1.3 multijet usterki

Piotr Mokwiński

Używane auto w dobrej cenie? Włoskie silniki nie takie straszne. Na te warto postawić

Używane auto w dobrej cenie? Włoskie silniki nie takie straszne. Na te warto postawić

Siła stereotypów wciąż okazuje się decydująca w wielu przypadkach. Widać to także na przykładzie cen używanych samochodów. Produkty chociażby włoskich producentów mocno cierpią z tego powodu, gdyż oceniane są jako usterkowe i problematyczne w codziennej eksploatacji. W rzeczywistości, inżynierowie Fiata są autorami wielu dopracowanych jednostek napędowych, które trwałością niejednokrotnie przewyższają konkurencję.

Jak Fiat Tipo wypada w rankingach niezawodności? W niemieckim GTU zaskakuje

Ogromnym atutem Fiata Tipo jest niska cena zakupu. Jak wynika z badania niemieckiego GTU, również później kierowcy kompaktowego Fiata nie muszą się przejmować nadmiernymi wydatkami. Model Tipo okazał się jednym z liderów zestawienia najbardziej niezawodnych samochodów.

Kupujemy używane Citroen C3 II vs. Fiat Punto III. Tanie i nie tylko do miasta

Rynek wtórny z każdym rokiem oferuje nam coraz więcej możliwości. Zwłaszcza w popularnych segmentach możemy przebierać wręcz w dostępnych modelach, wersjach napędowych i wyposażeniowych. Uznaniem użytkowników i mechaników od lat cieszy się Citroen C3 II i Fiat Punto III. Stylowe auta segmentu B doskonale sprawdzają się w swojej roli, nie generując przy tym nadmiernych kosztów serwisowych.

Budżetowe bestsellery po latach - Skoda Rapid vs. Fiat Tipo. Warto teraz kupić?

diesla. Bazowy 1.3 MultiJet, produkowany w Bielskich zakładach marki, generuje 95 KM. Większą dynamikę i elastyczność zapewnia 1.6 MultiJet o mocy 120-130 KM. Każdy diesel otrzymał bezpośredni wtrysk typu common-rail i doładowanie ze zmienną geometrią łopat. Dopracowane jednostki Fiata z łatwością

Poradnik | Rozsądne auta miejskie z dieslem za 10 tysięcy złotych

Poradnik | Rozsądne auta miejskie z dieslem za 10 tysięcy złotych

listwach ochronnych w kolorze nadwozia i aluminiowych felgach nie możemy zapominać. Włosi udostępnili trzy dopracowane diesle - 1.3 i 1.6 i 1.9 MultiJet. W naszym budżecie zmieszczą się silniki 1.3 i 1.9 MultiJet dysponujące mocą 75-90 i 120-130 KM. Z oczywistych względów, większy agregat zapewnia dużo

Kupujemy używane: Auto dla rodziny za 30 tysięcy. Wybraliśmy 8 ciekawych minivanów

Kupujemy używane: Auto dla rodziny za 30 tysięcy. Wybraliśmy 8 ciekawych minivanów

sztuki z przestarzałą i nieprecyzyjną obecnie nawigacją. Najniższe nakłady serwisowe pochłania wolnossący, benzynowy silnik 1.4 o mocy 77-95 KM. Dużo lepszą dynamikę i niskie zużycie oleju napędowego zapewniają diesle 1.3, 1.6 i 1.9 Multijet generujące odpowiednio 70-95 KM i 120 KM i 101 KM.

Boisz się tanich diesli? Tych możesz być pewny

Boisz się tanich diesli? Tych możesz być pewny

powodów jest duża liczba usterek, które gnębią wiele egzemplarzy. Zazwyczaj awarie nie są niczym poważnym, ale zdarzają stanowczo zbyt często. Z drugiej strony, na plus Grande Punto trzeba zaliczyć tanie części eksploatacyjne. Fiat oferował kilka silników wysokoprężnych z rodziny Multijet, ale my chcemy

Poradnik | Tanie w eksploatacji. Małe silniki Diesla bez dwumasowego koła zamachowego

Poradnik | Tanie w eksploatacji. Małe silniki Diesla bez dwumasowego koła zamachowego

Bielsku Białej 1.3 MultiJet. Konstrukcja włoskich inżynierów pojawiła się w palecie napędowej koncernu w 2003 roku. Początkowo silnik generował 70 KM, a po kilku miesiącach gamę uzupełniono wersjami 75, 90 i 105 KM - najmocniejsza wariacja dostępna była wyłącznie w Lancii Ypsilon. Napęd rozrządu

Fiat Punto (1999-2005) - opinie Moto.pl

Fiat Punto (1999-2005) - opinie Moto.pl

2001 - nowa wersja silnika 1.9 JTD/85 KM 2003 - modernizacja samochodu, nowe silniki 1.4 16V/95 KM, 1.3 16V Multijet/70 KM, 1.9 JTD/100 KM. Wersje sprzed face liftingu były sprzedawane do 2004 r. Łyk techniki W Fiacie

Fiat Punto II (1999-2010) - opinie Moto.pl

samochodu, nowe silniki 1.4 16V/95 KM, 1.3 16V Multijet/70 KM, 1.9 JTD/100 KM. Wersje sprzed face liftingu były sprzedawane do 2004 r. Łyk techniki W Fiacie Punto II zastosowano elektryczne

Test długodystansowy: Fiat Punto 1.3 Multijet Dynamic

nie było to proste. Niektóre mocujące go wkręty miały nieduże i dobrze ukryte łebki. Jak na złość zapomniałem zabrać latarki. I tak usunięcie niby nieskomplikowanej usterki kosztowało mnie sporo nerwów. Oszczędne - tak można powiedzieć o Punto z turbodieslem. Auto potrzebuje

Re: Punto 1,3 16V multijet

Zwróć uwagę na przebieg. Według producenta po 250kkm przewidziany jest remont generalny silnika. Poza tym - jak to w Fiacie. Masz sporą szansę na dużą ilość usterek. Sam jeździłęm Punto i niestety mi się to sprawdziło. Pzdr Niknejm

Re: Punto 1,3 16V multijet

jest remont > generalny silnika. > Poza tym - jak to w Fiacie. Masz sporą szansę na dużą ilość usterek. Sam > jeździłęm Punto i niestety mi się to sprawdziło. > > Pzdr > Niknejm

Notatki z testu długodystansowego Fiat Punto 1....

Własnie niedawno kupiłem uzywane Punto 1,3 Multijet w stanie bdb- wymagało odkurzenia wnetrza i wymiany termostatu(niewielki wyciek). Chodzi całkiem niezle,mało pali i mam nadzieje ze nie bedzie sprawiało zadnych problemów przy nawijaniu kilometrów. Auto jest jeszcze na gwarancji wiec jest

Re: Fiat Grande Punto 1.6 Multijet - Miejski aman

Mam przyjemność, powtarzam "mam wielką przyjemność" jeździć tym samochodem z "tym" silnikiem, naprawdę autko daje dużo frajdy z jazdy. Obecnie ponad 11tys., bez żadnych usterek. Autko jest bez DPF tak więc nie mam na co narzekać. Do polemizowania zapraszam na forum fiatpunto.com.pl

Re: disel kontra TS

TS-y są może kapryśne ( wariator i nietrwały napęd rozrządu ), ale poważne usterki i przedwczesne zużycie są sporadyczne. Obowiązuje też zasada, że im większy TS tym mniej kłopotów. Naprawy zaś są stosunkowo niedrogie. Diesle Uni i Multijet są zaś silnikami niezmiernie skomplikowanymi ( im

Re: Jakie silniki alfy 156 sa najbardziej usterko

Witam !najmniej problematyczny jest JTD/multijet (szczególnie 8v ,gdzie jedynym problemem jest koło pasowe paska klinowego w wersjach z poczatku produkcji). reszte trapia rózne przypadłosci wynikajace z bardzo wysrubowanych wymogów eksploatacyjnych i wad konstrukcyjnych. generalnie

Re: Salon Frankfurt 2011 | Ford Focus 1.0 EcoBoos

@Turbo: Nie 250 krpm to jest osiągalna prędkość obrotowa dla każdej turbosprężarki o małym kole kompresora. Takie na przykład turbo z 1,3 Multijet EURO4 rozpędza się na testach fabrycznych do prawie 190krpm, a koło ma średnicę poniżej 40mm. Do takiego litrowego silniczka to obstawiam koło ok. 30

Re: 2,0TDi VW - 1litr na 3000km

Witam! w tej cenie jest bardzo duzo pojazdów . 150 konny 1.9 Multijet fiata ,montowany w oplu i 159 to bardzo dobry motor .dynamika i spalaniem nie ustepuje 140 konnemu TDI ,jest za to duzo cichszy i ma znacznie szerszy zakres uzytecznych obrotów .na poczatku produkcji tego 16 zaworowego

Re: Anglicy tez juz maja Polakow dosc.

. - Z powodu wad w silnikach przysłanych z fabryki w Bielsku-Białej czwarty dzień z rzędu nie pracowało około 10 tys. robotników zakładów Fiata w Turynie, Melfi i Termini Imerese - poinformowała w środę późnym wieczorem włoska agencja ANSA. Według agencji usterki wykryto w partii silników 1.3

nierówna praca i problemy z rozruchem na zimnym

wtryskiwaczy, efekt jeden do regeneracji. Tak też uczyniono. Następnie wymieniłam też olej, gdyż jego poziom był podwyższony. Ponieważ koszt próby diagnozy usterki i jej naprawy sięga 1700 zł, a problem pozostał, chciałabym wiedzieć, co ewentualnie należałoby zbadać. Jeśli chodzi o dzień dzisiejszy samochód

Pomożecie koleżance?

wtryskiwaczy, efekt jeden do regeneracji. Tak też uczyniono. Następnie wymieniłam też olej, gdyż jego poziom był podwyższony. Ponieważ koszt próby diagnozy usterki i jej naprawy sięga 1700 zł, a problem pozostał, chciałabym wiedzieć, co ewentualnie należałoby zbadać. Jeśli chodzi o dzień dzisiejszy samochód

Re: 156 jtd - za i przeciw ????

końca dopracowane przepływomierze , czujniki temperatury i turbosprężarka. Co prawda usterki tych podzespołów są sporadyczne , ale trzeba je mieć na uwadze przy analizie kosztów. Od czasu do czasu trzeba im zrobić test parametrów , co też kosztuje. no i jednak duzo taniej sie jezdzi , ale

Re: Fiat Stilo

Gość portalu: Lupus napisał(a): > Jeśli chcesz kupić nowe zatanów sie nad wikszym silnikiem albo Dieslem. 1,6 jes > t troszke za słaby. > Auta na początku tego roku przeszły facelifting (Bardzo drobny) oraz usunieo z > nich wiekszość usterek "wieku dziecięcego" więc nie