1.2 tsi wymiana rozrządu seat

Piotr Mokwiński

Używane - Seat Ibiza IV vs. Hyundai i20 I. Mieszczuchy za rozsądne pieniądze

Używane - Seat Ibiza IV vs. Hyundai i20 I. Mieszczuchy za rozsądne pieniądze

Sytuacja na europejskim rynku w segmencie B od lat prezentuje się podobnie. Pierwsze skrzypce grają francuscy, włoscy i niemieccy producenci zostawiając w tyle pozostałych graczy. Niemniej, szukając kilkuletniego miejskiego auta warto również zainteresować się Seatem Ibizą czy Hyundaiem i20, które uchodzą za udane konstrukcje. Ostateczny wybór zależeć powinien przecież nie tylko od naszych preferencji, lecz również opinii specjalistów.

Silnik 1.2 PureTech - opinie. Czy warto zainteresować się silnikiem roku z rynku wtórnego?

Przez długie lata paleta silników benzynowych koncernu PSA składała się z kilku dopracowanych wolnossących konstrukcji napędzających auta Peugeota i Citroena. W erze downsizingu Francuzi nie pozostali obojętni na rynkowe trendy. W 2014 roku pokazali światu konkurencyjny motor Ogromne nakłady przeznaczone na prace badawczo-rozwojowe potwierdzają zaangażowanie i podejście inżynierów do nowej jednostki. Co istotne, po latach obecności na rynku wciąż zbiera dobre opinie wśród użytkowników i mechaników. Czy można na nim polegać?

Skoda Fabia II - opinia, awarie, zalety, najlepsze silniki

Auta segmentu B do dziesięcioleci cieszą się wielkim uznaniem europejskiej klienteli oczekującej wszechstronnego charakteru, coraz bogatszego wyposażenia z zakresu komfortu i niskich kosztów użytkowania. Skoda Fabia króluje zarówno wśród nowych, jak i na rynku wtórnym. Ma jednak kilka wad.

Zobacz wideo

Na które turbodoładowane jednostki benzynowe warto zwrócić uwagę?

Na które turbodoładowane jednostki benzynowe warto zwrócić uwagę?

napędza między innymi Audi A1, A3, Skodę Octavię III, Superba (od 2015 roku), Rapida, Volkswagena Golfa VII, Polo (od 2015), Tourana oraz Seata Leona III. Wadą 1.4 TSI bywa zwiększone zużycie oleju silnikowego. Przykład Forda pokazuje, że downsizing ma uzasadnienie. Najmniejszy w rodzinie EcoBoost miał

Silnik 1.2 TSI - mały, mocny, ale nieszczególnie trwały

inżynierowie Volkswagena wykorzystali 8-zaworową głowicę, turbosprężarkę ze zmienną geometrią łopat sterowanych elektronicznie, jak również bezpośredni wtrysk paliwa oraz jeden wałek rozrządu. Kolejnym charakterystycznym wyróżnikiem 1.2 TSI jest układ rozrządu realizowany za pomocą łańcucha nie podlegającego

Małe (i oszczędne) jest piękne

Małe (i oszczędne) jest piękne

990 Renault Clio 1.2 TCE 1149 100 11,1 184 6,0 42 950 Seat Leon 1.4 TSI 1390 125 9,8 197 6,4 70 590 Skoda Roomster 1.2 TSI 1197 105 10,9 184 5,7 50 250 Skoda Superb 1.4 TSI 1390 125 10,5 201 6,8 79 000 Toyota Yaris 1.4 D-4D 1364 90 10,7 175 4,5 48 100 VW Golf 1.4 TSI 1390 122 9,4 197 6,3

Re: Volkswagen: wycieki w 2.0 TDI

wspomnieć także o wadliwych napinaczach łańcucha oraz przestawiaczach faz (tzw. wariatory). W tym przypadku o usterce poinformuje nas charakterystyczne ?dieslowskie? klekotanie, wyraźnie słyszalne np. porannym po uruchomieniu zimnego silnika. >>> Seat Leon 1.4 TSI kontra Skoda Octavia 1.4 TSI

Najczęściej czytane