1 6 vti test silnika

Marcin Lewandowski

Co oferuje rynek w segmencie C premium?

Co oferuje rynek w segmencie C premium?

Wybór modeli w segmencie C jest ogromny. W tej części przyglądamy się ofercie marek segmentu premium i tych do niego aspirujących

Co oferuje rynek w segmencie C?

Zamierzasz kupić samochód kompaktowy, czyli z tzw. segmentu C? Gubisz się w ofertach? Podpowiadamy jakie modele dostępne są na naszym rynku i zdradzamy co oferują. Doradzamy także, co wybrać

Najtańsze SUV-y i crossovery na polskim rynku

Szukasz dla siebie SUV-a albo crossovera, ale nie chcesz wydać kosmicznych pieniędzy i nie interesują Cię samochody z drugiej ręki? Przygotowaliśmy dzisiaj zestawienie najtańszych aut z tego popularnego segmentu

Peugeot 301 | Pierwsza jazda

Peugeot 301 | Pierwsza jazda

sylwetka, przestronne wnętrze Hamulec Mało precyzyjny układ kierowniczy, niezbyt ekonomiczny silnik 1.6 VTi Summa Summarum Peugeot 301 otwiera nowy rozdział w historii marki. Od tej pory na "1" kończyć się będą auta budżetowe. Swoją drogą nie

Peugeot 208 - test | Pierwsza jazda

Peugeot 208 - test | Pierwsza jazda

malucha szeroką gamę silników (jest ich dziewięć), od znanych i sprawdzonych jednostek HDi i VTi po nowe, ekonomiczne trzycylindrowce. Wygląda więc na to, że 208-ka ma wszystko, czego klienci mogliby oczekiwać. Niestety, ma też wielu, bardzo silnych rywali. Najtańsza wersja 208

Kia Venga 1.4 - test | Za kierownicą

Kia Venga 1.4 - test | Za kierownicą

służbowymi, 1,4-litrowy benzyniak wydaje się optymalnym źródłem do jej napędu. Jak radzi sobie 90 koni w starciu z niespełna 1,2 tony? Motor budzi się w okolicach 2 tys. obrotów i równomiernie rozwija moc do nieco ponad 6 tys., ale odpowiedź na gaz pozostawia niedosyt. Po mieście Kia buszuje całkiem

Re: Civic 4D 1.6

pozostaje optymalny w szerokim zakresie obrotów. Dlatego mój 1.8VTi (wersja nastawiona raczej na osiągi, niż spalanie) potrzebuje do wykarmienia swoich 170 koników dużo mniej paliwa, niż silnik Forda 2.5V6 o takiej samej mocy. Pozdrawiam, Niknejm

Re: Motodziennik: Zmartwychwstanie Saaba

Ciekawy wątek z Citroenami z tyleż ekskluzywnej co i niszowej linii DS. Przyjemnie zaskakuje nie tylko kunsztem wykonania, ale także osiągami, co pokazali w teście DS4 z silnikiem 1.6 VTi na www,autosalonpomorski.pl

silniki - do Niknejma (i nie tylko)

. Nieco zbliża się Corolla T-sport - ale wciąż jest to 'tylk > o' > 8.4s... > > Pozdrawiam, > Niknejm Honda ma świetne silniki (wiem bo jezdziłem civiciem 1.6 vti,Accordem 2.0,Prelude 2.0)ale silniki 16V Renault,które weszły 3 lata temu też są bardzo dobre.Producent podaje 9.6

Słabiutki argument niestety...

na test Hondy 1.6VTi. Czego ten wykres dowodzi? Tylko tego, że pewne zmiany tuningowe coś dają (wykresy 'przed' i 'po'). I żadnego więcej wniosku wysnuć się nie da, poza tym, że moc silnika kształtuje się w okolicach podawanych przez fabrykę. Gdybym był złośliwy, napisałbym, że mimo montażu

Re: Nie myślałem, że ......

> silniki jak 1.8 192 KM (tak mi sie zdaje) Toyoty - ten silnik wypadł naprawde > nieźle. Pięknie. Tylko dlaczego Civic 200KM ma dużo lepsze osiągi (np. 6.6s vs 8.4s. do 100km/h), skoro według Ciebie jest taki słaby? Pzdr Niknejm

Re: Corolla 1.8 WTLi T-sport.

- podobnie jak np. Stilo Abarth z silnikiem 2.4L, > czy poprzedni Civic 1.8VTi. Inny segment. Tyle. > > Pozdrawiam, > Niknejm

Re: Corolla 1.8 WTLi T-sport.

. Swoją drogą, ja też jeżdżę Civikiem 1.8VTi, który jest mocno zbliżony do Toyoty T-sport - jest to takie dość komfortowe (jak na kompakt), acz usportowione autko. Nie może równać się w osiągach ze starszą Integrą TypeR, ale za to ma klimatyzację, elektryczny szyberdach, skórę na siedzeniach itp

Re: Civic 1.4iS 90KM

>> Honda 1,4 ma bardzo wysrubowany silnik i jakikolwiek tuning to pomylka. To się bardzo mylisz. Po pierwsze 90KM z 1.4 to nie jest wyśrubowanie, bo z prostego rachunku wynika iż jest to ok.64KM/ltr pojemności a to jest przyzwoity wynik. Wyśrubowana to jest np. Honda 1.6VTI (1.6 i 160

Re: Almera, Xsara, Corolla ...

. Prawdziwy 'fun' jest w wersjach Civica 1.6VTi i 1.8VTi, Integry TypeR (dawniej), a obecnie Civica 2.0 TypeR. Nie znam żadnego seryjnego, praktycznego w codziennej eksploatacji, samochodu w klasie kompakt, który ma takie osiągi jak TypeR - 200KM, 0-100 w 6.8s. Nieco zbliża się Corolla T-sport - ale

Re: najgłupsza gazeta to AUTO ŚWIAT

: Hondy z silnikiem 1.4 o mocy 90KM są zawsze zestawiane w porównaniach z VW z silnikami 1.6, lub nawet 1.8 bo one mają 90KM. Niestety 1.4 u VW miało bardzo długo 60KM, więc albo porównujemy pojemności, albo moce. Jesli są to pojemności to powinno się uczciwie napisać, że słabszy dół w takim 1

Re: Nowe czy nie nowe?

zieloną!), 1.6% to już jest malutka różnica, rzeczywiście. > > Tak, tu zgoda, chociaż z drugiej strony im mocniejszy silnik w używanym > > samochodzie tym większe prawdopodobieństwo przebytego crash testu i intens > ywnej > > > > eksploatacji. > A już każdy

Re: Do Niknejma

powiększona wersja silnika 1.6 VTEC DOHC 160KM (100KM z litra). Konstruktorzy powiększyli skok tłoka, a to poprawia w większym stopniu charakterystykę momentu obrotowego w dolnym zakresie obrotów niż moc maksymalną. Żeby poprawić charakterystykę silnika na wysokich obrotach należałoby raczej zwiększyć

Re: Do Niknejma

.8. 170KM. VTEC DOHC. Zatem 'normalny' według Twojej definic > ji. > > Jednak tutaj jest "tylko" 94,4 KM/l. Czemu konstruktorzy Hondy nie poszli > na > > całość. Czyżby się czegoś obawiali? > > E, nie. To jest powiększona wersja silnika 1.6 VTEC DOHC 160KM (100KM z