1.4 tdi drogie ceny wtryskiwaczy

Piotr Mokwiński

Seat Ibiza IV vs. Chevrolet Aveo II - który wybrać?

Seat Ibiza IV vs. Chevrolet Aveo II - który wybrać?

Segment B obfituje w ogromny wybór modeli z Europy i Azji. Co istotne, w tej klasie wiele z dostępnych egzemplarzy pochodzi z polskiej sieci sprzedaży, a to czyni zakup mniej ryzykownym. Daleko w tyle za klasowymi liderami, również w temacie popularności, znajdziemy Seata Ibizę i Chevroleta Aveo. Każdy z nich korzysta ze sprawdzonej technologii i oferuje nieszablonowy design. Czy warto postawić na atrakcyjnie opakowane konstrukcje?

Skoda Fabia III czy Citroen C3 III? Z drugiej ręki, w dobrej cenie i nie tylko do miasta

Polscy kierowcy chętnie wybierają pochodzące z salonu modele z segmentu B. Kuszą nie tylko rozsądną ceną. Dzięki temu wśród używanych zaskakująco dużo egzemplarzy pochodzi z rodzimej sieci sprzedaży, co tylko ułatwia znalezienie pewnego auta od pierwszego właściciela. Zdecydowanym ulubieńcem polskich kierowców jest Skoda Fabia trzeciej generacji. Alternatywą dla czeskiego bliźniaka VW Polo jest Citroen C3 trzeciej odsłony. Sprawdźmy na co możemy liczyć w ich przypadku.

Kupujemy używane: Kompakty premium. BMW serii 1 kontra Audi A3 II

Rynek wtórny z metką premium daje coraz większe pole wyboru. W klasie kompaktowej na uwagę zasługuje Audi A3 i BMW serii 1 - jedyny tylnonapędowy kompakt w rynku. Mimo upływu lat, te auto wciąż przekonują dopracowaniem, dobrymi właściwościami jezdnymi i przyzwoitym wyposażeniem. Przekonajmy się zatem, czy warto postawić na tych przedstawici segmentu C.

Używane Skoda Yeti vs. Suzuki SX4. Ciekawe crossovery z dobrą relacją ceny do jakości

Używane Skoda Yeti vs. Suzuki SX4. Ciekawe crossovery z dobrą relacją ceny do jakości

kosztem 1800 złotych. 2.0 TDI o mocy 110, 140 i 170 KM przekonuje elastycznością i wciąż niskim zużyciem paliwa. Niestety, na tle konkurencji nie uchodzi za bezproblemowe rozwiązanie. Skoda Yeti - prosty i niedrogi w eksploatacji napęd Yeti standardowo dysponuje napędem na przednie koła. W mocniejszych

Idealne do miasta za 10-15 tysięcy złotych - Opel Corsa D vs. Skoda Fabia II

Idealne do miasta za 10-15 tysięcy złotych - Opel Corsa D vs. Skoda Fabia II

, mocny diesel Amatorzy silników wysokoprężnych śmiało mogą kupować jednostki 1.4, 1.9 TDI o mocy 70-80 i 105 KM. Pierwszą polecamy do przebiegu 200 tysięcy kilometrów. Później mogą pojawić się problemy z nadmiernym luzem na wale korbowym. Największy w gamie diesel uchodzi za pancerny i z powodzeniem

Aż strach się bać tych aut. Brzydkie, awaryjne i doprowadzą do bankructwa

Aż strach się bać tych aut. Brzydkie, awaryjne i doprowadzą do bankructwa

z rocznika 2008. Pozostaje jeszcze kwestia wtryskiwaczy firmowanych przez Siemensa. Są nietrwałe i często zawodzą. fot. Volkswagen Do tej listy możemy także dopisać m.in. pierwszego Forda Ka, VW Golfa V 1.4 TSI, drugie Renault Laguna czy Mercedesa klasy E (W210). Pełne zestawienie ze

Skoda Octavia II (2004 - 2013) | opinie Moto.pl

Skoda Octavia II (2004 - 2013) | opinie Moto.pl

uszkodzenia napinacza łańcucha rozrządu. Luźny łańcuch zaczyna brzęczeć i terkotać, na co trzeba zareagować natychmiastową wizytą w warsztacie by nie doprowadzić do przestawienia faz rozrządu i zniszczenia silnika. Czasami w 1.4 TSI psują się też wtryskiwacze. W turbodieslach 1.9 TDI trzeba się liczyć z

Boisz się tanich diesli? Tych możesz być pewny

Boisz się tanich diesli? Tych możesz być pewny

ogłoszenia Audi A4 to zdecydowanie jeden z najpopularniejszych i najbardziej pożądanych samochodów na rynku wtórnym w Polsce. Jako że przyglądamy się najtańszym i najlepszym dieslom, dzisiaj wybraliśmy niezbyt drogą generację B6 z lat 2000-2006. Najlepszym wyborem w Audi A4 B6 jest jednostka 1.9 TDI w

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

Porównaj ceny tego produktu ? dane dostarcza: Żaden silnik nie narobił producentowi tyle "smrodu", co 2.0 TDI Volkswagena. Miał jeszcze o tylę ciężej, że zastąpił słynący z trwałości i bezproblemowej eksploatacji silnik 1.9 TDI. Lista problemów z silnikiem 2.0 TDI jest długa. Znajdują się

Ecobrandy - moda czy biznes?

Ecobrandy - moda czy biznes?

1.2 TDI CR. Jej ceny nie są jeszcze znane. Poprzednia wersja 1.4 TDI CR Greenline kosztowała 55 400 zł i oficjalnie znikła już z cennika. Toyota: Optimal Drive Toyota Optimal Drive to jedynie zbiór technologii i kryteriów, które muszą być spełnione, aby Toyota uznała swój konwencjonalny pojazd za

Volkswagen Caddy Kombi

biegów o pięciu przełożeniach. Podczas pierwszych jazd były dostępne tylko auta napędzane nowym zasilanym pompo- wtryskiwaczami wolnossącym dieslem SDI 2,0 l/70 KM (51 kW) oraz jednostką benzynową 1.4 16V/75 KM (55 kW). Pierwszy z tych motorów - ciężki i głośny - nie zapewnia ważącemu dwie tony (z

Re: Pczy jakie cenie za litr, dizel się nie opłac

W/g mnie nie da się tego policzyć realnie.Porównałem sobie dla ciekawości Forda Focus-a 1.6B i 1,6 tdci (100KM i 90KM)Średnio różnica w spalaniu będzie około 2 litrów na korzyść diesla.Różnica w cenie ropy i cenie zakupu zwróci się po ~87tys.km biorąc poprawkę że średnie spalanie podałem

Re: co kupić za samochód do 15000 dla rodziny 4 o

przebieg MERCEDES C180 - dość drogi i nie wart swojej ceny OPEL ASTRA - większość zdezelowana i mało wytrzymała OPEL VECTRA - dobrze wykończony, lecz KOROZJA jak to w OPLACH OPEL OMEGA - dość duży samochód ale bardzo awaryjny, no i blacha!!! SKODA FABIA - ładna, ale za słaba dla 4 osób chyba że 1

Rząd dodaje rzepaku do Diesla - czy stare auta ...

wtrysków? Co na to producenci aut? Nie wiem jak benzyniaki, ale kolega który ma silnik 1,4 TSI też ma poważne obawy. I wreszcie, last but not least, olej rzepakowy i bioetanol jest droższy niż ropa naftowa. http://www.polityka.pl/rynek/1514718,1,biopaliwa---niespelnione-oczekiwania.read Unia nie

Re: Gaz w matizie

vw lupo 3L, audi a2 1.2 TDi i coś małego benzynowego przerobione na LPG. Ze względu na cenę zakupu i dostępność zrezygnowałem z vw i audi a kupiłem daewoo matiza. Samochód ten pali 4,9 l/100 km benzyny (zmierzone!). Postanowiłem założyć do niego instalację gazową, wybór padł na sequent 24 BRC. Montaż

Re: Audi A6 | Skaza na honorze

@m Zgadzam się z Tobą, można kupić 3-4 letnie A6 TDI z Niemiec Austrii, Beneluksu, tylko pamiętaj, że będzie miał nalatane 200 tyś. Przy takim przebiegu masz już wiele rzeczy do wyremontowania. Na same dwa komplety opon (letnie i zimowe) do A6, wydasz 5 tyś. i nie będą to topowe opony. Już nie

Re: Auta specjalnie postarzane? - artykul 2

usportowionych aut - wyższe o połowę (Ford Focus ST), dwie trzecie (Golf GTI) lub nawet dwukrotnie (Audi S4, BMW M3). . Strzeż się tych aut Ale nawet wśród tańszych aut łatwo wdepnąć na minę i wybrać wersję kosztowną w naprawie lub wybitnie awaryjną. Np. Audi A4 B6 2.0 TDI PD Multitronic (beznadziejny

Re: zalety diesla

to akurat zasluga dwoch zaworow na cylinder. Niedostatek momentu w benzynowcach przy nizszych obrotach bierze sie z 4v na cylinder. Splaszczenie wykresu momentu (w funkcji obrotow) w dieslu bierze sie z obecnosci turbiny a nie z faktu ze to diesel. Popatrz na wykres momentu silnika VW 1.8T - jest

Nowoczesne silniki wysokoprężne - historia

miniaturyzacji silników Diesla z CR jest produkt Daimler-Chryslera pod nazwą Smart. Mowa o samochodzie, którego pojemność skokowa to 0,8 litra, a moc maksymalna 41 KM. Za około 20 tys. marek można sprawić sobie pojazd spalający 3,4 l/100 km. Co prawda patrząc na cenę ciężko doszukać się tu oszczędności

Prowokujesz albo trafiłeś na bzdury

mniej obrotów wału korbowego na 1km trasy niz silnik benzynowy = mniejsze obciażenie elementów trących. 3. Cykl diesla charakteryzuje się mniejszymi chwilowymi skokami cisnienia w komorze spalanie w porównaniu do cyklu otta. 4. Olej napędowy jest mniej degradujący w stosunku do filmu olejowego