1.3 cdti charakterystyka silnika

Moto.pl

Opel Astra 1.6 CDTI | Jeszcze oszczędniejszy

Opel Astra 1.6 CDTI | Jeszcze oszczędniejszy

Modernizacja gamy silnikowej Opla trwa w najlepsze. Wkrótce do oferty trafi Astra z nowym dieslem o pojemności 1,6 litra, który nie przekracza stugramowego progu emisji CO2

Opel Corsa 1.3 CDTi ecoFlex - test | Za kierownicą

Jak ona to robi? Po 4 latach na rynku Corsa nie traci młodzieńczego ducha i wciąż dzielnie spisuje się zarówno w domu, jak i w firmie. Czy najoszczędniejsza wersja ecoFlex sprosta wymaganiom zabieganego przedstawiciela handlowego?

Ecobrandy - moda czy biznes?

A może moda na biznes? Sprawdziliśmy co tak naprawdę oznaczają zielone metki wystające spod masek zwyczajnych samochodów. No i ile to wszystko kosztuje

Zobacz wideo

Co oferuje rynek w segmencie C?

Co oferuje rynek w segmencie C?

tylko jeden silnik, ale za to udany. Jednostka 1.6 MPI ma 15 KM więcej, niż wersja z i30 i ma bardzo dobrą charakterystykę. Większy rozstaw osi, niż w i30, wpływa na stabilne zachowanie na zakrętach, a samo zawieszenie dobrze sprawdza się na naszych drogach. Kierowcom o spokojnym usposobieniu polecamy

Raport specjalny: Superdiesle

-Białej silnik 1.3 Multijet. Ciśnienie wtrysku w układach drugiej generacji zostało podniesione do 1600 barów. Common rail III generacji Pojawił się na rynku w 2003 roku i różni się od poprzednich układów wtryskowych zastosowaniem piezokrystalicznych wtryskiwaczy, które cechuje reakcja znacznie

Re: Golf TDI czy Astra CDTi, który wybrać?

trypel napisał: 1.3 90 KM - kultura pracy wyzsza a spalanie niższe i > zdecydowanie bardziej równa charakterystyka bez dziur i dołów. Akurat ten silnik ma dużą "turbodziurę".

Re: Golf TDI czy Astra CDTi, który wybrać?

Jeśli nie możesz wziąc astry z silnikiem 1.9 choćby 120 KM to od 100 konnej 1.7 wolałbym zdecydowanie 1.3 90 KM - kultura pracy wyzsza a spalanie niższe i zdecydowanie bardziej równa charakterystyka bez dziur i dołów. -- Kobiety nie można zmienić. Można zmienić kobietę, ale to niczego nie

Re: Co powiecie o Opel Vectra C kombi, 1.9 CDTI ?

Jeśli Ci się Vectra podoba,to nie ma przeciwskazań,żeby ją odradzać;) Caravan jest BARDZO pakowny,nawet w porównaniu z aktualnymi generacjami aut w klasie D (kubatura,ładowność,ukształtowanie,rozwiązania-jest dobrze w ogóle i w szczególe).Silnik 1.9 CDTI jest ok.(ze względu na serio znaczną

Re: Toyota Avensis diesel ?

Silnik 2,0 D4D ze swoją charakterystyką (116 KM, 280 Nm) znajduje się aktualnie nieco poniżej oferowanego standardu, np. 2.0 TDi 140 KM, 2.0 JTD/CDTi 16V 140/150 KM, 2.0 HDi/TDCi 138 KM (choć z drugiej strony są jeszcze np. 1.9 TDi 105 KM, 2.0 TDCi 115 KM czy 2.0 HDi 110 KM). Dzięki temu, że

Re: Benzynowce z OGROMNYMI momentami -koniec dies

od 80-120km/h na 5 biegu - 8,4 s > GTS 3.2 V6 od 80-120km/h na 5 biegu - 11.3 s > właśnie o to chodzi w Dieslach a nie o przyśpieszenie od 0-100 km/h ;) A jak w benzynowcu dobierzesz odpowiednio przełożenie do charakterystyki silnika? Podejrzewam, że 80-120 benzynowcem Opla pokonasz na

Re: Benzynowce z OGROMNYMI momentami -koniec dies

przykładzie Opel Vectra GTS (mam pod ręką dane techniczne) > > GTS 3.0 V6 CDTi od 80-120km/h na 5 biegu - 8,4 s > > GTS 3.2 V6 od 80-120km/h na 5 biegu - 11.3 s > > właśnie o to chodzi w Dieslach a nie o przyśpieszenie od 0-100 km/h ;) > > A jak w benzynowcu dobierzesz

Re: Sorry, przekręciłem Nicka Mehowa (n/t)

'? ;-) Dyskutujemy sobie na temat różnych charakterystyk diesli i benzyniaków, rozważamy, co w którym przypadku jest lepsze. Aha, CTRem nie jeżdżę :-) Jakbyś poczytał uważniej, to zauważyłbyś, że w dyskusji z AdMem przyznaję, iż CTR z dieslem 1.9 212KM mógłby być ciekawą ofertą. Osiągi byłyby dobre, masa

Re: Benzynowce z OGROMNYMI momentami -koniec dies

przykładzie Opel Vectra GTS (mam pod ręką dane techniczne) > > GTS 3.0 V6 CDTi od 80-120km/h na 5 biegu - 8,4 s > > GTS 3.2 V6 od 80-120km/h na 5 biegu - 11.3 s > > właśnie o to chodzi w Dieslach a nie o przyśpieszenie od 0-100 km/h ;) > > A jak w benzynowcu dobierzesz

Re: Amerykanie nie lubią Diesli!

@Miodek Toyota Avensis Verso 2.0 D4D, ale mysle, ze jest wiele innych silnikow, ktore sa niemniej awaryjne - FIAT JTD vel Opel CDTI vel SAAB TiD (uwaga tylko na dwumas!), wiele odmian VW TDI, Honda i-CDTi (czy jakos tak ;-) PSA 1.6 HDI, MB CDI, BMW 2.0 D i pewnie jeszcze cos by szlo wygrzebac

Re: Dlaczego Hondy nie staniały po wejściu do Ujn

cenowym wybiera sobie model. No to masz szczęście. Ja się z tym dotychczas nie spotkałem. Najczęściej było do wyboru między 2 modelami aut. > 2. masz rację , są tacy , którzy lubią charakterystykę diesla i tyle. de > gustibus .... ale uzasadnienia cena/osiągi nie widzę. gdyby accord CDTi

Re: Dlaczego Hondy nie staniały po wejściu do Ujn

CDTi kosztował w granicach 2,0 , to może... jeżdziłęm z diesli np. alfą 156 1,9jtd 16v, 140 KM, bardzo fajny silnik , naprawdę. ale demon szybkości to to nie jest. odpowiecie, że nikt nie mówi , że musi być zaraz demonem prędkości taki diesel za 115 kPLN, ale właśnie na taki go kreują

Re: Fajna ta astra 4

poprzednich dieslach nie miałem tego problemu, wg mnie 110/125/130 KM to za dużo na 1.7 CDTI, który kiedyś miał 80 KM i stąd ta gó...ana charakterystyka. W dodatku silnik jest jednak głośny jak na te czasy i wyraźnie czuć od niego drgania na kierownicy; - Astry IV są mułowate - uogólniając, tzn. wymiękają