1 4 fsi jakie paliwo

FT

Nie lej benzyny E10, jeśli jeździsz jednym z tych aut. Może zniszczyć jego silnik

Nie lej benzyny E10, jeśli jeździsz jednym z tych aut. Może zniszczyć jego silnik

Benzyna E10 staje się coraz popularniejsza w Europie, a do listy krajów, gdzie się pojawiła właśnie dołączyła Wielka Brytania. Są na niej także inne państwa, po których często jeżdżą Polacy. E10 może się okazać bardzo groźna dla niektórych silników.

Pięć luksusowych SUV-ów do 50 tys. zł. M.in. Mercedes, Audi i BMW. "Wciąż nie dla każdego"

Za 50 tysięcy złotych można dzisiaj kupić prestiżowe SUV-y klasy premium, które w momencie premiery kosztowały po kilkaset tysięcy. Tylko czy nie pakujemy się pułapkę kosztów napraw i eksploatacji?

Nadal bez pięciu gwiazdek za ekologię (ale jest coraz lepiej)

Również i w najnowszym rankingu ADAC EcoTest 2008 nie znalazł się ani jeden model, któremu niemiecki automobilklub mógłby przyznać za rozwiązania ekologiczne maksymalną notę pięciu gwiazdek. Warto podkreślić jednak, że coraz większą grupę pojazdów dostępnych na rynku stanowią auta, które zasługują na zadowalającą ocenę czterogwiazdkową.

60. Międzynarodowy Salon we Frankfurcie - korespondencja

Golfsburg Nadwozie Golfa V zyskało na dynamice, a auto na wyposażeniu. Ma m.in. ESP i Dual Brake Assist, a także nowe zawieszenie, elektromechaniczny układ kierowniczy oraz silniki z zaawansowaną techniką wtrysku paliwa FSI i TDI. Wszystkie jednostki

Którą generację Audi 80/A4 uważasz za najlepszą?

Którą generację Audi 80/A4 uważasz za najlepszą?

bezpośrednim wtryskiem paliwa. Prawdziwym rarytasem są jednak wersje S2 i RS2 z turbodoładowanymi silnikami o mocy od 220 do 315 KM. Audi A4 3.2 FSI - TEST Autotrader.pl - bezpłatne ogłoszenia motoryzacyjne Audi A4 zastąpiło w 1994 roku model 80. Po raz pierwszy Niemcy zastosowali w nim 5-zaworowy motor

Tajemnicze skrótowce cz. I

Tajemnicze skrótowce cz. I

Was krótki przewodnik po tajemniczych skrótowcach. Drugą część opublikujemy w poniedziałek. Jeśli o czymś zapomnieliśmy, dajcie znać. Kliknij, aby przejść do poszczególnych liter: 1-9 | A | B-C | D-E | F-G | H-J 1-9 4

Volkswagen Polo (1999-2005) - opinie Moto.pl

Volkswagen Polo (1999-2005) - opinie Moto.pl

12V (64 KM), 1.4 16V (75 KM), 1.4 16V (101 KM), 1.9 D (wtrysk bezpośredni, 64 KM), 1.4 TDI (pompowtryskiwacze, 75 KM) 2002, jesień - silnik 1.4 16V FSI (bezpośredni wtrysk benzyny, 86 KM) 2003, jesień - wersje sedan (4 drzwi), Fun (rekreacyjna) i GT (usportowiona). Nowe silniki 1.9 TDI

Co w zamian?

. Auto ma niezbyt mocny, ale nowoczesny silnik benzynowy 1.4 FSI (z bezpośrednim wtryskiem paliwa). Nie jest bardziej dynamiczny od naszego Aveo, ale też nie zużywa dużo więcej paliwa. Średnio ok. 8 litrów na setkę. Jeśli wierzyć sprzedającemu, ma niewielki przebieg (61 tys. km). A prócz tego

Konfrontacje: Mercedes Klasa A 200 CDI, 200/Ford Focus C-Max 2.0 TDCi, 1.8 16V Duratec/VW Golf V 2.0 TDI, 2.0 FSI

głębiej jednak niż na 1/4 jego długości. Z przodu przy prędkości 65 km/h nadmiernego ryzyka nie stanowiła bariera zachodząca w 40% na auto. Jazdę ułatwia bardzo czytelna konsola środkowa (mieliśmy też podający komendy głosem system nawigacyjny). Łatwo dobrać pozycję za

Konfrontacje: Alfa Romeo 147 1.6 TS Distinctive/Audi A3 1.6 Ambition/BMW 316ti Compact

GTA (250 KM) za 142 900 zł i dwie jednostki Diesla - 1.9 JTD (115 KM i 140 KM). Z ręką na sercu wszystkie wymienione silniki można polecić, zwłaszcza diesle. Audi na razie ma w ofercie dwa silniki wysokoprężne 2.0 TDI (140 KM) i 1.9 TDI (105 KM) i dwa benzynowe - testowany 1.6 oraz 2.0 FSI z

Jakie paliwo do Golfa V 1.4 fsi

Hej,mam pytanie, jakie paliwo lać do silnika 1.4 fsi w Golfie V? auto jest z 2006 roku i dotychczasowa - pierwsza właścicielka - lała Pb 98. Czy lać dalej Pb98 czy mozna się przestawić na Pb95? Z góry dzieki za rzeczowe odpowiedzi. Pozdawiam

Re: Jakie paliwo do Golfa V 1.4 fsi

Silniki fsi, z uwagi na swoją konstrukcję wymagają paliwa o niskiej zawartości siarki. Nie musi to być koniecznie Pb98, może być jakaś inna benzyna, która spełnia ten warunek, a spełniają go również niektóre Pb95. Praktycznie każdy koncern na swoich stacjech sprzedaje taką "lepszą" PB95 z

Re: Jakie paliwo do Golfa V 1.4 fsi

Jeśli bedziesz lał 95,nie stanie się NIC,ale charakterystyka tego FSI jest bardziej dostosowana pod 98-bezpośredni wtrysk,dość duży stopień sprężania i możliwość dobrego wykorzystania 98. Podsumowując,zostałbym przy 98:) Pozdrawiam

Re: Jakie paliwo do Golfa V 1.4 fsi

Jawnie do takiego paliwa przyznaje się Statoil choć ostatni wycofał ze sprzedaży bezsiarkową E95 (98 ciągle w sprzedaży). -- Proud to be 100% Nasza-Klasa free.

Re: Golf 5 1,4 FSI czy 1,6 FSI

jak dziki a 1.8 spalal normalnie i koncowy efekt byl taki ze 1.8 wzial moze ze trzy dziesiate litra paliwa wiecej niz 1.4 a jaka roznica w osiagach jaby co a i przy wlaczonej klimatyzacji nie ma takiej roznicy w osiagach. Pozdrawiam

Re: Jakie paliwo do Golfa V 1.4 fsi

otwórz klapkę wlewu paliwa i zobacz, co jest napisane na jej rewersie :-) -- you will start out standing proud to steal her anything she sees na sam dół

Re: Jakie paliwo do Golfa V 1.4 fsi

Jemu nie chodzi o to, jakie się powinno lać, tylko czy można lać 95, a najlepiej rozwodnione z wodą, bo taniej.

Golf 1.4 FSI .... 95 czy 98 oktanów ??

Witam, jestem od niedawna szczesliwym posiadaczem nowego golfa 1.4 fsi 90 KM. Mam tylko dylematat jakie paliwo powinno sie do tego silnika stosowac. Na wlewie do baku i instrukcji jest napisane ze 95 oktanow, natomiast do silnikow od 1,6 pojemnosci zalecaja juz 98 oktanow... jezdze obecnie na

Re: Golf 5 - jaki silnik 1,4 FSI czy 1,6

Plusy 1,4 - nizsza stawka przy ubezpieczeniu (argument ten slabnie jednak jesli masz duze znizki za tzw. bezszkodowosc) + minimalnie nizsze zuzycie paliwa przy spokojnej jezdzie. Plus 1,6 - przy masie Golfa V (1250 kg o ile pamietam) to po prostu optymalny silnik benzynowy do spokojnej

Re: FSI - nowe silniki benzynowe

Nie mam FSI bo nie jestem fanem VW ale w oparciu o to co mowi sasiad o golfie V fsi jest to raczej technika przyszlosci niz terazniejszosci. Auto jest bardzo wrazliwe na paliwo a u nas chrzczonego paliwa jest sporo. Spalanie jest podobne jak w golfie IV 1.4 jakiego sasiad mial wczesniej wiec

Re: bezpośredni wtrysk benzyny a ropy

o jakich oszczędnościach w zużyciu paliwa tu mówimy? spali 4,3 zamiast 4,4? jak wyjmą jedną torbę z zakupami, to tyle samo zaoszczędzą. chyba, że chodzi o ten certyfikat ULEV. czyli GDI nie ma na niego szans, bo nie ma turbodoładowania?? rzeczywiście mnie przymuliła, bo nie fersztejen. a

Re: bezpośredni wtrysk benzyny a ropy

amatorski napisał: > o jakich oszczędnościach w zużyciu paliwa tu mówimy? spali 4,3 zamiast 4,4? jak > > wyjmą jedną torbę z zakupami, to tyle samo zaoszczędzą. Równie dobrze mógłbyś podważyć sens bezpośredniego wtrysku w dieslach. Przecież diesle z komorą wirową pracowały

Re: Toyota Avensis II jest malo oryginalna...

Ciekawa propozycja.Mnie się podoba.Jednakże niektórzy sądzą,że jej sylwetka niewątpliwie masywna i muskularna to ukłon w strone gustów niemieckich. Silnik 1.6 -za mały Silnik 1.8-optymalny do normalnej jazdy,b.dobre przyspieszenie 10,3 s do setki, jestem ciekaw jaką elastycznością popisze się

Re: Alpina D3 vs A4 2.0 TFSI - mój ulubiony przyk

traktorzysta napisał: > Inne przykłady to 535d vs E350 , 335i vs 335d , 2.0 TDI vs 2.0 FSI , 2.0 TDI > 170 KM vs 1.4 TFSI 170 KM , 320si vs 320d itd. To dotyczy nowych ,ale > używanego diesla bym nie kupił . Ludzie z UE cieszą się z diesli i gazu, > bo muszą przecież płacą za

Re: Audi wprowadzi dużą turbobenzynę (?)

. Tak samo jak 1.4 TSI 140 PS jest lepszy od 2.0 FSI (0-100 to samo , pali o 1,15 litra mniej , przebieg mocy znacznie korzystniejszy, przeważnie można taniej ubezpieczyć a i bardziej skomplikowany silnik najpewniej generuje wyższe koszty serwisowe, z czego koncerny są bardzo zadowolone), tak samo ~3

Re: Rzeczywiście pierdzi jak trabant . Może to wi

zwyklego silnika 1.6 to tylko i wylacznie sposobem wtrysku paliwa ,prosty mechaniczny wtrysk zastapil primitywny gaznik jaki w tamtym okresie byl stosowany.Powiem ci wiecej ten silnik praktycznie bez wiekszych zmian byl stosowany jeszcze w samochodach z 96r z oczywistych wzgledow ze

Re: Jaka masz bude i silnik w S?

robili kiedyś t > est 2.0 tsi - po 100 tys. rozebrali go na części - praktycznie zerowe zużycie. Nie zuzycie mnie martwi - to nie jest pojemnosciowo maly silniczek a I turbine nic nowego - wiec do paska 1.8/20 TSi spoko - ale 1.0/1.2/1.4 raczej bym nie chcial.... Ale sam wtrysk I koszty paliwa

Re: jaki bastion pada?

wogóle mówisz? Był taki okres, zupełnie niedawno, że nawet VW odpuścił 1.8T i wyskoczył z 2.0fsi n/a. Te wszystkie tsi, 1.6T, etc to jest margines. W 2-3lata rewolucji sie nie robi (chyba że w wyobraźni nastolatka). > > > a z innej beczki to kiedy wreszcie diesle przestaną hałasować

Re: 2616 kilometrów na jednym baku!

nadmuchali w kola, przeciazyli, itd, itd. Tradycyjna odpowiedz tej firmy jak cos sie nie zgadza z wizerunkiem jaki glosza. Pora na moje wlasne doswiadczenia. VW polo1,4FSI kontra Honda Accord 2,4 I-VTEC. I zgadnijcie ktory mniej palil - Honda i to kombiak. Drugie doswiadczenie. Volvo S80 D5 automat, 205KM

Re: Pozwól ludziom wybrać

przy poślizgach albo zjechaniu na drugi pas na łuku drogi. To właśnie jest wynik miękki samochód kompaktowy + siliczek 1.2 czy 1.4 75 KM + 5 osób na pokładzie ważących 400 kg. Na łuku nie zwalniają bo przecież na prostej rozpędzenie się zajemie im pare minut i stracą ileś tam paliwa na to. Więc

Re: Audi wprowadzi dużą turbobenzynę (?)

rezultowac obnizeniem normowego zuzycia paliwa o ponad litr. W porównaniu do zwykłego 3.2 FSI. Ciekawe, czy faktycznie im się uda, zrobić silnik o 50 koni mocniejszy, który mniej spala. *** Tu inne przykłady kompresorów, przebieg krzywej momentu cienki w porównaniu do biturbo BMW