 90% octavii to słabe diesle i słabe benzyny - przynajmniej w

Re: Mazda CX5 - ktoś jeździ?

masohistów co potrafią zejść ze średnią poniżej 7l/100km (w Maździe 6). W CX-5 AWD trzeba liczyć się ze spalaniem +1l/100km, zwłaszcza przy jeździe autostradowej... Jeśli chodzi o wady mojej Mazdy 6 po prawie 2 latach jazdy to poprawiłbym 3 rzeczy: 1) wyciszenie, 2) lakier i blacha (i ich delikatność), ale

nie do końca się rozumiemy

będę komentował - to niewypał Audi. Nie wiem czy zauważyłeś, ale ten Passat jest z pierwszego roku produkcji, czyli pełen wad wieku dziecięcego. Dlaczego teraz nie powtórzyć tego testu z rocznikiem 2007 lub 2008? Dlaczego Peugeota 307 wzięto z 2.0 HDI, który w wersji 110 km jest uznawany za

Jakie auto dla studenta do 50000 zl??

. Jeśli chodzi o rocznik to logicznym wyborem wydaje mi sie kupno auta nie starszego niż 2005 rok. Oto lista którą stworzyłem ( kolejność nie przypadkowa; od wydających mi sie najlepszym wyborem) 1. Honda civic type-s (kosmitka) 1.8 140km / trzeba dolozyc z 5tys zl 2. Seat leon 2.0 tdi / 1.8 tsi

Re: Bo co tu o silniku duzo gadac...

, prawda? Jako, ze dla klimy nie specjalnie widze altenratywe (zatem trzeba zyc z jej wadami) nie widze powodu aby kupowac cos jak wlasnie 1.4 z kompresorem i turbina - ile kosztuje turbo? ile kosztuje sprezarka mech? ile KM ma taki silnik jak one nie dzialaja? A w atakim zwyklym 2.5-3.0 jest

Re: Jeśli nie turbobenzyna to co?

/silniki, tak jak ogólna awaryjność znacząco spadła tak w samej ocenie cząstkowej wprowadzanie silników doladowanych odbija się znacząco... Tak było w VW (choć tam się naszły TSI z 2.0 TDI PD), tak było w Fordzie gdy Durateci ustąpiły miejsca EB, tak było w PSA z doladowanym 1.6 po wprowadzeniu (choć tam już

Skoda Fabia RS | Długi dystans - 13 585 km

Dla fanboy-ów tego silnika proponuję przejrzeć polskie i niemieckie fora gdzie aż huczy o tym szmelcu... Na początek polecam poniższą lekturę : www.auto-swiat.pl/1-silnik-14-tsi-kusi-osiagami-ale-grozi-powaznymi-awariami Na deser proponuję natomiast to: www

Re: Skoda Fabia RS | Długi dystans - 11 395 km

magnetyczne pompy wody odpowiedzialne za włączanie i odłączanie kompresora) można jeszcze uznać za drobną wadę, o tyle nagminnie pękające tłoki i pierścienie to już naprawdę duża wpadka." A tu jedna z wypowiedzi z forum vwgolf.pl : "Sugeruje się wstrzymać z modami dla tego "silnika roku" (1.4 TSI 160 CAVD

3-8-letni samochód 40-60% taniej niż nowy?

W poszukiwaniu odpowiedzi na odwieczne pytanie "nowe czy używane" odwiedziłem kilka salonów, komisów, sprawdziłem kilka ofert prywatnych ogłoszeń... 1. Przysalonowe komisy Uśmiałem się do łez oglądając roczną Fabię z nieudanym silnikiem 1,2 TSI w jednym z przysalonowych komisów w cenie 55 000

Re: Auto dostawcze

strony koncepcyjnej. Natomiast pełna zgoda co do poniższego: > Technologicznie coby nie mówić to auta z innej półki, od wyciszenia zaczynając > (a to jest świetne), poprzez wykończenie, a na wyposażeniu kończąc. - no ale to wynika bezpośrednio z cen... > 1.2 TSI spełnia

Wielbicielom downsizingiwanych motorów do sztambuc

O kłopotach klientów vw, na których koncern testował motory tsi juz słyszeliśmy. O motorach 1,2 PSA - coraz więcej sygnałów. Teraz skandal z ecoboostami od forda. Przypomnę, że podobnie jak 3cylindrówka francuzów - ecoboost też był SILNIKIEM ROKU. A tymczasem.... Pan Jacek jeździł fordem

Re: Mazda 6 - warto?

chodzi o mocny wolnossacy silnik benzynowy (za te 6lat juz takowego pewnie nie kupie) no i jak wyglada :P Ale teraz juz znam kilka wad mojej wybranki... 1) Najwieksza jest wyciszenie... Przy silnym wietrze lub predkosciach ponadautostradowych robi sie jak na ta klase auta glosno... Do 120 jest cichutko

Re: to fałszerstwa niemieckiej prasy motoryzacyjn

gzesiolek napisał: > Jedna jaskolka wiosny nie czyni... > A wiesz ile sie sprzeda Type R w calej Europie? 1-2tys szt. ? Tutaj mozna sobie > pozwolic na odpuszczenie... ale tam gdzie ida setki tys. szt. juz nie... ;) > Poza tym ja mam do czynienia tylko z polskojezyczna

Padł rozrząd - opis.

Wiem, że nieco odgrzewam starego kotleta, ale jednak czuję się w obowiązku napisać o sporej awarii. Niestety, w moim caddym 1.2 TSI (105KM) padł niedawno rozrząd przy przebiegu ~145000km. Silnik jeszcze na łańcuchu rozrządu, z pierwszych miesięcy produkcji. Auto w trasie całkowicie straciło

Old vs New - kolejna runda 2

Aż do gry wkroczył Volkswagen. W 2005 r. zaskoczył wszystkich silnikiem 1,4-litrowym wzmocnionym turbosprężarką i kompresorem do 170 KM. Ten debiutujący w Golfie V silnik 1.4 TSI, który z powodzeniem zastąpił większy, bo aż 2,3-litrowy, zyskał tytuł Silnika Roku i mnóstwo naśladowców: od

Najważniejsze polskie premiery roku 2012

milosnicy VW nie daja innym spokoju, uwazajac sie bez specjalnie aktualnego powodu za kogos lepszego... tak VW to bardzo fajne auta ale nie bez wad... ale nie mozna powiedziec jako dogmat tego ze sa lepsze znaczaco od konkurentow... wspomniane wpadki z silnikami 2,0 TDI PD i 1,4 TSI 170KM nadwatlily dosc

instrukcja jak ukrywać trolli z forum i parę uwag

Tak pro forma, jakby ktoś nie używał: 1. Logujemy się. 2. Klikamy na ustawienia konta. 3. Klikamy na zakładkę "Przyjaciele". 4. W ramce po prawej "Dodaj nieprzyjaciela", po dopisaniu tam loginu trolla, wszystkie posty napisane przez szkodnika jawią się w szarym kolorze, więc od razu wiadomo

Bardzo dobre pytanie!

silników, w tym mocnych, w golfie VI jest ogromny, można by od biedy przyjąć, że koncern, pozostawiając w ofercie 8-zaworowca, zrobił ukłon w stronę seniorów fanclubu. Możnaby, gdyby nie to, co napisał wyżej jeden z kolegów: najnowszy silnik VW AG, 1,2 tsi, ma też 8 zaworów. Co prawda zetknąłem sie kiedyś

Re: I tu ciekawe porownanie by bylo

Z ciekawości sam sprawdzę jutro jak wyglądają zapisy w kwestii łańcucha rozrządu w moim 1.2 TSI. Właściwie, z tego co się orientuję (czy słusznie?) to nawet w starszych pojazdach po jakimś przebiegu należało wymienić łańcuch (choć oczywiście wielokrotnie większych niż w przypadku paska

Re: TATA wycofuje się z Polski

chcesz VAG'a z problematycznym silnikiem 1.4 TSI, albo 2.0 TDI. Do tego aluminiowe podzespoly zawieszenia, ktore nie wytrzymuja naszych drog. Slyszales, ze na nowe Paski nawet Niemcy narzekaja (awaryjnosc)? A moze Sharan? Nie, on tez jest ponadprzecietnie awaryjny, a jego skrzynia biegow slynie z tego

Re: Problem z wyborem auta dostawczego(berlingo,d

dochodowy sposób.". A co do ceny interesujących mnie, konkretnych modeli to wygląda to tak: 1. VW caddy 1.2 tsi (104KM) - 60000 zł netto. Do tego gwarancja przedłużone do 5 lat - 3140zł. 2. Fiat doblo 1.6 multijet (105KM) - około 54000 netto (z tym, że tą cene da sie zbić jeszcze o co najmniej

Re: Auto dostawcze

(a to jest świetne), poprzez wykończenie, a na wyposażeniu kończąc. 1.2 TSI spełnia normę euro5. Btw - logan MCV to naprawdę świetne auto. I bardzo podoba mi się z zewnątrz - ma po prostu sympatyczną sylwetkę ;) Tylko, że to inna klasa pojazdu. Jak widziałeś, olewałem pojazdy których nie

Re: To nie jest rozsadek! + allegro

? (otomoto.pl/skoda-octavia-1-2-tsi-85km-active-C33449024.html) Alez ja sam podalem przyklad auta mieszcacego sie w zalozeniach finansowych i bedacego zdecydowanie lepsza alternatywa niz taczka lub kijanka. I zdecydownaie zgadzam sie z tym, ze mozna za te same pieniadze kupic auta duzo lepsze. > Owszem precyzuje ile chce wydac ale nie ile ma kasy. Z

Re: Jaka skrzynia porównywalna do DSG?

: Golf VI 1.4 TSI 122: 6b (DSG-7): 9,5 sek (9,5 sek), 6,2 l/100km (6,0 l/100km) Ford Focus 2.0 TDCi DPF (dane z katalogu Forda) 6b (PowerShift): 9,3 sek (9,6 sek), 5,5 l/100km (5,8 l/100km) > Plus oczywiście zejście z czasem przyśpieszeń i zużyciem paliwa na poziom manua > li, co