1 6 tdi cr konstrukcja

PM

Kupujemy używane. Te diesle omijaj szerokim łukiem. Lista 11 silników

Kupujemy używane. Te diesle omijaj szerokim łukiem. Lista 11 silników

Samochody z silnikami Diesla cieszą się dużą popularnością na polskim rynku. Dzisiaj przyglądamy się jednostkom wysokoprężnym, których trzeba się wystrzegać. Lepiej nie kupujcie używanego auta z jednym z tych silników

Skoda Octavia | To już 20 lat na rynku!

Lubiana i chętnie kupowana w Polsce Skoda Octavia kończy właśnie 20 lat. Sprawdzamy jak kompakt Czechów zmieniał się na przestrzeni trzech generacji i czym zdobył serca kierowców na całym świecie

Salon Genewa 2015 | Nowości dla Kowalskiego

Targi motoryzacyjne to okazja do podziwiania samochodów sportowych, luksusowych czy koncepcyjnych. To prawda, ale to także możliwość zobaczenia po raz pierwszy na żywo nowych generacji popularnych modeli. W tej części pokażemy własnie takie auta. Wybraliśmy te zupełnie nowe lub gruntownie zmodernizowane, wyłączając SUV-y i crossovery, które zostały opisane w osobnym zestawieniu

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

na niej pękające głowice, osiadające głowice, awarie pompy oleju, pompowtryskiwaczy, napędu rozrządu (przedwcześnie zużywające się koło zębate na wale napędowym), czy koła dwumasowego. Problemy skończyły się wraz z wprowadzeniem wersji 2.0 TDI CR, czyli z układem Common-Rail w 2007 roku. Ten silnik

Najciekawsze koncepty Audi

Najciekawsze koncepty Audi

(jeszcze przed wojną), gdy srebrne auta Auto Union brylowały na torach. Nazwę pożyczono od odcinka autostrady i toru w Berlinie AVUS, który otwarto już w 1921 roku. Na berlińskiej nitce toru rozegrało się kiedyś nawet GP Formuły 1 (w 1959, wygrał Brytyjczyk Tony Brooks). Inżynierowie z Inglostad

octavia tdi - 1,9 czy 1,6

hej, co sądzicie? oba silniki maja ta sama moc (105KM), 1,6TDI jest na Common Rail i posiada filtr cząsteczek stałych, zaś 1,9 TDI to stara (sprawdzona) konstrukcja... 1,6TDi teoretycznie troszkę mniej pali, jest jednak trochę droższy... czy filtr cząsteczek stałych oznacza kłopoty

Re: Octavia TDI 1,6 CR DPF

przejechać się, dopalić "resztki" z filtra. Może tak jak kolega sugeruje 1.2TSI - ciekawa konstrukcja. Połączenie starszych sprawdzonych rozwiązań z nowoczesnymi.

Re: Octavia TDI 1,6 CR DPF

Jazda tylko po mieście autem z filtrem DPF to zdecydowanie niechybne problemy. Mechanizmy czyszczenia tych filtrów nie wyrabiają po prostu w warunkach miejskich. To są po prostu niemieckie konstrukcje, na niemieckie warunki drogowe (które jakie są każdy widział :D). Ogólnie do jazdy miejskiej

Re: Octavia TDI 1,6 CR DPF - jeździł ktoś

Mialem auto na niecale 2 dni, na codzien jezdze passatem 1,9 115km. Wiec tak cichszy jest ze 2 razy, naprawde duzy postep. Co do samych wrazen z jazdy jestem sceptyczny, do 2tys jest wyczuwalna dziura a to niby nowa konstrukcja. Na 4 i 5 biegu ciezej sie zbiera niz 1,9 ale moze to wina skrzyni

Re: Motodziennik: Kłopotliwe diesle

sabial@ W Lupo też był 1.2, ale to całkiem inna konstrukcja. Obecny 1.2TDI w nowym Polo to po pierwsze silnik Common Rail. Po drugie wywodzi się z nowej konstrukcji jaką jest 1.6TDI CR. Zredukowano po prostu jeden cylinder.

Re: octavia tdi - 1,9 czy 1,6

dieslami jest trudny.To dobry wybór,kiedy naprawdę zależy Ci na tym,by silnik nie był hałaśliwy(jak na diesla of koz),a pod uwagę bierzesz nawet najmniejsze różnice w zużyciu paliwa(1.6TDI CR pali zauważalnie mniej).Ponadto 1.6 ma przyjemniejszą charakterystykę w porównaniu do trochę

Re: albo germański TDI 90km?

HDI zawsze wydawały mi się jednymi z lepszych konstrukcji z CR. Może nie są super ekonomiczne ale za to pracują b.ładnie. A co do 1.6 to fakt doskonały silnik... bezpośrednie porównanie P407 z Passatem 105km TDI zdecydowanie na korzyść P407. Znacznie mniejsza turbo dziura, auto od razu jedzie i

Re: Jaka jest wasza opinia o C-maxie 1,6 TDCI ?

wyprzedzania bedzie tak mala, ze w sytuacji krytycznej nic nie zmieni. > Silnik jest przy tym cichy i trwaly. Skoro to nowa konstrukcja to co wiadomo o trwalosci? Pamiętaj, że 2.0 TDi to > większy silnik. Ale mniej nowoczesny. Tam zamiast CR pracują pompowtryskiwacze. > Moim zdaniem

Re: Czy urzedasy to cymbaly?

Silnik a skrzynia to różne rzeczy. Nie wiem jak różnią się skrzynie pomiędzy c4 308 focusem mazda 3 c30 a mają taki sam silnik. Ja oprócz starych konstrukcji sdi vw (okolo 80 koni z 2,4 litra)w dostawczych czy 1,9 około 70 i krótkim epizodem 1,9 tdi jeździłem nowymi konstrukcjami. pierwsze CR

Re: Volvo S60 D5 Diesel wady i zalety ???????

pracy tez juz zniknela. Co do slepej uliczki i silnikow TDI -tak sie sklada ze to najbardziej popularny diesel w Europie.I napewno przez najblizsze 5-6lat pompowtryski nie zostana calkowicie zastapione CR a byc moze ze wlasnie CR jest slepa uliczka .Czas pokaze. -- -------------------------------------------------------

Re: jaka różnica CDTI a TDI

greenblack napisał: > Poza tym obok dyzli z PDP i CR istnieje jeszcze 2.5 > > V6 TDI, który nie ma żadnego z tych systemów. A tak z ciekawości - co ma? Coś odmiennego niż VAG stosował w starszych modelach TDI (1.9 8V 90KM i 110KM - wtrysk bezpośredni, ale nie

Re: Seat Exeo 1.8T | Za kierownicą

Prawdą jest, że pod wzgledem miejsca z tyłu to szału nie ma - coś tam właśnie poprawili z fotelami. Prawdą jest, że jak ktoś chce wozic powietrze to nie kupi Exeo. Prawdą jest, że to odgrzewany kotlet na bazie A4 B6/B7. Prawdą jest, że .... Mam to coś kilka miesięcy - 2.0 TDI CR 143 KM

Re: Nowe Lamborghini będzie dieslem?

jednostki uchodzące za wzorowe - czyli 1.9TDI @PD są w rzeczywistości bardziej awaryjne, aniżeli 2.5TDI V6. naprawdę wadliwymi konstrukcjami są 2.0TDI . problemem jest nie tylko nieszczęśliwe oprogramowanie, lecz również wycierający się wałek napędzający pompę oleju... ale po co to piszę... jednostki

Re: Peugeot 206

CR (10 lat za reszta swiata) ale pan > ekspert wie lepiej... ty ekspertem zapewne rowniez nie jestes , co do silnikow tdi zwlaszcza 1.9 wiekszosc fachowcow uwaza je za bardzo dobre i wyjatkowo trwale konstrukcje.Wszystkim wiadoma ich wada -niska kultura pracy byla

Re: Volvo S60 D5 Diesel wady i zalety ???????

> rozwiercic 1,9 bo vw nastepny ma 2,5 V6 tdi wiec to juz zupelnie cos innego. > Wiec poza tym ze byc moze korzystali z jakiegos centrum badawczego to nie widze > > bardzo zwiazku miedzy oboma modelami silnikow. Poza tym w silniku diesla jak mi > > sie wydaje (moze blednie

Re: Volvo S60 D5 Diesel wady i zalety ???????

poczytaj sobie opinie uzytkownikow na temat tego silnika www.autocentrum.pl/?FF=25&filtr=1&makeid=33&modelid=916&yearfrom2=&yearto2=&poj=2500&silnik=6&gfx=_1

Re: Jaki turbodiesel?

,9 JTD (od 105 KM do 140 KM)swego czasu zraziły mnie produkowanym przez siebie hałasem (porównywalnym z TDi), ale może AR musi mieć bardzo sportowe brzmienie. O poziomie (w sensie pozytywnym) o tej konstrukcji zdaje się świadczyć fakt jej wdrożenia w autach koncernu GM (np. Opel - 1,9 CDTi i

Re: Dyzel czy benzyna?

podajesz hondowskie 2.0 200KM i 240KM:)(prawie topowe ( nie typowe:)) konstrukcje H oczywscie,nie wspominasz ze typer to samochod o przeznaczeniu ,powiedzmy bardziej "sporotwym" niz rodzinnym ( spora roznica bo ogolnie 1,9-2.0TD to samochody rodzinne Zaden kompakt 2.0TD( nie wazne czy CR czy TDi

Re: Dyzel czy benzyna?

,9-2.0TD to samochody rodzinne A nowe modele Cupra Seata z silnikami TD? Też rodzinne? A nowa '1' BMW? Są tak samo rodzinne jak CTR :-) > Zaden kompakt 2.0TD( nie wazne czy CR czy TDiPD) nie pogodni Typera. > Ale np Nowa_Honda Civic 5D 2.0 160KM, zwykly 150KM np diesel BWM nadarzy za

Re: proszę posiadaczy o opinie na temat nowej cor

poużywac. Rok temu z dodatkami( klima,hak,alarm, opony zimowe) zapłaciłem 75tys. zł. Silnik: Uważam, że jest to jedna z najlepszych jednoskte diesla w tym przedziale mocy. Wilekim plusem jest moim zdaniem miska olejowa-6 litrów, przy 4 litrach w 1.9tdi 105/130/150KM lub 2.0tdi 140km, mój nie

Re: carfan, czas wreszcie przestać się kompromito

: www.auto-motor-und-sport.de/einzeltests/vw-golf-1-4-tsi-der-golf-mit-122-ps-turbo-im-test-938587.html Można odnieść wrażenie, że takie fałszowanie wyników jest dla koncernu Volkswagen codzienną praktyką. Popatrzmy np. tu: Volkswagen Golf 6 2.0 TDI-CR Obietnica producenta: 0-100 km/h: 9,3 Sek. Wynik testu: 0-100 km/h: 10,0 Sek. Czy Toyota również fałszuje dane i oszukuje klientów? Na