1.4 tdci awaryjność

Moto.pl

Boisz się tanich diesli? Tych możesz być pewny

Boisz się tanich diesli? Tych możesz być pewny

Jeżeli szukacie dla siebie używanego samochodu z silnikiem Diesla, to mamy kilka propozycji, którym warto się przyjrzeć. To sprawdzone i udane auta, które nie wydrenują naszych kieszeni

Ford Fusion (2002 - 2011)

Pudełkowaty kształt modelu Fusion nie wszystkim się podoba, ale kanciasta i wysoko zawieszona karoseria wyróżnia się funkcjonalnością

Ford Focus II (2004-2010) - opinie Moto.pl

Focus drugiej generacji, chociaż mniej interesujący z wyglądu od poprzednika, to absolutna czołówka klasy kompakt

Zobacz wideo

Ford Fiesta (2001-2008) - opinie Moto.pl

Ford Fiesta (2001-2008) - opinie Moto.pl

obciążeniu trzeba sięgnąć po 1.6 16V. Problem w tym, że stukonne wersje benzynowe oferowane są rzadko. Podobnie wygląda sprawa z dynamicznymi turbodieslami 1.6 TDCi. Ponieważ niełatwo je kupić, trzeba nieraz poprzestać na trochę ospałym, ale za to łatwo dostępnym 1.4 TDCi. Silnik Pod maskę Fiesty piątej

Ford Focus (1998-2004) - opinie Moto.pl

Ford Focus (1998-2004) - opinie Moto.pl

Focus 2.0 TDCi | Pierwsza jazda HISTORIA MODELU 1998, marzec - premiera, salon w Genewie; hatchback 3- i 5-drzwiowy 1998, jesień - rozpoczęcie produkcji. Silniki 1.4 16V (75 KM), 1.6 16V (101 KM), 1.8 16V (116 KM), 2.0 16V (131 KM), 1.8 D 1999, styczeń/luty - wersja sedan i kombi, silnik 1.8 TDDi (90

Ford Focus I (1998-2004) - opinie Moto.pl

wybierać spośród czterech wersji nadwoziowych: hatchback (3- i 5-drzwiowy), kombi i sedan. Godny polecenia jest zwłaszcza Focus ze wspomnianym dieslem 1.8 TDCi. Awaryjność Focus ma na swoim koncie wygraną w rankingu niezawodności niemieckiego TÜV: w 2003 r. w kategorii aut do trzech lat. Początki

1,8 TDCI

co sądzicie o tym silniku? proszę o opinię oczywiście osoby, które miały z nim styczność. chodzi mi o awaryjność i spalanie. mam nadzieje że ktoś odpisze bo tyle jest wątków z serii "co sądzicie o...", ale ja teraz na prawdę potrzebuje tej informacji.

Fiesta 1,4 czy 1.25 - co wybrać?

Mam zamiar kupić fiestę 1.4 80KM lub 1.25 75KM. Który z nich jest lepszy do tego auta- chodzi o dynamikę, spalanie, awaryjność. I czy można je zagazować? Słyszałem że jeżeli o Fordy chodzi to jest z tym problem. A może TDCi (tylko ta cena)? Z góry dzięki.

Megane 1.5 dci czy Focus tdci

Myślę o kombi. Megane z silnikiem dci 100 KM pali tyle co nic ładne, zgrabne ale co z awaryjnością, zrywnością, no i ponad 70 tys z klimą w promocji. Focus tańszy, pali trochę więcej no ale różnie o nim mówią. Co wybrać?

Re: 1.8 125KM a TDCI

Awaryjność Mondeo 5.6 /100 a Laguny 6.2 - czyli Forda b. mała wg. ciebie , za to Laguny wg. "znawców " samochodowych b. duża .JAk to więc jest z tą małą awaryjnością forda? A tdci jest najbardziej awaryjnym dieslem w klasie C/D , wystrczy poczyTać opinie na forum lub popytać mechaników w

Ford - silnik 1,8 TDci 115 KM - opinie

Witam, Co sądzicie o tej jednostce w Focusie II ? Jaka kultura pracy i awaryjność ? Patrzyłem i w Niemczech już nie sprzedają nowych modeli z tym silnikiem. Są tylko 1,6 i 2,0 pozdr, paul

Re: Megane 1.5 dci czy Focus tdci

Jeżdżę ponad siedem lat Meganem. Nie narzekam. O awaryjności nowego Megana jeszcze nic nie można powiedzieć.Wybrałbym Megana. Pozdrowienia.

Mondeo TDCi - 115 a 130km

Zastanawiam się nad wyborem (używanego) diesla. Wg tabel spalanie identyczne, przyspieszenie 0-100 1 sek lepsze dla 130km. Czy ktoś miał okazję porównać te wersje ? Jak ze spalaniem, dynamiką i awaryjnością ? Z góry dzieki za wszystkie uwagi. M.

nowy Ford Mondeo Kombi 1.8 TDCi 125KM-pytanie

Witam, Przymierzam się do zakupu Mondeo jak w tytule, wersja trend z pakietem gold, cena ok 90 tys zł ale jak czytam na forum opinie o fordzie to nie wiem czy się zdecyduję. Proszę o opinie o tym aucie posiadaczy mondeo. Czy rzeczywiście jest tak źle z awaryjnością?

Re: Focus II 1.8 tdci czy Mazda 3 1.6 CD

) konstrukcji Forda (oprócz 2,0 tdci). Nie wiem, jak wyglada awaryjność tego motoru. Pozostałe diesle Ford kupuje od koncernu PSA - i na dobre mu to wychodzi. -- 99 % bohaterów, to ludzie którzy mieli tak dość, że było im wszystko jedno...

Re: co kupic : Passat 1.9tdi czy Mondeo Tdci?

.Awaryjność tdci nie zależy od paliwa ,serwisy przed przyjeciem reklamacji to sprawdzają i nie są w stanie zakwestionować wad - wynikających z felernej konstrukcji.Na szczęście francuzi poratują nieudaczników z forda.

Re: nowy Ford Mondeo Kombi 1.8 TDCi 125KM-pytanie

Witam! Jeżeli jesteś stanowczo przekonany do mondeo z dieslem, to dwie sprawy: 1. Mimo 6-biegowej przekładni zgadzam sie z alem9, że 125 KM to trochę mało do auta o rozstawie osi 285 cm. 2. Wybrany przez ciebie silnik ma korzenie fordowskie: te silniki mają nienajlepszą opinię (awaryjność i

Re: Autko do 3 000 pln?

w nowej fieście 1.4tdci (a pojemność motoru prawie taka sama),spalanie w okolicach 4- 5l,zero dolewek oleju i v-max-licznikowe 170km/h)-starlet 1.5d przebija pod względem awaryjności każde inne kible-bo nie istnieje auto mniej awaryjne od całkowicie bezawaryjnego...

Re: Ford Fusion

W FUSIONie montowany jest 1.4 TDCi - ten sam co w moim Peugeocie206SW (wspólna konstrukcja forda i PSA montowana także w PUGU 307, Maździe 2, Citroenie C2/C3, Fusionie, Fieście itd.). Opinie co do silnika: - ładnie się wkręca - mała turbodziura - awaryjność - przejechałem w rok ponad 70

Re: Mondeo czy Mazda6-prosze o rade

logiczne jest że tam gdzie jest napisane 2,0 tdci to silnik 140 km i do takiego sie to odnosiło .Przeceiż jest napisane ze są silniki 130 km i 140 km wiec czepiasz sie . Jesli chodzi o awaryjność silników 2,0 TDCI 130 KM to awarje układu zasilania CR dotyczyła wadliwych pomp CR i występowały w

Ktore auto wybrac ???

Witam. mam nie maly problem. Przymierzam sie do zakupu auta. Pieniazki jakie chcialbym przeznaczyc to ok 35 tyś. Narazie przegladalem oferty i spodobaly mi sie: RENAULT LAGUNA 1.9 TDI (2006r.) Peugeot 407 2.0 HDi (2004r.) Ford Focus TDCI (2005r.) ceny sa zblizone ok 35 tyś. Chodzi

Re: dobre wnioski wyciagnales,jednak sa ludzie my

Proponowałbym zwrócić uwagę na mazdę 6 dyzel 136 KM zdaje się że ten sam co w Mondeo, ale TDCI z Forda zyskuje sobie bardzo wiele przychylnych opini- o awaryjności jak narazie nic nie słychać. Co do Avensisa- skromna moc 116 KM z D4D w praktyce okazuje się wystarczająca- różnice w porównaniu

Re: FORD MONDEO WAGON TDCi/RENAULT LAGUNA GRANDTO

Ponieważ dzięki temu portalowi kupiłem Forda jestem winien kilka słów po 14 miesiącach użytkowania Jestem właścicielem Forda Mondeo Kombi silnik 2.0 l TDCi 130 KM Najpierw miło: SINIK,SILNIK I JESZCZE RAZ SILNIK, mam już "kilka" latek i zajeżdziłem "kilka" samochodzików ale juz nie bedę

Octavia II czy Mondeo

1. Weź pod uwagę różne gabaryty auta oraz wielkość bagażnika. 2. Octavia jest autem nowym, czyli przez jakiś czas będą "choroby wieku dziecięcego" 3. TDI sprawuje się świetnie - wiem, bo jeździłem i mam porównanie (nadmierną awaryjność przepływomierzy włóż międzi bajki - to bzdura) 4. Jeżeli

Re: Ford Mondeo 2.2 TDCI GhiaX kombi - test

rad. Panowie i Panie to nie są stare poczciwe klekoty na 1 mln kilometrów, tylko wysilone do maksimum, skomplikowane silniki, z niestety obnizoną jakościa. Popatrzcie na HOndę ACCORD - zero awaryjności oprócz ... diesla! Znajomy jest dealerem samochodów, mówi że diesel to marzenie do sprzedaży, niby

pytanie, zadanie dla znających się lepiej ode mnie

przymierzam sie do zakupu większego niz obecnie autka z uwagi na rozrastająca się rodzinke i rozważam kupno 5 letniego: 1. volvo v40 td albo 2. forda mondeo tdci albo 3. vw passata tdi v40ka najbardziej mi podchodzi, ale z minusów słyszałem o drogich częściach, twardym zawieszeniu i

Re: Motodziennik: Początek separacji Forda i konc

, jedynie VW próbuje ale widać nie potrafi skonstruować czegoś więcej niż 1.6 MPI bo stopień niedopracowania i awaryjności nowych TDI i TSI jest porażający.

Re: Ford w Szczecinie

2002. Niska awaryjność, niskie koszty eksploatacyjne, może odrobinę zbyt wysokie zużycie paliwa. Mam niestety złe zdanie o focusie w wersji diesel ze starym silnikiem TDdi 90 KM, awaryjny, toporna skrzynia biegów i spore zużycie paliwa, ale tego już nie sprzedają. Nie wiem czy TDci jest pod tym

Re: Nowe auto

zestopniowywanie skrzyni biegów i inaczej przebiegający moment obrotowy, który w 1,9 TDI eksploduje przy ok 1800 obr/min a w 1,6 TDI narasta stopniowo. W podobnej cenie masz Golfa, Octavię i Seata - ta sama płyta i silniki. Możesz rozważyć również Aurisa 1,4 D4D 90 KM, Focusa 1,6 TDCI, C4 1,6 HDI itp. Zrób jazdy

Ford Mondeo (2000-2007) - opinie Moto.pl

Mam mondeo mk-1, oraz mk-3 z 2005 roku, 2,2tdci.Stare mondeo wykonane na tyle solidnie, że pomimo 18 lat i 200 tys. km, wydaję mniej na naprawy, niż na to o 10 lat nowsze.Psuje się wszystko, a szczególnie elektryka! Ford przegiął w oszczędnościach -za cienkie miedziowanie styków co powoduje, że

Re: Jaka używka kombi diesel do 40 tyś?

Zalety Forda Mondeo: obszerne wnętrze, równiez w drugim rzędzie największe kombi w tej klasie relatywnie niska cena zakupu umiarkowana awaryjność Powtarzające się wady Forda Mondeo: -słabe blachy, rdza pojawia się najszybciej na dolnych krawedziach drzwi i klapy bagażnika, rdzewieją

Re: FORD MONDEO WAGON TDCi/RENAULT LAGUNA GRANDTO

klasy i naprawdę nie robią w nich tylko przeglądów) a awaryjność auta można "sprowokować" sposobem jazdy.Delikatne obchodzenie się z autem uznanym za "przeciętniaka" (maganka mojego ojczulka) może skończyć się bezawaryjną wieloletnią eksploatacją z odwiedzaniem serwisu przy przeglądach i

Re: nowa avensis- alternatywa dla Adama

Ja już kupiłem nową Lagunę Grandtour ale jezdziłem też Mondeo Tdci dla mnie rewelacja .Myślę że będziesz zadowolony a i oferta cenowa Forda jest interesująca a może i najlepsza.Co do twoich obaw to myślę że obecnie produkowane auta są na dość wysokim poziomie a różnica w awaryjności pomiędzy

Re: Wazne, aby postep nie przeslonil nam podstepu

doświadczenia z wtryskiem bezpośrednim koncernu VW, Mazdy, że o Fordzie nie wspomnę (silniki SCI w poprzednim Mondeo) i Lagunie II (silniki IDE) a przecież to elementarz downsizingu, jak widzi diesla 1,6 tdci w Fordzie, to już nim rzuca o podłogę, bo to wyjątkowo paskudne i kosztowne świństwo w serwisowaniu

Re: Co myślićie o silniku HDI

Silnik ten to dzielo PSA, Mam 1.6 HDI (90KM), bardzo oszczedny, cichy (nie tak jak klekoty TDI)a dynamika jest przyzwoita, jak na tą moc oczywiście.Ten sam silnik wystepuje również w fordzie, mowa o FII TDCI (90KM i 110 KM), oraz wyżej wspomnianym volvo(110KM).Jeżeli chodzi o awaryjność to

Re: Czy diesel w volvo jest dobry ?

Aktualnie w S40 dostępny jest silnik o rodowodzie Ford/PSA o następujących parametrach: - Pojemność: 1 988 cm3 - Moc maksymalna: 136 KM (100 kW) przy 4 000 obr./min. - Maksymalny moment obrotowy: 320 Nm przy 2000 obr./min. Osiągi: - Prędkość maksymalna: 210 km/h - Czas rozpędzania 0-100 km

Re: Volkswagen pragnie Alfy Romeo

zacząłem jeździć, 48k stan licznika, dorzucone około 35k) 3. VW Jetta, 1.6 FSI beznyzna 115KM, 2007 (3 lata jak zacząłem jeździć, 68k stan licznika, dorzucone 40k) 4. Ford Mondeo 2.0 TDCI diesel, 2008 (2 lata jak zacząlem jeździć, 77l stan licznika, dorzucone 35k) Japońce praktycznie zero awaryjności (W

Re: opłacalność Diesla -warto kupić disla

czym wy jezdzicie ze takie pierdoły piszecie ? Ford Focus 2 136 km TDCI-jazda tym autkiem to przyjemoność ,po miescie ful deptanie z klimą 7,5 litra ropki . Tylko nie piszcie że FOCUS benzyna 2,0 spali 8 litrów benzyny bo prawda jest ze spali 11 -RÓZNICA TO PRZESZŁO 3 LITRY Nastepna

Re: Nowy Ford Mondeo

TRudny wybór.Plusy Mondeo to:obecnie oferowany mocny diesel 130 KM/320 NM- zapowiada się wspaniała dynamika/,b.dobry układ jezdny,stylistyka według mnie nieciekawa,ale to rzecz gustu,jakośc i awaryjność i image forda -z tym może być różnie.Ja osobiscie stoję też przed wyborem na wiosnę

Re: Pytanie do posiadaczy nowej Mazdy 6

To nie jest nasz pierwszy disel ,kiedyś mieliśmy zwykłe disle bez turbiny ,najprostsze -zero problemów ,małe spalanie , głośne ,powolne i trzęsące jakoś nam nie przypadły do gustu .Lepsze były beznzynowe (szybsze cichsze ) ale jakieś dwa lata temu przejechaliśmy się silnikiem TDCI i to było to

Re: Dlaczego nie nowy,albo dlaczego nie używany?

szymizalogowany napisał: > ehhh :-( > > nastepny zindoktrynowany z filozofia - ciekawe jaki to prestiz na spotkaniach > biznesowych mu da podjechanie nowym focusem TDCI zamiast 4 letnim A6 :-( "Prestiż" (umownie nazwany), może dać nawet tańszy samochód niż focus w

Kolejna prośba o poradę

Znowu się Was pytam, bo na pewno mi doradzicie. Aktualnie jeżdżę Focusem I 5d hatchback z silnikiem 1,6 benzyna, rok 2003, przejechane 122 000 km. Nic mu nie dolega jestem z niego super zadowolony, ale niespodziewanie pojawiła się możliwość zmiany na C-maxa 2004, 2,0 tdci na szczęście bez dpf

Re: Toyota wyróżniona przez TUV

@KJ - to że masz same dobre wspomnienia z eksploatacji Peugeota, to fajnie, niech Ci służy, ja natomiast wśród znajomych mogę przytoczyć przykłady nietrafionych zakupów aut tej marki... Co do 1.6 HDI,czy TDCI jak zwał tak zwał w końcu to ta sama jednostka, przyznaję rację że silniczek się spisuje

Lancer-czy warto?

No i zupełnie niespodziewanie być może pojawi się możliwość zmiany samochodu. Na razie jeżdżę C maxem z 2004 r., 2,0 tdci, dobijam do 200 000 km. Auto zrobione na cacy, utrzymane w stanie idealnym, ale chciałbym pomyśleć o czymś nowym, bo niespodziewanie chyba się uda i chciałbym to wykorzystać

Re: Nasza policja ma nowe radiowozy. Oto hyundai

dieslem nie jeździł :D W m > oim 2 litrowym TDCi Forda obrotomierz ma czerwone pole powyżej 4500 obrotów :) > a budzik zamyka się przy 5000 :) To racja. Choć turbodiesle w niektórych autach kręcą się do ponad 5.000 (vide nowe diesle VW, które maksymalną moc osiągają przy 4.200-4

Diesel w klasie średniej....chyba jednak nie

projektowaniu nowoczesnych diesli, szkoda że nie można powiedzieć o tej marce żeby była mało awaryjna. Można oczywiście kupić OPG, ale chyba jednak nie jestem przekonany....Nie jestem alfisti. Audi - A4 1.9 TDI 130 KM kosztuje 130 tys. Szkoda BMW - 320d to 140 tys. Jak wyżej Citroen - nawet nie zajrzałem

Re: Dlaczego diesle są takie trwałe?

notmyself napisał: > > W takim razie, jak wytłumaczysz częste awarie układów wtryskowych nowocze > > snych > > diesli (polecam szczególnie przypadek 1.8 TDCi z Focusa) oraz turbospręża > > rek? > > Wiem, wiem... Złe paliwo, niefachowa eksploatacja

Re: Dlaczego diesle są takie trwałe?

> W takim razie, jak wytłumaczysz częste awarie układów wtryskowych nowoczesnych > diesli (polecam szczególnie przypadek 1.8 TDCi z Focusa) oraz turbosprężarek? > > Wiem, wiem... Złe paliwo, niefachowa eksploatacja. Rzecz w tym, że w > benzyniakach te problemy są mniejsze

Re: Nie m to jak duży silnik benzynowy

swoboda_t napisał: > Maybach CDI? Rolls Royce d? Aston Martin TDCi? Ferrari JTD? Bentley TDI? Czy > ja o czymś nie wiem??? Nawet Porsche nie wciąż zdecydowało się na Cayenne V10 > TDI. Argument cokolwiek dziecinny. Poza Porsche te marki z punktu widzenia rynku motoryzacyjnego

Re: specjalnie dla Ciebie "tekst"

możliwość używania słów "jeżdżę golfem". Za najtańszego varianta z benzynowym silnikiem 1,4 l. o symbolicznej mocy 80 KM trzeba zapłacić co najmniej 63 tys. zł. Diesel 1,9 l. (105 KM) to już wydatek nie mniej niż 75 tys zł. Wprawdzie samochód ma na pokładzie 6 poduszek powietrznych, "elektrykę" i