1.4 hdi wymiana turbo

Piotr Mokwiński

Kupujemy używane: Ford Kuga I kontra VW Tiguan I. Solidne SUV-y z napędem 4x4

Kupujemy używane: Ford Kuga I kontra VW Tiguan I. Solidne SUV-y z napędem 4x4

Moda na SUV-y i crossovery trwa w najlepsze. Od wielu lat, więc na rynku wtórnym znajdziemy sporo ciekawych propozycji. Wciąż dużym wzięciem cieszą się pierwsze generacja Forda Kugi i Volkswagena Tiguana. Kompaktowe SUV-y produkowane w niemieckich zakładach zaskakują pewnością prowadzenia i charakterem.

Poradnik | Tanie w eksploatacji. Małe silniki Diesla bez dwumasowego koła zamachowego

Małe silniki wysokoprężne odznaczają się nie tylko niskim zużyciem paliwa, lecz również mało kłopotliwym osprzętem. Koszty eksploatacji znajdują się na rozsądnym poziomie, a dostęp do stosunkowo tanich i trwałych zamienników przekonuje wielu kierowców. Przygotowaliśmy dla Was listę 8 konstrukcji bez problematycznego i drogiego dwumasowego koła zamachowego.

Kupujemy używane: Opel Mokka I vs. Citroen C4 Cactus. Crossovery z różnych światów

Klasyczne, znane od dekad segmenty są w odwrocie. Klienci coraz chętniej przesiadają się do wszechobecnych i modnych crossoverów, ciesząc się z nieco wyższej pozycji za kierownicą, większych kół i prześwitu. Moda oczywiście dotarła także do rynku wtórnego, na którym mamy ogromny wybór marek i modeli. Wśród mnogości dostępnych możliwości sprawdzamy, co oferuje futurystyczny Citroen C4 Cactus i stonowany Opel Mokka.

Kupujemy używane: Chevrolet Orlando i Citroen C4 Picasso. Zapomniane minivany za rozsądną kwot

Kupujemy używane: Chevrolet Orlando i Citroen C4 Picasso. Zapomniane minivany za rozsądną kwot

niezbyt wydajną obecnie nawigację. Dobre jednostki benzynowe W Europie gama silnikowa Orlando składała się z trzech pozycji. Dwa benzynowe motory 1.8 141 KM i 1.4 Turbo 140 KM są doskonale znane z wielu modeli Opla, a ich współpraca z instalacjami gazowymi układa się bez zarzutu pozwalając istotnie

Kupujemy używane - Peugeot 308 II vs. Renault Megane III - tańsza alternatywa dla niemieckich bestsellerów

Kupujemy używane - Peugeot 308 II vs. Renault Megane III - tańsza alternatywa dla niemieckich bestsellerów

lub 130 KM, zapewniając wystarczające osiągi. Na chwilę obecną specjaliści nie zgłaszają większych problemów z nią związanych – kluczem do bezawaryjnej eksploatacji jest regularna wymiana oleju i filtrów. Gamę uzupełnia skonstruowany wspólnie z BMW 1.6 Turbo generujący 155-272 KM. Niestety

Peugeot 207 (2006 - 2012) - opinie Moto.pl

Peugeot 207 (2006 - 2012) - opinie Moto.pl

cenach. Historia modelu 2006 - premiera modelu, nadwozie hatchback 3d i 5d, silniki benzynowe 1.4 (73 KM), 1.4 (88 KM), 1.6 (109 KM), 1.6 Turbo (150 KM), turbodiesel 1.6 HDI (109 KM) 2007 - silnik benzynowy 1.6 VTi (120 KM), 1.4 VTi (95 KM), turbodiesel 1.6 HDI (90 KM), wersja 207 SW (kombi), sportowa

Poradnik | Na te silniki Forda warto postawić

Poradnik | Na te silniki Forda warto postawić

- mechanicy zdecydowanie odradzają jej montaż. Niemniej, niektórzy kierowcy podejmują to ryzyko, narażając się na wzmożone awarie wrażliwego osprzętu. Eksploatacja wyłącznie na benzynie, z zachowaniem interwałów wymian oleju i filtrów na poziomie 10-15 tysięcy kilometrów, pozwala zachować silnik w dobrej

TOP 10 | Kombi za 7 tys. zł

TOP 10 | Kombi za 7 tys. zł

zamienników. Wady? Przeciętne fotele i wyciszenie. Warto skrócić interwał wymiany paska rozrządu i wymieniać go razem z pompą wody, a przy zakupie zwrócić uwagę na samopowracanie układu kierowniczego i pracę sprzęgła. Ponadto szybko zużywa się wydech i elementy zawieszenia, niektóre egzemplarze rdzewieją

Re: Citroen C4 1.6 HDi | Za kierownicą

ieście posiadając ze 130 koni. Więc się pytam, ile trzeba jeździć, żeby te 1-2l /100 się zwróciło (doliczając droższe przeglądy oraz to że tu po 80tyś turbo do wymiany) ? Pozdrawiam.

Motodziennik: MINI psychodela

407 1.6 HDI 110: wielokrotnie było problemy z filtrem cząstek stałych, w końcu wymiana koło 100k, wtedy też zepsuło się turbo. Poza tym silnik jak się okazało przez długi czas gubił nieco oleju, a ten wydzielając mało apetyczny zapach przypiekał się pod plastikową osłoną.

Re: Taki też może być megane

zwykłymi wymianami eksploatacyjnymi 307 2,0 HDI padło sprzęgło zbyt wczes406 2.0 SRI turbo żadnych innych usterek Megane 1,5 dci padł podnośnik szyby i porobiły się wżery w tylnych tarczach zbyt wcześnie, żadnych innych usterek. 206 RC śmiga jak zły Wszystkie auta niemieckie francuskie, japońskie

Re: Do 12 tys zł- Megane, Aygo, Yaris, Fox?

nie szukaj żadnego diesla tylko benzyny ,oba silniki benzynowe w yarisie są "długowieczne", a co do tego diesla d4d toyoty to nasłuchałeś sie głupot ,sa niezłe jak na diesle, np żaden dci czy nawet hdi nie ma z nimi żadnych szans w przebiegach ,a że turbo ?turbo zuzywa się wszedzie i zawsze jest

Re: Peugeot 307 (2001 - 2007)

2008, 100 tys, 1.6 HDI: jedna wymian oringu (zgasł dwa razy w trakcie jazdy - na szczęście na parkingu), tylna wycieraczka i spryskiwacz dostaje czasem korby i sam myje tylną szybę, ale przeszło samo ;), częste wymiany żarówek (palą się), nieprecyzyjne zamykanie drzwi, nieprecyzyjne zamykanie

Re: szukam 10 letniego miejskiego auta w cenie 8-

przez 8 lat miałem dwie nad programowe wizyty u mechanika. Xsara picasso 2.0HDI z 2002 roku która ma prawie 200 tys. przebiegu i jeździ bez zarzutu, po za wymiana tego co w każdym aucie u mechanika z nadprogramowymi wizytami była z 3 razy. Megane sedan z 2005 które ciągle stoi u mechanika bo było

Bo takie nowe czasy mamy

Problemy z turbodieslami, zwłaszcza z 1.6 HDi, najczęściej biorą się z… przestrzegania zaleceń Citroëna dotyczących wymiany oleju. Citroën wymyślił, że nowy środek smarny należy się silnikowi dopiero co 30 tys. km. Miał to być argument marketingowy – „patrzcie, jakie tanie w

Re: Peugeot 407 a tuning.

Tak napisze uwagi swoje jakos właścisiela 407 sw sv sport hdi . Kupilem pierwszą w Polsce wersji SV kolor śliwka i do ładu z silnikiem wspólnie z warsztatem doszliśmy UWAGA po około 75 tys . Mam aktualnie zrobionę Nią 184 tys . Natomiast co się działo do 75tys?? juz pisze , 2 x wymiana

Re: 3 cm?

tys. lit > rów x 5.79 = 34740 zł. Benzynowy spala jakieś 8 litrów na sto więc 8 tys. litró > w x 5.86 = 46880 zł. Zostaje mi więc ponad 12 tys. na filtr FAP , dwumas itp. Benzynowy nie spala 8 litrów...mój 1,4 benzyna spala średnio 6.7 litra a to daleko do 8 litrów...!!! Więc zostaje

Re: Wady i zalety Seata IBIZY 1.9 TDi 110 KM

Gość portalu: Ryszard napisał(a): > Bylem fanatycznie nastawiony do diesli VW. Teraz jednak cos mi w uchu dzwoni i > czegos sie zaczynam obawiac . Otoz VW - jesli popatrzec na cala game diesli to > robi cudo: do fabii/golfa 68km/1900ccm bez turbo (sdi) do seata leona 150 > km

Re: Który diesel najoszczędniejszy

to 1,5 zl,nowsze mozna kupic po 2 tys za szt,pompa min 3 tys,regeneracja turbo 1 tys.to są atrakcje niedostępne dla użytkowników benzyn.

Re: Opinie o citroenie C3 - proszę o radę

1.4 HDI SX plus AC po 12500 km przebiegu. Hamulce mogłyby być mocniejsze (wersja bez ABS) a oferowane seryjnie opony trochę szersze. Obecnie wbrew regułom jeżdżę na szerszych zimowych (odziedziczone po poprzednim aucie) czyli zamiast 165/70R14 jest 185/65R14. Auto prowadzi się lepiej, choć

Re: Citroen -- sprzedał bubel i nie chce się przy

> szarpanie sprzegła i ciężko wchodzący bieg i wciąż jeździł z tym do > ASO na jakieśs regulacji wymiany poprawki, jakie było moje > zdziwienie kiedy wsiadłem do tego auta i po prostu normalnie nim > pojechałem myśląc "czego on kuźwa chce od tej skrzyni?" Witam:) silnik 1,6 HDI - w

Auta specjalnie postarzane? - artykul 1

samochód dawało się rozkręcić jednym kluczem, jak słynny polski CWS-T1 z roku 1927 (wszystkie jego śruby miały rozmiar M10), ale niektóre rozwiązania zakrawają na kpinę. W budżetowym Nissanie Micra problemy z układem kierowniczym kończą się zwykle wymianą całej (nierozbieralnej) kolumny za... 6 tys. zł. W

Re: Nowe diesle

drugim biegu nawet mowy nie ma. ) ) Zgadzam sie w zupelnoci. Kiedys pojezdzilem sobie ALfa 147 1.6 120KM - ) tragedia, tam trzeba krecic ponad 4000obr/min,zeby samochod mial w miare ) przyzwoita dynamike. jak juz zaznaczalem, orownujemy diesla do benzyny z lekkim ) ) turbo, gdzie

Re: Maly dieselek

dyskutujac dobrze jest wiedziec, ze Ford nie ma silnika diesla 1.4 bo jest to 1.4 HDI z PSA... > Bo D jest oszczędniejsze. Ja nie szukałem samochodu super oszczędnego tylko tak > iego który jedzie dynamicznie a przy okazji nie wciąga jak smok. Kompromisem po > między ekonomiką a

Re: Auta specjalnie postarzane? - artykul 2

silnik + droga w naprawie skrzynia), Forda Ka 1.3 (wszechobecna rdza + ospały silnik), Renault Lagunę II 1.9 dCi (awarie turbosprężarki grożące zatarciem silnika + kłopoty z elektroniką), Mercedesa E W210 220D (rdza + kosztowne awarie pompy wodnej) czy Peugeota 307 1.6 HDI (samoistne pożary aut