1.2 tsi ceny napraw

Moto.pl

Kupujemy używaną Skodę | Poradnik | Na te modele lepiej uważaj!

Kupujemy używaną Skodę | Poradnik | Na te modele lepiej uważaj!

Skoda kusi świetnym stosunkiem jakości do ceny. Jednak na rynku wtórnym jest kilka modeli podwyższonego ryzyka. Przyglądamy się dzisiaj tym Skodom, na które trzeba uważać

Chevrolet Cruze vs. Skoda Octavia II - kopciuszek, czy bestseller?

Rynek wtórny od kilkunastu lat rozkwita, stanowi główne źródło samochodów dla polskich kierowców. Wśród aut kompaktowych bezapelacyjnym liderem wciąż pozostaje Skoda Octavia II, spełniająca wymagania większości kierowców. Ciekawą i pomijaną niestety alternatywą dla czeskiego przeboju jest Chevrolet Cruze.

Nowy samochód z salonu wcale nie musi kosztować fortuny. Budżetowe kompakty podbijają Polskę

Nowy kompakt z porządnym wyposażeniem i większym silnikiem to wydatek minimum 70-80 tys. zł. Nic więc dziwnego, że Polacy mają dość i szukają alternatywy. Nad Wisłą furorę robią tzw. "budżetowe" auta. Często tańsze od konkurentów nawet o 20 tys. zł.

Skoda Octavia II (2004 - 2013) | opinie Moto.pl

Skoda Octavia II (2004 - 2013) | opinie Moto.pl

KM), turbodiesel 2.0 TDI CR (170 KM) 2009 - silniki benzynowe 2.0 TSI (200 KM) i 2.0 TFSI (200 KM), turbodiesel 1.6 TDI CR (105 KM) 2010 - silnik benzynowy 1.2 TSI (105 KM), turbodiesel 1.6 TDI (105 KM) 2011 - silnik benzynowy 1.8 TSI (152 KM), turbodiesel 2.0 TDI (110 KM) 2013 - premiera

Skoda Fabia II (2007-2013) - opinie Moto.pl

Skoda Fabia II (2007-2013) - opinie Moto.pl

PD (105 KM) 2008 - wersja kombi 2010 - silnik benzynowy 1.2 TSI (86 lub 105 KM), turbodiesle 1.2 TDI (75 KM) oraz 1.6 TDI (75, 90 lub 105 KM), sportowa wersja RS z silnikiem 1.4 TSI (180 KM), rekreacyjna wersja Scout, niewielka modernizacja nadwozia (zmiana stylizacji przedniego pasa) Awaryjność

Caddy 1.2 TSI - pierwsza poważna awaria.

Daję Wam znać jak wygląda eksploatacja mojego VW caddy z silnikiem 1.2 TSI 105KM. Przy przebiegu około 108 000km (samochód ma nieco ponad 3 lata), podczas "rutynowego przeglądu silnika" - zauważyłem, że silnik lekko poci się od strony uszczelki silnika (od strony grilla). Po dalszych

Re: Caddy 1.2 TSI - pierwsza poważna awaria.

ok_vip napisał: > Daję Wam znać jak wygląda eksploatacja mojego VW caddy z silnikiem 1.2 TSI 105K > M. Przy przebiegu około 108 000km (samochód ma nieco ponad 3 lata), podczas "rutyn > owego przeglądu silnika" - zauważyłem, że silnik lekko poci się od strony uszcz > elki

Jaki wybrać silnik. TSI czy TDI?

Zastanawiam się nad kupnem nowego Tiguana. Na pewno interesują mnie dwa silniki: 2,0 TDI 140KM oraz 1,4 TSI 150 KM. Napęd na przednią oś (nie będę tym jeździł w terenie, a mam pewne powody wiążące się z ładownością i rozmiarem samochodu). Nie ukrywam, że względy ekonomiczne również mnie

Re: Spalanie tsi - film

w idealnym stanie i nie wymaga żadnych napraw.... Niżej masz linka i popatrz sobie na Polo i ucz się tego jak kupić super auto w super cenie

Golf V 2.0 TDI vs 1.4 TSI - diesel się nie opłaca?

, 400 kkm to se można było w Mercedesie W124 robić. No ale, niech będzie. Inflację można zignorować, bo chodzi o postrzeganie cen na dzień dzisiejszy. Cena paliwa - niech dla uproszczenia będzie ta sama. I tak mamy Golfa V 2.0 TDI, 1.4 TSI 120 i 140. Wersja to 3-drzwiowy trendline, czyli najtańszy

Re: Spalanie tsi - film

znowu pojawia się twój pro > blem z> > nierozumieniem tego co czytasz. > Moje Polo jest w idealnym stanie i nie wymaga żadnych napraw.... > Niżej masz linka i popatrz sobie na Polo i ucz się tego jak kupić super auto w > super cenie :) poprawny link

Re: Mazda 6 2.0 MZR czy Passat 1.8 TSI co wybrać

przejrzyście i skromnie. Za 3500 zł można wykupić tzw. ubezpieczenie gwarancyjne na kolejne 3 lata po upływie 2 lat gwarancji. Zobaczymy, jak to działa w praktyce, ale podobno nie robią problemów z naprawami. No i rzeczywiście - obecnie Passat jest nie do pobicia cenowo. Byłem bardzo pozytywnie

Re: nowka fura

przykładowy 1.4 w VW POLO. Niestety raczej trend ten w najbliższych latach się nie odwróci i jako klienci zostaniemy po prostu wydymani na kosztach napraw.

Re: Turbo-benzyna na krótkie dystanse.

, raz w tygodniu 20km. od ponad dwóch lat ujeżdżam TSI i nie mam żadnych problemów, turbo w silnikach benzynowych jest demonizowane przez dieslowców znających różne przypadki z klekotów, w TSI turbo nie ma żadnej zmiennej geometrii ani dwumas, regeneracja to cena około 1 tys, więc nie jest to żadna

Re: Nowy czy uzywany - inaczej postawiony problem

Jeszcze jedno. Z ciekawości zerknąłem na allegro ile kosztują nowe i używane silniki 1.2 TSI 105KM. Ceny różne, zazwyczaj w przedziale 3000zł - 5500zł. Te droższe - jeśli wierzyć opisom - o prawie zerowym przebiegu. To trochę zmieniło moje myślenie na ten temat. Jeśli silnik rozleci

Re: Golf dlaczego nr 1?

popękały środkowe tłoki to trzy miesiące walczyłem o wymianę silnika / chciano naprawiać/. W tym czasie miałem okazję zetknąć się z wieloma klientami, którzy mieli podobne problemy mimo zakupu nowego auta. Wiem, że w samej tylko ASO w Nadarzynie mieli więcej takich wymian lub poważnych napraw silnika / TSI

Re: Padł rozrząd - opis.

wiele mniej problemowa. > > Wolę raz na 150 tys. km coś naprawić, ale jeździć czymś co sprawia przyjemność > normalnym ludziom, a nie onanistom uwielbiającym ryk silnika. > Pojechałeś z grubej rury. Co za przyjemność z jeżdżenia Skodą ? Żadnej, a do tego nie wiem czy naprawa raz

Re: miejski automatic dla faceta

,6 MPI lub 1,2 TSI), np. polo czy ibiza. Oczywiście mają osiągi wyraźnie gorsze niż cooper i audi, ale o niebo lepsze niż stare clio z jeszcze starszym automatem. Jednak to samochody, które niedawno weszły do produkcji. Za 25 tys. możesz dostać tylko rozbitka. Pozdrawiam v-6

Re: opinie o AUTO PLAZA

passat combi 2010 1.8tsi cena 49900pln przez telefon igła bezwypadkowy wszystko bajka. Na miejscu niestety kubeł zimnej wody, prawa strona lakierowana tylni prawy błotnik w szpachli poza skalą czujnika, lewy tylni błotnik też robiony + jakiś bąbel na lakierze, po pokazaniu tego sprzedawcy odpowiedź " no

Re: Skoda Fabia RS | Długi dystans - 16 tys. km

VW :) i masz 80 tyś zł. Za te pieniądze masz Seata Exeo na promocji z silnikiem 1.8 tsi 160 KM (wcześniej dawali sprawdzone 1.8T 150KM), Mazdę 6 2.0 benz. podstawowa wersja na promocji, Subaru Imprezę 2.0 RA 150 KM beznz., jak kto woli hatchbacki z grupy VW to czekasz i kupujesz Golfa VII

Padł rozrząd - opis.

Wiem, że nieco odgrzewam starego kotleta, ale jednak czuję się w obowiązku napisać o sporej awarii. Niestety, w moim caddym 1.2 TSI (105KM) padł niedawno rozrząd przy przebiegu ~145000km. Silnik jeszcze na łańcuchu rozrządu, z pierwszych miesięcy produkcji. Auto w trasie całkowicie straciło

Re: Volkswagen Passat (2005-2010)

model też nie jest udany. Jeżeli już to albo 1.4 TSI bez kompresora, same turbo (bo te też się sypią i drogie w naprawach) albo wersja spalająca troszkę więcej, ale moim zdaniem najlepsza (jedyna która dożyje realnie ogromnych przebiegów) to 1.8 160 benzyna. To jest zmodyfikowana konstrukcja 1.8 150

Old vs New - kolejna runda 2

Aż do gry wkroczył Volkswagen. W 2005 r. zaskoczył wszystkich silnikiem 1,4-litrowym wzmocnionym turbosprężarką i kompresorem do 170 KM. Ten debiutujący w Golfie V silnik 1.4 TSI, który z powodzeniem zastąpił większy, bo aż 2,3-litrowy, zyskał tytuł Silnika Roku i mnóstwo naśladowców: od

Re: Ale o co właściwie chodzi?

Owszem nie zero / 1 i dlaetgo nie znajdziesz postu gdzie ktos sie czepia silnika 1.4 czy 1.6... Wszystko w granicach rozsadku... 3 cylindry, 1.0 i prawie 150 KM do Mondeo nie brzmia rozsadnie, co wiecej naiwnoscia jest myslec, ze to wszystko z troski o nas.... (nie mowie, ze tak myslisz

Kłopoty ze Skodą (część I)

silnikiem TSI mają problem. Ponoć silnik, jako „demon mocy” jest „za silny” do pozostałych podzespołów samochodu. Ale to tylko wyrażona prywatnie opinia. Stwierdza, że wystąpi do producenta Skody z pismem o obniżenie cen części. Zmniejsza także nieco kwotę za naprawę (do 1 tys. zł

Re: Walka z drożyzną, czyli jak jeździć oszczędni

jak i jego przebieg będą nadal na właściwym miejscu albo ktoś w rodzinie zakupi go za niską cenę jako "dojazdówkę" więc z mojej rodziny "okazja" nie wyjedzie. Odnośnie downsizingu - oczywiście masz rację, wysilone małe silniki padną wcześniej ale pomijając te VW 1.4 TSI o mocach 150-160KM rozsądny

Re: Karta ratownicza pojazdu

samochodach to slepa uliczka i stopniowo, podatkami, bede sklaniac obywateli do o wiele bardziej ekologicznych benzyniakow. > ochodow wtryskow bezposrednich. Spytaj sie uzytkownika silnika tsi czy wolal by > jezdzic stara benzyna. Moje dwa samochody maja po 2 zawory na cylinder i tez daja rade