1 4 tsi olej

Piotr Mokwiński

Kupujemy używane: Ford Kuga I kontra VW Tiguan I. Solidne SUV-y z napędem 4x4

Kupujemy używane: Ford Kuga I kontra VW Tiguan I. Solidne SUV-y z napędem 4x4

Moda na SUV-y i crossovery trwa w najlepsze. Od wielu lat, więc na rynku wtórnym znajdziemy sporo ciekawych propozycji. Wciąż dużym wzięciem cieszą się pierwsze generacja Forda Kugi i Volkswagena Tiguana. Kompaktowe SUV-y produkowane w niemieckich zakładach zaskakują pewnością prowadzenia i charakterem.

Omijaj je szerokim łukiem. To pewniaki, ale nie w tych wersjach. Mechanicy ostrzegają

Nawet w najlepszych modelach zdarza się czasem wersja, która po latach przysparza kierowcom ogromnych trudności. Wybraliśmy dzisiaj właśnie takie auta, a szukaliśmy wśród lubianych i chwalonych przez Polaków modeli. Na te "pewniaki" uważajcie.

Volkswagen Touran | Ceny w Polsce | Nowszy i droższy

Salony Volkswagena rozpoczęły przyjmowanie zamówień na nową generację Tourana. Przy okazji poznaliśmy wreszcie ceny odświeżonego minivana. Startują od niecałych 83 tysięcy złotych

Seat Ibiza IV vs. Chevrolet Aveo II - który wybrać?

Seat Ibiza IV vs. Chevrolet Aveo II - który wybrać?

. To 1.3 MultiJet o mocy 75 lub 95 KM. Gwarantuje przyzwoite osiągi przy spalaniu na poziomie 4 litrów w trasie. Ewentualna regeneracja turbosprężarki i wtryskiwaczy to koszt 1500 i 600 złotych za sztukę. Mechanicy zgłaszają jedynie problemy w postaci niskiej wytrzymałości sprzęgła (około 600 złotych

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

: Nissan: Patrol, Terrano, Navara, Caravan Nissan Navara, fot. Nissan   MOPAR Olej 10W30 5l oraz oryginalny filtr oleju Dodge... 0 opinii Podstawowe informacje o MOPAR Olej 10W30 5l oraz oryginalny filtr oleju Dodge Shadow (5l-10W30KPL

Co oferuje rynek w segmencie C?

Co oferuje rynek w segmencie C?

hybrydowa. Wersje nadwoziowe (wymiary, poj. bagażnika): sedan 4-drz. (4,64 x 1,78 x 1,48 m; 510 l) Silniki benzynowe: 1.2 TSI (105 KM), M6 1.4 TSI (122 KM), M6, A7 (DSG) 1.4 TSI (160 KM), M6, A7 (DSG) 1.4 TSI + silnik el. (170 KM), A7 (DSG) [Jetta Hybrid] Silniki wysokoprężne: 1.6 TDI (105 KM

Skoda Octavia | To już 20 lat na rynku!

Skoda Octavia | To już 20 lat na rynku!

dostępna jest także ekskluzywna Octavia L&K. Skoda zachęca klientów dużym wyborem jednostek napędowych i bardzo korzystnymi cenami: Do wersji Combi trzeba dopłacić około 4 tysięcy złotych. ZOBACZ TAKŻE: Skoda Octavia 1.4 TSI Elegance | Test długodystansowy Wykorzystana w 1996

Ecobrandy - moda czy biznes?

Ecobrandy - moda czy biznes?

osłony alternatora (Mondeo), - olej przekładniowy o niskiej lepkości (Mondeo). W wersji ECOnetic dostępne są modele: Fiesta, Focus i Mondeo, wszystkie z silnikiem 1.6 TDCi. Cena: Przykładowo Fiesta ECOnetic 1.6 TDCi 95 KM (3-dr.: 56 650 zł) ma niemal

Silnikowy zawrót głowy

Silnikowy zawrót głowy

. Niekwestionowanym królem w tej klasie jest jednak BMW. Zgodnie z hasłem "dla każdego coś miłego" wśród trzynastu silników przewidzianych dla "trójki" znaleźć można aż siedem jednostek benzynowych i sześć wysokoprężnych. Niezależnie od tego czy kierowca woli tankować olej napędowy, czy etylinę

Downsizing

Downsizing

kilka lat temu pomysł zamontowania silnika o pojemności 1,4 litra w aucie wielkości VW Tiguana brzmiał jak dziwny żart. Ale nie dziś. Ciekawostką jest, że jednostka 1.4 TSI jest doładowana na dwa sposoby. Silniki 1.4 TSI są już z nami od dobrych sześciu lat, jednak pod tym oznaczeniem kryją się dwie

Volkswagen Scirocco - powiało emocjami

. Nowe Scirocco może być napędzane przez jeden z czterech znanych nam już silników. Wszystkie są turbodoładowane, z czego tylko jeden (2.0 TDI), o mocy 140 KM, zasilany jest olejem napędowym. Prócz turbodiesla możemy natknąć się na 2.0 TSI (200 KM) lub 1.4 TSI (160 KM), który może występować z nową

Rusza Volkswagen Castrol Cup Poland

Rusza Volkswagen Castrol Cup Poland

. Rajd Dakar.  Volkswageny Race Touareg, których silniki były smarowane olejem Castrol Edge, trzykrotnie z rzędu w latach 2009, 2010 i 2011 wygrały ten ekstremalny i najtrudniejszy rajd w sezonie. W przyszłym roku Castrol będzie partnerem Volkswagena m.in. podczas startów

Re: bierze olej

Jedyna zaleta TSI, to ze są całkiem zwinne. Obecne 1.4 TSI buja Octavię do 100 w 8,5 s.

Re: VW 1.4TSI pytanie techniczne

Taki silnik wykorzystuje bezpośredni wtrysk paliwa do komory spalania lecz jest to funkcjonalnie zupełnie coś innego niż common rail. Wtrysk benzyny jest realizowany przy o wiele niższym ciśnieniu niż olej napędowy.

Re: fantastyczny 1.2 TSI

Caddy 1.9 TDI, przebieg oryginalny około 200tys km (auto od nowości), olej terminowo i jakościowo zgodnie z zaleceniem, obrócone panewki - tylko dlatego nie wyszły korby że kierowca wyczulony na dziwne stuki w silniku od razu zgasił. O jakiej obsłudze po sprzedażowej mówimy, remont z własnej

Re: VW 1.4TSI pytanie techniczne

mechanik1234 napisał: > Taki silnik wykorzystuje bezpośredni wtrysk paliwa do komory > spalania lecz jest to funkcjonalnie zupełnie coś innego niż common > rail. Wtrysk benzyny jest realizowany przy o wiele niższym ciśnieniu > niż olej napędowy. Na tyle to sie znam

Re: Turbomaluch, czyli 1.2 TSI w Polo

Realna cena Polo 1.2 tsi w miarę wyposażonego w Comfortline to 59kPLN, zwykłe 1.4 85 KM to ok. 54 kPLN. U kolegi 1.2 Tsi jeżdzi jako demostracyje i pali ok 8l przy dynamicznej jeżdzie i uwaga bierze olej od nowości. Branie oleju to nie tylko przypadłość 1.2 TSI. Osobiscie kupiłem 1.4 , 85 KM

Jak eksploatować TSI?

Pytanie jak w temacie. Silnik 1,4 150 KM, z kompresorem i turbiną, z 2011 r.; przy 38 tys. km zaliczył wymianę korbowodów (poprzedni właściciel przestrzegał zaleceń komputera sugerujących zmianę biegu) oraz jak to jest w zwyczaju łańcucha rozrządu. Jak użytkować auto z silnikiem TSI? To żeby unikać

Re: bierze olej

km. A TSI mamy w firmie (1.4) i wszystkie pala po 7-8l i KAŻDY miał robione turbo przed 100 000 km. Szajs na maxa.

Re: Octavia 1.4 TSI z LPG

emeryt u mnie w rodzinie jakoś inne odstają od skody :( Sam mam renowke i skode. Skode juz 2 z salonu 1 Octavia 98' 10 lat jezdzona 200tys przebiegu i przez te 10 lat wymienilem hamulce sprzeglo i wycieraczki z 10 razy + oczywiscie standardowe rzeczy jak olej zarówki itp. w 2008 kupilem Octavie II

Re: Zużycie oleju

Golf 7 1,2 TSI 180 000 KM - zużycie oleju ok. 0,7 l 10 000 km - niezmienne przez cały okres eksploatacji wymiany co 15k km - komputer pokazuje co 30k km Audi A4 1,4 TSI - brak bagnetu wskazania elektroniczne - cały czas pokazuje max. wymiana wg wskazań komputera co 15k km - zawsze się dziwią w ASO

Re: 1.2 TSI - trwałość łańcucha

Mój dobry znajomy ma VW Sirocco 1.4TSI 160KM i moja szczera opinia jeździłem, dynamiczne małe zgrabne auto, ale ja osobiście bym go sobie nie kupił, stosunek ceny do tego co otrzymujemy mnie nie przekonuje. Natomiast wszystko jest kwestią gustu. Jedni wybieraja takie auta inni inne, ich wybór. Mnie

Re: Volkswagen Golf Variant 1.4 TSI - pierwsza ja

Drogi mironie: Twoja wypowiedź zawiera jedną błędną teze że wszystkie używane to graty... Owszem,używane ponad graty często się psują,nie chcą odpalić itp... ale jeśli ktoś dba o swoje 8 letnie autko,wymienia regularnie olej,klocki,akumulator, nie robi dużych przebiegów to ono odwdzięcza mu się

Re: Bierze olej

Nie ma to jak nieaktualna mitologia. 1.4 tsi miało problemy na początku produkcji, później poprawili. W nowej wersji, 140 i 150 KM nie słyszy się w ogóle o problemach. 2.0 - jak zauważyłeś, wersja PD. Reszta jeździ i robi duże przebiegi. Jeszcze była seria 1.8, które brało olej i to całkiem sporo

Silnik TSI. Jak go traktować?

Rozglądam się od dłuższego czasu za samochodem. W końcu padło na Golfa, 1,4 TSI (140KM). I tu pojawiła się wątpliwość, bo sprzedawca na moje pytanie o awaryjność tych samochodów wspomniał coś, że kierowcy samo je psują przez niewłaściwe traktowanie. Czyli że "jechał, jechał, zjechał na

Re: seat tsi?

Jeśli możesz to napisz coś o tym silniku 1.4 tsi. Interesuje mnie ten 122 i 160 konny w VW. Jak z niezawodnościa tych silników, jakies najczęstsze usterki, czy nie biora oleju itp. Czy ten 160 KM nie jest za bardzo wyżyłowany? pozdrawiam

Re: Bierze olej

(delikatnie mówiąc) - a to 2.0 TDI PD, a to 1.4 TSI, a to cheaty przy pomiarach spalin. Więc chcę wiedzieć, bo w życiu nie miałem żadnego VAG-a - ok, miałem jeden VAG-owski silnik - w... Trabancie Polo ;) - czy one są faktycznie takie słabe, nieekonomiczne, awaryjne, biorą olej, żłopią benzynę i nie dają nic

Re: Silniki TSI

13. Mój dobry znajomy ma VW Sirocco 1.4TSI 160KM i moja szczera opinia jeździłem, dynamiczne małe zgrabne auto, ale ja osobiście bym go sobie nie kupił, stosunek ceny do tego co otrzymujemy mnie nie przekonuje. Natomiast wszystko jest kwestią gustu. Jedni wybieraja takie auta inni inne, ich wybór

Re: Oleje silnikowe o co tu chodzi?

, bo wyszło dobrze ale ja jestem ostrożny bo w biznesie różnie bywa. Jak wspomniałem auto zony jest wysłużone i wymaga wymiany to powód zakupu 1,2 TSi bo za 2 lata będzie to jej auto a na miasto wystarczy. Ma lepsze osiągi niż Insignia 1,8 130 KM i Astra 1,6 115 KM i 1,4 120 KM, porównywalne z Corollą

Re: oleje longlife -ufać czy wymieniać co 15tys k

Sadze, ze w 1.4 TSI nominalna objetosc oleju w ogole nie dotrwa do 30 kkm. Wiec i tak bardziej oplaci sie olej i filtr wczesniej wymienic, niz do zuzytego z osadem dolewac olej swiezy.

Re: Ceny starych aut

Jestem chodzącą reklamą TSI bo kolejne auto też ma TSI tylko 1,4 i 150 KM. Bardzo dobre silniki tylko olej max co 15k km i nie szaleć na zimnym.

Re: Próba autostradowa ciąg dalszy.

jeepwdyzlu napisał: > Zwłaszcza motor VW 1,8 tsi to chujnia dramatyczna... > Klemens wozi w bagażniku pewnie ze 4 bańki oleju na dolewki... > > > Tsi od 10 lat już nie biorą oleju.

Silnik VW TSI 1.4 wersja 122 KM - prośba o opnie.

Proszę użytkowników samochodów z silnikiem VWeja 1.4 TSI, w wersji 122 KM, o opinię na temat tego silnika. Interesuje mnie: - spalanie, trasa i miasto (styl jazdy), - eksploatacja (koszt przeglądów, częstotliwość przeglądów, wymian świec, oleju i filtrów, rozrząd itp.). Jak wygląda trwałość

Re: fantastyczny 1.2 TSI

był w Niemczech ale tez w Szwecji, po Polsce, Włochy itd zeby natrzaskac 40 tys w 6 msc to non stop ktos w redakcji musiał go męczyć na urlopie :) i jeszcze: po przejechaniu 10071 dolewka 1,5 l oleju 13449 kolejne 0,5 l 16685 kolejny litr 38802 kolejny litr. 4 l na 40 tys km. Masakra

Re: TDI vs TSI

w moim Polo 1.4 16V na trasie przy wysokich obrotach olej szybko znika...pół litra na 1000 km ale poza tym żadnych awarii... tylko dolewki...na rok 4 litry się doleje:) -- Tak. To prawda że moje poglądy są oryginalne...ludzie mi tego zazdroszczą bo też by tak chcieli, ale nie potrafią, więc

oleje longlife -ufać czy wymieniać co 15tys km?

Jestem po pierwszym przeglądzie mojego golfa 1.4TSI. Przegląd odbył się zgodnie z planem po 30tys km ale czytam i słucham, że oleje longlife to jest jednak ściema i warto zmieniać olej częściej. Z drugiej strony myślę sobie, że jakieś 90% właścicieli takich aut w krajach bardziej rozwiniętych ma

Re: VW Jetta 1.4 TSI 90kW

To ze łupi to nic. Nikt nie jedzie do ASO bo tam tanio, ale chodzi o jakosc ich uslug, w przypadku znajomego przerosla ich umiejetnosc doboru odpowiedniego oleju. Generalnie chodzi o to ze zadko sie tam zaglada, wlasciwie przez 10 lat tylko przeglady okresowe i naprawy z AC...

Re: Spalanie tsi - film

> dobrego paliwa, lać dobry olej i pamiętać o właściwym użytkowaniu silnika i nic > nie powinno się stać, w każdym razie nic przed 150-200 tys, w razie czego na a > legroszu kompletny silnik kosztuje około 2,5 tys ŁO MATKO! Ale macie problemy chłopaki...ja mam w moim Polo sprawdzony niezawodny

Re: oleje longlife -ufać czy wymieniać co 15tys k

Założyciel wątku pisał że ma golfa 1,4 tsi więc odniosłem się do tej jednostki. W pozostałych moich dwóch pojazdach 1.6/100 km stosuję zgodnie z zaleceniami producenta 5w/30 w cenie max 100 zł za 5l, wymieniane nie przekraczając max 20.000 mm. Oleje producenta motorcraft i dexos.

Re: fantastyczny 1.2 TSI

wymieniać co 30kkm (a często nawet więcej) - wrzucają między bajki. Zresztą w tym nowym (2.0 TDI) jest podobnie - też wymiana oleju wg wskazań, czyli przy moim stylu jazdy zazwyczaj 20-25kkm. Ale tutaj będę już nadgorliwy i olej będzie wymieniany co 15kkm. Tak na wszelki wypadek. A te nowe TSI (wszystkie

Re: fantastyczny 1.2 TSI

,5 l oleju bo zapala się żółta kontrolka poziomu tak jest za każdym razem jak w zegarku (raz pomyślałem, że pora na kontrolkę i się zaświeciła za 5 min). Skoda ma oczywiści również wady: - słaby lakier, podany na zadrapania - szyb a przednia dwa razy wymieniana bardzo cieńka pierwsza warstwa

Re: oleje longlife -ufać czy wymieniać co 15tys k

Różnica w cenie pomiędzy dobrymi olejami, a tymi z półki średniej to około 50 zł/ bańka. To jest około 30 gr. na każde przejechane 100 km. Przy zakupie samochodu za około 80.000 pln są granice oszczędności. Należy pamiętać, że w 1.4 tsi oprócz silnika (śrdniowysilonego) smarujemy też turbinę

Re: TDI vs TSI

.0 i 1.8) od 2012 kiedy to zmieniono konstrukcję pierścieni i tłoków oleju ponad miarę nie biorą. Problem brania oleju dotyczył starszych 1.8 i 2.0 (nie dotyczył 1.4 i 1.2) które miały za cienkie pierścienie. Problem jest obecnie rozwiązywany przez rozfrezowanie tłoków i wstawienie nowych pierścieni

Re: Golf V 1.4 tsi gaśnie podczas jazdy

> Może oprócz Alfy... ale Afla w tym względzie to klasa sama w sobie > i nie musi mieć turbo żeby się psuć! Ale przecież ten silnik się nie psuje. Psuje się - i to przeważnie wtedy, gdy ktoś leje jakąś gnojówkę zamiast oleju i nie pilnuje jego poziomu - wariator faz rozrządu, który w

Re: Bierze olej

vogon.jeltz napisał: > Ale ja się tak trochę bardziej serio pytam. Misiek twierdzi, że mu przy "wysoki > ch obrotach" na autostradzie siorbie olej, a ty piszesz, że przy prędkościach a > utostradowych Polo będzie mało ekonomiczne (ile wypije? 8? 9?). Dodatkowo VAG-o > wskie

Re: LPG dla TSI | Eksploatacja

opisywana w internecie, jedna z glownych przyczyn powstania mitu o 'usterkowosci TSI'. w moim przypadku wymieniony na gwarancji bez zadnego problemu, ale koszt bez gwarancji nawet 3 tys. - bierze troche olej, jakis litr na 10 tys, podobno typowa sprawa dla wszystkich silnikow TSI, 1.4, 1.8, 2.0, trzeba

Re: Turbomaluch, czyli 1.2 TSI w Polo

Widać AUTA jak LUDZIE ... różni są ... Moje Polo 1,2 TSI po 16 tysiącach ma średnie spalanie 5,67 a oleju nie bierze . Udało się osiągnąć na drogach lokalnych i krajowych -> 4,5 l / 100 km ( mały ruch ) W czasie lutowych mrozów na krótkich dojazdach w mieście wyszło 7,5 l/ 100km ( 4-5 km jazdy

Re: LPG dla TSI | Eksploatacja

1999 r. ma 140 tys.km przebiegu i żadnych napraw silnika nie miało...był tylko rozrząd wymieniony, amortyzatory, paski, filtry, ,akumulator, świece,hamulce...mam silnik 1,4 60 KM benzynka, co prawda nie ma dużo mocy ale jest bezawaryjny...w silniku to ja tylko olej zmieniam...haha ...a te nowoczesne

Re: no i wykrakali

Patrz, a cytowanym tekście napisali: "Otóż po 220 tys. km silnik 1.4 TSI ? a to już ten nowy, typ EA211! ? zaczął wręcz pożerać olej."

Golf V 2.0 TDI vs 1.4 TSI - diesel się nie opłaca?

uwzględnił? Wychodzi, że aby mówić o jakiś oszczędnościach rocznych takich, żeby styknęło na wafelka, trza kupić rzęcha 1.9 TDI 90 koni, co robi setkę w 13 sekund. Ceny paliw będą rosły (korzyść dla diesla), ale również olej napędowy będzie (moim zdaniem) rósł szybciej w cenie niż benzyna (vide owa

Re: Spalanie tsi - film

wymieniłem tylko tłumik(140zł) , łącznik stabilizatora (50zł) i olej...silnik 1,4 16V 75KM ma przebieg 178 tys.km spisuje się idealnie i przejedzie drugie tyle...a w kieszeni zostało mi aż 35 tys.zł w porównaniu z nowym autem z salonu...czy warto przepłacać za nowe? jeśli ktoś się uprze że koniecznie chce

Re: Próba autostradowa ciąg dalszy.

Zwłaszcza motor VW 1,8 tsi to chujnia dramatyczna... Klemens wozi w bagażniku pewnie ze 4 bańki oleju na dolewki... -- YCDSOYA

Re: LPG dla TSI | Eksploatacja

mój 1.4 TSI już bez LPG się sypie, więc pytanie, czy po zaintstalowaniu LPG będzie się psuł, jest bezzasadne ;-) - po 20 tys. wymieniono mi na gwarancji turbinę ("blokowała" się i szarpał przy przyspieszaniu) - żre olej jak dwusów (ok. 1 l na 10 tys km) - DSG szarpie i drży prz małaych

Czy olej był wymieniany????

Witam wszystkich! Wiem, że kobieta na takim forum to pewnie rzadkość, ale potrzebuję porady. Otóż od 4,5 roku jestem posiadaczką Skody Fabii II 1.2TSI po lifcie zakupionej w Salonie Skody. Jak łatwo się domyślić wszystkie serwisy robię w ich ASO do dnia dzisiejszego, bo mi się zachciało gwarancję

Re: Toyota vs VW

Mój G6V TSI 1.4 ma 60 tys. przebiegu. Z niecierpliwością wyczekuję spadku spalania :) aktualnie mam koło 7.5 średniej ze wszystkiego (dużo autostrad). A może zmieniłeś olej na jakiś lepszy? :)

Re: TDI vs TSI

trypel napisał: > 2.0 TDI jest średnio udanym silńikiem? > Od kiedy? > Do 150 tys każdy będzie chodził jak zegarek, u mńie minął 155 tys i pomiędzy pr > zeglądami ( niestety co 30 tys) dalej nie dolewam oleju > HA, HA, HA. Nie wiem czy silnik 1.4 TSI 140 KM z końca

Re: oleje longlife -ufać czy wymieniać co 15tys k

cenie)? Jaka jest tak naprawdę różnica, gdy olej spełnia normy wymagane przez producenta samochodu? > Przy zakupie samochodu za około 80.000 pln są granice oszczędności. > Należy pamiętać, że w 1.4 tsi oprócz silnika (śrdniowysilonego) smarujemy też turbinę. > Silniki tsi cierpią też na

Re: oleje longlife -ufać czy wymieniać co 15tys k

Po obejrzeniu tego filmu trochę zmieniłem zdanie o longlifach. www.youtube.com/watch?v=nhxYLPvTQOo Co prawda to diesel, więc chyba bardziej brudzi olej, ale jednak. Sam powożę 1.4 tsi od 2010 i skróciłem

Re: VW Passat pytanie o silnik

1.9TDI jest bardziej bezawaryjny, ale jest głośniejszy i słabszy. 2.0TDI jest cichszy, mocniejszy (choć nie tak, jak wskazywałyby liczby), za to jakość tego silnika pozostawia sporo do życzenia (nie wiem jak CR, ale poprzednie 2.0TDI w robocie żłopały olej aż strach i miały sporo awarii). Mocno

Re: Nowa Octavia 1.4 TSI - 8,5 s. do setki

Octavia 1,2 TSI 85 KM ma dużo lepsze osiągi (nawet do 20%) niż : Auris/Corolla 1,3 99 KM Civic 1,4 100 KM Astra 1,4 100 KM Fokus 1,6 85/100 KM i30/Ceed 1,4 100 KM i przy okazji pali ok 1 l mniej na 100 km Mamy w firmie auta rp 2011 (Octavia II FL, Fabia) 1,4 TSI 122 KM i 1,2 TSI 85 KM z

Re: TSI-koszmar kierowcy

Śmieszy mnie taka panika. 2 mil. sprzedanych aut z silnikiem TSI, może z tego 1% ma uszkodzenia. Załóżmy, że część z nich to naprawdę wady materiału, konstrukcyjne a inne to sposób prowadzenia auta. Fora są po to aby wymieniać się informacjami o autach ich eksploatacji i usterkach. Zrozumiałe, że

Re: Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś

Auta ze stajni VW tj. Skoda/Seat/Audi/VW bierz, ale tylko w disel'u. Z benzynami bedziesz miec problemy - uporali sie z wczesniejszymi wadami materialowymi, a schrzanili i teraz biora olej (w wielkim skrocie). Podobno w 2015 poprawili TYLKO 1.4 i branie oleju podobno juz nie wystepuje - okaze sie

Re: Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś

Nowy problem a dotyczy auta 1,8 z 2009 roku. takie artykuły znajdziesz na wszystkie marki. Zawsze znajdzie się problem i niezadowolony klient. W wielu przypadkach wystarczyła zmiana lepkości oleju. O opinii o turbo przyczyniły się pierwsze Outlandery 2,0 T i Nissan stosujący nieudane silniki

Re: Spalanie tsi - film

ws.skoda-auto.com/ImageProxyWS/CCImageProxy.ashx?imt=Engines&i=POL&mtc=5E&enc=C4&clc=68714&my=2014&ims=348x174&immt=jpg > Co do mojego rodzaju użytkowania samochodu. Leję dobre paliwo, leję dobry olej, > mam naprawdę kompetentny serwis... Ale sposób jazdy - może pozostawiać wiele d > o życzenia względem np. nazwijmy to - niedzielnych kierowców". Ja mam dojechać > z punku A do punktu B i nie

Re: LPG dla TSI | Eksploatacja

od 9 bar, powinno byc dla nas alarmem. Mozna profilaktycznie co 7 tankowan wlac do baku srodek czyszczacy wtryski i zawory. To naprawde pomaga, nie trzeba kupowac Liqui Moly czy Wynnsa, wystarczy destylowana nafta krakowana wodorem plus izopropanol w propor. 9:1. moj rekord TSI 1,4 z 5500 km

Re: Ferrari Hybrid już w przyszłym roku

Jan znawca Jagislaw posmiewisko forum i biedota umyslowa Niemcy wynalezli cudo techniki 1 4 tsi tfsi co jezdzi 40 tys km i wraca do serwisu i tak w kolko kup sobie albo 2.o tsi co pije litr oleju na 1000km sama radocha zdrowia biedoto

Re: Golf VII czy Focus MK3 - prośba o pomoc.

przyjemność. Trzeba pamiętać o lekkiej nodze przy zimnym silniku, odczekaniu z wyłączeniem po ostrej jeździe i pilnowaniu przeglądów (dobry olej itp.). Golf VII jest lekki, dzięki temu zapewnia osiągi lepsze niż konkurencja przy podobnej mocy silnika,. ponadto klienci VW dostają tzw. bonus mocy 1,2 TSI 85 KM

Re: Czekam raczej na dyskusje z ryskiem nauczyci

Fakt zdarza mi się to z coraz większym problemem, producenci w laboratoryjnych warunkach opatentowali w jaki sposób uzyskiwac dobre wyniki, podkreślam laboratoryjnych, włącznie z olejem o zmniejszonm tarciu. Mam kilku liderów, gdzie trudno uzyskac dane katalogowe Megane 1.4 TCE, Yeti 1.4 TSI

Re: Skoda Octavia 1.2 TSI DSG | Za kierownicą

Mam Octavię 1,4 TSI, przejchałem nią 130 tys od stycznia zeszłego roku tylko w Polsce, i powiem tyle, że przy średniej spalania 7,2(miasto, trasa, zima, lato) w dupie z dieslem, bo moment max ten sam, auto ciągnie od 1300 obrotów na 5 biegu, wczoraj robiłem przegląd i w aucie zmienili płyny, klocki

Re: Motodziennik: Olejowa rewolucja w Kalifornii

Nikt nie wspomniał o jednej ważnej rzeczy. W USA stosuje się głownie tanie oleje mineralne do samochodów. Podczas gdy w Europie głownie stosuje się drogie oleje syntetyczne. Różnice w starzeniu się olejów są olbrzymie. Podobnie zresztą jak i temperatury jakie panują w silniku V8 4L - duża

Re: Docieracie nowe?

Widzę, że niektórzy jakoś tak bardzo ufają producentom. Biorąc pod uwagę różne niedawne historie typu 1.5 DCi, czy 1.4 TSI, oficjalnie wskazywane przez producentów interwały wymian oleju traktowałbym co najmniej cum grano salis

Re: Próba autostradowa ciąg dalszy.

jeepwdyzlu napisał: > Zwłaszcza motor VW 1,8 tsi to chujnia dramatyczna... > Klemens wozi w bagażniku pewnie ze 4 bańki oleju na dolewki... I co chwila skrzynię DSG muszę remontować. Po chuj się odzywasz, jak gówno wiesz?

Re: sprawdzacie poziom oleju w silniku?

wymianami ale na pewno ma sporą zawartość paliwa i wody bo jeździ głównie po mieście na krótkich dystansach - w moim Golfie 7 jest kontrolka poziomu oleju i słowny komunikat "niski poziom oleju". Przyznam, że mój 1,2 TSI zużywa ok. 1 l/15 000 km (jazda głównie autostradowa i poza miastem, podczas której

Re: Golf V GT : 2.0 Tdi 170 KM vs 1.4 Tsi 170 KM

moment obr? co z nim nie tak? spalanie zalezy kto ile jeżdzi(ja bym wział diesla, mimo ceny, bo duzo jeżdżę)... a propo wytrzymałości, ten diesel tez jest nieżle wyzyłowany, ciekawe ile żre oleju silnikowego?

Re: Start & Stop - zawsze i bezwarunkowo?

Potwierdzam 1 i 2 ale ja i tak wyłączam S&S i akumulator, rozrusznik, turbina i silnik 1,2 TSI po ponad 180k km są w idealnym stanie. Po jeździe autostradą odczekuję ok 1 minutę aby temperatura olej spadła ze 106-108 stopni poniżej 100. Co ciekawe temperatura po odpaleniu na zimno: cieczy 90

Re: Myślę, że wynalazkiem sosu bolońskiego ...

uzyciu wentyla elektrohydraulicznego (N205). Zakres regulacji w tsi 1,4 wynosi 40° obrotu walu korbowego, a moment otwarcia zalezny jest od wielkosci obciazenia i predkosci obrotowej (zczytywany z bitmapy).

Re: Nowy Citroen C4

załatwione "od ręki" z czujnikiem deszczu i jakąś podobną duperelą. Najgorsze auta w firmie to golfy z silnikiem 1.4 TSI. Pierwszy miał wymianę silnika po 47 tys km /3 miesiące przepychanek/, w drugim silnik nie dociągnął do 100000 km, ponadto też było trochę mniejszych problemów.

Re: Volkswagen Scirocco - test

Piszecie ze 1.4TSI jest w masowej sprzedazy zgadza sie i co z tego? 2.0TDI tez i non stop sie psuja pekaja glowice biora hektolitry oleju ,ale sa w produkcji czy to powod do dumy?? raczej nie ciekawe jak bedzie z awaryjnoscia silnika 1.4TSI po przejechaniu 100 czy 200 tys km,mysle ze podobnie jak z

Re: ciekawe skąd znacie temperaturę oleju?

Większość nowych samochodów z silnikami turbo ma wskaźnik analogowy temperatury płynu chłodniczego podobnie jak większość pojazdów, dodatkowo w komputerze pokładowym cyfrowy wskaźnik temperatury oleju. Ma go też Fabia 1,2 TSI w wyższej wersji nie mająca nawet wskaźnika temperatury cieczy tylko

Ceny usług auto. Jedne z chuja drugie z kosmosu.

robocizna i tu i tu. Honda. Autoryzowany serwis wymiana oleju i filtra honda hrv 390 zł. Serwis wyspecjalizowany ale nie autoryzowany - ten sam olej, ten sam pojazd - 195 zł Vw golf 2011 1,4 tsi dsg. Zepsuta skrzynia. Wycena naprawy serwisu - 7600 zł. Serwis skrzyń biegów z Warszawy - 2600

Re: Jaki wybrać silnik. TSI czy TDI?

Zacznij od ponownego przeliczenia kosztów, ponieważ podane spalanie jest dobre, ale dla Gofa. A nie ciężkiego, ważącego 1600 kg Tiguana. Realne zużycie oleju napędowego 2.0 TDI - 8 litrów na setkę. Realne zużycie benzyny przez 1.4 TSI - 10 litrów na setkę. Kolejna kwestia - dlaczego chcesz

Re: 1.4 turbo benzyna czy 2.0 turbo diesel - trwa

Co do VW: 1,4 tsi to dwie serie starsza EA111 i nowsza EA211. Różnicę widać od razu po położeniu kolektora wydechowego w nowszym jest od strony grodzi. EA211 uchodzi za bezproblemowy silnik sporo zmieniono + tradycyjny pasek. 2,0 tdi to wiele wersji silnikowych o różnej mocy i sposobie zasilania

Re: Metaliczne hałasy z rury wydechowej

bywalec.hoteli napisał: > A twojemu TSI nie towarzyszą metaliczne hałasy z rury wydechowej? Zauważyłem je > w moim nowym golfie 6 variant, 1.4 TSI, zastanawiam się co to jest i czy to da > się naprawić. nic takiego nie obserwuję, raz na jakiś czas przy starcie zaklekocze

Re: Silnik VW TSI 1.4 wersja 122 KM - prośba o op

dla mnie troche za krótka ale to kwestia gustu. Wydaje sie że masz wiekszy silnik niż te 1,4 ale to jak w kazdym turbo. Wymiana oleju co 15 tys a przegląd co 30 tys. Jeśli chodzi o trwałość poszególnych elementów to za wczesnie by oceniać jak na razie wszystko ok. Po pierwszych 100 tys okaże sie jak z

Re: benzyna czy diesel :):):) - jazda i komfort

napiszę tak, a porównuje : 1.9 TDI 180kM w leonie 1M1 (po tuningu 3-stage) z momentem 330Nm w zakresie 2000-3500 obr. z VW Tiguan ori 2.0 TSI 170kM i momentem 280 Nm w zakresie 1.750-4.300 obr. (czyli benzyna z turbo -co ważne- bez zmiennej geometrii łopatek /z wtryskiem bezpośrednim). Waga

Re: Motodziennik: Nowości Genewskie

Brawo Panie jacku. Ta ikonka jest głupia! W fabii tak jest. A mi w 1.8tsi brakuje temp. oleju. W turbodoładowanych silnikach na wzmocnionym programie (215KM) to trochę ważny brak.

Re: Jak to jest w końcu z tym downsizingiem?

1,5 tsi jest oparty jest na EA211 czyli na tych silnikach poprawionych w 2011 roku (o których opinia jest taka, że problemy się skończyły) i pojemność względem 1,4 powiększyli poprzez zwiększenie skoku tłoka. Ale zwiększyli także stopień sprężania z 10 do 12,5 oraz zmieniono głowicę i układ

Re: Golf 7 - zakonczenie .

Jeździłem, ale stosunkowo krotko (1.2 TSI jakieś 1000km, 1.4 TSI jakieś 250-300km i 1.8 TSI jakieś 50km)... 1.2 TSI przy moim stylu jazdy palił minimalnie więcej niż wolnossące 1.5 od Mitsu/Daimlera... Ale teoria mówi (i się z tym zgadzam), ze TSI przy normalnej powinien palić nieco mniej niż

Nowa skoda octavia

Jak już jest typ, to jest on dobry. Silniki w tej cenie to 1,6 TDI 105 KM lub 1,4 TSi 140 KM. TDI 1,6 w Octavii to takie wozidełko na poziomie Punciaka 1.4 - nie jest zawalidrogą, ale Ferrari też nie. Pali w mieście nawet w zimie na dojazdach do pracy max 6,5 litra na 100 km. Awaryjność

Re: W sumie żadne odkrycie, ale długowieczność...

No i wprowadził - przez krótki czas była wersja z wadliwymi pierścieniami, przez co silnik brał olej (i to niemało), po czym - zgodnie z planem - się psuł. Tylko że to poprawili i teraz tsi oleju nie biorą. Podobnie nie ma problemów z rozrządem (był w starych 1.4 122 KM). Mam wrażenie, że trochę

Re: Jaki wybrać silnik. TSI czy TDI?

to zawsze zrobić później (po gwarancji) u dobrego tunera już za 1.200-1.500 zł. Wersja z silnikiem 1.4 ma wad w postaci tzw. efektu piszczenia podczas zmiany biegu w zakresie 2000-3000 obrotów (wyczytane na motor-talk.de). Szczegóły poniżej (spory wątek

Re: Škoda Octavia (1995 - 2005) - szczęściara

Mam Octavkę 2009 czyli kupioną nówkę igłe z salonu. Przejechałem 40000 tys. km. Samochód godny polecenia TSI 1,4 w benzynie umiarkowne spalanie i wystarczająco pod nogą. Ale na gwarancji wymieniłem napinacz rozrządu i naprawa wycieku oleju z końcóki przewodu, myśle że te awarie po tylu km. nie

Re: Niewielkie, ekonomiczne do miasta

ari napisał: > Miałem Tiguana 1.4 TSI 160KM z salonu. Moja wiedza jest z pierwszej ręki, a nie > od mitycznego znajomego. Ano MIAŁEŚ. Była seria silników ze spieprzonym łańcuchem, podobnie jak seria 1.8 ze spieprzonymi pierścieniami (pobór oleju w normie: litr na 1000 km). Ja

Re: Volkswagen: wycieki w 2.0 TDI

Silnik 1.4 TSI kusi osiagami, ale grozi poważnymi awariami. Downsizing jest przyszłościową koncepcją, ale chyba jeszcze nie w pełni dopracowaną. Przykład? Benzyniak 1.4 TSI ? nowoczesny silnik, który potrafi być bardziej kłopotliwy w eksploatacji niż... niejeden zajeżdżony diesel! Jednostka 1.4

Re: Skoda Superb - test wideo

Ma konkurowac z mercedesem ?? Sam jestem wlascicielem superb 1.8 TSI DSG ... Ogolnie autko bylo by ok gdyby nie male ale ... Zuzycie oleju w silniku na poziomie 1 litra na 7000 km !!! przy 8000 km zapalily mi sie kontroliki i napis zeby sprawdzic olej - mimo ze przeglady sa sic!!! co 30 000 km lub

Re: Jeśli nie turbobenzyna to co?

trójkach, też cisza... Na forum 6 temat rdzy to 1/1000 tematu wyciszenia a i tak większość postów dotyczy zabezpieczania podwozia. Statystycznie problem na razie nie występuje... Ad.3. Ja znam przypadki kłopotów serwisowych z nowymi 2.0TSI... palą olej mimo, że to te poprawione z nowymi pierścieniami

Re: W sumie żadne odkrycie, ale długowieczność...

W mojej byłej firmie pod koniec 2015 roku pozbyli się trzech Octavii 1,4 TSI (silnik z łańcuchem). Auta z 2011 roku miały po 220 - 240k km. Przeszły wymianę rozrządu: dwie w ramach gwarancji jedna zaraz po gwarancji za 2500 zł. Później zero problemów z silnikiem, wymiana oleju co 30k km jak to w

Re: Chłodzenie turbiny - prosty test

Mam Golfa 7 1,2 TSI 105 KM. Normalna temperatura pracy u mnie wynosi 98-99 stopni C i jest to moim zdaniem temperatura optymalna dla oleju i silnika. Przy ostrej jeździe, wyprzedzaniu i podjazdach to ok. 105 stopni C. Maksymalna temperatura jaka miałem na wyświetlaczu to 109 stopni C. Ogólnie

Re: Jakie auto uzywane do 85~95 tys zl?

Tak szacun... Bo jakby trafiło na większość innych marek, może poza Toyotą to już by się nie wygrzebali... a tu mimo fatalnych silników 2.0 TDi PD, 1.2-1.4 TSI. 1.8-2.0 TSI i niesławnymi DSG gdzie przy zalecanych okresach wymiany oleju padały jak muchy i co... i ludzie nadal uważają VW za

Re: Ceny starych aut

czarne Borbet) i nie planuję go sprzedawać ale jakby pojawił się kupiec to: - tak jak stoi oddałbym ostatecznie za 35 000 zł - za 37 500 zł z nowymi 2 kompletami opon 2019 + pakiet startowy materiały (olej Motul 5 l + filtr oleju, powietrza, kabiny, świece + rozrząd - mam to ) Auto kupione za 75 000 zł

Re: Start & Stop - zawsze i bezwarunkowo?

. > Po jeździe autostradą odczekuję ok 1 minutę aby temperatura olej spadła ze 106- > 108 stopni poniżej 100. Tu nie chodzi tyle o schłodzenie oleju, co o schłodzenie turbiny. Temperatura oleju nie ma tu znaczenia - on i tak chłodzi turbinę. Chodzi o to, by turbina była na jałowym biegu, a obieg

Re: czynności serwisowe po 60tyś. Octavia II

Nie napisałeś kiedy robiłeś ostatni przegląd i kiedy oraz przy ilu km wymieniałeś olej. Z własnego doświadczenia wiem, że w Golfie 7 przy 60k km przegląd jest drogi ok. 1200 zł. Za same świece z wymianą w ASO krzyczą ok. 500 zł więc lepiej mieć swoje za 150 zamiast za 400 zł + wymiana 100 zł. W

Re: Kolejny gracz segmentu D kończy żywot - Monde

tsi 122 KM (później poprawione). Kolejna generacja na pasku rozrządu nie sprawia problemów. I jeszcze stare 1.8 tsi brały olej. Mój jak na złość nie bierze (a niedawno stuknęło 100 tys. przebiegu). Tyle zostało z tej twojej "połowy", która była aktualna gdzieś do 2011 roku. Co do komplikacji, to

Re: Myślę, że wynalazkiem sosu bolońskiego ...

v-6 napisał: > Zadowoleni z siebie Niemcy jakby całkowicie odpuścili sobie rozrząd Dlaczego tak twierdzisz? Silniki tsi tez maja zmienne fazy rozrzadu. Natomiast regulacja wzniosu zaworow przy mocno doladowanych silnikach praktycznie niczego nie polepsza. W klasie pojemnosci 1,4l 170

Re: VW Scirocco GT - tylko dla Greków

@Andrzej - widocznie masz farta, ale nie każdy go ma, np. "1,4 tsi gt z przebiegiem 53000km,sprowadzonego z niemiec.po 54000km, urwała się śruba korbowodu i korbowód wybił dziurę w bloku silnika.czy mogę ubiegać się o bezpłatną naprawę silnika od firmy w której kupiłem samochód,wycena naprawy 6000

Re: Downsizing - awaryjność, wady i zalety.

filtry i olej .... Myślę że spokojnie wytrzyma przebieg 300 000 km i więcej.....a ile wytrzyma 1,2 TSI ??? -- Tak. To prawda że moje poglądy są oryginalne...ludzie mi tego zazdroszczą bo też by tak chcieli, ale nie potrafią, więc działa u nich zasada negacji. Nie potrafią czegoś zrozumieć więc to

Kupują diesle i benzyny zamiast CNG!

kadry menadżerskiej Volkswageny Passat 1.4 TSI zasilane właśnie gazem ziemnym. I im nikt nie zarzucał w mediach, że poruszają się nieekologicznymi i drogimi w eksploatacji samochodami. Sami mogli się za to chwalić i ekologią i oszczędnościami płynącymi z eksploatacji takich pojazdów.

Re: VW Scirocco GT - tylko dla Greków

@Andrzej - widocznie masz farta, ale nie każdy go ma, np. Golf V GT "1,4 tsi gt z przebiegiem 53000km,sprowadzonego z niemiec.po 54000km, urwała się śruba korbowodu i korbowód wybił dziurę w bloku silnika.czy mogę ubiegać się o bezpłatną naprawę silnika od firmy w której kupiłem samochód

Re: Mieliście racje z tym zdalnym hackowaniem aut

> Nie bardzo rozumiem w jaki sposób to ma wpływ na moje użytkowanie auta? 2,0 TDI - pekajace glowice, scierajace sie kola napedu pompy oleju, wyeliminowane dopiero po dobrych kilku latach 1,4 TSI - rozciagajace sie lancuchy, pekajace tloki, wyeliminowane po kilku latach (i mam nadzieje

Re: W chryslerach kluczyk sam wypada ze stacyjki

Co idzie w VW? Pękające tłoki w 1.4 TSI 160KM? I standardowy dla tego silnika problem trybu awaryjnego? Niedomykające się szyby bezramkowe? Trzaski i stuki w całym tym super z....e zmontowanym aucie (według dziennikarzy oczywiście)? A może super miękkie europejskie szyby, które się rysują od byle

Re: Nie istnieje 3-letni zadbany samochód za 50%

, to w zasadzie otwiera skarbonke i płaci, Jeśli ktoś ma vW lub Skode z silnikiem 1,4 TSI to na 99 % zacznie dolewć tyle oleju,że się przestraszy. To samo VW 2,0 tdi . Tych silników sie nie kupuje i tyle. Pisałem juz o tym,że kiedyś przejechałem wózkiem 358 tys km bez naprawy ! Po 15 -tu latach