1 8 tfsi turbo

Michał Dek

Audi A5 Sportback 2.0 TFSI | Pierwsza jazda | Dwa światy

Audi A5 Sportback 2.0 TFSI | Pierwsza jazda | Dwa światy

Audi postanowiło połączyć dwie teoretycznie sprzeczne koncepcje - sportowe doznania z jazdy oraz funkcjonalność

Co oferuje rynek w segmencie C premium?

Wybór modeli w segmencie C jest ogromny. W tej części przyglądamy się ofercie marek segmentu premium i tych do niego aspirujących

Mercedes Klasy A po liftingu | Ceny w Polsce | Atrakcyjnie jak na premium

Mercedes-Benz wprowadził do sprzedaży odświeżoną Klasę A. W Polsce model ten kosztuje od 88 900 zł

Wybrano najlepsze silniki roku

Wybrano najlepsze silniki roku

generatora prądu. Pełną listę znajdziecie poniżej. 1. Volkswagen 1,4 litra TSI, turbo, kompresor (VW Polo, Beetle, Golf, Scirocco, Eos, Jetta, CC, Tiguan, Touran, Passat, Audi A1, A3, Seat Ibiza FR, Alhambra, Ibiza Cupra, Škoda Fabia RS) 411 pkt 2. Volkswagen 1,4 litra TSI (VW Polo, Golf, Scirocco

Auto Motor i Sport nr 10/2013

Auto Motor i Sport nr 10/2013

8 PREMIERA MIESIĄCA 887-konne Porsche 918 zmieni wasze zdanie o supersamochodach z napędem hybrydowym 12 Nowości z Frankfurtu Kolejny rok niesie ze sobą mnóstwo interesujących i ważnych motoryzacyjnych premier 24 Pozbyć się

Opel Cascada 1.6 Turbo A/T Cosmo | Test długodystansowy cz. IV | Z wiatrem we włosach

Opel Cascada 1.6 Turbo A/T Cosmo | Test długodystansowy cz. IV | Z wiatrem we włosach

Samochód: Opel Cascada 1.6 Turbo A/T Cosmo Aktualny przebieg: 25 350 km Problemy: przebita opona Powód testu: chcemy spędzić lato z "polskim" kabrioletem Zobacz wszystkie części testu długodystansowego Opla Cascady

Lancia Delta 1.8 Di Turbo - test | Za kierownicą

Lancia Delta 1.8 Di Turbo - test | Za kierownicą

wnętrzem, ani przepastnym bagażnikiem (370 l), nie wspominając już o piekielnie ciasnym BMW serii 1. Ekskluzywne oblicze Delty skrywa wielkoseryjną technikę Bravo, ale nie w wersji o mocy 200 koni. Wprawia ją w ruch benzynowy motor z bezpośrednim wtryskiem paliwa i turbosprężarką

Lato bez dachu | Najtańsze i najdroższe kabriolety

Lato bez dachu | Najtańsze i najdroższe kabriolety

ostatniego z reprezentantów niemieckiej Wielkiej Trójki. Aktualnie Audi nie oferuje w swoich salonach małych modeli bez dachu, oprócz Audi TT Roadster - stąd tak wysoka cena. Podstawowa jednostka 2.0 TFSI osiąga 230 KM mocy i 370 Nm momentu. Współpracuje standardowo ze skrzynią ręczną o sześciu przełożeniach

Silnikowy zawrót głowy

Silnikowy zawrót głowy

Przeglądając ofertę niektórych dealerów może rozboleć głowa: silniki 8 lub 16 zaworowe, turbo, wolnossące, z kompresorem, diesle zwykłe, turbodoładowane, Common Rail i to wszystko w ramach jednego modelu. Ale nie wszędzie. Po części związane jest to z... filozofią

Czego w Polsce nie kupisz?

Czego w Polsce nie kupisz?

" w 6,5 sekundy i uzyskać maksymalnie prędkość 177 km/h. W oferice Caterhama są jednak szybsze modele. R500 za 37 995 funtów ma 263-konny silnik turbo o pojemności 2 litrów. Sprzedaż Caterhamów ma ruszyć także w Polsce w ciągu najbliższych miesięcy

Re: Audi prezentuje nowy silnik 1.8 TFSI

@1,8 jeżeli chodzi o samo Audi (a nie VAG) to nie robią oni silników turbo+kompresor ale samo turbo albo sam kompresor... VW oczywiście ma turbo+kompresor, ale takie wynalazki z logo Audi nie były oferowane...

TSI a Twincharger (z innego watku)

mozna znalezc aktualnie nastepujace silniki TSI VW 1.4 TSI (turbo) 1.4 TSI (turbo + kompressor) 1.8 TSI (turbo) 2.0 TSI (turbo) AUDI: 1.4 TFSI (turbo) 1.8 TFSI (turbo) 2.0 TFSI (turbo) SKODA: 1.8 TSI (turbo) 2.0 TFSI (turbo) SEAT: 1.4 TSI (turbo) 1.8 TSI

Re: Audi prezentuje nowy silnik 1.8 TFSI

Mój stary Nissan Primera z 2,0 VVL bez turbo ma zmierzone 208KM/@232Nm i 6,5 do 100 i pali 6,7

Re: Audi prezentuje nowy silnik 1.8 TFSI

o wiele bardziej wolałbym jeżdzić jakims 3,5 lub 4.0 litry benzyniakiem niz tą turbo skarbonką. ciekawe dlaczego tak szybko weszła nowa werwsja tego silnika?/ czyzby było coś nie tak??

Re: Audi prezentuje nowy silnik 1.8 TFSI

@gostek_gostek A rower jeszcze dluzej przezyje niz takie Volvo. @volvo440turbo Kazdy ma jakies wymagania, ty masz akurat bardzo niskie, a do tego twoja noga lepiej reguluje sile hamowania niz najnowszy abs. Pewnie katalizatora tez nie masz i trujesz ludzi.

Toni,

A3, Bj.08/09 1,8 TFSI kannst du was darüber Sagen?Es geht mir um der Motor Ich hab sehr viel negatives über 1,4 TFSI gehört (Steuerkette,Kettenspanner,Turbo) Wie ist es mit dem 1,8?

Re: Audi prezentuje nowy silnik 1.8 TFSI

ta, ale takie x6 3.5 to jest szóstka. generalnie szóstki rzędowe czy V to pijaki i tak mają mieć. ale zwykłe turbo? jak nic wrócę do hondowskiej 2.4 tam jest 1 litr oleju na 10 tys KM...... a koni 190 (ostatnio nawet ze 200)....

Re: Audi prezentuje nowy silnik 1.8 TFSI

""nowatrostwo" VW - kolektor wydechowy połaczyli z głowicą" Wcześniej wprowadziła o Honda w silniku 1.3 z City/Jazz. "Mam 1.8 o identycznej mocy, bez żadnej turbiny jedzie miodzio, zawsze jechało i jechać będzie." Taaa te 170 koni masz tylko w postaci wąskiej szpileczki przy jakiś 7000 obr

Re: Audi prezentuje nowy silnik 1.8 TFSI

2 litry oleju???? W benzynowym , podobno nowym i nowoczesnym 2.0 TFSI - to jest żenada. Nie wyobrażam sobie wożenia w bagażniku dwóch 1-litrowych baniek i po przejażdżce Śląsk - Wybrzeże i z powrotem wlewam cały 1 litr !!! hahahah ruina i wszystko w temacie. R-U-I-N-A I jeszcze to spalanie

Re: Audi prezentuje nowy silnik 1.8 TFSI

@440turbo Porownaj sobie mase Audi A5 i Volvo 440. A twoj smiech to Ci minie chocby przy porownaniu systemow bezpieczenstwa twojego grata i Audi A5. Masz ty chociaz ESP w tym staruszku? Masz chociaz jeden airbag? Nawet jak masz, to juz ze starosci nie dziala. Jaka jest droga hamowania tego Volvo

Engine of the Year 2009 -1.4TSI

1. Volkswagen 1.4-litre TSI Twincharger 2. BMW 3-litre DI Twin Turbo 3. Audi 2-litre TFSI 4. Mercedes-Benz Diesel 2.1-litre 5. BMW 4-litre V8 (M3) 203 6. Mercedes-AMG 6.2-litre 7. BMW-PSA 1.6-litre Turbo 8. Toyota 1-litre

Re: Audi prezentuje nowy silnik 1.8 TFSI

turbo trzyma stałe 170 KM od tych 3800 do jakiś 5000 lub więcej. Czyli PRZEZ CAŁY CZAS przyspieszania ma dostępną pełną moc, a nie jak u ciebie ochłapy. PS 1.8/170 koni to Civic VTi

Re: Audi prezentuje nowy silnik 1.8 TFSI

440 to czasem nie jest wypust z Holandii? Czepiacie się, a nie dostrzegacie, że staruszek jeździ, jeździ i dalej jeździ mimo wynalazku dziwki i szatana czyli turbo - magicznego agregatu co czyni iż silnik rzekomo rozpada się po wyjechaniu z salonu... Jakiś xyz* nie może zrozumieć jaka to fizyka

Re: Audi prezentuje nowy silnik 1.8 TFSI

Nie wiem czym tu się podniecać. Posiadam volvo 440 turbo, jest to konstrukcja typowa dla końca lat 80, 1.7 pojemność, 122km i moment 175nm od 2000 do 5000. Do setki przyśpiesza w 9s albo i nawet mniej. V-max to 210 km/h. Jak widzę ile tu oni elektroniki musieli dodać i jakie kosmiczne technologie

Re: Audi prezentuje nowy silnik 1.8 TFSI

122 KM..... no ale grunt że lubisz swe auto i przyznam ci rację że na pewno ma więcej ducha i prawdziwej jakosci w sobie niż jakies bzdety Audi 1.8 TFSI 170 KM

A3 Sportback 2.0 TFSI vs Astra 2.0 Turbo

ciekawe wyniki ale szkoda ze nie dolozyli Golfa GTI choc Audi ma ten sam silnik porownanie: Audi A3 Sportback 2.0 TFSI Ambition Opel Astra 2.0 Turbo Sport Leistung 147 kW (200 PS) 147 kW (200 PS) Beschleunigung 0-100 km/h 7,2 s 8,1 s Elastizität 8

Re: Turbo vs. obroty - dla niknejma :)

uki145 napisał: > zenujaca .1.8 T jest najlepszym przykąłdem .podobnie jak silniki nowego > bravo :wszystkie 1.4 Kilka godzin temu najlepszym przykładem były 2.0TFSI i 1.4TSI. Teraz są inne. Cóż ...

Re: silnik pod gaz - jaki?

VW/Audi 1.8 i 1.8Turbo - z tego co wiem, bez problemu. Nowsze wynalazki, czyli np 2.0 FSi i TFSi nie warto.

International Engine of the Year 2013

-cylinder turbo - 557 pkt 2. Fiat 875cc two-cylinder turbo -329 pkt 3. Volkswagen 999cc three-cylinder -235 1.4-litre to 1.8-litre 1.BMW-PSA 1.6-litre turbo petrol -317 pkt 2.Volkswagen 1.8-litre TFSI -231 pkt 3.Ford/Volvo/Mazda 1.6-litre turbo - 145 pkt 1.8-litre to 2-litre 1.BMW 2-litre twin-turbo

Re: Audi prezentuje nowy silnik 1.8 TFSI

A jeśli chodzi o spalanie, 6,5l w trasie i 10l w mieście. Silnik, a konkretniej jego blok pochodzi od renault, reszte części dodało volvo i porshe. Jego symbol to b18ft, jak ktoś ciekawy może poczytać.

Re: Audi prezentuje nowy silnik 1.8 TFSI

@Piotrek Moje wymagania są niskie? O nie, ja po prostu nie lubię jak elektronika myśli i działa za mnie. Moje auto po prostu musi być trwałe, niezawodne i pewne a takie właśnie jest volvo w przeciwieństwie do nowych audi i vw, o cenach nie wspominając. ABS mam swoją drogą ale rzadko się włącza przy

Re: Audi prezentuje nowy silnik 1.8 TFSI

@ Piotrek No moje jest o wiele lżejsze, nie musieli wkładać wtedy miliona gadżetów żeby auto było dobre. Poduszek nie mam, po co mi? Czuję się w nim bardzo bezpiecznie, mam łamaną kolumnę kierownicy, strefy zgniotu, silnik osuwa się pod podłogę... W końcu to volvo. ESP również jest mi niepotrzebne

Re: Turbo dziura

Audi A6 2010 4.2 Ben 350 KM FSI Sedan-4d Quattro Automatyczna-6 Tiptronic Moc 350 Masa 1770 Przyspieszenie 0-100 5.9 Zużycie paliwa 14.8/7.5/10.2 Emisja CO2 244 Audi A6 2010 3.0 Ben 290 KM TFSI Sedan-4d Quattro Automatyczna-6 Tiptronic Moc 290 Masa 1725 Przyspieszenie 0-100 5.9 Zużycie

Re: Skoda Fabia RS | Długi dystans - 11 395 km

@Piotrek: oczywiście możesz zaryzykować. powiem tylko, że podobne kwestie usterek dotyczą także VAG-owskiego 2.0 TFSI. pozostaje stare i sprawdzone 1.8T i 1.9 tdi jeśli znajdziesz. ciekawe jak te małe silniki turbo fiata się sprawują. nie słyszałem też nic o tych turbo stosowanych w cytrynach i

Turbo vs. obroty - dla niknejma :)

"wiertarki" Hondy są w czołówce... wolnossących :) I tylko takich :) Co więcej, kupując tego type-r oczywiście najbardziej bedziemy zwracać uwagę na spalanie :) I każdy kto czyta forum GW wie, na podstawie baśni z tego forum, że turbo to max 5-10 tyś km zrobi. A w silnikach vw to nawet i 1 tyś nie zrobi

nowy civic 1,5 turbo cvt - wrażenia z jazdy

Dostałem na jeden dzień nowego civa - w wypasionej wersji 1,5cvt sport+ To najlepszy kompakt którym jeździłem - na pograniczu klasy premium. Nowy civ jest dłuższy, szerszy, niższy niż poprzednik (UFO - miałem wersję 1,8 140KM) Ma z tyłu zamiast belki wielowahaczowe zawieszenie. motor ma turbo, 4

Re: Engine of the Year 2009 -1.4TSI

soner3 napisał: > 1. Volkswagen 1.4-litre TSI Twincharger > 2. BMW 3-litre DI Twin Turbo > 3. Audi 2-litre TFSI > 4. Mercedes-Benz Diesel 2.1-litre > 5. BMW 4-litre V8 (M3) 203 > 6. Mercedes-AMG 6.2-litre Zapomnieli umieścić jeszcze wśród zwyciężców

Re: Seat Exeo już od 69 900 zł

Octavia, Insignia, Mondeo, Avensis - rozumiem, że sprzedaż flotowa odgrywa u nich ważną rolę. Ale jawne robienie auta z "popłuczyn" (świetnie powiedziane) pod klienta flotowego przez markę, która wypracowała ostatnimi laty jako taki dynamiczny image... Żenua. 150-konne 1.8 turbo jest świetnym

Re: Najlepsze silniki roku

"krzych" ma rację WARD nie klasyfikował miejsc w 10 tylko ogłosił 10 najlepszych. Poza tym jak chcemy stawiać obok siebie 3.0 TFSI, 1.4TSI, to może jeszcze silnik Jaguara 5.0 V8 i wszystkie Mercedesy Kompressor, bo jedyne co je łączy to właśnie super-turbo.

na czym stanelo?

tvn turbo powiedzial "pas". Na dzis wybral.....passata CC 1.8 tfsi. Przejechalem sie, mulowaty jakis mi sie wydal ten silnik jednak, ale samochod nie powiem, robi wrazenie.

Re: Najlepsze silniki roku

Ja mam 1.8T i 11 litrow to on pali po miescie miedzy 23 a 5 rano, czyli jak jest pusto. Chyba, ze ktos ciagnie na 2tys obrotow i sie jara, ze ma turbo, ktore nie zdazy sie nawet wlaczyc. Przy czym to, ze stary 1.8T (TFSI pali juz mniej) tyle pali to akurat zaden argument przecw, bo taki RX8 czy 350

Re: Turbo dziura

ponad 20scie chlapnal a w trasie to chyba nigdy nie spalil mniej niz 14.. Przy wiekszych predksociach, jak wspomnial przedmowca to wlaczala sie opcja WIR i mozna byl ozaobserwowac mikroruchy wskazowki od benzyny.. Pozniej wjechal nowy 2001 A6 1,8T tez zaczipowany zostal, bo 150hp to w ogole jakas

Re: Turbo vs. obroty - dla niknejma :)

powietrza pakowanego do > cylindra i zmniejszyc tym samym ilosc w niej zawartego tlenu. Zwiększyć ilość tlenu :) Ale to "detal" :) > wielopounktowy wtrysk (2.0 TFSI wtrysk bezposredni) Piszemy o 1.8 n/a Nie chwal się że wiesz co to FSI bo nie robi to wrażenia :) > powoduje ,ze

Re: Motodziennik: Do trzech turbo sztuka?

) - 3,8L - 345 KM / 400Nm Przy czym BMW relatywnie robi wyjątkowo mocne silniki (na dodatek oszczędne), i auta te są znacznie droższe(nowoczesna technologia kosztuje) niż "budżetowe-sportowe")... Ciekawa sytuacja jest w Audi A5: - S5 - 3.0 TFSI - 333 KM - turbo (drogie auto) - A5 3.2 V6 FSI - 265 KM

Re: Mnostwo silnikow TB w nowym Mondeo 2007 :))))

ceny beda odpowiednie. Poza tym - co bys kupilz takiej > przykladowej pary: A4 1,8 turbo, 190 KM ale z R4 za 29150 € czy A4 2,4 V6 > , 170 > KM za 29200 €? ja akurat nie jest reprezentatywny do odpowiedzi na to pytanie bo odkad mam V6 to dla mnie wszystkie R4 sa

Re: Samochód (Audi) od brokera a gwarancja...

tohk napisał: > To na koniec jeszcze zapytam - kupiłeś tdi czy tfsi? :) Kupiłem lexusa. Nie było żadnych kłopotów z eurogwarancją. Ale przedtem miałem audi a4 1,8 turbo benzynowe (kupione w Polsce) i byłem naprawdę zadowolony. Jest prawdopodobne, że następny samochód to znowu będzie

Rozkład sprzedaży na wersje silnikowe - Passat

dotychczas przetestowanych). Ale nie o tym miałem. Rozkład pod względem sprzedaży na wersje silnikowe jest następujący: 1,4 TFSI (122 KM) - 4,4 %, 1,8 TFSI (160 KM) - 4,0 %, 1,6 FSI - 1,2 %, 2,0 TFSI (200 KM) - 0,8 %, 3,2 FSI 4Motion - 0,7 %, R36 - 0,5 %, 2,0 FSI 4Motion (150 KM) - 0,1 %, 2,0 TDI (140 KM

Re: JTD vs. T-Jet

cloclo80 napisał: > 4. T-Jet w odróżnieniu od 1.4 TFSI by Volkswagen nie ma kompresora a jedynie > turbo. Da to dużą moc, ale nie tam gdzie by się jej oczekiwało czyli na niższych obrotach 1.4 TSI VW'eja w wersji 122 KM ma też "tylko" turbo-sprężarkę. Dodatkowy kompresor występuje

Re: Škoda Fabia RS S2000 Edition

@gość, to czy będą wysilone to się okaże po latach jazdy i setkach tysięcy kilometrów przejechanych... z jednej strony krytykujemy 1,4 turbo, a z drugiej strony jak by ktoś chciał wsadzić do np. A6 czy BMW5 silnik wolnossący 3.0 ze 170KM to by zaraz zestawiano go ze skodą 1.4 tfsi... 10 lat temu

Re: Mnostwo silnikow TB w nowym Mondeo 2007 :))))

) No i fajnie, ale ceny beda odpowiednie. Poza tym - co bys kupilz takiej przykladowej pary: A4 1,8 turbo, 190 KM ale z R4 za 29150 € czy A4 2,4 V6, 170 KM za 29200 €?

Re: Boshe....

układu bezposredniego wtrysku) to nietety ,ale > chyba nie miałes okazji zerknac na bebechy tych silników. No właśnie - jak myślisz ile kosztowało vaga wdrożenie produkcji 2.0TFSI? Nie było by taniej robić FSI na bloku 1.8? A ile kosztowało wdrożenie produkcji wielu innych silników które

Re: Cudów nie ma (test Audi A6 3,0 TFSI)

. 6,1% więcej. Z kolei dla Audi A4 2.0T dodanie quattro zwiększa zużycie o 12% . Przymijmy więc umownie 10%-owy wzrost zużycia. Po doliczeniu tego do wyniku BMW: BMW 535i twinturbo: 5,5 sec 0-96,6 km/h 11,5 l/100 km Audi A6 3.0 TFSI: 6,2 sec 0-100 km/h, 12,9 l/100 km Pójdźmy dalej, dodając do

Re: Tylko diesel -albo 3,5 litra beznyna

lub V6 (V8 to za dużo) i mocach w przybliżeniu od 150 do 250 koni. Oczywiście sam te silniki u fachowca zagazuję i będę zadowolony. Napisz daria.1 kto cie tak rozczarował tymi benzynami z turbo. Czyżby VW ze swoimi złomiastymi 1.2 czy 1.4 z TFSI (czyli turbo +bezpośredni wtrysk benzyny). Może inny

Re: Downsizing ...

??? Naprawy I regenaracje turbin sa na porzadku dziennym. Tyle, ze turbo z dielsa z 1995 roku czy starego Paska 1.8T I to co obecnie sie montuje w TFSI to nie takcalkiem to samo. To nowe trubo to nie tylko turbinka ale caly uklad wspolpracujacy z eklektornika silnika I sprezarka mechaniczna - nie wiem czy

Lista cen Opla Insigni

,6 l i 115 KM? Jednak powyżej już tak za półdarmo wcale nie jest. Weźmy 2,0 turbo ECOTEC (220 KM) z 4x4: 34 935 €, tymczasem Audi A4 2,0 TFSI Attraction quattro (211 KM) kosztuje 35 850 €. Pewnie w Oplu seryjnie będzie parę bajerów więcej, ale jakiegoś rozpieszczania klienta bym się nie

Re: Rozkład sprzedaży na wersje silnikowe - Passa

karakalla napisał: > Rozkład pod względem sprzedaży na wersje silnikowe jest n > astępujący: 1,4 TFSI (122 KM) - 4,4 %, 1,8 TFSI (160 KM) - 4,0 %, 1,6 FSI - 1,2 > %, 2,0 TFSI (200 KM) - 0,8 %, 3,2 FSI 4Motion - 0,7 %, R36 - 0,5 %, 2,0 FSI 4M > otion (150 KM) - 0,1 %, 2

Re: No to może od innej strony Notmyselfie

225km robi 0-100 w 6.9 km/h. 2.0tfsi (200hp) robi 0-100 w 6.6 (dsg 6.4) km/h. Honda raz robi 80-100 w 6.5 sekundy a innym razem w 5.8 sekundy (moc ta sama). Całość bez referencji. Czytaj... smietnik :) Ja wybrałem czasy jednolicie - z testów sport auto. > Chyba, że wniosek jest inny. 1.8

Re: Pierwszy taki silnik roku

miettek8: Może i masz racje nie siedze tak głęboko w technologiach "holzwagenów". Absolutnie nie chcę sie spierać ale mam pare faktow, ktore wydaje mi sie potwierdzaja, ze 1.8 może mieć jednak kompresor i turbine. Moje auto kupilem w polskim salonie w roku - model2008. Sprzedawca twierdził, ze

Re: silniki Audi

spalanie w Audi A4: 2.0 TDI 7,8 l/100km 3.0 TDI 8,3 l/100km 2.0 TFSI 9,6 l/100km Tym samym wybrałbym A4 Avant 2.0 TFSI S-Tronic S

Re: Sie mnie Alfa zepsula...

chyba wsadzę kij w mrowisko... kolega z aG miał niedawno odbyć pierwszy w swojej karierze test Alfy. Bardzo się cieszył, bo jeździł już mnóstwem aut, ale nigdy dłużej Alfą. Dostał 159 z tym nowym benzynowym silnikiem 1.8 TBi 200KM. Niestety przejechał 17 km i wrócił, a raczej dotelepał się

Re: JTD vs. T-Jet

'la dziadek do 14l/100km na autostradzie przy jeździe "ile fabryka dała", ze średnią gdzieś między 8 a 9l w pozostałych warunkach. 4. T-Jet w odróżnieniu od 1.4 TFSI by Volkswagen nie ma kompresora a jedynie turbo. Da to dużą moc, ale nie tam gdzie by się jej oczekiwało czyli na niższych obrotach. W

Re: Audi wprowadzi dużą turbobenzynę (?)

litrowe v6 turbo wyprze V8 4.2. Rola tego ostatniego właściwie jest już tylko reprezentacyjna i wydaje fajny dźwięk. Pewnie Amerykanie jeszcze będą to kupować, ale oby jak najszybciej za paliwo musieli płacić nieswoją walutą, wtedy szybko zmienią zdanie. Najlepsza ciekawostka, na jaką ostatnio

Re: Golf V 2.0 TDI vs 1.4 TSI - diesel się nie op

, to odchyłki pewnie będą te same, więc dane kwalifikujące się do porównania. Auto - Passat CC (dla zwykłego nie było kompletnych danych) z ręczną skrzynią , czas przyspieszania na 6 biegu 80-120 km/h : 1.8 TSI 160 KM: 12,5 sek 2.0 TDI 170 KM: 11 sek 2.0 TFSI 200 KM: 10 sek Czyli można

Re: Lista cen Opla Insigni

sniperslaststand napisał: > Pierwsza kaszana jest taka, że z niewiadomych przyczyn nie ma dostepnego silnik > a 1.6 turbo, który robi w Astrze 180 koni. Ja tam się nie znam, ale przy tak dr > ogim paliwie to chyba byłaby najlepsza jednostka do Insignii. Jak trzeba, pocią

Re: Lista cen Opla Insigni

supersilniki 1.6 niedoładowane są tuziny chętnych. Intuicja nakazywałaby jednak zaczynać sprzedaż 1.6 turbo tak szybko jak się da. VW nie każe ludziom czekać na 1.4 TSI. > Ano prawda, tak się przejąłem tym porównywaniem z Audi, że umknęło > mi jakoś Mondeo. Biada wam, przewodnicy ślepi, którzy

Re: Coś na sezon ogórkowy - podupadanie Saaba

. > Informacji konkretnych nie ma, tylko jakieś mgliste w > izje nadwozia, spodziewam się gamy silników podobnej jak w A4 z > wyjątkiem jednostek najmocniejszych, na pewno brak V8, pewnie też > bez odpowiednika S4 z 3,0 TFSI. Wiadomo. > 4x4 myślę, że musi być, chociaż w jakiejś

Re: Audi wprowadzi dużą turbobenzynę (?)

mameja21 napisał: > Teoretykiem jesteś dobrym, ale sugeruję na "żywo" porównać ilość > miejsca w A4 i A6 - zrozumiesz, że to co piszesz to tylko teoria... Teoria, mówisz? Źródło: początek testu długodystansowego A4 1.8 turbo w "AMiS" ze stycznia 2008 oraz porównanie A6 3