1.2 htp moment obrotowy

Moto.pl

Trzymilionowy silnik 1.2 HTP Skody

Trzymilionowy silnik 1.2 HTP Skody

Trzycylindrowy silnik serii 1.2 HTP (EA 111) to czeski produkt, który od 2001 roku schodzi z taśm produkcyjnych zakładu w Mladá Boleslav. Niedawno Skoda wyprodukowała trzymilionowy silnik tej serii

Ewolucja silników benzynowych Skody

Od siedmiokonnego silnika z początku XX wieku, po 220-konne TSI w roku 2014 - za silnikami z czeskiego miasta Mladá Boleslav stoi 119 lat doświadczenia i pracy wielu pokoleń ekspertów

Kupujemy używaną Skodę | Poradnik | Na te modele lepiej uważaj!

Skoda kusi świetnym stosunkiem jakości do ceny. Jednak na rynku wtórnym jest kilka modeli podwyższonego ryzyka. Przyglądamy się dzisiaj tym Skodom, na które trzeba uważać

Zobacz wideo

Dane techniczne

- Toyota Yaris 1.0 VVT-i Luna Śkoda Fabia 1.2 12V HTP Run segment rynku: klasa B klasa B nadwozie

Konfrontacje: Skoda Fabia 1.2 12V HTP Run/Toyota Yaris 1.0 VVT-i Luna

skali obrotomierza. Zarówno słabsza 54-konna odmiana, jak i mocniejsza, taka jak w testowanym modelu, 64-konna mają wyższy niż silnik Toyoty moment obrotowy osiągany przy znacznie niższych obrotach. To zapewnia lepszą elastyczność - jeżdżąc po mieście, nie musisz zbyt często sięgać do dźwigni zmiany

Skoda fabia 1.2 HTP

Wlasnie, co to za silnik?(wlasciwie sa 2 wersje 54 i 64 KM)"...innowacyjna technika pozwala osiagnac wysoki moment obrotowy przy malej predkosci obrotowej..."Jaka to technologia?

Re: Skoda fabia 1.2 HTP

. Głowica i blok silnika wykonane są z aluminium, co znacznie obniża jego masę. Silnik 1.2 12V HTP ma pojemność skokową 1198 ccm, moc maksymalną 47kW/64KM przy 5400 obr./min oraz maksymalny moment obrotowy 112 Nm przy 3000 obr/min. Wszystkie silniki Škoda nowej generacji spełniają ze znaczną

Re: Silnik 1,4 MPI 68KM oraz HTP 1,2 64 KM

A jaka jest wogóle zależność momentu obrotowego i mocy? Dlaczego np. w Fabii 1.4 75 KM moment maksymalny jest przy orotach 3800, ale moc maksymalna aż przy 5000? Zatem powyżej 3800 obrotów moment obrotowy spada a moc jeszcze rośnie. Przecież moment obrotowy to nic innego właśnie jak siła razy

Re: HTP, SDi ....

greenblack napisał: > Wszystkie 2 skróty oznaczają: > > HTP - High Torque coś tam (Performance chyba) - w Fabii 1.2 - typowy > marketingowy bełkot. > Faktycznie marketingowy chwyt, ale coś w tym jest. 65 konny silniczek ma moment obrotowy 112 Nm przy około 3000 obrotów

Re: Co kupic? 1.2 HTP czy 1.4 MPI ???

Osobiście mogę polecić 1.2 HTP - mam taki w wersji sedan. To nowoczesny silnik, niezawodny (przejechałem już blisko 100 tys. w ciągu dwóch lat). HTP oznacza "wysoki moment obrotowy" i subiektywne odczucie dotyczące osiągów są pozytywne. Ja jeżdżę głównie sam, dlatego niższa moc nie jest

No i przejechałem się 1,2 HTP

Wczoraj przejżałem sobie posty na forum skoda i rzuciło misię w oczy że strasz ne emocje wzbudza właśnie fabia 1,2. NO to myślę zajadę do dilerni przejechać się. W chodzę do salonu - obsługa ok. Beż zbędnych pytań sprzedawca wziął kluczyki i poszliśmy się przejechać. Wsiadłem.... no i

Re: Ile palą FABIE z silnikiem 1.2 HDP 12 zawor

HTP - High Torgue Power ( tak to się mniej więcej pisze-tłumaczy ) -wysoki moment obrotowy wiele aut o podobnej pojemności -1200cm i mocy 60-80km posiada niższy moment obrotowy ( 100-110Nm ) wyjątkiem jest Fiat Punto 1,2-80km-114Nm i chyba Nissan Micra 1,2-80km-114Nm ( albo 112 - już nie

Re: Podobno Fabia 1.2 HTP ma problemy z ruszaniem

a wbrew pozorom, to autko się u nas pojawia na drogach, ale pojemnosć sama 1.4 l już jest jakims tam minimum przyzwoitym, za nią idzie jako taki moment obrotowy, a sama octavka z tym motorem (w każdym razie stara) idzie o niebo lepiej niż moje punto 1.2 ~:)

Re: Silnik 1,4 MPI 68KM oraz HTP 1,2 64 KM

obr moment spada Ci o ponad 10Nm. Takze maksymalnym momentem tez nie ma co sie sugerowac. Tak samo pojemnoscią silnika, ktory nie zawsze wieksza pojemnosc = wiekszy moment czy wieksza moc, gdzie doskonałym przykładem jest 1.2HTP - nie bez powodu nazwali go HTP, w koncu High Torque Preference

Re: Silnik 1,4 MPI 68KM oraz HTP 1,2 64 KM

Ale właśnie ta skrzynia była zaprojektowana zanim silniki 1,2 pojawiły sie w produkcji. Ja też uważam że nic nie zastąpi pojemności silnika a co za tym idzie momentu obrotowego. Siła razy ramię, to jest to !! pzdr

Nowe silniki mają wyskoi moment obrotowy w niskich

Nowe silniki mają wyskoi moment obrotowy w niskich obrotach i dobre smarowanie, jak np. HTP Skody. Diesle z natury są wolnoobrotowe i są trwalsze od benzyn. Właśnie katowanie silnika wysokimi obrotami go najbardziej niszczy. Wszystkie teorie przedmówców to usprawiedliwienie przeciągania na 2 biegu

Re: Nie ośmieszaj się

Moment obrotowy silników HTP jest porównywalny (minimalnie gorszy) od silników 1.2 konkurencji. Tam nikt nie wpadł na pomysł zrobienia motora 3-cylindrowego.

Re: Skoda Fabia silniki 1.2 HTP 47 kW(64KM) czy 1

Wiekszość aut w tej klasie (Punto, Clio, Corsa) mają podstawowe silniki o mocy 60-70 km, jedynie silnik skody 1.2 HTP (6 zaworowy) faktycznie odstaje, bo z taką mocą i momentem obrotowym to można napędzać Matiza, czy Pandę. Ale moja Fabia 1.2 64 km i 112 Mn/3000 obr/min porusza się całkiem

Re: Czy silnik 1,2 w Skodzie Fabii jest ok?

1.4 diesel to akurat niedobry przyklad, duzy moment obrotowy tych silnikow sprawia ze autkami na pewno jezdzi sie bardzo dobrze. Co do Fabii to sam posiadalem Fabie SDI, czyli teoretycznie cos tak samo powolngo jak HTP i ... baaardzo sobie chwalilem. Do miasta nie potrzeba mocnej bryki

Re: No i przejechałem się 1,2 HTP

Gość portalu: W140 napisał(a): > Wczoraj przejżałem sobie posty na forum skoda i rzuciło misię w oczy że > strasz ne emocje wzbudza właśnie fabia 1,2. NO to myślę zajadę do dilerni > przejechać się. W chodzę do salonu - obsługa ok. Beż zbędnych pytań > sprzedawca wziął

Re: No i przejechałem się 1,2 HTP

Gość portalu: W140 napisał(a): > Wczoraj przejżałem sobie posty na forum skoda i rzuciło misię w oczy że > strasz ne emocje wzbudza właśnie fabia 1,2. NO to myślę zajadę do dilerni > przejechać się. W chodzę do salonu - obsługa ok. Beż zbędnych pytań > sprzedawca wziął

Re: Silnik 1.2 Volkswagena nagrodzony

> Celem projektu 1.2 HTP/40 kW było stworzenie trzycylindrowego silnika > benzynowego o mniejszym zużyciu paliwa niż dotychczas produkowane jednostki > czterocylindrowe marki Skoda. Konstruktorzy i projektanci zakładali jego > długą żywotność, małe koszty serwisu, dużą

Re: Lećcie do salonu po Fabie 1.2 HTP/55 KM ;-)))

.O ile potrafiło się wyczuc na słuch obroty i majleopszy moment obrotowy to wyprzedzało się elegancko.Oczywiscie zakresy predkości to już inna sprawa,nie wyprzedziło sie niczego jadacego powyżej 100 bo i maluszek powyzej tej predkości leciał ostatkiem sił.Więc mości panowie-nie siła w miesniach lecz

Silnik 1.2 Volkswagena nagrodzony

Nowy silnik Skody już nagrodzony (PAP/08-07-2003 12:31) Nowy trzycylindrowy silnik benzynowy 1.2 HTP/40 kW uznany został za najlepszy tegoroczny projekt w kategorii przemysłu samochodowego wśród ogłaszanych corocznie nagród firmy Parametric Technology Corporation. Jak podały służby

Re: Jezdze Skoda Fabia (1,2)

Kupiłem Fabie Combi 1,2 htp (65KM) Fresh+. Silniczek chodzi w miarę równo, ciągnie 0d 2500 do 4000 RPM. Na razie ostrożnie traktuję pedał gazu. Spalanie w mieście 6,3 l /100 km (nie przekraczam 3500 RPM), a w trasie 5 l/100 km. Do tej pory najszybciej jechałem 120 km/h. Naprawdę nie jest źle

Re: Skoda Fabia silniki 1.2 HTP 47 kW(64KM) czy 1

już jego ciąg (max. moment > obrotowy 126 przy 3800). Dlatego w 1,4 lepiej zmieniać biegi przy nieco > wyższych obrotach. Spalanie: > w mieście 8,2 - 8,4 > trasa 5,7 - 6,0 > pozdr Ja jeżdzę 1.2 64 km. Na elastyczność faktycznie nie narzekam. Kultura pracy silnika oczywiście

Re: Skoda Fabia silniki 1.2 HTP 47 kW(64KM) czy 1

jest nieco bardziej elastyczny, troche lepiej wkręca się na obroty. 1,4 przy niskich obrotach jest trochę wołowaty ale po przekroczeniu 2500 czuje się już jego ciąg (max. moment obrotowy 126 przy 3800). Dlatego w 1,4 lepiej zmieniać biegi przy nieco wyższych obrotach. Spalanie: w mieście 8,2

Re: Skoda Fabia silniki 1.2 HTP 47 kW(64KM) czy 1

momento! nie ma silnika 1.4 takiego jak napisales. Byly dwa czeskie 1.4 mpi (60 i 68)KM 8V ale juz nie sa w nowych autach oferowane. Teraz jest 1.4 16V volkswagena (tez z wielopunktowym wtryskiem ale tego oznaczenia przy tym silniku sie nie stosuje). Jazde probna odbylem fabia z silnikiem 1.2

Re: Jezdze Skoda Fabia (1,2)

Gość portalu: MM napisał(a): > Kupiłem Fabie Combi 1,2 htp (65KM) Fresh+. Silniczek chodzi w miarę równo, > ciągnie 0d 2500 do 4000 RPM. Na razie ostrożnie traktuję pedał gazu. Spalanie w > > mieście 6,3 l /100 km (nie przekraczam 3500 RPM), a w trasie 5 l/100 km

Re: 11 ad. na głupia prowokację

. forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=636&w=19330994&a=19593506 Mamy rok 2005 i nadal uważa pan, że 1.2 HTP to jakaś techniczna rewelacja??? Skoda ma doskonały marketing i świetną reklamę (ale brak wstydu), skoro udaje jej się sprzedać ludziom taki kit 1.2 HTP. Pozdrawiam.

Wiesz, ze dzwonią, nie wiesz gdzie<---------------

To, że płyta podłogowa jest z VW nie znaczy, że nie trzeba było włożyc dużego wysiłku w opracowanie auta. A resztą w Polsce FSO poza Syreną zawsze klepało licencyjną produkcję. Co do silników, silnik 1.2 HTP został chyba opracowany w Czechach. Jest całkiem fajny, ma dość duży moment obrotowy jak na

Škoda Fabia Combi II - Żadnej konkurencji

osiągami 1.2.HTP 63 KM, powyższe dane począwszy od wiersza z momentem obrotowym w dół do przyspieszenia dotyczą wersji 1.4 16v a zużycie paliwa w przedostatnim wierszu dotyczy 1.2. Wyjątkowo nierzetelny artykuł.

poprawna odpowiedź !!!

mobile5 napisał: > -Cała redakcja miała jedno i to samo wrażenie: świetny, trzycylindrowy > silniczek- > -Skrót HTP oznaczający High Torque Performance, mówi iż wysoki moment obrotowy > > jest osiągany już od stosunkowo niskich obrotów.- > -zastosowano wałki

Nie rozśmieszajcie mnie,proszę...!!!

O czym wy w ogóle dyskutujecie? Moment obrotowy,prędkość... Ludzie!!! Opamietajcie sie!!! Fabia HTP ma tak beznadziejne osiągi,że stwarza zagrożenie dla swojego kierowcy i innych uzytkowników dróg!!! W przypadku tego "samochodu" wręcz NIE WYPADA nawet wspominać o jego pseudo

Re: DYLEMAT

Wg mnie nie jest tak źle z tym wyprzedzaniem:) Na przykład przy 80 km/h (na IV biegu) jest prawie dokładnie 3000 obr/min czyli max moment obrotowy silnika 1,2 HTP 47 kW i autko bardzo ładnie przyśpiesza i wyprzedza! Sprawdzałem:) -- The most effective answer to an insult is silence

Nie ośmieszaj się

Nie ośmieszaj się. Skoda na zachodzie jest uważana za niezły samochód. Poza tym Skoda to czwarta najstarsza marka samochodów. W Danii Fabia też jest jednym z lepiej sprzedających się samochodów, po prostu Skoda tworzy racjonalne samochody dla racjonalnie myślących ludzi. Silnik 1.2 htp wcale nie

do Mamlasa

wysoko położony max. moment obrotowy 3800obr/min (HTP przy 3000 obr/min) co w połączeniu z dłuższymi biegami daje podobne efekty podczas wyprzedzania. co do Logana to u niego max moment występuje przy 4250obr/min (jeżeli ma ten sam silnik co w Thali-1,4-75km ) i ma wtedy 118Nm (Fabia 1,2-112Nm

Re: Ale Toyotowa burza na interii :)

Niekoniecznie. Moze i ktoś chciałby sobie kupić powiedzmy Toyotę ale jak zawsze decydują finanse i wymagania. Przykładowo Pan x zwiedza salony i określił swoje wymagania np moc silnika minimum 75 KM i jak największym momentem obrotowym autko segmentu B z klimatyzacją, ABS, min. 2-ma air bagami

Re: do TDI i YOGITH

Z całym szacunkiem, próbuję jedynie powiedzieć , że Skoda ma lepszy marketing niż produkty!!! Porównanie mojej poczciwej 1.6 "lady E" z nową skodą 1.2 htp, to dramat! A przecież minęło już prawie 11 lat (1994)i cóż... jedyne, co mamy porównywalne (1.2 z 1.6), to zużycie paliwa! Moc

Re: Lexus LS 460 Touring Edition | Galeria

potrzebuje 5,7 s." jakis czas temu opisywali 530d co ma r6 250 koni i przyspiesza do setki w 7s - wtedy to podobno byl super mocny silnik okazuje siem ze z kolei 380 konne v8 i 5.7s do setki to szalu nie ma a jak redaktor konczy pisac to wychodzi z redakcji siada w fabie 1.2 htp i gna do domu hehe

Filtr DPF - kosztowna ekologia

twierdzisz, że swoim dieslem wyprzedzasz wszystkie benzyny ze spokojem. Czym to się różni od opowieści twojego znajomego skodziarza? > Fabią 1,2 chcesz objeżdżać mondeo? Mondeo z wyznawcą momentu obrotowego za kółkiem. Posadzisz za kółkiem Mondeo kogoś, kto wie o co chodzi i Fabia jest bez szans

Filtr DPF - kosztowna ekologia

małe wyliczenie dla tych, którzy nie spali na fizyce. Obok siebie jadą Skoda Fabia HTP 60KM/108Nm i dwa Fordy Mondeo TDCi 115KM/280Nm. Kierowca Skody nie spał na fizyce i będzie przyspieszał w okolicach obrotów mocy maksymalnej, kierowca pierwszego Mondeo jest wyznawcą momentu obrotowego i będzie

Re: najlepsze silniki - Honda / BMW

. Dla mnie parametry wystarczą bo startuje na dotyk, po mieście na 5-tym biegu jeździ na obrotach 1500-2500 obr/min i nie muszę redukować żeby przyspieszyć chyba że chcę szybciej się zebrać. Spalanie z włączoną klimatyzacją itd. na poziomie Fabii 1,2 HTP (3 cylindrowej) o ile wierzyć red