1 4 tsi trwałość

Piotr Mokwiński, FT

Omijaj je szerokim łukiem. To pewniaki, ale nie w tych wersjach. Mechanicy ostrzegają

Omijaj je szerokim łukiem. To pewniaki, ale nie w tych wersjach. Mechanicy ostrzegają

Nawet w najlepszych modelach zdarza się czasem wersja, która po latach przysparza kierowcom ogromnych trudności. Wybraliśmy dzisiaj właśnie takie auta, a szukaliśmy wśród lubianych i chwalonych przez Polaków modeli. Na te "pewniaki" uważajcie.

Skoda Yeti (2009 - ) - opinie Moto.pl

Wciąż produkowana Skoda Yeti nie cieszy się w Polsce dużą popularnością na rynku nowych samochodów, lecz jako używaną pozycję warto ją rozważyć

Skoda uruchamia nowe centrum testowe silników

Skoda Auto rozpoczęła działalność w nowym centrum testowania silników w Mladá Boleslav. Razem z Grupą Volkswagen zainwestowano w rozwój obecnego Centrum Technologii i Rozwoju Skody około 45 mln euro. Okres budowy trwał mniej niż dwa lata

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

: od 2006 roku. Modele w których montowany jest silnik 1.4 TSI (122-180 KM): Audi: A1, A3 Seat: Ibiza, Toledo, Leon, Altea, Alhambra Skoda: Rapid, Octavia, Yeti, Superb VW: Polo, Golf, Touran, Tiguan, Scirocco, Jetta, Passat, CC, Sharan Fot. Volkswagen Mobil 1 Peak Life 5W50 4L

Re: 1.2 TSI - trwałość łańcucha

W sumie można upewnić się po kodzie silnika, VIN itp. co jest tam zamontowane. Z łańcuchem to był w 1.4 problem, ale ze 2 lata temu wymienili na pasek. Sądzę, że jakby w 1.2 było to samo to też by wymieniali.

Re: 1.2 TSI - trwałość łańcucha

Mój dobry znajomy ma VW Sirocco 1.4TSI 160KM i moja szczera opinia jeździłem, dynamiczne małe zgrabne auto, ale ja osobiście bym go sobie nie kupił, stosunek ceny do tego co otrzymujemy mnie nie przekonuje. Natomiast wszystko jest kwestią gustu. Jedni wybieraja takie auta inni inne, ich wybór. Mnie

Re: 1.2 TSI - trwałość łańcucha

wlody11 napisał(a): > witam kolego też mam problem z hałasem łańcucha ale tylko podczas rozruchu w po > lo 1,2 TSI rok prod 2011 ale nie mogę nigdzie doszukać się kiedy była akcja ser > wisowa na łańcuch jeśli mógłbyś mi coś podpowiedzieć email wlody1@op.pl była cały czas, w

Re: 1.2 TSI - trwałość łańcucha

> ku ? Nie wiem ile wytrzymują...ale lepiej kup zadbaną sprawdzoną technologię np. 1.9 TDI albo jakiś niewysilony silnik np. 1.4 16V - będzie taniej w zakupie i pewniej bo te silniki są dłuzej na rynku, są bezproblemowe i bardziej popularne. -- Tak. To prawda że moje poglądy są oryginalne

Re: TSI na sterydach

Jezeli seryjny silnik 1,4 TSI w Seacie Ibiza FR osiąga 180 KM to wątpię, żeby ten sam silnik wzmocniony do 200 KM miał problemy z trwałością.

Silnik VW TSI 1.4 wersja 122 KM - prośba o opnie.

Proszę użytkowników samochodów z silnikiem VWeja 1.4 TSI, w wersji 122 KM, o opinię na temat tego silnika. Interesuje mnie: - spalanie, trasa i miasto (styl jazdy), - eksploatacja (koszt przeglądów, częstotliwość przeglądów, wymian świec, oleju i filtrów, rozrząd itp.). Jak wygląda trwałość

Re: Ford Focus 1.0 Ecoboost 125 KM - wrażenia z z

ciekawe jak będzie z trwałością...w moim 1,4 jest 75KM...w nowym polo 1,2 TSI jest 105KM a tu jeszcze więcej 1,0 i 125KM

Re: Golf V 2.0 TDI vs 1.4 TSI - diesel się nie op

O, takie mniej więcej wywody prowadziłem tu parę miesięcy temu. I nawet porównując dokładnie te dwie jednostki napędowe, choć nie tak dokładnie. PS. TSI nie mają zmiennej geometrii łopatek w turbinie, jak zresztą żaden benzyniak, pomijając wyjątki i auta wyczynowe, bo temperatura spalin jest

Re: Pierwszy taki silnik roku

Jakiej trwałości oczekujecie? 800 000 km? 300 000 km oferowane przez 1.4 TSI, jak dla mnie, to wystarczająco dużo. Szczególnie, w tej klasie - nawet niektóre małe Diesle (1.3 JTD, 1.6 HDi/TDCi) są projektowane na krótsze przebiegi...

Re: roomster 1.4 tdi

trypel napisał: > to akurat nie ma znaczenia - mój ojciec jezdzi tak że astrą 1.6 (benzyna) miesc > ie sie w trasie w 5,5/100 :) jeśli jeździ po mieście, to po co diesel? chcesz Skodę, to weź 1.4 16V, albo TSI (to akurat ja mam i polecam) - jeśli twój ojciec jeździł wcześniej

Re: Golf V 2.0 TDI vs 1.4 TSI - diesel się nie op

przełączaniem. Bezpośredni wtrysk benzyny FSI to trwała technologia, tam się nie osiąga ciśnień wtrysku jak w dieslu, otwory we wtryskiwaczach nie są aż tak małe. A czy ma ta sprężarka TSI kierownice, tego nie wiem. Obstawiam jednak trwałość tego silnika taką samą jak każdego innego doładowanego

Re: Motodziennik: Zmartwychwstanie Saaba

Zgodzę się z Panem Jackiem, legendarna trwałość VW to już tylko mit, świetnymi przykładami są tu 2.0TDI i 1.4TSI (podobno 2.0TSI to rozsądny wybór). Co do konkurencji to też nie uniknęła spadku formy np Toyota, lecz trzeba przyznać że nadal jest to auto bardziej dopracowane i mniej awaryjne niż VW

Re: VAG z tsi czy inny bez turbiny

Pierniczycie jak Janusze-wąsacze z giełdy. Że turbina taka zła - to jakim cudem te wszystkie turbodiesle takie przebiegi robią? 1.4 tsi został w wersji 122 KM poprawiony już wcześniej, następnie od 2013 roku pojawił się zupełnie nowy konstrukcyjnie 1.4 tsi o mocy 140, a później - 150 KM, oba z

Re: VAG z tsi czy inny bez turbiny

klemens1 napisał: > Pierniczycie jak Janusze-wąsacze z giełdy. dla Ciebie mogę być wąsatym Januszem z giełdy, ba! Mogę być bezdomnym mietkiem spod mostu...nieważne...ale powiem Ci że jeśli wyciska się z pojemności 1 litra 150 KM to raczej zdrowy chłopski rozum podpowiada mi że trwałość

Re: octavia tdi - 1,9 czy 1,6

porównując w próbach drogowych jest wyraźnie słabszy. Jego jedyna zaleta to mniejszy hałas w środku. Wady to wspomniany wcześniej DPF , system paliwowy bardziej czuły na jakość paliwa, krótki czas na rynku, a tym samym możliwe wady konstrukcyjne i niska trwałość - podobnie jak 1,4TSI wielka niewiadoma

Re: Rekordowa sprzedaż Alfy

@huston Włoskie motory 1.4, to jedyne potrubowane silniki o tej pojemności na które nikt nie narzeka. Dotyczy to zarówno T-Jet, jak i Multiair. Francuskie TCe od Renault/Nissan to kicha - pali jak smok. Niemiecki 1.4 TSI ma problemy z trwałością plus pali jak smok gdy tylko mocniej wciśnie się gaz.

Re: Ford Mondeo lub s-max 1,8 tdci 125 km

Po pierwsze nowe silniki benzynowe są bardzo skomplikowane , mają swoje choroby wieku dziecięcego i nikt nie wie jaka jest ich trwałość a na przykładzie silników TSI to totalna porażka . Po drugie benzyny chleją paliwo a w przypadku Mondea różnica jest rzędu 4 litrów na 100 km .tzn 1,8 tdci

Re: Silnik VW TSI 1.4 wersja 122 KM - prośba o op

dla mnie troche za krótka ale to kwestia gustu. Wydaje sie że masz wiekszy silnik niż te 1,4 ale to jak w kazdym turbo. Wymiana oleju co 15 tys a przegląd co 30 tys. Jeśli chodzi o trwałość poszególnych elementów to za wczesnie by oceniać jak na razie wszystko ok. Po pierwszych 100 tys okaże sie jak z

Re: Nowe serce pod maską Octavii

Przykro czytać tak zawistne komentarze.Ludzie dajcie sobie na wstrzymanie.Właśnie od miesiąca posiadam SKODE II wersja AMBIENTE 1,4 TSI .Mogę stwierdzić że jazda tym samochodem jest przyjemnością. Spalanie obecnie w jeździe miejskiej odcinki do 10 km spalanie około 10 l. Na razie nie wypowiadam się

Re: VW T-Rock. Będzie sukces

Ale to 1.8 w serii nie miało 300KM, kolega sobie je sam tak podniósł. W serii zdaje się 150KM. 1.4 TSI może nie jest szczytem wyżyłowania, ale ani ja ani mechanicy zajmujący się silnikami w ich trwałość nie wierzą. Może coś poprawili, ale smród się ciągnie i ja nie zaryzykuję. VW robił dobre i

Japończycy zrezygnowali z TSI 25 lat temu

Silniki 1.4 twincharger i 1.2 tsi japońscy producenci aut oferowali już prawie 30 lat temu. Osiągały to co dziś bez pomocy wtrysku bezpośredniego czy zmian faz rozrządu. Cała ta "nowoczesność" obecnych twinchargerów to zwykła fikcja. Dziś kształtuje się produkt przez to, co o nim jest napisane w mediach

Re: zawiodłem się

soner3 napisał: > Jesli byly jakies klopoty z silnikiem 1.4tsi 160KM to piski ( bardziej > fanaberia uzytkownikow niz usterka przeszkadzajaca w uzytkwaniu samochodu ) No teraz to ty przesadzasz ;) Fanaberia 70 tysięcy użytkowników to konieczność handlowa. I Volkswagen

Re: Kompleksiku małego fiutka!!!!!!!!!!!!!!

Zmiłuj się z tą oszczędnością. To zależy bardzo, bardzo mocno o tego ile depczesz. 1.2TSI pociągnięty z trepa nie ma problemu w wyjaraniem 8-9l na setkę, choć z drugiej strony z lekka tylko łaskotany popala w okolicach 5.0. Trwałość? Te motory (zwłaszcza 1.4) są już na rynku jakiś czas

Re: Porównanie pick-upów | Test wideo

W życiu nie kupiłbym nowości od VW. Wszystkie inne pickupy mają historię i lada doświadczeń w tym temacie. VW jak zrobi coś nowego to parę lat do dopracowuje - patrz sypiące się 2.0TDI czy 1.4 TSI z piskami, 1.8TSI z sypiącym się rozrządem i wiele innych wpadek. Jak można liczyć na to że Amarok nie

Re: Macie jakieś doświadczenia z downsizingiem?

Mam dość duże porównanie, prywatnie i służbowo jeździłem samochodami rożnych marek, napędzanymi silnikami diesla, wolnossącymi bądź uturbionymi benzynami. O samochody dbam, mam do nich dobrą rękę, a jedyny który sprawiał mi przez ostatnie 15 lat problemy to VW TSI 1.4 160KM (rozrząd - masakra). To

Re: Nowe auto

lata gwarancji (2 standardowej + dodatkowy rok dla wszystkich aut w VW Leasing) - w mojej poprzedniej pracy Fabie 1,2 TSI i Octavie 1,4 TSI mają średnio po 200 000 km i nie wykazują zużycia a to te wcześniejsze wersje z łańcuchem ponoć awaryjne jest tych aut 8 szt. nie nie jest planowana ich wymiana

Re: Ford Focus z nowym silnikiem

Lubię nową Fokę, ale takie silniki to nie jest dobra droga, mam nadzieję że nie będzie jednak aż tak źle. @Gość - "już VW się przejechał z 1.2 TFSI, Ford jest nastepny..." "konieczność remontu silnika po 40-60tys km" Owszem VW się przejechał na 1.2TSI, na 1,4TSI i na 2,0TDI, lecz nie ze względu

Re: Nigdy sie chyba nie przyzwyczje...

paliwa, Golf IV 1,6 MPI/FSI miał 102-105 KM zapewniał lesze osiągi i niższe zużycie paliwa, Golf VI/VII 1,2 TSI 105-110 KM lepsze osiągi i nizsze zużycie paliwa i obecny Golf VII FL 1,0 TSI 110 KM jeszcze lepsze osiągi niższe zużycie paliwa. Podobnie było z 2,0 112 KM zastąpił 1,8 120 KM a jego 1,4 125

Re: Downsizing wedlug edka

Gratulacje i bezpiecznej jazdy życzymy! Auto faktycznie fajne, bardzo spodobało mi się podczas jazdy próbnej (1,4 tsi). Oby jeździło bezawaryjnie! Z racji pewnych zmian w mojej branży zastanawiam się poważnie nad gazowaniem Lancera, zwłaszcza że wyposażony jest w normalny wolnossący silnik. Spala

Re: Gwarancja Opel-FlexCare - czy jest sens kupow

W Golfie 1.4 TSI przy 47000 wymieniony został silnik, zresztą w drugim podobnie tylko przed 100000. Sporo drobniejszych spraw też naprawionych na gwarancji /parownik/. Niestety od paru lat nawet ongiś naprawdę mało awaryjne auta jak np. Volkswageny mają sporo awarii. Niestety turbo, masa

Re: Mitsubishi Lancer 1.8 Sportback | Za kierowni

spalanie to różnice w benzynach są ogromne. Mój 1.4 TSI 122 km w mieście pali 8,5. Lancer nie schodzi poniżej 11. To naprawdę dużo. To przy normalnej jeździe a przy ostrej pewnie różnica jeszcze większa ale tego akurat nie wiem. W sumie wieloma jeździłem przed zakupem i lancer zawieszeniowo dorównuje

To bliźniak Hyundai i40

sam się nad nim zastanawiam. I też mało info można znaleźć. Ostatnio sprawdzałem, to Hyundai daje lepsze warunki, ale nie namawiam, bo sam myślę. Benzyniaki mają normalne 2l silniki bez tych pop...TSI, gd gdzie jest 150 KM z 1,4. Można dywagować tylko ale. Deawoo jeżdżą do dzisiaj i jest ich

Re: Silnik roku czy bubel dziesięciolecia?

Ja tam generalnie nigdy tu na forum nie pisałem,że na myśl o 1.4TSI boksreki mi rozrywa;) Bo dla mnie nalepsze są 2.0TFSI,no i wiadomo-1.8. Nie wiem jak wersja 1.4 160KM chodzi,ale piszesz,ze słaba "na dole".Hmm,pewnie to wina uzyskania dość dużej nie tylko poprzez konfigurację doładowania

Re: Rekordowa sprzedaż Alfy

makova_panenka napisała: > @huston > Włoskie motory 1.4, to jedyne potrubowane silniki o tej pojemności na które nik > t nie narzeka. Dotyczy to zarówno T-Jet, jak i Multiair. Francuskie TCe od Rena > ult/Nissan to kicha - pali jak smok. Niemiecki 1.4 TSI ma problemy z

Re: Nowe auto

4slash napisał: > W takim razie życzę powodzenia. > Ja po Octavii z 2010 1,9 TDI takiej jak twoja wybrałem 1,2 TSI i nie mogę narze > kać ponieważ: > - O II paliła mi średnio 5 l/100 km, Golf pali średnio 5,8 l/100 km na dystansi > e 23 000 km / 6 miesięcy 1,2 TSI

Re: Najlepsze małe silniki po downsizingu

kilka lat. Na razie to dupy dało VAG ze swoimi TSI. Reszta jakoś jeździ. > A takie TCE od Renault są na rynku od 2007 r, czyli parę lat to już minęło. Witaj w klubie;-) Ja też mam 16V i jeździ pięknie...ale co innego pojemność 1,4 i 75 KM a 1,0 i 120 KM...większa moc wyciskana z mniejszej

Re: Motodziennik: Zupełnie nowa "trójka"

Co ta droga redakcja krytykuje silniczki Hiundaya. Około 132 i 140KM z wolnossącego 1,6 to naprawdę niezły wynik, a i do napędu niedużego autka więcej niż wystarczający. Ciekawe jak z elastycznością i trwałością tegoż silniczka? Scirocco nad którym tak pieje redakcja ma w 1,4 TSI mniej albo

Re: octavia tdi - 1,9 czy 1,6

,dużo już gotowych elementów na rynku,itp.). Ja sam wybrałbym 1.4TSI,bo mając na uwadze aktualną furmankę,w której gra(tu Octavia) i wersję mocy,to wynajdywanie wad jest jak szukanie dziury w całym-bardzo dobry silnik! A 1.6TDI dalej goni włoską i francuską konkurencję,więc wybór pomiędzy

Re: Toyota Prius III | Za kierownicą

Test: Skoda Fabia 1.2 TSI kontra 1.6 TDI czyli benzyna czy diesel? technologie Skoda Fabia TDI TSI Czasy gdy w powszechnej opinii silniki diesla nad benzynowymi miały przewagę tylko pod względem zużycia paliwa i trwałości dawno odeszły. Od czasu upowszechnienia się turbodoładowania, wtrysku

Re: Poradźcie coś. Skoda versus....?

> iwnień :-) za tę cenę i w tej klasie bez rywala, jeżdżę od 3 miesięcy 1.2TSI i auto spełnia moje oczekiwania, nie jest to oczywiście segment premium, ale za tę cenę cudów nie wymagaj, po prostu auto, turbosprężarka pozwala jeździć spokojnie na niskich obrotach nie wiem jak będzie z trwałością, dla

Re: AMG A45s - fajny auto ale nie dla Klemensa

wieku... Dzięki temu masz tak wysoką moc. VW cały czas walczy jak zrobić ideał na stylu wysoką moc, moment przy niskim zużyciu paliwa... Stąd tak niskie obroty, mocne doładowanie i uboga mieszanka... I stąd kłopoty np. z tak rewelacyjnym silnikiem jakim był 1.4 TSI 180KM... Po prostu nie da się mieć i

Re: Toyota Prius III | Za kierownicą

Test: Skoda Fabia 1.2 TSI kontra 1.6 TDI czyli benzyna czy diesel? technologie Skoda Fabia TDI TSI Czasy gdy w powszechnej opinii silniki diesla nad benzynowymi miały przewagę tylko pod względem zużycia paliwa i trwałości dawno odeszły. Od czasu upowszechnienia się turbodoładowania, wtrysku

Re: Toyota Prius III | Za kierownicą

Test: Skoda Fabia 1.2 TSI kontra 1.6 TDI czyli benzyna czy diesel? technologie Skoda Fabia TDI TSI Czasy gdy w powszechnej opinii silniki diesla nad benzynowymi miały przewagę tylko pod względem zużycia paliwa i trwałości dawno odeszły. Od czasu upowszechnienia się turbodoładowania, wtrysku

Megane vs. Octavia. Co wybrać?

Dołączę się do grona pytających "jakie auto". Po długich rozważaniach "na placu boju" pozostały dwa - doradźcie, proszę, co wybrać. Planuję zakup samochodu nowego. 1. Renault Megane grandtour 1.6 16V 110 KM 2. Skoda Octavia combi 1.4 TSI 122 KM Jeżdżę głównie "w trasie", rocznie przejeżdżam

Re: Mały samochodzik do max 25.000 zł.

Jeśli przymierzysz się do nowego, a inne parametry zostają bez zmian (przebiegi, zasilanie gazem), to rekomendacja jest taka sama: 1) Corsa 2) Sandero 3) ewentualnie Fabia. Tylko budżet zamiast 25 będzie 50 tys :) Ad 1 Corsa 1.4 90KM Enjoy cennikowo 49 550. Trzeba dołożyć lakier i parę pierdół, ale

Re: Auto dostawcze

> wierzy w to co mówię o tak śmiesznym silniczku. Ja wierzę - mnie co najwyżej śmieszą opinie w stylu: "Cooo, 1,4 w pasacie?! Toż to obraza boska!11!" <<<: > A! jeszcze jedna wada. Brak szóstego biegu. To jest > wada, którą odczuwam bardzo często. Niestety... No paczpan

Downsizing - awaryjność, wady i zalety.

). Miałem przyjemność jeździć kilkoma samochodami z silnikami będącymi bohaterami tego tematu. Wszystkie były jednak kompaktami, lub samochodami klasy B. I wszystkimi jeździło mi się naprawdę przyjemnie. Przy czym najwięcej (poza moim caddy'm) przejeździłem VW golfem VI z silnikiem 1.4 TSI 122KM (to ten

Re: Rozkład sprzedaży na wersje silnikowe - Passa

dopatruję się też, może zupełnie śmiesznego i absurdalnego, ale kto wie, czy jakoś tam nie ważącego czynnika natury psychologicznej. Przychodzi taki klient do salonu albo uruchamia konfigurator, patrzy na pojemność - 1,4 litra, Pasek ma prawie 4,8 metra, myśli sobie po swojemu coś w stylu „łeee...

Re: Rozkład sprzedaży na wersje silnikowe - Passa

Lotus Exige, o oszczędniejszych szybkich autach (BMW 123d, najmocniejszy Golf TSI) nie wspominając. Tym samym kluczowe pytania dotyczące Volta to cena początkowa i TRWAŁOŚĆ baterii. Producent jej, 123systems, chwali się, że ogniwo zrobi 7000 cykli zanim zdechnie do 80%. Jeśli to prawda, Volt zadziała