1.2 tsi ile zaworów

Jan Zomer

Silnik 1.2 TSI Volkswagena - opinie

Silnik 1.2 TSI Volkswagena - opinie

Silnik 1.2 TSI Volkswagena występuje w trzech wariantach mocy, w których generuje 86, 105 lub 110 KM. Jakie są opinie na temat tego silnika po latach eksploatacji?

Salon Genewa 2017 | Skoda Fabia | Czas na silnik 1.0 TSI

Skoda Fabia to kolejny model czeskiego producenta, który dostaje trzycylindrowy silnik 1.0 TSI

Silnik 1.2 TSI - mały, mocny, ale nieszczególnie trwały

W pogoni za rosnącymi wymaganiami klientów i unijnych urzędników, dekadę temu producenci postanowili mocno ograniczyć pojemność skokową silników, dodatkowo poprawiając ich osiągi i elastyczność. W teorii, miało to za zadanie zredukować także zużycie paliwa, a przede wszystkim emisję szkodliwych substancji. Jednym z takich przykładów koncernu VAG jest 1.2 TSI (TFSI w katalogu Audi), montowany także w Seatach i Skodach. Czy odziedziczył dobre geny po 1.4 i 1.6 MPI?

Skoda Fabia II - opinia, awarie, zalety, najlepsze silniki

Skoda Fabia II - opinia, awarie, zalety, najlepsze silniki

oraz rozrządu za około 500 złotych. Okazjonalnie pojawiają się trudności z zapychającym się zaworem EGR. Trzycylindrowe 1.2 jest najtańsze na rynku wtórnym, ale potrafią się w nim zdarzyć bardzo kosztowne awarie układu korbowo-tłokowego. Tych jednostek unikaj - najgorsze silniki Skody Fabii II Ze

Opel Crossland X 1.2 Turbo vs. Seat Arona 1.0 TSI - porównanie. Nowe rozdanie wśród małych crossoverów

Opel Crossland X 1.2 Turbo vs. Seat Arona 1.0 TSI - porównanie. Nowe rozdanie wśród małych crossoverów

dźwięki. Warto jeszcze wspomnieć o zużyciu paliwa. W mieście komputer pokładowy pokazuje 8-8,5 litra, tyle samo na autostradzie i około 6 w spokojnej trasie. 3 cylindry i 115 KM Grupa Volkswagena też poddała się modzie na downsizing. W ofercie koncernu nie znajdziemy już 1.2 TSI. Zastąpił go

Na które turbodoładowane jednostki benzynowe warto zwrócić uwagę?

Na które turbodoładowane jednostki benzynowe warto zwrócić uwagę?

Pierwsza generacja silnika z rodziny 1.4 TSI imponowała tylko na papierze. Praktyka pokazała, że Volkswagen pospieszył się z wprowadzeniem konstrukcji na rynek. Niedopracowanie przełożyło się na poważne i kosztowne awarie. W kolejnym wcieleniu niemieckiej jednostki, pozbyto się większości usterek

Kupujemy używaną Skodę | Poradnik | Na te modele lepiej uważaj!

Kupujemy używaną Skodę | Poradnik | Na te modele lepiej uważaj!

niedobrego. 1.2 THP bierze dużo oleju, nie lubi się też z instalacją LPG (głowica wrażliwa na pracę na gazie). Często zdarzają się problemy z przeskakującym łańcuchem rozrządu, który uszkadza zawory. Z kolei, jak twierdzi sam producent, dół silnika jest nienaprawialny. Inne problemy trapiące pierwszą Fabię

Poradnik | Łańcuch rozrządu nie jest wieczny. Warto regularnie sprawdzać jego stan

Poradnik | Łańcuch rozrządu nie jest wieczny. Warto regularnie sprawdzać jego stan

wytrzymuje około 200-300 tysięcy kilometrów. Zdarzają się jednak przypadki, gdy łańcuch się zrywa już po przebiegu rzędu 60-80 tysięcy. Problem z tym elementem występował w pierwszych latach rynkowej obecności 1.2 i 1.4 TSI Volkswagena, 2.0d N47 BMW, a także w 1.6 THP montowanym w autach grypy PSA i BMW, a

Skoda Octavia II (2004 - 2013) | opinie Moto.pl

Skoda Octavia II (2004 - 2013) | opinie Moto.pl

KM), turbodiesel 2.0 TDI CR (170 KM) 2009 - silniki benzynowe 2.0 TSI (200 KM) i 2.0 TFSI (200 KM), turbodiesel 1.6 TDI CR (105 KM) 2010 - silnik benzynowy 1.2 TSI (105 KM), turbodiesel 1.6 TDI (105 KM) 2011 - silnik benzynowy 1.8 TSI (152 KM), turbodiesel 2.0 TDI (110 KM) 2013 - premiera

Peugeot 308 1.6 e-THP GT | Test | Sport na co dzień

Peugeot 308 1.6 e-THP GT | Test | Sport na co dzień

różnorodność wśród jednostek wysokoprężnych. Od pewnego czasu klienci, chcący wybrać benzynową wersję "308-ki", skazani byli tylko na trzycylindrową konstrukcję 1.2 PureTech (110 lub 130 KM). Owszem, sprawuje się ona całkiem dobrze, ale raczej pod maską mniejszego 208 niż kompaktowego 308. Ponadto

Golf VII | Wczoraj przecieki, dzisiaj ceny

Golf VII | Wczoraj przecieki, dzisiaj ceny

dzisiaj możemy jednak zdradzić, że wszystkie silniki benzynowe wykorzystywane w aucie pracują w technologii TSI (z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem). Wszystkie, jak na razie, są czterocylindrowe z czterema zaworami na cylinder i mają moc 85 KM i 140 KM. Najmocniejszy, wyposażony będzie w

Ecobrandy - moda czy biznes?

Ecobrandy - moda czy biznes?

/100 km. Cena: Wersje Greenline nie pokrywają się z żadnym pakietem wyposażenia. Fabia Greenline 1.2 TDI CR (75 KM) ma podobne wyposażenie co wersja Sport (z silnikiem 1.6 TDI CR o tej samej mocy - 57 300 zł) ale bogatsze m.in. o tempomat. Fabia Greenline będzie niedługo dostępna z nowym silnikiem

Fiat Punto Evo | Test | MultiAir

Fiat Punto Evo | Test | MultiAir

. Nie dają one tyle korzyści co wersje doładowane. Wystarczy spojrzeć na Volkswagena Polo z silnikiem 1.2 TSI. Mimo mniejszej pojemności osiąga taką samą moc co Punto Evo (105 KM), a w sprincie do setki jest od niego o sekundę szybszy (Punto Evo - 10,8 s, Polo - 9,7 s). Owca w wilczej skórze Na

Re: Nowa skoda octavia

ma osiągi jak 1,2 TSI 85 KM (przyspieszenie do 100 km/h ok. 12 s) W tych pieniądzach (75 tys.) możesz mieć jeszcze Peugeota 508, Citroena C5, nową Mazdę 3 Co do awaryjności silników TSi to te silniki są dopiero od 7 miesięcy w sprzedaży i to tak jak mówienie o noworodku ile będzie żył: - 1,4 TSI

Re: OT prawie 50% :)

misiaczek1281 napisała: > klemens1 napisał: > > > I kogóż obchodzi w takiej sytuacji, ile to ma pojemności, zaworów, kolekt > orów, > > turbin i innych chujostw? > > Zapierdala? Zapierdala. > > jako nowy tak....ale co dalej? jaką ma

Re: Stacje benzynowe - na których tankujecie? I i

Dzięki za odpowiedzi. Odnośnie vpowera, czy innych "paliw premium". Tutaj faktycznie kilka próbowałem. Mowa akurat o benzynie (silnik 1.2 TSI, stosunkowo prosty. 4 cylindry, po 2 zawory na cylinder, bazuje na starszej konstrukcji). O ile dobrze pamiętam - producent zaleca lać tam najprostszą pb

Re: Seat Exeo już od 69 900 zł

stwierdzam, że sprzedaż musiała być dramatycznie niska. @Globy @fytax Oczywiście, fajny silniczek... ale słyszeliście go po przejechaniu 180tys.? Cyk cyk cyk cyk... koleś na przeglądzie technicznym śmiał się, że to diesel :P Podobno to przez 5 zaworów na cylinder (te 1.8 TSI mają już 4 zawory na cylinder

Re: W kwestii zakupu nowego pojazdu

czesci w populatnej marce, jaka jest mercedes 2. szesciobiegowe DSG, a takie przykrecaja do silnikow powyzej 150 KM, o ile nic nie zmienili, potrafi bardzo drogo sie zepsuc. Rozwiazaniem jest niezalecane oficjalnie przez VW wymienianie oleju w przekladni. A ten do tanich nie nalezy. Powodem jest to, ze

Bardzo dobre pytanie!

silników, w tym mocnych, w golfie VI jest ogromny, można by od biedy przyjąć, że koncern, pozostawiając w ofercie 8-zaworowca, zrobił ukłon w stronę seniorów fanclubu. Możnaby, gdyby nie to, co napisał wyżej jeden z kolegów: najnowszy silnik VW AG, 1,2 tsi, ma też 8 zaworów. Co prawda zetknąłem sie kiedyś

Re: Auto dostawcze

gdy nie ma gdzie go "przepalić". Często jeżdżę po autostradach, więc póki co aż tak mnie to nie martwiło - nie wiem jednak do będzie za kilka lat. W związku z tym na poważnie zacząłem rozważać owego 1.2 TSI (W mocniejszej, 105konnej wersji). Poczytałem, pogmerałem i wyszło na to, że to dość prosta

Re: Audi wprowadzi dużą turbobenzynę (?)

bokach nie można tego, co w nowym TFSI ma być po boku, włożyć między cylindry? Nie wiem, na ile nowe rozwiązanie obniży koszty, ale wydaje się to być argument tytularny. > 2. umiejscowienie przepustnicy przed sprezarka znacznie polepszylo sprawnosc > przy malych otwarciach przepustnicy