1 6 fsi auto świat

sprawdź też:

samochód

Waldemar Czerniszewski, Jacek Łęgiewicz

Konfrontacje: BMW 120i, 120d/Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed Distinctive/Audi A3 2.0 FSI, 2.0 TDI Ambiente

Konfrontacje: BMW 120i, 120d/Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed Distinctive/Audi A3 2.0 FSI, 2.0 TDI Ambiente

Najsilniej obsadzona klasa kompaktowa ma swoje prestiżowe nisze - premium i sport. Są producenci, którzy łączą je, by stworzyć superkompakt. Na każdego pretendenta już czeka ?komitet powitalny? w mocnym składzie - także Alfa 147 i Audi A3 grzały dwulitrowe silniki na powitanie nowego BMW.

Lexus LS 460 - kraina łagodności

Obiecywałem sobie, że kiedy nadejdzie epoka samochodów, które jeżdżą same, zajmę się czymś innym. Nie sądziłem, że przyjdzie mi się tym z problemem zmierzyć tak szybko

Audi RS4

Już pierwsze RS-y miały rakietowe osiągi. I nadwozie skrojone pod kwartet smyczkowy. Ta sprzeczność jednych pociągała, innych bawiła, jeszcze innych irytowała. Przyznam, że należałem do tych ostatnich. Tym bardziej ucieszyłem się, widząc w Genewie RS-a sedana. I tym niecierpliwiej czekałem na okazję, by go sprawdzić. Aż w końcu...

Luxus GS

problemów. W kategorii satysfakcja klienta Lexus nazdobywał mnóstwo nagród, i to nie tylko w Stanach (1. miejsca w latach 2002-05 w niezależnej ocenie JD Power, BBC Top Gear i Auto Express). Obok jakości aut przyczyniła się do tego jakość obsługi: dowolne miejsce odbioru i zwrotu, Lexus jako wóz zastępczy

Re: Golf V 1,6 czy 1,6 FSI

świata a wielu ludzi lubi się identyfikować z taką marką. Golf w sumie zdobył popularność dzięki pierwszym wersjom GTI ale obecnie na rynku w tym segmencie jest duża konkurencja. No ale cóż mamy takie czsopisma jak Auto Świat gdzie VW zawsze wygra porównanie bo do silnika 1,9 VW prównująsilnik 1

Re: 300 tys. aut grupy VW do serwisu

najbardziej podobają mi sie deklaracje szefa koncernu VW ze za kilka lat beda numerem jeden na świecie :) hehehe jeszcze kilka takich silnikow jak 2.0TDI 1.4TSI 1.6 FSI i na pewno podbiją świat szczególnie azje i stany ehehhehehehehe

Król Kompaktów - VW Golf V

wg Auto Świata. O 1 (słownie: JEDEN) punkt wyprzedził Renault Megane, który z kolei wyprzedził o 5 punktów Mazdę 323. Na końcu Fiat Stilo. Opel i Toyota nisko. Ciekawostka: cena VW Golfa 1.6 FSI to ok. 18,900 euro, podczas gdy jedynego japońskiego japończyka - Mazdy - 16,590.

Re: dane cz 7

"Auto świat testy;20030901;Honda;Civic;;kompakt;h;1.6;b;195/60 R 15;130;73;73" "Auto świat;20040607;Honda;Civic;;kompakt;h;1.7;d;195/65 R 15;130;72;72" "Auto Bild;20040611;Honda;Civic;R-Type;kompakt;h;2.0;b;205/45 R 17;130;75;75" "Auto świat;20040726;Honda;Civic;R-Type;kompakt;h;2.0;b;205/45 R

Re: Carisma GDI - cud oszczędności????

traktować z odpowiednim dystansem.Co do bezp wtrysku to raczej nie prawda,że Europa olała tą technike.Jest raczej odwrotnie.Większość europejskich firm ma (będzie mieć)w swojej ofercie auta z takimi silnikami.Renault ma 2.0 IDE,Citroen 2.0 HPI,Volkswagen wypuścił niedawno Golfa z Silnikiem 1.6 Fsi

Wszystko pięknie, ALE.. ten koncept jest bez sensu

Wszystko pięknie, ale są pewne "ale". 1. Masa. Dla analogii: vw touareg v8 waży ~2400 kg. Po zamianie silnika na v10 tdi waży już 2700 kg. Ciekawe, o ile przyrośnie masa r8 z v10, skoro zamieniają w nim nowocześniejszy, lżejszy silnik v8 fsi na diesla większego o dwa cylindy i wymagający