1.2 tsi vs 1.4 tsi

Piotr Mokwiński

Używane - Seat Ibiza IV vs. Hyundai i20 I. Mieszczuchy za rozsądne pieniądze

Używane - Seat Ibiza IV vs. Hyundai i20 I. Mieszczuchy za rozsądne pieniądze

Sytuacja na europejskim rynku w segmencie B od lat prezentuje się podobnie. Pierwsze skrzypce grają francuscy, włoscy i niemieccy producenci zostawiając w tyle pozostałych graczy. Niemniej, szukając kilkuletniego miejskiego auta warto również zainteresować się Seatem Ibizą czy Hyundaiem i20, które uchodzą za udane konstrukcje. Ostateczny wybór zależeć powinien przecież nie tylko od naszych preferencji, lecz również opinii specjalistów.

Nowa Honda Jazz już w Polsce. Wiemy, ile będzie kosztować

Honda niedawno odświeżyła swój miejski model. Nowy Jazz to nie tylko kosmetycznie odświeżone wnętrze i poprawki wyglądu, ale także nowy silnik 1.5 o mocy 130 KM. Właśnie poznaliśmy polskie ceny małej Hondy.

Volkswagen Golf Variant - test | Pierwsza jazda

Mniej praktyczny, ale dający więcej frajdy z jazdy od Octavii Combi. Nowy Volkswagen Golf Variant posiada wiele cech, które każą stawiać go na pozycji lidera wśród kompaktów. Ma też jednak coś, czym sam się detronizuje

Zobacz wideo

Fiat Tipo | Ceny w Polsce | Tani kompakt

Fiat Tipo | Ceny w Polsce | Tani kompakt

jedynie pod względem pojemności bagażnika (30 l mniej). Za czeskiego liftbacka z silnikiem 1.2 TSI o mocy 90 KM trzeba jednak zapłacić minimum 54 900 zł (50 200 zł w promocji). Największą konkurencją dla nowego Fiata może być zatem Citroen C-Elysee, segmentowany o półkę niżej. Bazowa wersja z

Co oferuje rynek w segmencie C?

Co oferuje rynek w segmencie C?

. (4,23 x 1,81 x 1,45 m; 380/1093 l) hatchback 5-drz. (4,37 x 1,82 x 1,46 m; 380/1113 l) kombi 5-drz. (4,54 x 1,82 x 1,46 m; 587/1470 l) Silniki benzynowe: 1.2 TSI (86 KM), M5 1.2 TSI (105 KM), M5, M6, A7 1.4 TSI (122 KM), M6 1.4 TSI (140 KM), M6 1.8 TSI (180 KM), M6, A7 2.0 TSI (265 KM), M6, A6

Opel Crossland X 1.2 Turbo vs. Seat Arona 1.0 TSI - porównanie. Nowe rozdanie wśród małych crossoverów

Opel Crossland X 1.2 Turbo vs. Seat Arona 1.0 TSI - porównanie. Nowe rozdanie wśród małych crossoverów

dźwięki. Warto jeszcze wspomnieć o zużyciu paliwa. W mieście komputer pokładowy pokazuje 8-8,5 litra, tyle samo na autostradzie i około 6 w spokojnej trasie. 3 cylindry i 115 KM Grupa Volkswagena też poddała się modzie na downsizing. W ofercie koncernu nie znajdziemy już 1.2 TSI. Zastąpił go

Chevrolet Cruze vs. Skoda Octavia II - kopciuszek czy bestseller?

Chevrolet Cruze vs. Skoda Octavia II - kopciuszek czy bestseller?

. Niestety, tylko wybrane jednostki warte są naszej uwagi. Wśród silników benzynowych bezproblemową eksploatację gwarantują bazowe wolnossące 1.4 i 1.6 MPI - 80 i 102 KM. W zupełności wystarczą do spokojnej eksploatacji oraz wzorowo współpracują z instalacją gazową. Wybór doładowanych silników TSI/TFSI 1.2

Peugeot 3008 2.0 HDi vs. VW Tiguan 2.0 TDI porównanie. Francuzi depczą po piętach Niemcom

Peugeot 3008 2.0 HDi vs. VW Tiguan 2.0 TDI porównanie. Francuzi depczą po piętach Niemcom

. Podstawowym silnikiem w VW jest 125-konne 1.4 TSI sprzężone z manualną, 6-stopniową przekładnią – 93 790 zł. 150-konny diesel z ręczną skrzynią został wyceniony na 103 190 zł. Wersja z DSG i 4Motion kosztuje 132 690 zł w specyfikacji Comfortline. Dopłata do najbogatszej odmiany wynosi 13 tysięcy, a

Re: TDI vs TSI

.0 i 1.8) od 2012 kiedy to zmieniono konstrukcję pierścieni i tłoków oleju ponad miarę nie biorą. Problem brania oleju dotyczył starszych 1.8 i 2.0 (nie dotyczył 1.4 i 1.2) które miały za cienkie pierścienie. Problem jest obecnie rozwiązywany przez rozfrezowanie tłoków i wstawienie nowych pierścieni

Re: TDI vs TSI

to.niemozliwe napisał: > Wszyscy macie ten sam silnik? 4 ma 1.8, 3 ma 2.0 -- www.sprawdzpodatki.pl sprawdzpodatki.pl

Re: TDI vs TSI

Tak, dokładnie, nowy Superb. Mam S2 z 1.8 TSI 160 KM i spodobał mi się ten 2.0 TSI 220 KM. 1.8 miał problemy z olejem więc obawiam się ze 2.0 będąc wysilonym jeszcze bardziej może mieć większe problemy. Wcześniej nie myślałem o TDI ( podział tras miasto/trasa 60/40 ) ale obecnie zacząłem się

Golf 2.0 TDI 170 KM vs Golf 1.4 TSI 170 KM hehehe.

Golf 2.0 TDI : www.einszweidrei.de/vw/vwgolfvgt20tdi2006-2.htm 0-160 21.6 s 7.3 l ON na 100 km Golf 1.4 TSI

Re: TDI vs TSI

Kup mazdę 6 albo accorda. Benzynę. VW odpuść, to h...e( mam Allroada 3 TDI) Ostatnio skoda wypuściła 1,2 tsi w octavii z jakimś fabrycznym felerem - nie do usunięcia przez miesiące - do czasu zmiany ustawień na taśmie... Poguglaji sam zobacz.. Jeep -- YCDSOYA

Re: TDI vs TSI

trypel napisał: > 2.0 TDI jest średnio udanym silńikiem? > Od kiedy? > Do 150 tys każdy będzie chodził jak zegarek, u mńie minął 155 tys i pomiędzy pr > zeglądami ( niestety co 30 tys) dalej nie dolewam oleju > HA, HA, HA. Nie wiem czy silnik 1.4 TSI 140 KM z końca

Golf V GT : 2.0 Tdi 170 KM vs 1.4 Tsi 170 KM .

www.einszweidrei.de/vw/vwgolfvgt20tdi2006-2.htm www.einszweidrei.de/vw/vwgolfvgt14tsi2006-2.htm Tak samo przyspieszają i prawie

Re: Megane vs. Octavia. Co wybrać?

Jeśli Octavia to 1.6+gaz albo 1.8TSI. Zdala od 1.2TSI (wkrótce ten motor trafi do kosza, nowe 1.2TSI będzie miało pasek i 16v) i 1.4TSI (pali jak smok jeśli tylko mocniej depnąć na pedał gazu). Renault w motorach Pb prezentuje nędzę z bidą: albo stare 1.6 albo TCe 130 - nieudany motor o spalaniu

Re: TDI vs TSI

Oleju bierze tyle, co inne TSI o pojemności 1.8-2.0, średnio można się spodziewać 0.25 l/1000, rośnie jak noga ciężka. 2.0 jest cichy, dobrze wyważony i ładnie, bez wibracji wchodzi w obroty. No i z 9 l/100 średnio spali. -- Mow do ludzi tak, aby twoje slowa ich wzbogacaly, sluchaj tak, by

Re: TDI vs TSI

hakim2 napisał: > Tak, dokładnie, nowy Superb. Mam S2 z 1.8 TSI 160 KM i spodobał mi się ten 2.0 > TSI 220 KM. 1.8 miał problemy z olejem więc obawiam się ze 2.0 będąc wysilonym > jeszcze bardziej może mieć większe problemy. Wcześniej nie myślałem o TDI ( pod > ział tras

Re: Golf V GT : 2.0 Tdi 170 KM vs 1.4 Tsi 170 KM

Ale przyznaj sam ze silnik bardzo udany. Chodzi o 1.4Tsi -- ;o?

Re: Średnie spalanie: Golf 1.9 TDI vs Golf 1.4 TS

Dzięki badyll!!! Wygląda na to, że jest to krótsza skrzynia niż w 1,8 tsi.

Średnie spalanie: Golf 1.9 TDI vs Golf 1.4 TSI

Moi mili, ponieważ sobie tak tutaj wymieniamy uprzejmości, często w całkowitym oderwaniu od stanu faktycznego, postanowiłem powtórzyć jedno z ćwiczeń, które robiłem przed zakupem auta. Poniżej przedstawiam średnie spalanie dla VW Golfa V z silnikami 1.4 TSI, 1.6 FSI i 1.9 TDI. Wybrałem Golfa, bo

Re: TDI vs TSI

w moim Polo 1.4 16V na trasie przy wysokich obrotach olej szybko znika...pół litra na 1000 km ale poza tym żadnych awarii... tylko dolewki...na rok 4 litry się doleje:) -- Tak. To prawda że moje poglądy są oryginalne...ludzie mi tego zazdroszczą bo też by tak chcieli, ale nie potrafią, więc

Golf V 2.0 TDI vs 1.4 TSI - diesel się nie opłaca?

: sniperslaststand.blogspot.com/2008/08/hybrid-vs-diesel-fuel-consumption-duel.html 120-konny 1.4 TSI robi setkę w 9,4 sek., 140-konny w 8,8 sek., 2.0 TDI w 9,3. Czyli realną konkurencją dla diesla będzie ten kosztujący 135 złotych więcej na paliwie rocznie słabszy TSI. Ceny wziąłem z katalogu

Re: Średnie spalanie: Golf 1.9 TDI vs Golf 1.4 TS

tak przy okazji - tsi (1,4) jest oferowany chyba tylko ze skrzynią > manualną 6-biegową (oprócz dsg). Czy zna ktoś przełożenia tej > skrzyni? Albo zna ktoś prędkości maksymalne dla poszczególnych > biegów? Witam. Znam przełożenia biegów w silniku 1,4 tsi 122km. Mianowicie: 1

Re: Golf TDI vs Golf 1.4 TSI 170

hmmmm .. jezdzilem tez z silnikiem 2.3 V6. mozna bylo praktycznie uzywac tylko 4 biegu i jezdzic jak na automacie. to ze jakas wiertarka 1.6 jest dobra tylko na gorze, to nie znaczy ze nie mozna zrobic beznyniaka dobrego na dole. -- 171Nm@2500, 90kW@5500, rear wheel drive "Mamy spadającą

Re: Golf TDI vs Golf 1.4 TSI 170

Poprostu mylisz pojęcia... elastycznośc z możliwością przyspieszania od niskich obrotów. Tak diesel będzie przyspieszał lepiej od niskich obrotów, ale koło 4 tyś dostanie zadyszki. Natomiast benzyna o takiej pojemności będzie przyspieszała od 2,5 tyś do 6. Pozatym nie jest to w przypadku diesla

Re: Golf TDI vs Golf 1.4 TSI 170

> Tak diesel będzie przyspieszał lepiej od niskich obrotów, ale koło 4 > tyś dostanie zadyszki. I co z tego że dostanie zadyszki, skoro przy obrotach 4krpm ma na danym biegu taką samą prędkość jak benzyniak przy 6krpm? Mylisz zakres obrotów z zakresem prędkości. Ja w swoim TD

Re: Golf TDI vs Golf 1.4 TSI 170

Po prostu zwykłe prawa fizyki. W wątku obok przedstawiłem obliczenia z których wynika że przy średnich obrotach benzyniak 192 KM przyspiesza gorzej od TD 115 KM. I tak było w rzeczywistości: jeździłem oboma na zmianę przez 2 lata po ok. miesiąc jednym. Co z tego że benzyniak miał 4.5s lepszy czas

Re: Golf TDI vs Golf 1.4 TSI 170

klemens1 napisał: (czyli TD 3000, B 4000) diesel będzie szybszy. dodaj: turbodiesel, bo mijasz sie z prawdą. -- I do not feed the trolls.

Re: Golf TDI vs Golf 1.4 TSI 170

klemens1 napisał: Co z tego że benzyniak miał 4.5s lepszy czas do setki, jeżeli w > praktyce wykorzystywałem to może raz w miesiącu? A na średnich obrotach jeździ > łem praktycznie cały czas. Kwestia jak kto lubi jezdzić. Ja jak jezdziłem benzyną to po prostu lubiłem utrzymywac

Re: Golf TDI vs Golf 1.4 TSI 170

Tak ale porównaj np.2.5 tds i 2.5 i oba r6 bmw... co jest szybsze? Pozdro

Re: Golf TDI vs Golf 1.4 TSI 170

pindoll napisał: > klemens1 napisał: > > (czyli TD 3000, B 4000) diesel będzie szybszy. > > dodaj: turbodiesel, bo mijasz sie z prawdą. ups ;) dodałeś... no dobra, to porównajmy turbodiesla, do turbo benzyny -- I do not feed the trolls.

Re: Golf TDI vs Golf 1.4 TSI 170

klemens1 napisał: > > Nawet szybkoobrotową > > benzyną można jechać już od 1600-1800 rpm. > > Ale nie przyspieszać, ew. przyspieszać niezauważalnie. > Zgadzam się z tym, że diesle, pomimo dłuższych przełożeń, nie osiągają takiego > samego zakresu

Re: Golf TDI vs Golf 1.4 TSI 170

> Kwestia jak kto lubi jezdzić. Ja jak jezdziłem benzyną to po prostu lubiłem > utrzymywac silnik w górnym zakresie obrotów 4-6 tys Pewnie że to kwestia jak kto lubi jeździć. Ja nie lubię wysokich obrotów - dlatego wolę diesla. Ty lubisz - wolisz benzyniaka. > długo nie mogłem

Re: Golf TDI vs Golf 1.4 TSI 170

Pojezdzij benzyna o normalnej pojemnosci zanim zaczniesz dyskusje. Duze benzyny są znacznie elastyczniejsze... sam jeżdże benzyna 2.8 i naprawde jak się nie chce to biegów nie trzeba zmieniać często. Często też jeżdże dieslami... nawet tymi mocnymi i te auta fakt ładnie się zbierają ale

Re: Golf TDI vs Golf 1.4 TSI 170

Przecież napisałem że benzyniak będzie szybszy - ale kosztem piłowania. Elastyczniejszy będzie diesel, i pod warunkiem nieprzekraczania średnich obrotów w jednym i drugim (czyli TD 3000, B 4000) diesel będzie szybszy.

Re: Golf TDI vs Golf 1.4 TSI 170

klemens1 napisał: > Nie obrotów, tylko PRĘDKOŚCI. Diesle mają mniejszy zakres obrotów, ale obejmują > tym zakresem podobny zakres prędkości co benzyniaki ze względu na inne przełoż > enia. Nie do końca, tzn. nie do DOLNEGO końca ;) Nie ma wspólczesnych diesli pracujących

Re: Golf TDI vs Golf 1.4 TSI 170

> elastycznośc to jak najlepse parametry (moc, moment) w jak najszerszym > zakresie obrotów Nie obrotów, tylko PRĘDKOŚCI. Diesle mają mniejszy zakres obrotów, ale obejmują tym zakresem podobny zakres prędkości co benzyniaki ze względu na inne przełożenia. A jeżeli chodzi o dynamikę na

Re: Golf TDI vs Golf 1.4 TSI 170

> to porównajmy turbodiesla, do turbo benzyny Zależy jakiej turbobenzyny - jeżeli z soft turbo, to charakterystyka będzie zbliżona do TD - wtedy jedynym argumentem będzie spalanie.

Re: Golf TDI vs Golf 1.4 TSI 170

> Pojezdzij benzyna o normalnej pojemnosci zanim zaczniesz dyskusje. > Duze benzyny są znacznie elastyczniejsze... Ano właśnie - żeby benzyniak mógł być cokolwiek elastyczny, musi mieć pojemność ok. 3.0. Zdaję sobie sprawę że pięciolitrowy będzie jeszcze bardziej elastyczny. Brzmi to

Re: Golf TDI vs Golf 1.4 TSI 170

> i gdzie ta przewaga diesla ? Tam gdzie liczy się elastyczność, a nie ułamki sekund na torze - czyli w normalnych, codziennych zastosowaniach samochodu. Przewaga jest również w spalaniu - mam na myśli 99% spotykanych przypadków.

Re: Golf TDI vs Golf 1.4 TSI 170

traktorzysta napisał: > Dorosłeś i zostałeś w socjalistycznym państwie ,w którym opłaca się mieć > diesla i samochód na gaz . To nie jest TWÓJ wybór ,a wybór rządzących . Nie trzeba wielkiej bystrości żeby się zorientować że nie dyskutujemy tu o kosztach.

Re: Golf TDI vs Golf 1.4 TSI 170

Zależy do jakiego benzyniaka porównujesz (i jakiego diesla). Ja mam na II do ok.80 a na III do 125 - i co z tego, jeżeli lepiej nie potrzeba? I tak zmieniam biegi dużo wcześniej. Ja wachluję żeby trzymać niższe obroty i mam dobre przyspieszenie a w benzyniaku trzeba wachlować żeby mieć wyższe obr

Re: Golf TDI vs Golf 1.4 TSI 170

> chcesz mieć dobre > przyspieszenia, mozliwosc pociagniecia do wysokich obrotów bez zmieniania > biegów - kupuj benzynę; Raczej: chcesz mieć dobre przyspieszenie TYLKO przy wysokich obrotach - kupuj benzynę. Zakres obrotów w jakim benzyniak dobrze przyspiesza jest bardzo wąski i

Re: Golf TDI vs Golf 1.4 TSI 170

> Nawet szybkoobrotową > benzyną można jechać już od 1600-1800 rpm. Ale nie przyspieszać, ew. przyspieszać niezauważalnie. Zgadzam się z tym, że diesle, pomimo dłuższych przełożeń, nie osiągają takiego samego zakresu prędkości na poszczególnych biegach. Ale dla mnie nie ma to znaczenia

Re: Golf TDI vs Golf 1.4 TSI 170

tylko ze wczoraj rozmowa była o osiągach POZA spalaniem; chcesz mieć dobre przyspieszenia, mozliwosc pociagniecia do wysokich obrotów bez zmieniania biegów - kupuj benzynę; wszelki proby udowadniania ze dyzle sa "szybsze" na dzien dzisiejszy są bez sensu - zwlaszcza jesli wezmiesz pod uwage CE

Re: Golf TDI vs Golf 1.4 TSI 170

elastycznośc to jak najlepse parametry (moc, moment) w jak najszerszym zakresie obrotów - dyzle są własnie mało eleastyczne bo mają wąski zakres obrótów, przy których "coś się dzieje" :)

Re: Golf TDI vs Golf 1.4 TSI 170

powaznie? znaczy ze ma na drugim biegu 90 i wiecej a na trzecim 150 i wiecej? -- 171Nm@2500, 90kW@5500, rear wheel drive "Mamy spadającą ludność" - L.K.

Re: Golf V 2.0 TDI vs 1.4 TSI - diesel się nie op

programistajava napisał: > 2ga sprawa te silniki TSI to tez przeciez nie sa proste jak > konstrukcja cepa. Nie wiadomo czy jakies zagadki za kilka lat nie > spotkaja ich właścicieli, czas pokaże. Co do TDI to mniej więcej > wiadomo czego się spodziewać :) No ale ten

Re: Golf TDI vs Golf 1.4 TSI 170

taka sama prawda jak to ze dieslem nie da sie jezdzic ;) -- 171Nm@2500, 90kW@5500, rear wheel drive "Mamy spadającą ludność" - L.K.

Re: Golf TDI vs Golf 1.4 TSI 170

Dorosłeś i zostałeś w socjalistycznym państwie ,w którym opłaca się mieć diesla i samochód na gaz . To nie jest TWÓJ wybór ,a wybór rządzących .

Re: Golf TDI vs Golf 1.4 TSI 170

nie myl elatycznosci z dynamika na niskich obrotach. elastycznosc to nie jest przyspieszanie od 80-120 na 5 biegu. szesc biegow tez nie swiadczy dobrze o elatycznosci. -- 171Nm@2500, 90kW@5500, rear wheel drive "Mamy spadającą ludność" - L.K.

Re: TDI vs TSI

23 aut, 12 z silnikiem 1.6 TDI i reszta z 2.0 TDI - w roznych wariantach mocy. Od 5 lat (od przejscia na ten koncern w 100 %) nie mamy żadnych problemów (użytkujemy do 120-150 tys km). A 1.6 TDI to najbardziej odporny na nogę przedstawiciela silnik na rynku, ciezko uwierzyć ale fabie z tym silnikiem

Re: Golf 2.0 tdi 170 KM vs Golf 1.4 tsi 170 KM he

1.4 TSI jest lżejszy o 60 kg - różnica wsp ciężar/moc 3% na korzyść benzyny, róznica czasu w teście torowym na korzyść benzyny tylko 1 %.....

Re: Średnie spalanie: Golf 1.9 TDI vs Golf 1.4 TS

A tak przy okazji - tsi (1,4) jest oferowany chyba tylko ze skrzynią manualną 6-biegową (oprócz dsg). Czy zna ktoś przełożenia tej skrzyni? Albo zna ktoś prędkości maksymalne dla poszczególnych biegów?

Re: TDI vs TSI

Mam doswiadczenie z roznymi wersjami Audi, jazda w zakresach 1-3bieg, ruszanie nie jest tak plynne jak w klasycznych skrzyniach automatycznych. Ten typ tak ma. -- . -Z TDCI NA ST, a teraz italia z bananami-

Re: TDI vs TSI

Znam 7 posiadaczy tsi (łącznie z sobą) i olej bierze tylko jednemu, który faktycznie trafił na wadę konstrukcyjną. -- www.sprawdzpodatki.pl sprawdzpodatki.pl

Re: Polo tsi vs. Honda Jazz

Szklany dach, hmmm. Czy to taka rewelacja. Jak jest zła pogoda to nie ma sensu, jak dobra to często zbyt świeci czy grzeje do kabiny. Co do samego 1.2TSI to ciekawe połączenie starszych i nowych rozwiązań. Cel - niezłe osiągi, ale przy prostszych i jednocześnie trwalszych rozwiązaniach. Polecam

Re: Golf V 2.0 TDI vs 1.4 TSI - diesel się nie op

2ga sprawa te silniki TSI to tez przeciez nie sa proste jak konstrukcja cepa. Nie wiadomo czy jakies zagadki za kilka lat nie spotkaja ich właścicieli, czas pokaże. Co do TDI to mniej więcej wiadomo czego się spodziewać :)

Re: Średnie spalanie: Golf 1.9 TDI vs Golf 1.4 TS

milleniusz, ale porównujesz tdi do tsi, który jest małą turbo- benzyną. Pali mało, ma dobry "dół" i generalnie powinien być super (powinien bo nie jeździłem). Ale poza vw i fiatem (tylko, że t-jety wcale mało nie palą) nikt jeszcze nie ma takich motorów w ofercie. Więc jak ktoś nie chce vw

Re: Nowe kombi: Octavia vs Golf vs Focus

spodziewał przynajmniej nie w kwestii mechanicznej. > Myślę, że zostawią motor 1.4 TSI. 1.4 TSI to tylko nazwa silnika. W Golfie VII ten TSI to inny motor, ma np. pasek rozrzadu zamiast lancucha.

Re: Megane vs. Octavia. Co wybrać?

cloclo80 napisał: > Jeśli Octavia to 1.6+gaz albo 1.8TSI. Zdala od 1.2TSI (wkrótce ten motor trafi > do kosza, nowe 1.2TSI będzie miało pasek i 16v) i 1.4TSI (pali jak smok jeśli t > ylko mocniej depnąć na pedał gazu). Renault w motorach Pb prezentuje nędzę z bi > dą: albo

Re: Średnie spalanie: Golf 1.9 TDI vs Golf 1.4 TS

lupus76 napisał: > PSA i BMW 1,6 turbo (150 i 170 KM). Właśnie miałem wspomnieć o tym, ten silnik jest wkładany do Peugeota 308 między innymi. Ma ciekawy wykres momentu obrotowego. Tyle, że to silnik, który bardzie ma jeździć, niż oszczędzać. To 1.4 TSI 122 KM jest bardziej silnikiem

Re: Golf V 2.0 TDI vs 1.4 TSI - diesel się nie op

kwantyfikowalne. 2.0 TFSI robi setkę w 7,6 sekund (poprawka na automat), w porównaniu do 8,3 sekundy dla 2.0 TDI 170 i 8,4 dla 1.8 TFSI . Więc im po prostu odjedzie i to te dwa ostatnie należy ze sobą porównywać jako ekwiwalentne w kwestii osiagów. I jeśli rzucimy okiem na ceny, to mamy: 1,8TSI (160KM) M6

Re: Skoda Octavia Combi 1.8 TSI DSG Elegance - wa

/h bedzie np. 7 vs 8s (czyli niby niewiele szybsze jest to 300KM > od TSI 140KM) > do 150km/h juz bedzie 12 vs 19s (czyli 300KM zaczyna dokazywać, nie ma kagańca > jak przy ruszaniu, a TSI i tak zaskakujaco dobrze sobie radzi) > ale juz do 200km/h to bedzie 21 vs 48s (300KM wreszcie jest

Re: Megane vs. Octavia. Co wybrać?

Polecam Oktavie tylko nie z silnikiem 1,4 TSI. Wybierz inny silnik.

Re: Średnie spalanie: Golf 1.9 TDI vs Golf 1.4 TS

tomiwit napisał: > A Ty też masz 6 biegów? Wszystkie TSI mają. To jest część tej filozofii - silniki z mocnym dołem i długie biegi. Tym sposobem mniej palą (jak się korzysta z wysokich biegów). Kręci się do jakichś 6500 obrotów, potem gwałtownie słabnie. Mecz jest. Coś nie

Re: Megane vs. Octavia. Co wybrać?

cloclo80 napisał: >Zdala od 1.2TSI (wkrótce ten motor trafi do kosza, nowe 1.2TSI będzie miało pasek i 16v) Ale to jest głos za starym (tzn. chyba aktualnym?) 1.2 tsi czy przeciw niemu? Wg moich dotychczasowych doświadczeń 8v (zamiast 16v) i łańcuch zamiast paska rozrządu to w

Re: Golf V 2.0 TDI vs 1.4 TSI - diesel się nie op

O, takie mniej więcej wywody prowadziłem tu parę miesięcy temu. I nawet porównując dokładnie te dwie jednostki napędowe, choć nie tak dokładnie. PS. TSI nie mają zmiennej geometrii łopatek w turbinie, jak zresztą żaden benzyniak, pomijając wyjątki i auta wyczynowe, bo temperatura spalin jest

Re: Średnie spalanie: Golf 1.9 TDI vs Golf 1.4 TS

tomiwit napisał: > A tak przy okazji - tsi (1,4) jest oferowany chyba tylko > ze skrzynią manualną 6-biegową (oprócz dsg). To prawda, ale każda z trzech wersji wersji chyba ma inne przełożenia. Nie wiem, jakie ja mam, ale trzy pierwsze biegi kończą się mniej więcej koło 55, 105

Re: Golf V 2.0 TDI vs 1.4 TSI - diesel się nie op

> A wybór 160-konnego silnika pamiętam. Wtedy tej decyzji > "nie widziałem", ale to głównie dlatego, że po prostu nie > policzyłem. Ja tak naprawdę wybrałbym 120 konny TSI, gdyby był dostępny. Przeważnie nie wykorzystuję całej mocy tego silnika, a ten 120 konny jest

Re: Dla uspokojenia - Jakie auto za 75-100tys PLN

Mondeo 1.6 TB Superb 1.8 TSi (ale średniego 8 nie osiągniesz - 9 tak) i40 C5 1.6 thp octavia 1.4 Tsi (zajebisty silnik, mało pali, bardzo elastyczny) cruze 1.4 T Co do superba - 2.0 tsi mało się opłaca, bo osiągi są minimalnie lepsze tylko (250 Nm vs 280 Nm, do tego większa masa) - chyba

Re: Golf V 2.0 TDI vs 1.4 TSI - diesel się nie op

równe fragmenty, to przy odpowiadających sobie obrotach masz dostępne następujące moce: 2.0 TDI 170: 1. 1500 - 55 HP 2. 2125 - 105 HP 3. 2750 - 125 HP 4. 3375 - 147 HP 5. 4000 - 155 HP 2.0 TFSI: 1. 2000 - 80 HP 2. 3000 - 120 HP 3. 4000 - 155 HP 4. 5000 - 200 HP 5. 6000 - 200 HP

Re: Golf V 2.0 TDI vs 1.4 TSI - diesel się nie op

, to odchyłki pewnie będą te same, więc dane kwalifikujące się do porównania. Auto - Passat CC (dla zwykłego nie było kompletnych danych) z ręczną skrzynią , czas przyspieszania na 6 biegu 80-120 km/h : 1.8 TSI 160 KM: 12,5 sek 2.0 TDI 170 KM: 11 sek 2.0 TFSI 200 KM: 10 sek Czyli można

Re: Polo tsi vs. Honda Jazz

jest go mieć (Jazz of koz przyjemny,ale dla mnie w mniejszym stopniu:)).Nie jest to ideał,jak wielu mawia,ale generalnie ogólnie kreowany wizerunek tego auta jest zgodny z rzeczywistością.Czyli wiadomo,wysoka jakość bez kitu i świetny silnik 1.2 TSI (podobnie jak i skrzynia,czy to ręczna

Re: Turbo vs. obroty - dla niknejma :)

uki145 napisał: > zenujaca .1.8 T jest najlepszym przykąłdem .podobnie jak silniki nowego > bravo :wszystkie 1.4 Kilka godzin temu najlepszym przykładem były 2.0TFSI i 1.4TSI. Teraz są inne. Cóż ...

Re: Golf V 2.0 TDI vs 1.4 TSI - diesel się nie op

sniperslaststand napisał: > Od aspektów subiektywnych preferuję jednak wartości kwantyfikowalne. 2.0 TFSI r > obi setkę w 7,6 sekund (poprawka na automat), w porównaniu do 8,3 sekundy dl > a 2.0 TDI 170 i 8,4 dla 1.8 TFSI . Więc im po prostu odjedzie i to te dw > a

Re: Golf V 2.0 TDI vs 1.4 TSI - diesel się nie op

simr1979 napisał: > 80-120 km/godz bieg V - diesel 9.9 sek ; benzyna 12.1 sek > 80-120 km/godz bieg VI - diesel 12.9 sek ; benzyna 15.3 sek Wniosek taki, że przy przyspieszaniu przy takiej samej prędkości należy w benzynie mieć jeden bieg niżej, a dopiero po osiągnięciu prędkości

Re: Golf V 2.0 TDI vs 1.4 TSI - diesel się nie op

Najpierw przejedź się autami z silnikami 1,8 TFSI, 2,0 TFSI, 2,0 TDI 170 KM, a potem się wypowiedz. Bo widzę, że nie jeździłeś. Osobiście wybrałbym 2,0 TFSI, ale ten 2,0 TDI 170 KM zapewnia zbliżoną dynamikę i ogólnie pojętą "przyjemność" z jazdy. 1,8 TFSI jest fajny,ale zauważalnie odstaje.

Re: Leon vs Octavia vs Mazda 6

apage, satanas! :) ponadto VAG jest w trakcie zastępowania 1.4 przez wersję 1.5 TSI (dostępny już np w Octavii na rok 2018, na razie równolegle z 1.4). Ale jak to z nowymi silnikami pozwoliłbym najpierw innym użytkownikom sprawdzić ich niezawodność ;)

Re: Golf V 2.0 TDI vs 1.4 TSI - diesel się nie op

Poniżej porównanie przebiegu mocy na V/VI b dla dwóch silników zamontowanych w Audi A4: 1. 2.0 TDI 143 KM/4200 rpm ; 320 Nm od 1750 do 2500 rpm. 2. 1.8 TFSI 160 KM/4500 rpm ; moment patrz niżej. Uturbiony silnik benzynowy przyjęty do porównania ma wyjątkową jak na benzynę charakterystykę

Re: Golf V 2.0 TDI vs 1.4 TSI - diesel się nie op

jezdziłem 1,8 tfsi i 2 tdi 170 KM 200 konnej benzyny w vw w moim miescie nie mieli.. i wcale nie zauważyłęm takiej dużej różnicy (pomiedzy tymi dwoma autami o zblizonej mocy) 200 konna benzyna jest na pewno lepsza i diesel od niej odstaje.. tu się zgadzam :-)) pozdr al

Re: Golf V 2.0 TDI vs 1.4 TSI - diesel się nie op

Co do ceny ON, od 1go stycznia 2009 Polska musi podniesc akcyze na ON do MInimalnej stawki wymaganej przez UE. Benzyna juz dawno przekracza ta stawke tak wiec cena ON troche (o ile?) podrozeje.

Re: Silnik roku czy bubel dziesięciolecia?

.pl chłopcy szczegółowo dyskutowali różnice twincharger - obydwa turbochargery (1,4 i 1,2) oraz twincharger - 1,8 tsi, 2,0 tsi. Także w układach 1,4 vs. 1,2 oraz 1,8 vs 2,0. Natomiast nie zawracali sobie głowy porównywaniem wersji 160 i 170 KM turbochargera, traktując je en bloc jako jeden silnik, choć

Re: Golf V 2.0 TDI vs 1.4 TSI - diesel się nie op

sniperslaststand napisał: czyli Golfie i Passacie (dla tego ostatniego spora część kalkula > cji będzie w zasadzie identyczna, a różnica w cenie nawet gorsza, bo wynosi z 16 tyś. PLN). Jakie 16 tys.zł ? Passat Comfortline 2,0 TFSI 200 KM kosztuje 107890 zł, a 2,0 TDI 170 KM, o bardzo

Re: Golf V 2.0 TDI vs 1.4 TSI - diesel się nie op

poziomie: paultan.org/archives/2007/03/26/bmw-announces-204hp-400nm-twin-turbodiesel-inline-4/

Re: Golf V 2.0 TDI vs 1.4 TSI - diesel się nie op

to określona marka i tylko Diesel.Autem jeżdże najwyżej 4-5 lat i mało mnie obchodzi kalkulacja,czy wydam 5000 więcej na auto,czy 6000 mniej na paliwo.Chciałem diesla bo lubie terkot i duży moment obrotowy i to wszystko.

Re: Golf V 2.0 TDI vs 1.4 TSI - diesel się nie op

"Rzeczpospolita", coraz częściej wybieramy jednak silniki wysokoprężne. W 2007 r. liczba diesli wzrosła o ponad 33 proc., podczas gdy modeli benzynowych jedynie o 4,3 proc. Jak mówi gazecie Wojciech Drzewiecki, prezes Instytutu Samar, teraz ok. 42 proc. nowo sprzedawanych pojazdów to diesle. – To

Re: Golf V 2.0 TDI vs 1.4 TSI - diesel się nie op

stradale napisał: > nie zartuj z dynamika tego tdi bo to tylko budzi smiech > porownywanie 200konnej doladowanej benzyny z 170konym dieslem to kiepski pomysl > w dieslu dawno masz czerwone pole na obrotomierzu kiedy benzyna ma jeszcze pona > d 2tys obrotow w zapasie

Re: 1400 ccm / 130 KM - Renault Megane Grandtour

autofoto.pl/blogs/blog_silnika/archive/2009/05/24/silniki-renault-tce-3-0-v6-dci-i-por-wnanie-1-4-tce-vs-vw-1-4-tsi.aspx TSI jest naprawdę niezłą konstrukcją.

Re: Golf V 2.0 TDI vs 1.4 TSI - diesel się nie op

: pl.wikipedia.org/wiki/Lista_błędów_poznawczych Na serio zachęcam do zapoznania się z nimi i unikania ich w przyszłości. PS. W sprawie A4/A6 potwierdziłem później swoje słowa podrzucając na forum porównanie obydwu aut, w którym to także subiektywnie stwierdzono to, co wyszło w liczbach. No ale niektórzy za nic w świecie nie potrafią przyznać

Re: Golf V 2.0 TDI vs 1.4 TSI - diesel się nie op

pomierzony egzemplarz dyzelka nie stanął na wysokości zadania w zakresie osiągów, prawdopodobnie był jeszcze całkiem nowy, a Fiaty i diesle - jak wiadomo (z praktyki) - wymagają przejechania kilku-kilkunastu tysięcy zanim osiągną pełnię swoich możliwości. To jest jedna sprawa. Teraz druga - do kwestii 4 cm

Re: Golf V 2.0 TDI vs 1.4 TSI - diesel się nie op

: pl.wikipedia.org/wiki/Lista_błędów_poznawczych Bardzo pouczająca lektura, co nie zmienia jednak faktu, że to mameja ma rację. Brak Ci jakichkolwiek praktycznych doświadczeń - mniejsza o powód - dlatego nie jesteś w stanie wyobrazić sobie, czym jest np. różnica 4 cm na długości tylnej części przedziału pasażerskiego (a jest przepaścią

Re: Golf V 2.0 TDI vs 1.4 TSI - diesel się nie op

nie zartuj z dynamika tego tdi bo to tylko budzi smiech porownywanie 200konnej doladowanej benzyny z 170konym dieslem to kiepski pomysl w dieslu dawno masz czerwone pole na obrotomierzu kiedy benzyna ma jeszcze ponad 2tys obrotow w zapasie poza tym tfsi ciagnie rowno od najniszych obrotow

Re: Golf V 2.0 TDI vs 1.4 TSI - diesel się nie op

sniperslaststand napisał: > Wrażenie "podobieństwa" wynika najprawdopodobniej z tego, że po prostu nigdy ni > e dokręciłeś 2.0 turbo pod ogranicznik i tyle (lub z setki innych czynników). W > dieslu robi się to znacznie łatwiej i "mniej dramatycznie". I po raz kolejny

Re: Golf V 2.0 TDI vs 1.4 TSI - diesel się nie op

jednym na III, innym na II a jeszcze innym na IV i rodzaj paliwa nie ma tu nic do rzeczy. -- Lepszy mały ale własny i z przodu niż duży ale cudzy i z tyłu...

Re: Golf V 2.0 TDI vs 1.4 TSI - diesel się nie op

simr1979 napisał: > Obejrzałem - nie wiem dlaczego ten konkretny pomierzony egzemplarz dyzelka nie > stanął na wysokości zadania w zakresie osiągów, prawdopodobnie był jeszcze całk > iem nowy Co ma do tego wiek, szarym kolorem masz zaznaczone dane fabryczne i tam też wyjdzie gorzej

Re: Golf V 2.0 TDI vs 1.4 TSI - diesel się nie op

milleniusz napisał: > O, takie mniej więcej wywody prowadziłem tu parę miesięcy temu. I nawet > porównując dokładnie te dwie jednostki napędowe, choć nie tak dokładnie. Witam, po chyba dłuższej przerwie, bo nie widziałem Twoich postów od jakiegoś już czasu. A wybór 160-konnego si

Re: Golf V 2.0 TDI vs 1.4 TSI - diesel się nie op

sniperslaststand napisał: > To niestety Ty teoretyzujesz, ponieważ opierasz się na tym, co Ci się wydaje, a > nie na tym, co zmierzyła bardzo precyzyjna aparatura. Ty po prostu nie rozumiesz, że na dynamikę składa się nie tylko przyspieszenie od 0 - 100 km/h. Widzę, że nie masz pra

Re: Golf V 2.0 TDI vs 1.4 TSI - diesel się nie op

nie mameja porównac można mocniejszego diesla z benzyną 160 KM jak ktos kupuje 200 konna benzynę, to robi to celowo.. Nie chce klekota (hałas, wibracje, wąski przedział obrotów) nie tylko chodzi o gołe liczby, ale "jakość" jazdy al

Re: Megane vs. Octavia. Co wybrać?

auto-blog napisał: > Octavia z 1.8 nie do zajechania. Wielu przedstawicieli handlowych takimi jeździ > a przebiegi ich robią wrażenie. sam jeżdżę TSI, ale 1.4 bałbym się kupić, wystarczy poczytać na necie 1.8 TSI to rewelacja, godny następca nieodżałowanego 1.8T -- http

Re: Golf V 2.0 TDI vs 1.4 TSI - diesel się nie op

tiny.pl/855w Tu masz po 5000km, nie widzę istotnych różnic z tym co podał Sniper.

Re: Golf V 2.0 TDI vs 1.4 TSI - diesel się nie op

poczekajmy z 5 lat. Ludzi pojeżdzą zobacza ile kosztuje eksploatacja i dynamika sprzedazy nowych diesli może spaść z czasem. Ostatnio rozwalił mnie post na forum mazdy jak koleś dzwonil do ASO zapytać sie ile kosztuje w ASO wymiana filtra DPF. Usłyszał kwoę 4500pln.... Oczywiście będzie kombinow

Re: Golf V 2.0 TDI vs 1.4 TSI - diesel się nie op

mobilnydoradca napisał: > ze wszystkimi obliczeniami się zgadzam ale nie samą matematyką świat > stoi. są różne różniste powody dla których ludzie kupują disle (te > nowe, salonowe) i sądze iż w większości przypadków nie robią tego > zapamiętale obliczając ile zaoszczędzą