1 5 vtec na gaz

Filip Trusz

Honda Civic X | Pierwsza jazda | Czas turbo

Honda Civic X | Pierwsza jazda | Czas turbo

Dziesiąta generacja to dla Civica prawdziwa rewolucja. Nowa platforma, ostrzejsza stylistyka, przestronne wnętrze, świetny układ kierowniczy i zawieszenie oraz ani jednego silnika wolnossącego pod maską. Mieliśmy okazję się nim przejechać

Co oferuje rynek w segmencie C?

Zamierzasz kupić samochód kompaktowy, czyli z tzw. segmentu C? Gubisz się w ofertach? Podpowiadamy jakie modele dostępne są na naszym rynku i zdradzamy co oferują. Doradzamy także, co wybrać

Honda Accord (1993-2004) - opinie Moto.pl

Historia Accorda sięga naprawdę daleko, bo lat 70. ubiegłego wieku. W 1998 wprowadzono na rynek już szóstą generację auta, które od początku łączyło w sobie elegancję i sportowy styl

Honda CR-Z - test | Pierwsza jazda

Honda CR-Z - test | Pierwsza jazda

% mniej niż Civic 1.8 o porównywalnych osiągach. Dlaczego Japończycy nie zdecydowali się na zastosowanie turbodoładowania? W luźnej rozmowie przyznają, że cenią spontaniczną reakcję na gaz. Z ich obliczeń wynika ponadto, że napęd hybrydowy pozwala na znaczne oszczędności. W cyklu życia samochodu na

Honda Civic X 1.5 VTEC 182 KM CVT - opinie Moto.pl. Mój ulubiony kompakt

Honda Civic X 1.5 VTEC 182 KM CVT - opinie Moto.pl. Mój ulubiony kompakt

Odniesienia do Golfa są nieuniknione. Kompakt z Wolfsburga to zdecydowany nr 1 w Europie i wzór dla wszystkich konkurentów. W porównaniu z nim Honda Civic X to auto zdecydowanie mniej równe. Czego by nie napisali antyfani, Golf zasługuje na wysoką ocenę w każdej kategorii. To samochód pozbawiony

Re: Accord 2'0 VTec na gazie

5600 obr./min.idalej hulamy na pb95. I tu leży pies pogrzebany! powyżej 6000 przy mocy maksymalnej gwałtownie wzrasta temp. spalania i można wypalić zawory również przy lubryfikacji! spalanie mialem na benzynie 12,5l na gazie ok. 12,75. i tu widac cały zysk z sekwencyjnego wtrysku, mnie pali

Re: Accord 2'0 VTec na gazie

komputer > spalanie mialem na benzynie 12,5l na gazie ok. 12,75. i tu widac cały zysk z > sekwencyjnego wtrysku, mnie pali 10,5 na benzynie i 12 na gazie > > moc odczuwalna identyczna, eeeeee raczej elastyczność, przy 5600 masz góra 90% > mocy >zgadza sie ale w

Re: Honda + gaz jest OK

OK wywal te wszystkie głupoty do śmieci. Mam Honde 1.5 VTEC-E na gazociągu z najprostszą instalacją i działa jak cholera. Moment załączenia Vtec'a jest słabszy a twierdzenie, że na wyższych obrotach autko staje to wierutna bzdura. Załóż sobie pożadną instalacje i śmiegaj z uśmiechem

Re: v-tec

digitalis7 napisała: > Witam. > Jestem na kupnie Hondy Civic z silnikiem 1,5 V-TEC E 90 KM. Czy to prawda że > silniki V-TEC mają bardzo duże zużycie oleju? Będę wdzięczny za wszelkie > opinie i podpowiedzi dotyczące tego silnika i samochodu. Silniki VTEC potrafia

Re: honda accord 2002 1,8 vtec 40 kkm jaki gaz pi

. Jest to nowość na rynku światowym instalacja z bezpośrednim wtryskiem gazu ale ciekłego do cylindrów. jest to juz 5 generacja instalacji gazowych. auto jest mocniejsze na gazie niż na benzynie oraz mniej spala gazu. nawet moze być ,że 10 %. a cena juz chyba 5500 - tak mi powiedziano bo mam zamiar

Re: Gaz do Hondy HRV

mam roczna HRV 1,6 VTEC, 20 tys km (na gazie 5 tys) instalacja BRC 24, spalanie gazu 11,8l/100km Dlugo zastanawialem sie czy zagazowac czy nie. Teraz jestem zadowolony. Mialem wprawdzie klopot bo padla listwa wtryskiwaczy po 4 tys (naprawiona na gwarancji) ale teraz chodzi jak zegarek. Spadek

JAKA HONDA ??????

Witam . Obecnie uzytkuje Golfa III 1.8 B+ gaz, auto jest z 1992r. Nie mam co narzekac bo Golfik ma el.szybki, lusterka , el.szyber. i jestem pierwszym wlasnicielem w kraju , gaz zalozylem w polsce a co najciekawsze auto ma przejechane 127 tys.km. co powierdzone jest ksiazka serwisową

Re: Czyzby ciezkie czasy klekotow na zachodzie ??

gls1 napisał: > Honda Accord 2.0 VTEC 2001 rok instalacja LPG bez sekwencji. Wiem ze > przykladowo Skoda Fabia 1.4 pali 10 l LPG, no ale to juz co innego. Accor może w mieście spalić 10l gazu, ale spali jeszcze jakieś 3 litry benzyny na odpalanie. ;-) Co do fabii to mam 1.4/44k

Re: Nowa Honda Civic 4d

rzeczywistosci jest o wiele lepiej. Zaskakuje mnie natomiast spal > anie, na > trasie niewiele ponad 5 l/100 km (jezdze dosc dynamicznie) w miescie okolice 7l > . Zapomniałem o tym napisać. Fakt, to dodatkowa zaleta. Mój 1.8 przy mocy maksymalnej 170KM spala w mieście (obecnie, na zimnie i z

Bo z hondami jest tak

Ja sam dlugo nie moglem sie przestawic gdy kupilem civica 1.6 vtec ..auto a jakze 125km tylko ze jak widomo do 4 tys nic sie nie dzieje, pare razy zlapalem sie na tym ze ja juz na przeciwnym pasie po redukcji gaz w podlodze ..a auto wrecz nie przyspiesza, niestety dobreym nawykiem jest

Re: Boski kompakt Citroena

"Mit o tym, że japońskie silniki nie lubią gazu...to mit. Usłyszałem, wypowiedź człowieka, który ma gaz w Hondzie Civic 1.5 Vtec. I stwierdził, że sinik świetnie chodzi na gazie tylko gazownik musi być dobry." Czyli nie taki mit;) długie czasy rozrządu, duże kąty opóźnienia zamknięcia zaworów

Re: załozenie do instalacji gazowej do Hondy Acco

Mam Hondę Accord 2.0 VTEC z 2001 roku z instalacją LPG. Instalacja "z mixerem". Na LPG przejechane prawie 150 tyś km spalanie w mieście 11 l LPG/ 100 km. Silnik moim zdaniem "gaz" znosi lepiej od innych marek jednak warto zamontować lubryfikację. Co do osiagów to nie narzekam w zakresie do 5

Re: Oczywiście Vti! :-)

szyberdachu. I oczywiście - od pogody. Co ciekawe, w zimie spalam do 10.5, w lecie więcej, fakt, że jeżdżę raczej na dłuższych trasach (mam spory kawałek do pracy). A 'gazu' (nie przerobiony na gaz! ;-)) mu raczej nie żałuję i VTECa załączam raczej często. Ja bym 'celował' jednak w VTi - uciecha duża

Re: Boski kompakt Citroena

gazowników, którzy specjalizują się w silnikach danego producenta. Np. Mit o tym, że japońskie silniki nie lubią gazu...to mit. Usłyszałem, wypowiedź człowieka, który ma gaz w Hondzie Civic 1.5 Vtec. I stwierdził, że sinik świetnie chodzi na gazie tylko gazownik musi być dobry. Co do downsizingu to też się

Re: Astra II

Astry na gaz. Samochód na niskich obrotach jest troche zmulony i nie chce jechać oraz bardzo słąbo wkręca sia na obroty. Moje silnikowe odczusia porównuje do silnika z Civica D15Z8, czyli 1.5 z E- VTEC, który też jest niby słaby na wolnych obrotach. Reasumując, jeżeli komus odpowiada ogólno

Re: Czulent z ciecierzyca

jajami i oliwa. Uformowac kule i zawinac w kawalek gazy. Polozyc na srodku garnka. Wlozyc obrane ziemniaki i jaja ugotowane na twardo. Dodac sol i pieprz do smaku, podlac woda. 4. Wstawic do nagrzanego piekarnika i piec 3-4 godz w temp. 180 stopni C. Potrawa bedzie lepsza, jesli piec sie ja bedzie

I moja odpowiedź...

Mitsubishi ma po prostu większy silnik w mniejszym aucie -> chyba wiadomo, jaki będzie efekt. Swoją drogą, radzę spojrzeć na osiągi Mitsubishi z silnikiem 1.3 - są dużo słabsze od tych z Civica 1.4. Oraz na osiągi Civica 1.6VTEC - są wyraźnie lepsze od osiągów Mitsubishi 1.6 (zresztą w sprincie do

Re: Legacy

gls1 napisał: > PS- ja Accordem 2.0 VTEC z LPG zamykam sie w 11 litrach/ 100 > km w mieście przy normalnej jeżdzie ( jeżdże po 3-mieście). No ale jak ma to > pojąć ktoś komu Golf 1.6 pali 10 litrów PB, lub miał bym tłumaczyć kierowcy NP > w 1936 roku, ze jeżdzę 1,5

To może przy okazji ja przyspamuję??:))

Sprzedałbym żony hondziankę:)) Honda Accord Coupe 3,0 vtec v6 2000rok przebieg 182435km (pewny w 100%), gaz sekwencyjny PRINS, automatyczna skrzynia, el./ogrzewane lusterka, el./ogrzewane fotele, el. szyby, el. szyberdach, ABS, cruise control, klimatronik, wspomaganie, spryskiwacze

Re: Mniej zużywamy ;-)

oszczędniej (noga mniej ciśnie na pedał gazu)? 2. może używamy oszczędniejszych pojazdów? 3. może zracjonalizowaliśmy system przewozów (no tutaj to rzeczywiście mniej jeździmy)? 4. może wyjechaliśmy na wakacje za granicę i albo tam spalamy tamtejsze paliwa albo zostawiliśmy samochody w kraju? 5. może

Re: Honda Civic 1.6 Sport 2005

> > Ten na ktory czekam jest z listopada 2004 mój jest z kwietnia 2004, jeden z pierwszych w Polsce po liftingu > > Jakie jest spalanie w trasie > > przy predkosci do 120 -ponizej 7 miasto - 9-9,5, a podobno komupter zaniża ;-( > > Jak zachowuja sie radio

Re: Zależyu co się porównuje!

Gość portalu: Mar napisał(a): 16V i VVT-i to może jest i fajne w dużym silniku - miniumum 1.8 - > gdzie stanowi to przyjemny dodatek do i tak relatwywnie dużej mocy. Ale jesli m > a > to być ZAMIAST pojemności, to ja dziękuję... Zgadzam się. VTEC, VVTi itp. nadaje się do

Re: no to powiem:))

typson napisał: > ale wnetrze w beżu czy standardowe? ...w beżu. Powiem Ci typsonie, że naprawdę byłem w szoku jak wyjechałem na ulicę i wcisnąłem gaz do dechy, około 5000obr/min załączył się v-tec i czułem , że auto strasznie przyspiesza przy czym nie słychać tego w środku i

Samochód kupiony.

kupno gazety, weekend na dzwonienie i oglądanie samochodów. A na tygodniu tylko w necie. III decyzja - znowu razem ... Modele ściśle sprecyzowane: - Civic tylko sedan (5d rdzewieje i mam mało miejsca z tyłu) - Jeśli już 5d :) to po liftingu - Jeśli już przed liftingiem :) to tylko VTEC

Re: Samochód kupiony.

kupno gazety, weekend na dzwonienie i oglądanie samochodów. A na tygodniu tylko w necie. III decyzja - znowu razem ... Modele ściśle sprecyzowane: - Civic tylko sedan (5d rdzewieje i mam mało miejsca z tyłu) - Jeśli już 5d :) to po liftingu - Jeśli już przed liftingiem :) to tylko VTEC

Re: Type R ze szperą

i owszem- delikatniej z gazem i jest miło. Do tego pakowny bagażnik i można jechać na urlop. A na co dzień też autko się sprawdza: 60km/h na 6 biegu auto jedzie i rozpędza się (ale żeby przyspieszyć i większość konkurentów zostawić w tyle wystarczy zredukować do 2 biegu, włącza się VTEC i jest

Re: Honda Civic - zbyt słaba, by ją komukolwiek p

A to dobre. Post do kilku napinaczy - anty-hondziarzy. Choćby Honda spaprała jeszcze bardziej materiały, obcięła jeszcze po 20 kucy z każdego silnika to i tak będą kupcy a ja na pewno. Mam kupić 1.4 TSI w golfie ? Mam kupić 2.0 TDI ? Chyba se jaja robicie. Nie mam co robić tylko ślęczeć w serwisie

Re: Skyddad - ZDJECIA -2005 Honda Odyssey LX

, gdyz na licnziku bylo tylko 389km przy wyjezdzie z Calgary. Na trasie przy minimalnym nacisnieciu na gaz jechalem 120 km/godzine majac nie wiecej niz 2000 rpm obrotow na silniku. Specjalnie zwrocilem uwage na dlugie podjazdy w gore, gdzie wysokosc poziomow wynosi okolo 150 m na odcinku 1.2km

Bilety - teoria, a realia

~5 groszy/sztuka(w MZA). Czy te 5 groszy jest warte straconego czasu na sprzedaż ? Wg. Mnie NIE !!! I znów wiele osób nie chce przyjąć do wiadomości, że tracąc 1/2/3 minuty Kierowca traci „prywatny” czas który powinien wykorzystać jako PRZERWA ! Co do przepisów o sprzedaży

Re: Andrzejku nudzisz się? Peko, molonek...

paliwa przy tych prędkościach na 4 i 5 biegu wytwarzając sztuczne "dziury w gazie". Duże ograniczenia dla obrotów poniżej 3000 mają na celu poprawienie osiągu w cyklu miejskim - auto jednak traci znacznie na elastyczności. Opłaty za samochody w Europie Zachodniej są uzależnione od mocy silnika

Dyskusja z laikiem przekonanym o byciu fachowcem..

. > > Blad. Otto ma najlepszy punkt na pelnym gazie przy obrotach momentu maksy > malnego. > > Twoj blad. Bierze sie z definicji cojest "najlepsze"- najoszczedniejsze? Nie rznij glupa. Napisales: "Silnik Otto, pracujacy w optymalnym punkcie (w poblizu mocy max), moze osiagac wieksza

Re: Andrzejku nudzisz się? Peko, molonek...

gazie". Duże ograniczenia dla obrotów poniżej > 3000 mają na celu poprawienie osiągu w cyklu miejskim - auto jednak traci > znacznie na elastyczności. > Opłaty za samochody w Europie Zachodniej są uzależnione od mocy silnika, stąd > większość aut oferowanych na rynku niemieckim ma