1 6 vti 120 km

Moto.pl

International Engine of the Year 2015 | Wybrano najlepsze silniki

International Engine of the Year 2015 | Wybrano najlepsze silniki

To już siedemnasta edycja konkursu, w którym wybierane są najlepsze silniki danego roku. Organizacja przydzielająca nagrody pogrupowała wyróżnione jednostki napędowe w różne kategorie - uwzględniono małe silniki do 1 litra, jak i olbrzymie bestie ze sportowych samochodów. Każdy znajdzie coś dla siebie. Która jednostka otrzymała tytuł Najlepszego Silnika Roku 2015?

Nowy Citroen Grand C4 Picasso kosztuje...

Polski oddział Citroena wycenił 7-osobową odmianę Grand nowego modelu C4 Picasso. Francuski van w promocji kosztuje na polskim rynku od 69 400 zł. Auto pojawi się u dealerów już w październiku

Citroen DS3 od 57 800 zł

W Wielkiej Brytanii luksusowy maluch Citroena jest droższy od MINI, któremu będzie próbował odebrać przynajmniej część klientów. W Polsce jest odwrotnie. Podstawowa wersja modelu DS3 kosztuje 57 800 zł. To o prawie 7 tys. zł mniej, niż trzeba zapłacić za najtańszą wersję MINI

Co oferuje rynek w segmencie C premium?

Co oferuje rynek w segmencie C premium?

l) Silniki benzynowe: 1.6 VTi (120 KM), M5 1.6 THP (163 KM), A6 1.6 THP (200 KM), M6 Silniki wysokoprężne: 1.6 e-HDI (112 KM), M6 1.6 HDI (163 KM), M6, A6 Wersje wyposażenia: Chic So Chic Sport Chic Euro NCAP: 2011: 5 gw. (90%, 80%, 43%, 97%) Ceny: 74 100 zł - 113 300 zł Nasze

Najtańsze SUV-y i crossovery na polskim rynku

Najtańsze SUV-y i crossovery na polskim rynku

wymaga dopłaty w wysokości 3000 zł, a podstawowy system audio kosztuje 1000 zł. Silniki: Podstawowym silnikiem jest trzycylindrowy 1.2 VTi występujący w trzech wariantach mocy: 82, 110 i 130 KM. Dostępny jest również 1.6 VTi (120 KM) oraz dwa silniki wysokoprężne: 1.4 HDI (68 KM) i 1.6 HDI (92 lub

Co oferuje rynek w segmencie C?

Co oferuje rynek w segmencie C?

x 1,49 m; 408/1183 l) Silniki benzynowe: 1.4 VTi (95 KM), M5 1.6 VTi (120 KM), M5 Silniki wysokoprężne: 1.6 HDi (92 KM), M5 1.6 e-HDi (112 KM), M6 Wersje wyposażenia: Vitamin Selection Exclusive Euro NCAP: 2010: 5 gwiazdek (90%, 85%, 43%, 97%) Ceny: 61 900 zł - 83 000 zł (w

Peugeot 208 - test | Pierwsza jazda

Peugeot 208 - test | Pierwsza jazda

stuki. Z ostatecznym werdyktem wolelibyśmy zatem poczekać, aż wypróbujemy auto na polskich ulicach. W trakcie dwóch dni testowych mieliśmy okazję jeździć trzema wersjami auta, wyposażonymi w silniki 1.6 (wysokoprężny - 92 KM, benzynowy - 120 KM) oraz zupełnie nową

Citroen C4 1.6 VTi 120km

Warto kupić? Chodzi mi o nowy. Może ktoś ma i mógłby powiedzieć, co się psuje. Głównie interesuje mnie awaryjność - dynamika, komfort itp. są mniej ważne.

Re: Citroen C4 1.6 VTi 120km

używaną 2-letnią C3 z silnikiem 1.4i 95KM i też jestem mega zadowolony (teraz to samochód 4 letni z przebiegiem 42tyś km).

Re: Citroen C4 1.6 VTi 120km

przy silnych podmuchach wiatru /mowa o prędkościach autostradowych-140 km/ czasami mocno irytują. Największy plus to komfort, nawet na długich trasach nie czuję zmęczenia

Re: Citroen C4 1.6 VTi 120km

Mam C4 1,6 VTI. mam przejechane 150 tys w ciągu czterech lat. Bez awarii, całkiem szybkie, wygodne i z francuską finezją. Byłem zadowolony przez 5 lat. To mój drugi francuski samochód i chętnie kupiłbym następny gdyby nie to, że PSA spiknęło się z badziewnym BMW i wymyślili ten silnik. Nowy jeżdził

Re: Citroen C4 1.6 VTi 120km

Miałem C4 II Exclusive 1.6 VTi. Jeśli chodzi o awaryjność: - pierdoła: purchel na masce - pojawiał się w wielu samochodach z początków produkcji, ze względu na źle dobrany podkład - w ramach gwarancji wymiana maski, - spaprane oprogramowanie nawigacji: raz na dwa uruchomienia nawigacja miała

Re: Citroen C4 1.6 VTi 120km

Jak dla Ciebie jest istotna hierarchia kpin i drwin to masz problem. Diagnoza problemu: zaściankowa mentalność.

Re: Citroen C4 1.6 VTi 120km

Zmiłuj się nad sobą i nie rób sobie krzywdy. W hierarchii kpin i drwin Citroen wyprzedza nawet Skodę, a to już wyjątkowe dno.

Re: Citroen C4 1.6 VTi 120km

są bardzo drogie. C4 z perspektywy 37 tys km to bardzo jak na kompakt komfortowe auto /podróże do Hiszpanii czy Czarnogóry praktycznie bez zmęczenia/, w srodku dużo lepiej wykonane i z lepszych materiałów. Jedyny problem to niedomagania czujnika deszczu, ale na razie nie zamierzam tego ruszać. Poza

Re: Citroen C4 1.6 VTi 120km

Lancer?!! - w zasadzie lepiej niż c4, ale jak prosisz sie o klopoty to juz lepiej gdybys zrobil dziecko swojej siostrze.... -- ......kiedyś coś tu napiszę.......

Re: Citroen C4 1.6 VTi 120km

Po tygodniu czytania, dumania i jazdach testowych decyzja podjęta, jednak będzie Lancer. Dzięki za opinie :)

Re: Citroen C4 1.6 VTi 120km

Nasz flotowiec jezdzil cytrynami w poprzedniej firmie, a u nas mial wlasnie C4 tyle, ze klekota, i bardzo sobie chwalil. Mowil, ze w zasadzie problemy bywaja z elektornika, czesto zreszta sa to jakies tam falszywe alarmy, pokazuje sie blad, po wykasowaniu przejezdzasz tysiac lub dwa i potrafi znow s

Citroen C4 Picasso I 1.6 VTi 120 KM

Czołem! Jestem użytkownikiem od kilku tygodni, aut sprowadzone w grudniu 2018, na początku stycznia zapaliła się kontrolka silnika, żadnego spadku mocy czy innych niepokojących objawów. Że była to sobota po południu zostało mi tylko podjechanie do Norauto ? diagnostyka wykazała 3 błędy: P

VTi!!!???

, która ma silnik wyposażony w mechanizm VTEC DOHC i bogate wyposażenie; coś jak GTi u VW. > I jaka jest naprzyklad roznica w > mocy pomiedzy dajmy na to silnikiem 1,4 z i bez VTEC o ile oczywiscie takie sa. Nie ma 1.4 VTEC. Są za to 1.6 (bez VTEC, 115KM), 1.6 VTEC SOHC (125KM) i 1.6 VTEC

Re: Citroen C4 Picasso I 1.6 VTi 120 KM

Po kilku dniach i przejechaniu max 30-40 km błąd przestał się wyświetlać przy odpalaniu ... "rynce opadajom" :/

Re: Citroen C4 Picasso I 1.6 VTi 120 KM

loyezoo napisał: > Mam pomysł.Zmień firmę z mechanikami. > Za. Co to za usługa "skasowanie błędu i dobra rada od Wujka Dobra Rada"? To można sobie interfejsem OBD2 ELM za dychę skasować (zakładam, że skasowali za więcej niż dychę) w 3 minuty (10 sekund na połączenie i skasowanie,

Re: Nissan Note 1.4 | Za kierownicą

Mój Citroen C3 Picasso Exclusive 1.6 Ben 120 KM VTi miażdzy ten syf. :)

Re: prośba o radę - francuz czy japończyk

Zdecydowanie japonski samochod .Natmiast moze byc ciekawy peugeot 308 1.6 z silnikiem BMW 120KM zONA MA PEUGEOTA 207 z silnikiem 14 vti (vti to sa silniki BMW montowane w Peugeotach Mini i bmkach) samochodem jezdzi sie extra,awaryjnosci brak .

Re: Renault Fluence 1.5 dCi | Za kierownicą

!Citroen C3 Exclusive 1.6 ___ 120 KM VTI Manualna-5 (airdream)! - NAJLEPSZY W SEGMENCIE B. |najeżdżamy na gościa o nicku wr!!!do dzieła Drodzy Forumowicze; myśli chłopaczyna że mu wszystko wolno, woda sodowa uderzyła do główki i szwankuje biedaczek!

który silnik berlingo wybrać ?

/benzyna) + mozliwość ewentualnego podniesienia mocy - niewiele droższy ale jednak od benzyny ok 2 tys zł - prawdopodobnie glośniejszy od benzyny i mimo wszystko słabszy - prawdopodobnie większa możliwość awari niż w benzynie B. 1.6 VTi 120 KM 160 Nm /4250( nie jechałem) Macie jakieś sugestie

Re: Peugeot 208 czy Citroen C3?

, że 1.4 VTi także był wolnossący, tyle, że miał 4 cylindry i nie miał wtrysku bezpośredniego (chyba). Miał natomiast łańcuch rozrządu i chyba też, ale pewności nie mam, zmienne fazy rozrządu. Technicznie nie różnił się niczym od jednostki 1.6 VTi 120 KM stosowanej w autach koncernu PSA do dzisiaj. Oba

Re: informacja dla niknejma

wwwradek napisał: > niknejm napisał: > > > Ciekawe jest to, co mówisz, bo w 2001r. modelu 1.6 120KM nie było. > > Zresztą nigdy nie było takiego modelu :-))) > > Drogi Niknejmie > Widzę, że posiadłeś rozległą wiedzę o hondzie. Pozwolę sobie uzupełnić ją o

Re: dla fanow diesla liczy sie tylko oszczednosc.

. Samochód seryjny jak najbardziej, nawet nie zaporowo drogi. Civic 1.6 VTi (konstrukcja z początku lat 90-tych, a więc sprzed lat kilkunastu) miał 100KM z litra :-)) Pzdr Niknejm

Re: 10-biegowy automat Hyundaia

- silnik wolnossacy benzynowy 1.6 VTI 120 KM z 5 biegowa skrzynia biegow pali tyle samo albo mniej srednio na 100 km, w porownaniu do 6-scio biegowej benzyny 1.6 Turbo THP 155 KM ???

Re: Honda Civic

):5.9/7.5/8.9 -1.6VTi (1595ccm) 160KM/7600 150Nm/7000 DOHC VTEC wtr-multi_p Vmax=215 Accel=7.9 silnik:B16A2 spalanie(90/120/miasto):6.0/7.5/9.0 Powyższe wersje występują w 3D, natomiast 4D nie ma silnika 1.3. Jest jeszcze do dyspozycji 2D, czyli coupe no i amerykańskie wersje 3D i 4D tak

Re: Mój Merc osiągnął 500.000 km przebiegu

z modelem S2000 który BEZ TURBO osiąga 120 KM z litra pojemności.O > ile > się nie myle Honda juz około 10 lat temu miała 160 KM z 1.6 litra. Prawda... Historia VTECa sięga końca lat 80-tych :-) > W Europie najmocniejsze silniki to silnik BMW w modelu M3 (około 100 KM z >

Re: Tabela przyspieszeń 0-140km/h 945 modeli aut:

)....................15.60 233) Jaguar S Type V6 3.0 238 HP. (00)...........15.60 234) Honda Civic 5p 1.8 VTI 169 HP.............................15.68 235) Saab 9-5 2.3T 170 HP. (99)...............15.79 236) Renault Laguna 2.0 Turbo 165 HP........................15.80 237) Jaguar XJS 4.0 223 HP. (92

Re: Nie myślałem, że ......

> silniki jak 1.8 192 KM (tak mi sie zdaje) Toyoty - ten silnik wypadł naprawde > nieźle. Pięknie. Tylko dlaczego Civic 200KM ma dużo lepsze osiągi (np. 6.6s vs 8.4s. do 100km/h), skoro według Ciebie jest taki słaby? Pzdr Niknejm

Re: Corolla 1.8 WTLi T-sport.

Gość portalu: Niknejm napisał(a): Osiągi w teście (nie dane katalogowe): 0 -100 km/h Toyota 7,9 Civic 7,3 Elastyczność 80-120 na 5.biegu Toyota 11,7 Civic 11,0 V-max Toyota 225 Civic 235 km/h Coś mi się zdaje,że silnik Toyoty jest jeszcze bardziej wyżyłowany (co podobno lubisz) niż

Re: W SPRAWIE AWARII NOWEJ LAGUNY - OD NINY

, który bez turbodoładowania osiąga 120KM z 1L pojemności (Honda S2000, 2L, 240KM, przyspieszenie do 100km/h poniżej 6 sekund). Zrobienie czegoś takiego wymagało całej masy nowoczesnych technologii - np. gładzie cylindrów pokryte są specjalnymi kompozytami ceramicznymi, do tego specjalne tłoki i

Re: Corolla 1.8 WTLi T-sport.

, jeśli zależy Ci na osiągach, NIGDY nie przyspieszasz 80-120 na V. Ja bym raczej zmierzył najkrótszy czas 80-120 na dowolnym biegu dla obu aut, lub czas przejazdu np. kilometra ze startu zatrzymanego. Mówię to, mimo, że Cif okazał się tu lepszy. > V-max Toyota 225 Civic 235 km/h No cóż

silniki - do Niknejma (i nie tylko)

. > Prawdziwy 'fun' jest w wersjach Civica 1.6VTi i 1.8VTi, Integry TypeR (dawniej) > , > a obecnie Civica 2.0 TypeR. Nie znam żadnego seryjnego, praktycznego w codzienn > ej > eksploatacji, samochodu w klasie kompakt, który ma takie osiągi jak TypeR - > 200KM, 0-100 w 6.8s

Rzeczywiste zużycie paliwa według AutoBilda

www.autobild.de/mmg/mm_bildergalerie_444822.html?tab=0&page=0 Samochód __ Zużycie paliwa: ECE ___ real __ + % _____ typ paliwa AUDI A3 SPORTBACK 2.0 TDI _ 5,5 ___ 6,8 ___ 23,6 ____ Diesel AUDI A4 2.0 TFSI __________ 7,1 ___ 8,1 ___ 14,1 ____ Super Plus AUDI A4 2.0 TDI ___________ 5,8 ___ 6,5 ___ 12,0 ____ Diesel AUDI S5 4,2 FSI ___________ 12

Re: Space star/ Almera/ Mazda323/Civic -2001/2002

znaleźć ciekawe wersje silnikowe od mocnych, ale oszczędnych jak na tą moc wersji VTi z silnikami 1.6 (160KM)lub 1.8 (169KM) do oszczędnej 1.5 (114KM). Najwięcej jest 1.4 z 90KM silnikiem, ale na prawde warto poszukac wersji z 1.5. Mazda jest fajnym samochodem, ale trzeba chcieć ją mieć, bo na

Re: silnik 16v zalety

rozrządu silnik 1.6 uzyskuje 125KM lub 160KM (Vti) i odchodzi pięęęęknie. Prawdziwa dynamika także rozpoczyna się od 4krpm, ale kończy się na 8!!! - niezapomniane wrażenia (także akustyczne).

Re: Obalam mit elastyczności benzyniaków

przy tych ponad 200km/h latal przez 3 pasy w te i we wte bez > wysilku i bez przychylu tego samochodu (jak ja bym takzrobil to bym > dachowal:))))) > > interesuje mnie co to za silnik mogl byc??? Z opisu wnioskuję, że był to 1.6VTi z lat 92-95 (7 sekund do 100 katalogowo, Vmax

Re: Nik... pytanko ;-)))

/min (wykorzystanie przewagi przełożenia > przy płaskim przebiegu momentu), a więc jest to zakres 5400obr/min, a więc > 2.5 raza większy niż zakres użyteczny turbodiesla. Jak się to ma do przyspieszeń w zakresie prędkości powyżej 60, 80, 100, czy 120 km/h dla porównywalnych silników na różne rodzaje