1 8 tsi wady

Zuzanna Krzyczkowska

Opinie Moto.pl: Skoda Karoq 1.5 TSI - dobry sposób na crossovera

Opinie Moto.pl: Skoda Karoq 1.5 TSI - dobry sposób na crossovera

Skoda Karoq jest na rynku od czterech lat. Mimo, że konkurencja stale rośnie, czeski crossover zdaje się opierać upływowi czasu i udowadnia, że to najprostsze rozwiązania są najbardziej skuteczne.

Opinie Moto.pl: Volkswagen Golf Variant 1.5 eTSI 150 KM. Pan nudny wcale nie jest nudny

O czerwonym kombi ze zdjęć można napisać, że Golf jak Golf, ale byłoby to krzywdzące. I stereotypowe. A ósmy Golf, choć z zewnątrz wcale na to nie wygląda, wcale nie jest nudziarzem.

Skoda Octavia 1.0 TSI | Test | Trzy cylindry w kompakcie

Litr pojemności, trzy cylindry i duży kompakt o długości ponad 4,6 m... - To się nie może udać - pomyślałem przed rozpoczęciem testu

Skoda Yeti (2009 - ) - opinie Moto.pl

Skoda Yeti (2009 - ) - opinie Moto.pl

zalety, ale i wady. Wśród jednostek benzynowych są jedynie silniki TSI o pojemnościach: 1,2 l (105 KM), 1,4 l (122 KM) i 1,8 litra (152-160 KM). Niestety każda z nich miewa swoje słabe strony. Decydując się na najmniejszy 1.2 TSI warto zwrócić uwagę na stan turbosprężarki, większe jednostki miały

Omijaj je szerokim łukiem. To pewniaki, ale nie w tych wersjach. Mechanicy ostrzegają

Omijaj je szerokim łukiem. To pewniaki, ale nie w tych wersjach. Mechanicy ostrzegają

Wzór SUV-a w ryzykownej wersji. VW Tiguan I 1.4 TSI - opinie awarie Od 2007 do 2016 na potrzeby europejskiego rynku produkowana była pierwsza generacja kompaktowego SUV-a Volkswagena - Tiguana. Obłe nadwozie nie ma problemów z korozją. Równie wytrzymałe i dopracowane okazuje się wnętrze mieszczące

Nowy Volkswagen Golf - opinie Moto.pl. Ósma generacja protoplasty samochodów kompaktowych

Nowy Volkswagen Golf - opinie Moto.pl. Ósma generacja protoplasty samochodów kompaktowych

znaleźć prawie wszędzie, nie są bez wad. Każda z czułych na dotyk stref tablicy przyrządów została podzielona na kilka małych elementów, które są trudne do odróżnienia bez odwracania wzroku od jezdni. We wnętrzu można znaleźć cztery takie panele: z lewej strony kierownicy (obsługuje się nim światła), nad

Skoda Octavia 1.4 TSI LPG | Pierwsza jazda | Tanio i dynamicznie

Skoda Octavia 1.4 TSI LPG | Pierwsza jazda | Tanio i dynamicznie

teraz wzbogaca się też o większą i mocniejszą Octavię 1.4 TSI (150 KM). 1,4-litrowy silnik Octavii zapewnia bardzo przyzwoite osiągi (od 0 do 100 km/h w mniej niż 8 s), jest cichy i elastyczny, a do współpracy ma precyzyjną 6-biegową skrzynię (przekładnia DSG nie jest dostępna). Na co dzień praktycznie

Nie jesteś jeszcze gotowy na pełnego elektryka? Skoda Octavia iV to w tej chwili najlepszy wybór, łączy najlepsze cechy aut spalinowych i elektrycznych

Nie jesteś jeszcze gotowy na pełnego elektryka? Skoda Octavia iV to w tej chwili najlepszy wybór, łączy najlepsze cechy aut spalinowych i elektrycznych

może nie być wystarczająca do naładowania akumulatorów samochodu elektrycznego, ale na pewno pozwoli uzupełnić energię hybrydy typu plug-in. Mówi się, że nie ma rozwiązań bez wad, ale Skoda Octavia iV oraz RS iV jest w tej chwili doskonałym rozwiązaniem dla większości rodzin. Warunek konieczny do jej

Seat Ibiza Cupra 1.8 TSI | Pierwsza jazda | Upsizing

Seat Ibiza Cupra 1.8 TSI | Pierwsza jazda | Upsizing

jednostki. Nie są to puste słowa, bowiem konstrukcję wykonano z lekkich materiałów, co zaowocowało masą 133 kg. Przez to Ibiza Cupra waży zaledwie 1 kg więcej, niż jej poprzedniczka z motorem 1.4 TSI. Poza nowymi materiałami silnik otrzymał kolektor wydechowy zintegrowany z głowicą, elektronicznie sterowaną

Volkswagen Passat B8 | Pierwsza jazda | Przepis na sukces

Volkswagen Passat B8 | Pierwsza jazda | Przepis na sukces

optymalizuje zachowania się samochodu. W nadwoziu sedan mieliśmy do dyspozycji 150-konną benzynową jednostkę 1.4 TSI z funkcją odłączania dwóch cylindrów (słabsza, 125-konna wersja z nim nie występuje). System jest aktywny w zakresie prędkości obrotowych między 1 400 a 4 000 obr

Skoda Fabia Combi | Pierwsza jazda | Nie tylko dla Kowalskiego?

Skoda Fabia Combi | Pierwsza jazda | Nie tylko dla Kowalskiego?

Skoda Fabia Combi jest o 10 mm dłuższa, o 90 mm szersza i o 31 mm niższa od poprzedniczki. Mimo zmiany wizerunku, Fabia nie straciła swojej ugruntowanej już na rynku zalety w postaci przestronnego i pojemnego wnętrza. Kabina jest szersza (o 21 mm) i dłuższa (o 8 mm). Bagażnik o pojemności 530

Nowe auto za 50 tysięcy złotych

Nowe auto za 50 tysięcy złotych

wnętrze wygodnie zmieści cztery osoby, a kufer - 300 litrów bagażu. Wady? Dość głośne zawieszenie oraz "smutny" kokpit. Nie brak tu jednak schowków, fotele są dobrze skrojone na dłuższe trasy, a zwarty układ jezdny pozwala całkiem pewnie pokonywać zakręty. Za 50 tysięcy złotych można zaszaleć i

Opinie Moto.pl: VW Golf Alltrack 2.0 TDI 200 KM imponuje, ale i inne Varianty mają sporo zalet

Opinie Moto.pl: VW Golf Alltrack 2.0 TDI 200 KM imponuje, ale i inne Varianty mają sporo zalet

jest znacznie przystępniejsza. Oto ceny z najnowszego cennika (rok modelowy 2021 i rok produkcji 2021): 1.0 TSI 110 KM, 6MT - od 91 690 zł (Golf) 1.0 eTSI 110 KM, DSG - od 104 890 zł (Life) 1.5 TSI 130 KM, 6MT - od 99 590 zł (Life) 1.5 eTSI 130 KM, DSG - od 109 290 zł (Life) 1.5 TSI 150 KM, 6MT - od

Opel Cascada 1.6 Turbo Cosmo | Test | "Polski" kabriolet

Opel Cascada 1.6 Turbo Cosmo | Test | "Polski" kabriolet

nieaktywny poniżej temperatury minus 8 stopni Celsjusza. Siarczyste mrozy spowodowały, że mogliśmy to zrobić tylko na parkingu podziemnym. Miękki dach o wadze około 50 kg szybko się składa i rozkłada. Wystarczy 17 sekund i już możemy cieszyć się słońcem lub schować przed deszczem bądź zimnem. Otwierać i

Re: Downsizing - awaryjność, wady i zalety.

W firmie, w której wcześniej pracowałem 4 Fabie 1,2 TSI i 4 Octavie 1,4 TSI dochodzą do 200 k km każda, wszystke mają TSI z łańcuchem. W Fabiach nic się nie działo przez cały okres. W 3 Octaviach był wymieniany rozrząd pod koniec gwarancji 80-100 k km w ramach akcji. W 1 Octavii był wymieniony

Re: Volkswagen Passat Variant 1.8 TSI | Za kierow

Coz, jesli kogos liczby nie przekonuja bo i tak wie swoje, to nie ma o czym pisac. Jesli ktos nie rozumie wad i zalet silnikow z wtryskiem bezposrednim (ktore nie omijaja innych producentow, patrz silnik TDDI), to tez nie ma o czym pisac. Wlasne "wydaje mi sie" jest tutaj silniejsze niz pomiary. To

Pogromca ścigantów - VW Touran 1.4 TSI

Dziwne...bo ja słyszałem niepochlebne opinie o tym silniku. Od ostatniego testu w giełdzie samochodowej (VW Touran 1.4 TSI 140KM) gdzie testujący wcale nie zachwycał się silnikiem. Jak również Jeremy Clarkson i James May z Top Gear stwierdzili, że silnik nie należy do najlepszych. Sam nie

Re: Volkswagen Jetta na cenzurowanym

VW produkuje wiele jednostek TSI: 1,2 TSI, 1,4 TSI, 1,8 TSI, 2,0 TSI i jakoś nie słyszałem żeby nie były trwałe i bezawaryjne. Jedyne problemy były w wersji 1,4 TSI 140 KM z napinaczem rozrządu ale już je usunięto. Pozostałe wersje nie mają żadnych wad. 2,0 TSI jest wręcz uznawany za jeden z

Re: Downsizing - awaryjność, wady i zalety.

4slash napisał: > W firmie, w której wcześniej pracowałem 4 Fabie 1,2 TSI i 4 Octavie 1,4 TSI doc > hodzą do 200 k km każda, wszystke mają TSI z łańcuchem. W Fabiach nic się nie > działo przez cały okres. W 3 Octaviach był wymieniany rozrząd pod koniec gwaran > cji 80

Re: Seat Exeo 1.8T | Za kierownicą

Zalety: oszczędność paliwa; stałe przekazywanie mocy; łagodna zmiana przełożenia; tryb automatyczny i ręczny; oszczędza układ napędowy; ma funkcję kick-down (obniżenia przełożenia nawet o 2; tryb ekonomiczny (jeśli jest) dodatkowo oszczędza paliwo Wady: przy sprzęgłach mokrych - straty na

Re: Downsizing - awaryjność, wady i zalety.

Dobry m przykładem jest Audi A3 gdzie stosowano silniki 1,8 z turbo i bez turbo. Po 10-15 latach okazuje się , ze lepsza kondycję posiadają silniki uturbione i one są bardziej polecane dla kupujących. Sam jeżdżę 1,2 TSI i przekroczenie 4000 obr/min praktycznie mi się nie zdarza nawet przy

Re: VW Golf TSI - test wideo

tolek - trochę elementarnej wiedzy - silniki 1,4 TSI debiutowały juz 2005 roku i do tej pory sprzedano ich tysiące - znalazłeś gdzieś obiektywne informacje o ich awaryjności??? Ja nie - ale Ty sprawdź dokładnie. Co do japońskich silników to dam dwa przykłady (Nissan 1,8 - wady fabryczne polegające

Downsizing - awaryjność, wady i zalety.

również pewne problemy z "chorobami wieku dziecięcego", które jednak zostały usunięte podczas akcji naprawczych na czas których otrzymałem samochód zastępczy - więc chyba można je pominąć. 2. Zalety i wady Opiszę zalety i wady silnika i jazdy z 1.2 TSI w VW caddy oraz generalne spostrzeżenia na

Re: Mitsubishi Lancer 1.8 Sportback | Za kierowni

@wado warto czasem samemu pomyśleć niż czytać bzdury na wątpliwej jakości merytorycznej portalach: www.mitsubishi.pl/dane-techniczne/Lancer-Sportback (0-100: 10,4) @ peppek co do tego TSI

Re: Downsizing - awaryjność, wady i zalety.

konstrukcje o bardzo zbliżonych mocach. Pierwsze z brzegu przykłady: VAG - benzynowe silniki 1.6 102KM ---> 1.2 TSI 104-110KM VAG - benzynowe silniki 1.6 102KM ---> 1.0 TSI 102KM VAG - diesel 1.9 TDI 105KM---> 1.6 TDI 102KM Opel - benzyna 1.8 140KM ---> 1.4T 140KM Ford - benzyna 1

Re: octavia tdi - 1,9 czy 1,6

. Ja wybrałem przy zakupie swojej 1,9TDI PD i jestem zadowolony. Był to świadomy zakup ze wszystkimi zaletami i wadami tego silnika. jeśli nie liczył bym się z kosztami paliwa to wybór byłby jeden - 1,8TSI.

Re: Mazda 6 2.0 MZR czy Passat 1.8 TSI co wybrać

raczej nie ma wad wieku dziecięcego. Silnik TSI też nie jest wprowadzony "wczoraj". Ja bym się raczej skusił na Passata, miałem okazję oglądać i Passata i Mazdę - pod względem wykonania wnętrza VW jest znacznie lepsze, Mazda niestety pod względem materiałów i wykonania jest gorsza. Wiem że to nie

Re: wszystkie te kalkulacje mają jedną wadę

Liczylem koszty paliwa i dla moich przebiegow (kolo 20 tys) wychodzi + 2000 rocznie (roznica miedzy 1.9 tdi a 1.8 tsi). Nie znam tylko roznicy ceny odsprzedazowej, ale zakladam, ze wielka nie powinna byc, skoro na starcie auta kosztuja podobnie. Jest taka ciekawa strona - spritmonitor

Re: Mazda 6 2.0 MZR czy Passat 1.8 TSI co wybrać

miesz31 napisał: > Mazda 6 jest dla mnie samochodem absolutnie nijakim - pod względem wykończenia, > jazdy i zachowania. Czy to wada? Dla mnie tak. Z tym, że ja jeździłem dieslem 2 > .0. > A passat to jest "jakiś", chłopie pasek ma desing prosto z człogu, a pisząc że mazda

Re: Downsizing - awaryjność, wady i zalety.

cool_piwo napisał: > 2. Zalety i wady > > Opiszę zalety i wady silnika i jazdy z 1.2 TSI w VW caddy oraz generalne spostr > zeżenia na temat tego typu silników w innych autach którymi miałem okazję jeźdz > ić. > Zalety: > - Rozsądne spalanie, w moim

Re: Jeśli nie TSI to co?

> naprawde dobrze sie jezdzi, ale moim zdaniem duzym minusem jest > skrzynia biegow - jezeli mialbym takiegokupic to rozwazalbym opcje z > DSG Ja tez jezdzilem TSI 1.4 170KM i nic zlego o manualnej skrzyni biegow powiedziec nie moge. Mozna szybko i z wyczuciem zmieniac

Re: Mazda 6 2.0 MZR czy Passat 1.8 TSI co wybrać

generacji 6 sprzed liftu, obecna znów ma ekologiczny lakier - niezbyt odporny na rysy. O wadach możesz poczytać tutaj => forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=64025 Teraz już pewnie "szóstki" nie kupisz ;-) Niestety

Re: Golf VI 1,2 TSI 105 KM czy Hyundai I 30?

występuje) więc z czystym sumieniem mogę ci polecić ten silnik jako użytkownik, w porównaniu do skośnych wolnossących które trzeba gonić na wysokie obroty by jechać 1.2 TSI jedzie od samego dołu, dobry silnik obecnie już bez wad wieku dziecięcego jedna uwaga: w związku z wtryskiem bezpośrednim trzeba

Re: Mazda 6 2.0 MZR czy Passat 1.8 TSI co wybrać

docierają do mnie z różnych stron. Mazda 6 jest dla mnie samochodem absolutnie nijakim - pod względem wykończenia, jazdy i zachowania. Czy to wada? Dla mnie tak. Z tym, że ja jeździłem dieslem 2.0. Mondeo jest ok, ale zastanawia niska jakość wykończenia w środku. Np. lampki na podsufitce czy schowek

Re: Downsizing - awaryjność, wady i zalety.

Mam na myśli trend tego typu: W 1. generacji samochodu A, do wyboru były wolnossące silniki benzynowe o pojemności 1.6 i 1.8 litra. W 2. generacji tego samego samochodu, do wyboru mamy uturbione benzyny o pojemności odpowiednio 1.0 i 1.2 litra. Moc jako taka jest podobna do poprzedników, przy

Re: Jaki SUV 4x4 z silnikiem benzynowym kupić?

alita11 napisał(a): > Mam jeszcze taki pomysł: Skoda Octavia Scout 4x4 1.8tsi albo Skoda Yeti 1.4tsi > z dołączaną funkcją funkcją Off Road na zimę :) Yeti ma napęd na cztery koła (haldex) wyłącznie z silnikiem 1.8 TSI, Octavia Scout to niegłupi pomysł, bo ma wszystkie zalety

Re: wszystkie te kalkulacje mają jedną wadę

raks5 napisał: > Dodawanie do tego 1,8TSI ma taki sam sens, jak zaczynać > porównywać jeszcze mercedesy, BMW, Dacie itd. Ma sens w kwestii ceny poczatkowej auta i technologii silnika. Ale oczywiscie masz racje, jesli ktos duzo jezdzi, to dla diesli alternatywy nie ma. Co do

Re: Jakie auto uzywane do 85~95 tys zl?

Tak szacun... Bo jakby trafiło na większość innych marek, może poza Toyotą to już by się nie wygrzebali... a tu mimo fatalnych silników 2.0 TDi PD, 1.2-1.4 TSI. 1.8-2.0 TSI i niesławnymi DSG gdzie przy zalecanych okresach wymiany oleju padały jak muchy i co... i ludzie nadal uważają VW za

Re: passat-superb-mondeo

... forum.gazeta.pl/forum/w,20,102224261,,Octavia_II_1_8_TSI.html?v=2 ...i miałbym problem. Passat i Superb wygladają dość niezgrabnie,ale są dobrze zrobione,więc z powodu lepszego ogólnego komfortu(głównie za sprawą przestronności wszędzie),prawie równie sprawnego układu kierowniczego (choć bez szału),duużej praktyczności i braku jakichś strasznych wad

Re: Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś

Auta ze stajni VW tj. Skoda/Seat/Audi/VW bierz, ale tylko w disel'u. Z benzynami bedziesz miec problemy - uporali sie z wczesniejszymi wadami materialowymi, a schrzanili i teraz biora olej (w wielkim skrocie). Podobno w 2015 poprawili TYLKO 1.4 i branie oleju podobno juz nie wystepuje - okaze sie

Re: Najlepsze małe silniki po downsizingu

kryterium dla którego zosta > ły zap > > rojektowane? > > > 1.2 TSI i to mimo problemów z rozrządem, popatrz na dane tech - 0.9 TwinAir to > dwucylindrowiec ze wszystkimi tego skutkami Jakimi wadami? Moja mama nie jest w stanie poznać pracy silnika z jednym nie

Re: Golf VII czy Focus MK3 - prośba o pomoc.

powtarzalnych wad nie ma Najwiecej o silnikach 1.4TSI maja do powiedzenia ci ktorzy nie mieli z nimi wogole do czynienia a swoja wiedze uzyskali i rpzenosza na zasadzie magla -- Zanim rzucisz butelke dobrze sie zastanow .... czy dopiles ja do konca

Re: Niewielkie, ekonomiczne do miasta

ari napisał: > Miałem Tiguana 1.4 TSI 160KM z salonu. Moja wiedza jest z pierwszej ręki, a nie > od mitycznego znajomego. Ano MIAŁEŚ. Była seria silników ze spieprzonym łańcuchem, podobnie jak seria 1.8 ze spieprzonymi pierścieniami (pobór oleju w normie: litr na 1000 km). Ja

Re: Jaki wybrać silnik. TSI czy TDI?

to zawsze zrobić później (po gwarancji) u dobrego tunera już za 1.200-1.500 zł. Wersja z silnikiem 1.4 ma wad w postaci tzw. efektu piszczenia podczas zmiany biegu w zakresie 2000-3000 obrotów (wyczytane na motor-talk.de). Szczegóły poniżej (spory wątek

Recepta na tańszą jazdę

>Za silnikami benzynowymi przemawia za to wysoka kultura pracy, dużo >niższy poziom hałasu oraz dużo niższe koszty serwisu. Ich wady to z >kolei słaba elastyczność oraz dużo wyższe zużycie paliwa. W takim >razie, jaki silnik wybrać? Autor pojechał po bandzie. Chyba mamyśli

Toyota vs VW

litr mniej. 7.1 vs 8.0 Noga ta sama, trasy te same, jeszcze lepiej bo upały większe w avensisie wiec klima na max. Po raz kolejny stwierdzam ze TSI to przerost formy nad treścią. Aha - ja lubię jeździć z bezstopniowa skrzynia. Wiec to dla mnie plus a nie minus. No i to ze przy 120 mam niecałe 2000

Re: wszystkie te kalkulacje mają jedną wadę

ludzie, proszę czytajcie, co napisałem. Porównanie ekonomiczne ma sens w takim modelu założeniowym, jak przedstawiłem. Dodawanie do tego 1,8TSI ma taki sam sens, jak zaczynać porównywać jeszcze mercedesy, BMW, Dacie itd. Wchodzą elementy niewycenialne Przyjąłem 40kkm, policzyłem też przebieg

Rozważania nt. silników vw.

cząstek stałych (bo spelnia już normę euro V). Czyli śmiem twierdzić, że jest to kolejna rzecz z którą mogą dziać się niepotrzebne rzeczy, a tego nie chcę. Benzynowy 1.2 TSI ma z kolei... Łańcuch rozrzadu ;-) Co bardzo mnie ucieszyło. I, co dość ciekawe, jest to silnik 8 zaworowy. Także tylko po 2

Re: Potężny diesel od Audi

Do jajcarza JVC : www.autokoncern.pl/blogs/baciarek/7-1-4-tsi-wielka-moc-w-malym-sercu-wady-zalety-koszty-serwis-awaryjnosc.html

Re: ale klemens

nic do tego. Ja lubię moment z dołu i duży bagażnik (i tak pewnie boxa będę musiał dokupić), dlatego te długowieczności hondowskich silników są warte dla mnie tyle co dla was turbo w tsi. Każdy może sobie kupić to co lubi, tym bardziej że zdajemy sobie sprawę z wad i zalet swoich wyborów.

Re: ale klemens

300 tys km? --------------- po pierwsze - honda sprzedaje civa z automatem może w 20, może w 50 egzemplarzach rocznie po drugie - dsg nie jest cudem świata, ta skrzynia ma kupę wad po trzecie - 1,8 nie jest wiertarką po czwarte - 90% octavii to słabe diesle i słabe benzyny - przynajmniej w

3-8-letni samochód 40-60% taniej niż nowy?

W poszukiwaniu odpowiedzi na odwieczne pytanie "nowe czy używane" odwiedziłem kilka salonów, komisów, sprawdziłem kilka ofert prywatnych ogłoszeń... 1. Przysalonowe komisy Uśmiałem się do łez oglądając roczną Fabię z nieudanym silnikiem 1,2 TSI w jednym z przysalonowych komisów w cenie 55 000

Re: Volkswagen Passat (2005-2010)

model też nie jest udany. Jeżeli już to albo 1.4 TSI bez kompresora, same turbo (bo te też się sypią i drogie w naprawach) albo wersja spalająca troszkę więcej, ale moim zdaniem najlepsza (jedyna która dożyje realnie ogromnych przebiegów) to 1.8 160 benzyna. To jest zmodyfikowana konstrukcja 1.8 150

Re: Golf dlaczego nr 1?

liczbynieklamia napisał: > Walki o klienta nie wygrywa się pojedynczymi zaletami. Walkę o klienta wygrywa > się brakiem poważnych wad. Polo, Golf i Passat od wielu generacji nie mają taki > ch. Jeżeli pójdziesz do salonu i kupisz nowego VW na gwarancji, to może nigdy n > ie

Re: Porownanie Legend do Superb w TVN Turbo.

można mieć elegancki panoramiczny dach.Miałem to wielkie "szczeście",że jeździłem 1.8 TSI i 3.6 V6 4x4:)(dla złośliwców-w TOCA Race Driver:)) i powiem,że ciężki wybór,bo 1.8TSI lepiej mi się jeździło(żwawszy w kroku). A Honda jest ładna,super się prowadzi i ma podświetlane klamki w środku

Re: Kolejne auto, którego nigdy nie kupię

jeepwdyzlu napisał: > Niski moment obrotowy silnika ma znaczenie tylko przy gwałtownym rozpędzaniu. W > normalnej jeździe ta wada jest nieodczuwalna. Wtedy tez silnik jest bardzo cic > hy. No właśnie nie - przy gwałtownym rozpędzaniu moment nie ma znaczenia, bo czy to muł

Re: Pierwszy taki silnik roku

Jeżdze rok Passatem Variant 1.8 TSI 160 km comfortline Zalety ->niższa cena zakupu niż TDI ->duuużo cichszy niż TDI (przynajmniej to stare na pompowtryskiwaczach) ->żwawiutki, duży i płaski moment (o ile pamietam od 1500 do 6500 równo) w przeciwieństwie to "nieuturbionej" benzyny

Re: Volkswagen: wycieki w 2.0 TDI

paliwa ? średnio niewiele ponad 8 l/100 km. Najczęstsze usterki silnikaa 1.4 TSI - awaria sprzęgiełka magnetycznego - W egzemplarzach wyposażonych w kompresor (140 KM i więcej) nagminnie dochodzi do awarii sprzęgiełka magnetycznego pompy wody. W 2010 r. producent wprowadził poprawiony element

Re: ale klemens

skrzynia ma kupę wad Honda nie oferuje podobnej skrzyni tylko stary pieciobiegowy automat > po trzecie - 1,8 nie jest wiertarką Zgoda. Z maksymalnym momentem na poziomie 1.2 TSI, ale dopiero od 4300 obr/min. > po czwarte - 90% octavii to słabe diesle i słabe benzyny - przynajmniej w

Re: Pierwszy taki silnik roku

posłało się przed końcem pisania;-) Jeżdze rok Passatem Variant 1.8 TSI 160 km comfortline Zalety ->niższa cena zakupu niż TDI ->duuużo cichszy niż TDI (przynajmniej to stare na pompowtryskiwaczach) co przy trasie 800-1000 km po autostradzie robi różnicę ->żwawiutki, duży i

Jakie auto dla studenta do 50000 zl??

. Jeśli chodzi o rocznik to logicznym wyborem wydaje mi sie kupno auta nie starszego niż 2005 rok. Oto lista którą stworzyłem ( kolejność nie przypadkowa; od wydających mi sie najlepszym wyborem) 1. Honda civic type-s (kosmitka) 1.8 140km / trzeba dolozyc z 5tys zl 2. Seat leon 2.0 tdi / 1.8 tsi

Re: Mazda CX5 - ktoś jeździ?

masohistów co potrafią zejść ze średnią poniżej 7l/100km (w Maździe 6). W CX-5 AWD trzeba liczyć się ze spalaniem +1l/100km, zwłaszcza przy jeździe autostradowej... Jeśli chodzi o wady mojej Mazdy 6 po prawie 2 latach jazdy to poprawiłbym 3 rzeczy: 1) wyciszenie, 2) lakier i blacha (i ich delikatność), ale

Re: Auto dostawcze

> wierzy w to co mówię o tak śmiesznym silniczku. Ja wierzę - mnie co najwyżej śmieszą opinie w stylu: "Cooo, 1,4 w pasacie?! Toż to obraza boska!11!" <<<: > A! jeszcze jedna wada. Brak szóstego biegu. To jest > wada, którą odczuwam bardzo często. Niestety... No paczpan

Re: Mazda 6 - warto?

chodzi o mocny wolnossacy silnik benzynowy (za te 6lat juz takowego pewnie nie kupie) no i jak wyglada :P Ale teraz juz znam kilka wad mojej wybranki... 1) Najwieksza jest wyciszenie... Przy silnym wietrze lub predkosciach ponadautostradowych robi sie jak na ta klase auta glosno... Do 120 jest cichutko

Bardzo dobre pytanie!

silników, w tym mocnych, w golfie VI jest ogromny, można by od biedy przyjąć, że koncern, pozostawiając w ofercie 8-zaworowca, zrobił ukłon w stronę seniorów fanclubu. Możnaby, gdyby nie to, co napisał wyżej jeden z kolegów: najnowszy silnik VW AG, 1,2 tsi, ma też 8 zaworów. Co prawda zetknąłem sie kiedyś

Re: Podobno "francuzy" rozpadają się po 5 tys. km

dotknąć każdy model/markę. takie są realia - tylko nie każdy chce w to uwierzyć bo żyje jak wspomniałem legendą mercedesa sprzed 25 lat, którego nie ruszało nic... no np jakby 1.8 w VW była konstrukcją pozbawioną wad... nie wspominając o wynalazkach fsi i tsi... które nie są już tak dobre jak ciesząca

instrukcja jak ukrywać trolli z forum i parę uwag

uwag w kwestii aut: - przejrzałem oferty, ceny żuczków w tym roku oscylują wokół mediany około 25 tys. PLN za auta z dużymi silnikami, jak 1.8 turbo, 2.0 czy 1.9 TDI, podczas gdy dla golfów V taka mediana wyniesie około 45 tys. PLN, dla mniejszych silników -> 20 000 zostaje w kieszeni

Re: A na czym polega katowani automatu?

. > Sprzęgła wymieniałem po 35 tys. km. Po wpadkach (głównie na rynku chińskim) ter > az robią trwalsze. Dlatego 1.8 TSI z DSG "wykastrowano" do 250 Nm, podczas gdy ze skrzynią ręczną (w Superbie 3 gen. przynajmniej) ten silnik dysponuje aż 320 Nm momentu obrotowego. > Jesteś kolejnym, który gó

Re: Problem z wyborem auta dostawczego(berlingo,d

dochodowy sposób.". A co do ceny interesujących mnie, konkretnych modeli to wygląda to tak: 1. VW caddy 1.2 tsi (104KM) - 60000 zł netto. Do tego gwarancja przedłużone do 5 lat - 3140zł. 2. Fiat doblo 1.6 multijet (105KM) - około 54000 netto (z tym, że tą cene da sie zbić jeszcze o co najmniej

Re: To nie jest rozsadek! + allegro

? (otomoto.pl/skoda-octavia-1-2-tsi-85km-active-C33449024.html) Alez ja sam podalem przyklad auta mieszcacego sie w zalozeniach finansowych i bedacego zdecydowanie lepsza alternatywa niz taczka lub kijanka. I zdecydownaie zgadzam sie z tym, ze mozna za te same pieniadze kupic auta duzo lepsze. > Owszem precyzuje ile chce wydac ale nie ile ma kasy. Z

Re: Jaka skrzynia porównywalna do DSG?

: Golf VI 1.4 TSI 122: 6b (DSG-7): 9,5 sek (9,5 sek), 6,2 l/100km (6,0 l/100km) Ford Focus 2.0 TDCi DPF (dane z katalogu Forda) 6b (PowerShift): 9,3 sek (9,6 sek), 5,5 l/100km (5,8 l/100km) > Plus oczywiście zejście z czasem przyśpieszeń i zużyciem paliwa na poziom manua > li, co

Old vs New - kolejna runda 2

Aż do gry wkroczył Volkswagen. W 2005 r. zaskoczył wszystkich silnikiem 1,4-litrowym wzmocnionym turbosprężarką i kompresorem do 170 KM. Ten debiutujący w Golfie V silnik 1.4 TSI, który z powodzeniem zastąpił większy, bo aż 2,3-litrowy, zyskał tytuł Silnika Roku i mnóstwo naśladowców: od