1 4 tsi wymiana rozrządu

Piotr Mokwiński

Kupujemy używane: Ford Kuga I kontra VW Tiguan I. Solidne SUV-y z napędem 4x4

Kupujemy używane: Ford Kuga I kontra VW Tiguan I. Solidne SUV-y z napędem 4x4

Moda na SUV-y i crossovery trwa w najlepsze. Od wielu lat, więc na rynku wtórnym znajdziemy sporo ciekawych propozycji. Wciąż dużym wzięciem cieszą się pierwsze generacja Forda Kugi i Volkswagena Tiguana. Kompaktowe SUV-y produkowane w niemieckich zakładach zaskakują pewnością prowadzenia i charakterem.

Omijaj je szerokim łukiem. To pewniaki, ale nie w tych wersjach. Mechanicy ostrzegają

Nawet w najlepszych modelach zdarza się czasem wersja, która po latach przysparza kierowcom ogromnych trudności. Wybraliśmy dzisiaj właśnie takie auta, a szukaliśmy wśród lubianych i chwalonych przez Polaków modeli. Na te "pewniaki" uważajcie.

Seat Ibiza IV vs. Chevrolet Aveo II - który wybrać?

Segment B obfituje w ogromny wybór modeli z Europy i Azji. Co istotne, w tej klasie wiele z dostępnych egzemplarzy pochodzi z polskiej sieci sprzedaży, a to czyni zakup mniej ryzykownym. Daleko w tyle za klasowymi liderami, również w temacie popularności, znajdziemy Seata Ibizę i Chevroleta Aveo. Każdy z nich korzysta ze sprawdzonej technologii i oferuje nieszablonowy design. Czy warto postawić na atrakcyjnie opakowane konstrukcje?

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

nieświadomego właściciela. Silnik 1.4 TSI Twincharger (160 KM) cierpi na rozciągający się łańcuch rozrządu, problemy z napinaczem łańcucha, ale też bardzo poważne wypalanie i w konsekwencji pękanie środkowych tłoków. Jeśli problemy z tłokami pojawią się podczas gwarancji skutkuje to wymianą silnika na koszt

Jak eksploatować TSI?

Pytanie jak w temacie. Silnik 1,4 150 KM, z kompresorem i turbiną, z 2011 r.; przy 38 tys. km zaliczył wymianę korbowodów (poprzedni właściciel przestrzegał zaleceń komputera sugerujących zmianę biegu) oraz jak to jest w zwyczaju łańcucha rozrządu. Jak użytkować auto z silnikiem TSI? To żeby unikać

Silnik VW TSI 1.4 wersja 122 KM - prośba o opnie.

Proszę użytkowników samochodów z silnikiem VWeja 1.4 TSI, w wersji 122 KM, o opinię na temat tego silnika. Interesuje mnie: - spalanie, trasa i miasto (styl jazdy), - eksploatacja (koszt przeglądów, częstotliwość przeglądów, wymian świec, oleju i filtrów, rozrząd itp.). Jak wygląda trwałość

Re: Suzuki Swift Sport | Pierwsza jazda

@kamyk: Na wyprodukowanych ok. 2,5 mln silników 1,4 TSI usterki rozrządu jak do tej pory ujawniono w ok. 10 tys silników. Po drugie wymiana rozrządu (jest bezpłatna jeśli ktoś serwisuje auto w ASO) załatwia sprawę. Po trzecie usterka dotyczy wyłącznie wersji 1,4 TSI 140 KM (a w Polo GTI jest

Re: Te samochody najczęściej kupują Polacy

Właśnie wróciłem z serwisu skody. W mojej octavii 1.4 tsi znowu hałasuje łańcuszek rozrządu. Wytrzymał 18k km od gwarancyjnej wymiany całego rozrządu. Teraz to ponoć wina wariatora. Koszt ok 3k zł. W serwisie dobrze wiedzą co jest grane, ale traktują jak przygłupa. W skodach nie ma silników godnych

Re: Nowa Octavia 1.4 TSI - 8,5 s. do setki

przebiegami 130-150 k km i w żadnym z 8 szt. nie było robione turbo (nie było najmniejszej awarii). W 1,4 były wymieniane rozrządy na gwarancji przy ok. 90 k km w ramach akcji. Średnie zużycie paliwa 1,4 ok. 7 l/100 km, 1,2 ok. 6 l/100 km. Auta u nas muszą przejechać min. 250 k km do wymiany a flotowiec

Re: Volkswagen: wycieki w 2.0 TDI

Silnik 1.4 TSI kusi osiagami, ale grozi poważnymi awariami. Downsizing jest przyszłościową koncepcją, ale chyba jeszcze nie w pełni dopracowaną. Przykład? Benzyniak 1.4 TSI ? nowoczesny silnik, który potrafi być bardziej kłopotliwy w eksploatacji niż... niejeden zajeżdżony diesel! Jednostka 1.4

I tu ciekawe porownanie by bylo

badyll napisał: > To i ja dorzuce swoje trzy grosze. Uzytkuje auto z silnikiem zaturbionym, tym 1 > 22km TSI. Wymieniałem cay rozrzad przy ponad 160 tys bo był juz głosny i nie ch > ciałem ryzykowac powazniejszej awarii. Koszt czesci całego rozrzadu to ok 4 tys Mnie ciekawi

Re: W sumie żadne odkrycie, ale długowieczność...

W mojej byłej firmie pod koniec 2015 roku pozbyli się trzech Octavii 1,4 TSI (silnik z łańcuchem). Auta z 2011 roku miały po 220 - 240k km. Przeszły wymianę rozrządu: dwie w ramach gwarancji jedna zaraz po gwarancji za 2500 zł. Później zero problemów z silnikiem, wymiana oleju co 30k km jak to w

Re: czynności serwisowe po 60tyś. Octavia II

mojej kosiarce nawet filtr powietrza wymienia się co 60 km chociaż w Niemczech zalecają co 90k km. Rozrząd w 1,2 TSI z paskiem to wymiana co 180 k km ale niektórzy nie wierzą że ten silnik tyle wytrzyma ;) Ogólnie samochody stają się coraz bardziej bezobsługowe i bezawaryjne. Między przeglądami można

Re: Jakie auto uzywane do 85~95 tys zl?

Tak szacun... Bo jakby trafiło na większość innych marek, może poza Toyotą to już by się nie wygrzebali... a tu mimo fatalnych silników 2.0 TDi PD, 1.2-1.4 TSI. 1.8-2.0 TSI i niesławnymi DSG gdzie przy zalecanych okresach wymiany oleju padały jak muchy i co... i ludzie nadal uważają VW za

Re: Megane vs. Octavia. Co wybrać?

jego konieczną wymianę. Podobno od 2010r. problem ten nie występuje. Faktycznie silnik dość nowoczesny, aczkolwiek podstawowy w koncernie VW, więc nie powinno być kłopotu z serwisowaniem. 3. Podsumowanie - octavia 1.4 tsi to dobry samochód ale nie wiem czy gorszy czy lepszy od megane.

Re: Fakty...skoro jest tak dobrze....

nfplakto napisała: > Co ma rozciaganie lancucha do czynienia z downsizingiem? Tyle samo, ile rozsiag > niety lancuch w rowerze z bezposrednim wtryskiem. taaa... otóż kolego jako przykładowy przedstawiciel downsizingu vw-genowski motor 1.4 tsi cierpi na wiele delikatnie to

Re: Nigdy sie chyba nie przyzwyczje...

wcześniej. Nie wiem czy wiesz ale we wszystkich od Upa do Arteona 1,0 FSI i TSI 1,2 TSI 1,4 TSI i prawdopodobnie w nowym 1,5 TSI jest ten sam typ rozrząd z interwałem wymiany co 210 000 km. Myślę, że taki układ musiał być bardzo sprawdzony aby go adaptować do wszystkich silników od 60 do 150 KM. W

Re: Volkswagen Passat | Karta wozu

ten kto wymyślił że passat to auto premium das ist idioten, zawieszenia do d... silniki do d..... pompo wtryskiwacze do d... wysiedziane fotele od d.... mam służbowego nowego dobrze że nie mój bo za remonty to można by jnuż kupić nowy miejski samochód jak kupili do firmy vw passaty 1.4 tsi pierwszy

Re: Kupować nowy, ale poprzedni model?

Dwa aspekty 1) motoryzacyjny - a ja miałem 1.4 TSI 160KM. Cyrk, zwłaszcza z rozrządem, z jakim nie miałem do czynienia w bardziej tradycyjnych jednostkach. Przyjmijmy więc, że ty nie miałeś kłopotów, ja tak, ergo 50% nowych silników jest do bani. Nawiasem mówiąc co do Astry K się nie zgadzam

Re: VW Tiguan

Przez 3,5 roku jeździłem takim samochodem - już poliftowym z 2012. 1.4 TSI 160KM, zrobiłem nim jakieś 90 tys km. Największą bolączką jest silnik, który notorycznie gnębią problemy z rozrządem /napinaczem - niestety jest to problem nawracający (poszukaj na forach użytkowników VW, Skody czy Audi

Re: Downsizing - awaryjność, wady i zalety.

Widzę, ze tylko ja byłem pechowcem. W 2012 roku zakupiłem dwa auta z silnikami 1.4 tsi /140KM i 160KM/. Auta miały być do dyspozycji pracowników administracyjnych i kierowników działów. Do ciężkiej pracy /handlowcy/ służyły Skody i Yariski. Ostatecznie Golf 140 KM używany był głównie do jazdy po

Re: Downsizing - awaryjność, wady i zalety.

4slash napisał: > No właśnie odeszliśmy od tematu. > Jak twierdzisz Golfa 7 1,4 140 KM kupiłeś pod koniec 2012 roku czyli ponad dwa > lata temu. Piszesz, że dokładnie nie pamiętasz awarii jakby to było dwa lata te > mu, a auto w momencie awarii miało przy prawe 100 000 km

Old vs New - kolejna runda 2

Aż do gry wkroczył Volkswagen. W 2005 r. zaskoczył wszystkich silnikiem 1,4-litrowym wzmocnionym turbosprężarką i kompresorem do 170 KM. Ten debiutujący w Golfie V silnik 1.4 TSI, który z powodzeniem zastąpił większy, bo aż 2,3-litrowy, zyskał tytuł Silnika Roku i mnóstwo naśladowców: od