1 3 multijet

Filip Trusz

Jeep Gladiator w Polsce. Znamy już pełny cennik i dane silnika dla Europy

Jeep Gladiator w Polsce. Znamy już pełny cennik i dane silnika dla Europy

Jeep Gladiator to zdedcydowanie najciekawsza premiera w segmencie pickupów w ostatnich latach. Co ważne, model nie ominie Polski. Wręcz przeciwnie - wjeżdża właśnie do naszych z salonów. Ceny startują od 289 000 zł.

Jak Fiat Tipo wypada w rankingach niezawodności? W niemieckim GTU zaskakuje

Ogromnym atutem Fiata Tipo jest niska cena zakupu. Jak wynika z badania niemieckiego GTU, również później kierowcy kompaktowego Fiata nie muszą się przejmować nadmiernymi wydatkami. Model Tipo okazał się jednym z liderów zestawienia najbardziej niezawodnych samochodów.

Odświeżona Lancia Delta w salonach

Nowy, 1,6-litrowy turbodiesel o mocy 105 koni pozwolił obniżyć wyjściową cenę Delty z silnikiem wysokoprężnym o 4 000 zł, do 74 900 zł

Seat Ibiza IV vs. Chevrolet Aveo II - który wybrać?

Seat Ibiza IV vs. Chevrolet Aveo II - który wybrać?

zainteresowania model. Minimalną przewagę mają wersje benzynowe, choć do nich należy podchodzić z rozwagą. Z uwagi między innymi na większą podaż, Seaty są nieznacznie tańsze względem Chevroleta. W podobnych rocznikach, zaoszczędzimy w tym przypadku od 1 do 3 tysięcy zł. Mocne odmiany są wyraźnie droższe, ale też

AdBlue - co to jest, jakie spełnia zadanie i dlaczego występuje w wielu nowoczesnych dieslach?

AdBlue - co to jest, jakie spełnia zadanie i dlaczego występuje w wielu nowoczesnych dieslach?

poziomu 0,18 do 0,08 g. To między innymi ten gaz odpowiada za choroby nowotworowe i obniżenie zdolności krwi do przenoszenia cząsteczek tlenu. Wtrysk AdBlue znajdziemy między innymi w Jeepie Grand Cherokee 3.0 CRD, Fiacie Ducato 2.3 MultiJet, wszystkich silnikach francuskiej Grupy PSA (Peugeot, Citroen

Jeep Renegade Trailhawk | Test | Małe rzeczy

Jeep Renegade Trailhawk | Test | Małe rzeczy

pozostawiają trochę do życzenia), fotele są wygodne, a kierownica dobrze leży w dłoniach. Pod maską Trailhawka może pracować tylko jedna jednostka napędowa. To dwulitrowy diesel MultiJet o mocy 170 KM i 350 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Współpracuje z 9-biegowym automatem. Całość działa sprawnie, a

Co oferuje rynek w segmencie C premium?

Co oferuje rynek w segmencie C premium?

gwiazdek, 4 gw., 3 gw. Ceny: 84 690 zł - 93 190 zł (w promocji od 80 190 zł) Nasze testy: Lancia Delta 1.6 Multijet | Test | Chwilowe zauroczenie Lancia Delta 1.8 Di Turbo - test | Za kierownicą Naszym zdaniem: Lancia Delta, choć spokrewniona z Fiatem Bravo, ma jednak o 10 cm dłuższy rozstaw

Fiat Doblo | Pierwsza jazda | Wciąż najlepszy?

Fiat Doblo | Pierwsza jazda | Wciąż najlepszy?

. Tab 1. Maksymalne możliwości przewozowe Fiata Doblo i jego konkurentów. Jeszcze lepiej Doblo wypada pod względem pakowności. Klient ma do wyboru dwie długości nadwozia, standardową i długą Maxi, oraz dwie wysokości dachu, dzięki czemu maksymalna powierzchnia ładunkowa to

Auta dostawcze dla firm | Przegląd rynku

Auta dostawcze dla firm | Przegląd rynku

Maxi do dyspozycji jest pojemność 3 700 litrów. Po raz pierwszy drugi rząd siedzeń można całkowicie wymontować dwoma prostymi ruchami rąk. W takiej konfiguracji długość przestrzeni bagażowej wynosi 1 781 milimetrów a pojemność 3 030 litrów. Odpowiednie wartości dla Caddy Maxi wynoszą 2 250

Lancia Delta 1.6 Multijet | Test | Chwilowe zauroczenie

Lancia Delta 1.6 Multijet | Test | Chwilowe zauroczenie

przesunąć kanapę i powiększyć go do 465 litrów. To mniej więcej tyle samo, co w Mercedesie klasy C i BMW serii 3. Po złożeniu siedzeń przestrzeń rośnie do 1190 l, ale zaczynają się schody. Dosłownie i w przenośni, bo w załadunku przeszkadza wysoka krawędź oraz próg kanapy. Pierwsze na liście bolączek

Jeep Cherokee | Pierwsza jazda | Dla wszystkich

Jeep Cherokee | Pierwsza jazda | Dla wszystkich

standardowym położeniu tylnej kanapy jedynie 412 litrów przestrzeni bagażowej. 3 silniki, 2 skrzynie i 4 układy napędowe Na polski rynek trafią trzy wersje silnikowe. Miłośnicy oszczędzania będą mieli do wyboru jednostkę wysokoprężną 2.0 Multijet II o mocy

Peugeot Partner (1996-2006) - opinie Moto.pl

Peugeot Partner (1996-2006) - opinie Moto.pl

czołowej. Numer VIN wybito na górnej krawędzi wewnętrznego poszycia prawego przedniego błotnika (w rynience), w środkowej części. Podobnie jak tabliczka znamionowa widoczny jest po otwarciu pokrywy silnika. VIN Znaki 1-3 VF3 - światowy kod producenta (Peugeot, Francja) Znak 4 Kod

Fiat Stilo (2001-2008) - opinie Moto.pl

Fiat Stilo (2001-2008) - opinie Moto.pl

. Znaki identyfikacyjne Tabliczkę znamionową umieszczono w komorze silnika, na wzmocnieniu przedniego pasa. Numer VIN wybito na podłodze przedziału pasażerskiego, przed prawym przednim fotelem. VIN Znaki 1-3 Światowy kod

Co oferuje rynek w segmencie A?

Co oferuje rynek w segmencie A?

przez PSA i Toyotę. Wersje nadwoziowe (wymiary; poj. bagażnika): hatchback 3-drz. (3,46 x 1,62 x 1,46 m; 196/780 l) hatchback 5-drz. (3,46 x 1,62 x 1,46 m; 196/780 l) Silniki benzynowe: R3 1.0 (68 KM), M5, A5 R3 1.2 (82 KM), M5 Wersje wyposażenia: Start Live Feel Shine Euro NCAP: 2014: 4

Fiat 500 - Polska robota

szerokości, 1,49 m wysokości i 2,30 m rozstawu osi. Bazuje na płycie podłogowej Pandy, ale jest od niej dłuższa (o 1 cm), szersza (o 6 cm) i niższa (o 5 cm). Z nieoficjalnych informacji wynika, że najmniejszym, ale nie najsłabszym silnikiem będzie dwucylindrowa, turbodoładowana jednostka o poj. 900 ccm i

Samochody, które wkrótce wjadą do polskich salonów

Samochody, które wkrótce wjadą do polskich salonów

detale stylistyczne. Konstrukcyjnie są to zupełnie inne samochody. Sportowy trzydrzwiowiec ma przede wszystkim większy rozstaw osi (o 1 cm), większy rozstaw kół (4 cm z przodu i 3 z tyłu) i obniżone o 1,5 cm zawieszenie. W gamie silników nie ma słabszej jednostki niż 120 KM. Benzynowce mają od 120 do 180

Deszcz rabatów

Deszcz rabatów

auta marki Chevrolet oraz osoby pozostające w pierwszej linii pokrewieństwa z właścicielem pojazdu (od 1 000 do 3 000 zł, zależnie od modelu). Promocje można łączyć. Więcej informacji: chevrolet.pl . Chrysler

Co oferuje rynek w segmencie C?

Co oferuje rynek w segmencie C?

, 4 gw., 3 gw. Ceny: 84 690 zł - 93 190 zł (w promocji od 80 190 zł) Nasze testy: Lancia Delta 1.6 Multijet | Test | Chwilowe zauroczenie Lancia Delta 1.8 Di Turbo - test | Za kierownicą Naszym zdaniem: Pod względem wykonania Delta jest bardzo podobna do Giulietty. Oferuje spore wnętrze

Toyota Yaris po face liftingu

). Znane dotychczas jednostki benzynowe 1.0 oraz 1.3 przeszły kurację odmładzającą, w wyniku której udało się spełnić najsurowsze normy emisji spalin (Euro 4). Mniejszą jednostkę kosztowało to utratę 3 KM, ale już moc większej wzrosła w wyniku modyfikacji o 1 KM. Wyposażone w silniki benzynowe Toyoty Yaris

Fiat Bravo

dopilnował, by każdy egzemplarz przechodził aż 235 kontroli jakości. Zmieniono nawet nazwę: Bravo/Brava zastąpiono taką, która - o ironio - podkreślała styl (po polsku), stile (włosku), style (niemiecku) i estilo (hiszpańsku i portugalsku). Dwie wersje nadwozia miały zanęcić indywidualistów (3-drzwiowa) i

Raport specjalny: Superdiesle

coraz wydajniejszym turbodoładowaniu. Konieczność zmniejszania kosztów produkcji silników na ropę sprawi, że konstruktorzy chętnie będą sięgali po układy 3-cylindrowe, tak jak to uczynił Volkswagen. Przyszłość należy do turbodiesli, które kuszą niewielkim zużyciem paliwa. W

Fiat Panda 1.3 Multijet

my name is martin. aston martin. pada ciasna i pudełkowata. jedyne co w niej dobre to ten multijet

1.3 CDTI / MultiJet

Heja! Ostatnio jezdzilem Corsa z silnikiem 1.3 Fiat/GM i musze stwierdzic ze to autko pozostawilo u mnie baardzo pozytywne wrazenia (niby 70 KM, ale 170 Nm momentu ktore dostepne przy 1700 obrotow daje autu buciora wrecz niesamowitego). Czy ktos jezdzil czyms innym wyposazonym w ten silnik

Panda JTD 1.3 Multijet

Od samego początku kiedy mam Pande staram sie znaleźć dane na temat mocy i momentu obrotwego silnika... okazuje sie, ze ten sam silnik ma conajmniej 3 różne konfiguracje... moze ktos ma rzetelna wiedze na ten temat i mnie oświeci!!!! Błagam!!!

1.3 Multijet = 1.3CDTI

To jeden i ten sam silnik. Jak szukasz 5D to odpusc sobie Grande Punto - tylne drzwi nagminnie obwisaja i tra o nadwozie na dole. Fiat jak narazie nie wymyslil, jak sobie z tym poradzic. Ja bym sie od Grande Punto trzymal z daleka - chyba, ze masz pod domem serwis ;-) Ja mam niestety kontakt z

Re: 1.3 Multijet = 1.3CDTI

W weekend mielismy premiere w Rzymie i nawet nasze bravo sie nie zepsulo...ale z lotniska wracalem Croma 1.9MultiJet 150HP i jak zwykle po kilkunastu milach weszla w 'safe mode' i ledwo sie kulala - max 30mph a pod gorke prawie trzeba bylo pchac....no coz - to fiat!

1.3 Multijet - ktoś tym jeździł?

Ostatnio zdarzyło mi się pojeździć nieco Fiatem Doblo 1.3 Multijet, 70KM. Silnik cichy, ale zaskoczył mnie beznadziejnym wręcz dołem. Samochód nie ma w ogóle mocy przy 2000 obrotów, dopiero od 2500 coś zaczyna się dziać, silnik ma charakter niedoładowanego benzyniaka. Do tego gigantyczna turbo

Punto 1,3 16V multijet

Witam, chcialbym zasiegnac opinii forumowiczów na temat fiata punto z silnikiem diesla 1,3 16V. Mam na oku taki model, auto ma 1,5 roku wiec jest jeszcze na gwarancji. Zasiegnalem opinii w salonie Fiata ale co tam moga powiedziec: silnik rewelacja, dobre prowadzenie i inne takie tam. Chcialem

Fiat Grande Punto 1.3 Multijet

No właśnie, z ceną trochę przesadzili... Peugeot 307 3D 1.6HDI 90KM kosztuje 51,8 tys., a kto ma uraz do francuzów może za dodatkowe kilka tys. ekstra nabyć Focusa z tym samym silnikiem... Chyba marketing w Fiacie mocno szwankuje...

Fiat Grande Punto 1.3 Multijet

Stosunkowo wysoka cena? Nie zgodzę się z tym. Kupiłem dwu-letniego Grande Punto z silnikiem 1,2 l przebiegiem 18 tys. km, roczną gwarancją producenta (!) z klimą, w bardzo bogatym wyposażeniu za 25 tys. zł i uważam, że to bardzo tanio, bo za te pieniądze nie ma co kupić. No chyba, że nową Pandę

Fiat Panda MultiJet 1.3

Bardzo proszę o opinie o tym wozidełku, forumowiczów, którzy mieli z nim cokolwiek wspólnego. Dzięki. Pozdrawiam

Re: 1.3 Multijet = 1.3CDTI

>Ja bym sie od Grande Punto trzymal z > daleka - chyba, ze masz pod domem serwis ;-) Ja mam niestety kontakt z tymi > wynalazkami prawie 6 dni w tygodniu. To ciekawe jak z nowa Bravo bedzie jak na komputerach testowali symulcjami glownie :D :D :D

Fiat Panda 1.3 Multijet

cześć. Faktycznie jest ciasna,pudełkowata itd.Ale tania,oszczędna,bardzo praktyczna,dynamiczna jak na tą klasę,tania w serwisie,trwała,dla trzech dorosłych osób to i na wakacjie można smiało pojechać.

Panda 1.3 diesel ??

Mam takie pytanie. Musi to być nowe autko z salonu dla ojca. Ale zastanawiam się czy lepsza będzie panda 1.3 multijet czy benzyna 1.1 ??? Generalnie ojciec robi nie więcej jak 1000 km/miesiąc.

spalanie GRANDE PUNTO 1.3 Multijet diesel ??

chodzi mi o spalanie w cyklu miejskim,tylko o to co jest w rzeczywistosci a nie w katalogu... a moze znacie spalanie nowej corsy cdti 1,3?? tez cykl miejski.. oplaca sie w ogole ze wzgledow ekonomicznych dolozyc do diesla?? szukam samochodu nowego o niskim spalaniu w cyklu miejskim ale nie

Fiat Punto 1.3 16V Multijet

Fiat od zawsze jest postrzegany jako producent malych tanich samochodow. A tu daje cene jak za "normalny" samochod. Cena jest wyzsza o 11000 zl od modelu benzynowego. Zarzad Fiat Polska powinien wyslac sie na badania psychiatryczne i rok przezyc za 500 zl/mc zeby zobaczyc co to jest sila nabyw

Fiat Punto 1.3 Multijet Dynamic / Opel Corsa 1....

Cos Redaktorkowi bardzo zalezalo, zeby Punto, chociaz drozsze i bardziej tandetne, wygralo we wszystkich konkurencjach..

Re: Fiat Panda 1.3 Multijet

Bez przesady. Ciasna dla zbyt dużych gabarytów. Kobieta w normalnym rozmiarze mieści się bez problemu. Mam od prawie roku Multijeta 1.3. CZERWONEGO !! i wiem co mówię. To super autko. Niezłe przyspieszenie, dobrze trzyma się drogi, a praca silnika to muzyka dla nawet najbardziej słoniowatych

Re: 1.3 Multijet - ktoś tym jeździł?

1,3 multijet w doblo to porażka, przecierz to dość duże ciężkie auto. W Pandzie lub punto wygląda to o wiele lepiej.

Re: 1.3 CDTI / MultiJet

. turbo dziury wlkasciwie nie zauwazylem, ale to moze wskutek mocy wrazen na jedna chwile. jestem jak najbardziej za jesli chodzi o ten silnik w tym samochodzie. w polowie marca zalozylem watek 'opel corsa 1.3 cdti' - spoojrz tam - jest kilka refleksji uzytkownikoow auta z tym silnikiem. pozdrawiam

Fiat Punto 1.3 16V Multijet Dynamic

Ech, ta rzetelność dziennikarska. 1)) Mam Punto 1.3 diesel od 2004 roku. Przejechane 138000 km. Wczoraj wracałem z Warszawy do Przemyśla 1 listopad! Makabryczne korki, potem "nadrabianie" 100-120 km/godz i wyszło 3,4 litra na 100 km jazdy. 2)) Wielokrotnie znajomi jeżdżąc z tyłu, przy wysiadaniu

Re: Fiat Panda 1.3 Multijet

rafal197512 napisał: > cześć. Faktycznie jest ciasna,pudełkowata itd.Ale tania,oszczędna,bardzo > praktyczna,dynamiczna jak na tą klasę,tania w serwisie,trwała,dla trzech > dorosłych osób to i na wakacjie można smiało pojechać. To z wakacjami to chyba sie trzeba bardzo upie

Re: Panda JTD 1.3 Multijet

jednostka napedowa ( 4 cylindry,1248 cm3, średnica tłoka :69,6 , skok tłoka:82, 2 wałki rozrzadu ).róznice w momencie obr. wynikaja jedynie z modyfikacji elektronicznych .różne skrzynie biegów w niektórych modelach. Pozdrawiam Łukasz

Re: Fiat Grande Punto 1.3 Multijet

no cena dosc dziwna tym bardziej ze stilo 1.9 multijet 120km kosztuje 56 000 a samochod i silnik jakby o klase wyzej

Re: Panda JTD 1.3 Multijet

A ja mam w instrukcji 75 KM przy 4000 /146 NM przy 1500 obr/min Panda kupiona w maju 2005.. dziwne...

Re: Panda JTD 1.3 Multijet

Bardzo dziwne ,bo Fiat we wszystkich prospektach (aktualnych)podaje 70 KM. z drugiej strony to raczej mało istotna różnica(przynajmniej jeśli chodzi o moment obrotowy :-)) Pozdrawiam

Fiat Punto 1.3 16V Multijet Dynamic

Witojcie kropkomaniacy. To wszystko prawda, zużycie paliwa wychodzi nawet jeszcze mniejsze. Ale trzeba dodać ważną informację, fiat punto co 2-3 lata wymaga konserwacji profili zamkniętych i podwozia, należy też natychmiast po zakupie auta zamontować tylne plastikowe nadkola. A tak poza tym to lać

Fiat Grande Punto 1.3 Multijet

maluch to to nie jest na 100%. W 126p nie bylo oszczednego diesla i napedu 4x4 ;p Fajna sprawa w takim autku. No i 126p nie oferowal takiego standardu za nie wygorowana kase

Fiat Grande Punto 1.3 Multijet

a wszystko zaczelo sie od 126p ;p Przynajmniej dla Polakow. Teraz Punto jest ciekawa opcja w swoim segmencie. Oferuje bogate wyposazenie jako Fiat Punto Estiva i jeszcze jakies promocje cenowe sa. Fiat zaczal robic naprawde fajne auta od pewnego czasu

Re: Punto 1,3 16V multijet

Witam!! od dwóch tygodni mam przyjemność jazdy Punto 1,3 16V multijet i jestem nim zachwycona!! Autko sporwadzilam i nie posiadam instrukcji czy ktoś może zna stronke z której można ją ściągnąć?? będę wdzięczna za pomoc!!

Re: Fiat Grande Punto 1.3 Multijet

co sie nie wyswietla klikasz na salon nastepnie w tym pasku szukasz stilo 3 d wybierasz wersje 120 multijet fresh i masz ta wersje ktora posiada to wszystkoi co wymienilem

Re: Punto 1,3 16V multijet

autko ma 41tys km wiec jeszcze troche pojezdzi:) Mialem Punto I i bylem bardzo zadowolony, dlatego ten Multijet mnie kusi.. czekam na dalsze opinie, pozdro

Fiat 500C 1.3 Multijet | Za kierownicą

bez jajców. zniewieściały gadżetowozik z mikro dieselkiem "potrafi rozgrzać faceta" Ja podziękuje w każdym razie, nie jestem Biedroń

Re: Fiat Grande Punto 1.3 Multijet

Za drogi i za dużo pali. Samochody konkurencji mają mniejsze zużycie paliwa. "Para" z silnika multijet (niskie spalanie) poszła w gwizdek. -- Uwaga, kąsam, jestem bardzo jadowity. Ssssssssss........ :-)

spalanie nowej CORSY 1.3CDTI 75 KM??

kto ma takie autko> ile ono spala>? czy bardziej sie oplaca kupic Grande Punto o 1.3Multijet diesel 70KM?? a moze jakis inny dieselek z tej klasy o malym spalaniu?? pozdro!! dzieki!!

Re: Fiat Grande Punto 1.3 Multijet

Odpowiedz mi proszę - ale tak rzeczowo: w czym jest lepszy pug 307 hdi 90 KM od gp 1.3 m-jet 90 KM (skoro twierdzisz, że gp jest za drogi). Pamiętaj, że regularna cena 307ki była zdecydowanie wyższa niż ta która podajesz. Ja jeżdziłem jednym i drugim i ciekawi mnie Twoja opinia.

Re: 1.3 Multijet - ktoś tym jeździł?

to samo wrażenie z (poprzedniej) corsy z tymże agregatem. zachowywał się jak 16- zaworowy benzyniak - zaczynał jechać dopiero jak już się nie dało tego słuchać. zupełnie inne z grandepunto 1.3JTD 90 KM - ręce same składają się do oklasków, tylko że jeszcze trzeba kierownicę nimi trzymać.

Re: Fiat Grande Punto 1.3 Multijet

Niestety mylisz się: fiatowski m-jet tak 1.3-75, 90 jak i 1.9 120 i 150 KM spokojnie odjeżdża konkurencji spod znaku tdi np., pracując przy tym zdecydowanie kulturalniej i spalając podobnie lub mniej. Nie wspominam o wersjach 2.4. Powinieneś tego zdecydowanie posmakować osobiście :-) Tych

Re: 1.3 Multijet - ktoś tym jeździł?

Akurat 6 biegów w 1.3 jtd g-punto powoduje wrażenie, że przy płynnym ruszaniu "jedynki" nie ma w ogóle a ciągnąć zaczyna od "dwójki" właśnie i ok. 1800-2000 obr/min. Charakterystyka pracy jest bardzo zbliżona do seryjnego vw 1.9 tdi 90/105 KM (wg moich odczuć). Niemniej ten sam silnik o mocy

Re: 1.3 Multijet - ktoś tym jeździł?

90 KM m-jet 1.3 jeździ bardzo przyjemnie w grande z 6 biegową skrzynią. Ale ma moc większą, turbinę z VGT i nieco inne - krótsze przełożenia skrzyni. Może tu jest haczyk?

Re: 1.3 Multijet - ktoś tym jeździł?

powyzej 4000rpm:) A co go Grande 1,3JTD 90KM to tam jest zmienna geometria w turbo ale turbodziura jest jeszcze wieksza niz u mnie. I zaczyna ciagnac około 2300-2500rpm...

Re: Fiat Grande Punto 1.3 Multijet

Porównanie Fiata Grande Punto do ?malucha? to niedorzeczność, moim zdaniem powinno się go porównać (ale pod każdym względem także cenowym) do Golfa, Fabi czy Focusa. Stosunkowo wysoka cena? Nie zgodzę się z tym. Kupiłem dwu-letniego Grande Punto z silnikiem 1,2 l przebiegiem 18 tys. km, roczną

Re: Fiat Grande Punto 1.3 Multijet

rynku tylko do wersji 1.3 90 KM i 1.9 130 KM m-jet. Jest jeszcze niezły benzyniak 1.4 16V. Na tym polu stilo jest jednak nieco poważniejszy.

Re: Fiat Grande Punto 1.3 Multijet

Mam identyczny model - to co najgorsze to skrzynia biegów - 6 przełożeń to pomyłka 1 2 3 tak szybko się zmienia, że ręka boli. Poniżej 2000 obrotów samochód praktycznie nie przyśpiesza. Trochę głośny ale nie silnik tylko kabina. Widoczność od tyłu kiepska. Plusy to kierownica dobrze leży w

Re: Fiat Grande Punto 1.3 Multijet

radek_m_vd napisał: > No właśnie, z ceną trochę przesadzili... Peugeot 307 3D 1.6HDI 90KM kosztuje > 51,8 tys., a kto ma uraz do francuzów może za dodatkowe kilka tys. ekstra > nabyć Focusa z tym samym silnikiem... Chyba marketing w Fiacie mocno > szwankuje... sorki

Re: Fiat Grande Punto 1.3 Multijet

a stilo ma pelne wyposazenie w to co wymieniles wiec nie widze roznicy a silnik fiata 1.9 120km jest swietny wiem bo jezdzilem alfa romeo z takim silnikiem. i na pewno ma lepsza kulture pracy i dynamike od 1.3 a samochod jest o klase wiekszy co do wyposazenia tej wersji o ktorej mowie czyli

Re: Punto 1,3 16V multijet

Bardzo trwałe silniki to np. 700kkm przebiegu bez remontu w silniku benzynowym (często były takie przebiegi w Swiftach 1.3 - oczywiście nie gti, które były pałowane do granic możliwości)...

Re: Punto 1,3 16V multijet

sowik85 napisał: > Witam, chcialbym zasiegnac opinii forumowiczów na temat fiata punto z > silnikiem diesla 1,3 16V. Mam na oku taki model, auto ma 1,5 roku wiec jest > jeszcze na gwarancji. Zasiegnalem opinii w salonie Fiata ale co tam moga > powiedziec: silnik rewelacja

Re: Fiat Grande Punto 1.3 Multijet

silnika: cały aluminiowy, 16 zaworowy, dwuwałkowy 1.3 m-jet 90 KM jest klasą w tej chwili samą dla siebie. Spalanie z włączoną klimą w trasie na poziomie 4 litrów (autostrada - spore prędkości, nieco ponad 5) w mieście trudno przekroczyć 6,5 litra ON. Do tego posiada łańcuch rozrządu i częstość

Re: Fiat Grande Punto 1.3 Multijet

Wchodzę na stronę, którą podałeś, klikam wersję którą podałeś (nie ma klimy a jedyny lakier bez dopłaty to biały). Zaznaczam klimę manualną jako jedyną opcję dodatkową i wychodzi mi: 61 950 PLN za wersję stilo fresh 3d z klimą + pastelowy lakier. Czytaj dokładniej.

Re: Fiat Grande Punto 1.3 Multijet

za co jest ponad 70? za 105-konną octavię. za 62K masz C4 z tym 1.6 HDi 90 KM, podobnie (64K) corolla 1.4 D4D 90 KM, focus 1.6 TDCi 90 jest za 66K w wersji SilverX, trochę taniej Amber, wszystkie powyższe z klimatyzacją. 307 kosztuje w wercji oxygene prawie 70K ale promocyjna cena na rocznik

Re: 1.3 Multijet - ktoś tym jeździł?

ale jemu już na drugim biegu brakuje kopa, a tu skrzynia 6-biegowa wiele nie pomogłaby. jednak to nie jedyny turbodiesel który raczy jechać dopiero ok. 2700obr/min - to samo miał getz 1.5 CRDI z 82-konnym 12zaworowym trzycylindrowcem. teraz jest jednak też 1.5CRDI ale 4 gary i 88 koni, i jest

Re: 1.3 Multijet - ktoś tym jeździł?

Witam! Z tym silnikiem nie jeździłem ale szczerze polecam Doblaka z silnikiem 1,9 Multijeta 105 KM! Fajnie sie zbiera!Pozdrawiam

Re: Fiat Grande Punto 1.3 Multijet

To z oficjalnej strony fiata ma to do siebie, że się nie wyświetla :-) Wybór między grande i stilo wbrew pozorom jest bardzo prosty: jeśli wozisz prócz żony i podrośniętego dziecka jeszcze teściową, lubisz "zaglądać" do ASO co rok i godzisz się z faktem spalania wyższego o 1-2 litry ON niż

Re: Fiat Grande Punto 1.3 Multijet

Sprawdzone spalanie: poniżej 4ki w trasie, ok. 5,5 w mieście to dużo? Przy "szarpanej" jeździe trzeba doliczyć po 0,5 litra ;-)

Re: Fiat Grande Punto 1.3 Multijet

/h. Znam (także z autopsji) jeszcze jeden kompakt o podobnej skuteczności: vw golf 5ka (i pochodne a3 :-)

Re: Fiat Grande Punto 1.3 Multijet

Miałem na myśli 1.5 dCi -- Uwaga, kąsam, jestem bardzo jadowity. Ssssssssss........ :-)

Re: Fiat Grande Punto 1.3 Multijet

Promocji jest teraz wysyp, zobacz tutaj www.fiat.pl/index.php?pid=43&id_news=317&arch=2008 Słyszałem nawet, że w tym roku ma być wcześniej wyprzedaż rocznika 2008.

Re: Fiat Grande Punto 1.3 Multijet

www.fiat.pl/index.php to ze strony oficjalnej fiata

Re: Punto 1,3 16V multijet

Rozgraniczmy dwie rzeczy, praktyczny przebieg do remontu, wynikający z doświadczenia użytkowników i przebieg oficjalny, inżynierski, przyjmowany do obliczeń. Jakoś nie słyszałem ostatnio żeby jakiś producent(podkreślam producent, oficjalnie) się tym chwalił (no, BMW przy V10, 350tys.km). -- .

Re: Punto 1,3 16V multijet

Silnik ten jest dobry - bardzo ekonomiczny, ma dobrą elastyczność i jak na diesla jest nawet dość dynamiczny. Problemem tu jest raczej "obudowa" tego silnika czyli fiat. Niestety nie jest to auto warte uwagi (w przeciwieństwie do silnika) Takie same silniki stosuje się też w Oplu Corsie. Właśnie

Re: Punto 1,3 16V multijet

Jeżeli ktoś jest nauczony kultury i szacunku to wszystko będzie szanował,a jesli ktoś jest wieśniakiem to nie szanuje matki ani żony pozdr jaa1989 napisał: > Jeśli jeździł nim pracownik firmy to nie radze. > Auto nie jego to nie szanuje. Nie widziałeś jak jeżdżą > firmowymi

Re: Punto 1,3 16V multijet

nie zastanowilo bo wiem kto to sprzedaje. Pierwszym wlascicielem samochodu jest fabryka Fiata w B. Bialej, autem jezdzil jeden z pracowników. Ma wszystkie oryginalne czesci, podbita ksiazke serwisowa po przegladach 20kkm i 40kkm. Na amortyzatorach sa oryginalne naklejki, srubki zawieszenia fab

Re: Punto 1,3 16V multijet

101ola napisała: > Fiat w tym przypadku jest uczciwy. > Myślisz,ze wysilony silnik diesla konkurencji o taka małej pojemności > zniesie więcej? Tak twierdzą miłośnicy diesli, powołując się na przebiegi międzyremontowe wolnossących diesli Mercedesa z lat 70-tych ;-) Wiem, ż

Re: Punto 1,3 16V multijet

Zwróć uwagę na przebieg. Według producenta po 250kkm przewidziany jest remont generalny silnika. Poza tym - jak to w Fiacie. Masz sporą szansę na dużą ilość usterek. Sam jeździłęm Punto i niestety mi się to sprawdziło. Pzdr Niknejm

Re: Punto 1,3 16V multijet

Co do trwałosci silników fiata. Dla przykładu 1.6 16V-jak nie pęknie pasek rozrządu to silnik powinien wytrzymać co najmniej 500 000 km.

Re: Lepsze Punto 1.3JTD multijet

punto z tym wyposazenie m i silnikiem jest od 46 tys-za 39 tez bym kupił- nizły dowcip z ta cena,ale niestety nieprawdziwa

Re: Fiat Grande Punto 1.3 Multijet

nie porywnywalem ale wolalbym kompaktowe stilo ze swietnym silnikiem 1.9 i o mocy 120 km w prawie takiej samej cenie jak punto samochod o klase mniejszy z silnikiem 70km

Re: Punto 1,3 16V multijet

Jak ktoś ma pecha to nawet S400 CDI będzie sypał jak Pudzianowi ;-) Widziałem Doblo 03 lub 04 z przebiegiem 303 000 km igiełke ale widziałem również autka (diesle) z ledwie setką i padniętymi uszczelkami pod głowicą, padniętymi turbinami i innymi dolegliwościami mniej lub bardziej przybliżają

Re: Fiat Grande Punto 1.3 Multijet

ja też jeździłem jednym i drugim, z tym że Peugeotem z silnikiem 2.0HDI 110KM jako służbówką a Punto 1.48V jako demo. Prównywanie więc silników w obu pojazdach więc nie mam sensu. Co do komfortu jazdy - tu zdecydowanie wygrywa Peugeot. Nie ma się co oszukiwać: większy rozstaw osi, więcej

Re: Fiat Grande Punto 1.3 Multijet

Nie w tym rzecz: zabawne jest nieco jedynie klasyfikowanie aut jako męskich i damskich i niedopowiadanie ogólnie w swych wypowiedziach. Pisanie o Grande, że było projektowane dla kobiet oznacza, że byłeś w zespole projektantów tego auta, znasz założenia konstrukcyjne i to po prostu wiesz a naj

Re: Fiat Grande Punto 1.3 Multijet

poziomie 6,5 litra, przy ciężkiej nodze nawet 8 do 9... Co do przeglądów to nie były drogie, bo: 1) Peugeot ma ryczałt na serwis 2) moja firma ma duże upusty na serwis pojazdów tej marki, więc nie narzekaliśmy Może i Punto hamuje ze 100 km/h na dystansie 38 m - ale znam coś co lepiej hamuje i też

Re: Fiat Grande Punto 1.3 Multijet

radek_m_vd napisał: > 307 prowadzi się całkiem nieźle, fakt że ma niezbyt dobrą opinię... ale to wina > > elektryki w tym samochodzie, bo silnik i wykonanie są na dobrym poziomie... > poza tym jest to bardzo obszerny samochód... tak więc może nie należy się tak > b

Re: Fiat Grande Punto 1.3 Multijet

frequentflyer napisał: > za co jest ponad 70? za 105-konną octavię. za wspomnianą przez radka 307 w dieslu która ponoć kosztuje 51.8 www.peugeot.pl/inform/Pricelist/index.php hmm za tyle to nawet bym się mocn

Re: Fiat Grande Punto 1.3 Multijet

ryar napisał: > frequentflyer napisał: > > > za co jest ponad 70? za 105-konną octavię. > za wspomnianą przez radka 307 w dieslu która ponoć kosztuje 51.8 >

Re: Punto 1,3 16V multijet

Jeśli jeździł nim pracownik firmy to nie radze. Auto nie jego to nie szanuje. Nie widziałeś jak jeżdżą firmowymi samochodami?

Re: Fiat Grande Punto 1.3 Multijet

> Poniżej 2000 obrotów > samochód praktycznie nie przyśpiesza. Sorki, może czegoś nie wiem - co "praktycznie przyspiesza" poniżej 2000 rpm? Rower? Kajak? Ludzie, zastanówcie się zanim przekleicie kolejny stereotyp, bo rozumiem, że chodzi tu o turbodziurę. Turbodziura jest jak yeti - wsz

Re: 1.3 Multijet - ktoś tym jeździł?

I nie pomaga nawet ten moment jak w 2litrowj benzynie? Dziwne. -- "A kto komu zabroni ułozyc takie zasady jakie się mu rzewnie podobają ???"

Re: 1.3 Multijet - ktoś tym jeździł?

Domyślam się, ale chodzi mi ogólnie o to jak pracuje silnik. Ten kompletnie nie miał dołu, szedł jakby był wolnossący do 2500 obrotów, potem dostał nieco sił i przyspieszał. Wydawało mi się, że diesle mają to "kopnięcie" nieco niżej, właśnie w okolicach 2000. --

Re: Fiat Grande Punto 1.3 Multijet

dane techniczne stilo silnik 120 km 255 nm przy 2000 obrotach predkosc maksymalna 195 km 10,9 do setki zuzycie paliwa wedlug fiata miasto 6,8 trasa 4,5 srednie 5,5 teraz punto wlasnie bylem na stronie fiata i ma takie samo wyposazenie a nawet gorsze brak mu wyswietlacza lcd

Re: Fiat Grande Punto 1.3 Multijet

307 prowadzi się całkiem nieźle, fakt że ma niezbyt dobrą opinię... ale to wina elektryki w tym samochodzie, bo silnik i wykonanie są na dobrym poziomie... poza tym jest to bardzo obszerny samochód... tak więc może nie należy się tak bać...???;-)))

Re: Punto 1,3 16V multijet

Fiat w tym przypadku jest uczciwy. Myślisz,ze wysilony silnik diesla konkurencji o taka małej pojemności zniesie więcej? Jeśli tak to JTD też. Co jak co ale Fiat silniki produkuje bardzo trwałe. niknejm napisał: > Zwróć uwagę na przebieg. Według producenta po 250kkm przewidziany jes

Re: spalanie Grande Punto 1.3 Multijet diesel ??

wg fiat.pl wersja 1.3 Mutijet 16v 75KM Active kosztuje 49600 porównywalny 1.4 77 KM Active 42100. róznica 7500zł. wg danych katalogowych w mieście zużyjemy 7,5l/100km benzyny lub 5,9l/100km oleju napędowego. sto kilometrów benzyną to 7,5*3,51=26,32 a dieslem 5,9*3,29=19,41 (ceny z dzisiaj

Re: spalanie grande punto 1.3 Multijet diesel ??

z porównywalną mocą benzyną (na korzyść diesla oczywiścia). Z tym silnikiem 1.3 m-jet jest to (1. moim zdaniem, 2. na tą chwilę) najlepsze auto segmentu.

Re: spalanie G Punto 1.3 Multijet diesel ??

Peugeota 206 nie polecam gdyz ma ciasne wnetrze, kiepsko sie prowadzi (dosc komfortowy ale zbyt miekki,glosna praca zawiszenia), a dzwignia zmiany biegow pracuje bardzo 'gumowo' czasem trudno wrzucic bieg. Silnik 1.4 70 KM jest cichy i oszczedny ale wyraznie brakuje mu pary (Fiesta 1.4 TDCI

Re: spalanie Grande Punto 1.3 Multijet diesel ??

Nie wiem jak Grande, ale moje Punto IIfl z silnikiem 1,3 JTD pali w miescie 5,1l/100km wg kompa pokładowego. Teraz jest zima, przejezdzane odcinki tez nie są długie. Latem przy takiej samej jezdzie łyka wg kompa 4,6-4,8l/100km. Grande jest ciezsze wiec mysle ze bedzie brało ok 0,5l wiecej

NAJLEPSZY DISEL

Najnowocześniejszy disel na świecie to silnik 1,3 Multijet Fiata.

Re: spalanie Grande Punto 1.3 Multijet diesel ??

Tylko ten diesel ma dużo większy moment obrotowy i jazda nim będzie o wiele przyjemniejsza i bezpieczniejsza. Benzynaw takim relatywnie ciężkim aucie łyknie dużo więcej niż te 7,5 szczególnie w mieście. Ja stawiam na diesla

Re: spalanie grande punto 1.3 Multijet diesel ??

jakieś konkrety względem tych droższych przeglądów? czy tak sobie klepiesz głupoty bo nikt nie sprawdzi?

Fiat 500C 1.3 Multijet | Za kierownicą

Predzej moze rozgrzac starszych dziadkow ktorym sie podoba odpicowany maluch :) superfuryy.blogspot.com/