1.2 tsi awaryjność

Piotr Mokwiński

Mały samochód do 20 tys. zł? Przegląd rynku, za tę kwotę jest w czym wybierać

Mały samochód do 20 tys. zł? Przegląd rynku, za tę kwotę jest w czym wybierać

20 tysięcy złotych w przypadku typowych aut miejskich segmentu A pozwala na wiele. Kilkuletnie auto z niewielkim przebiegiem i z polskiej sieci dystrybucji znajdziemy bez większego trudu. Niestety, musimy pogodzić się z ubogim wyposażeniem z zakresu komfortu. Okazjonalnie trafiają się egzemplarze z manualną klimatyzacją, elektrycznie sterowanymi szybami i lusterkami, a także komputerem pokładowym.

Skoda Yeti (2009 - ) - opinie Moto.pl

Wciąż produkowana Skoda Yeti nie cieszy się w Polsce dużą popularnością na rynku nowych samochodów, lecz jako używaną pozycję warto ją rozważyć

Na które turbodoładowane jednostki benzynowe warto zwrócić uwagę?

Moda na downsizing opanowała nie tylko auta typowo miejskie. Wysilone silniki o małej pojemności pojawiły się też w kompaktach i przedstawicielach klasy średniej. Szukając używanego samochodu, należy przede wszystkim kierować się rozsądkiem. Dobrze utrzymany egzemplarz z jednostką o niezbyt dobrej opinii, może służyć przez wiele lat. Żeby jednak nie podejmować zbyt dużego ryzyka, warto poszukać motoru o dobrej renomie, z szerokim zapleczem części zamiennych i możliwością współpracy z LPG.

Zobacz wideo

Kupujemy używaną Skodę | Poradnik | Na te modele lepiej uważaj!

Kupujemy używaną Skodę | Poradnik | Na te modele lepiej uważaj!

głównym powodem niezaliczenia badania technicznego. - W Yeti lubi zwariować elektryka i elektronika. - Decydując się na najmniejszy silnik 1.2 TSI warto zwrócić uwagę na stan turbosprężarki, większe jednostki miały problemy z rozciągającym się łańcuchem rozrządu oraz napinaczem. Jeśli podczas

Skoda Fabia II (2007-2013) - opinie Moto.pl

Skoda Fabia II (2007-2013) - opinie Moto.pl

PD (105 KM) 2008 - wersja kombi 2010 - silnik benzynowy 1.2 TSI (86 lub 105 KM), turbodiesle 1.2 TDI (75 KM) oraz 1.6 TDI (75, 90 lub 105 KM), sportowa wersja RS z silnikiem 1.4 TSI (180 KM), rekreacyjna wersja Scout, niewielka modernizacja nadwozia (zmiana stylizacji przedniego pasa) Awaryjność

Poradnik | Łańcuch rozrządu nie jest wieczny. Warto regularnie sprawdzać jego stan

Poradnik | Łańcuch rozrządu nie jest wieczny. Warto regularnie sprawdzać jego stan

wytrzymuje około 200-300 tysięcy kilometrów. Zdarzają się jednak przypadki, gdy łańcuch się zrywa już po przebiegu rzędu 60-80 tysięcy. Problem z tym elementem występował w pierwszych latach rynkowej obecności 1.2 i 1.4 TSI Volkswagena, 2.0d N47 BMW, a także w 1.6 THP montowanym w autach grypy PSA i BMW, a

Skoda Octavia II (2004 - 2013) | opinie Moto.pl

Skoda Octavia II (2004 - 2013) | opinie Moto.pl

KM), turbodiesel 2.0 TDI CR (170 KM) 2009 - silniki benzynowe 2.0 TSI (200 KM) i 2.0 TFSI (200 KM), turbodiesel 1.6 TDI CR (105 KM) 2010 - silnik benzynowy 1.2 TSI (105 KM), turbodiesel 1.6 TDI (105 KM) 2011 - silnik benzynowy 1.8 TSI (152 KM), turbodiesel 2.0 TDI (110 KM) 2013 - premiera

Skoda Fabia | Karta wozu

Skoda Fabia | Karta wozu

przekładnia może przygotowywać do włączenia kolejny bieg, jaki prawdopodobnie będzie potrzebny. Wydatnie poprawia to szybkość działania skrzyni. + silniki TSI + silniki TDI CR + skrzynia biegów DSG Bezpieczeństwo Niezależnym testom Euro NCAP poddano wersję 1.2 Sport wyposażoną w czołowe poduszki

Małe (i oszczędne) jest piękne

Małe (i oszczędne) jest piękne

990 Renault Clio 1.2 TCE 1149 100 11,1 184 6,0 42 950 Seat Leon 1.4 TSI 1390 125 9,8 197 6,4 70 590 Skoda Roomster 1.2 TSI 1197 105 10,9 184 5,7 50 250 Skoda Superb 1.4 TSI 1390 125 10,5 201 6,8 79 000 Toyota Yaris 1.4 D-4D 1364 90 10,7 175 4,5 48 100 VW Golf 1.4 TSI 1390 122 9,4 197 6,3

Silniki TSI

Zastanawiam się nad kupnem Volksvagena z silnikiem TSI 1,2 raczej 1,4 z turbo i sprężarką. Czytałem wiele pochlebnych opinii szczególnie o dużym momencie ,małym zużuciu paliwa, przspieszeniu i frajdzie z jazdy z tym silnikiem. Wiem, że jest to nowy produkt i nie ma za wiele doświadczeń, ale

Re: 1.2 TSI - trwałość łańcucha

temacie) - mógłbyś wypowiedzieć się nieco więcej o faktycznej awaryjności "pierwotnych" silników 1.2 TSI, tj. tych z łańcuchem rozrządu właśnie? Byłbym bardzo wdzięczny. Bo co prawda aktualnie jestem bardzo zadowolony ze swojego auta, ale jednak chciałbym wiedzieć co może czekać mnie w przyszłości

Re: fantastyczny 1.2 TSI

jak z tym moim 1.2 TSI. Czyli początkowe serie wadliwe, potem coraz lepiej. Jako, że w moim egzemplarzu VW wziął na siebie wszystkie naprawy (nie tylko te związane bezpośrednio z akcją naprawczą), to nie ma się do czego przyczepić, a aktualnie silnik jest sprawny i już. Jeśli w przypadku 1.4 TSI

Re: Downsizing - awaryjność, wady i zalety.

W firmie, w której wcześniej pracowałem 4 Fabie 1,2 TSI i 4 Octavie 1,4 TSI dochodzą do 200 k km każda, wszystke mają TSI z łańcuchem. W Fabiach nic się nie działo przez cały okres. W 3 Octaviach był wymieniany rozrząd pod koniec gwarancji 80-100 k km w ramach akcji. W 1 Octavii był wymieniony

1,8 TSI skoda

Witam forumowiczów Przeczytałem o nowym silniku audi 1,8 TFSI, który ma być a może juz jest oferowany w Oktavii. Porównuje parametry techniczne legacy, accorda, oktavii, sportowca alfy brery, choć i lexus is 250 nie odbiega tu zbyt daleko, i wychodzi mi, że silink oktavii w tej wersji (160 KM

Re: Downsizing - awaryjność, wady i zalety.

miał 55-60 KM a 1,2 TSI 105 KM. Na autostradzie pierwszym z trudem przekroczysz maksymalną dopuszczalną prędkość a drugi przy 140 km/h pracuje niewiele ponad 50% mocy maksymalnej. W innym przypadku wolnossący 2,0 i 200 KM oraz ten sam 1,2 TSI 105 KM. Można przyjąć, że jeden i drugi to 100 KM z litra

Re: Downsizing - awaryjność, wady i zalety.

Golf 6 z silnikiem 1,4 TSI 140 KM nie występował. Może to 1,4 122 KM?

Re: Downsizing - awaryjność, wady i zalety.

Witam! Miałem oktawię 1,6fsi 115 KM 2005.przejechałem nią 200000 km. Był to pierwszy silnik tego typu.Bez problemów- super!!! Teraz jestem kaleką i mam seata ibizę 1,2 tsi dsg 2013r.30000km.Jest ok. Pozdrawiam "cool-a" i wszystkich którzy są na"nie". Irek

Re: Downsizing - awaryjność, wady i zalety.

4slash napisał: > Golf 6 z silnikiem 1,4 TSI 140 KM nie występował. Może to 1,4 122 KM? Dokładnie to szóstka była z silnikiem 160KM, natomiast drugi to siódemka 1.4 tsi 140 KM blue motion. Bodaj drugi Golf 7 sprzedany przez dilera Krotoski-Cichy w Nadarzynie. Był koniec 2012 roku i była to

Re: Downsizing - awaryjność, wady i zalety.

4slash napisał: > W firmie, w której wcześniej pracowałem 4 Fabie 1,2 TSI i 4 Octavie 1,4 TSI doc > hodzą do 200 k km każda, wszystke mają TSI z łańcuchem. W Fabiach nic się nie > działo przez cały okres. W 3 Octaviach był wymieniany rozrząd pod koniec gwaran > cji 80

Downsizing - awaryjność, wady i zalety.

wygląda naprawdę? Czy macie jakieś informacje z pierwszej ręki o prawdziwych (a nie zasłyszanych u "wujka Józka") awariach tego typu silników? Jeśli tak, to co było problemem, jaki był koszt naprawy, przy jakim przebiegu, stylu jazdy, jakim serwisowaniu itp? 1.1. Awarie mojego 1.2 TSI Zacznę od

VW Tiguan

Uprzejmie proszę o opinię szanownych forumowiczów na temat powyższego autka. VW Tiguan rocznik 2013. Silnik 1.4 TSI. Benzyna. 160 KM. Awaryjność? Spalanie?Koszty utrzymania? Warto czy zapomnieć?

Silnik TSI. Jak go traktować?

Rozglądam się od dłuższego czasu za samochodem. W końcu padło na Golfa, 1,4 TSI (140KM). I tu pojawiła się wątpliwość, bo sprzedawca na moje pytanie o awaryjność tych samochodów wspomniał coś, że kierowcy samo je psują przez niewłaściwe traktowanie. Czyli że "jechał, jechał, zjechał na

Re: co zamiast Polo 2010 1.4 benz(jakis TSI)? A1,

"troche boje sie zmiany VW na Renault" Bez obaw. Ja się przesiadłem z VW do Renault m.in. ze względu na to że TSI jaki miałem (1.4 160KM) pod kątem awaryjności i kosztów naprawy był do bani. Ile chcesz wydać? Szukasz nowego czy używki?

Re: Megane vs. Octavia. Co wybrać?

cloclo80 napisał: >Zdala od 1.2TSI (wkrótce ten motor trafi do kosza, nowe 1.2TSI będzie miało pasek i 16v) Ale to jest głos za starym (tzn. chyba aktualnym?) 1.2 tsi czy przeciw niemu? Wg moich dotychczasowych doświadczeń 8v (zamiast 16v) i łańcuch zamiast paska rozrządu to w

Re: Downsizing - awaryjność, wady i zalety.

konstrukcje o bardzo zbliżonych mocach. Pierwsze z brzegu przykłady: VAG - benzynowe silniki 1.6 102KM ---> 1.2 TSI 104-110KM VAG - benzynowe silniki 1.6 102KM ---> 1.0 TSI 102KM VAG - diesel 1.9 TDI 105KM---> 1.6 TDI 102KM Opel - benzyna 1.8 140KM ---> 1.4T 140KM Ford - benzyna 1

Re: Golf VI 1,2 TSI 105 KM czy Hyundai I 30?

palić bardzo mało, ale przy ostrej jeździe potrafi też BARDZO dużo. Co do awaryjności - sam nie wiem. 1.2 TSI to jest stosunkowo prosty silnik - 8 zaworowy, na łańcuchu rozrządu... Problem w przyszłości może stanowić wtrysk bezpośredni no i turbinka. Ja tam się tym nie przejmuję - przedłużyłem

Re: Golf VI 1,2 TSI 105 KM czy Hyundai I 30?

ok_vip napisał: > A taki 1.2 TSI z VW - potrafi dać już sporo frajdy z jazdy ;-) A użytkuję go w > aucie sporo większym i wyższym od golfa. daj spokój, Yeti to też kompakt, tylko trochę wyższy :D > Co do awaryjności - sam nie wiem. 1.2 TSI to jest stosunkowo prosty silnik

Re: Downsizing - awaryjność, wady i zalety.

Dobry m przykładem jest Audi A3 gdzie stosowano silniki 1,8 z turbo i bez turbo. Po 10-15 latach okazuje się , ze lepsza kondycję posiadają silniki uturbione i one są bardziej polecane dla kupujących. Sam jeżdżę 1,2 TSI i przekroczenie 4000 obr/min praktycznie mi się nie zdarza nawet przy

Re: Awaryjność maluchów wg GTÜ

typu bajery sie pier..la ale chocby silnik 1.2 TSI. Gość portalu: pat napisał(a): > @motylanoga71 > "ktory z konkurentow posiada te dane o ktorych piszesz?" > > Chociażby VW Polo czy 500tka od Fiata, która może mieć fabryczne biksenony, świ > atła dzienne, nawigacje

Re: sportsvan z silnikiem 1.2 110KM-opinie

osman71 napisał: > Dzięki za info,ale to może lepiej się sprawuje ten silnik w skodzie Rapid, jest > w koncu trochę lżejsza? Sportsvan juz się sprzedał jest okazja na rapida z tym > silnikiem... Jak 110KM to znaczy że już chyba poprawiona wersja TSI z paskiem (wczesniejszy 1.2

Re: LPG dla TSI | Eksploatacja

Gaz do tsi? Po co? Ten silnik jest wystarczająco ekonomiczny. Bez problemu na trasie 5-6 litrów - biorąć pod uwagę osiągi ( 122KM, 200Nm ) to chyba nie jest przesadnie dużo. Co do awaryjności : jeżdżę 1.5 roku, 40 tys i jak dotąd na szczęście nic :-). Co do oleju do przeglądu przy 30 tys

Re: Downsizing - awaryjność, wady i zalety.

filtry i olej .... Myślę że spokojnie wytrzyma przebieg 300 000 km i więcej.....a ile wytrzyma 1,2 TSI ??? -- Tak. To prawda że moje poglądy są oryginalne...ludzie mi tego zazdroszczą bo też by tak chcieli, ale nie potrafią, więc działa u nich zasada negacji. Nie potrafią czegoś zrozumieć więc to

Re: Audi prezentuje nowy silnik 1.8 TFSI

czy zachowano też marginesy bezpieczeństwa w nowo zaprojektowanym "silniku roku" w 2009 czyi 1.4 TSI? Kto przyznał tą nagrodę dla tego silnika który nie jest w stanie zrobić przebiegu 50 tyś kilometrów? ile kosztowała ta nagroda? dlaczego VW / Audi nie ogłosiło akcji nawrotowej dla silników 1.4 TSI

Re: Volkswagen Golf Variant 1.4 TSI - pierwsza ja

Mam Golfa V kombi z 2008 roku 1,9 TDI z przebiegiem ok. 120 tys km. Czytając Wasze teksty o awaryjności VW mogę tylko życzyć każdemu tak niezawodnego auta. W trakcie tego przebiegu nie miałem ani jednej awarii. Tylko serwisy okresowe, klocki itp. Największe wydatki jakie ponoszę co ok. 50 tys km to

Re: Downsizing - awaryjność, wady i zalety.

Czyli zarówno wady jak i zalety chyba się potwierdziły :) Dlatego w moich rozważaniach wspomniałem o tym, że taki wybór powinien być mocno świadomy. Jeśli ktoś zamierza kupić dostawczego VW caddyego z silnikiem 1.2 TSI do pomykania autostradą w Niemczech z prędkością 160km/h przy pełnym

Re: VW Jetta 1.4 TSI 90kW

hutchence napisał: > A najlepiej wcale. Potencjalne problemy nie rekompensują ew. oszczędności w pal > iwie względem konkurencyjnych silników wolnossących. a kto tu mówi o oszczędnościach? 1.8 TSI pali mniej więcej tyle, co bardzo udany 1.8T a jego awaryjność jest porównywalna

Re: Ford Mondeo | Pierwsze zdjęcia

Jeżeli chodzi o niezawodność, to większość marek przewyższa w tej chwili VW przede wszystkim za sprawą zawodnych silników TSI oraz słynnego 2.0 TDI PD. Kilku moich znajomych eksploatuje auta z silnikami 1.4 TSI- opinie o ich awaryjności niestety nie są przesadzone. Jedyne niezawodne i trwałe

Re: Mazda 6 2.0 MZR czy Passat 1.8 TSI co wybrać

No to nie jestem sam. Przyłączam się do apelu o opinie na temat awaryjności Passatów B6 (wersji z TSI proszę). Jak wspomniałem na forum Autocentrum ludzie piszą o paskach straszne rzeczy. Oczywiście opinie mogą być niereprezentatywne, pisze np. niewielki ułamek niezadowolonych w całej masie

Re: VW Golf TSI - test wideo

tolek - trochę elementarnej wiedzy - silniki 1,4 TSI debiutowały juz 2005 roku i do tej pory sprzedano ich tysiące - znalazłeś gdzieś obiektywne informacje o ich awaryjności??? Ja nie - ale Ty sprawdź dokładnie. Co do japońskich silników to dam dwa przykłady (Nissan 1,8 - wady fabryczne polegające

Re: LPG dla TSI | Eksploatacja

@5: "Nadzwyczajna awaryjnosc TSI to wbijany do glow internautow mit. One moga byc wrecz bezawaryjne, tylko trzeba znac ich typowe niedomagania i umiec im zapobiegac. W sumie jest to stosunkowo latwe. Racja, ze serwis to porazka, ale nie podzielam przekonania o wzroscie awaryjnosci TSI z LPG. Wrecz

Re: Downsizing - awaryjność, wady i zalety.

cool_piwo napisał: > 2. Zalety i wady > > Opiszę zalety i wady silnika i jazdy z 1.2 TSI w VW caddy oraz generalne spostr > zeżenia na temat tego typu silników w innych autach którymi miałem okazję jeźdz > ić. > Zalety: > - Rozsądne spalanie, w moim

Re: Downsizing - awaryjność, wady i zalety.

. W kwestii spalania - w moich odczuciach, przy moim konkretnym samochodzie - przy jeździe autostradowej powyżej np. 130km/h - samochód pali więcej niż jego odpowiednik z klasycznym wolnossącym 1.6. W mieście 1.2 TSI pali mniej lub tyle samo przy znacznie lepszej dynamice. Hutchence podał dobry

Jaki wybrać silnik. TSI czy TDI?

Zastanawiam się nad kupnem nowego Tiguana. Na pewno interesują mnie dwa silniki: 2,0 TDI 140KM oraz 1,4 TSI 150 KM. Napęd na przednią oś (nie będę tym jeździł w terenie, a mam pewne powody wiążące się z ładownością i rozmiarem samochodu). Nie ukrywam, że względy ekonomiczne również mnie

Re: Spalanie tsi - film

4dwersarz napisał: > Co antyreklama robi z mózgu.> Wiem, że wiele portali, gazet publikowało różne informacje o silnikach TSI. Szc> zególnie dużo informacji jest o awaryjności tych silników zaraz po ich wprowadz> eniu. Przykre jest tylko to, że testy przeprowadzono na żywym

Re: Spalanie tsi - film

ok_vip napisał: > Jest jeszcze jedna ciekawostka - byłem jakiś czas temu na jeździe próbnej jakim > ś nowym VW. Zagadałem do sprzedawcy apropos właśnie żywotności silnika 1.2 tsi > u innych użytkowników. Powiedział mi, że aktualnie stosowany model jest zupełni > e inny od

Re: Mazda 6 2.0 MZR czy Passat 1.8 TSI co wybrać

docierają do mnie z różnych stron. Mazda 6 jest dla mnie samochodem absolutnie nijakim - pod względem wykończenia, jazdy i zachowania. Czy to wada? Dla mnie tak. Z tym, że ja jeździłem dieslem 2.0. Mondeo jest ok, ale zastanawia niska jakość wykończenia w środku. Np. lampki na podsufitce czy schowek

Re: Downsizing - awaryjność, wady i zalety.

cool_piwo napisał: > Klemensie, wydaje mi się, że silnik nie może wiedzieć, że jest downsizingowany ;-) > (...) > VAG - benzynowe silniki 1.6 102KM ---> 1.2 TSI 104-110KM Otóż to. Gdyby wcześniej nie było 1.6, tylko zwykły 1.2, to nie trzeba by się bać downsizingu

Re: Volkswagen: wycieki w 2.0 TDI

przetestować awaryjność auta na własnej skórze jak króliki doświadczalne ;-) i musieli zapłacić...a ile nerwów stracili?...czy nie można było przed wypuszczeniem do produkcji nowości zrobić testu silnika TSI na dystansie 200 tys.km zamiast sprzedawać te "cuda"?

Re: Downsizing - awaryjność, wady i zalety.

No właśnie odeszliśmy od tematu. Jak twierdzisz Golfa 7 1,4 140 KM kupiłeś pod koniec 2012 roku czyli ponad dwa lata temu. Piszesz, że dokładnie nie pamiętasz awarii jakby to było dwa lata temu, a auto w momencie awarii miało przy prawe 100 000 km przebiegu. Ile to auto ma przebiegu obecnie 200 000

Re: Volkswagen: wycieki w 2.0 TDI

Brat ma jette z 2008 r. 1.4. tsi ( 122 KM), przejechał 92.000 km i jedyna usterka to obluzowane przewody paliwowe powodujące drgania na biegu jałowym, no ale to polskie drogi. Auto na trasie potrafi spalić 5,5, a cykl mieszany to ok 7 litrów. Więc co tej awaryjności, to wcale nie jest to reguła

Re: Downsizing - awaryjność, wady i zalety.

_wstaw_s > woją_nazwę" jest dla nas, użytkowników korzystny, czy też nie? Dla mnie bardzo. Dzięki turbinie auto jedzie, a nie tylko hałasuje. Jak widać po doświadczeniach innych, jakoś te mity o awaryjności tsi się nie sprawdzają.

Re: Spalanie tsi - film

1.2 tsi u innych użytkowników. Powiedział mi, że aktualnie stosowany model jest zupełnie inny od tego pierwszego (czyli tego który mam ja - na łańcuchu rozrządu). Stwierdził, że nowy został przprojektowany i m.in. ma już pasek rozrządu... Może to świadczyć o teoretycznej awaryjności tego typu

Re: Nowa skoda octavia

ma osiągi jak 1,2 TSI 85 KM (przyspieszenie do 100 km/h ok. 12 s) W tych pieniądzach (75 tys.) możesz mieć jeszcze Peugeota 508, Citroena C5, nową Mazdę 3 Co do awaryjności silników TSi to te silniki są dopiero od 7 miesięcy w sprzedaży i to tak jak mówienie o noworodku ile będzie żył: - 1,4 TSI

Re: Niewielkie, ekonomiczne do miasta

ari napisał: > Najpierw piszesz, że awaryjność TSI to legenda, potem, że były kłopoty i z rozr > ządem i z pierścieniami. Pominąłeś jeszcze pękające tłoki :) To, że trafiały się serie z ww. wadami nie oznacza, że prawdziwe jest zdanie, iż TSi są awaryjne. Posługując się twoją

Re: Spalanie tsi - film

publikowało różne informacje o silnikach TSI. Szczególnie dużo informacji jest o awaryjności tych silników zaraz po ich wprowadzeniu. Przykre jest tylko to, że testy przeprowadzono na żywym organizmie, a po okresie gwarancji nie uznając tego jako winy po stronie producenta. O to można mieć pretensje do VAG

Re: Downsizing - awaryjność, wady i zalety.

Widzę, ze tylko ja byłem pechowcem. W 2012 roku zakupiłem dwa auta z silnikami 1.4 tsi /140KM i 160KM/. Auta miały być do dyspozycji pracowników administracyjnych i kierowników działów. Do ciężkiej pracy /handlowcy/ służyły Skody i Yariski. Ostatecznie Golf 140 KM używany był głównie do jazdy po

Re: Padł rozrząd - opis.

, to oczywiście, ze wybrałbym prosty, wolnossący silnik. Przyznać trzeba też, że kultura np. 1.2 TSI w porównaniu do wolnossącego 2.0 jest zupełnie inna, ale to też kwestia tego co kto lubi. Odnośnie awaryjności 1.2 TSI i 1.4 TSI – jak kupowałem caddy’ego – to było dokładnie na

Re: Downsizing - awaryjność, wady i zalety.

4slash napisał: > No właśnie odeszliśmy od tematu. > Jak twierdzisz Golfa 7 1,4 140 KM kupiłeś pod koniec 2012 roku czyli ponad dwa > lata temu. Piszesz, że dokładnie nie pamiętasz awarii jakby to było dwa lata te > mu, a auto w momencie awarii miało przy prawe 100 000 km

Re: Nowa skoda octavia

Awaryjność tsi to temat przeszły - poza tym każdy silnik się psuje, a jak jakichś jest dużo, to dużo ludzi o tym pisze. Jakoś nikt nie wyskoczył z procentowym porównaniem. Kupcie octavię, logana/lodgy albo cruze. Ten ostatni można kupić już za 51 tys. z instalacja gazową - tylko że silnik 1

Re: Nowe auto

Ja w tym roku zmieniłem O II FL 1,9 TDI 2010 przebiej 180 k km na Golfa 7 Variant 1,2 TSI. Na 1,9 TDI nie powiem złego słowa pod względem awaryjności jednak kultura pracy i wibracje nie przestoją na XXI wiek Ja jeżdżę ok. 50 k km rocznie i wybrałem 1,2 TSI zamiast 1,6 TDI bo jest o 10 k pln tańszy

Nowa skoda octavia

Jak już jest typ, to jest on dobry. Silniki w tej cenie to 1,6 TDI 105 KM lub 1,4 TSi 140 KM. TDI 1,6 w Octavii to takie wozidełko na poziomie Punciaka 1.4 - nie jest zawalidrogą, ale Ferrari też nie. Pali w mieście nawet w zimie na dojazdach do pracy max 6,5 litra na 100 km. Awaryjność

Re: Nowy Megane, Golf VI, Mazda 3.

pijesz do TSI, ale w renówie jest podobny silnik TCE (to samo oferuje opel), a taka mazda juz się tym nie pochwali. po 200 tyś okaże się co z jego awaryjnością, ale nie wspominasz nic na temat przyjemności z jazdy przez te 200tys km, a dla niektórych kierowców to jest najważniejsze.

Re: Nowe serce pod maską Octavii

Silnik 1.2 TSI do auta rodzinnego (nie sportowego) to naprawdę dobra jednostka. Moment obrotowy 175 Nm i szeroki zakres w którym go można wykorzystać jest wystarczający. To auto będzie się fajnie prowadzić i nie piszcie że ten silnik jest do ... Parametry tego " monstrum "są naprawdę ciekawe

Re: Najlepsze silniki roku

Sami specjaliści....po pierwsze o awaryjności 3.0 TFSI nie za wiele możecie powiedzieć, bo z ponad 200 tys aut sprzedanych w 2011r na świecie może z 10 jeździ w Polsce, największy rynek zbytu to własnie US, później Azja i Rosja. Co do 1.4 TSI to tu też kolega "j" jest w wielkim błędzie, bo nie

Re: Niewielkie, ekonomiczne do miasta

klemens1 napisał: > Ano MIAŁEŚ. Była seria silników ze spieprzonym łańcuchem, podobnie jak seria 1. > 8 ze spieprzonymi pierścieniami (pobór oleju w normie: litr na 1000 km). > Najpierw piszesz, że awaryjność TSI to legenda, potem, że były kłopoty i z rozrządem i z

Re: to jak to jest z tymi volkswagenami?

wnętrzu od udziwnień fordowskich. Ale ja nie jestem obiektywny, miałem w życiu 2 golfy, z czego jeden to było moje auto przez prawie całe studia :-) Wg mnie to są solidne auta, tylko trzeba uważać na nowe rozwiązania jak DSG czy siliniki TSI (te małe 1.2 czy 1.4). No i nie rozumiem problemu, że auto

Re: Odświeżony Auris od 57 100 zł

_bezpośrednim_wtryskiem_. Lanie benzyny bezpośrednio do komory spalania powoduje gromadzenie się twardego, trudnego do usunięcia nagaru na elementach hydrauliki zaworowej. Sam jeżdżę 13-letnim doładowanym parchem na benzynę i nie narzekam na awaryjność. Auris 1.6 to zapewnie nie byłby taki zły wybór

Re: Auto Świat i Motor -Dublowanie tematow

turbo TSI 1,4 160 KM, Megane 2,0 turbo 180 KM, Vw 4 osobowy, Megane 5, itp. Megane też ostro walczy ceną - jest tańsze) Biorąc pod uwagę wszystkie aspekty za te pieniądze Megane o mocy 180 koni jest rzeczywiście kuszącą propozycją, ale znając awaryjność ostatniego Megana - nie zaryzykowałbym

Re: VW T-Rock. Będzie sukces

zapewne TSI już ten okres ma za sobą, bo już nie słychać masowych narzeka > ń. Podobnie z 2.0 TDi - od któregoś roku (nie pamiętam od którego) ten symbol awaryjności stał się bezproblemowy. -- www.sprawdzpodatki.pl sprawdzpodatki.pl

Re: Motodziennik: Początek separacji Forda i konc

, jedynie VW próbuje ale widać nie potrafi skonstruować czegoś więcej niż 1.6 MPI bo stopień niedopracowania i awaryjności nowych TDI i TSI jest porażający.

Re: Volkswageny będą tańsze

@Piotrek Tutaj podałeś akurat kiepski przykład, 1.4TSI to silniczek który jest źródłem największych problemów VW jeśli chodzi o tą klasę aut. Skomplikowana konstrukcja, kompresor i turbina + regulowane wzniosy cylindrów i nowatorski wtrysk, to wszystko powoduje dużą awaryjność. Trzeba oddać że jak

Re: Skąd bierze się popularność VW w Polsce?

VW ma za to dwa doładowania, jezeli chodzi o porównanie ilości bajerów na m3 silnika:) Jak to jest z tą awaryjnością? gdzieś (może nawet tutaj) czytałem, że najmocniejsza odmiana 1.4tsi sprawiała kłopoty, ale ja osłabili i jest OK JTD ma lepsze parametry niż TDI? 2.0TDI miał spore problemy

Re: renault scenic - wady

Czy mógłby się wypowiedzieć ktoś, kto jeździ aktualnym modelem Scenica? Poszukaj lepiej na forach uzytkowników Sceniców (np. megane.com). A propos awaryjności - w aktualnym raporcie Dekry (www.used-car-report.com) Scenic wypada bardzo dobrze - lepiej niż Zafira czy Verso. Silnik 1.6 16v dynamitem

Re: Motodziennik: Insight walczy o klienta

Panie Jacku, może z ciekawostek udało by się dotrzeć do jakichś informacji na temat awaryjności chyba trzykrotnego laureata nagrody engine of the year - TSI? Okazuje się, że wszystkie silniki 1.4 160KM mają wadę, do której przeprowadzana jest akcja serwisowa mająca zapobiec pękaniu tłoków. U mnie

Re: Astra IV 1.4 Turbo czy 1.6 Turbo?

,silnik był ułożony,po sporym przebiegu;) Generalnie Astra z tym silnikiem sprawia naprawdę przyjemne wrażenie,lecz do najlepszych troszkę brakuje(silniki T-Jet,TCe,TSI):) Trzeba też brać poprawkę na fakt,że Astra sporo waży:( Co do awaryjności... Zawsze możesz poczekać te dwa lata,coby mieć pewność że

Re: A czemu nie Octavia za mniej niz 55k?

Octavię oczywiście też brałem pod uwagę, ale patrząc na bardziej preferowany przedział cenowy wychodziła mi Active z silnikiem 1.2 TSI 85km. O ile z wyposażeniem Active można żyć bo ma klimę i inne duperele, które są najbardziej istotne a faktycznie jest auto rozmiarowo ok, o tyle obawiam się mocno

Re: Turbo-benzyna na krótkie dystanse.

, raz w tygodniu 20km. od ponad dwóch lat ujeżdżam TSI i nie mam żadnych problemów, turbo w silnikach benzynowych jest demonizowane przez dieslowców znających różne przypadki z klekotów, w TSI turbo nie ma żadnej zmiennej geometrii ani dwumas, regeneracja to cena około 1 tys, więc nie jest to żadna

Re: Silnik roku czy bubel dziesięciolecia?

Ja tam generalnie nigdy tu na forum nie pisałem,że na myśl o 1.4TSI boksreki mi rozrywa;) Bo dla mnie nalepsze są 2.0TFSI,no i wiadomo-1.8. Nie wiem jak wersja 1.4 160KM chodzi,ale piszesz,ze słaba "na dole".Hmm,pewnie to wina uzyskania dość dużej nie tylko poprzez konfigurację doładowania

Re: VW Scirocco GT - tylko dla Greków

Polski), a VW ma je jeszcze w swoich najnowszych jednostkach. Wady VW i ich 1.4 TSI to między innymi właśnie przekombinowany wtrysk bezpośredni jak pisze @5. Ten silnik pomijając ponadprzeciętną awaryjność jest naprawdę niezły, czyli dynamiczny, oszczędny o lekkiej konstrukcji (za co dostał Engine of

Nie kupój nowej Skody Octavii

Kiedyś Octavia była bardzo dobrym i niezawodnym samochodem. Obecnie absolutnie nie warto jej kupować ze względu na awaryjność. Kiedyś kupowało się Octavię z benzynowym silnikiem 1.6 100 koni i miało się absolutnie bezproblemowy samochód na lata. Teraz nowe Octavie mają albo delikatne i awaryjne

Re: Suzuki pozwało Volkswagena

bezwzględnie że słynna niemiecka solidność to już tylko legenda (świetnym przykładem jest tutaj 1.4 TSI)...

Re: Nowy Ford Kuga

! Silnik 1.6 EcoBoost Forda już jeździ w Focusach od prawie 2uch lat i nie ma z nimi problemów (czy to w wersji 150KM czy 183KM). Tak samo jest z 1.4 turbo Opla, które też jest od kilku lat na rynku i nie ma ponad przeciętnej awaryjności.

Re: W kwestii zakupu nowego pojazdu

ostatni). Fajnie, bo ciągnie od dołu już. Jak ciśniesz wszędzie ostro i dużo po autostradach po 140, to przestaje być ekonomicznie. Przejedź się, wykasuj spalanie, zobacz swoim stylem codziennym. O awaryjności nie powiem, bo mam dopiero 35kkm. Ale w przeciwieństwie do TSI z VW nie słychać nic o TCE. Przy

carfan, czas wreszcie przestać się kompromitować

": www.jdpower.com/autos/ratings/dependability-ratings-by-category/compact-car/sortcolumn-2/descending/page-#page-anchor Biorąc pod uwagę, że TSI + DSG jest znacznie bardziej skomplikowane niż 2.5 litra niedoładowane z ręczną skrzynią biegów, rozdźwięk będzie jeszcze większy na niekorzyść technologii europejskiej. Jednocześnie technologia Toyoty tak naprawdę pokazuje, jak się robi "downsizing". Przy mocy

Re: opłacalność Diesla -warto kupić disla

sprawa że nie wszystkie autkA w dislu to TDI ,zapewniam was że są takie disle ze jak podjadą to nie będziecie wiedziec ze to disel . Nastepna sprawa poczytajcie sobie o silnikach FSI VW -to porażka Silniki TSI to jeszcze bardziej skomplikowane silniki wieć awaryjność ich na pewno bedzie wysoka

Re: Nowy Megane

kokpitu jest ładan (znowu Laguna) materiały w normie (lepsze niż w Aurisie, podobne jak w Focusie, gorsze niż w Golfie) ale z tą ceną trochę mnie zaskoczyłeś - to drogo jak na Megana! Dla porównania Auris kosztuje od 57 tys z silnikiem 1,6 124KM a Golf VI Trendline od 60 tys z silnikiem 1,4 TSI

Re: BMW 5 na nowy sezon

sprężarkę, bez kompresora... różnica taka, że ten od VW ma się psuć, a ten od Audi nie... 2.0 tfsi ma tylko sprężarkę, bez kompresora, więc nie da się tego nijak zestawiać z 1.4, szczególnie pod kątem awaryjności, 2.0 i 211KM to na dzisiaj nie jest wysilony silnik... jeżeli tak to chyba 245KM by BMW

Re: Motodziennik: Nowe wcielenie Camry

mi ktoś znajdzie silnik benzynowy na turbinie z ostatnich 3 lat produkcji, który pojeździ te 300 tysięcy km bez awarii. Ch.uja, ostatnie dobre silniki robi Honda. Tyle w temacie. Wszystkim staje od tych 122 koni z 1.4 TSI czy tam 170 z TFSI, a nikt nie zastanawia się czemu firma mająca niesamowite

Re: Volkswagen Passat | Karta wozu

( www.auto-swiat.pl/1-silnik-14-tsi-kusi-osiagami-ale-grozi-powaznymi-awariami ). Nie ma co powtarzać, ale poza tym Golf to faktycznie warty uwagi model. Choć Passat ma technicznie jakieś pokrewieństwa z Golfem, to jednak pod względem (bez)awaryjności to zupełnie inna liga. Passat to świetny i komfortowy samochód... dopóki jeździ. Trzeba po prostu trzeźwo spojrzeć na

Re: Skoda Rapid

czynienia. Poza tym blachy - jak się coś stanie to na pewno będą dro > ższe bo to "nowy model". A co do silników to niestety są same TSI. Nie polecam > przy dużych przebiegach - no może 1.4 jest w miarę dopasowany. Co do diesli to > nie wiem. Z wyglądu Skoda Rapid jest ładna...ale to

Re: Ranking zadowolenia z marek | ADAC

rozwiązania i zbiera teraz po prostu żniwo. Silnik 14 TSI czy 2.0 TDI to już legendy awaryjności. Oczywistym jest, że właściciele oczekują po tym aucie więcej. Bo więcej zapłacili, bo reklamy sugerują niezawodność i ponadprzeciętną jakość. I co? i rozczarowanie! Bardzo dobry ranking. Może w końcu VW skończy z

Re: do znawców marek

, avensis, fura dla taksowkarzy , normalnie lans i bajera we wsi Po pierwsze czytaj ze zrozumieniem "miszczu".Po 2 ja ciebie nie obrażam,a wyrażam swój pogląd.Po 3 nic nie napisałem,że fabia czy avensis jest super.Jakbyś poczytał trochę fachowej literatury tudzież poczytał o awaryjności nowych aut to być

Re: VW Tiguan

Przez 3,5 roku jeździłem takim samochodem - już poliftowym z 2012. 1.4 TSI 160KM, zrobiłem nim jakieś 90 tys km. Największą bolączką jest silnik, który notorycznie gnębią problemy z rozrządem /napinaczem - niestety jest to problem nawracający (poszukaj na forach użytkowników VW, Skody czy Audi

Re: Mądra decyzja naszego (nie)rządu (filtry DPF)

. > Gdybyś kupił takiego lub starszego Golfa lub inny kompakt z silnikiem benzyn > owym o pojemności 1.4-1.6 z gazem lub założył LPG jak ja to jazda byłaby tańsza > ...Twoje 5 litrów na 100km to 26 zł a LPG by Ci spaliło 7 litrów gazu to 17,5 z > ł/100km :) Gucio prawda misiu. Gdybym chciał

Old vs New - kolejna runda 2

Aż do gry wkroczył Volkswagen. W 2005 r. zaskoczył wszystkich silnikiem 1,4-litrowym wzmocnionym turbosprężarką i kompresorem do 170 KM. Ten debiutujący w Golfie V silnik 1.4 TSI, który z powodzeniem zastąpił większy, bo aż 2,3-litrowy, zyskał tytuł Silnika Roku i mnóstwo naśladowców: od

Bardzo dobre pytanie!

silników, w tym mocnych, w golfie VI jest ogromny, można by od biedy przyjąć, że koncern, pozostawiając w ofercie 8-zaworowca, zrobił ukłon w stronę seniorów fanclubu. Możnaby, gdyby nie to, co napisał wyżej jeden z kolegów: najnowszy silnik VW AG, 1,2 tsi, ma też 8 zaworów. Co prawda zetknąłem sie kiedyś

Re: Podobno "francuzy" rozpadają się po 5 tys. km

dotknąć każdy model/markę. takie są realia - tylko nie każdy chce w to uwierzyć bo żyje jak wspomniałem legendą mercedesa sprzed 25 lat, którego nie ruszało nic... no np jakby 1.8 w VW była konstrukcją pozbawioną wad... nie wspominając o wynalazkach fsi i tsi... które nie są już tak dobre jak ciesząca

Re: Paryż 2010 | Nowa twarz Laguny

niemiecki, w myśl zasady "przekonanego nie przekonasz". Jeśli chodzi o moje od razu zaznaczę nieobiektywne odczucia to jeździłem troszkę francuzami najwięcej Laguną II z dieslem 2,0 100 km , meganką II 1,5 dci 85, i najnowszym clio kombi 1,5 dci 85. Pomijając clio francuskie auta są naprawdę wygodne i

Kłopoty ze Skodą (część I)

SKODA – VERBA VERITATIS (część I) Rzecz dzieje się obecnie. Jest piątek 4 kwietnia 2014 roku. Jadę Skodą Octavią 1,8 TSI kupioną w lipcu 2011 roku w ASO na Połczyńskiej 125 za blisko 80 tys. złotych. Samochód nie „wyjeździł” zbyt wiele kilometrów, coś około 70 tys. Ot zwykła