1.2 tsi

Jan Zomer

Silnik 1.2 TSI Volkswagena - opinie

Silnik 1.2 TSI Volkswagena - opinie

Silnik 1.2 TSI Volkswagena występuje w trzech wariantach mocy, w których generuje 86, 105 lub 110 KM. Jakie są opinie na temat tego silnika po latach eksploatacji?

Silnik 1.2 TSI - mały, mocny, ale nieszczególnie trwały

W pogoni za rosnącymi wymaganiami klientów i unijnych urzędników, dekadę temu producenci postanowili mocno ograniczyć pojemność skokową silników, dodatkowo poprawiając ich osiągi i elastyczność. W teorii, miało to za zadanie zredukować także zużycie paliwa, a przede wszystkim emisję szkodliwych substancji. Jednym z takich przykładów koncernu VAG jest 1.2 TSI (TFSI w katalogu Audi), montowany także w Seatach i Skodach. Czy odziedziczył dobre geny po 1.4 i 1.6 MPI?

Opinie Moto.pl: Skoda Scala 1.0 TSI vs. Toyota Corolla 1.2 T. Czy mały silnik benzynowy ma sens w sporym kompakcie?

Auta rosną z każdą generacją. Obecne kompakty dorównują rozmiarami wnętrza przedstawicielom segmentu D sprzed kilkunastu lat, a niektóre japońskie konstrukcje nawet przewyższają. Jak zatem spisują się małe, choć doładowane silniki benzynowe w bestsellerowej Corolli i nowości w gamie Skody?

Opel Crossland X 1.2 Turbo vs. Seat Arona 1.0 TSI - porównanie. Nowe rozdanie wśród małych crossoverów

Opel Crossland X 1.2 Turbo vs. Seat Arona 1.0 TSI - porównanie. Nowe rozdanie wśród małych crossoverów

dźwięki. Warto jeszcze wspomnieć o zużyciu paliwa. W mieście komputer pokładowy pokazuje 8-8,5 litra, tyle samo na autostradzie i około 6 w spokojnej trasie. 3 cylindry i 115 KM Grupa Volkswagena też poddała się modzie na downsizing. W ofercie koncernu nie znajdziemy już 1.2 TSI. Zastąpił go

Turbomaluch, czyli 1.2 TSI w Polo

Turbomaluch, czyli 1.2 TSI w Polo

Silnik 1.2 TSI dołącza do swojego większego brata 1.4 TSI, montowanego w Golfie  i Passacie . Małą pojemność nie oznacza wcale rezygnacji z osiągów. Jako przedstawiciel nowoczesnej linii TSI silnik 1.2 wyposażono w turbosprężarkę , dzięki której moc małej jednostki wynosi 105 KM (przy 5000

Volkswagen Cross Polo 1.2 TSI | Test | 15 mm stylu

Volkswagen Cross Polo 1.2 TSI | Test | 15 mm stylu

kroku dalej i wyposażyć Polo w pełnoprawny napęd 4Motion. Volkswagen Cross Polo nie jest tani. Nie ma co się oszukiwać, to drogie auto. Najtańszy Cross (1.2 TSI 90 KM i 5-biegowy manual) to wydatek rzędu 64 890 zł. Ceny testowanego egzemplarza (najmocniejszy silnik sparowany z DSG) startują z poziomu 74

Volkswagen Cross Polo 1.2 TSI | Test | Mieszczuch na sterydach

Volkswagen Cross Polo 1.2 TSI | Test | Mieszczuch na sterydach

wyróżniać się w tłumie i takich, którzy mogą lub chcą wydać dużo pieniędzy na mały samochód. Za podstawowe Polo wyposażone w silnik 1.2 TSI o mocy 110KM trzeba zapłacić 58 740 złotych, natomiast za Crossa z tym samym silnikiem - 66 890 złotych. Rachunek jest dosyć prosty - nieco ponad 8000 złotych za

Volkswagen Polo FL 1.2 TSI | Test | Jeszcze lepszy

Volkswagen Polo FL 1.2 TSI | Test | Jeszcze lepszy

małej rewolucji. Największe zmiany zaszły pod maską. Paleta silników jest obecnie niemal zupełnie nowa. Oprócz silników wysokoprężnych 1.4 TDI (wcześniej 1.2 TDI i 1.6 TDI) oraz trzycylindrowych benzyniaków 1.0, których nie było wcześniej w ofercie, poprawiono mocniejszą odmianę silnika 1.2 TSI. Teraz

Volkswagen Cross Polo 1.2 TSI | Test | 15 mm stylu

Volkswagen Cross Polo 1.2 TSI | Test | 15 mm stylu

Motoryzację opanowała moda na terenowe samochody. Kierowcy pokochali uterenowione wersje popularnych modeli i są w stanie dopłacić parę tysięcy za często symboliczny, offroadowy makijaż. Czy lekko podwyższony prześwit i trochę czarnego plastiku ma sens w miejskim aucie?

Skoda Octavia 1.2 TSI DSG - test | Za kierownicą

Skoda Octavia 1.2 TSI DSG - test | Za kierownicą

1.2 TSI - 60 600 zł. Turbodiesel 1.6 TDI o tej samej mocy wymaga słonej dopłaty. Jego ceny startują od 72 500 zł. Jeśli sporo jeździmy po mieście, zaoszczędzone w salonie pieniądze można zainwestować w automatyczną skrzynię. I automaty zmieniły się nie do poznania - mają więcej biegów, chętniej nimi

Skoda Octavia 1.0 TSI | Polskie ceny | Nieco droższa od poprzedniczki

Skoda Octavia 1.0 TSI | Polskie ceny | Nieco droższa od poprzedniczki

Kupujemy używaną Skodę | Poradnik | Na te modele lepiej uważaj! 1.0 TSI zastąpi 1.2 TSI w 110-konnym wariancie. Bazowym silnikiem w Octavii wciąż pozostanie 1.2 TSI 85 KM. Cennik tego ostatniego otwiera kwota 63 450 zł (bez promocji i rabatów). A ile trzeba zapłacić za silnikową nowość w Skodzie

Nowa instalacja LPG do silnika TSI w Skodach

Nowa instalacja LPG do silnika TSI w Skodach

Skoda. Nowa instalacja LPG do TSI Oferta oryginalnej instalacji LPG do Skody Rapid została wzbogacona Oferta oryginalnej instalacji LPG do Skody Rapid została wzbogacona o silnik w technice TSI: 1.2 o mocy 85 KM. To w tej chwili najmocniejsza i najbardziej zaawansowana jednostka napędowa w modelu

Seat obniża ceny aut

Seat obniża ceny aut

Seat chwali się obniżką cen większości sprzedawanych modeli. Ceny Ibizy SC startują od 36 490 zł (1.2, 70 KM), Leona - od 46 990 zł (1.4, 85 KM), Exeo - od 86 109 zł (1.8 TSI, 160 KM), a Alhambry (1.4 TSI, 150 KM) - od 91 690 zł. W sprzedaży są jeszcze egzemplarze wyprodukowane w roku 2010

Seat Ibiza SC - test | Za kierownicą

Seat Ibiza SC - test | Za kierownicą

, a co ważniejsze - niezbyt kosztowny. Cóż zatem trzeba zrobić, by zasiąść za kierownicą bardziej drapieżnej, mocniejszej i szybszej Ibizy 1.2 TSI? Na początek auto - w wersji Sport o mocy 105 KM - kosztuje 54 700 zł. W wyposażeniu standardowym ma między dwie czołowe i dwie boczne poduszki powietrzne

Fabia po liftingu od 37 000 zł

Fabia po liftingu od 37 000 zł

Ceny Fabii po liftingu zmieniły się zależnie od wersji silnikowej, wyposażeniowej i nadwoziowej. Cena modelu z silnikiem o pojemności 1,4 litra i mocy 85 koni spadła o 400 zł, a 1.2 TSI (105 KM) w porównaniu do ustępującej, wolnossącej wersji 1.6 (105 KM) - o 1 400 zł. Dopłata do wersji kombi

Volkswagen Golf 8 z 1.0 TSI - ceny w Polsce. 75 490 zł za wersję 90 KM, ale na razie jest taniej

Volkswagen Golf 8 z 1.0 TSI - ceny w Polsce. 75 490 zł za wersję 90 KM, ale na razie jest taniej

Ile kosztuje nowy Volkswagen Golf 8 z bazowym silnikiem? VW Golf 8 1.0 TSI 90 KM, 5MT - od 75 490 zł VW Golf 8 1.0 TSI 110 KM, 6 MT - od 78 890 zł Bazowy silnik właśnie pojawił się w polskim cenniku i już niedługo powinien wejść do sprzedaży. Co ważne, VW kusi teraz sporym rabatem, który wynosi 6

Nowy Opel Astra 2020 - ceny w Polsce. Od 76 500 złotych za nową Astrę

Nowy Opel Astra 2020 - ceny w Polsce. Od 76 500 złotych za nową Astrę

(1.0 TSI 115 KM) Kia Ceed - od 62 990 zł (1.4 MPI 100 KM), od 66 490 zł (1.0 T-GDI 120 KM) Toyota Corolla - od 75 900 zł (1.2 T 116 KM) Hyundai i30 - od 67 900 zł (1.4 MPI 100 KM), od 73 100 zł (1.0 T-GDI 120 KM) Seat Leon - od 68 000 zł (1.0 TSI 115 KM) Skoda Scala - od 67 200 zł (1.0 TSI 115 KM

Zmieniony VW Touran | ceny

Zmieniony VW Touran | ceny

, reflektory przeciwmgielne z funkcją statycznego doświetlania zakrętów, czy czujniki parkowania z przodu i z tyłu. Już w poniedziałek przedstawimy pierwsze wrażenia z jazd nowym Touranem. Zapraszamy Silnik, skrzynia biegów Wersja Moc (kW/KM) Cena zł 1,2 TSI 6 bieg

Skoda zapowiada rewolucję silnikową

Skoda zapowiada rewolucję silnikową

Rewolucja silnikowa w Skodzie rozpoczęła się w 2016 roku, gdy z oferty wycofano czterocylindrową jednostkę 1.2 TSI. Zamiast tego w ofercie pojawił się nowy, trzycylindrowy silnik 1.0 TSI dostępny w dwóch wariantach mocy. Niedawno do oferty dołączyła też jednostka 1.5 TSI. Jednak prawdziwe zmiany

Downsizing dopadł Skodę Octavię

Downsizing dopadł Skodę Octavię

Skoda Octavia | To już 20 lat na rynku! Nowością w Skodzie Octavii będzie trzycylindrowy silnik TSI o pojemności 999 cm3. 1.0 TSI zastąpi w ofercie 1.2 TSI 110 KM. Inżynierowie Volkswagena wycisnęli z litra pojemności 115 KM i 200 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Nowy motor może współpracować z

Salon Genewa 2017 | Skoda Fabia | Czas na silnik 1.0 TSI

Salon Genewa 2017 | Skoda Fabia | Czas na silnik 1.0 TSI

  W miejskiej Fabii czas na zmiany. Trzycylindrowy silnik 1.0 TSI z czterema zaworami na cylinder zastępuje wykorzystywany do tej pory motor czterocylindrowy o pojemności 1,2 litra. Nowa jednostka występować będzie w dwóch wariantach. Pierwsza oferuje więcej mocy – 95 KM, kiedy 1.2 TSI

Silnik 1.2 TCe Renault - opinie

Silnik 1.2 TCe Renault - opinie

założenia downsizingu. W przeciwieństwie do konkurencji, postawiono na wielopunktowy wtrysk paliwa, dzięki czemu możliwy jest montaż niedrogiej, sekwencyjnej instalacji gazowej. Przeczytaj także: Silnik 1.2 TSI - opinie Jednostka nie jest również tak wrażliwa na jakość tankowanego paliwa. Napęd rozrządu

Wyprzedaż rocznika - nowy Seat Leon. Nawet 9 000 złotych rabatu

Wyprzedaż rocznika - nowy Seat Leon. Nawet 9 000 złotych rabatu

trasach z bagażem i rodziną) są te 150-konne. I benzyna, i diesel. Silniki benzynowe: - 1.2 TSI o mocy 85 KM - 1.2 TSI o mocy 110 KM - 1.4 TSI o mocy 125 KM - 1.4 TSI o mocy 150 KM (dostępny z DSG) - 1.8 TSI o mocy 180 KM) (dostępny z DSG) Silniki Diesla: - 1.6 TDI o mocy 90 KM - 1.6

Nowy Volkswagen Golf 8 - ceny w Polsce. Na razie od 91 990 zł. W przyszłości dostanie tańsze silniki

Ile kosztuje nowy Volkswagen Golf? Wyjściowo 91 990 zł, a więc całkiem sporo jak na kompakt. Trzeba jednak zaznaczyć, że na razie najsłabszą i najtańszą benzynową propozycją jest silnik czterocylindrowy silnik 1.5 TSI EVO o mocy 130 KM. Z czasem do polskiej oferty dołączy jeszcze słabszy silnik 1.0

Volkswagen Lavida Plus w nowej odsłonie. Co to za model?

oferujący 116 KM. W ofercie pojawi się jeszcze motor 1.2 TSI (116 KM) oraz 1.4 TSI (150 KM). W zależności od wariantu silnik będzie połączony z 5-biegową skrzynią ręczną lub 6-biegowym automatem. Oficjalna prezentacja Volkswagena Lavida Plus odbędzie się podczas salonu motoryzacyjnego w Pekinie. Auto trafi

Seat Leon | Ceny w Polsce | Parę ważnych nowości

Polsce Polski cennik otworzy Seat Leon w podstawowej wersji wyposażenia Reference z silnikiem 1.2 TSI (86 KM) - został wyceniony na 59 300 złotych. Najtańszy diesel (1.6 TDI 90 KM) to wydatek 70 100 złotych. W ofercie pojawi się nowa, bogatsza wersja wyposażenia Copa, jej ceny startują od 71 900 złotych

Volkswagen T-Roc - znamy polskie ceny. Tanio nie jest, ale VW ma pomysł jak przekonać kierowców

Bez zbędnych wstępów - Volkswagen T-Roc kosztuje wyjściowo 76 490 złotych. Cennik otwiera benzynowa wersja 1.0 TSI (to trzycylindrowa jednostka turbo) o mocy 115 KM, gdzie silnik współpracuje z 6-biegową ręczną skrzynią. 76 490 złotych to całkiem sporo jak na crossovera segmentu B. Volkswagen

Seat Ibiza FL | Ceny w Polsce | Pełna gama

system MirrorLink, który zapewni doskonałą integrację smartfona z samochodem. Seat Leon ST Cupra | Pierwsza jazda | Dla Ciebie, dla rodziny Seat Ibiza SC (3d): 1.0 MPI/75 KM - od 37 400 zł 1.2 TSI/90 KM - od 53 100 zł 1.2 TSI/110 KM - od 64 000 zł 1.4 TDI/75 KM - od 61 300 zł Seat Ibiza (5d): 1.0 MPI

Najkorzystniejsze oferty wyprzedaży rocznika 2018. Te samochody kupisz najtaniej

zł (15,8%) Dodatkowo: rabat obejmuje 1 000 zł z tytułu rejestracji klienta na portalu myOpel Opel Corsa 3d Wersja wyposażenia: Enjoy Silnik: 1.2 (70 KM) M5 Cena regularna: 46 650 zł Cena promocyjna: 39 150 zł Upust: 7 500 zł (16,1%) Skoda Rapid Wersja wyposażenia: Active Silnik: 1.0 TSI 70 kW

Volkswagen Golf | Ceny w Polsce | Lekka podwyżka, lepsze wyposażenie

Do tej pory najtańszy Volkswagen Golf kosztował w Polsce 63 090 zł. Dostawaliśmy w tej cenie kompakt z 1,2-litrowym silnikiem TSI o mocy 85 KM i w wyposażeniu Start. Nowy Volkswagen Golf będzie kosztował więcej, bo 66 990 zł. To również wersja 85-konna, ale pod maską pracuje znacznie

Opinie Moto.pl: Seat Ateca 2.0 TSI vs. Citroen C5 Aircross 1.6 THP. W benzynie siła

doznaniami i przyjemnością z dynamicznego pokonywania kolejnych kilometrów. Czy to się udało? Ateca w specyfikacji FR wygląda bardziej drapieżnie i tak też jeździ. Ma w swojej ofercie mocniejsze jednostki napędowe i benzynowe 2.0 TSI. Zasilany bezołowiowym paliwem motor generuje 190 koni mechanicznych i 350

Skoda Fabia Combi ScoutLine | Ceny w Polsce| Do najtańszych nie należy

telefonu. Skoda Fabia Combi ScoutLine dostępna jest w trzech wariantach benzynowych i dwóch wysokoprężnych. Ile trzeba za nie zapłacić? 1.0 MPI 75 KM - 57 130 złotych 1.2 TSI 90 KM - 59 630 złotych 1.2 TSI 110 KM - 61 630 złotych 1.2 TSI 110 KM DSG - 66 630 złotych 1.4 TDI 105 KM - 73 130 złotych 1.4 TDI

Silnik 1.2 PureTech - opinie. Czy warto zainteresować się silnikiem roku z rynku wtórnego?

jest właścicielem niemieckiej marki. Opracowanie nowego silnika było konieczne. VAG kilka lat wcześniej zaczął stosować 1.4 TSI w Skodzie, Seacie, Volkswagenie i Audi. Fiat stworzył 1.4 T-Jet, Ford 1.0 EcoBoost, a Renault 1.2 TCe. Rynek zareagował entuzjastycznie na małe, downsizignowe jednostki. W tym

Skoda Octavia 1.0 TSI | Test | Trzy cylindry w kompakcie

zastępuje w ofercie większą, 110-konną jednostkę 1.2 TSI. Nowy silnik ma do zaoferowania 115 KM mocy (przy 5500 obr./min.) oraz maksymalny moment obrotowy wynoszący 200 Nm (2000–3500 obr./min.). Przekłada się to na bardzo przyzwoite osiągi - niecałe 10 sekund do pierwszej setki i 202 km/h prędkości

Skoda Octavia III | Gama silników

Silniki Skody Octavii III Znana jest już pełna gama silników nowej Skody Octavii Znana jest już pełna gama silników nowej Skody Octavii. Najmniejszy ma 1,2 l, a największy 2,0 l pojemności skokowej. Do taj pory wiedzieliśmy na 100 proc. jedynie, że podstawowa jednostka napędowa to 1.2 TSI o mocy 85

Nowy Nissan Juke z pełnym cennikiem w Polsce. Wyjściowo kosztuje od 67 900 zł do 92 900 zł w zależności od wersji

1.0 Boosterjet 111 KM Seat Arona - od 72 900 zł za 1.0 TSI 115 KM Skoda Kamiq - od 70 650 zł za 1.0 TSI 115 KM Kia Stonic - od 61 990 zł za 1.4 DOHC 100 KM lub od 65 990 zł za 1.0 T-GDI 120 KM Fiat 500X - od 67 000 zł za 1.6 E-Torq 110 KM Opel Crossland X - od 75 050 zł za 1.2 Turbo 110 KM Jednym z

Używane - Seat Ibiza IV vs. Hyundai i20 I. Mieszczuchy za rozsądne pieniądze

1.4 MPI o mocy 60-70 i 85 KM. Wielopunktowy wtrysk paliwa pozwala na montaż instalacji gazowej w przystępnej cenie. By utrzymać jednostkę w pełnej sprawności wystarczą okresowe wymiany filtrów, oleju oraz rozrządu kosztem 600 złotych. Zakup nowoczesnych, turbodoładowanych silników 1.2 i 1.4 TSI

Skoda Fabia II - opinia, awarie, zalety, najlepsze silniki

względu na niską trwałość, lepiej unikać silników 1.2 TSI i 1.4 TSI. Zapewniają bardzo dobre osiągi, ale w pierwszych latach rynkowej obecności przysparzały wielu kosztownych problemów. Im młodszy egzemplarz, tym ryzyko poważnej awarii maleje. Pośród diesli, najlepsze opinie zbiera leciwy 1.9 TDI i jego

Rynek samochodów używanych. Polacy zakochani w SUV-ach i kombi

: TOP 5 SUV Nissan Qashqai 1.6 i KIA Sportage 1.6 GDI Dacia Duster 1.6 i 16V Hyundai ix35 1.6 GDI Nissan Juke 1.6 i TOP 5 kombi Opel Astra 1.7 CDTI Ford Focus 1.6 TDCi Skoda Octavia 1.6 TDI Volkswagen Passat 2.0 TDI Skoda Fabia 1.2 TSI

Silnik 1.0 EcoBoost Forda - opinie

dysponuje mocą 100, 125, a nawet 140 KM. Wysoką wydajność silnika udało się uzyskać stosując turbosprężarkę (ze zmienną geometrią w mocniejszych odmianach) i bezpośredni wtrysk paliwa. Przeczytaj także: Silnik 1.2 TSI - opinie Silnik 1.0 EcoBoost - zalety Dla ograniczenia kosztów produkcji zastosowano

Motor Show Poznań 2015 | Nowy Volkswagen Caddy | Premiera w domu

VW Caddy - ogłoszenia Wśród czterech jednostek TDI rolę podstawowej pełni czterocylindrowy silnik o pojemności dwóch litrów. Jest on dostępny w wersjach o różnej mocy - od 55 kW/75 KM, aż do topowej, uzyskującej 110 kW/150 KM. W ofercie znajdą się także trzy silniki benzynowe: czterocylindrowy 1.2

Nowy silnik 1.5 TSI od Volkswagena

Omijaj je szerokim łukiem | Nieudane silniki Silniki z rodziny EA211 to dobrze znane konstrukcje o pojemności 1.2 oraz 1.4 litra. Tym razem Volkswagen zaprezentował kolejne rozwinięcie tej jednostki oznaczone jako "evo", czyli jednostkę o pojemności 1.5. Jest to czterocylindrowy

Volkswagen Touran | Dwa najmocniejsze silniki już w Polsce

Volkswagen Touran | Ceny w Polsce | Minivan już w salonach Do tej pory Volkswagena Tourana można było zamówić ze słabszymi jednostkami napędowymi: 1.2 TSI (110 KM), 1.4 TSI (150 KM), 1.6 TDI (110 KM) oraz 2.0 TDI (150 KM). Teraz do oferty dołączają najmocniejsze w gamie 1.8 TSI i 2.0 TDI. Topowy

Mały samochód do 20 tys. zł? Przegląd rynku, za tę kwotę jest w czym wybierać

sterowane szyby i fabryczne radio. Materiały wykończeniowe dzielnie znoszą intensywną eksploatację. Paleta jednostek napędowych składa się z kilku benzynowych propozycji i diesla 1.5 dCi o mocy 65-85 KM. Największym zainteresowaniem cieszy się trwały 1.2 generujący 60-75 KM. Amatorzy mocniejszych wrażeń

Seat Ibiza FL | znamy polskie ceny

57 360 zł Style 1.4 MPi 85 KM - 5-ręczna 49 010 zł 50 410 zł 52 910 zł Style 1.2 TSI 105 KM - 5-ręczna 51 110 zł 52 510 zł 55 010 zł Style 1.2 TSI 105 KM Ecomotive - 5-ręczna 51 910 zł 52 510 zł 55 010 zł Style 1.2 TSI 105 KM aut.- 7-DSG 56 180 zł

Nowa Honda Jazz już w Polsce. Wiemy, ile będzie kosztować

zł za 1.2 73 KM, 47 900 zł za 0.9 TCe 90 KM) czy Forda Fiestę (46 500 zł 1.1 70 KM i 51 050 zł za 100-konnego EcoBoosta). Ciekawą opcją w segmencie jest też nowa Kia Rio, którą wyceniona na 47 990 zł (1.2 84 KM). Zobacz także: Skoda Octavia 1.4 TSI vs. Honda Civic 1.5 Turbo - czeska funkcjonalność

Skoda Rapid Spaceback Monte Carlo | Do kompletu

wyposażeniowej Ambition i jest oferowana z szeroką ofertą silników do wyboru: 1.2 MPI/75 KM, 1.2 TSI/86 KM, 1.2 TSI/105 KM i 1.4 TSI/122 KM. Jeżeli chodzi o diesle, to oba wyposażono w bezpośredni wtrysk paliwa common-rail. Są to: 1.6 TDI/90 KM) oraz 1.6 TDI/105 KM. Nowością w modelu Rapid/Rapid Spaceback jest

Skoda Octavia Combi od 63 500 zł

Skoda Octavia Combi od 63 500 zł 4 tys. zł - tyle trzeba dopłacić do najtańszej Skody Octavii, by stać się posiadaczem wersji Combi Za 63 500 zł dostaniemy Skodę Octavię Combi w wersji wyposażenia Active z silnikiem benzynowym TSI o pojemności 1.2 l i mocy 85 KM Za 63 500 zł dostaniemy Skodę

Kupujemy używane: Skoda Yeti - opinie, awarie, najlepsze wersje. Czy warto zainteresować się SUV-em z Czech?

elektryką”, szyberdachem, kolorową nawigacją, wydajnym nagłośnieniem i napędem 4x4. Używana Skoda Yeti - silniki. Uważaj na jednostki benzynowe Paleta jednostek napędowych jest bardzo bogata. Niestety, większość silników obarczona jest wadami konstrukcyjnymi. Zakup wersji benzynowej 1.2, 1.4 lub 1.8

Skoda Yeti (2009 - ) - opinie Moto.pl

. Decydując się na najmniejszy 1.2 TSI warto zwrócić uwagę na stan turbosprężarki, większe jednostki miały problemy z rozciągającym się łańcuchem rozrządu oraz napinaczem. Jeśli podczas uruchamiania i pracy silnika (1.4 TSI i 1.8 TSI) słychać podejrzane dźwięki, trzeba mieć na względzie, że mogą nas czekać

Znamy ceny nowego Nissana Qashqaia! Podbije Polskę?

, jest trochę tańszy. Kosztuje 77 500 zł i w standardzie oferowany jest z mocniejszym silnikiem 1.2 Tce o mocy 130 KM. Ciut tańszy jest także nowy gracz w segmencie rodem z koncernu VAG, Seat Ateca. Za hiszpańskiego crossovera ze 115-konnym 1.0 TSI trzeba zapłacić 78 400 zł. Bardzo ciekawą propozycję ma

Jedni ją kochają, drudzy nienawidzą. Fenomen Skody. Testujemy Fabię Combi

(9,6 s. do setki), świetnie czuje się podczas ruchu miejskiego, a w trasie nie dostaje zadyszki. Deklarowane 4,5 l/100 km to oczywiście mrzonka, ale podczas testu spalanie oscylowało w okolicach 6,0 l/100 km. A to dobry wynik dla benzyny. My testowaliśmy Fabię 1.2 TSI. W Genewie Skoda ogłosiła, że

Skoda Octavia 1.4 TSI LPG | Pierwsza jazda | Tanio i dynamicznie

jako fabryczną opcję. Skoda ma na tym polu duże doświadczenie - od 10 lat współpracuje z włoską firmą Landi Renzo. W tym czasie na polski rynek trafiło ponad 33,5 tys. nowych Skód z instalacjami LPG. Do niedawna ich oferta obejmowała tańsze Fabie i Rapidy z jednostkami wolnossącymi oraz 1.2 TSI, a

Skoda Octavia 1.0 TSI | Pierwsza jazda | Mocny punkt w gamie

-konnych i mocniejszych) i bezprzewodową ładowarkę telefoniczną, czyli to, co można już spotkać w Volkswagenach. Z nowym silnikiem jest inaczej, bo nie ma go (nie licząc użytkowego Caddy) w ofercie niemieckiej marki. 1.0 TSI zastąpiło 110-konne 1.2 TSI. I choć bazowym silnikiem wciąż pozostanie 85-konna

Volkswagen Touran | Ceny w Polsce | Minivan już w salonach

VAG | Zmiany na samym szczycie Minivan debiutuje na rynku z sześcioma różnymi jednostkami napędowymi. Silniki benzynowe to: 1.2 TSI o mocy 110 KM, 1.4 TSI o mocy 150 KM oraz 1.8 TSI o mocy 180 KM. Pierwszy współpracuje z 6-biegową ręczną skrzynią biegów. W drugim za dopłatą można zamówić 7

Volkswagen Golf Sportsvan | Polskie ceny

dowiedzieliśmy się jedynie, że bazowa wersja Trendline 1.2 TSI (85 KM) kosztuje 67 690 zł. Teraz znamy już cały cennik i wygląda on następująco: Wersja wyposażenia Silnik (moc) Skrzynia Cena Trendline 1.2 TSI (85 KM) M5 67 690 zł Trendline 1.2 TSI (110 KM) M6 72 790 zł

Seat Ateca | Ceny w Polsce | Dobrze skalkulowany

Volkswagen T-Prime Concept GTE | Rozgrzewka przed nowym, flagowym SUV-em Ateca będzie dostępna w trzech wersjach wyposażenia: Reference, Style i Xcellence. Bazowy Reference z silnikiem 1.0 TSI o mocy 115 KM i 6-biegową manualną skrzynią biegów to wydatek minimum 77 100 zł. W tej samej

Nowy Seat Toledo | Pierwsze zdjęcia

Nowy Seat Toledo Seata pokzał pierwsze zdjęcie nowej odsłony auta w wersji produkcyjnej Seat pokazał pierwsze zdjęcia nowego Toledo. Auto dostępne będzie w 3 wersjach silnika: 1.2 l o mocy 75 i 85 KM, 1.2 TSI o mocy 105 KM i 1.4 TSI o mocy 122 KM Fotki pojawiły się w sieci za pośrednictwem

Skoda Octavia | Ceny w Polsce | Czeski bestseller

Cennik nowej Octavii otwiera 66 670 złotych za liftbacka z benzynowym silnikiem 1.2 TSI o mocy 85 KM. Do kombi trzeba dopłacić niecałe 4 tysiące złotych. Model występuje w czterech wersjach wyposażenia i dostępny jest z szeroką gamą napędową, na którą składa się aż 18 wariantów z silnikami TSI i

Seat Leon | Pierwsza jazda | Zmiany dla spostrzegawczych

reflektory LED czy usportowione zawieszenie. Za najtańszego Leona 1.2 TSI (86 KM) trzeba zapłacić 59 300 zł natomiast najtańszy diesel 1,6 TDI uszczupli wasze konto o 70 100 zł. Ceny wersji Copa startują od 71 900 złotych (1.2 TSI, 110 KM). Półkę wyżej znajdziemy Style, którą z tym samym benzynowym

Seat Ibiza | Ceny w Polsce | W połowie stawki

Nowa Ibiza wyjedzie na polskie ulice w połowie tego roku. W pierwszej kolejności pod maskę trafią trzy warianty benzynowe: wolnossące 1.0 MPI o mocy 75 KM oraz turbodoładowane 1.0 TSI o mocach 95 i 110 KM. W gamie znajdzie się pięć wersji wyposażenia, z czego jedna ma zwracać uwagę na

Volkswagen Beetle | Silniki Euro 6 i nowe systemy

innymi uczestnikami ruchu przy wyjeżdżaniu tyłem z miejsca parkingowego. Cennik Volkswagena Bettle otwiera kwota 76 190 zł. Na tyle wyceniono wersję Design z silnikiem 1.2 TSI. ZOBACZ TAKŻE: Volkswagen Beetle 2.0 TSI | Test | Retro sportowiec

Kupujemy używane: Skoda Octavia II - opinie. Co psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić?

zupełności wystarczą do spokojnej eksploatacji oraz wzorowo współpracują z instalacją gazową. Wybór doładowanych silników TSI/TFSI 1.2, 1.4, 1.8 lub 2.0 - odpowiednio 85-105, 122, 160 i 200-220 KM wiąże się ze sporym ryzykiem. Nietrwałe łańcuchy rozrządu, wadliwe pierścienie tłokowe generujące duże zużycie

Volkswagen up! | Ceny w Polsce | Taniej niż główni konkurenci

obrotowego. Oficjalny polski cennik Nowy Volkswagen up! będzie w Polsce kosztował co najmniej 36 390 złotych. Niestety, najciekawsza wersja silnikowa (1.0 TSI 90 KM) wejdzie do sprzedaży nieco później i na razie nie znamy jej cen. Mieliśmy okazję jeździć nowym Volkswagenem z 90-konnym, trzycylindrowym

Skoda Yeti po liftingu | Ceny

- miejskim i uterenowionym Outdoor. Ceny samochodu, uwzględniając upust w wysokości 5 700 zł, zaczynają się od 59 250 zł w przypadku wersji z silnikiem 1.2 TSI o mocy 105 KM (o 1 000 zł mniej niż w przypadku poprzedniej wersji tego modelu). Najtańsze Yeti z silnikiem wysokoprężnym 2.0 TDI CR 110 KM kosztuje

Volkswagen Golf Cabriolet Karmann Edition

parkowania. Pod maską może pracować jeden z trzech silników benzynowych TSI (105-160 KM) lub jeden z dwóch wysokoprężnych TDI CR (105 lub 140 KM). Ceny w Niemczech zaczynają się od 27 275 euro za wersję 1.2 TSI (105 KM). Dodatkowe wyposażenie i przywilej posiadania elementów z logo Karmanna kosztuje ponad 3

Odświeżona Fabia i Roomster

Portfolio nowych silników Fabii i Roomstera, to najważniejsza nowość. Czterocylindrowy silnik benzynowy 1.2 TSI jest dostępny w dwóch wersjach mocy - 85 KM i 105 KM, w połączeniu z pięciobiegową przekładnią manualną lub z siedmiobiegową przekładnią DSG (tylko wersja 105 KM). Wersja 1,2 TSI 105 KM z

Nowa Skoda Octavia | Premiera na żywo | Podsumowanie

otwiera 66 670 zł za liftbacka z benzynowym silnikiem 1.2 TSI o mocy 85 KM. Do kombi trzeba dopłacić niecałe 4 tysiące zł. Model występuje w czterech wersjach wyposażenia i dostępny jest z szeroką gamą napędową, na którą składa się aż 18 wariantów z silnikami TSI i TDI, fabryczną instalacją CNG

Wyprzedaż rocznika w Volkswagenie | Nawet 21 tys. zł

kredycie Easy Drive można mieć Golfa już od 548 złotych miesięcznie. Mowa o hatchbacku z silnikiem 1.2 TSI o mocy 85 KM, w wersji wyposażenia Start. Wkład własny wynosi 20%, roczny limit kilometrów 20 tysięcy, a umowa obowiązuje przez 48 miesięcy.  

Seat Leon już za 51 tys. zł

silnikiem benzynowym 1.2 TSI (86 KM) lub Dieslem 1.6 TDI CR (90 KM) podstawowa wersja jest jedynie wabikiem cennikowym. Totalnym golasem. "Prawdziwy" Leon zaczyna się od wersji Reference, oferuje m.in. zestaw grający, czy ręczną klimatyzację i kosztuje z najsłabszym benzyniakiem 59 335 zł (5d

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?

w cyklu mieszanym od 4,7 do 6,4 litra. W założonym budżecie, da się też kupić zdecydowanie ciekawszy silnik. To doładowane 1.0 TSI o mocy 95 KM. Też współpracuje z manualną, 5-stopniową przekładnią, ale cechuje się wyższą kulturą pracy i zdecydowanie lepszą dynamiką. W tym przypadku pierwsza setka

Volkswagen Polo GTI | Znamy polskie ceny

rozpoczynają się od 85 590 zł. W standardzie otrzymamy Polo w 3-drzwiowym nadwoziu i dwusprzęgłową, automatyczną skrzynią DSG. Auto można już zamawiać, ale wersja z manualną przekładnią będzie w Polsce dostępna w późniejszym terminie. ZOBACZ TAKŻE: Volkswagen Polo FL 1.2 TSI | Test | Jeszcze lepszy

Volkswagen Caddy FL | Ceny w Polsce | Bezpieczniejszy

początku do wyboru są dwa silniki benzynowe. Pierwszy to 1.2 TSI osiągający 84 KM, większy 1.4 TSI jest wyraźnie mocniejszy oferując 125 KM (także z DSG). W późniejszym terminie do oferty dołączy trzycylindrowy 1.0 TSI o mocy 102 KM. Ceny wersji furgon z podstawowym silnikiem zaczynają się od 66 174 zł

Worthersee 2015 | Skoda Funstar | Fajny pickup

znajdziemy na nadwoziu, 18-calowych obręczach kół oraz we wnętrzu. Tego koloru jest także podświetlenie podwozia. Nie zapomniano też o zamontowaniu zestawu audio o mocy 1400 W. Do napędu wykorzystano silnik 1.2 TSI o mocy 120 KM, współpracujący z siedmiostopniową skrzynią biegów DSG. Pierwotnie sercem

Volkswagen Touran | Ceny w Polsce | Nowszy i droższy

Top 10 | Polski nr 1 w czerwcu | Już nie Octavia Minivan debiutuje na rynku z czterema różnymi jednostkami silnikowymi, to dwa benzyniaki i dwa Diesle. Silniki benzynowe to: 1.2 TSI o mocy 110 KM oraz 1.4 TSI o mocy 150 KM. Obydwa silniki współpracują z 6-biegową ręczną skrzynią, a w mocniejszym

Skody z pakietami Green Tec

standardowe wersje tych modeli. Pakiet Green Tec dostępny jest z jednostkami napędowymi: 1.2 MPI (70 KM) - Fabia 1.2 TSI (85 KM) - Fabia i Roomster 1.2 TSI (105 KM) - Fabia i Roomster Można go zamawiać dla wersji wyposażenia Classic, Style, Sport i Comfort. Pakiet obejmuje funkcję odzyskiwania energii, system

Seat - mocy przybywaj!

Seata. Najnowszym z opracowanych modułów jest urządzenie przeznaczone do silników 1.2 TSI (105 KM). Podobna usługa jest dostępna również dla pozostałych, także mocniejszych silników TSI, w tym dla 265-konnej jednostki z modelu Seat Leon Cupra R. Modyfikacja elektroniczna silnika jest w pełni bezpieczna

Volkswagen Golf 2.0 TDI | Test długodystansowy cz. X | Co przyniesie przyszłość?

ceny swojego kompaktu. Przynajmniej wersji podstawowej. A to oznacza 63 090 złotych za Golfa z silnikiem 1.2 TSI (85 KM), 5-biegową ręczną skrzynią, w wersji wyposażenia Start. Dzisiaj przyglądaliśmy się przyszłości modelu. A jak sprawuje się testowany przez nas Volkswagen Golf dowiecie się tutaj

Skoda Rapid ScoutLine | Mieszczuch na działce

pojawi się nowy zielony lakier widoczny na zdjęciach. Skoda Rapid Spaceback ScoutLine będzie oferowana z pełną paletą silników do wyboru: 1.2 TSI (90 i 110 KM), 1.4 TSI (122 KM), 1.4 TDI (90 KM) i 1.6 TDI (115 KM). Auto będzie można zamówić na 16-calowych kołach Rock lub 17-calowych Camelot . Skoda

Test Suzuki Ignis 1.2 DualJet SHVS. Mieszczuch idealny?

uterenowionymi VW cross up! (1.0 TSI 75 KM, 55 290 zł) czy Oplem Adamem Rocks (1.2 70 KM, 59 200 zł), ale naszym zdaniem to zupełnie inne auta. Suzuki Ignis - podsumowanie Podczas testu Suzuki Ignis skojarzyło mi się z Jeepem Renegade. Obydwa auta mają w sobie coś takiego, że wzbudzają Twoją sympatię, a na

VW Beetle od 68 990 zł

Polski cennik Volkswagena Beetle'a - 1.2 TSI z ręczną skrzynią 6-biegową, wersja Beetle - 68 990 zł - 1.2 TSI z ręczną skrzynią 6-biegową, wersja Design - 73 190 zł - 2.0 TSI z 6-biegową przekładnią DSG, wersja Sport - 101 990 zł Wyposażenie podstawowego Volkswagena Beetle'a obejmuje: dzieloną

Skoda Fabia Monte Carlo | Ceny w Polsce | Sportowy duch

parkowania z tyłu, czujnik zmierzchu oraz klimatyzacja automatyczna Climatronic. Ceny Fabii Monte Carlo zaczynają się od 52 330 zł za wersję z silnikiem 1.0 MPI (75 KM). Dopłata do nadwozia kombi wynosi 2 500 zł. Ceny Skody Fabii Monte Carlo: Monte Carlo 1.0 MPI (75 KM) - od 52 330 zł Monte Carlo 1.2 TSI (90

Filtr GPF. Problemy, zasada działania, koszty

między innymi w 1.0 i 1.5 TSI. W Renault, Dacii i Nissanie znajdziemy to urządzenie w doładowanym 1.3. PSA wprowadziło filtr w 1.2 PureTech. Z każdym miesiącem i modernizacją techniczną jednostek napędowych staje się coraz powszechniejszy. Niemniej, z uwagi na bardziej sprzyjające warunki pracy, nie ma

Citroen C4 Cactus 1.2 PureTech 130 - test. Jedyny w swoim rodzaju

wygodne, fotele nie zapewniają praktycznie żadnego trzymania bocznego. Nowy silnik pod maską - sprawdziliśmy 1.2 PureTech 130 Citroen postanowił wzbogacić ofertę silnikową Cactusa o 130-konny, benzynowy silnik 1.2 PureTech. Do tej pory najmocniejszym silnikiem w ofercie była wersja 110-konna tego silnika

Volkswagen Golf Sportsvan | Pierwsza jazda | Czy nazwa kłamie?

jednostek napędowych u Volkswagena tradycyjnie jest bogaty. Na starcie można wybierać spośród czterech silników benzynowych: 1.2 TSI (85 KM), 1.2 TSI (110 KM), 1.4 TSI (125 KM) oraz 1.4 TSI (150 KM); lub dwóch wysokoprężnych: 1.6 TDI (110 KM) oraz 2.0 TDI (150 KM). Do wyboru są skrzynie ręczne i DSG (oprócz

Kupujemy używane: Skoda Yeti kontra Kia Sportage III. Używane SUV-y nie narzekają na brak zainteresowania

konstrukcyjnymi. Zakup wersji benzynowej 1.2, 1.4 lub 1.8 TSI (105, 125-140, 160 KM) to decyzja podwyższonego ryzyka. Istotnie, zapewniają więcej niż wystarczającą dynamikę, potrafiąc zużyć jednocześnie niewielkie porcje paliwa. Zużywają też zauważalne ilości oleju silnikowego, natomiast napęd rozrządu napędzany

Skoda Rapid po faceliftingu | Ceny w Polsce | Więcej niż za budżetowe sedany

Odświeżonego Rapida Skoda pokazała na Salonie Samochodowym w Genewie. Najważniejszą nowością, jaką przynosi Rapidowi facelifting, jest zupełnie nowy silnik. Oferta powiększy się o trzycylindrową jednostkę TSI o pojemności 1 litra. Dostępna będzie w dwóch wariantach mocy: 95 KM oraz 110 KM. Co

Salon Frankfurt 2015 | Volkswagen Caddy Alltrack | W teren?

napędem na wszystkie koła 4Motion (to opcja). Silniki to te, które znamy z wersji wyposażenia Trendline. Z benzyniaków: 1.2 TSI o mocy 84 KM i 1.4 TSI 125 KM. Dla zwolenników jednostek wysokoprężnych przyszykowano: 2.0 TDI w trzech wariantach mocowych: 75KM, 102 KM i 150 KM. Skrzynie biegów to 5- i 6

Skoda Fabia III | Czeska ewolucja

1.2 TSI, 1.4 TSI i 1.6 TDI. Nowością będzie znany z Citigo trzycylindrowy silnik 1.0, który zastąpi podstawową jednostkę 1.2 HTP. Sportowa wersja vRS nie jest planowana ze względu na niewielkie zainteresowanie, jaką cieszyła się Fabia RS drugiej generacji. Trzecia generacja Skody Fabii zostanie

Znamy polskie ceny Skody Karoq! Tylko kilka tysięcy tańsza od Kodiaqa

87 900 złotych - dokładnie tyle trzeba zapłacić za najtańszą Skodę Karoq. W tej cenie dostaniemy litrowy silnik R3 TSI o mocy 115 KM, który współpracuje z 6-biegowym manualem. Skoda zdecydowała się na ciekawy ruch i - przynajmniej na razie - nie będzie oferować Karoqa w bazowej wersji wyposażenia

LPG dla TSI | Eksploatacja

instalacją gazową. Teraz opracowano zasilanie autogazem dla kolejnej jednostki napędowej spod znaku Volkswagena - 1.2 TSI. Samochód z takim właśnie silnikiem trafił do oferty Seata i jest dostępny w modelu Ibiza. Samo użycie LPG jako paliwa dla silnika TSI nie stanowi żadnego problemu. Wyzwaniem jest jednak

Nowe serce pod maską Octavii

1,2-litrowy silnik TSI napędza już Volkswagena Polo i Golfa oraz Skodę Yeti . Moc 105 koni osiąga przy 5000 obr./min, a maksymalny moment obrotowy 175 Nm - w zakresie 1550-4100 obr./min. Octavia z motorem 1.2 TSI przyspiesza do "setki" w 10,8 s w wersji liftback i w 10,9 s w wersji

Seaty z nowymi silnikami

Ibiza jest teraz dostępna z nową 105-konną jednostką 1.2 TSI w połączeniu ze skrzynią manualną przekładnią DSG, zastępującą 105-konny silnik 1.6 MPi. Modele Altea i León dostępne są z silnikiem 2.0 TDI CR o mocy 140 KM z technologią common rail oraz skrzynią manualną i 2-sprzęgłową przekładnią DSG

Salon Los Angeles 2015 | Volkswagen Beetle Dune | W teren?

wyprawy w trudniejszy teren. Volkswagen nie zdecydował się na napęd na cztery koła. Co pod maską? W Europie będziemy mieli do wyboru trzy silniki benzynowe TSI: 1.2 (105 KM), 1.4 (150 KM) i 2.0 (220 KM) oraz dwa silniki TDI o mocach 110 i 150 KM. Mowa tu najprawdopodobniej o jednostkach 2.0 TDI. Co

Skoda Yeti Street

boczna w kolorze czarnym. Ponadto, dla modelu Street przygotowana została specjalna oferta obręczy kół ze stopów lekkich NEVIS 16" w cenie 1000 zł. Yeti Street dostępny jest z jednostkami benzynowymi: 1.2 TSI (105 KM), 1.4 TSI (122 KM) oraz jednostką diesla 2.0 TDI (110 KM). Wszystkie silniki

Volkswagen Golf Variant od 65 490 zł

wariantach mocy. Jednostki benzynowe to 1.2 TSI (85 KM, 105 KM) i 1.4 TSI (122 KM, 140 KM). Silniki wysokoprężne reprezentują natomiast 1.6 TDI (90 KM, 105 KM) oraz 2.0 TDI (150 KM). Najsłabsze jednostki występują w tandemie wyłącznie ze skrzynią ręczną o pięciu przełożeniach. W pozostałych przypadkach

Salon Frankfurt 2013 | Seat Leon ST oficjalnie

Seat Leon ST oficjalnie Na początku 2014 roku do polskich salonów trafi Seat Leon ST Na początku 2014 r. do polskich salonów trafi Seat Leon ST. Pod maską znajdą się silniki benzynowe TSI o poj. 1.2 i 1.8 l. Wśród diesli - 1.6- i 2-litrowe TDI Na początku przyszłego roku do polskich salonów trafi

fantastyczny 1.2 TSI

własnie w cotygodniowej gazecie kiblowej czytam test octavii ze 105KM 1.2 TSI. 40 tys km w 6 msc czyli głownie w trasach. I podsumowanie - srednie zuzycie paliwa to ok 8/100, 3176 l na 40000 km. I dopisek ze to nieźle . No to ja jeżdżąc podobnie, pojazdem ważącym ze 500 kg wiecej, z napedem 4

1.2 TSI - trwałość łańcucha

Witam, Ile wytrzymuja rozrzady w tym silniku ? Warto to kupic (nowy samochod) + gwarancja vw safe na 5 lat ? Jezdze ok 10 tys km rocznie. Fajnie by bylo pojezdzic z 10 lat bez nadmiernych kosztow, tylko nie wiem czy to sie uda przy tym silniczku ?

Skoda Octavia 1.2 TSI

moto.pl/MotoPL/1,88389,7490373,Nowe_serce_pod_maska_Octavii.html 175 Nm - w zakresie 1550-4100 obr./min. Wystarczy to

seat ibiza 1.2 tsi

Czy ktos ma, czy ktos uzywa? Czy ktos zadowolony jest? Czy pasuje na auto rodzinne? Podoba mi sie, potrzebuje niedrogiego (rowniez w utrzymaniu) auta rodzinnego, ale mam nieodparte wrazenie, ze wyglada troche jak dla mlodego czlowieka, ktory jedzie na szpan a ja stateczna juz jestem. Ale wyglad

Turbomaluch, czyli 1.2 TSI w Polo

Zainteresowanych "wnętrznościami" silnika 1.2 TSI polecam gorąco lekturę => blogsilnika.blogspot.com/2009/05/dwa-zawory-na-cylinder-w-12-tsi.html

Re: fantastyczny 1.2 TSI

ok_vip napisał: > Z tym 1.4 TSI to też jest ciekawa kwestia, bo wygląda właściwie tak samo jak z > tym moim 1.2 TSI. Czyli początkowe serie wadliwe, potem coraz lepiej. (...)Jeśli w przypadku 1.4 TSI producent (czy właściwie > ASO) brało na siebie takie naprawy jak te w moim 1.2

Re: fantastyczny 1.2 TSI

Witam wszystkich Jestem na kupnie auta 1.2 Tsi Octawia najnowsza - Warto się w to pakować czy odpiścić. ? Mam obawy co do silnika 1.2 na psaku juz nie na łańcuchu. Pozdrawiam

Re: fantastyczny 1.2 TSI

mam benzynę 3.6 litra o mocy 283 KM średnie spalanie około 10 l/100 km 1.2 TSi i 8 l/100 km... hmmmm.... -- ......kiedyś coś tu napiszę.......

Re: fantastyczny 1.2 TSI

1.2 TSI punktuje jedynie w kategorii fantastyczny bubel. -- Zespół zwalczania Radia Maryja w służbie Bogu, Ojczyźnie i Narodowi Polskiemu.

Re: fantastyczny 1.2 TSI

Widocznie 1.2TSI to motor odrzutowy. -- Zespół zwalczania Radia Maryja w służbie Bogu, Ojczyźnie i Narodowi Polskiemu.

Re: fantastyczny 1.2 TSI

trypel napisał: > własnie w cotygodniowej gazecie kiblowej czytam test octavii ze 105KM 1.2 TSI. > 40 tys km w 6 msc czyli głownie w trasach. I podsumowanie - srednie zuzycie pa > liwa to ok 8/100, 3176 l na 40000 km. > I dopisek ze to nieźle . Dziennikarze po dorwaniu

Re: fantastyczny 1.2 TSI

się tarcze. Nasze flotowe TSI wszystkie maja ponad 100 000 km bez żadnej awarii (4 x 1,2 TSI Fabia, 4 x 1,4 TSI Octawia, 1 x 1,8 TSI Superb) i są przewidziane na 250 000 km. Później do sprzedaży, a Skoda sprzedaje się w ciągu 1-2 tygodni i najczęściej kupuje ja ktoś z firmy dla siebie lub żony

Re: fantastyczny 1.2 TSI

ja mam leona z silnikiem 1.2 TSI z 2010 roku, poczatek fajny. Niskie spalanie, dosyc tanie przeglady. A tu przy 30000 tys. zaczeło sie cos kiepscic przy turbinie. Serwis wgrywał sterowniki, cudował. Skończyło sie na wymianie turbiny po około miesięcznym szarpaniu z serwisem. Nie obyło się bez

Re: fantastyczny 1.2 TSI

od trzech lat użytkuję 1.2 TSI, max spalanie miejskie przy niskich temp i krótkich odcinkach to 7.5 litra - oleju poza wymianami nie dolewałem bo nie było takiej potrzeby na autostradzie przepisowa jazda to około 7l co do wyników testu to zupełnie mnie nie dziwią, bo pewnie tam się spalaniem

Re: fantastyczny 1.2 TSI

. Tym bardziej ze silniki tsi potrafina spalic malo a innym razem duzo. Zbyt wiele skladowych na to wpływa. Na pewno polaczenie tego 1,2 do octavi jest malo logiczne ale do takiego polo czemu nie

Re: fantastyczny 1.2 TSI

Mój fantastyczny 1.2 TSI wylądował wczoraj na lawecie. Powód: Nagła utrata mocy, szarpanie silnikiem (drgania), zapalenie kontrolek silnika, EPC, ESP. Do 3 biegu samochód jakoś ciągnął, potem - właściwie w ogóle. Czyli wszedł w tryb awaryjny. Samochód zachowywał się, jakby palił na 3 gary

Re: fantastyczny 1.2 TSI

kieszeni za kilka tysięcy - ostatni VW w tej rodzinie. Niech się bujają leszcze, postoję. O awariach w 1.4 TSI z litości nie przypomnę.

Re: fantastyczny 1.2 TSI

bo wypożyczalnia nie daje dowodów rejestracyjnych (w Polsce jest TSI 105 km bo 85 km ma wolnossący 1,4) ale w innych krajach są wersje TSI 85 km. Moim zdaniem miał 85 km ale dzięki turbo wyprzedzałem Fiaty 500 i Corsy z innych wypożyczalni, które powyżej 1500 mnpm dostawały zadyszki - to było

Re: fantastyczny 1.2 TSI

jak z tym moim 1.2 TSI. Czyli początkowe serie wadliwe, potem coraz lepiej. Jako, że w moim egzemplarzu VW wziął na siebie wszystkie naprawy (nie tylko te związane bezpośrednio z akcją naprawczą), to nie ma się do czego przyczepić, a aktualnie silnik jest sprawny i już. Jeśli w przypadku 1.4 TSI

Re: fantastyczny 1.2 TSI

nimi delikatnie, przy ostrym deptaniu na gaz biorą więcej niż niejeden wolnossący. Reasumując, też uważam , że średnia 8 litrów to dużo jak na silniczek 1.2, ale myślę też że przy normalnej eksploatacji można spokojnie osiągnąć wynik dużo lepszy. Szkoda, że test nie był na dystansie 100 tyś., bo 40 to

Re: fantastyczny 1.2 TSI

motoryzacji, miał na podnośniku Golfa (III lub IV nie rozróżniam ich), na drugim Polo 6N i wyjaśnił mi to tak: "w Golfach sprzęgło wytrzymuje 100 tys. km, w Polo ten sam silnik, to samo sprzęgło, ta sama skrzynia biegów a sprzęgła się nie zużywają, bo lżejsza buda". 1,2 TSI będzie fajny w lekkim Polo, ale w

Re: fantastyczny 1.2 TSI

paliwa pod górę wg komputera 12 l/100 km, w drodze powrotnej 4 l/100 km. Średnie z okresu wypożyczenia wg komputera ok. 6 l/100 km - przejechałem ok 700 km. Koszt paliwa na Wyspach Kanaryjskich 1,05-1,15 EUR (ok. 4,40 PLN) Papierosy (ja nie palę) 1,5 EUR (7 PLN).

Re: fantastyczny 1.2 TSI

Testy - testami. Rzeczywistość - rzeczywistością. 3 rok "katuję" dostawczego VW caddy z 1.2 TSI (wersia 104KM). Co prawda już o tym wspominałem, ale wspomnę raz jeszcze - mimo dostawczego charakteru samochodu - silnik wybrałem w pełni świadomie. Po pierwsze z racji tego, że wydawał mi się on

Re: fantastyczny 1.2 TSI

była o dynamicznej regulacji świateł ksenonowych w golfie 7. Ją jeździłem golfem 6 z tym silnikiem 1,2 tsi W tym golfie można było odczytać trzy wartości zużycia paliwa, 1- OD TANKOWANIA 2 - OD STARTU 3 - Tzw długoterminową czyli średnie zużycie przez przez ostatnie 10 000 km kiedy oddawałem

Re: fantastyczny 1.2 TSI

Czynnik ludzki na pewno ma na to wpływ, ale myślę, że chyba najbardziej chodzi o konkretny egzemplarz silnika. W 1.2 tsi mam rozeznanie, bo takowego posiadam, natomiast jeśli o 1.4 tsi chodzi, to ma go tylko jeden mój znajomy w golfie VI. Kupił używkę o niewielkim przebiegu (coś koło 60kkm), do tej

Seat Ibiza 1.2 TSI DSG wrazenia :-)

robotyzowane. Silnik 1.2 TSI jest cichy i przy tym bardzo dynamiczny, ma b.fajne przyspieszenie jak na auto tej klasy, wszystkie dodatkowe 'wygody' dzialaja bez zarzuty. Maz jest zachwycony, sam by chcial sobie taki sprawic. Jak macie jakies zapytania odnosnie tego modelu, to prosze pytac!

Re: fantastyczny 1.2 TSI

tutaj taka mała dygresja. W testówkach nic nie skrzypiało, w moim skrzypi lewy nawiew. Obym nie wpadł w paranoję macania do przy kazdej możliwej okazji ;) Trzeba też wspomnieć o wyciszeniu wnętrza. W poprzednim caddym był wyjątkowo cichy silnik 1.2 tsi. Na jałowych obrotach nie byłem wielokrotnie

Re: fantastyczny 1.2 TSI

Ok.vip Fajne wpisy. Co prawda mam inne zdanie i o VW i o 2TDI, ale i tak czytam Twoje posty z przyjemnością :-) Pozdrawiam serdecznie Jeep -- YCDSOYA

Re: fantastyczny 1.2 TSI

, silnik 1.6 8v bezkolizyjny, wnętrze Recaro, gaz sekwencyjny - to jest dla mnie synonim auta bezawaryjnego. Stare - panie, wół roboczy, mam tanio pokonać codziennie te 120km. I kryteria spełnia w 100%. Do tego ma sprawny ABS ;)

Re: fantastyczny 1.2 TSI

Bardzo dziękuję:) Aż mi się miło zrobiło. Ja to chyba jakiegoś bloga moto założę, bo mogę pisać i pisać nawet o najprostszych sprawach :) -- GWARantowane świeże wiadomości.

Re: fantastyczny 1.2 TSI

Sa tacy "kierowcy", ktorzy zarzna kazdy samochod. Albo robia to w pelni swiadomie albo sa takimi powolniakami, ze nie wiedza o tym, co czynia.

Re: fantastyczny 1.2 TSI

Ło w mordę. Mój znajomy jeździ taką samą. Też z gazem. Wiek auta też coś około tego. Tylko dystans do pracy się nie zgadza, ale może przesadzasz. No, zapytam szczerze - auto w kolorze bordowym (pi razy drzwi - coś między brązowym a czerwonym:) ). No... Rafał? :)) No, a jesli jednak nie Rafał, to pe

Re: fantastyczny 1.2 TSI

Nie interesuj mnie co masz. I po co. VW to kupa z przewaga kupy od dawna i żadne ochy i achy tego nie zmienią

Re: fantastyczny 1.2 TSI

Ja tam nie wiem jakie masz doświadczenia z VW, ale te moje jednak trzymają się całkiem całkiem, a użytkowane są naprawdę mocno jak na auta tego typu. Myślisz, że dlaczego kupiłem znowu takie samo auto? Bo poprzednik się sprawdził. Za to celowo nie kupiłem opla, mimo, że też jednego (aktualnie już 4

Re: fantastyczny 1.2 TSI

> No to ja jeżdżąc podobnie Podobnie, czyli testując wypożyczony samochód na paliwie, za które płaci ktoś inny, czy jeżdżąc własnym samochodem na własnym paliwie? Średnio 8 litrów w silniku benzynowym to normalne zużycie, tak jak 6.5-7 litrów w dieslu.

Re: fantastyczny 1.2 TSI

Co to za czasy, że były, wieloletni admin tego forum jest oskarżany o reklamę. No naprawdę, ciężko dzisiaj wysmarować w internecie opinię która wskazuje, że jest się zadowolonym z produktu. Tym bardziej, że wypisałem nie tylko zalety, ale i wady. Aż się zastanawiam jak powinna wyglądać opinia zado

Re: fantastyczny 1.2 TSI

A czy kiedys te wskazania superkomputera weryfikowałeś? Czy komp pokazuje mało, samopoczucie jest dobre i wystarczy?

TSI 1,2 czy stary silnik 1,6 w Golfie 6?

Z uwagi na uwarunkowania cenowe musze szybko wybrac jedna z wersji Golfa 6: ze starym silnikiem 1,6 (juz nie produkowanym ponoc) czy tez z majacym pojawic sie w produkcji w pazdierniku TSI 1,2. Obywda maja moc 105 KM. Wiem, ze tego TSI jeszcze nie ma ale jakie macie zdanie nt innych silnikow

Re: fantastyczny 1.2 TSI

PS. Przez w/w 100 000km ani razu nie musiałem dolewać oleju. Nie mówię, że silnik go "nie brał" - ale jednak zawsze poziom oleju był w normie. Tak po przeglądzie, jak i chwilkę przed nim. -- GWARantowane świeże wiadomości.

Re: fantastyczny 1.2 TSI

> Testy rządzą się innymi prawami niż codzienna eksploatacja. Dokładnie tak. Przy takim zuzyciu paliwa, oleju i okładzin mozna wywnioskowac ze wskazowka obrotomierza kumplowała sie z czerwoneym polem baaardzo czesto. Tym bardziej ze taki motorek do takiego samochodu to raczej nienajszczesliws

Re: fantastyczny 1.2 TSI

trasie i nie musiales hamowac... moze jakims cudem tyle wytrzymaja... Bo do tej pory Ci co robili jak dla mnie rekordowe przebiegi czyli ok 100-120tys na klockach to byli jednak Ci co klocki oszczedzali... Sam w dotychczasowych autach klocki zawsze wymienialem min 1 raz na 100tys (najmniej 60

Re: 1.2 TSI - trwałość łańcucha

Ty się myslisz.... Seat Leon 1,2 TSI z 2014 roku już miał PASEK !!

Re: fantastyczny 1.2 TSI

To prawda. Sam znam dwójkę takich co nie widzą problemu w jeździe po mieście na piątce przy obrotach rzędu 1100-1200 rpm :) I faktycznie, chyba nie wiedzą co czynią. -- GWARantowane świeże wiadomości.

Re: fantastyczny 1.2 TSI

Rzucam wszystko i lecę po klekota, trzymajcie mnie ;) Fajna reklama VW, ja jej jednak nie łykam. A VW z dawną trwałością z lat 90-tych ma wspólnego tyle co Macierewicz z prawda o Smoleńsku - niewiele.

Re: fantastyczny 1.2 TSI

> Średnie z okresu wypożyczenia wg komputera ok. 6 l/100 km > - przejechałem ok 700 km. Ale Polo jest jednak o rozmiar mniejsze od Octavii, więc jasne, że ta druga spali więcej. Nie wiem, czy akurat o te 2 litry więcej, ale więcej.

Re: 1.2 TSI - trwałość łańcucha

Mógłbyś nieco rozwinąć kwestię "starego" 1.2 TSI ? Użytkuję takowego - 1.2 TSI, 105KM. Aktualny przebieg - 100kkm. Auto nie oszczędzane (powiedzmy, że służbowe). W kwestii awarii które kojarzę - dotyczyło go 2 akcje serwisowe. Jedna miała związek z turbosprężarką (jakaś uszczelka?), druga

Re: fantastyczny 1.2 TSI

Masz Jeepie wiele racji. Minęły czasy gdy nie było dnia gdy na zegarze nie zobaczyłem dwójki z przodu, ale też tam gdzie można to jest ogień co dla 1,9TDI 105 km brzmi jak żart. Ok 100 000 km przejechałem z prędkościami rzędu 180-220 km/h. Regularnie jeździłem do Strasburga, Dortmundu, Paryża i

Re: fantastyczny 1.2 TSI

był w Niemczech ale tez w Szwecji, po Polsce, Włochy itd zeby natrzaskac 40 tys w 6 msc to non stop ktos w redakcji musiał go męczyć na urlopie :) i jeszcze: po przejechaniu 10071 dolewka 1,5 l oleju 13449 kolejne 0,5 l 16685 kolejny litr 38802 kolejny litr. 4 l na 40 tys km. Masakra

Re: fantastyczny 1.2 TSI

tomi278 napisał: > > Szkoda, że test nie był na dystansie 100 tyś., bo 40 to każde nowe auto wytrzym > a bez mniejszych lub większych problemów. bo po 100 tyś takiej jazdy to mu tłoki bokiem wyjdą i nie bedzie ani co ani gdzie dolewać,he he. g..... nie silnik .

Re: fantastyczny 1.2 TSI

ok_vip napisał: > coraz częściej dochodzę do wn > iosku, że aktualnie nie ma już bezawaryjnych samochodów. I to nawet w okresie g > warancji... Smutne, lecz prawdziwe. Są jednak te, które psują się mniej, jeśli chodzi o ciebie, to trudno mówić o gwarancji, nazwijmy rzecz poi i

Re: fantastyczny 1.2 TSI

Odpowiem - częściowo - sam sobie. Samochód jest już po naprawie. Tak, jak wspominałem powyżej - awaria nastąpiła w niedzielę. Czas reakcji, pomiędzy moim pierwszym telefonem do assistance, a otrzymaniem auta zastępczego (wg próśb - kombi) - to zaledwie 105 minut. Problem dotyczył wyżej w

Re: fantastyczny 1.2 TSI

Ja ktoś zrobił 30mln kilometrów (30000tys.) to nie dziwię się,że turbina padła.W/g mnie w zasadzie cały samochód powinien się rozpaść. -- Beer will change the world! I don't know how,but it will:) Life is too short to drive boring cars

Re: fantastyczny 1.2 TSI

To raczej zasługa tego, że jeżdżę głownie w trasach i staram się przewidywać sytuację. Przy przeglądzie 120 000 km ASO chciało wymienić, ale O II ma czujniki klocków więc zaczekam aż zapali się lampka lub jak dojadę wymienię komplet przy przeglądzie 180k. Przeglądy robię co 30k, po 15 k dolewam 0,

Re: 1.2 TSI - trwałość łańcucha

w Golfie i Octavii III montowane są obecnie rozwojowe wersje 1.2 TSI CJZA (85KM) i CJZB (105KM) z szesnastozaworową głowicą (wcześniej było osiem zaworów) i paskiem zamiast łańcucha, jeśli chcesz kupić takie auto to problemów z rozrządem mieć nie będziesz stare TSI 1.2 TSI do kupienia jeszcze w

Re: fantastyczny 1.2 TSI

Okazało się, że to wada jednego z przewodów zasilających właśnie. Tylko tym razem nic go nie przegryzło - a po prostu jakaś wada wewnętrzna. Serwis autoryzowany uczciwy - Serwisant na samym początku przyznał, że dwie poprzednie awarie o identycznych skutkach były u mnie związane z przegryzieni

Re: fantastyczny 1.2 TSI

miałem to samo jak kuniacz przegryzł przewody, uszkodzenia prawie nie było widać, więc łatwo je przeoczyć, po sprawie kupiłem osłonę na przewody, bo mój silnik jej nie miał napisz jak się dowiesz o co chodziło

Re: fantastyczny 1.2 TSI

Hallo poohdell Wiesz ją należę do tzw kierowców starej daty i dlatego nie dowierzam zbytnio tej nowoczesnej technice, Dlatego staram się na początku eksploatacji nowego samochodu zapoznać z działaniem tych nowinek tech. Weszło mi juz w krew zawsze przy tankowniu używać tzw przelicznika spala

Re: fantastyczny 1.2 TSI

tata miał kiedyś octavię jedynkę TDI i tak samo było z hamulcami. pierwsze 150tys km było bezobsługowo, potem niewiele gorzej. drugiego tak bezawaryjnego auta w rodzinie już nie było.

Re: fantastyczny 1.2 TSI

Jak ktoś jeździ jak wariat to tyle mu spali. Przy spokojnej normalnej (nie, nie dziadkowej) jeździe Octavia z tym silnikiem jest bardzo oszczędna. Aż sam byłem zdziwiony. Mam identyczny model w rodzinie i, mając z tyłu głowy wielkość silnika i rodzinny charakter auta), naprawdę nie ma się co czepiać

Re: fantastyczny 1.2 TSI

> Ktoś za ten test zapłacił, dał samochód do testów, więc trzeba mu > wystawić laurkę. Choćby spalił i 15, komentarz dziennikarza musi > być pozytywny. Akurat w czasopiśmie, o którym mowa, testy zwykle nie sprawiają wrażenia laurek.

Re: fantastyczny 1.2 TSI

> Teren górzysty z dużymi różnicami poziomów W górach, wbrew pozorom, da się jeździć całkiem oszczędnie. Ba, mimo, że to potrafię, to sam z trudem mogłem uwierzyć, jakie wyniki spalania notowałem jeżdżąc np. załadowanym po dach autem po górach Krymu.

Re: fantastyczny 1.2 TSI

Moja Octavia ma przejechane obecnie 172 000 km i nie miała wymienianych kloców --------------- jeździsz jak emeryt niestety jeep -- YCDSOYA

Re: Skoda Octavia 1.2 TSI

Fiat j.w. Nowy Passat też będzie z 1.2 TSI w podstawowej wersji. BMW zapowiada przyszłą Trójkę z 3-cylindrowym silnikiem 1.5 litra. Podobno kleci go na spółkę z Mercedesem (!). O osiągi jestem spokojny, ale nie wiem czy kultura pracy tych 2-, 3- cylindrowych popierdówek będzie znośna. Bez

Re: 1.2 TSI - trwałość łańcucha

witam kolego też mam problem z hałasem łańcucha ale tylko podczas rozruchu w polo 1,2 TSI rok prod 2011 ale nie mogę nigdzie doszukać się kiedy była akcja serwisowa na łańcuch jeśli mógłbyś mi coś podpowiedzieć email wlody1@op.pl

Re: 1.2 TSI - trwałość łańcucha

cool_piwo napisał: > Posługujesz się tutaj nazwami kodowymi różnych silników (wnioskuję więc, że moc > no siedzisz w temacie) - mógłbyś wypowiedzieć się nieco więcej o faktycznej awa > ryjności "pierwotnych" silników 1.2 TSI, tj. tych z łańcuchem rozrządu właśnie? Rozwijając

Re: 1.2 TSI - trwałość łańcucha

"coś mi się zdaje, że z tym rozrządem też trochę ściemnia, rozrząd w TSI zanim padnie daje charakterystyczne objawy i czas na reakcję,' VW są wspaniałe. Dają znaki. Ach ta niemiecka technologia.

Re: 1.2 TSI - trwałość łańcucha

wlody11 napisał(a): > witam kolego też mam problem z hałasem łańcucha ale tylko podczas rozruchu w po > lo 1,2 TSI rok prod 2011 ale nie mogę nigdzie doszukać się kiedy była akcja ser > wisowa na łańcuch jeśli mógłbyś mi coś podpowiedzieć email wlody1@op.pl była cały czas, w

Re: 1.2 TSI - trwałość łańcucha

silnik kaszanka, po 80 tyś, przeskoczył łąńcuch. Czyli problem napinacza. Przy 30 tyś. padła turbina . To wszystko w Leonie 1.2 TSI ,a jak kupowałem to zachwalali... że to świetny silnik. Turbinę po przebojach wymienili na gwarancji. Silnik niestety padł po gwarancji, prubowałem interweniować u

Re: seat ibiza 1.2 tsi

bardzo dobre. Generalnie w porównaniu do zwykłych silników 1.6 auto spala ok 1.5l mniej w mieście i około 1l mniej w trasie przy prędkościach do 100km/h, na autostradzie przy 160-170km/h różnice maleją i spalanie jest takie jak w zwykłym 1.6. Silnik 1.2 TSI/TFSI daje jednak dużą przyjemność z jazdy

Re: seat ibiza 1.2 tsi

Mam VW caddy 1.2 tsi w wersji 105KM. Auto ma aktualnie około 65 000km przebiegu. I faktycznie miało kiedyś problem z głośno pracującym łańcuchem rozrządu - wszystko zostało naprawione podczas akcji serwisowych. Poza tym jestem "wniebowzięty" tym silnikiem. Ja jeżdżę bardzo dynamicznie i

Re: 1.2 TSI - trwałość łańcucha

O ile wiem, to lancuch przy starcie dzwoni, bo nie jest napiety. Dopiero po chwili, gdy hydraulicznym napinacz ma cisnienie, wtedy lancuch jest napiety i nie dzwoni. Ale problemy z lancuchami w TSI to pestka w porownaniu do lancucha w silnikach BMW N47. Tam lancuch jest od strony skrzyni biegow

Re: 1.2 TSI - trwałość łańcucha

Mój dobry znajomy ma VW Sirocco 1.4TSI 160KM i moja szczera opinia jeździłem, dynamiczne małe zgrabne auto, ale ja osobiście bym go sobie nie kupił, stosunek ceny do tego co otrzymujemy mnie nie przekonuje. Natomiast wszystko jest kwestią gustu. Jedni wybieraja takie auta inni inne, ich wybór. Mnie

Re: 1.2 TSI - trwałość łańcucha

jadę wymienić olej proszę o podłączenie p [od komputer choć nic się nie świeci, aby sprawdzić wszystkie parametry, że robię min 30tyś km rocznie to takie przeglądy mam co najmarniej 2 w roku. Na szczeście nie mam TSI tylko Hondę Acord 2011 2.0 V-tec z LPG kupiona nowa, obecnie 123tyś km olej na

Re: 1.2 TSI - trwałość łańcucha

analny_wybawca napisał: > Turbo padło po 30k? Było źle użytkowane. Turbo z wadą fabryczną nie przejechało > by 30 tys, w seryjnym niewysilonym aucie sprężarka sama z siebie nie pada coś mi się zdaje, że z tym rozrządem też trochę ściemnia, rozrząd w TSI zanim padnie daje

Re: 1.2 TSI - trwałość łańcucha

W sumie można upewnić się po kodzie silnika, VIN itp. co jest tam zamontowane. Z łańcuchem to był w 1.4 problem, ale ze 2 lata temu wymienili na pasek. Sądzę, że jakby w 1.2 było to samo to też by wymieniali.

Re: seat ibiza 1.2 tsi

Jest coś takiego, jak A3 z 1,2? Na stronie widziałem najmniejszy 1,4.

Re: seat ibiza 1.2 tsi

1.2 TFSI jest dostępny w A3 chyba od 2-3 lat. W nowym modelu wszedł do sprzedaży kilka miesięcy po debiutanckim 1.4 Nowy cennik Audi zawiera już silnik 1.2 TFSI

Re: 1.2 TSI - trwałość łańcucha

fajnie jeździ. Naprawdę sympatyczny silnik. A jakieś tam inne problemy - to np. 2 x przegryziony przez jakieś zwierzę kabel. Ciężko winić tutaj VW, choć przyznać muszę, że samochód stoi pod blokiem i inni sąsiedzi nie mieli takiego problemu. Widać moje kable są smaczniejsze. Przykładowo posiadam

Re: 1.2 TSI - trwałość łańcucha

Kupuje najlepsze części zamienne a olej byle jaki. Używa Shell Helix Ultra i łańcuszek się wyciągnął. Przypadek? Nie sądzę. Dzięki za ostrzeżenie żeby nie używać tego oleju.

Re: 1.2 TSI - trwałość łańcucha

> ku ? Nie wiem ile wytrzymują...ale lepiej kup zadbaną sprawdzoną technologię np. 1.9 TDI albo jakiś niewysilony silnik np. 1.4 16V - będzie taniej w zakupie i pewniej bo te silniki są dłuzej na rynku, są bezproblemowe i bardziej popularne. -- Tak. To prawda że moje poglądy są oryginalne

Re: 1.2 TSI - trwałość łańcucha

to masz szczescie ze ci wymienili na gwarancji. Mi krotko po zakonczeniu okresu gwarancji padla turbina i oddalem ja na regeneracje do TURBO-REG. Tam ja cale szczescie odratowali i nie musialem kupowac nowej

Re: 1.2 TSI - trwałość łańcucha

A gdzie ewentualnie wymieniacie/regenerujecie sprężarki? Ja mam chyba najbliżej tu www.turbo-sprezarki.com.pl/, wyglądają fachowo. Może ktoś jest z dolnośląskiego i korzystał?

Re: 1.2 TSI - trwałość łańcucha

Turbina padła po 30 000km?? Ciekawe - rzadko się o tym słyszy. Mój ma około 125000km (a może i więcej) i jest "zajeżdżany" służbowo. Turbina ciągle działa jak nowa, choć w innych autach (renault, a jakże) przy takim użytkowaniu i przebiegu trzeba już było regenerować... Przy czym mój silnik przesz

Re: 1.2 TSI - trwałość łańcucha

AAAAAAAAAHAHAHHAAHHAA:) BUUUUHAHAHAA:) Zdrowo sie uśmialem czytając wasze wpisy:) Ja w moim używanym 11 letnim Polo mam pasek ,rolki ,pompe - wymieniam co 90 tys.km i nic sie nie dzieje....jeździ...i jeździ...nuuuuuuuuda :) -- Tak. To prawda że moje poglądy są oryginalne...ludzie mi tego zazdros

Re: Skoda Octavia 1.2 TSI

Do tej pory był 105KM 1.6 i dawał radę :-) więc ten da napewno. -- https://images40.fotosik.pl/145/5d37a5b4bc4ef7d8.jpg Frank

Re: 1.2 TSI - trwałość łańcucha

Podpowiedź na przyszłość.Posypać wszystko pod maską pieprzem cayenn lub ostrą papryką.0 zwierzaków pod maską:)) Gwarancja!!:)) -- Beer will change the world! I don't know how,but it will:) Life is too short to drive boring cars

Re: 1.2 TSI - trwałość łańcucha

Baranie - sądzisz, że nikt spośród nas nie czyta też "eksploatacji samochodu", gdzie też nasr_ałeś swoim spamem? Czy sądzisz, że nikt nie widział tych 3 pozostałych wątków, który niczym goofno w przerębli wypłynęły dzięki twojemu spamowi na kilka godzin u zarania tej dyskusji (dopóki tiges lub inny

1.2 tsi

1.2 tsi

Silniki najczęściej spotykane w samochodach. Silniki samochodowe można podzielić między innymi pod kątem paliwa. Inne rozróżnienie obejmuje modele tłokowe, rotacyjne oraz z zapłonem samoczynnym. Najczęściej w samochodach spotykamy się z silnikami spalinowymi. Warto nadmienić, że podział silników może również dotyczyć lokalizacji cylindrów czy specyfiki występującego chłodzenia.

Atuty mniejszych silników. Wielu kierowców uważa, że mniejsze silniki są korzystniejszym wyborem ze względu na możliwość bardziej ekonomicznej jazdy. W rzeczywistości jednak wiele zależy od rodzaju samochodu, którego wielkość powinna być dopasowana do specyfiki silnika. Mimo to wielu użytkowników pojazdów osobowych podkreśla, że mniejsze silniki są lepszym rozwiązaniem pod kątem poruszania się po mieście.

1.2 TSI - specyfika. Jednym z mniejszych silników występujących w samochodach osobowych jest 1.2 TSI. Jest on montowany nawet w większych samochodach, czego przykładem jest Skoda Octavia. Według najnowszych testów, omawiany silnik doskonale sprawdza się nawet w przypadku pokonywania nieco większych odległości.