1.2 tsi jazda ekonomiczna

Jan Zomer

Silnik 1.0 EcoBoost Forda - opinie

Silnik 1.0 EcoBoost Forda - opinie

Silnik 1.0 EcoBoost występuje w trzech wersjach, generując 100, 125 lub 140 KM mocy maksymalnej. Jakie są opinie na temat tej jednostki po latach eksploatacji?

Kupujemy używane: Skoda Yeti kontra Kia Sportage III. Używane SUV-y nie narzekają na brak zainteresowania

Na rynku wtórnym wyraźnie widać tendencję wzrostową dla wszelkiej maści crossoverów i SUV-ów. Niska utrata wartości popularnych modeli tylko to potwierdza. Jednymi z najważniejszych modeli wśród używanych jest Skoda Yeti i Kia Sportage. Bogata oferta kompaktowych modeli pozwoli na znalezienie odpowiedniego egzemplarza. Musimy jednak uważać na niektóre wersje silnikowe.

Kupujemy używane: Auto dla rodziny za 30 tysięcy. Wybraliśmy 8 ciekawych minivanów

30 tysięcy to wystarczający budżet na nowe auto segmentu A w najuboższej specyfikacji lub kilkuletniego minivana spełniającego szereg wygórowanych oczekiwań niemałej rodziny. Pojemne wnętrze i kompaktowe rozmiary ułatwiają miejską egzystencję oraz pozwalają na swobodne pokonywanie długich tras. Ogromna podaż na rynku wtórnym mocno utrudnia podjęcie ostatecznej decyzji. Podpowiadamy, na które samochody warto zwrócić uwagę.

Wydanie weekendowe | Z archiwum moto.pl | Gejowskie auta roku wybrane

Wydanie weekendowe | Z archiwum moto.pl | Gejowskie auta roku wybrane

- odległość między przednimi fotelami a tylną kanapą wzrosła o 5 cm. Pod maską zawitały nowe, trzycylindrowe jednostki benzynowe o pojemności 1.0 i 1.2 l. Ten drugi może pochwalić się średnim zużyciem paliwa na poziomie 4,3 l/100 km. W ofercie znajdzie się też pięć silników wysokoprężnych, w tym cztery z

Skoda Fabia | Karta wozu

Skoda Fabia | Karta wozu

ekonomiczna - Skoda Fabia 1.2 TSI (85 KM) Classic z dopłatą za manualną klimatyzację (2100 zł) i radio z CD/MP3 (900 zł) - cena 44 850 zł Fabia w takiej konfiguracji to samochód z porządnym, dynamicznym i oszczędnym silnikiem, dysponujący wyposażeniem gwarantującym dobry poziom komfortu. Dopłata za

Mazda 2 1.5 SKY-G | Test | Mainstream zamiast niszy

Mazda 2 1.5 SKY-G | Test | Mainstream zamiast niszy

topową odmianę VW Polo z jednostką napędową 1.2 TSI o mocy 90 KM. Używana Mazda 2 90-konna Mazda 2 do "setki" zbiera się w 9,4 s oraz bez żadnej zadyszki osiąga i utrzymuje autostradową prędkość jazdy, czyli 140 km/h (prędkość maksymalna wynosi 183 km/h). Jeśli trzeba, samochód potrafi być nie

Skoda GreenLine i G-TEC | Pierwsza jazda | Oszczędnie i ekologicznie

Skoda GreenLine i G-TEC | Pierwsza jazda | Oszczędnie i ekologicznie

Skoda 4x4 | Pierwsza jazda | Łapy, łapy, cztery łapy Skoda oferuje samochody z serii GreenLine od 2008 roku. Na przełomie 2013 i 2014 roku do gamy oszczędnych modeli dołączyły: Rapid (w wersjach Liftback i Spaceback) oraz nowa Octavia (Liftback i Combi). Podczas prezentacji mieliśmy okazję

Silnik 1,4 TSI 122KM a 1,9 TDI 110KM ???

Czy ktos miał do czynienia jazdy Octavią z silnikiem 1,4 TSI 122KM - benzynowy bo sie waham miedzy bezyn. 1,4 TSI 122KM a diesel 1,9 TDI 110KM Jazda do wszystkiego , na długie trasy ma byc ekonomiczny i dynamiczny, Dziekuje

Re: Octavia 1.6 TSI 115KM

ja mam od lutego :) silnik jak najbardziej w porządku, elastyczny, tyle że zużycie paliwa w miescie całkiem spore - jazda do pracy po mieście ok. 5km to wychodzi ok. 10l, ale w mieście przy jeździe tzw. ekonomicznej na nieco dłuższych dystansach można zejść do 7,5 - 8l. Na trasie 6l. Osiągi 1

Re: Skoda Kodiaq - co sądzicie o tym samochodzie?

qqbek napisał: > 2. Silniki... prawie dwie tony, a żadnego V6 nawet w zestawie. Wszystko do dwóc > h litrów i po cztery gary. Może i ekonomiczne, ale frajdy z jazdy zero. Jechałeś kiedyś 2.0 tsi 280 KM? -- www.sprawdzpodatki.pl sprawdzpodatki.pl

Re: Seat Exeo 1.8T | Za kierownicą

Zalety: oszczędność paliwa; stałe przekazywanie mocy; łagodna zmiana przełożenia; tryb automatyczny i ręczny; oszczędza układ napędowy; ma funkcję kick-down (obniżenia przełożenia nawet o 2; tryb ekonomiczny (jeśli jest) dodatkowo oszczędza paliwo Wady: przy sprzęgłach mokrych - straty na

Re: Praktyczniejsza charakterystyka mocy

. Jeśli porównasz samochód benzynowy, który daje większy komfort, to porównanie czysto ekonomiczne wychodzi bardzo na korzyść Diesla, ale pozostaje czynnik niewyceniony- przewaga z komfortu jazdy. Może do tego 1,8TSI można porównać 2,0 TDI, wtedy znów przewaga finansowa benzynki będzie balansowana

Re: Skoda Kodiaq - co sądzicie o tym samochodzie?

125KM 1,4 TSI do auta ważącego 1600 kg? 75KM na tonę auta (licząc bez kierowcy). Powodzenia, przyda się. Co sądzę? 1. 10 poduch mam w standardzie w swoich 15-letnim purchlu. To, że 15-lat później Śkoda każe sobie dopłacać za każdą poduchę powyżej szóstej to już komedia. 2. Silniki... prawie dwie

Re: Turbo-benzyna na krótkie dystanse.

blisko najwyższego momentu obrotowego to wypisywanie bredni . Utrzymywanie obrotow silnika Hondy 1.8 blisko max momentu to jak ci juz ktos wczesniej napisal bardziej maksymalizacja zuzycia paliwa. NO chyba ze bedziesz sie matole upieral ze jazda powyzej 4 tys obr jest rownie ekonomiczna co

Re: Nowa Honda Civic od 64 900 zł

zainteresowany silnikiem TSI. Jest ekonomiczny i ma dobre osiągi. Obserwuję temat dalej, bo poprawiali sporo po 2010/2011 roku. W prasie pojawia się wiele skarg osób, które próbują reklamować swoje np. Octavie czy Passaty, ale serwis mówi, że 2 lata minęły, nici z gwarancji, trzeba wybulić, a cena za kapitalny

Re: do 70tys i z kratka?

i dosyć ekonomiczne auto z nawigacją, kompletem poduch i kilkoma innymi bajerami. Mam wrsję hb: w mieście (Wawa) pali ok 8, na trasie przy bardzo dynamicznej jeździe (prędkości powyżej 130 km/h) poniżej 7, zbiera się fajnie, a jeśli tego Ci mało, to jeste jeszcze wersja 1.6 z silnikiem 125

Re: Golf VII czy Auris Hybrid?

jeśli chcesz jeździć długo to kup Mazdę, Golf jest ok, ale może mieć problemy i z DSG i z TSI (piszę to jako posiadacz TSI) - ja z tych trzech wybrałbym Golfa, bo po pierwsze nie jestem strachliwy a po drugie jazda turbobenzyną (i to jeszcze z DSG) to sama przyjemność

Re: Salon Frankfurt 2011 | Oszczędne Fordy

A w 10-letnim Fiacie masz 1.6 16V 100+ KM z LPG i pali 10 na 100 (bez eko-jazdy). Jeśli porównamy to z tym Fordem i realnym spalaniem przy normalnej jeździe po polskich drogach (5-6l w benzynie) to cały sens ekonomiczny znika. Co więcej LPG jest bardziej ekologiczne od benzyny bo spaliny są

Re: Auto dostawcze

żółwim autostradowym tempie. > Pisząc żółwim - mam na myśli jazda prawym pasem pomiędzy tirami. Przy totalnie > ekonomicznej jeździe udało mi się zobaczyć 4 z przodu ;-) Oczywiście spalanie > wyniosło "aż" 4.9l/100km. To już lepiej - u mnie przy 90km/h jest niemal dokładnie litr więcej

Re: Auto dostawcze

gdy nie ma gdzie go "przepalić". Często jeżdżę po autostradach, więc póki co aż tak mnie to nie martwiło - nie wiem jednak do będzie za kilka lat. W związku z tym na poważnie zacząłem rozważać owego 1.2 TSI (W mocniejszej, 105konnej wersji). Poczytałem, pogmerałem i wyszło na to, że to dość prosta

kolejna ofiara niemieckiej prasy motoryzacyjnej.

o dwóch trybach pracy. Jeden tryb to do testów na zużycie paliwa i emisję CO2, a drugi do normalnej jazdy, tak by samochód był w miarę elastyczny, dobrze przyśpieszał. Od dziesięcioleci normy zużycia paliwa na 100km podawane przez producenta różniły się o około litr od zużycia rzeczywistego, ale to