1 6 valvematic

Kamil Michaluk

Toyota Corolla hatchback, sedan czy kombi? Porównujemy 3 wersje topowego japońskiego kompaktu

Toyota Corolla hatchback, sedan czy kombi? Porównujemy 3 wersje topowego japońskiego kompaktu

Toyota Corolla to najpopularniejszy samochód świata 2019 roku, którego sprzedaż również w obecnym 2020 roku plasuje się na pierwszym miejscu. Klienci mają do wyboru wersje hatchback, sedan i kombi w różnych konfiguracjach. Którą wybrać?

Najkorzystniejsze oferty wyprzedaży rocznika 2018. Te samochody kupisz najtaniej

Koniec stycznia to "ostatni dzwonek", żeby skorzystać z wyprzedaży rocznika. Producenci mają wiele ciekawych ofert na samochody z 2018 roku, a obniżki sięgają nawet 20 proc. Firma Carsmile przygotowała szczegółowe zestawienie najbardziej korzystnych ofert, jakie czekają na klientów w salonach.

Salon Genewa 2015 | Nowości dla Kowalskiego

Targi motoryzacyjne to okazja do podziwiania samochodów sportowych, luksusowych czy koncepcyjnych. To prawda, ale to także możliwość zobaczenia po raz pierwszy na żywo nowych generacji popularnych modeli. W tej części pokażemy własnie takie auta. Wybraliśmy te zupełnie nowe lub gruntownie zmodernizowane, wyłączając SUV-y i crossovery, które zostały opisane w osobnym zestawieniu

Ceny w salonach na wstecznym

Ceny w salonach na wstecznym

Na tegoroczne egzemplarze modeli Corsa , Astra Classic III i Insignia obowiązują promocje: - Corsa - od 41 000 zł w kredycie 50/50 - Astra Classic III - od 47 000 zł w kredycie 50/50 - Insignia - leasing od 1 199 zł netto miesięcznie

Co oferuje rynek w segmencie C?

Co oferuje rynek w segmencie C?

1,78 x 1,49 m; 528/1642 l) Silniki benzynowe: 1.4 MPI (100 KM), M6 1.4 LPG (100 KM), M6 1.6 GDI (135 KM), M6, A6 1.6 T-GDI (204 KM), M6 [GT] Silniki wysokoprężne: 1.4 CRDi (90 KM), M6 1.6 CRDi (110 KM), M6 1.6 CRDi (128 KM), M6, A6 Wersje wyposażenia: S M L XL Edition 1 Euro NCAP

Auris 1.6 Valvematic

"ten ZUŻYWA poniżej 160 (g CO2 na km)" Toyota jest cudowna! Oczyszcza nasze powietrze! Nie sadźmy drzew, kupujmy Toyoty*! Auris 1.6 Valvematic www.toyota.pl/innovation/optimal-drive.aspx?sectionid=4 CO2

Auris 1.6 Valvematic

Ja odpowiem co oferuje Auris ponadto. Oferuje beznadziejne wnetrze tylko Caliber jest gorszy,kiepskie wlascowosci jezdne. Oglnie Auris to jeden z najgorszych kompaktow na rynku

Re: Auris 1.6 Valvematic

toyota nie powala - może powinni wykombinować jak reszta mały silnik z cwanym turbo np. 1.4 tsi super zdjęcia dzieci: www.foto.inne.pl/dziecigaleria.html

Re: Toyota Auris 1.6 Valvematic - Test

Toyota Auris 5d Luna Valvematic kosztuje 65tys a Golf 1.4TSI Comfortline 68tys przy czym Golf jest duzo lepiej wyposazony Tak wiec argument ceny - zaden Nie wspone juz co co z Aurisem robia modele koreanskie. Bravo tez Aurisa robi jak chce pod kazdym wzgledem - rozumiem ze

Re: Toyota Auris 1.6 Valvematic - Test

To było auto wzięte na dwa dni z jednego z salonów Toyoty. Wiem, że nie miał na pewno silnika 1.6, ale coś koło 1.4 (było to rok temu) ani diesla. O wiele przyjemniej jeździło mi się corollą 2.0d choć też bezpłciowa. Megane, C4, 307, Focus, Golf są o wiele przyjemniejsze i w dotyku i w prowadzeniu

Re: Toyota Auris 1.6 Valvematic - Test

To znaczy co konkretnie dorzuca ze mozna go polubic? Przeciez to beznadziejny bezplciowy kompakt na tle rywali Ani slowa nie napisane o jego glownej wadzie - jakosci wnetrza Jest okropne z wygladu,wykonane z jeszcze okropniejszego plastiku, zle wyciszone i trzeszczy A tak na ma

Re: Toyota Auris 1.6 Valvematic - Test

silniki j.w. 4. Megane, Bravo, 308 - sorry, ale pominę milczeniem; 5. Mazda 3 - równie trwała, lepiej wykończona, ale też nie w benzynie; 6. Civic - jeśli przeboleć estetykę z disco, to fajna, ale nie ma 1,6 a 1,8 pali sporo... więc przeciętniak nie ma wielkiej konkurencji. Co innego w dieslu, ale

Re: Toyota Auris 1.6 Valvematic - Test

Turbokozik. Gwoli sprawiedliwości - 1.4 już nie jest oferowany. Zastąpili go nowym 1.3 o wyższej mocy i momencie. Rację ma Yaa pisząc, że tak naprawdę, to nie ma się do czego przyczepić. Chyba, że porównujesz je z autami z innej klasy. Albo decydujesz na podstawie jakości materiałów uzytych do

Re: Toyota Auris 1.6 Valvematic - Test

Pisząc "technicznie połyka" - miałem na myśli zaawansowane rozwiązania zastosowane w silnikach Toyoty (czy Hondy). VVT-i etc. I tylko tyle. Co do Dekry, to być może rzeczywiście coś się zmieniło na niekorzyść Toyoty. Ja miałem poprzedniego Yarisa przez 6 lat, przejechałem nim 140 tys. bez ŻADNEJ

Re: Toyota Auris 1.6 Valvematic - Test

Na bank dobre auto dla zonki, chce kupic jej w kredycie w Getin bo oboje dojezdzamy do pracy, interesuje mnie wariant silnikowy o niskiej paliwozernosci. Co polecacie ?

Re: Toyota Auris 1.6 Valvematic - Test

A przeczytałem do końca. Jak to połykają technicznie bez popijania, a popatrz sobie na ranking DEKRA z tego roku. Pierwsze miejsce Ford, drugie Clio (do 50 tyś) a powyżej głównie niemieckie...

Re: Toyota Auris 1.6 Valvematic - Test

wy...laj spamerze Jesli takich prymitywnych metod lapie sie getin to szybciej straci klientow niz pozyska

Re: Toyota Auris 1.6 Valvematic - Test

To jest piekne w autach z Toyoty, Bezawaryjnosci, prostota i bezawaryjnosc. Aktualnie szukam na Avensis kredytu, ktos przebakiwal o Getin ze maja dobre warunki. Co o tym myslicie ? A jesil chodzi o Avensis to te silniki D4D sa wystarczajaca dynamiczne ?

Re: Toyota Auris 1.6 Valvematic - Test

Jestem policjantem mam służbowego Ceeda silnik 2.0 turbo diesel ma 9000km i już była w servisie 3 razy na turbosprężarkę, to tyle co do koreańców łykajęcych aurisa.pozdro

Re: Toyota Auris 1.6 Valvematic - Test

Raport Dekry?to same przeklamania ostatnio niemcy coraz lepij w nich wypadaja ,a dlaczego ?Odpowiedz prosta Dekra to ranking niemiecki producenci aut z niemiec szczegolnie Volkswagenow dobrze smaruja i dobrze wypadaja .Podobnie jest z przedstawicielami medycznymi dobrze "zacheci "lekarza .a on taki

Re: Skoda wciąż silnym liderem

Toyota Auris Prestige 1.6=132 KM Valvematic Hatchback-5d Manualna-6 M/T. -auto full wypas. ;)

Re: Mazda 6 F/L | Pierwsza jazda

Żałosny jesteś gościu m i tyle... Ty masz, ale bilet na mzk... buahahaha...|ja mam Toyotę Auris Prestige 1.6 Ben 132 KM Valvematic; i mam Cię gdzieś, dotarło ???

Re: Skoda Superb na wypasie

Toyota Auris Prestige 1.6 132 KM Valvematic - klasa niżej, ale lepsza od Szkody!tylko Tylko Toyota!!!

Re: Octavia rozbraja rywali

Kia cee'd Optimum Plus 1.6 Ben 122 KM CVVT - wymiata! małżonek jeździ Toyotą Auris Prestige 1.6 Ben 132 KM Valvematic. ? VSC i TRC ? Lampy ksenonowe + spryskiwacze ? Czujnik deszczu ? Elektrochromatyczne lusterko wewnętrzne ? System ?Inteligentny kluczyk? z możliwością otwierania drzwi kierowcy

Re: Motodziennik: Piekielnie drogi Civic

ASS trend sport? 77 850 auris 1,6 Valvematic (132 kM) 6 M/T DynaMic 73 900 civic 1.8 5D 140 KM sport - 79 400

Re: Samochód do 65 000

Wchodzi w grę sporo samochodów, właściwie większość kompaktów ma wersje, z którymi zmieściłbyś się w 65.000 zł. Więc każdy poda Ci to, co jemu się podoba. Mi np. podoba się: Honda Civic 1.8 i-VTEC MT - aktualnie 66 800 po rabatach za najprostszą wersję Comfort Toyota Auris 1,6 Valvematic (132

Re: Toyota Auris 2010 | Pierwsza jazda

Ja też wybierałem miedzy golfem tsi fiatem bravo t-jet i oczywiście wybrałem aurisa 1.6 valvematic 132KM. mam go już rok i zero problemow. O Tsi i jego gwizdach i klopotach można sobie poczytać w sieci. Pozatym Auris ma najwięcej miejsca w srodku z ww. Pozatym usiadźcie sobie z tyłu w aurisie a

Re: verso? c-max?

Ja bym brał Toyotę, stary cmax jakoś mnie nie przekonuje, ze względu na brak trzeciego rzędu to raczej konkurencja dla Golfa + czy Altei. Co do silników w Corolli Verso to 1.6 jest raczej za słaby a z 1.8 vvti do pewnego momentu były problemy- żarł olej - tak jak w innych modelach gdzie był

Wskażnik elastyczności dla Golfa i Aurisa

> Prawdopodobnie jednak Golf będzie nieco elastyczniejszy, aczkolwiek > nie spodziewałbym się dużej różnicy. Nieco? Wskaźniki elastyczności: Golf 1.4 TSI 122 KM: 3,89 Auris 1.6 Valvematic 132 KM: 1,61 Mam nadzieję, że wiesz co to jest elastyczność (nie jest to czas rozpędzania na

Re: carfan, czas wreszcie przestać się kompromito

zuzycie paliwa tez w rzeczywistosci powinno byc bardziej > wyraznie na korzysc VW To już można bardzo łatwo wyznaczyć. W europejskim cyklu spalanie Aurisa 1.6 Valvematic z ręczną skrzynią biegów 6b ma się do spalania Golfa 6 1.4 TSI z taką samą skrzynią jak 6,5 do 6,2. Jeśli założymy, że

carfan, czas wreszcie przestać się kompromitować

przychodził na wykład o literaturze i usiłował coś komuś udowodnić. Porównanie na szybko Golfa 1.4 TSI 122HP 6b i Aurisa 1.6 132HP Valvematic: - spalanie Golfa: 6,3 l/100km, spalanie Aurisa 6,5 l/100km - przyspieszenie Golfa: 10,4 sek do setki, dla Aurisa brak danych testowych, producent mówi o 10 sek do

Re: carfan, czas wreszcie przestać się kompromito

Golfa 1.4 TSI 122HP 6b i Aurisa 1.6 132HP Valvematic: > - spalanie Golfa: 6,3 l/100km, spalanie Aurisa 6,5 l/100km > - przyspieszenie Golfa: 10,4 sek do setki, dla Aurisa brak danych testowych, pr > oducent mówi o 10 sek do setki Klamiesz! jak widac czytanie klamst toyoty udziela sie

Re: Z ciekawości...

silnik i belkę skrętną w tylnym zawieszeniu. Wogóle tego nie czuć. Silnik 1.8 Valvematic 147KM jest bardzo bardzo cichy, a zawieszenie stabilne, bezpieczne i komfortowe. Kiedyś dla osiągnięcia tego efektu nie mogło obyć się bez V6, skomplikowanego zawieszenia i w efekcie dużo wyższej ceny i

Re: Toyota Verso od 75 300

podoba mi się opis 1,8 Valvematic: "silnik benzynowy oferuje dynamiczną moc 147 KM i lepszy stosunek mocy do momentu obrotowego" Stosunek, czyli iloraz - z tego zdania wynika, że silnik ma niski moment obrotowy. Ciekawe ilu to zauważa, czytając tą paplaninę... I co to jest dynamiczna moc? To chyba pisał

Re: Nowa mazda 3 albo...

przemawia moja sympatia do klasycznych linii sedana, za drugim (a jednak) fajniejszy desing - tyl w wersji 2.0 z dwoma wydechami wyglada naprawde cool :) I jak to bywa, gdzie dwoch sie bije tam trzeci korzysta - ostatnio zaczalem sie zastanawiac nad nowa Corolla 1,6 Valvematic (132 KM) Multidrive S. Nie

Re: Z ciekawości...

jest b. ekonomiczne, zwłaszcza nowe silniki benzynowe Valvematic stanowią duży postęp. Moje 1.8 manual realnie pali ok. 7 litrów w trasie i ok. 9 w mieście, a mam dosyć ciężką nogę. > To fakt. Ze jakichs wodotryskow nie ma ale to z czego ja w aucie > korzystam jest wiec jakby niczego