1 6 tdi cr konstrukcja

FT

Przegląd najgorszych diesli. Same kłopoty i sporo kosztów. Lista kilkunastu (!) pułapek

Przegląd najgorszych diesli. Same kłopoty i sporo kosztów. Lista kilkunastu (!) pułapek

Samochody z silnikami Diesla cieszą się dużą popularnością na polskim rynku. Dzisiaj przyglądamy się jednostkom wysokoprężnym, których trzeba się wystrzegać. Lepiej nie kupujcie używanego auta z jednym z tych silników

Parszywa dwunastka. Najgorsze diesle, na które możesz natrafić w ogłoszeniach

Prawie każda marka ma sumieniu jakiś silnik-wpadkę. Jeśli szukacie używanego samochodu z silnikiem Diesla i natraficie na któryś z tych, to powinna wam się zapalić lampka ostrzegawcza. Ewentualny zakup na pewno trzeba skonsultować z ekspertem.

Omijaj je szerokim łukiem. To pewniaki, ale nie w tych wersjach. Mechanicy ostrzegają

Nawet w najlepszych modelach zdarza się czasem wersja, która po latach przysparza kierowcom ogromnych trudności. Wybraliśmy dzisiaj właśnie takie auta, a szukaliśmy wśród lubianych i chwalonych przez Polaków modeli. Na te "pewniaki" uważajcie.

Najgorsze silniki Diesla. Omijaj je szerokim łukiem. Lista kilkunastu pułapek

Najgorsze silniki Diesla. Omijaj je szerokim łukiem. Lista kilkunastu pułapek

wtryskiwaczy firmowanych przez Siemensa. Są nietrwałe i często zawodzą. Problemy skończyły się wraz z wprowadzeniem wersji 2.0 TDI CR, czyli z układem Common-Rail w 2007 roku. Ten silnik nie znajduje się już na czarnej liście. 2.5 V6 TDI Samochody: Audi A4, A6, A8, Skoda Superb I; Volkswagen Passat

Skoda Octavia | To już 20 lat na rynku!

Skoda Octavia | To już 20 lat na rynku!

wspomagające utrzymanie kierunku podczas jazdy na wprost. Octavia II oferowała też bardzo bogatą gamę silników. Najsłabszy benzyniak to 1.4 MPI o mocy 80 KM, za to na drugim biegunie znajdziemy nowoczesną, dwulitrową jednostkę TFSI o mocy 200 KM. Silniki wysokoprężne to konstrukcje TDI Volkswagena - od 1.6

Salon Genewa 2015 | Nowości dla Kowalskiego

Salon Genewa 2015 | Nowości dla Kowalskiego

trzy diesle - 1.6 TDI/120 KM i 2.0 TDI w dwóch wersjach - 150 i 190 KM. Powiększono ofertę wersji z napędem 4x4. Napęd na cztery koła można będzie połączyć z silnikami benzynowymi o mocy 150 KM i 280 KM oraz z dwoma dieslami (150 KM i 190 KM). Wszystkie najmocniejsze wersje wyposażone są seryjnie w

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

na niej pękające głowice, osiadające głowice, awarie pompy oleju, pompowtryskiwaczy, napędu rozrządu (przedwcześnie zużywające się koło zębate na wale napędowym), czy koła dwumasowego. Problemy skończyły się wraz z wprowadzeniem wersji 2.0 TDI CR, czyli z układem Common-Rail w 2007 roku. Ten silnik

Najciekawsze koncepty Audi

Najciekawsze koncepty Audi

(jeszcze przed wojną), gdy srebrne auta Auto Union brylowały na torach. Nazwę pożyczono od odcinka autostrady i toru w Berlinie AVUS, który otwarto już w 1921 roku. Na berlińskiej nitce toru rozegrało się kiedyś nawet GP Formuły 1 (w 1959, wygrał Brytyjczyk Tony Brooks). Inżynierowie z Inglostad

octavia tdi - 1,9 czy 1,6

hej, co sądzicie? oba silniki maja ta sama moc (105KM), 1,6TDI jest na Common Rail i posiada filtr cząsteczek stałych, zaś 1,9 TDI to stara (sprawdzona) konstrukcja... 1,6TDi teoretycznie troszkę mniej pali, jest jednak trochę droższy... czy filtr cząsteczek stałych oznacza kłopoty

Re: Octavia TDI 1,6 CR DPF

Jazda tylko po mieście autem z filtrem DPF to zdecydowanie niechybne problemy. Mechanizmy czyszczenia tych filtrów nie wyrabiają po prostu w warunkach miejskich. To są po prostu niemieckie konstrukcje, na niemieckie warunki drogowe (które jakie są każdy widział :D). Ogólnie do jazdy miejskiej

Re: Octavia TDI 1,6 CR DPF

przejechać się, dopalić "resztki" z filtra. Może tak jak kolega sugeruje 1.2TSI - ciekawa konstrukcja. Połączenie starszych sprawdzonych rozwiązań z nowoczesnymi.

Re: Octavia TDI 1,6 CR DPF - jeździł ktoś

Mialem auto na niecale 2 dni, na codzien jezdze passatem 1,9 115km. Wiec tak cichszy jest ze 2 razy, naprawde duzy postep. Co do samych wrazen z jazdy jestem sceptyczny, do 2tys jest wyczuwalna dziura a to niby nowa konstrukcja. Na 4 i 5 biegu ciezej sie zbiera niz 1,9 ale moze to wina skrzyni

Re: Motodziennik: Kłopotliwe diesle

sabial@ W Lupo też był 1.2, ale to całkiem inna konstrukcja. Obecny 1.2TDI w nowym Polo to po pierwsze silnik Common Rail. Po drugie wywodzi się z nowej konstrukcji jaką jest 1.6TDI CR. Zredukowano po prostu jeden cylinder.

Re: octavia tdi - 1,9 czy 1,6

dieslami jest trudny.To dobry wybór,kiedy naprawdę zależy Ci na tym,by silnik nie był hałaśliwy(jak na diesla of koz),a pod uwagę bierzesz nawet najmniejsze różnice w zużyciu paliwa(1.6TDI CR pali zauważalnie mniej).Ponadto 1.6 ma przyjemniejszą charakterystykę w porównaniu do trochę

Re: albo germański TDI 90km?

HDI zawsze wydawały mi się jednymi z lepszych konstrukcji z CR. Może nie są super ekonomiczne ale za to pracują b.ładnie. A co do 1.6 to fakt doskonały silnik... bezpośrednie porównanie P407 z Passatem 105km TDI zdecydowanie na korzyść P407. Znacznie mniejsza turbo dziura, auto od razu jedzie i

Re: Jaka jest wasza opinia o C-maxie 1,6 TDCI ?

wyprzedzania bedzie tak mala, ze w sytuacji krytycznej nic nie zmieni. > Silnik jest przy tym cichy i trwaly. Skoro to nowa konstrukcja to co wiadomo o trwalosci? Pamiętaj, że 2.0 TDi to > większy silnik. Ale mniej nowoczesny. Tam zamiast CR pracują pompowtryskiwacze. > Moim zdaniem

Re: Czy urzedasy to cymbaly?

Silnik a skrzynia to różne rzeczy. Nie wiem jak różnią się skrzynie pomiędzy c4 308 focusem mazda 3 c30 a mają taki sam silnik. Ja oprócz starych konstrukcji sdi vw (okolo 80 koni z 2,4 litra)w dostawczych czy 1,9 około 70 i krótkim epizodem 1,9 tdi jeździłem nowymi konstrukcjami. pierwsze CR

Re: Volvo S60 D5 Diesel wady i zalety ???????

pracy tez juz zniknela. Co do slepej uliczki i silnikow TDI -tak sie sklada ze to najbardziej popularny diesel w Europie.I napewno przez najblizsze 5-6lat pompowtryski nie zostana calkowicie zastapione CR a byc moze ze wlasnie CR jest slepa uliczka .Czas pokaze. -- -------------------------------------------------------

Re: jaka różnica CDTI a TDI

greenblack napisał: > Poza tym obok dyzli z PDP i CR istnieje jeszcze 2.5 > > V6 TDI, który nie ma żadnego z tych systemów. A tak z ciekawości - co ma? Coś odmiennego niż VAG stosował w starszych modelach TDI (1.9 8V 90KM i 110KM - wtrysk bezpośredni, ale nie

Re: Seat Exeo 1.8T | Za kierownicą

Prawdą jest, że pod wzgledem miejsca z tyłu to szału nie ma - coś tam właśnie poprawili z fotelami. Prawdą jest, że jak ktoś chce wozic powietrze to nie kupi Exeo. Prawdą jest, że to odgrzewany kotlet na bazie A4 B6/B7. Prawdą jest, że .... Mam to coś kilka miesięcy - 2.0 TDI CR 143 KM

Re: Nowe Lamborghini będzie dieslem?

jednostki uchodzące za wzorowe - czyli 1.9TDI @PD są w rzeczywistości bardziej awaryjne, aniżeli 2.5TDI V6. naprawdę wadliwymi konstrukcjami są 2.0TDI . problemem jest nie tylko nieszczęśliwe oprogramowanie, lecz również wycierający się wałek napędzający pompę oleju... ale po co to piszę... jednostki

Re: Peugeot 206

CR (10 lat za reszta swiata) ale pan > ekspert wie lepiej... ty ekspertem zapewne rowniez nie jestes , co do silnikow tdi zwlaszcza 1.9 wiekszosc fachowcow uwaza je za bardzo dobre i wyjatkowo trwale konstrukcje.Wszystkim wiadoma ich wada -niska kultura pracy byla

Re: Volvo S60 D5 Diesel wady i zalety ???????

> rozwiercic 1,9 bo vw nastepny ma 2,5 V6 tdi wiec to juz zupelnie cos innego. > Wiec poza tym ze byc moze korzystali z jakiegos centrum badawczego to nie widze > > bardzo zwiazku miedzy oboma modelami silnikow. Poza tym w silniku diesla jak mi > > sie wydaje (moze blednie

Re: Volvo S60 D5 Diesel wady i zalety ???????

poczytaj sobie opinie uzytkownikow na temat tego silnika www.autocentrum.pl/?FF=25&filtr=1&makeid=33&modelid=916&yearfrom2=&yearto2=&poj=2500&silnik=6&gfx=_1

Re: Jaki turbodiesel?

,9 JTD (od 105 KM do 140 KM)swego czasu zraziły mnie produkowanym przez siebie hałasem (porównywalnym z TDi), ale może AR musi mieć bardzo sportowe brzmienie. O poziomie (w sensie pozytywnym) o tej konstrukcji zdaje się świadczyć fakt jej wdrożenia w autach koncernu GM (np. Opel - 1,9 CDTi i

Re: Dyzel czy benzyna?

podajesz hondowskie 2.0 200KM i 240KM:)(prawie topowe ( nie typowe:)) konstrukcje H oczywscie,nie wspominasz ze typer to samochod o przeznaczeniu ,powiedzmy bardziej "sporotwym" niz rodzinnym ( spora roznica bo ogolnie 1,9-2.0TD to samochody rodzinne Zaden kompakt 2.0TD( nie wazne czy CR czy TDi

Re: Dyzel czy benzyna?

,9-2.0TD to samochody rodzinne A nowe modele Cupra Seata z silnikami TD? Też rodzinne? A nowa '1' BMW? Są tak samo rodzinne jak CTR :-) > Zaden kompakt 2.0TD( nie wazne czy CR czy TDiPD) nie pogodni Typera. > Ale np Nowa_Honda Civic 5D 2.0 160KM, zwykly 150KM np diesel BWM nadarzy za

Re: proszę posiadaczy o opinie na temat nowej cor

poużywac. Rok temu z dodatkami( klima,hak,alarm, opony zimowe) zapłaciłem 75tys. zł. Silnik: Uważam, że jest to jedna z najlepszych jednoskte diesla w tym przedziale mocy. Wilekim plusem jest moim zdaniem miska olejowa-6 litrów, przy 4 litrach w 1.9tdi 105/130/150KM lub 2.0tdi 140km, mój nie

Re: carfan, czas wreszcie przestać się kompromito

: www.auto-motor-und-sport.de/einzeltests/vw-golf-1-4-tsi-der-golf-mit-122-ps-turbo-im-test-938587.html Można odnieść wrażenie, że takie fałszowanie wyników jest dla koncernu Volkswagen codzienną praktyką. Popatrzmy np. tu: Volkswagen Golf 6 2.0 TDI-CR Obietnica producenta: 0-100 km/h: 9,3 Sek. Wynik testu: 0-100 km/h: 10,0 Sek. Czy Toyota również fałszuje dane i oszukuje klientów? Na