1.4 306 co ile rozrząd

Piotr Mokwiński

Diesle bez dwumasowego koła zamachowego to duże oszczędności serwisowe. Czy warto na nie postawić?

Diesle bez dwumasowego koła zamachowego to duże oszczędności serwisowe. Czy warto na nie postawić?

Nowoczesne silniki mogą pochwalić się dobrą dynamiką i coraz niższą emisją. To efekt stosowania skomplikowanego osprzętu w istotnym stopniu podnoszącego koszty serwisu. O ile w nowym aucie trudno o awarię, w kilkuletnim wartości faktur mogą przewyższyć cenę pojazdu. Jednak na rynku wtórnym wciąż są modele z silnikiem diesla, które nie powinny przesadnie obciążać budżetu.

Kupujemy używane: Kompakty premium. BMW serii 1 kontra Audi A3 II

Rynek wtórny z metką premium daje coraz większe pole wyboru. W klasie kompaktowej na uwagę zasługuje Audi A3 i BMW serii 1 - jedyny tylnonapędowy kompakt w rynku. Mimo upływu lat, te auto wciąż przekonują dopracowaniem, dobrymi właściwościami jezdnymi i przyzwoitym wyposażeniem. Przekonajmy się zatem, czy warto postawić na tych przedstawici segmentu C.

Peugeot 306 (1993-2001) - opinie Moto.pl

gorzej mają zwolennicy nowoczesnych silników wysokoprężnych. Silnik HDI, z wtryskiem typu common rail trafił do Peugeota 306 pod sam koniec produkcji. Silnik Układy korbowe i rozrządy silników "trzystaszóstki" należą do trwałych, gorzej z osprzętem. Awarie pomp paliwa, alternatorów, sterowników

Konfrontacje: Fiat Stilo 1.4 16V Active/Honda Civic 1.4 16V LS High/Peugeot 307 1.4 16V XS

tego, co dla nas jest najważniejsze. Wynik konfrontacji . Peugeot 307 1.4 16V XS Honda Civic 1.4 16V LS High Fiat Stilo 1.4 16V Active koszty i wyposażenie

Re: Zmienne fazy rozrządu - w zmienności siła

bierze. Do wymiany tylko sprzęgło. Jest to iście sportowy samochód. Dzisiejsze wysilone diesle nie wytrzymuja tak ogromnych przebiegów. Jednemu bardziej odpowiada jazda dieslem, drugiemu benzyna VTEC. Diesel jest troche oszczedniejszy, lecz tak na prawde nigdy nie wiadomo co moze sie popsuc i ile

Re: Audi 80

sztywnych, ani elastycznych, żadnych odpowietrzników, pompy czy co tam jeszcze. To mam stare, ale sprawne - nie pognite, nie puchnące, pracujące jak fabryka każe. 4. Płyn chłodniczy to nie wiem ile razy zmieniany, ale kieruje się kolorem, ostatnimi laty lu bię żółty w zbiorniczku, stąd Prestone. Raz mi