1 8 turbo audi opinie

Piotr Mokwiński

Pięć luksusowych SUV-ów do 50 tys. zł. M.in. Mercedes, Audi i BMW. "Wciąż nie dla każdego"

Pięć luksusowych SUV-ów do 50 tys. zł. M.in. Mercedes, Audi i BMW. "Wciąż nie dla każdego"

Za 50 tysięcy złotych można dzisiaj kupić prestiżowe SUV-y klasy premium, które w momencie premiery kosztowały po kilkaset tysięcy. Tylko czy nie pakujemy się pułapkę kosztów napraw i eksploatacji?

Premiery i protesty, czyli dramat targów we Frankfurcie

Owszem, nie było połowy producentów. Były za to protesty oraz aktywiści Greenpeace włażący na dachy wystawianych aut. Żadne wydarzenie nie oddaje lepiej wstrząsów targających motoryzacją niż tegoroczny Frankfurt Motor Show.

Opinie Moto.pl: Jaguar I-Pace EV400 First Edition. Jak sprawuje się na co dzień?

Owszem, Tesle są szybsze, ich napęd lepszy. A jednak do żadnej tak nie gnałem i żadną tak niechętnie żegnałem. Dlaczego? Bo żadna nie prowadzi się tak dobrze, nie jest tak wygodna, tak wykonana i tak bardzo premium.

Lato bez dachu | Najtańsze i najdroższe kabriolety

Lato bez dachu | Najtańsze i najdroższe kabriolety

przygotować ponad 170 tysięcy złotych. Za te pieniądze otrzymamy Mercedesa z czterocylindrowym silnikiem o pojemności 1,8 litra i mocy 184 KM. fot. Mercedes | Mercedes SLK fot. Mercedes | Mercedes SLK Samochód: Audi TT Roadster Cena: od 173 8400 zł Będąc przy Mercedesie i BMW, nie mogliśmy pominąć

Historia kołem sie toczy - Renault

Historia kołem sie toczy - Renault

dekady XXI wieku, ponieważ firma wycofała się z Formuły 1 w 1985 roku. W międzyczasie dostarczano silniki do bolidów Williamsa, wielokrotnego zdobywcy mistrzostwa wśród konstruktorów. Renault 5 Turbo Prawdziwym sukcesem francuskiej firmy okazała

Za co kochamy niemiecką motoryzację, cz. I | BMW

Za co kochamy niemiecką motoryzację, cz. I | BMW

najsłynniejszy projekt Za wygląd serii 8 odpowiedzialny jest Claus Luthe. To stylista, który wcześniej pracował dla Audi i NSU. Ro 80, VW K70 czy Audi 80 B2 powstały pod jego dowództwem. W BMW, poza serią 8 zaprojektował m.in serię 5 (E28, E34), serię 3 (E30 und E36) czy serię 7 (E32). Całkiem niezły

Historia kołem się toczy - Mazda

Historia kołem się toczy - Mazda

szansy, żeby wyjechać na publiczną drogę. Każdy z modeli buduje wizerunek marki i toruje drogę ku przyszłości. Z resztą rozprawiają się klienci i historia, która pieczętuje, że samochody japońskie określa się mianem niezawodnych, niemieckie mają opinię solidnych, a francuskie

Audi A4 (1994-2004) - opinie Moto.pl

Audi A4 (1994-2004) - opinie Moto.pl

wzmocnieniu przedniego pasa, po lewej stronie. Numer VIN wybito w komorze silnika, w centralnej części przegrody czołowej. VIN Znaki 1-3 WAU - światowy kod producenta (Audi, Niemcy) Znaki 4-6 Miejsca niewykorzystane (wypełnione symbolem Z) Znaki 7-8 Kod modelu (8D - Audi A4) Znak 9 Miejsce niewykorzystane

Volkswagen Golf IV (1997-2003) - opinie Moto.pl

Volkswagen Golf IV (1997-2003) - opinie Moto.pl

. Volkswagen Passat Alltrack - ile kosztuje? VIN Znaki 1-3 WVW - światowy kod producenta (Volkswagen, Niemcy) Znaki 4-6 ZZZ - znaki stałe (wypełniające) Znaki 7-8 kod modelu (1J - Golf IV i Bora

Używany Volkswagen Golf IV (1997-2003) - opinie Moto.pl

Używany Volkswagen Golf IV (1997-2003) - opinie Moto.pl

. Volkswagen Passat Alltrack - ile kosztuje? VIN Znaki 1-3 WVW - światowy kod producenta (Volkswagen, Niemcy) Znaki 4-6 ZZZ - znaki stałe (wypełniające) Znaki 7-8 kod modelu (1J - Golf IV i Bora

Audi A3 (1996-2003) - opinie Moto.pl

chyba nie do końca wiesz wszystko o audi a3,jest przecież silnik 1.8 5V TURBO a nie tylko 20V,tak jak jest napisane w danych tech.auta ja akurat na swoje nie moge powiedzieć złego słowa.....

Re: Audi prezentuje nowy silnik 1.8 TFSI

Nie wiem czym tu się podniecać. Posiadam volvo 440 turbo, jest to konstrukcja typowa dla końca lat 80, 1.7 pojemność, 122km i moment 175nm od 2000 do 5000. Do setki przyśpiesza w 9s albo i nawet mniej. V-max to 210 km/h. Jak widzę ile tu oni elektroniki musieli dodać i jakie kosmiczne technologie

audi a4 quattro

posiadam A4 quattro 1.8t, kocham to auto ale przy cenie 4.45 za l paliwa juz nie tak mocno. mysle o zalozeniu instalacji gaz. w zakladach polecaja mi sekwencje(ok 5tys. pln). jak to sie ma i sprawuje w silniku z turbo???? czy ktos ma jakies doswiadczenia??? czy spalanie jest takie same jak

Re: autogaz opinie

Ja też z całą pewnością moge polecić AUTO GAZ JANIK Unisławiu motowałem Audi Turbo 1,8 .Zaożone ładnie,dobre sprawdzone podzespoły Staga,na grubej rurce od zbiornika reduktor na 250KM.Janik nie oszczędzał na moim aucie ,jeżdze już 1,5 rok bez problemów.auto zamyka zegar na gazie tak jak na benzynie

Audi RS6 vs BMW M5

Widzialem u Dealera w Kaliforni nowe Audi RS6. Ma V8, bi-turbo i chyba 450 KM. Nawet niezle ale... - tylko maja automatyczne skrzynie biegow - wprawdzie mozna biegi zmeniac recznie ale to nie to co manual - nie mozna wylaczyc quatro aby leciec kontrolowanym poslizgiem. Nie wiem czy to dobre

Re: nowy Saab 9-3 sport sedan

,żadne turbo, AWD (moje pierwsze ale już zawsze będę szukał samochodów z takim napędem) itd. Nie znalazłem Twojej opinii nt tego samochodu a interesuje jak on się ma do BMW, MB czy Audi. Tylko proszę szczerze.

Re: Do Greenblacka

Jaguarem > X-Type 3.0 z ręczną skrzynią biegów. Rzeczywiście odjazd,żadne turbo, AWD (moje > > pierwsze ale już zawsze będę szukał samochodów z takim napędem) itd. Nie > znalazłem Twojej opinii nt tego samochodu a interesuje jak on się ma do BMW, MB > > czy Audi. Tylko

Re: Izyda12 a Japońskie diesle?

wykladowco to co nazwiesz faktem a co prawda w tym przypadku? Audi A8 4.2tdi przyspieszenie 0-100 5.8sec (2.3tony!!!!) cena 90tys euro M lancer evo VII 2.0 turbo 0-100 6.1 sec cena 40tys euro Ktory z tych samochodow jest dla ciulajacego grosze "pierdzacego dziadka" i i ktory ma lepsze osiagi

Re: Tuningowane Polonezy-Litości

?cić wszelkie oznaki rdzy,moja fura z tym silnikiem pali koło 10 l na 100 więc się cieszę przesiadłem się na niego z golfa 1.8 turbo i jest szybszy i mniej kosztuje eksploatacja lanosy nubiry też nie majš koło mnie stawać na ?wiatłach Sławek

Re: C A Ł A prawda o polonezie

niego dbać od razu czy?cić wszelkie oznaki rdzy,moja fura z tym silnikiem pali koło 10 l na 100 więc się cieszę przesiadłem się na niego z golfa 1.8 turbo i jest szybszy i mniej kosztuje eksploatacja lanosy nubiry też nie majš koło mnie stawać na ?wiatłach Sławek " Poza tym

Re: czego oczekuje...?

Gość portalu: Mario napisał(a): > > czego oczekuje....?: > > 1. duzy > 2. wygodny > 3. szybki > 4. raczej na dlugie trasy niz na krotkie > > wg mnie japonce sa sztywne (zawieszenie i w srodku ) ale to jest bardzo ogolna > opinia proponuje Lancie

Re: Beznadziejny dzwiek Porsche

, Audi A4 z 170KM 1,8T, Saab 9-3 z 205 KM 2,0L I4, Volvo S40 z 160KM 1,9L I4. A te "europejskie" i "amerykanskie" nazwy to maja coraz mniej sensu dzieki firmom takim jak Daimler-Chrysler. Oczywiscie ze amerykanskie gazety nie sa 100% objektywne, ale moze nie tylko w ta strone co myslisz - np

Re: nowy Saab 9-3 sport sedan

Gość portalu: Do Greenblacka napisał(a): > Hej. Masz reczywiście rozeznanie. Ja także oscylowałem wokół samochodów > masowych, tuningowanych w kazdy możliwy sposób aby uzyskac tem 1 KM więcej (np. > > magnetyzery). :))))))) Po 2 latach jazdą Passatem 1.8T miałem

Re: czego oczekuje...?

Gość portalu: Zeo napisał(a): > Gość portalu: Mario napisał(a): > > > > > czego oczekuje....?: > > > > 1. duzy > > 2. wygodny > > 3. szybki > > 4. raczej na dlugie trasy niz na krotkie > > > > wg mnie japonce sa

Re:

KM to miało Porsche Turbo, Ferrari i Lamborghini. A teraz to ma zwykłe Audi i niedługo Skoda (z silnikiem W8:)) Można zadać pytanie z czego to wynika: a pewnie z ogólnego bogacenia się ludzi, oraz z braku kryzysów paliwowych (od 25 lat). Na początku lat 70 też było dużo samochodów spalających

Re: Do roberta!

mających nic wspólnego z rzeczywistością (vide - magnetyze > ry, > > napęd quattro, paliwo 98 zamiast 95 itepe). > > Magnetyzery zgoda, 98 częściowo,ale o co Ci chodzi z Quattro? Co uważasz, że > przedni napęd i 4x4 to, to samo? Jak sobie wyobrażasz przeniesienie 335KM z V8

Re: lepszy???

oszczędny! Każdy mi mówił kup sobie benzynę! Po 3 latach kupiłem passata 1,8 Turbo benzynę 150 km. bo chciałem znowu sprawdzić benzyniaka i to co mi doradzano.Passat był w porządku. Był z różnymi zaletami i wadami. Szybki i bardzo mocny ale tylko do 100 km/h póżniej zdecydowanie wolniejszy niż stara

Dla Tima z 17.04 oraz wszystkich innych

oszczędny! Każdy mi mówił kup sobie benzynę! Po 3 latach kupiłem passata 1,8 Turbo benzynę 150 km. bo chciałem znowu sprawdzić benzyniaka i to co mi doradzano.Passat był w porządku. Był z różnymi zaletami i wadami. Szybki i bardzo mocny ale tylko do 100 km/h póżniej zdecydowanie wolniejszy niż stara

Re: miałem 5 lat Megane na gaz, sprzedałem i kupi

każdym rogu,a w tanim Luxemburgu jest ON za grosze. To tyle o braku miłości do LPG. Nie zgadzam się z opinią na temat gorszych warunków jazdy na gazie (LPG, czywiście a nie C2H5OH). Mam gaz w Volwo S40 (2 l. 210 KM, turbo, 100km/g w 9 sek, 11 l100 km pod moja nogą). Nie ma żadnej różnicy