1 8 tsi olej

bs

Silnikowy zawrót głowy

Silnikowy zawrót głowy

Kiedyś sprawa była prosta: jeden model i dwa silniki. Najczęściej diesel lub benzyna. Teraz w cennikach panuje wybór jak na dobrym targowisku. Rekordziści proponują 15 różnych silników. I to tylko do jednego modelu. Postanowiliśmy sprawdzić, który z producentów najbardziej rozpieszcza swoich klientów

Rusza Volkswagen Castrol Cup Poland

Gdy inni wycofują się z kosztownej sportowej rywalizacji, Volkswagen namawia młode talenty do pierwszych startów. Miejsce? Polska edycja pucharu Volkswagen Castrol Cup. Nagroda? 30 tysięcy Euro

Rusza druga edycja Volkswagen Castrol Cup

Drugi sezon innowacyjnego cyklu wyścigowego Volkswagen Castrol Cup rozpocznie się już 25 kwietnia. Areną pierwszej w tym roku rundy będzie znany z Formuły 1 węgierski tor Hungaroring.

Downsizing

Downsizing

kilka lat temu pomysł zamontowania silnika o pojemności 1,4 litra w aucie wielkości VW Tiguana brzmiał jak dziwny żart. Ale nie dziś. Ciekawostką jest, że jednostka 1.4 TSI jest doładowana na dwa sposoby. Silniki 1.4 TSI są już z nami od dobrych sześciu lat, jednak pod tym oznaczeniem kryją się dwie

Re: bierze olej

Jedyna zaleta TSI, to ze są całkiem zwinne. Obecne 1.4 TSI buja Octavię do 100 w 8,5 s.

Czy turbobenzyna bierze olej ?

Czytając opinie o silniku 1.8 TSI spotkałem się z wieloma wypowiedziami, że co ileś tak km (np. 10 tys.) trzeba dolewać oleju. Czy to normalne dla tych silników ?

A może 1.8 TSI?

spokojnie podkręcić do 130-140 KM i wtedy jest już całkiem sympatyczny. Moim zdaniem jednak jest dość głośny. Co do 2.0 - bierze olej i rzeczywiście jest duże opóźnienie turbo, choć wiele nie jeździłem i tylko w Passacie. Teraz jeżdżę 1.8 TSI, to jest ciekawa maszyneria. Moment obrotowy jak w

Re: Olej TSi i inne wynalazki...

Doładowane silniki VW to były wynalazkiem gdzieś 5 lat temu kiedy po raz pierwszy wygrały kategorię 1.8-litre to 2-litre w plebiscycie na Najlepszy silnik roku. Silniki TSI to VW testuje na dystansach 300-400tyś. km. Takie przynajmniej informacje można było wygrzebać na necie.

Re: A może 1.8 TSI?

Jeżdzę Octavią 2.0 l, 130 KM i nie bierze oleju,nie ma tzw. turbo dziury ,auto szybkie,zrywne i nie mam żadnych zastrzeżeń.

Re: bierze olej

km. A TSI mamy w firmie (1.4) i wszystkie pala po 7-8l i KAŻDY miał robione turbo przed 100 000 km. Szajs na maxa.

Re: 1.2 TSI - trwałość łańcucha

t.birczyk napisał(a): > sto > suje najlepsze części zamienne, olej Shell Helix Ultra 5W40 buhaha co za nieudolny spam, przy okazji: Shell Helix Ultra to jeden z najtańszych olejów, udaje tylko syntetyk (w rzeczywistości to minerał na bazie GTL) -- https

Re: Turbomaluch, czyli 1.2 TSI w Polo

Realna cena Polo 1.2 tsi w miarę wyposażonego w Comfortline to 59kPLN, zwykłe 1.4 85 KM to ok. 54 kPLN. U kolegi 1.2 Tsi jeżdzi jako demostracyje i pali ok 8l przy dynamicznej jeżdzie i uwaga bierze olej od nowości. Branie oleju to nie tylko przypadłość 1.2 TSI. Osobiscie kupiłem 1.4 , 85 KM

Re: Bierze olej

Nie ma to jak nieaktualna mitologia. 1.4 tsi miało problemy na początku produkcji, później poprawili. W nowej wersji, 140 i 150 KM nie słyszy się w ogóle o problemach. 2.0 - jak zauważyłeś, wersja PD. Reszta jeździ i robi duże przebiegi. Jeszcze była seria 1.8, które brało olej i to całkiem sporo

Re: Bierze olej

(delikatnie mówiąc) - a to 2.0 TDI PD, a to 1.4 TSI, a to cheaty przy pomiarach spalin. Więc chcę wiedzieć, bo w życiu nie miałem żadnego VAG-a - ok, miałem jeden VAG-owski silnik - w... Trabancie Polo ;) - czy one są faktycznie takie słabe, nieekonomiczne, awaryjne, biorą olej, żłopią benzynę i nie dają nic

Re: fantastyczny 1.2 TSI

Widzę, że czytamy ta samą prasę na kiblu ;) Co do spalania, trzeba wziąć pod uwagę to, że tego auta podczas testowania nikt nie żałował, tylko wyciskał ostatnie poty. Przez co też oleju z silnika ubyło zaskakująco dużo i zużyto komplet klocków hamulcowych. A silniki TSI palą mało jak jeździ się

Re: TDI vs TSI

hakim2 napisał: > Tak, dokładnie, nowy Superb. Mam S2 z 1.8 TSI 160 KM i spodobał mi się ten 2.0 > TSI 220 KM. 1.8 miał problemy z olejem więc obawiam się ze 2.0 będąc wysilonym > jeszcze bardziej może mieć większe problemy. Wcześniej nie myślałem o TDI ( pod > ział tras

Re: TDI vs TSI

.0 i 1.8) od 2012 kiedy to zmieniono konstrukcję pierścieni i tłoków oleju ponad miarę nie biorą. Problem brania oleju dotyczył starszych 1.8 i 2.0 (nie dotyczył 1.4 i 1.2) które miały za cienkie pierścienie. Problem jest obecnie rozwiązywany przez rozfrezowanie tłoków i wstawienie nowych pierścieni

Re: Oleje silnikowe o co tu chodzi?

, bo wyszło dobrze ale ja jestem ostrożny bo w biznesie różnie bywa. Jak wspomniałem auto zony jest wysłużone i wymaga wymiany to powód zakupu 1,2 TSi bo za 2 lata będzie to jej auto a na miasto wystarczy. Ma lepsze osiągi niż Insignia 1,8 130 KM i Astra 1,6 115 KM i 1,4 120 KM, porównywalne z Corollą

Re: Zużycie oleju

Może Twojemu koledze pomylił się olej z AdBlue? :) Nie ma chyba prawidłowości czy olej "bierze" silnik z turbiną, bez, diesle czy benzyniak. Z tych, którymi ja jeździłem dużo oleju (rozumiane przez mnie jako wymaganie dolewki pomiędzy przeglądami) wołały VAG-owskie 1.8 TSI (i w tych silnikach

Re: TDI vs TSI

Tak, dokładnie, nowy Superb. Mam S2 z 1.8 TSI 160 KM i spodobał mi się ten 2.0 TSI 220 KM. 1.8 miał problemy z olejem więc obawiam się ze 2.0 będąc wysilonym jeszcze bardziej może mieć większe problemy. Wcześniej nie myślałem o TDI ( podział tras miasto/trasa 60/40 ) ale obecnie zacząłem się

Re: Volkswagen Golf Variant 1.4 TSI - pierwsza ja

Drogi mironie: Twoja wypowiedź zawiera jedną błędną teze że wszystkie używane to graty... Owszem,używane ponad graty często się psują,nie chcą odpalić itp... ale jeśli ktoś dba o swoje 8 letnie autko,wymienia regularnie olej,klocki,akumulator, nie robi dużych przebiegów to ono odwdzięcza mu się

Re: TDI vs TSI

Oleju bierze tyle, co inne TSI o pojemności 1.8-2.0, średnio można się spodziewać 0.25 l/1000, rośnie jak noga ciężka. 2.0 jest cichy, dobrze wyważony i ładnie, bez wibracji wchodzi w obroty. No i z 9 l/100 średnio spali. -- Mow do ludzi tak, aby twoje slowa ich wzbogacaly, sluchaj tak, by

Re: Który: Skoda Octavia II FL czy Volkswagen Jet

czujny_obywatel napisała: > Trochę się boję tych silników tsi - czyli > turbinka i bezpośredni wtrysk paliwa. a czego tu się bać? 1.8 TSI to bardzo udany silnik, choć lubi żłopać olej, nie pali mało i nie toleruje kiepskiego paliwa -- https

Re: Volkswagen Passat Variant 1.8 TSI | Za kierow

wału z pompą oleju, wtryskiwacze, turbo, uszczelka pod głowicą, elektryka itp - schrott ma 70 tysięcy km. Ci co twierdzą że Passat jest "solidny" dają się jak widać brac jak małe dzieci na pancerny kokpit i wstaweczki udające drewno i aluminium, wąskie szczelinki i legendy. Pod tymi pozorami drzemie

Re: Bierze olej

vogon.jeltz napisał: > Ale ja się tak trochę bardziej serio pytam. Misiek twierdzi, że mu przy "wysoki > ch obrotach" na autostradzie siorbie olej, a ty piszesz, że przy prędkościach a > utostradowych Polo będzie mało ekonomiczne (ile wypije? 8? 9?). Dodatkowo VAG-o > wskie

Re: LPG dla TSI | Eksploatacja

opisywana w internecie, jedna z glownych przyczyn powstania mitu o 'usterkowosci TSI'. w moim przypadku wymieniony na gwarancji bez zadnego problemu, ale koszt bez gwarancji nawet 3 tys. - bierze troche olej, jakis litr na 10 tys, podobno typowa sprawa dla wszystkich silnikow TSI, 1.4, 1.8, 2.0, trzeba

Re: Seat Exeo 1.8T | Za kierownicą

poślizgu; niższa sprawność; skomplikowana budowa; wysoka cena; droga obsługa, duża masa przekładni; konieczność okresowej wymiany oleju ps. SEAT Exeo Style 2.0 Ben 200 KM TSI - moje wozidełko. 2.0 TSI to najciekawsza wersja Seata EXEO z silnikiem benzynowym. Idealnie sprawdza się do szybkiej i

Re: Pomoc z autem!! Godny polecenia mechanik.

jesli to silnik 2.0 TSI lub TSFI to niestety branie oleju jest norma w tym silniku. wlej olej lepszej firmy 5W30 np liqi moly. a jezeli 1.8T to niestety konczy sie turbina.

Re: Volkswagen Passat Variant 1.8 TSI | Za kierow

Ci, ze jak dobrze pójdzie to przez najbliższe kilkadziesiąt tysięcy nic się nie stanie. Do tego czasu ty wymienisz głowicę, wał z zębatką, sprzęgło z dwumasą, resztę pompowtryskiwaczy, pompę oleju itd. No chyba, ze zdążysz sprzedać świadomie wciskając psujące się auto jakiemuś niedowartościowanemu

Re: oleje longlife -ufać czy wymieniać co 15tys k

cenie)? Jaka jest tak naprawdę różnica, gdy olej spełnia normy wymagane przez producenta samochodu? > Przy zakupie samochodu za około 80.000 pln są granice oszczędności. > Należy pamiętać, że w 1.4 tsi oprócz silnika (śrdniowysilonego) smarujemy też turbinę. > Silniki tsi cierpią też na

Re: Nowa Octavia 1.4 TSI - 8,5 s. do setki

Octavia 1,2 TSI 85 KM ma dużo lepsze osiągi (nawet do 20%) niż : Auris/Corolla 1,3 99 KM Civic 1,4 100 KM Astra 1,4 100 KM Fokus 1,6 85/100 KM i30/Ceed 1,4 100 KM i przy okazji pali ok 1 l mniej na 100 km Mamy w firmie auta rp 2011 (Octavia II FL, Fabia) 1,4 TSI 122 KM i 1,2 TSI 85 KM z

Re: Golf V 1.4 tsi gaśnie podczas jazdy

tych silnikach (jak również w 1.8 stosowanym w Lancii Lybrze, Fiacie Barchetta oraz Punto HGT i bodajże Bravo) jest częścią eksploatacyjną, którą wymienia się razem z rozrządem.

Re: Spalanie tsi - film

ws.skoda-auto.com/ImageProxyWS/CCImageProxy.ashx?imt=Engines&i=POL&mtc=5E&enc=C4&clc=68714&my=2014&ims=348x174&immt=jpg > Co do mojego rodzaju użytkowania samochodu. Leję dobre paliwo, leję dobry olej, > mam naprawdę kompetentny serwis... Ale sposób jazdy - może pozostawiać wiele d > o życzenia względem np. nazwijmy to - niedzielnych kierowców". Ja mam dojechać > z punku A do punktu B i nie

Re: Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś

Nowy problem a dotyczy auta 1,8 z 2009 roku. takie artykuły znajdziesz na wszystkie marki. Zawsze znajdzie się problem i niezadowolony klient. W wielu przypadkach wystarczyła zmiana lepkości oleju. O opinii o turbo przyczyniły się pierwsze Outlandery 2,0 T i Nissan stosujący nieudane silniki

Re: Najbardziej niezawodne modele 2011 r.

wystarczy przejść w 1.8 czy 2.0 TSI na Motul 5W30 ( Long Life)i problem z głowy (niskopopiołowy). Tak postąpiłem gdy tylko skończyła się gwarancja. I teraz poziom trzyma "jak drut". A właśnie wcześniej w okresie 2-letniej gwarancji jakoś brał ten ich -VW- olej ;)

Re: Jaki wybrać silnik. TSI czy TDI?

Zacznij od ponownego przeliczenia kosztów, ponieważ podane spalanie jest dobre, ale dla Gofa. A nie ciężkiego, ważącego 1600 kg Tiguana. Realne zużycie oleju napędowego 2.0 TDI - 8 litrów na setkę. Realne zużycie benzyny przez 1.4 TSI - 10 litrów na setkę. Kolejna kwestia - dlaczego chcesz

Re: Motodziennik: Nowości Genewskie

Brawo Panie jacku. Ta ikonka jest głupia! W fabii tak jest. A mi w 1.8tsi brakuje temp. oleju. W turbodoładowanych silnikach na wzmocnionym programie (215KM) to trochę ważny brak.

Re: Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś

Auta ze stajni VW tj. Skoda/Seat/Audi/VW bierz, ale tylko w disel'u. Z benzynami bedziesz miec problemy - uporali sie z wczesniejszymi wadami materialowymi, a schrzanili i teraz biora olej (w wielkim skrocie). Podobno w 2015 poprawili TYLKO 1.4 i branie oleju podobno juz nie wystepuje - okaze sie

Re: Nowy dynamiczny kompakt za ok 80 tys...

Aaaa zapomniałem jeszcze o Octavii 1.8 TSI (180KM), to już poprawiona jednostka nie biorąca oleju, to samo w Seacie i Golfie TSI już nie straszy rozrządem (bo ma pasek). Francuzy też są, ale to raczej dla konesera. Poza tym np 190KM Pulsar czy jakieś koreańce -- https

Re: Motodziennik: Olejowa rewolucja w Kalifornii

Nikt nie wspomniał o jednej ważnej rzeczy. W USA stosuje się głownie tanie oleje mineralne do samochodów. Podczas gdy w Europie głownie stosuje się drogie oleje syntetyczne. Różnice w starzeniu się olejów są olbrzymie. Podobnie zresztą jak i temperatury jakie panują w silniku V8 4L - duża

Re: Myślę, że wynalazkiem sosu bolońskiego ...

cloclo80 napisał: > CVT w TSI nie ma możliwości sterowania wznosem zaworów, czasem i momentami ich otwarcia. Nie, w silnikach tsi istnieje mozliwosc liniowego przyspieszenia lub opoznienia momentu i fazy otwarcia wentyli ssacych. Realizowane jest to za pomoca cisnienia oleju przy

Golf V 2.0 TDI vs 1.4 TSI - diesel się nie opłaca?

uwzględnił? Wychodzi, że aby mówić o jakiś oszczędnościach rocznych takich, żeby styknęło na wafelka, trza kupić rzęcha 1.9 TDI 90 koni, co robi setkę w 13 sekund. Ceny paliw będą rosły (korzyść dla diesla), ale również olej napędowy będzie (moim zdaniem) rósł szybciej w cenie niż benzyna (vide owa

Re: Jazda bmw 118i

Kumpel tęskni za 1,8 tsi Aha. Na pewno. Szczególnie za zjebanym napędem rozrządu, fatalnymi pierścieniami na tłokach, zużyciem oleju... Kolejny dowód na to, że klemens nie ma kolegów. Gdyby miał, wiedziałby, że motory mazdy przy padakach vw to majstersztyki techniki.... -- YCDSOYA

Re: Utrata wartości samochodu

kanna13 napisał: > 1,0 TSI 115KM - 79290 pln spalanie deklarowane 5,6 l/100 > 1,6 TDI 115 KM - 91090 pln spalanie deklarowane 5,0l/100 > > Benzyna teraz kosztuje chyba z 5 złotych za litr, olej napędowy podobnie. > > To daje różnicę w eksploatacji na 100 km na

Re: Golf VII czy Focus MK3 - prośba o pomoc.

przyjemność. Trzeba pamiętać o lekkiej nodze przy zimnym silniku, odczekaniu z wyłączeniem po ostrej jeździe i pilnowaniu przeglądów (dobry olej itp.). Golf VII jest lekki, dzięki temu zapewnia osiągi lepsze niż konkurencja przy podobnej mocy silnika,. ponadto klienci VW dostają tzw. bonus mocy 1,2 TSI 85 KM

Re: Golf 7 - zakonczenie .

Jeździłem, ale stosunkowo krotko (1.2 TSI jakieś 1000km, 1.4 TSI jakieś 250-300km i 1.8 TSI jakieś 50km)... 1.2 TSI przy moim stylu jazdy palił minimalnie więcej niż wolnossące 1.5 od Mitsu/Daimlera... Ale teoria mówi (i się z tym zgadzam), ze TSI przy normalnej powinien palić nieco mniej niż

Re: Jazda bmw 118i

jeepwdyzlu napisał: > Kumpel tęskni za 1,8 tsi > Aha. Na pewno. Szczególnie za zjebanym napędem rozrządu, fatalnymi pierścieniam > i na tłokach, zużyciem oleju... Już pisałem, zjeepie, że trafił na dobrą serię i nie miał żadnych problemów. > Kolejny dowód na to, że

Re: Jesteś impregnowana na argumenty

coraz gorsze knoty , już z FSI miał problemy a teraz TSI ?zobaczymy ,jak myślicie skoro pomimo długoletniej produkcji TDI dalej mają problemy z turbinami i innymi rzeczami to co bedzie sie działo z silnikami podwójnie doładowanymi TSI . Proponuję poczytać o budowie silników TSI np 1,8 TSI czy

Stan techniki

to.niemozliwe napisał: > Oleju bierze tyle, co inne TSI o pojemności 1.8-2.0, średnio można się spodziew > ać 0.25 l/1000, rośnie jak noga ciężka. Dziesiec lat temu w Toyocie za zuzycie oleju 0,3 litra/1000 km wymieniono mi na koszt firmy silnik (short block). A u VW widac to jest

Re: Skoda Superb - test wideo

Ma konkurowac z mercedesem ?? Sam jestem wlascicielem superb 1.8 TSI DSG ... Ogolnie autko bylo by ok gdyby nie male ale ... Zuzycie oleju w silniku na poziomie 1 litra na 7000 km !!! przy 8000 km zapalily mi sie kontroliki i napis zeby sprawdzic olej - mimo ze przeglady sa sic!!! co 30 000 km lub

Nowa skoda octavia

normalna - nie ma nic, co się nagminnie psuje (model 2013), tylko DPF "trzeba przedmuchiwać". Turbiny nie ma się co bać - tylko idiota potrafi ją zajeździć. TSI 1.4 to już fajny silnik, ciągnie jak porządne 2 litry i tyle pali - niżej 8 litrów w mieście zejść się nie da, w trasie poniżej 6 jest możliwe

Re: Niewielkie, ekonomiczne do miasta

ari napisał: > Miałem Tiguana 1.4 TSI 160KM z salonu. Moja wiedza jest z pierwszej ręki, a nie > od mitycznego znajomego. Ano MIAŁEŚ. Była seria silników ze spieprzonym łańcuchem, podobnie jak seria 1.8 ze spieprzonymi pierścieniami (pobór oleju w normie: litr na 1000 km). Ja

Re: Utrata wartości samochodu

spalanie deklarowane 5,0l/100 Benzyna teraz kosztuje chyba z 5 złotych za litr, olej napędowy podobnie. To daje różnicę w eksploatacji na 100 km na poziomie 3 słownie TRZY złote, nawet niech ten benzyniak spali nie 5,6 a 6,6 l/100 to daje różnice 8 złotych. Różnica w cenie zakupu wynosi 11800. To po

Re: Niewielkie, ekonomiczne do miasta

klemens1 napisał: > Ano MIAŁEŚ. Była seria silników ze spieprzonym łańcuchem, podobnie jak seria 1. > 8 ze spieprzonymi pierścieniami (pobór oleju w normie: litr na 1000 km). > Najpierw piszesz, że awaryjność TSI to legenda, potem, że były kłopoty i z rozrządem i z

Re: Jaki wybrać silnik. TSI czy TDI?

podstawie temp.cieczy chłodzącej 90 C). Diesel 5-7 km TSi1,5 km !!! TSI akceptuje 95 okt. Sam przelicza po czasie bitmapy (kąt wyprzedzenia itd.) Jednak póki mam mały przebieg sam tankuję 98 okt. Jakość paliwa może być taka, że 98 okt. to tak naprawdę b.dobra 95 okt. .. ale w Niemczech

Re: Myślę, że wynalazkiem sosu bolońskiego ...

v-6 napisał: > Zadowoleni z siebie Niemcy jakby całkowicie odpuścili sobie rozrząd Dlaczego tak twierdzisz? Silniki tsi tez maja zmienne fazy rozrzadu. Natomiast regulacja wzniosu zaworow przy mocno doladowanych silnikach praktycznie niczego nie polepsza. W klasie pojemnosci 1,4l 170

Re: Leon vs Octavia vs Mazda 6

Leona. Spokojnie zmieścisz się w budżecie i jeszcze pojedziesz samochodem na dłuższe wakacje. Z Twojej listy chyba jednak Mazda 6. Proponuję kombi. Sedan to IMO słaba opcja jako auto rodzinne. A czy to nowe 1.8 ze Skody/Seata ma dobre notowania? 1.8 TSI kilka lat temu było uznawane za bardzo ryzykowny

Re: Kolejny gracz segmentu D kończy żywot - Monde

.4 tsi 122 KM (później poprawione). Kolejna generacja na pasku rozrządu nie sprawia problemów. I jeszcze stare 1.8 tsi brały olej. Mój jak na złość nie bierze (a niedawno stuknęło 100 tys. przebiegu). Tyle zostało z tej twojej "połowy", która była aktualna gdzieś do 2011 roku. Co do komplikacji, to

Re: i jak długo czekacie?

obrotach Kiedyś to monitorowałem w Superbie 1.8. Przy 130km/h temp oleju w okolicach 100 st C , przy 180 km/h okolo 115 st C. Wartości zupełnie nieistotne dla turbospreżarki . Dopiero dość ostre wygłupy na takim placu w pasie drogi który awaryjnie robi za lotnisko spowodowalo wzrost temp

Re: Volkswagen: wycieki w 2.0 TDI

szybko rozciąga się łańcuch rozrządu. Problem dotyczy przede wszystkim wersji 140- i 170-konnej. Niektórzy mechanicy twierdzą co prawda, że można przedłużyć żywot napędu rozrządu, stosując rzadszy olej i zmieniając go co 15 tys. km, a nie ? jak sugeruje producent ? co 30 tys. km. REKLAMY GOOGLE Warto

Re: Mieliście racje z tym zdalnym hackowaniem aut

> Nie bardzo rozumiem w jaki sposób to ma wpływ na moje użytkowanie auta? 2,0 TDI - pekajace glowice, scierajace sie kola napedu pompy oleju, wyeliminowane dopiero po dobrych kilku latach 1,4 TSI - rozciagajace sie lancuchy, pekajace tloki, wyeliminowane po kilku latach (i mam nadzieje

Re: Ranking najlepszych i najgorszych serwisów Sk

A ja raczej sceptycznie o nich...kupowałem skode octavie 1.8 TSI, która była unich serwisowana przez poprzedniego właściciela. Przed zakupem podjechałem na diagnoze czy z autem jest ok zanim na niego wydam. No i dostałem od nich opinie na papierze, ze wszystko w porzadku. Pan który diagnozował auto

Re: Superb i Yeti jak gorące bułeczki

kupował, świadomie i z rozmysłem, dla siebie, prywatnie, za gotówkę czy na kredyt, do użytku prywatnego itp. To raczej kupowałby ten samochód z genialnym benzynowym silnikiem 1.8 TSI czy 2,0 TSI. Te silniki w dłuższej eksploatacji nie będą sprawiać kłopotów, zwłaszcza z polskim oszukanym olejem napędowym

Re: Sandero

(przynajmniej w egzemplarzu z jakim miałem do czynienia) jeśli chodzi o silniki, to są to jednostki nazywane eufemistycznie "sprawdzonymi" czyli rodowodem sięgającym późnych lat 70, oczywiście dodano wielopunktowy wtrysk i zmieniono to i owo, ale to nadal te sama paliwożerne i roniące olej jednostki znane z

Re: Wujek Google wiedział...

kilku lat "obowiązują > cy trend", który zdaje się zapoczątkował "wyjątkowo udany i bezawaryjny" 2.0TDI problemy TSI 1.2 - zapiekający się EGR (akcja serwisowa), grzechoczący rozrząd (też pewnie akcja będzie), falowanie obrotów 1.4 - rozrząd, turbina 1.8 - pożeranie sporych ilości oleju 2

Re: Odmienny przykład "rodzinny":

! wszystko chodzi, elektronika bez zarzutu, turbina OK...... tylko: nie cisnę ile fabryka dała, nie sprawdzam przyczepności opon, olej wymieniam co 10 tys. (a nie co 30 jak niektórzy mocarze). Drugie autko to citroen (8 lat) - żona niestety próbuje go "zarżnąć" na wszystkie sposoby (-: ale jej się nie

Re: Audi 80 za i przeciw

B3 nie robiono z tdi co nie zmienia faktu ,ze stare 80 byly sporo solidniejsze niz dzisiejsze chinskie badziewie typu passat b7. Stare 80 nie bralo oleju silnik 1.6TD potrfil zrobic 500 tys przebiegu bez remontu czyli 5x wiecej niz wspolczesny 2.0 tdi a benzynowy 1.8 choc slaby potrfil bez remontu

Re: Silnik wielkości kartonu mleka - powód do wst

dychawiczny 1.4 tsi - i to w starej wersji z 200 Nm, który pewnie kupiło raptem 5 osób. Kolejny benzyniak to był 1.8, później 2.0, później 3.6. Więc trochę słabo trafiony ten twój zarzut, że niby taki pojemny silnik kupiłem.

Re: A dlaczego

do 8 minut (!) po wyłączeniu silnika. Pozostaje więc smarowanie i olej. Na pewno nie powinno się gasić silnika bezpośrednio z wysokich obrotów, wirnik powinien wyhamować. Ale to się dzieje bardzo szybko - 5 sek.? Dalej kręci się to wszystko na wolnych obrotach, kiedyś i tak trzeba wyłączyć zapłon i

Re: Kolejny gracz segmentu D kończy żywot - Monde

innym? To jest firma znana z oszustw i wpadek - wiara, że tym razem będziesz miał akurat szczęście jest mocno pedalska. > Zjebane były najstarsze 1.4 tsi 122 KM (później poprawione). > Kolejna generacja na pasku rozrządu nie sprawia problemów. > I jeszcze stare 1.8 tsi brały olej Tak, tak

Re: Sandero

> awie tyle co za drugi samochod zwlaszcza, ze na horyzoncie pojawia sie juz siln > ik 16V majacy te 20KM wiecej... Pierwsze slysze, by te silniki "ronily" olej, s > palanie na poziomie 6l na trasie i 8l w miescie nie wydaje mi sie wielce odbieg > ajace od sredniej, auto jest bardzo

Re: Najlepsze małe silniki po downsizingu

poohdell napisał(a): > Kilkanaście lat temu, kupujac pierwsze auto, ostrzegano mnie, żeby nie brać 16v > , tylko sprawdzone 8v. Olałem znawców. Teraz tez jeżdżę turbobenzyną i jak na r > azie jeździ, fajnie jeździ i spalanie w normie. Nie wiem, Misiak, co sie ma oka > zać za

Re: Mozna duzo zrobic i bedzie zarabiala jeszcze

1,8. Chetnie bym kupił jeszcze raz Favoritke i wystarczyło by zrobić dobrą zawieche i wstawić silnik 1.4TSI 140KM i wszystkim kozakom szczeny po pięty opadają. Pozdro

Re: Stinger - musze powiedziec, ze mi sie podoba

znaczącym stopniu po drogach A i S) pozostaję zwolennikiem diesli o pojemności min. 2.0. 1.8 TSI w Pasku palił dla mnie w warunkach autostradowych za dużo. Zarówno benzyny jak i oleju. I w ogóle rasowy znawca motoryzacji kojarzy mi się z kimś kto dokonuje bardziej egzotycznych wyborów niż Ty czy ja

Re: W kwestii zakupu nowego pojazdu

Zalecam daleko idaca ostroznosc w wypadki VW 1,8TSI z DSG. Wiadomosci oczywiscie nieoficjalne, czytane w prasie, bo VW do niczego nie przyznaje sie, ale... 1. silnik nawet w okolicach 100 kkm zaczyna wciagac olej pol na pol z benzyna; nie mam pojecia, to cza sprawdzic, do kiedy problem wystepuje

Rząd dodaje rzepaku do Diesla - czy stare auta ...

wtrysków? Co na to producenci aut? Nie wiem jak benzyniaki, ale kolega który ma silnik 1,4 TSI też ma poważne obawy. I wreszcie, last but not least, olej rzepakowy i bioetanol jest droższy niż ropa naftowa. http://www.polityka.pl/rynek/1514718,1,biopaliwa---niespelnione-oczekiwania.read Unia nie

Re: Jaka masz bude i silnik w S?

- trzech znajomych ma 1.8 tsi - przekroczyły już 100tys. i nic się nie dzieje (z wyj. jednego, który był z wadliwej serii). W AŚ robili kiedyś test 2.0 tsi - po 100 tys. rozebrali go na części - praktycznie zerowe zużycie. Też się zastanawiałem czy to nie ryzyko, ale - jak dobrze popatrzysz - to wiele

wszystko pięknie, ale

Honda Civic jednak jest droższy o 5 tyś zl i nie ma aluminiowych felg - czyli jest droższy o jakieś 7 tyś zl Civic sedan ma też mniejszy bagażnik o 40l od Lancera Co do oszczędniejszego silnika - ktoś ma własne doświadczenia ile pali civic 1,8 w mieście, a ile lancer 1.8? Moc podobna, to i

Re: Nowa Suberb II

powyżej 200 (chwilowe ok. 14 ;), porównywalny silnik benzynowy nie spali mniej) I skąd ten silnik trzylitrowy, skoro porównujemy silniki 1.8 tsi i 2.0 tdi? Na pewno się zgadzam co do tego, że tdi nie jest dla każdego. Weźmy mojego brata, dziwna historia, kupił dyzla, zrobił w rok niecałe 20kkm głównie

Old vs New - kolejna runda 2

oleju niż konkurenci". Z forum v10.pl : Robię przeglądy tak, jak każe fabryka - co 30 tys. km. Olej po takim przebiegu wygląda jak smoła. Czy producenci aut raczą sobie żartować? Kiedy okazało się, że rozrządy i turbosprężarki źle znoszą tak rzadką wymianę oleju, niektórzy producenci aut skrócili

Octavia II

, ze przestaje byc slychac stukot klekota pod maska. :) Moj egzemplarz mial zalecane przeglady co 30 tys. km lub co rok, to duzo i wygodnie, ale trzeba lac jakis lepszy olej. Nie mialem okazji przegladac auta. Z upierdliwych rzeczy po jakichs paru tysiacach siadlo cos w elektryce swiatel

Re: Jaka skrzynia porównywalna do DSG?

: Golf VI 1.4 TSI 122: 6b (DSG-7): 9,5 sek (9,5 sek), 6,2 l/100km (6,0 l/100km) Ford Focus 2.0 TDCi DPF (dane z katalogu Forda) 6b (PowerShift): 9,3 sek (9,6 sek), 5,5 l/100km (5,8 l/100km) > Plus oczywiście zejście z czasem przyśpieszeń i zużyciem paliwa na poziom manua > li, co