1 4 tsi awarie

Piotr Mokwiński

Kupujemy używane: Ford Kuga I kontra VW Tiguan I. Solidne SUV-y z napędem 4x4

Kupujemy używane: Ford Kuga I kontra VW Tiguan I. Solidne SUV-y z napędem 4x4

Moda na SUV-y i crossovery trwa w najlepsze. Od wielu lat, więc na rynku wtórnym znajdziemy sporo ciekawych propozycji. Wciąż dużym wzięciem cieszą się pierwsze generacja Forda Kugi i Volkswagena Tiguana. Kompaktowe SUV-y produkowane w niemieckich zakładach zaskakują pewnością prowadzenia i charakterem.

Skoda Yeti (2009 - ) - opinie Moto.pl

Wciąż produkowana Skoda Yeti nie cieszy się w Polsce dużą popularnością na rynku nowych samochodów, lecz jako używaną pozycję warto ją rozważyć

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

Zestawienie najbardziej awaryjnych silników było najczęściej czytanym materiałem w roku 2014

Volkswagen Golf Cup | Rusza nowy sezon

Volkswagen Golf Cup | Rusza nowy sezon

). Wśród zawodników znajdzie się także Rallycrossowy mistrz Rosji. Pełna lista kierowców Volkswagen Golf Cup 2015 przedstawia się następująco: 1. Arriola Sebastian, Gwatemala 2. Artemyev Aleksandr, Kazachstan 3. Dudek Jerzy, Polska 4. Egorov Artur, Rosja 5. Fahnauer Manuel, Niemcy 6. Fluch Marcus, Szwecja

Statystyka w służbie klientów

. W przedziale 20-34% ocena to 3 gwiazdki, za ryzyko przekraczające 45% przyznaje się tylko jedną gwiazdkę. Przy testach bocznych procentowe progi wynoszą odpowiednio mniej niż 6% (5 gwiazdek), 6-10% (4 gwiazdki), 11-20% (3 gwiazdki), 21-25% (2 gwiazdki) i więcej niż 25% (1 gwiazdka).Testy NHTSA są

Re: problem z 1.4 tsi golf V

Współczuję. 1,4 16V 100 KM w Polo: 10 lat i żadnych awarii silnika a moc niewiele mniejsza co w Golfie TSI 122KM i przyspieszenie podobne bo Polo jest lżejsze od Golfa...o cenie 5 razy niższej nie wspomnę :-) Pozdrawiam:) Ps. Wujek dobra rada: Trzeba Sprzedać Impotenta:)

Re: fantastyczny 1.2 TSI

kieszeni za kilka tysięcy - ostatni VW w tej rodzinie. Niech się bujają leszcze, postoję. O awariach w 1.4 TSI z litości nie przypomnę.

Re: VW Jetta 1.4 TSI 90kW

Czyżby: forum.vw-passat.pl/showthread.php/55231-Bardzo-g%C5%82o%C5%9Bna-praca-silnika-1.4-TSI-122-po-odpaleniu

Re: Golf V 1.4 tsi gaśnie podczas jazdy

Też mi się wydaje, że to jakaś pierdoła typu poluzowany przewód albo uszkodzony czujniczek powoduje ten problem. Niemożliwe, żeby to była jakaś poważna awaria.

Re: Caddy 1.2 TSI - pierwsza poważna awaria.

Turków po kebabie) > a do 5 lat wolno tylko 1 x w tygodniu. Dlatego dopiero auta powyzej 5 lat możn > a nazywać wypierdzianymi. Bajki o wypierdzianych używkach wymyślił jakiś gość bo koledzy się z niego śmiali że kupił nówkę w salonie po 3 latach okazało się że jego rydwan się zepsuł

Re: fantastyczny 1.2 TSI

się tarcze. Nasze flotowe TSI wszystkie maja ponad 100 000 km bez żadnej awarii (4 x 1,2 TSI Fabia, 4 x 1,4 TSI Octawia, 1 x 1,8 TSI Superb) i są przewidziane na 250 000 km. Później do sprzedaży, a Skoda sprzedaje się w ciągu 1-2 tygodni i najczęściej kupuje ja ktoś z firmy dla siebie lub żony

Re: fantastyczny 1.2 TSI

4 letniego) użytkuję. Ale jakość serwisu opla to porażka, totalna porażka. Zero obsługi posprzedażnej. Do momentu podpisania umowy - bajka. Później masakra. Ciekawostka - w moim oplu nie było żadnej, najmniejszej choćby awarii silnika (aktualnie przebieg chyba w okolicach 120kkm). Może dlatego, że

Re: TSI 1,2 czy stary silnik 1,6 w Golfie 6?

Ja na Twoim miejscu brałbym 1.6. Jednostka sprawdzona, prosta jak budowa cepa, bezproblemowa. W razie awarii łatwa i tania w naprawie. Sam użytkuję TSI i jestem bardzo zadowolony, jednak 1-wszej partii z nowym 1.2 TSI bym nie wziął. Niby to samo co 1.4, tylko mniejsze, ale... no właśnie, nigdy nie

Re: Spalanie tsi - film

> sprawy, dlatego samochód sprzedałem by uchronić się przed kolejnymi kosztami. > i wiele wiele innych > Wszystkie opisy dotyczą silnika VW 1.4 16V 75KM Cóż ...może autor tamtej opinii kupił zajeżdżony egzemplarz i stąd te awarie...? Ja kupiłem zadbany 9 letni samochód więc przez rok jazdy

Re: Volkswagen Passat Variant 1.8 TSI | Za kierow

No to nieźle Waldemar. 200 tyś i jedynie awaria pompowtrysku za 4 tyś pln:) Pikuś:) Mój mondzio 1.8 TD zrobił ponad 200 tyś bez ŻADNEJ awarii silnika! Ale poczekajmy dalej - już niebawem się zacznie:) Oczywiście u Ciebie, bo u mnie nie ma co się zepsuć:)

Re: Volkswagen Golf Variant 1.4 TSI - pierwsza ja

Mam Golfa V kombi z 2008 roku 1,9 TDI z przebiegiem ok. 120 tys km. Czytając Wasze teksty o awaryjności VW mogę tylko życzyć każdemu tak niezawodnego auta. W trakcie tego przebiegu nie miałem ani jednej awarii. Tylko serwisy okresowe, klocki itp. Największe wydatki jakie ponoszę co ok. 50 tys km to

Re: LPG dla TSI | Eksploatacja

Tyle kasy wywalić w TSI i jeszcze się potrafi zepsuć...lepiej kupić 5 letnie zadbane Polo ze skromnym silniczkiem 1,4 80 KM bez żadnego Turbo i jeździć bez awarii a w kieszeni zostaje nam 40 tysiaków ;-) i kto jest głupi? Hehe

Re: Spalanie tsi - film

wiele innych Wszystkie opisy dotyczą silnika VW 1.4 16V 75KM -- "w internecie każdy może być kim chce, a wielu wybiera bycie idiotami"

Re: Spalanie tsi - film

jest objawem poluzowania się łańcucha, ale jeszcze nie po > ważnej awarii silnika. a ja jestem sprytniejszy...kupiłem Polo ze sprawdzonym silnikiem 1,4 16V 75 KM ...zaoszczędziłem 35 tys.zł w porównaniu do nowego auta i śpię spokojnie bo ten silnik awarii nie ma:)

Re: chipowanie vw golf v 1.4 tsi 140KM

). www.heron.net/en/produkte/quickfinder/918/VW_Golf_V_TSI/1/Chiptuning/ Swoja droga, znajomy zlecil wykonanie chiptuningu do 210KM w Holandii. Majster tlumaczyl, ze jesli chce uniknac skrocenia zywotnosci silnika lub awarii, powinien korzystac z tej mocy max przez kilka minut. Praktycznie wylacznie do wyprzedzania. Te silniczki nie nadaja sie do rajdowania

Re: Volkswagen: wycieki w 2.0 TDI

Moje Polo ma 140 tys.km i zero awarii silnika ....mam 1,4 benzynowca....bezawaryjna bestia ....nie to co TSI....utopić w TSI 60 tysiaków i się psuje - to trzeba być frajerem....żal.pl

Re: Nowa Octavia 1.4 TSI - 8,5 s. do setki

Octavia 1,2 TSI 85 KM ma dużo lepsze osiągi (nawet do 20%) niż : Auris/Corolla 1,3 99 KM Civic 1,4 100 KM Astra 1,4 100 KM Fokus 1,6 85/100 KM i30/Ceed 1,4 100 KM i przy okazji pali ok 1 l mniej na 100 km Mamy w firmie auta rp 2011 (Octavia II FL, Fabia) 1,4 TSI 122 KM i 1,2 TSI 85 KM z

Re: fantastyczny 1.2 TSI

Testy - testami. Rzeczywistość - rzeczywistością. 3 rok "katuję" dostawczego VW caddy z 1.2 TSI (wersia 104KM). Co prawda już o tym wspominałem, ale wspomnę raz jeszcze - mimo dostawczego charakteru samochodu - silnik wybrałem w pełni świadomie. Po pierwsze z racji tego, że wydawał mi się on

Re: fantastyczny 1.2 TSI

z ludźmi którzy tam pracują i zawsze mam wrażenie, że są mi cholernie przychylni. Oczywiście teraz przeglądy robię już u znajomego mechanika, ale do wieku 5 lat, mimo wszystko wykonywałem je w tym konkretnym ASO - w razie W. Z tym 1.4 TSI to też jest ciekawa kwestia, bo wygląda właściwie tak samo

Re: TDI vs TSI

w moim Polo 1.4 16V na trasie przy wysokich obrotach olej szybko znika...pół litra na 1000 km ale poza tym żadnych awarii... tylko dolewki...na rok 4 litry się doleje:) -- Tak. To prawda że moje poglądy są oryginalne...ludzie mi tego zazdroszczą bo też by tak chcieli, ale nie potrafią, więc

Re: Volkswagen Passat Variant 1.8 TSI | Za kierow

A mi wczoraj, w moim "plebejskim" z "najgorszym silnikiem 2.0 TDI 140 KM" silnikiem stuknęło 200tkm w 4 lata. Jedyna !!! awaria to wymiana 1 - słownie jednego - pompowtrysku! Pozdrawiam frustratów których nie stać na passata. Ja też kiedyś taki byłem. Ale B5 skutecznie zachęcił mnie do B6, a B6 nie

Re: Volkswagen: wycieki w 2.0 TDI

a moje stare 12 letnie poczciwe Polo 1,4 benzyna trzyma się dobrze...zero awarii silnika !!!...nie to co nowe TSI i TDI 2.0 ;-)

Re: fantastyczny 1.2 TSI

Czynnik ludzki na pewno ma na to wpływ, ale myślę, że chyba najbardziej chodzi o konkretny egzemplarz silnika. W 1.2 tsi mam rozeznanie, bo takowego posiadam, natomiast jeśli o 1.4 tsi chodzi, to ma go tylko jeden mój znajomy w golfie VI. Kupił używkę o niewielkim przebiegu (coś koło 60kkm), do tej

Re: Skoda Octavia 1.2 TSI DSG | Za kierownicą

Dlaczego nie dadzą tu porządnych i prostych jednostek 1.4 i 1.6 bez doładowania? to naprawdę mógł by być dobry wybór. Może te stare 1.6 jest nieco paliwożerne ale tym silnikiem można i pół miliona nakręcić bez awarii! Nawet jak 1.2 okaże się trochę bardziej oszczędny przy określonym profilu trasy

Re: Skoda Fabia RS | Długi dystans - 11 395 km

@1.4 TSI = żenada A ile silnikow z wszystkich uzytkowanych ulegla awarii? Przeciez wiadomo, ze pomocy na forach szukaja glownie ludzie, ktorych samochody maja jakies usterki.

Re: silnik 1.4 FSI volkswagena-wasze opinie

To znana sprawa, może w Polsce zdominowanej przez niemiecka prasę motoryzacyjną starano się zbytnio o tym nie pisać, ale wystarczy wrzucić w przeglądarkę hasło: awarie silnika 1.4 tsi. Oczywiście pisze się o tym, ze turbodoładowane silniki VW zostały poprawione, ale nie do końca. Szwagier pracuje w

Jaki wybrać silnik. TSI czy TDI?

Zastanawiam się nad kupnem nowego Tiguana. Na pewno interesują mnie dwa silniki: 2,0 TDI 140KM oraz 1,4 TSI 150 KM. Napęd na przednią oś (nie będę tym jeździł w terenie, a mam pewne powody wiążące się z ładownością i rozmiarem samochodu). Nie ukrywam, że względy ekonomiczne również mnie

Re: Spalanie tsi - film

: Silnik 1.4 TSI jest obecny w samochodach marki Skoda od 45 tygodnia 2008 r. Trafił do nich już po modyfikacjach przeprowadzonych w obrębie koncernu. Przypadki niedomagań tego wariantu jednostki napędowej nie dotyczą Skód. Do tej pory odnotowano w Polsce 10 przypadków uszkodzenia silnika na blisko 14 tys

Re: Golf V 2.0 TDI vs 1.4 TSI - diesel się nie op

realnie konkurujący z 2.0 TDI TSI to silnik tylko z małą turbosprężarką, bez żadnej zmiennej geometrii łopatek (element turbiny każdego nowoczesnego diesla - miejsce podatne na zapiekanie/zapychanie sadzą i awarie), nie ma dodatkowego kompresora i skomplikowanego obiegu powietrza ładującego z

Re: Volkswagen: wycieki w 2.0 TDI

@o a ja wolę przejechać 250 tys.km słabym silnikiem 1,4 60KM bez awarii niż szaleć 50 tys.km silnikiem 1,4 TSI 160 KM gdzie pasek świszczy i tłoki pękają a silnik do wymiany i jeszcze utopić za to 60 tys.zł ....Nie jestem FRAJER ;-) Jak zechce poszaleć to skoczę na bungee albo na spadochronie a

Rekordowy rok Skody

Volkswagen oficialnie przyznal, ze zla jakosc lancuchow rozrzadu mogla byc przyczyna awarii silnikow 1.4 TSI. Poddostawcy czesci dla VW wykorzystywali do produkcji lancuchow wyeksploatowanych maszyn, przyczyne usunieto. Volkswagen podaje, ze zanotowane przypadki awarii mieszcza sie w "niskiej

Re: Toyota Auris 2010 | Pierwsza jazda

Mam od miesiąca- zastanawiałem się nad golfem tsi. Auris jest tańszy, lepiej wyposażony, silnik 1,6 valvem. jest moim zdaniem oszczędniejszy niż 1,4 tsi 122km. Oba są wygodne, golf lepiej przyspiesza, bo od niskich obrotów. Auris rozpędza się dopiero powyżej 4k. obrotów. Na pewno nie żałuję

Re: Ofensywa Volkswagena

") www.auto-swiat.pl/1-silnik-14-tsi-kusi-osiagami-ale-grozi-powaznymi-awariami forum.vw-passat.pl/threads/44794-Problem-z-1-4TSI-Turbo-Kompresor

Re: Fakty...skoro jest tak dobrze....

> ot część prawdy o downsizingu... i czy ma coś z nim wspólnego sam sobie odpowie > dz. Brednie. To nie jest prawda o downsizingu, tylko awarie silnika 1.4 TSI. Czekam, napisz jaki ma zwiazek downsizing z rozciaganiem lancucha.

Re: VW Passat pytanie o silnik

zastanowiłbym się nad 1.4TSI i 1.6TSI. Sporo tańsze i sporo mocniejsze od odpowiedników TDI. Za różnicę w cenie przejedziesz mnóstwo kilometrów.

Re: silnik 1.4 FSI volkswagena-wasze opinie

awarie jak 160 KM, ale wbrew temu co pisze się w należącej do Niemców prasie motoryzacyjnej wciąż nie wszystko w silnikach 1.4 poprawiono. W jednym tylko autoryzowanym serwisie pod Warszawą w maju trzeba było wymienić 6 silników 1.4 TSI.

Re: Superb vs Talisman - czy jeszcze cos?

(www.auto-swiat.pl/eksploatacja/1-4-tsi-grozi-powaznymi-awariami/grxb9) albo cholera pt lewe oprogramowanie w dieslu.

Re: Volkswageny do serwisów!

Viva VW - masochizm polskich fanom wzrośnie. Jak zawsze wbrew racjonalnym przesłankom, że ich kultowa "jakość" to ściema dla ubogich. Więcej awarii, więcej rozpieprzonych silników a polski frajer pokocha cię jeszcze bardziej Volkswagenie Zaraz zaraz 1.4 TSi brzmi znajomo... silnik roku może

Re: vw czy renault

PS Pewnie, że z awariami może być różnie w konkretnych przypadkach, co nie znaczy, że należy polecać silniki niegodne polecenia, zwłaszcza te które palą dużo więcej niż producent obiecuje - jak 1.4 Tce Renault i 1.4 TSI VW (w nieco mniejszym stopniu). -- Mam swój gust, któremu nic do tego i

Re: Superb i Yeti jak gorące bułeczki

>Szczególną popularnością cieszy się jednostka 1.4 TSI o mocy 122 KM, która jest >doskonałym kompromisem pomiędzy silnikami 1.2 TSI, a 1.8 TSI Cieszy się popularnością do czasu aż nie zepsuje się (wg. VW bezobsługowy) mechanizm rozrządu. To prawdziwa plaga w tych silnikach. Jak już

Re: Volkswagen: wycieki w 2.0 TDI

Silnik 1.4 TSI kusi osiagami, ale grozi poważnymi awariami. Downsizing jest przyszłościową koncepcją, ale chyba jeszcze nie w pełni dopracowaną. Przykład? Benzyniak 1.4 TSI ? nowoczesny silnik, który potrafi być bardziej kłopotliwy w eksploatacji niż... niejeden zajeżdżony diesel! Jednostka 1.4

Re: Golf VII czy Focus MK3 - prośba o pomoc.

Octavie 1,4TSI 122 KM (0-100 poniżej 10, v-max powyżej 210) oraz Superba 1,8TSI 160 KM. Wszystkie 9 aut przejechało w sumie (maja po ok. 2 lata) 1000 000 km bez żadnej nawet najdrobniejszej awarii. Ja jeżdżę Octavią II FL 1,9 TDI 105 KM 2010 i chętnie bym się zamienił na TSI bo jazda turbobenzyna to sama

Re: Jakie upusty na zakup nowego golfa 1,9 tdi

relację ceny do wyposażenia. Sam zamówiłem Golfa V z silnikiem 1,4 TSI. A diesla nie wziąłem dlatego że: a) był droższy b) mam już diesla i wiem jakie awarie go mogą trapić c) ostatnio cenię sobie cisze wewnątrz samochodu Golf VI z takim wyposażeniem jak moja V byłby droższy o około 6 tys zł. Mam

Re: Pierwszy taki silnik roku

Ale sobie teorie wymyśliłeś... Wpisałem w Google: www.google.com/search?q=1.4+tsi+awaria ... i otrzymałem kupę narzekań na... skrzynię biegów (manualną), a nie na silnik. A przecież byłyby raporty o usterkach, bo tego idzie

Re: Golf 7 - zakonczenie .

Przy takich przebiegach braliście benzyniaki ? Nie wiem jak siódemka, ale w 2011 w firmie pojawiły się dwa golfy z silnikami 1.4 tsi 140 KM. Miały służyć do jazdy po okolicy i ew. zastąpić inne auto w razie awarii. W jednym przy niespełna 70 tys. wymieniono silnik /serwis w Nadarzynie nie palił

Re: Škoda Octavia (1995 - 2005) - szczęściara

Mam Octavkę 2009 czyli kupioną nówkę igłe z salonu. Przejechałem 40000 tys. km. Samochód godny polecenia TSI 1,4 w benzynie umiarkowne spalanie i wystarczająco pod nogą. Ale na gwarancji wymieniłem napinacz rozrządu i naprawa wycieku oleju z końcóki przewodu, myśle że te awarie po tylu km. nie

Re: zaleta diesla, o której rzadko mówimy

gzesiolek napisał: > Wierze, ze uda sie uzyskac niezawodnosc na poziomie 200-300tys i 8 lat VW spieprzył 1.4 tsi 122 KM - a to i tak te z początku produkcji, pozostałe tsi spisują się świetnie, a ty wyskakujesz z 200 tys. i 8 lat ... Kolega ma 1.8 tsi - 5.5 roku. Zero awarii - chodzi

kolejny trol opłacany tym razem przez Skodę

Mamy w firmie auta rp 2011 (Octavia II FL, Fabia) 1,4 TSI 122 KM i 1,2 TSI 85 KM z przebiegami 130-150 k km i w żadnym z 8 szt. nie było robione turbo (nie było najmniejszej awarii). Średnie zużycie paliwa 1,4 ok. 7 l/100 km, 1,2 ok. 6 l/100 km. Auta u nas muszą przejechać min. 250 k km do

Re: Golf 7 - zakonczenie .

Miałem służbową Astrę i Focusa - w żadnym z nich nie było awarii przed 90 Mm, czego nie mogę powiedzieć o służbowych Octaviach 1.4 TSI w mojej firmie, w których wręcz jak zaprogramowane przed 100 Mm padły turbiny i puściły pompy wody, ale generalnie producenci starają się, żeby do tych 150 Mm nic

Re: Downsizing - awaryjność, wady i zalety.

No właśnie odeszliśmy od tematu. Jak twierdzisz Golfa 7 1,4 140 KM kupiłeś pod koniec 2012 roku czyli ponad dwa lata temu. Piszesz, że dokładnie nie pamiętasz awarii jakby to było dwa lata temu, a auto w momencie awarii miało przy prawe 100 000 km przebiegu. Ile to auto ma przebiegu obecnie 200 000

Re: citroen c-elysse czy renault clio zen

No widzisz. Zależy jak się trafi. Po awarii firmowego Golfa 1.4 TSI 140 KM dostałem"na chwilę" trochę ponad roczną C-piątkę i o dziwo okazało się, że nie tylko super wygodnie się tym jeżdzi, ale przez 3 lata i 110000 km ani razu nie zawiodła /ogólnie ma już 180000/ i w tym roku już prywatnie

Re: Te same technologie, te same materialy.

Nie chwale się, w Skodach to norma, że się nie psują. U nas są przewidziane na 300 000 km i do tego dochodzą bez awarii lub jedna drobną. Mamy 2,0 TDI i kilkanaście TSI i też nie ma problemu, a jeździ się rewelacyjnie np. 1,2 TSI w stosunku do 1,4 16V to bajka. Były problemy z 2,0 TDI w latach 2004

Re: Mieliście racje z tym zdalnym hackowaniem aut

> Nie bardzo rozumiem w jaki sposób to ma wpływ na moje użytkowanie auta? 2,0 TDI - pekajace glowice, scierajace sie kola napedu pompy oleju, wyeliminowane dopiero po dobrych kilku latach 1,4 TSI - rozciagajace sie lancuchy, pekajace tloki, wyeliminowane po kilku latach (i mam nadzieje

Re: Subaru Legacy 2.0 czy Toyota Avensis 1.8 benz

- 500 tys. km. Z jednorazówek zaś może co dziesiąty wytrzyma bez poważnej awarii 100 tys. km, a pali 3-4 l / 100 km więcej, niż ma w papierach. -- https://www.youtube.com/watch?v=AWrk80LRONE "I znowu sobie powtarzam pytanie: Czy to jest przyjaźń? czy to jest kochanie?"

Re: Downsizing ...

? www.auto-swiat.pl/1-silnik-14-tsi-kusi-osiagami-ale-grozi-powaznymi-awariami Chodzi o wykonanie a nie o to co było wcześniej. > Bo zwykłe 1.4 też było. Gdyby marketing stwierdził wcześniej że 1.4 to najwięks > za pojemność w golfie, to nie byłoby downsizingu! > > Pojmujesz? > Downsizing zależy od tego, co było wcześniej. I to jest głupie, bo

Re: UOKiK: 62 akcje serwisowe w 2010 r.

VW nie ogłasza akcji serwisowych bo po pierwsze jakoś udaje mu się unikać wpadek na masową skalę, a po drugie jak klient przyjeżdża z awarią to usuwają ją na bieżąco. np. mój znajomy miał usterkę rozrządu w Passacie 1,4 TSI tuż po gwarancji, pojechał i okazało się że naprawili to za darmo bo jakaś

Re: Media_Com w Tychach

Jestem w MediaCom od sierpnia br, posiadam opcję TSI standard, w umowie mam zapisane: "przepustowość 1/2 Mbps, wydajność 20 kB/s bez dodatkowych gwarancji", płatność 45,60zł/m-c. Muszę przyznać, że sierpień i wrzesień był tragiczny, bardzo wiele awarii, choć szybko reagowali po zgłoszeniu na nr

Normalnie traktować - czyli jeździć

, cechą TSI, lecz każdego innego silnika z turbiną, w szczególności TDI. Mam 1.8 TSI w Octavii i uważam, że ten silnik jest świetny. Choć oczywiście to nowa konstrukcja i nie wiadomo jak będzie za parę lat. Jeśli boisz się awarii, to kup 122 konny 1.4 TSI, tamten nie ma kompresora, tylko

Re: Samochody z innej bajki - Toyota na świecie,

wała i jak auto jeździ 5 lat bez awarii to już trzeba piać z zachwytu. Przebieg 500,000 km i więcej dla takiego 1.4 TSI jest przecież kompletnie nierealny...

Re: W sumie żadne odkrycie, ale długowieczność...

No i wprowadził - przez krótki czas była wersja z wadliwymi pierścieniami, przez co silnik brał olej (i to niemało), po czym - zgodnie z planem - się psuł. Tylko że to poprawili i teraz tsi oleju nie biorą. Podobnie nie ma problemów z rozrządem (był w starych 1.4 122 KM). Mam wrażenie, że trochę

Re: Więcej zdjęć nowej Kii Cee'd

wyłącznie silników 1.4 TSI, ale również coraz więcej doniesień jest odnośnie 1.2 TSI. Ale i z 1.8 TSI ludzie mają przeróżne problemy. VW oczywiście wypiera się. W razie czego kieszeń klientów to pokryje... Albo w sądzie reklamacje będą u co bardziej upartych klientów uznawać. Dziękuję za takie dziadostwo

Re: Jeśli nie turbobenzyna to co?

traktowanych zrobi te ćwierć miliona bezproblemowo... 2. To się jeszcze okaże. Bo masowe rdzewienie rozwiązała w 2006. Od 2012 rdzewieja jeszcze mniej. Ale ocenić będzie można po min 10latach... W 2022 wrócimy do tematu... 3. Auta grupy VW że starym poczciwym 1.6 mają na rynku wtórnym wyższe ceny niż 1.4 TSI

Silnik roku czy bubel dziesięciolecia?

Z reguły nie otwieram nowych wątków, ale tego tematu nie mogłem sobie darować. Pojawiła się opcja zakupu dla domowników nowego golfa 1,4 tsi 160 KM. Mniejsza o to, dlaczego akurat to auto. Ale skoro już, to swoim zwyczajem zaparzyłem kawę, nalałem szklaneczkę Dimple i zabrałem się do wertowania

Re: Downsizing - awaryjność, wady i zalety.

4slash napisał: > No właśnie odeszliśmy od tematu. > Jak twierdzisz Golfa 7 1,4 140 KM kupiłeś pod koniec 2012 roku czyli ponad dwa > lata temu. Piszesz, że dokładnie nie pamiętasz awarii jakby to było dwa lata te > mu, a auto w momencie awarii miało przy prawe 100 000 km

Re: Gwarancja Opel-FlexCare - czy jest sens kupow

W Golfie 1.4 TSI przy 47000 wymieniony został silnik, zresztą w drugim podobnie tylko przed 100000. Sporo drobniejszych spraw też naprawionych na gwarancji /parownik/. Niestety od paru lat nawet ongiś naprawdę mało awaryjne auta jak np. Volkswageny mają sporo awarii. Niestety turbo, masa

Przewaga dzięki technice.

AŚ test porównawczy civica 1,4 type s, z silnikiem i-VTEC, z audi a3 1,2 TSI. Obydwa z manualami. Audi rozłożyło civica kompletnie pod względem elastyczności rozumianej jako zdolność przyśpieszania na ostatnich biegach. 4,6 sek. różncy na 4 biegu (60-100), honda prawie o połowę dłużej! 7,9 sek

Downsizing - awaryjność, wady i zalety.

wygląda naprawdę? Czy macie jakieś informacje z pierwszej ręki o prawdziwych (a nie zasłyszanych u "wujka Józka") awariach tego typu silników? Jeśli tak, to co było problemem, jaki był koszt naprawy, przy jakim przebiegu, stylu jazdy, jakim serwisowaniu itp? 1.1. Awarie mojego 1.2 TSI Zacznę od

Re: Renault Fluence 2.0 16V | Długi dystans - 410

Że jak? jetta najlepsza? z 1.4 TSI może?:) www.auto-swiat.pl/1-silnik-14-tsi-kusi-osiagami-ale-grozi-powaznymi-awariami powodzenia. W tym segmencie jak miał bym bardzo

Re: Volkswagen Touran (2002 - 2010)

się białe, klamki się wycierają, tapicerka się przeciera. O awariach nawet nie wspomnę bo lista awarii 1.4 TSI i 2.0 TDI jest dłuższa jak stąd do Australii! Do tego nigdy nie wiesz co jest z geometrią twojego zawieszenia! To jakaś masakra gdy ciągle się zastanawiasz czy aby na pewno wszystko jest w

Re: Fakty...skoro jest tak dobrze....

nfplakto napisała: > Co ma rozciaganie lancucha do czynienia z downsizingiem? Tyle samo, ile rozsiag > niety lancuch w rowerze z bezposrednim wtryskiem. taaa... otóż kolego jako przykładowy przedstawiciel downsizingu vw-genowski motor 1.4 tsi cierpi na wiele delikatnie to

Re: Downsizing - awaryjność, wady i zalety.

Chwalenie się samochodem downsazingowym o przebiegu 100 000 km że jest niską awaryjność jest zabawne... tu nie chodzi o awaryjność tylko o żywotność.... Mój wolnossak volkswagena 1.4 16V 75 KM zbliża się do 200 000 km i przez ostatnie kilka lat odkąd jeżdżę nie miał żadnej awarii...wymieniam tylko

carfan, czas wreszcie przestać się kompromitować

przychodził na wykład o literaturze i usiłował coś komuś udowodnić. Porównanie na szybko Golfa 1.4 TSI 122HP 6b i Aurisa 1.6 132HP Valvematic: - spalanie Golfa: 6,3 l/100km, spalanie Aurisa 6,5 l/100km - przyspieszenie Golfa: 10,4 sek do setki, dla Aurisa brak danych testowych, producent mówi o 10 sek do

Re: Volkswageny i Audi do serwisów

...że wspomnę tylko niezawodną legendę 1,9 TDI oraz niewysilony benzynowy silnik 1,4 60 KM z mojego Polo - ponad 160 tys.km i zero awarii silnika...więc po co się upierać w zakupie nowego auta skoro można używane dużo taniej z niezawodnym silnikiem? To że ich już nie produkują nie znaczy że nie można ich kupić

Re: trafieni, zatopieni :-)

dostaje kopa po depnieciu... Ten jest szczególnym przypadkiem - w niskim zakresie obrotów przyspiesza jak 1.8. Więc pomimo tego że spodziewasz się jak powinno być, byłbyś zaskoczony. Poprzedni 1.4 jeździł gorzej. > Nastepne auto (zapewne Mazda 6 2.0, chyba ze wypuszcza 2.5 z manualem i zmniejs

I tu ciekawe porownanie by bylo

badyll napisał: > To i ja dorzuce swoje trzy grosze. Uzytkuje auto z silnikiem zaturbionym, tym 1 > 22km TSI. Wymieniałem cay rozrzad przy ponad 160 tys bo był juz głosny i nie ch > ciałem ryzykowac powazniejszej awarii. Koszt czesci całego rozrzadu to ok 4 tys Mnie ciekawi

Re: Volkswagen Passat | Karta wozu

: pozwijgo.pl/pozew/25/wtryskiwacze/ Ten silnik nigdy nie powinien trafić do produkcji, żenada co zrobił VW. Pozostałe usterki 'słynnego' diesla 20tdi zostały już tu kilkukrotnie wymienione. Silniki 1.4 TSI też nie są pozbawione wad, tutaj jeden z artykułów na ten temat

Das Auto, czyli sztuka wygrywania.

Wygrywania w konkursach, gdzie orzekają dziennikarze motoryzacyjni. W 2009 roku tytuł International Engine of The Year zdobył twincharger Volkswagena 1,4 TSI o mocy 160 KM. Mniej więcej rok temu pozwoliłem sobie wyrazić wątpliwość czy słusznie, biorąc pod uwagę niepokojąco dużą liczbę awarii

Skoda Fabia RS | Długi dystans - 13 585 km

Dla fanboy-ów tego silnika proponuję przejrzeć polskie i niemieckie fora gdzie aż huczy o tym szmelcu... Na początek polecam poniższą lekturę : www.auto-swiat.pl/1-silnik-14-tsi-kusi-osiagami-ale-grozi-powaznymi-awariami Na deser proponuję natomiast to: www

Re: Najbardziej niezawodne auta...

niemieckiej jakości i szczycić się przed sąsiadem :))) Silniki 2.5 TDI to chyba jeszcze większy niewypał niż 2.0 TDI. 1.4 TSI - no cóż wersje 160 KM lubią być wymieniane z powodu pęknięcia tłoków a reszta TSI kiepskie łańcuchy czy też odkładający się nagar w głowicy. 3.0 TDI też święty nie jest ale

Re: Skoda Fabia RS | Długi dystans - 11 395 km

: www.auto-swiat.pl/1-silnik-14-tsi-kusi-osiagami-ale-grozi-powaznymi-awariami Na deser proponuję natomiast to: www.motor-talk.de/forum/liste-aller-motorschaeden-golf-6-160-ps-t2783186.html Dla tych co im się nie chce czytać całości przytoczę w

Re: Fiat Freemont zamiast Journeya

Witam, tak tylko napomkne: 1. popijajac_piwo - dodge to nie GM 2. pawel182 - zgadzam sie ale pamietaj jeszcze o "prawie skali" 3. autko udane, niestety bez wiekszych szans na spory sukces, ale i tak lepsze niz owoce ostatnich 2 dekad w mariazu PSA w postaci ulysse 4. przynajmniej diesle beda

Re: Dlaczego Polacy nie lubią Skody?

1. Każdy kupuje co chce (wynika to z quasi zasady wolności funkcjonującej tu i tam, której zasad próżno by tłumaczyć co poniektórym osobom na tym forum) 2. Każdy ma różne doświadczenia z samochodami (w mojej rodzinie była Octavia 1 FL przez 9 lat i nigdy nie miała żadnej awarii) 3. Każdy ma inny

Re: Volkswagen Passat | Karta wozu

@test Ale o Passacie tu mowa. Golf VI faktycznie cieszy się nie złą opinią. Akurat te silniki 1.4 TSI to inna historia

Re: 3 cm?

...Volkswagen ma co prawda technologie TSI ale nadal sprzedaje benzynki bez TSI np. 1,4 85 KM lub 1,2...podobnie inne marki... Za to czas dobrych solidnych Diesli które robiły przebiegi 500 000 km bez awarii się już dawno skończył....teraz produkują tylko skomplikowane i wrażliwe Diesle w technologii Common rail

Re: Motodziennik: Nowe wcielenie Camry

mi ktoś znajdzie silnik benzynowy na turbinie z ostatnich 3 lat produkcji, który pojeździ te 300 tysięcy km bez awarii. Ch.uja, ostatnie dobre silniki robi Honda. Tyle w temacie. Wszystkim staje od tych 122 koni z 1.4 TSI czy tam 170 z TFSI, a nikt nie zastanawia się czemu firma mająca niesamowite

Re: renault scenic - wady

ergonomia i przód zupełnie nie do wyczucia, Touran - również słaby silnik 1.2 TSI lub słynący z awarii 1.4 - ale już droższy, Orlando - nie mieszczą się trzy foteliki, mały bagażnik, Verso - droga, plastikowa z małym bagażnikiem. Poza tym Grand Scenic wygrał w kategorii miejsca w 2. rzędzie - odległość od 1

Re: trafieni, zatopieni :-)

rozpędza i nabiera prędkości... Więc uwierz mi, w trasie od 80 do 120km/h Octavia 1.6 zbierała się znacznie słabiej niż Civic 1.4 (oczywiście mówie o wyciskaniu maksa)... bo jak w obu jechałeś na 5 to lepiej jechała Octavia, ale po redukcji... bez porównania... Przyznaje że przy 140km/h Civiciem sie

Re: Mały samochodzik do max 25.000 zł.

Jeśli przymierzysz się do nowego, a inne parametry zostają bez zmian (przebiegi, zasilanie gazem), to rekomendacja jest taka sama: 1) Corsa 2) Sandero 3) ewentualnie Fabia. Tylko budżet zamiast 25 będzie 50 tys :) Ad 1 Corsa 1.4 90KM Enjoy cennikowo 49 550. Trzeba dołożyć lakier i parę pierdół, ale

3-8-letni samochód 40-60% taniej niż nowy?

...lakier oryginał, szyby tern sam rok, opony też i markowe...klima...i do dziś zrobione prawie 50 tys.km...bez awarii...:) 3. Ogłoszenia prywatne Fabia 2008 r. 1.4 TDI 176 tys.km...mało pali...ale tyle się naczytałem o luzie na wale korbowym (śmierć dla silnika?) ....nie wszystkie mają tą usterkę ale

Re: Sandero

elastyczne i wymiata wiele "nowoczesnych" i > mocniejszych aut. Nawet jesli jakies auta pala mniej to i tak Dacia jest najta > nsza w eksploatacji (np wg badan niemieckich). > > na dzisiejsze realia moc 75 z 1.4 i 87 z 1.6 (to > > poziom Poloneza przecież) jest ponurym żartem

Re: Volkswageny będą tańsze

@ Piotrek Tak na marginesie, większość wydawanych w Polsce gazet motoryzacyjnych jest niemiecka, między innymi dla tego VW jest tak dobrze postrzegany w naszym kraju.... @Piotrek "Jesli twierdzisz inaczej, to podaj odsetek zepsutych silnikow 1.4 TSI w skali sprzedanych sztuk. Przeciez tych golfow

Re: Mazda to Mazda czy Mazda to Ford?

psy schodzi, ekoterrorysci, wszystko przez nich, ale to niemieckie to i tak pewnie sie psuje mniej niz inne... A pozniej chwalenie sie jakiego to bezawaryjnego Golfa 1,2 TSI bo dopiero po 90tys cos trzeba bylo robic... a te pogardzane japonczyki zwykle przejezdzaja i po 200tys bez najmniejszej

Re: Te same technologie, te same materialy.

4slash napisał: > Nie zgadzam się z tobą misiu. Moim zdaniem samochody są coraz bardziej dopracow > ane i bezpieczne. pamiętam jak mercedes W124 zastąpił poczciwą beczkę, znaffcy > mówili, że prawdziwy Mercedes się skończył, a właśnie W124 okazał się o niebo l > epszy od

Re: Producent ma powiedzieć jak długo pożyje pral

nowoczesne ekologiczne i oszczedne 1,4 TSI pali...tyle samo. Czyli ten 12-letni trzeba wyrzucić dosłownie na śmietnik i koniecznie zrobić nowy? To jest ekologiczne? A materiały, energia, praca ludzka? Ma to sens? Tak samo jak te trzy pralki co 5 lat zamiast jednej. Zupelnie szczerze - kupilbym auto

Re: Motodziennik: Sojusz Hyundaia z BMW

.6 Hyundaia a jaki TSI 1.4 VW. Hyundai znajomego 1,7 diesel 115 koni bez filtra cząstek stałych. 200k przebiegu ? nic, 2.0 VW kolegi ? 6 awarii. Ja mam 1.6 126 benzyna ? nic, kolega 1,4 ? 2 razy rozrząd ? 2000zł (bo pierwszy był gwarancyjnie - łańcuch się rozciągał), do tego turbo przy 120k, do tego droższe

Re: Sportowo i ekonomicznie

"dziecinne" i śmieszne. faktem jest jednak, że VW też "leci w gumę". Przykład : silnik 1.4 TSI stosowany w koncernie VAG (skoda, seat, VW, audi). Kto oglądał TVN Turbo n/t. ten wie o czym pisze. Silnik roku, a to przecież wielce nieudana konstrukcja VW - WPADKA !. I przy tym VW nie prowadzi żadnej, ale to

Re: Docierać, czy nie?

"postępowi w metalurgii" nie musi być docierany. Jasne że nie musi bo padnie po pierwszych 5000 km. Zwórccie uwagę że nagrody za silniki roku to sa dziennikarskie wyd,muszkina podstawie prospektów.Jak to możliwe że silnik roku dostaje jakas załosna paliwożerna wydmuszka 0.9litra Fiata albo te koszmarki 1.4

Re: Downsizing ...

mniejszego w miejsce wiekszego (1,2 zamiast 1,6, 1,4 zamiast 2,0, 1,8-2,0 zamiast V6 2,5-4,0)... Kazdy kto sie przesiada z 4 cylindrowego silnika wolnossacego jest mocno zdziwiony mozliwosciami pierdzidelka w niskim zakresie obrotow (sam bylem w szoku jak sie ze 1200kg auta 1,5 109KM, wsiadlem w 1100kg

Re: W kwestii zakupu nowego pojazdu

skrzynia ma wspolny obieg smarowidla w przekladni, sprzeglach (oj, pyl z tarcz) i sterowania z zaworami. Filtr w koncu daje ciala. Uzytkuje TSI 1,4 150 KM. Przebieg 20 000 km - 1 litr dolewki oleju. Dynamika calkowicie akceptowalna - utrudnieniem wyprzedzania sa wylacznie wysepki, mikroronda, ciagle linie

Re: I tu ciekawe porownanie by bylo

No cóż, na tę chwilę wygląda na to, że TSI od VW też się przesadnie nie psują. VW poleciał w kulki z TSI - w pierwszych modelach. Najbardziej jechano chyba po 1.4 który o ile się nie mylę został nawet silnikiem któregoś tam roku ;-)) Ja nie jestem zagorzałym fanem VW. Mam też samochody innych