1 3 multijet jaki olej

msob

Odświeżona Lancia Delta w salonach

Odświeżona Lancia Delta w salonach

Nowy, 1,6-litrowy turbodiesel o mocy 105 koni pozwolił obniżyć wyjściową cenę Delty z silnikiem wysokoprężnym o 4 000 zł, do 74 900 zł

Seat Ibiza IV vs. Chevrolet Aveo II - który wybrać?

Segment B obfituje w ogromny wybór modeli z Europy i Azji. Co istotne, w tej klasie wiele z dostępnych egzemplarzy pochodzi z polskiej sieci sprzedaży, a to czyni zakup mniej ryzykownym. Daleko w tyle za klasowymi liderami, również w temacie popularności, znajdziemy Seata Ibizę i Chevroleta Aveo. Każdy z nich korzysta ze sprawdzonej technologii i oferuje nieszablonowy design. Czy warto postawić na atrakcyjnie opakowane konstrukcje?

AdBlue - co to jest, jakie spełnia zadanie i dlaczego występuje w wielu nowoczesnych dieslach?

W wielu współczesnych modelach samochodów zasilanych silnikami Diesla, producenci stosują dodatek AdBlue. Jakie jest jego zadanie, jak często jego zbiornik trzeba uzupełniać i jak zwiększa koszty eksploatacji samochodu?

Peugeot Partner (1996-2006) - opinie Moto.pl

Peugeot Partner (1996-2006) - opinie Moto.pl

wyciszono, a podwozie zapewnia dobry komfort jazdy. Silnik Użytkownicy Partnera narzekają często na wycieki oleju z silnika, zwłaszcza w okolicach uszczelniaczy wału korbowego. Większych problemów z jednostkami napędowymi jednak nie ma. Jako słaby punkt

Co oferuje rynek w segmencie C?

Co oferuje rynek w segmencie C?

, 4 gw., 3 gw. Ceny: 84 690 zł - 93 190 zł (w promocji od 80 190 zł) Nasze testy: Lancia Delta 1.6 Multijet | Test | Chwilowe zauroczenie Lancia Delta 1.8 Di Turbo - test | Za kierownicą Naszym zdaniem: Pod względem wykonania Delta jest bardzo podobna do Giulietty. Oferuje spore wnętrze

Re: Fiat Punto 1.3 Multijet Dynamic / Opel Corsa

... a wszyscy znawcy tych silników to wiecie iż biorze olej to cudo jak licho... i to nie jednostkowy przypadek na 100 tych samochodzików(duza firma telekomunikacyjna) z tym silnikiem olej bierze ok 90 z nich. Srednio 2 litry na 7000 -8000 km .Wiekszosc z uzytkowników jeżdzi z bańką oleju jak

Re: Fiat Punto 1.3 Multijet Dynamic / Opel Corsa

"starej" generacji), rozsadne zuzycie paliwa (jak na autostrade) - srednio 6 l/100 km, w dodatku bardzo regularne od 5.5 do 6.5. Poza tym swietna dynamika ("trzyma sie" drogi i bardzo dobrze hamuje), i przeglady co 50000 km. "Czarny" punkt to zuzycie oleju (3 litry przez 20000 km, wprawdzie moja

Re: spalanie Grande Punto 1.3 Multijet diesel ??

wg fiat.pl wersja 1.3 Mutijet 16v 75KM Active kosztuje 49600 porównywalny 1.4 77 KM Active 42100. róznica 7500zł. wg danych katalogowych w mieście zużyjemy 7,5l/100km benzyny lub 5,9l/100km oleju napędowego. sto kilometrów benzyną to 7,5*3,51=26,32 a dieslem 5,9*3,29=19,41 (ceny z dzisiaj

Re: Fiat Punto 1.3 Multijet Dynamic / Opel Corsa

jeszcze mniejsza, w niemczech czy włoszech jest to ok. 1000-1200 euro. zresztą jak 1.0 spali 5,3 litra, disel spali góra 4 przy takiej samej jeździe. tylko że jadąc tak, on się po prostu marnuje. jeżeli 13cdti spali ci 5,2-5,5 to 1.0 jadąc z tą samą prędkością i przyspieszeniami w 8 się nie zmieści

Re: Fiat Pumpo 1.3JTD vs Skoda Fobia 1.4TDi

osiągi i jest praktycznie “niezniszczalna”: jej żywotność zaplanowano na 250.000 km bez jakiejkolwiek obsługi komponentów mechanicznych. Co więcej, odstępy między wymianami oleju wydłużają się z 20 do 30.000 km (1.3 Multijet 16v stosuje olej o niskiej lepkości – “fuel

Re: Fiat Pumpo 1.3JTD vs Skoda Fobia 1.4TDi

silnika olej należałoby wymieniać), średnie spalanie ON poniżej 5 l./100 km, w trasie 4-4,5 (na autostradzie 5ka), miasto 5,5-6,5 l. Przy czym spokojnie w trasie można zejść ze spalaniem nawet w okolice 3-3,5 l. ale to już wymaga sporego samozaparcia i wiatru w plecy :-) Mam nadzieję, że nie

Re: Fiat Croma 2.4 Multijet

leję tylko paliwo i czasami olej i jeżdżę na przeglądy. W ASO jest coraz lepiej choć do ideału daleka droga. Poważnie myślę o Cromie ale moja żona twierdzi, że upadłem chyba na głowę. Fiat, Jej zdaniem i niestety wielu Polaków, to Panda, Punto i może Bravo. Wyżej nie powinien podskakiwać. A moim

Re: Fiat Pumpo 1.3JTD vs Skoda Fobia 1.4TDi

km /raz na rok ,nie bez znaczenie jest tez fakt ,ze silnik fiata jezdzi na tanszym oleju (pełnisyntetyk ale bez wysrubowanych norm dotyczacyc pompowtryskiwaczy) i jego ubytki ekploatacyjne sa znikome. minusem fabii jest własnei 3 cylindrowy,6 zaworowy silnik,pali podobnie jak fiat ,ale jest

Re: Kupno Fiata punto rocznik 2005

fuiio napisał: > Wiadomo hamulce, opony ,układ kierowniczy olej to podstawa > > Wlasnie..o co chodzi z tym olejem? Czy nie cieknie. Czy nie ma oleju w płynie chłodniczym. Jakiego koloru są spaliny (jak czarne to spala olej). A jak oleju jest poniżej minimum to źle

Re: mazda 3, astra IV lub giulietta

, klimą automatem i jeszcze sporą ilością ekstrasów. 6ka jest cicha w środku, świetnie jeździ (sprawdziłem), ma kapitalne fotele przednie i pozycję za kierą, silnik jest dieslowsko elastyczny, cichy, oszczędny, z łańcuszkiem rozrządu, przeglądy co 30 tys. km. (olej co 15 tys.), możliwość przedłużenia

Re: Opel Corsa D 1.3 CDTi

wersji 90 konnej. To takie małe cacko. Ma rozrząd napędzany łańcuszkiem, 16 zaworową głowicę na dźwigienkach, turbo B&W ze zmianą geometrii kierownic, spory IC, koło dwumasowe, i inne ekstrasy jak np. natrysk oleju na denka tłoków, czy wielofazowy wtrysk CR Multijet (do 5 wtrysków na cykl). Osprzęt jest

nowy silnik Fiata

wykonanego zgodnie z technologią “Common Rail”, którą stosują już wszyscy producenci. Najmniejszy Tak jak swego czasu silnik Fire, tak samo dzisiaj jednostka 1.3 Multijet 16v została zaprojektowana zgodnie z kryteriami maksymalnej racjonalizacji, wydajności i niezawodności. Czyli

Re: Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś

bardzo udane motory. Byl test gdzie 1.0 ecoboost przejechal 750tys. km bez remontu!!! Jezeli chodzi o silniki turbo to jeszcze wart polecenia jest z fiata 1.4 multijet jak dobrze kojarze. W oplu, peugeocie, bmw problemy, a z grupy VW po prostu masakra!!! Jeszcze warto rozwazyc mazde 3 w ktorej dzieki

Re: "GP": będą tanieć auta z silnikiem Diesla

Dokładnie jest jak piszesz. Kupiłem nowe Grande Punto diesla 1.3 JTD Multijet za cenę wersji benzynowej. Ale nawet jeśli musiałbym dopłacić do diesla 2-3 tys. zł (bo takie są różnice) to bym dopłacił. Diesel 1.3 w wersji 90 konnej, ze skrzynią 6 biegową, spala mi w trasie poniżej 4 litrów ON

Re: przglądy

wygodne i dobre dla kieszeni, bo nie ganiasz do ASO raz w roku, tylko po przejechaniu 30 tys. km., więc jak robisz 15 tys. w roku, to przegląd masz raz na dwa lata. Proste. Olej oczywiście wymieniasz wg wskazań kompa albo wieku (1 w roku) lub przebiegu (co 15 tys. km.). Z tego co pamiętam, jeszcze

Re: "GP": będą tanieć auta z silnikiem Diesla

serwisowania aut typu Panda czy Punto z silnikiem 1.3 Multijet i ich benzynowych odpowiednikow. Nie dosc ze serwis jest TANSZY przynajmniej dla tych diesli (bo obsluga polega wlasciwie na wymianie oleju i co drugi przeglad jeszcze filtrow), to jeszcze obsluge i wymiane oleju wykonuje sie nie co 20000

Re: Czy diesle są długowieczne ?? Czy to tylko mi

do diesli - zazwyczaj stare, wolnossące, były 'nie do zarżnięcia'. W nowych TD, ze względu na takie elementy jak wysokociśnieniowy wtrysk, czy turbo, trwałość już nie jest tak duża. Np. silnik 1.3 Multijet Fiata ma trwałość 250kkm (w/g producenta) Pzdr Niknejm

Re: :) tak na luzie...

rok albo 20 tys. km. gwara 3 letnia, jak w każdym "japońcu" Mój wybór w tej klasie pojazdów po długich analizach z kalkulatorem w garści padł na Grande z silnikiem Multijet 1.3 (diesel), w wersji 90 konnej, ze skrzynią 6 biegową. Mam nakulane 40 tys. km.. Złego słowa na jego temat nie powiem

Re: Czy diesel się opłaca?

) > mam go dwa lata i jest to najmniej nakładowy samochód jaki do tej pory miałem > > olej wymieniam co 15 tysięcy (Valvoline syntetyk do silników z przebiegiem pona > d 100 000 km) > naprawy: przejechałem nim 60 000 km i oprócz paska rozrządu (zaraz po kupnie) o > raz łożyska

1,9 JTD 16V

silnik osiągnął moc 140 KM. Zużycie oleju napędowego jest blisko 10-15 proc. mniejsze niż w poprzedniej generacji tych silników przy jednoczesnym obniżeniu głośności o 3-6 decybeli (w zależności od zakresu obrotów). Wyposażona w nowy silnik Alfa 147 przyspiesza od 0 do 100 km/h w 9,1 sekundy i

Re: Skoda, Vw czy Fiat?

Wynegocjuj dobrą cenę i zastanów się nad Grande Punto albo bliźniaczą Alfą Mito z silnikiem 1.3 Multijet, wersja 90 KM, najlepiej ze skrzynią 6ką (Grande bo Mito ma seryjnie). Ewentualnie nowa Corsa, ale jest chyba droższa od Grande i nieco tańsza od Mito. Grande Punto z tym silnikiem jest

Re: diesel czy benzynowy?doradzcie

Osobiście jeżdzę Laguną z silnikiem bezynowym (przebieg roczny ok. 17 tys. km). Żona jeździ nową Pandą 1,2 benzyna (rocznie będzie nie więcej niż 10 tys. km), córka roczną Pandą 1,3 Multijet (diesel - roczny przebieg 16 tys. km). W przypadku Pand, diesel był droższy o ok. 5,5 tys.zł od

tak, na szybko....

Znany turbodiesel ?Multijet? o pojemnosci 1.9 litra pochodzacy od Fiata rozszerzy palete silnikow Saaba 9-3. W szwedzkiej limuzynie (marka jest czescia grupy General Motors) bedzie dostepny w wersji zarowno 8-mio jak i 16-sto zaworowej o mocy odpowiednio 88kW-120 KM oraz 110kW ? 150 KM

Re: Dlaczego Fiat Bravo i w dodatku CDN

lepsza jest redukcja czasu uruchomienia i dymienia, w innych ważniejszy jest wyższy moment obrotowy i ograniczenie hałasu, jeszcze w innych redukcja emisji i niższy poziom hałasu. Obecnie badania te doprowadziły do produkcji silników Multijet, a wśród nich najnowszej jednostki 1.3 JTD Multijet 16v o mocy

Re: Co takiego złego było w biznesie warsztatowym

najlepszym stanie do 1.9 jtd 105 km oraz koło pasowe wału .." "Witam.Jak w temacie.Kupię turbosprężarkę ze zmienną geometrią do Alfy Romeo 166 2.4 jtd cf2 z 2000r." "witam wszystkich klubowiczów, potrzebuję Waszej pomocy!!!!!!! Szukam przegubów wewnętrznych do Lanci Ypsilon 1,3 multijet z 2004 roku. A

Odwieczny spór - diesel, czy benzyna?

przypadku bardzo ważna jest własność benzyny decydująca o odporności silnika na tzw. spalanie stukowe nazywana liczbą oktanową. Natomiast w silniku o zapłonie samoczynnym paliwo - olej napędowy jest wtryskiwane do powietrza nagrzanego w wyniku sprężania, zostaje rozpylone, odparowuje i samoczynnie

opłaciło się kupować całą prasę motoryzacyjną w EU

cichszy. A tyle było napierdywania, jaki to Golf jest najlepiej wyciszony w klasie. No i Megane ma lepiej brzmiącego diesla. Większy bagażnik. Ciut lepszy wynik testu zderzeniowego. I lepsze kierowanie. "Out on the road, it’s pleasant and quiet to drive. But the steering is far from the