1.3 multijet awarie silnika

Piotr Mokwiński

Kupujemy używane: Małe i oszczędne diesle o pojemności 1.3-1.6 litra. Na które warto postawić?

Kupujemy używane: Małe i oszczędne diesle o pojemności 1.3-1.6 litra. Na które warto postawić?

Rynek wtórny od lat rządzi się swoimi prawami. W jego przypadku trendy pojawiające się wśród aut nowych nie mają aż tak silnego przełożenia. Widać to na przykładzie silników diesla, które wciąż wśród używanych cieszą się niemałym zainteresowaniem. Kierowców przekonuje wystarczająca dynamika i niewielkie zużycie oleju napędowego.

Poradnik | Rozsądne auta miejskie z dieslem za 10 tysięcy złotych

Wbrew pozorom, w mieście może się także sprawdzić diesel. Wystarczy pokonywać rocznie około 30 tysięcy kilometrów, by wysokoprężna wersja zyskała sens. W małych autach zamontowano silniki dość proste konstrukcyjnie i pozbawione skomplikowanego osprzętu. Przedstawiamy Wam 8 rozsądnych propozycji za 10 tysięcy złotych. Kuszą niskim zużyciem paliwa i bogatym wyposażeniem

Poradnik | Tanie w eksploatacji. Małe silniki Diesla bez dwumasowego koła zamachowego

Małe silniki wysokoprężne odznaczają się nie tylko niskim zużyciem paliwa, lecz również mało kłopotliwym osprzętem. Koszty eksploatacji znajdują się na rozsądnym poziomie, a dostęp do stosunkowo tanich i trwałych zamienników przekonuje wielu kierowców. Przygotowaliśmy dla Was listę 8 konstrukcji bez problematycznego i drogiego dwumasowego koła zamachowego.

Boisz się tanich diesli? Tych możesz być pewny

Boisz się tanich diesli? Tych możesz być pewny

powodów jest duża liczba usterek, które gnębią wiele egzemplarzy. Zazwyczaj awarie nie są niczym poważnym, ale zdarzają stanowczo zbyt często. Z drugiej strony, na plus Grande Punto trzeba zaliczyć tanie części eksploatacyjne. Fiat oferował kilka silników wysokoprężnych z rodziny Multijet, ale my chcemy

Lancia Y (1985-2011) - opinie Moto.pl

Lancia Y (1985-2011) - opinie Moto.pl

KM) i 1.2 (85 KM) 1998 - debiut na rynku polskim 2000 - niewielka modernizacja, silnik benzynowy 1.2 (80 KM) 2003 - premiera Lancii Ypsilon, nadwozie 3d, silniki benzynowe 1.2 (60 lub 80 KM), 1.4 (95 KM), turbodiesel 1.3 Multijet (70 KM) 2006 - niewielka modernizacja, silnik benzynowy 1.4 (77 KM

Fiat Doblo (2001 - 2010) - opinie Moto.pl

Fiat Doblo (2001 - 2010) - opinie Moto.pl

). 2002 - silnik benzynowy 1.6 (103 KM). 2004 - turbodiesle 1.3 Multijet (70 KM) i 1.9 JTD (105 KM), silnik 1.6 Natural Power (gaz ziemny, 103 KM). 2005 - niewielka modernizacja (modyfikacje przedniego i tylnego pasa oraz wnętrza), silnik benzynowy 1.4 (77 KM), turbodiesle 1.3 Multijet (90 KM

Test długodystansowy 20 000 km Fiat Punto 1.3 JTD 16V Multijet

To za sprawą silnika 1.3 Multijet auto przeżywa drugą młodość. Nie jest zawalidrogą, a do tego da-je kierowcy miłą świadomość - po napełnieniu olejem napędowym 47 litrowego zbiornika rozsądnie pokonasz ponad tysiąc kilometrów, i to bez taktyki "jazda o kropelce"

Fiat Panda (2003-2011) - opinie Moto.pl

Fiat Panda (2003-2011) - opinie Moto.pl

-premiera modelu, silniki 1.1 (54 KM), 1.2 (60 KM) i 1.3 Multijet (turbodiesel, common-rail, 70 KM) - 2004, jesień-wersja 4x4 z silnikiem 1.2 - 2005, wiosna-wersja 4x4 z silnikiem 1.3 Multijet - 2006, lato-niewielka modernizacja nadwozia, wersja 100 HP z silnikiem 1.4 16V (100 KM) - 2006, jesień-wersja CNG

Fiat Punto (1999-2005) - opinie Moto.pl

Fiat Punto (1999-2005) - opinie Moto.pl

- modernizacja samochodu, nowe silniki 1.4 16V/95 KM, 1.3 16V Multijet/70 KM, 1.9 JTD/100 KM. Wersje sprzed face liftingu były sprzedawane do 2004 r. Łyk techniki W Fiacie Punto II zastosowano elektryczne wspomaganie układu kierowniczego, lekkie i precyzyjne w działaniu. W momencie prezentacji auta była to

Fiat Punto Evo - opinia, awarie, zalety, najlepsze silniki

Fiat Punto Evo - opinia, awarie, zalety, najlepsze silniki

nieograniczony. W każdej hurtowni dostaniecie wybraną część prawie od ręki. Dopracowane diesle Fiata Punto Miłośnicy silników diesla mogą pokusić się o zakup dopracowanej konstrukcji włoskich inżynierów: 1.3 Multijet generujący odpowiednio 75, 90 i 95 KM. Motor produkowany w Polsce cechuje się wyjątkowo niskim

Fiat Punto II (1999-2010) - opinie Moto.pl

2001 - nowa wersja silnika 1.9 JTD/85 KM 2003 - modernizacja samochodu, nowe silniki 1.4 16V/95 KM, 1.3 16V Multijet/70 KM, 1.9 JTD/100 KM. Wersje sprzed face liftingu były sprzedawane do 2004 r. Łyk techniki W Fiacie Punto II zastosowano elektryczne wspomaganie układu kierowniczego, lekkie i

Re: Fiat Stilo Multiwagon 1.9 16V Multijet Dynami

Multijet 1,9 16V, przejechałem w 5 lat 245 000 km i oprócz wymian eksploatacyjnych nic się nie dzeje, no prawie, 2 razy komputer pokazał awarię silnika ale błędnie. Nie pieprzcie więc że Stilo to gó... jeżeli nie mieliście okazji tym jeździć.

Fiat Stilo Multiwagon 1.9 16V Multijet Dynamic

W Encyklopedii PWN pod hasłem "katastrofa" powinno być tylko jedno wytłumaczenie: Stilo - Fiat, resztę dopowiada smutna rzeczywistość każdego, kto musi męczyć się tym włoskim luksusem niekończących się napraw tak szybko i bez sensu pojawiających się jak opisany wyżej sygnał "awaria silnika" Smerfuj

Re: Fiat Stilo Multiwagon 1.9 16V Multijet Dynami

za auta zza zachodniej granicy. Stilo ma swoje wady, jak każdy Fiat, czyli np. trzeszczące plastiki (które de facto można wyciszyć), ale po co przepłacać?! Silniki JTD, Multijet należą do najbardziej bezawaryjnych i wydajnych diesli dzisiejszych czasów!!! W moim Stilo nastąpiła tylko jedna awaria

Re: fantastyczny 1.2 TSI

4 letniego) użytkuję. Ale jakość serwisu opla to porażka, totalna porażka. Zero obsługi posprzedażnej. Do momentu podpisania umowy - bajka. Później masakra. Ciekawostka - w moim oplu nie było żadnej, najmniejszej choćby awarii silnika (aktualnie przebieg chyba w okolicach 120kkm). Może dlatego, że

Re: Fiat Stilo Multiwagon 1.9 16V Multijet Dynami

za auta zza zachodniej granicy. Stilo ma swoje wady, jak każdy Fiat, czyli np. trzeszczące plastiki (które de facto można wyciszyć), ale po co przepłacać?! Silniki JTD, Multijet należą do najbardziej bezawaryjnych i wydajnych diesli dzisiejszych czasów!!! W moim Stilo nastąpiła tylko jedna awaria

Re: Fiat Stilo Multiwagon 1.9 16V Multijet Dynami

auto, po którym wreszcie przestałbyś narzekać i żebyśmy tak zrzucali się aż do skutku..lub śmierci... ;-) Stilo kosztowało Fiata parę miliardów dolarów, ale nauczyło go robić dobre auta, takie które, wraz z Bravo II, pozbawiły go metki producenta tandety. Kontrolka "awaria silnika", - olaboga, toż to

Re: Małe (i oszczędne) jest piękne

Kolego 6grudnia - sam przekonałem się, co znaczy fiat - użytkuję 3 rok grande punto 1,3 multijet. Na silnik nie narzekam, bo z grubsza wiedziałem, na co się decyduję. Spalanie jest ok. bo w codziennym użytkowaniu (75% trasa, 25% duże, mocno zakorkowane miasto) mam w tej chwili 5 l/100 km

Re: Grande Punto czy Opel Corsa D?

Ostatnimi czasy Fiat dawał rabat na MultiJety, 5kPLN. Ale nie wiem, czy jeszcze obowiązuje. Teraz na stronie dla '8r. mają taki rabat dla wszystkich wersji. Po drugie, to są te same samochody, z wyjątkiem silników benzynowych. Po trzecie, w 1.3 MultiJet potrafi ulec awarii napinacz łańcucha

Re: Znamy ceny Fiata Freemonta AWD

. rocznik 2009 nowe BRAVO 1,9 Multijet w wersji DYNAMIC z automatyczną klimą i pozostałym bogatym wyposażeniem, dostałem duży rabat i skorzystałem z pełnego odliczenia VAT, bo samochód miał kratkę. Patrzyli na mnie z wyższością tylko tak długo, gdy przejechali się ze mną i dowiedzieli się, jakie mam

Re: jako użytkownik Alfy...

w common railu i multijet? - tylko fiat. Kto opracował common raila? - fiat. , ale o benzynie chyba tego nie > powiesz (nie wiem ile katalogowo, ale porządna pojemność (min. 1600) musi > spalić w mieście ponad 11). Za chwilę fiat wprowadzi do sprzedaży silniki jts z bezposrednim