1.3 cdti charakterystyka silnika

Moto.pl

Opel Astra 1.6 CDTI | Jeszcze oszczędniejszy

Opel Astra 1.6 CDTI | Jeszcze oszczędniejszy

Modernizacja gamy silnikowej Opla trwa w najlepsze. Wkrótce do oferty trafi Astra z nowym dieslem o pojemności 1,6 litra, który nie przekracza stugramowego progu emisji CO2

Kupujemy używane: Auto dla rodziny za 30 tysięcy. Wybraliśmy 8 ciekawych minivanów

30 tysięcy to wystarczający budżet na nowe auto segmentu A w najuboższej specyfikacji lub kilkuletniego minivana spełniającego szereg wygórowanych oczekiwań niemałej rodziny. Pojemne wnętrze i kompaktowe rozmiary ułatwiają miejską egzystencję oraz pozwalają na swobodne pokonywanie długich tras. Ogromna podaż na rynku wtórnym mocno utrudnia podjęcie ostatecznej decyzji. Podpowiadamy, na które samochody warto zwrócić uwagę.

Auta, które niełatwo sprzedać. Propozycje wysokiego ryzyka

Kupno auta z drugiej ręki nie stanowi większego wyzwania. Niemniej, sięgając po nietypowe, niepopularne modele problem pojawi się przy odsprzedaży. W tym przypadku jedynym sposobem jest znalezienie pasjonata danej marki i egzemplarza. Na takiego można jednak czekać nawet kilka miesięcy. Przedstawiamy 8 propozycji wysokiego ryzyka.

Opel Corsa 1.3 CDTi ecoFlex - test | Za kierownicą

Opel Corsa 1.3 CDTi ecoFlex - test | Za kierownicą

Toyota Yaris 1.4 D4D 275 l 415 kg Volkswagen Polo 1.6 TDI 280 l 560 kg Dylematy działu księgowości co do zasadności zakupu wersji ecoFlex milkną, gdy tylko zerkniemy w cennik Corsy. Najtańsza wersja z pakietem oszczędnościowym i silnikiem 1.3 CDTi - Essentia - to wydatek 54 840 zł. Na

Ecobrandy - moda czy biznes?

Ecobrandy - moda czy biznes?

oprogramowanie jednostki sterującej pracą silnika, - pakiet aerodynamiczny obniżający opory (m.in. zmieniony kształt przedniego zderzaka), - zmieniona charakterystyka silnika (2.0 CDTI), - dłuższe przełożenia skrzyń biegów, - opony o zmniejszonych oporach toczenia, - obniżone zawieszenie. Nazwa dotyczy

Co oferuje rynek w segmencie C?

Co oferuje rynek w segmencie C?

tylko jeden silnik, ale za to udany. Jednostka 1.6 MPI ma 15 KM więcej, niż wersja z i30 i ma bardzo dobrą charakterystykę. Większy rozstaw osi, niż w i30, wpływa na stabilne zachowanie na zakrętach, a samo zawieszenie dobrze sprawdza się na naszych drogach. Kierowcom o spokojnym usposobieniu polecamy

Raport specjalny: Superdiesle

-Białej silnik 1.3 Multijet. Ciśnienie wtrysku w układach drugiej generacji zostało podniesione do 1600 barów. Common rail III generacji Pojawił się na rynku w 2003 roku i różni się od poprzednich układów wtryskowych zastosowaniem piezokrystalicznych wtryskiwaczy, które cechuje reakcja znacznie

Re: Golf TDI czy Astra CDTi, który wybrać?

trypel napisał: 1.3 90 KM - kultura pracy wyzsza a spalanie niższe i > zdecydowanie bardziej równa charakterystyka bez dziur i dołów. Akurat ten silnik ma dużą "turbodziurę".

Re: Golf TDI czy Astra CDTi, który wybrać?

Jeśli nie możesz wziąc astry z silnikiem 1.9 choćby 120 KM to od 100 konnej 1.7 wolałbym zdecydowanie 1.3 90 KM - kultura pracy wyzsza a spalanie niższe i zdecydowanie bardziej równa charakterystyka bez dziur i dołów. -- Kobiety nie można zmienić. Można zmienić kobietę, ale to niczego nie

Re: Co powiecie o Opel Vectra C kombi, 1.9 CDTI ?

Jeśli Ci się Vectra podoba,to nie ma przeciwskazań,żeby ją odradzać;) Caravan jest BARDZO pakowny,nawet w porównaniu z aktualnymi generacjami aut w klasie D (kubatura,ładowność,ukształtowanie,rozwiązania-jest dobrze w ogóle i w szczególe).Silnik 1.9 CDTI jest ok.(ze względu na serio znaczną

Re: Toyota Avensis diesel ?

Silnik 2,0 D4D ze swoją charakterystyką (116 KM, 280 Nm) znajduje się aktualnie nieco poniżej oferowanego standardu, np. 2.0 TDi 140 KM, 2.0 JTD/CDTi 16V 140/150 KM, 2.0 HDi/TDCi 138 KM (choć z drugiej strony są jeszcze np. 1.9 TDi 105 KM, 2.0 TDCi 115 KM czy 2.0 HDi 110 KM). Dzięki temu, że

Re: Benzynowce z OGROMNYMI momentami -koniec dies

od 80-120km/h na 5 biegu - 8,4 s > GTS 3.2 V6 od 80-120km/h na 5 biegu - 11.3 s > właśnie o to chodzi w Dieslach a nie o przyśpieszenie od 0-100 km/h ;) A jak w benzynowcu dobierzesz odpowiednio przełożenie do charakterystyki silnika? Podejrzewam, że 80-120 benzynowcem Opla pokonasz na

Re: Benzynowce z OGROMNYMI momentami -koniec dies

przykładzie Opel Vectra GTS (mam pod ręką dane techniczne) > > GTS 3.0 V6 CDTi od 80-120km/h na 5 biegu - 8,4 s > > GTS 3.2 V6 od 80-120km/h na 5 biegu - 11.3 s > > właśnie o to chodzi w Dieslach a nie o przyśpieszenie od 0-100 km/h ;) > > A jak w benzynowcu dobierzesz

Re: Sorry, przekręciłem Nicka Mehowa (n/t)

'? ;-) Dyskutujemy sobie na temat różnych charakterystyk diesli i benzyniaków, rozważamy, co w którym przypadku jest lepsze. Aha, CTRem nie jeżdżę :-) Jakbyś poczytał uważniej, to zauważyłbyś, że w dyskusji z AdMem przyznaję, iż CTR z dieslem 1.9 212KM mógłby być ciekawą ofertą. Osiągi byłyby dobre, masa

Re: Benzynowce z OGROMNYMI momentami -koniec dies

przykładzie Opel Vectra GTS (mam pod ręką dane techniczne) > > GTS 3.0 V6 CDTi od 80-120km/h na 5 biegu - 8,4 s > > GTS 3.2 V6 od 80-120km/h na 5 biegu - 11.3 s > > właśnie o to chodzi w Dieslach a nie o przyśpieszenie od 0-100 km/h ;) > > A jak w benzynowcu dobierzesz

Re: Amerykanie nie lubią Diesli!

@Miodek Toyota Avensis Verso 2.0 D4D, ale mysle, ze jest wiele innych silnikow, ktore sa niemniej awaryjne - FIAT JTD vel Opel CDTI vel SAAB TiD (uwaga tylko na dwumas!), wiele odmian VW TDI, Honda i-CDTi (czy jakos tak ;-) PSA 1.6 HDI, MB CDI, BMW 2.0 D i pewnie jeszcze cos by szlo wygrzebac

Re: Dlaczego Hondy nie staniały po wejściu do Ujn

cenowym wybiera sobie model. No to masz szczęście. Ja się z tym dotychczas nie spotkałem. Najczęściej było do wyboru między 2 modelami aut. > 2. masz rację , są tacy , którzy lubią charakterystykę diesla i tyle. de > gustibus .... ale uzasadnienia cena/osiągi nie widzę. gdyby accord CDTi

Re: Dlaczego Hondy nie staniały po wejściu do Ujn

CDTi kosztował w granicach 2,0 , to może... jeżdziłęm z diesli np. alfą 156 1,9jtd 16v, 140 KM, bardzo fajny silnik , naprawdę. ale demon szybkości to to nie jest. odpowiecie, że nikt nie mówi , że musi być zaraz demonem prędkości taki diesel za 115 kPLN, ale właśnie na taki go kreują

Re: Fajna ta astra 4

poprzednich dieslach nie miałem tego problemu, wg mnie 110/125/130 KM to za dużo na 1.7 CDTI, który kiedyś miał 80 KM i stąd ta gó...ana charakterystyka. W dodatku silnik jest jednak głośny jak na te czasy i wyraźnie czuć od niego drgania na kierownicy; - Astry IV są mułowate - uogólniając, tzn. wymiękają