1 6 16v turbo

Zuzanna Krzyczkowska

Najkorzystniejsze oferty wyprzedaży rocznika 2018. Te samochody kupisz najtaniej

Najkorzystniejsze oferty wyprzedaży rocznika 2018. Te samochody kupisz najtaniej

Koniec stycznia to "ostatni dzwonek", żeby skorzystać z wyprzedaży rocznika. Producenci mają wiele ciekawych ofert na samochody z 2018 roku, a obniżki sięgają nawet 20 proc. Firma Carsmile przygotowała szczegółowe zestawienie najbardziej korzystnych ofert, jakie czekają na klientów w salonach.

Opel Vectra C (2002-2008) - opinie Moto.pl

Trzecia generacja Vectry to duży i wygodny samochód. Zobacz, czy jej zakup może być atrakcyjny

Saab 9-5 (1997-2010) - opinie Moto.pl

Klasa średnia wyższa w szwedzkim wydaniu to pokaz dbałości o styl i bezpieczeństwo

Fiat Stilo (2001-2008) - opinie Moto.pl

Fiat Stilo (2001-2008) - opinie Moto.pl

), 1.9 JTD (turbo diesel, common-rail, 80 lub 115 KM); 2001, jesień - rozpoczęcie sprzedaży, 2002, jesień - wersja kombi, 2004, wiosna - niewielka modernizacja, nowe silniki 1.4 16V (95 KM) i 1.9 JTD (turbodiesel, common

Volkswagen Golf IV (1997-2003) - opinie Moto.pl

Volkswagen Golf IV (1997-2003) - opinie Moto.pl

. Volkswagen Passat Alltrack - ile kosztuje? VIN Znaki 1-3 WVW - światowy kod producenta (Volkswagen, Niemcy) Znaki 4-6 ZZZ - znaki stałe (wypełniające) Znaki 7-8 kod modelu (1J - Golf IV i Bora

Używany Volkswagen Golf IV (1997-2003) - opinie Moto.pl

Używany Volkswagen Golf IV (1997-2003) - opinie Moto.pl

. Volkswagen Passat Alltrack - ile kosztuje? VIN Znaki 1-3 WVW - światowy kod producenta (Volkswagen, Niemcy) Znaki 4-6 ZZZ - znaki stałe (wypełniające) Znaki 7-8 kod modelu (1J - Golf IV i Bora

Najlepsze auta sportowe lat 80. | Cz. II

Najlepsze auta sportowe lat 80. | Cz. II

egzemplarze z 1984 roku dysponowały motorem 5.7 V8 (L83) o mocy 205 koni, sparowanym z 4-biegowym automatem. Później jego rolę przejął 250-konny silnik L98, ale serce godne Corvette dołączyło do oferty dopiero w 1989 roku. Wersja ZR-1 z aluminiową jednostką LT5 oraz 6-biegową ręczną skrzynią legitymowała się

Audi A4 (1994-2004) - opinie Moto.pl

Audi A4 (1994-2004) - opinie Moto.pl

wzmocnieniu przedniego pasa, po lewej stronie. Numer VIN wybito w komorze silnika, w centralnej części przegrody czołowej. VIN Znaki 1-3 WAU - światowy kod producenta (Audi, Niemcy) Znaki 4-6 Miejsca niewykorzystane (wypełnione symbolem Z) Znaki 7-8 Kod modelu (8D - Audi A4) Znak 9 Miejsce niewykorzystane

Citroën Xantia (1992-2001) - opinie Moto.pl

wysokimi kosztami eksploatacji. Ceny części nie są niskie, a ciągle trzeba coś kupować. Historia modelu 1992, jesień - prezentacja modelu, silniki 1.8i (103 KM), 2.0i (123 KM) i 2.0 16V (155 KM); 1994, jesień - niewielka

Najwięksi truciciele - część 1 od Alfy do Lotusa

Najwięksi truciciele - część 1 od Alfy do Lotusa

) - 149 g/km. Piękna Włoszka - używana Alfa Romeo Giuliettta   wersja 1.8 TBi 16V to najmocniejsze i najszybsze auto w gamie - 235 KM, 242 km/h, 0-100: 6,8 s   Giulietta to jedno z najpiękniejszych samochodów w swojej klasie Aston Martin nie należy do ekologicznych marek. Największymi

Konfrontacje: Mercedes Klasa A 200 CDI, 200/Ford Focus C-Max 2.0 TDCi, 1.8 16V Duratec/VW Golf V 2.0 TDI, 2.0 FSI

KM współpracujące ze skrzynią 6-biegową oraz benzynowe jednostki Duratec 1.6 - 16V 100 KM i 1.8 120 KM. C-Max jest dostępny w Polsce z tymi czterema jednostkami, ale do sporego auta polecamy oba mocniejsze silniki. Tym bardziej że do dynamicznej jazdy zachęca doskonałe zawieszenie. Już Focusowi

Co oferuje rynek w segmencie C?

Co oferuje rynek w segmencie C?

1,78 x 1,49 m; 528/1642 l) Silniki benzynowe: 1.4 MPI (100 KM), M6 1.4 LPG (100 KM), M6 1.6 GDI (135 KM), M6, A6 1.6 T-GDI (204 KM), M6 [GT] Silniki wysokoprężne: 1.4 CRDi (90 KM), M6 1.6 CRDi (110 KM), M6 1.6 CRDi (128 KM), M6, A6 Wersje wyposażenia: S M L XL Edition 1 Euro NCAP

TOP 10 | Auto dla studenta

TOP 10 | Auto dla studenta

16V Turbo (204 KM), ale rozsądnym kompromisem będzie 2-litrowy motor o 16 zaworach i mocy 136 lub 150 koni. Zakup Calibry wiąże się z ryzykiem drobnych, choć częstych awarii osprzętu elektrycznego. Na szczęście prosta konstrukcja i tanie części sprawiają, że z Oplem poradzi sobie każdy mechanik

Audi A4 (1994-2004) - opinie Moto.pl

- wersja S4 z silnikiem 4.2 V8 40V (344 KM) oraz silnik 2.0 16V (150 KM) 2003, wrzesień - wersja S4 Cabrio 2004, jesień - modernizacja Łyk techniki Wśród wielu technicznych ciekawostek w A4

Raport specjalny: Superdiesle

rozwiązaniami. Atutem jest niski hałas. Więcej będzie można oczekiwać od wersji wzmocnionej 16V 90 KM. Dane eksploatacyjne 1.6 HDi, TDCi producent: PSA, Prenery, Francja zastosowanie w modelach: Citro

1.6 16v

Zacznij od dobrych amortyzatorów i nowych sprężyn na tył. Potem nowe tarcze na przód, lub oszczędnościowo klocki Ferrodo - ale na krótko. Lpesz nowe hamulce - z tyłu zamiast bębnów też tarcze - mogą być mniejsze. Co do silnika, nalepiej załóż turbo - jdna firma to robi w 3 specyfikacjach: 130

Re: opinie Vectea "B" 1,6 16v

TT fajne autko ale jak jestes wysoki to braknie troche miejsca dla ciebie,2.0l silnik jest troche za slaby i felerny.1,8turbo daje duzo frajdy

Re: jakie różnice silnik VW 1.6 8 a 16v?

obydwa silniki to psie kupy stanowiły może 3% sprzedaży uciekaj z krzykiem, weź diesla a jak benzynę to 1,8 (chyba że kupujesz w salonie nowy to benzynka 1,4 z turbo i kompresorem :-)) Pozdr al

Astra IV 1.4 Turbo czy 1.6 Turbo?

Witajcie, Forumowicze, znawcy i pasjonaci prośba o pomoc. Zakup Nowej Astry postanowiony. Pozostaje kwestia silnika. Jako, że nie mam już dość traktora pod maską wybór silnikowy ograniczyłem do zaturbionych wersji 1.4 i 1.6. Pytanie moje jest następujące: który lepszy? :) Czy ten "stary

Re: Megane Coupe 1.6 8v '97- 2 pytania..

Jak swiszczy, to uszczelki na drzwiach, lub wycieraczki. Te lubia dawac w dupe ale powyzej 60 km/h Jezeli wyje, jakby turbo sie wlaczalo w samochodzie, to wyja lozyska w skrzyni biegow. Im szybciej jedziesz, tym bardziej ale tez przy dodawaniu gazu pod gorke bedzie wylo jeszcze wiecej

Re: boxer 1,6

Witam.Z wolnossacego benzyniaka niewiele się wyciśnie bez drastycznych zabiegów.Najlepiej turbo lub nitro.A ile sie wyciśnie to kwestia stanu silnika.Jezeli jest ok to 150 km.napewno.Tylko że to z zasady dużo kosztuje 5-6 tyś za turbo.Nitro jest tańsze w wawie za 2-2,5 tys coś znajdziesz

wygrana 1.6 turbo BMW/PSA?

"- 1.4-1.8 l - turbodoładowaną jednostkę 1.6 z MINI coopera S, clubman, peugeota 207 i 308" Z relacji użytkowników Mini wynika, że silnik ten ma wadę konstrukcyjną, która wg. producenta nie wpływa na osiągi i żywotność, ale jest dosyć upierdliwa dla klientów

Re: a w klasie v6...

kiedys sie zastanawialem dlaczego w ciezarowkach sa diesle i myslalem ze to 50% ekonomia zeby jak najtaniej jezdzic a 50% moment obrotowy zeby ruszac z wielkimi ladunkami ale teraz widze ze to 100% ekonomia bo diesel bez turbo ma moment mniejszy niz beznyna (przyklad 1.9 SDI) a benzyna z

Opel Astra 1.6 Turbo | Za kierownicą

do bagaznika najwyrazniej dalej nie ma dostepu, ciekawe jak wewnatrz, poprzedni model chyba nawet kierownice mial z tego tandetnego plastiku, ktory gial sie pod kazdym naciskiem... za to insignia to prawdziwa limuzyna, wielkie, przestronne i ladnie wykonczone!

Re: Astra IV 1.4 Turbo czy 1.6 Turbo?

1.4TCE jest wytworem opartym na silniku nissana 1.5 czy 1.6 Posredni wtrysk paliwa, brak rozwiazan wplywajacych na zmniejszenie zuzycia paliwa, halasliwy i nie imponuje osiagami. Zacznij moze mniej fanatycznie podchodzic do wszystkiego co robi renault bo z nawiedzonymi trudno dyskutowac

Re: Astra IV 1.4 Turbo czy 1.6 Turbo?

> 1.4TCE jest wytworem opartym na silniku nissana 1.5 czy 1.6 Tak;) Skonstruowali go na podstawie schematu konstrukcyjnego silników Nissana 1.5 i 1.6;),skutkiem czego powstał zupełnie nowy silnik,całkiem różny od francuskiego 1.4 16V i nissanowskich 1.5 i 1.6.Generalnie ta nowa

Re: Astra IV 1.4 Turbo czy 1.6 Turbo?

Kolego,Astrą 1.4T niedługo pojeżdżę(to wtedy napiszę na forum),ale już słuszałem,że choć silnik wydaje się udany,to nie ma co oczekiwać rewelacji,bo Astra jest ciężka(bogatsze wersje ważą ok. 1500kg). 1.6T znam z Insigni i to dobry silnik-o sprawnej reakcji na gaz,dużej elastyczności i

Re: Astra IV 1.4 Turbo czy 1.6 Turbo?

1.4 mniejsze spalanie,1.6 lepsze przyśpieszenie i frajda zjazdy.Jak cie stać to kupuj ten wiekszy.1.4 wcale to nie jest fiatowski silnik,rozwiniecie twinporta bodajże z Węgier.Trudno coś powiedziec o awaryjnosci nowego auta,ale z przecieków od pracowników dowiedziałem sie że była jakaś akcja

Re: a w klasie v6...

turbo ma moment mniejszy niz > beznyna (przyklad 1.9 SDI) a benzyna z turbo bije diesla na flowe rowniez > momentem Coś tam w tym jednak jest. Możesz sobie wyobrazić turbo benzynę z momentem 1000- 1500Nm, przebiegami między wymianą oleju 100tys.km i trwałością liczoną w mln km?

Re: Astra IV 1.4 Turbo czy 1.6 Turbo?

Zdecydowanie 1.4 jak już chcesz w miarę ekonomiczny i fajny silnik z dobrym przyspieszeniem.Poszukaj sobie odpowiedniego modelu na http://www.autogielda.pl Auto Giełda

Re: Astra IV 1.4 Turbo czy 1.6 Turbo?

1.4T to konstrukcja Opla-to po pierwsze. Po drugie-silnik jest ok.,choć z Astrą ma troszku roboty. Jego najbardziej pozytywne cechy to łatwość wkręcania się na obroty od początku do końca obrotomierza(6500obr./min.):) i wysoka kultura pracy.Samochód z tym silnikiem jest wystarczająco

Re: W Octavii 1.6???

No tak, ale tu masz 1.6 bez turbo, za to z maksymalnym momentem obrotowym przy wysokich obrotach, no i 5 biegów

Re: Astra IV 1.4 Turbo czy 1.6 Turbo?

A ten 1.4 to nie czasem fiatowski T-Jet? Jeśli tak (a coś mi tak wygląda) to poczytaj na Autocentrum opinie posiadaczy Bravo, zamiast pytać teoretyków-fantastów... -- //Statystycznie gdy człowiek wychodzi z psem na spacer to każdy z nich ma po trzy nogi.

Re: Astra IV 1.4 Turbo czy 1.6 Turbo?

" silniki montowali inni:)- wielu by się wtedy lepiej jeździło;) Ale do rzeczy-TCe to świetne silniki(tu mowa-jak rozumiem-o wariancie 1.4-więc także).Nijak się do tego silnika nie można doczepić z jednym wyjątkiem-z oczywistych względów pali trochę więcej,niż TSI;) To jedank nie zmienia faktu

Re: Astra IV 1.4 Turbo czy 1.6 Turbo?

TJery 120km na hamowni mialy 140km.... pytanie jednak nadal otwarte czy to te same silniki... -- www.myconfinedspace.com/2008/09/29/jump-you-fuckers/

Re: Astra IV 1.4 Turbo czy 1.6 Turbo?

silnik opla o ktorym piszesz jest duzo lepszy od kiepskiego tce , mniej wiecej na poziomie t-jet ale do tsi to rzeczywiscie troche mu brakuje

Re: Astra IV 1.4 Turbo czy 1.6 Turbo?

Więc jest albo lekko stłumiony 150KM, albo lekko podkręcony 120... -- //Statystycznie gdy człowiek wychodzi z psem na spacer to każdy z nich ma po trzy nogi.

Re: Astra IV 1.4 Turbo czy 1.6 Turbo?

A kupi na tej ałtogiełdzie dżefo hoinkofe??? Jak nie,to sp... Nastrój świąteczny forumowy psujesz bucu brzydki! Widział ty kiedy Astrę IV na tej auto-giełdzie!?

Re: Astra IV 1.4 Turbo czy 1.6 Turbo?

Sorki, ale nie chce mi się wierzyć, że GM buduje na spółę z Fiatem fabrykę GM Powertrain, by potem robić silniki do tego samego segmentu solo, w tajemnicy przed sobą... -- //Statystycznie gdy człowiek wychodzi z psem na spacer to każdy z nich ma po trzy nogi.

Re: Astra IV 1.4 Turbo czy 1.6 Turbo?

Sprawdziłem na Autocentrum. W Oplu jest 140 KM, a w Fiacie albo 120 albo 150. Więc sam już nie wiem czy to są te same silniki.

Insignia 1.6 Turbo czy 2.0 CDTI?

to Insignia, pytanie tylko - który silnik? Aktualnie mam dieselka (1.9 dCi w Nissanie) i muszę powiedzieć, że przyzwyczaiłe się do spalania na poziomie 5-6 l/100 km.

Re: Auris 1.6 Valvematic

toyota nie powala - może powinni wykombinować jak reszta mały silnik z cwanym turbo np. 1.4 tsi super zdjęcia dzieci: www.foto.inne.pl/dziecigaleria.html

Re: Opel Astra 1.6 Turbo | Za kierownicą

Skąd wy bierzecie te "ponad 100tys" ? 1.6 turbo w wersji sport zaczyna się od 83 200 :/

Re: Opel Astra 1.6 Turbo | Za kierownicą

samo, ale mocy ma na hamowni ze 180bazowo - 230KM, i co ciekawe 340NM było 7,9-8,1 sek -> 100km/h teraz jest 7,2sec->100km/h Astry generalnie nie chciałem, bo wkur..iało mnie wnętrze. Miałem Astre coupe 1.8 16V, jeździłem służbową 1.4 8v i to była masakra. Wnętrze nowej niewiele się różniło

Re: Opel Insygnia 1,6 ecotec turbo

Ciekawe, ok. 10 lat temu powoziłem najmocniejszą wtedy Vectrą V6 2,5, która właśnie taki miała moment. Nikomu do głowy nie przychodziło, że to "za mały moment", wszyscy natomiast cmokali z podziwu, że "taka mocna i wypasiona wersja" he he:)

chyba rozumiem turbo dieslowcow

jezdzilem kompaktem 1.6 16v 110KM - rozpacz i tragedia. wysokie spalanie, wibracje na biegu jalowym, straszny halas aby wykorzystac moc do jako takiego przyspieszenia - jednym slowem porazka. pomimo ze dalej jestem zwolennikiem benzynowcow - ale tylko tych starych o wiekszej pojemnosci - tak akurat te

Stilo Multi Wagon 1.6 16V

Maszyna jak turbo rakieta, polecem. A co do stilo 1,2 80 km też dobra maszyna, wcześniej miałem palio weakend 1,2 z 75 km , i nie narzekałem jak na polskie drogi. Wszystko bez zarzutu, ja kupiłem niedawno Wagona 1.6 16V jak jade samemu, to silnik troche zabardzo wypasiony i nie wykorzystuje

Re: Opel Insygnia 1,6 ecotec turbo

al9 napisał: > sam jestem ciekaw... > ale cos mi sie wydaje, ze moment jest za mały... 230 Nm to mało? A z resztą jakie to ma znaczenie (nie licząc trwałości sprzęgła i skrzyni)?

Re: Opel Insygnia 1,6 ecotec turbo

sam jestem ciekaw... ale cos mi sie wydaje, ze moment jest za mały... to nie będzie zrównoważony napęd... al

Re: W Octavii 1.6???

W octavii nowej mojej to jeszcze nie sprawdzałem bo jest na dotarciu. Ale jechałem niedawno takim modelem octavii z motorem 1.8 turbo w benzynie (155KM). Przy 200km/h jest troche szumu ale nie ma tragedii. Można spokojnie rozmawiać.

Re: 156 1,6 przyspieszenie

wg instrukcji powinna osiągać setkę 10,5. Jak pamiętam z autopsji (auto mego taty/brata) przy rozgrzanym silniku jest to jak najbardziej osiągalne. W 1.6 TS od 4-4,5 tys następuje jakby "turbo" pięknie przerywane przy 7,250 obr/min zamknięciem dopływu paliwa :-) V-max około 203. Pozdrawiam

Re: 1.6 czy 2.0 ?

Przepasc to jest pomiedzy silnikiem wolnossacym a turbo (przy tej samej pojemnosci) albo pomiedzy 2.0 i 3.0. Pomiedzy 1.6 i 2.0 jest tylko schodek, nie zawsze wart wydanych pieniedzy.

Passat B5 1.8 i Golf IV 1.6 - jaka instalacja?

Passat 1.8 benzyna (bez turbo)1999rok i 150tys.km Golf 1.6 benzyna 2000rok i 120tys.km

Re: Opel Astra 1.6 Turbo | Za kierownicą

Porównanie CIVIC-a do Astry to profanacja. Gdy kupowałem Astrę ST 1,4 turbo z fabrycznym LPG przymierzałem się do CIVICA. Nie chcę urazić fanów tej marki , ale wykończenie w środku jest marniutkie , a siedząc za kierowcą można przy hamowanie stracić kolana , bo z się wystanie osłonięta tylko

Re: Opel Astra 1.6 Turbo | Za kierownicą

Auto naprawde ładne i dopracowane ale w kwestii zuzycia paliwa niewiele sie zmieniło... Astra poprzedniej generacji 1.6 16V w cyklu miejskim tez potrafi spalic 11litrow i nie trzeba jej przy tym katować...

Re: Opel Astra 1.6 Turbo | Za kierownicą

Jeździłem Civic-em UFO 1.8 140KM spalanie po mieście 11-12 litrów. Obecnie Astra J 1.4 turbo 140KM spalanie po mieście 10-11 litrów. Nadmienię jeszcze,że Civic jest dużo lżejszy od Astry. Tak więc spalanie na niekorzyść Hondy.

Re: Mazda 3 1.6 DI Turbo sedan

Ale nie odpowiedziałeś na pytanie o cenę 1.6 D Za zachodnią granicą Sedan 1.6 D kosztuje 18 tysięcy EURO. Importer Mazdy w Polsce przyjął zasadę równych cen z niemieckimi i przeliczania po aktualnym kursie Euro. Łatwo policzyć, że będzie to ponad 85 tys. PLN Już widzę te tłumy, które pędzą

Re: Opel Astra 1.6 Turbo | Za kierownicą

z niekoniecznie wolniejszych wolę wszystkomającego civica, bez turbo i bez 13 litrów w mieście...

Re: Opel Astra 1.6 Turbo | Za kierownicą

Auto jest ładne i porządne. Tylko cena go zabija. 101 tys zł za kompakt z benzynowym silnikiem 1,6 ??? Za kilka tysięcy więcej mamy kultowego Golfa VI GTI 210 KM lub Leona Cuprę

Re: Opel Astra 1.6 Turbo | Za kierownicą

Najwyraźniej Opel musi popracować jeszce nad zużyciem paliwa. Volkswagenowi się to lepiej udaje i chyba w pełniejszy sposób realizuje ideę downsizingu - w ofercie jest 1.2 TSI i 1.4 TSI w kilku wariantach mocy. Opel wziął na warsztat 1.6 ECOTEC i, jak widać, gorzej sprawdza się to w praktyce.

Re: Opel Astra 1.6 Turbo | Za kierownicą

13 litrów w mieście?!!! To jakaś kpina. 14l w mieście pali stary Chrysler 300M. Ale jest wielki jak autobus i ma wolnossący 3.5 l silnik. No po prostu cud techniki ten 1.6.

Re: Opel Astra 1.6 Turbo | Za kierownicą

Lipa! Lipa! Lipa! Wygląd na tych felgach 15 czy 16 cali zadna rewelacja, znowu na papierku i na wystawie nie wiadomo co a z zewnątrz wygląda jak auto sprzed 10 lat w rzeczywistości. Downsizing? 1.6 i 13 litrów w mieście????? co z tego że turbina skoro auto ciężkie, dosć mulaste z tego piszą a pali

Re: Opel Astra 1.6 Turbo | Za kierownicą

Posiadam Astrę z silnikiem 1.4 turbo 140KM w wersji SPORT. Nie wiem jak jest w innych wersjach ale te twarde plastiki jak sugeruje autor - to według mnie ściema-wnętrze nowej Astry to inna bajka w porównaniu do poprzedniej generacji i również do innych porównywalnych cenowo marek (sprawdzałem przed

Re: Opel Astra 1.6 Turbo | Za kierownicą

fajne ale zakup w wersji z turbo to kiepski pomysł, jeżeli kupujemy auto do wszystkiego.

Re: Focus 1.0 EcoBoost od 63 050 zł

Ano jak to jest; niedawno Bmw w motocyklu zaczelo montowac v6 1.6 a w samochodach swietne szostki zastepuje turbo czworkami...

Re: Mazda 3 1.6 DI Turbo sedan

Już wiadomo, wystarczy przejść się do dealera Mazdy np. warszawskiego AZ Auto. Najtańsza wersja ok. 14 tys. Euro (silnik 1.6), najbardziej wypasiona (silnik 2.0) 17250 Euro. To naprawdę b. sympatyczny samochodzik dla tych, których nie stać na przepiękną Mazdę 6 - ma w sobie ten sam klimat

Re: Opel Astra 1.6 Turbo | Za kierownicą

Bida z nędzą. Auto totalnie zwyczajne stylistycznie, ciężkie przez to ów downsizing zamienił się w karykaturę siebie: 1,6 L i pali do 13 w mieście. Żenada. Stylistyka jak 10 lat temu albo 15 nawet. Wszystko zjada masa we współczesnych autach a masa ta jest pochłaniana przez bzdety dla naiwnych

Re: Opel Astra 1.6 Turbo | Za kierownicą

Honda Civic ma 8,9 sek do 100 km/h i pali średnio 6,7 l/100 (benzynka) i to za 70 tys. tylko. Wygląd sportowy, praktyczna, mega bagażnik, bezawaryjna. Golf i Astra się nie umywa jak na mój gust.

AUDI80 1.8benzyna PRZEKŁADKA na 1.6TD???

witam!!! interesuje mnie zakup silnika Turbo Diesla o poj. 1.6 typowego do audi passata itd. mam juz na oku za ok 1600, mpoj silnik zostawiam w rozliczeniu za 600zł czyli doplata 1000+przekładka ok400zł, Czy jest to oplacalne, I co trzeba bedzie przerobic w aucie pod diesla??? Tak jak

Re: Focus 1,6 TDCI - skarbonka?:(

to się nazywa turbo timer i mozna to miec bodajże w rajdowej imprezie. Ciekawe na ile to naprawdę jest ważne, podobno układy start/stop nie przejmują się tym i wyłączaja rozpędzony silnik od razu. -- nima

Re: Mazda 3 1.6 DI Turbo sedan

Mieszkam w australi i u nas sprzedaja mazde 3 tylko z silnikami benzynowymi; 2 litry i z wiekszym od mazdy 6 silnik 2.3 litra i ta to dopiero mozna orac asfalt. To jest chybaba najbardziej 'sexy' auto na naszych drogach teraz, mowiac o autach dla normalnych szamakow.

Re: Opel Astra 1.6 Turbo | Za kierownicą

zastanawiałem sie nad tą Astrą ale kupiłem megane 180 tce. powodów było wiele. w mieście nie przekracza spalanie 12.5 przy ciężkiej nodze. przy lekkiej 11 - 12.

Re: Opel Astra 1.6 Turbo | Za kierownicą

Troche zbyt ocięzała ta Astra, no i cena dość zaporowa. Ze te ponad 100tys zł egzemplarza testowanego kupimy juz cos z segmentu D i chyba tak bym zrobił. Ale plus za fotele sie nalezy, robie te fotele codziennie i wiem, ze są naprawdę dobre:)

Re: Opel Astra 1.6 Turbo | Za kierownicą

jak ja nie lubię takiej gadki: "Wygląda na to, że w Oplu wreszcie wzięli się do roboty. Nowa Astra zrywa z przeciętnością poprzedniczki". Przecież poprzednik był projektowany z 7 lat temu. Nie można go oceniać z dzisiejszej perspektywy.

Re: Mazda 3 1.6 DI Turbo sedan

Ceny z kosmosu. Chyba zapatrzyli się na Golfa. W Wielkiej Brytanii już dają kilkaset funtów rabatu. Lepiej poczekać na nowego Focusa. Biorąc pod uwagę ceny C-Maxa to może być hit. -- www.dajeszprace.pl/cele.php

Re: Opel Astra 1.6 Turbo | Za kierownicą

najdziesz tu m.in. ciekawe testy samochodów i motocykli, informacje o auto-moto gadżetach, wieści ze świata sportów motorowych, ale także porady dotyczące fotelików dla dzieci, eksploatacji auta i jednośladu oraz opisy moto podróży.

Re: Opel Astra 1.6 Turbo | Za kierownicą

i jeszcze dodam, że 2 letni kupiłem za 50000pln przy przebiegu niecałe 15000 dla wątpiących: nie był bity na pewno. wszystko zapisane i serwisowane. ktoś z kredytem nie wyrobił + jeszcze rok gwarancji fabrycznej. nowy w tej wersji prestige kosztował ponad 100k, 2 lata = 50% ceny

Re: Opel Astra 1.6 Turbo | Za kierownicą

z 180km do 230 to nie tylko komputer był przeprogramowany. Jeszcze parę innych rzeczy. Kłopot jest taki teraz, że zawieszenie nie wyrabia za silnikiem. Mimo, że nie był komfortowy na początku a nawet lekko nieprzyjemnie dobijał, to teraz jest za miękki do tej mocy. Te 230 to i tak jest granica napęd

Re: Opel Astra 1.6 Turbo | Za kierownicą

Za 86 tys zł można kupić naprawdę ostrą wersję Clio Sport - RS, albo również 180 konne ale lżejsze o 250 kg Polo GTI

Re: Opel Astra 1.6 Turbo | Za kierownicą

Należałoby jeszcze wspomnieć o Fiat Bravo - też ma większy bagażnik 400 l . Nie wspominając o wyjątkowej urodzie, a minęły już ponad 3 lata od premiery, więc Fiat ubiegł w wytyczeniu trendów w designie kompaktów Astrę i np. też podobną w pewnym stopniu do niego nową Megane.

Re: Opel Astra 1.6 Turbo | Za kierownicą

to auto od pierwszych zdjęć mi sie kompletnie nie podobało. Ciężka stylistyka sprawia że auto wygląda jakby miało całe wieki stać w miejscu pomimo gazu wciśniętego do oporu. Do tego to spalanie. Z czym do ludzi!!?

Re: Opel Astra 1.6 Turbo | Za kierownicą

@tomek Ale poprzednie już jak wchodziła to była nudna (poza wersją trzydrzwiową). Szczerze powiedziawszy to za takie pieniądze mam koreańską astę z ropniakiem pod maską czyli Cruza - dobrze jak na swoją cenę wykonanego i ładniejszego niż ta podruba hiundaya I30:P A poza tym łopel to szmelc był, je

Re: Alfa Romeo GTV 3.2 V6 24v szybka jak cholera

6,7 do setki? z 3.2 litra i to nowe auto?? to 10 letnia lancia kappa 2.4 turbo ma 7,1:-))

Re: Opel Astra 1.6 Turbo | Za kierownicą

franz.jaeger - golf V sie slabo sprzedawal? przed wprowadzeniem VI generacji to byl najlepiej sprzedajacy sie samochod w Europie. Nie wiem gdzie ty mieszkasz ze mozesz policzyc na palcach jednej reki golfy V...

Re: Opel Astra 1.6 Turbo | Za kierownicą

Wygląda jak śląska kluska. Osiągi niby dobre (8,5s do 100) ale piszą że w odczuciu takie sobie, w końcu ma 180 KM. Dużo waży pali koszmarnie wprost. Po co było zmniejszać silnik dawać trubinę wszystko do kupy bedzie bardziej awaryjne... by spalało do 13 litrów w mieście, przegięcie Sprzedawać się r

Re: Opel Astra 1.6 Turbo | Za kierownicą

@lol: oj dlugo mozesz sie tak bawic :) a wogole: fajnie ze komputer juz wyrzuca blad. swietny samochod

Re: Opel Astra 1.6 Turbo | Za kierownicą

Astra, zawsze będzie w cieniu Golfa, szczególnie teraz kiedy ma tak dobrą sprzedaż. Widać że Opel się pręż mocno, ale będzie ciężko dogonić rodzimego konkurenta, czy to w kwestii silników jak i bezpieczeństw, bo tym bardzo się teraz VW wyróżnia.

Re: Opel Astra 1.6 Turbo | Za kierownicą

Od tygodnia jezdze insignia z tym silnikiem. Fakt, ze insignia wieksza i ciezsza, ale srednie spalanie utrzymuje sie na poziomie 15l i to przy normalnej jezdzie po warszawie, bez doginania.

Re: Opel Astra 1.6 Turbo | Za kierownicą

Możecie się pochwalić czym jeździcie, że 160 konna, nowiutka Astra to dla was cienizna? Albo piszą tu frustraci, albo wieczni malkontenci, albo dzieciarnia. Zresztą na innych forach to samo.

Re: Opel Astra 1.6 Turbo | Za kierownicą

Astra - gokart dla staruszków, tak jak Insignia - to nadal tylko uople ! W Insigni elektronika się wali, że hej. Na Ostrobramskiej niemal codziennie przyjezdża jakaś Insignia ze zwaloną elektryką.

Re: Focus 1,6 TDCI - skarbonka?:(

Ja mam Octavię 1.8 20v turbo 180 koni :). Nic się nie dzieje. Wóz ma prawie 10 lat, a 2 lata temu gaz mu założyłem i nadal extra jeździ. Nawet turbiny nie trzeba było regenerować a ma już ponad 200 tys. kilometrów Nie wiem, co za kilka lat będę robił, jak już nie będzie takich extra samochodów. :(

Re: samochód nowy z silnikiem 1,4 lub 1,6 z turbo

citroen c4 silnik 1.6 turbo 150km opracowany przy wspolpracy koncernow PSA i BMW

Re: Insignia 1.6 Turbo czy 2.0 CDTI?

> Jak będziesz jeździł tak, żeby turbo się nie włączało, > to powinieneś niewiele spalić. Z tego co mi wiadomo na temat konstrukcji silniku, to doładowanie silnika przez turbo sprężonym powietrzem zwiększa moc przy zachowaniu podobnej dawki paliwa (na w miarę rozsądnych obrotach