1.4 tsi świece

Jan Zomer

Jakie są przyczyny szarpania podczas ruszania samochodem? Usunięcie usterki może być bardzo kosztowne

Jakie są przyczyny szarpania podczas ruszania samochodem? Usunięcie usterki może być bardzo kosztowne

Jeśli podczas ruszania samochodem pojawia się niepokojące szarpanie niebędące skutkiem błędów w technice jazdy, może to zwiastować kosztowną awarię.

Aż strach się bać tych aut. Brzydkie, awaryjne i doprowadzą do bankructwa

Halloween to świetna okazja, żeby przypomnieć o samochodach, które wzbudzają w kierowcach najprawdziwszy strach. Wybraliśmy nie tylko te brzydkie, które wyglądają jakby przebrały się halloweenową imprezę, ale też takie, które straszą znacznie mocniej - podczas wizyty u mechanika.

Omijaj je szerokim łukiem. Oto najbardziej nieudane silniki - awaryjne i drogie w naprawie

Słyszeliście opinie, że współczesne samochody są bezproblemowe i bezawaryjne? Oto siedemnaście przykładów na to, że to nieprawda. Te silniki sprawiają sporo problemów, a co gorsza często są (nieopłacalnie) drogie w naprawie.

Zobacz wideo

Trzeci Variant - nowy VW Golf w wersji kombi

identyczną moc. Oczywiście diesel mniej pali, ale jest znacznie głośniejszy, wymaga cierpliwości (trzeba czekać na rozgrzanie świec żarowych), a na dodatek jest o 10 tys. zł droższy. Z kolei 1.4 TSI z podwójnym doładowaniem naprawdę zachwyca dynamiką i prowokuje do szybkiej jazdy. Ale jest skomplikowany

Silnik VW TSI 1.4 wersja 122 KM - prośba o opnie.

Proszę użytkowników samochodów z silnikiem VWeja 1.4 TSI, w wersji 122 KM, o opinię na temat tego silnika. Interesuje mnie: - spalanie, trasa i miasto (styl jazdy), - eksploatacja (koszt przeglądów, częstotliwość przeglądów, wymian świec, oleju i filtrów, rozrząd itp.). Jak wygląda trwałość

Re: LPG dla TSI | Eksploatacja

1999 r. ma 140 tys.km przebiegu i żadnych napraw silnika nie miało...był tylko rozrząd wymieniony, amortyzatory, paski, filtry, ,akumulator, świece,hamulce...mam silnik 1,4 60 KM benzynka, co prawda nie ma dużo mocy ale jest bezawaryjny...w silniku to ja tylko olej zmieniam...haha ...a te nowoczesne

Re: Polo tsi vs. Honda Jazz

Nowe silniki Hondy nie mają już 2 świec. Myślę, że to jest jednak mało ważne, służy bardziej marketingowi. Nie wiele daje jeżeli chodzi o osiągi czy ekologię. Przy wymianie trzeba zapłacić za 8sztuk a nie za 4

Re: Volkswagen chce być Nr 1

Nie Wiem jak w Waszych TSI ale w moim nic nie piszczy a i żadne kontrolki się nie świecą (przebieg 167 tys km, Golf V GT 1,4 TSI 170 KM z 2006 roku) auto śmiga jak nakręcone i przez ok. 80 tys pod moją nogą nie miałem żadnych problemów z napędem.

Re: czynności serwisowe po 60tyś. Octavia II

Świece do TSI to min. 120 do MPI 60 zł. W ASO ceny części są x3 np. olej 4l 360 zł, wspomniane świece 100 zł szt. Oczywiście nikt nie robi problemu jak się dostarcza części na przegląd pod warunkiem, ze spełniają wymagania. Ceny samej robocizny za przegląd są znośne.

Re: VW Scirocco GT - tylko dla Greków

@Gość 5: sam już nie wiem co jest typowe dla TSI, a co nie, ale z tymi wylatującymi korbowodami to VW już się popisał w 1.9 BXE. Ja w swoim TSI 160 z 2009, jestem juz po wymianie w kolejności: wtrysków/świec/cewek/piszczące pompy wody/łańcucha/wariatora/napinacza rozrządu/czyszczeniu smoka

Re: duży sukces mameja

bodaj w 65 roku chrysler wrzucił pod maske turbine gazową.Miała 520Nm przy zerowych obrotach wału,autko jeździło na każdym paliwie ,do tego nie miało (jak to w turbinie)tłoków,świec korbowodów itd,zero wibracji..zalety możnaby długo wyliczac.Tamten motor też na swój sposób wygrał ranking

Re: Volkswagen wyłączy cylindry

może selektywnie zapłonem sterować) fakt silnik wyważony (brak drgań) ale wykręć sobie 2 świece z normalnego 4 cylindrowca i posłuchaj czy zabrzmi tak samo.

Re: Jaki wybrać silnik. TSI czy TDI?

silnikowe (używane do silników Diesla), oleje gazowe (przerabiane za pomocą pirolizy na mieszaninę gazów, używaną do oświetlania) oraz olej parafinowy, z którego przez wymrażanie wykrystalizowuje się parafinę służącą do wyrobu świec. Z niskogatunkowych rop, nie nada-jących się do wytwarzania wyżej

Re: Ceny starych aut

ja jetem realistą. Mam Golfa 7 2014 Variant kupiony w Polsce pierwszy właściciel (170k km przebiegu 1,2 TSI 105 KM, Pacyfic blue, Comfortline z dodatkami: ksenony, klimatronic i dużo innych płatnych dodatków do tej wersji, dwa komplety kół na alu 16 fabryczne srebrne Ronal i kupione jako nowe

Re: Ceny starych aut

oleju, powietrza, kabiny, świece + rozrząd - mam to ) > Auto kupione za 75 000 zł cena katalog 84 000 zł w 2014 roku obecnie porównywal > na wersja z silnikiem 3 cyl 1,0 (mój 4-cyl. 1,2) ok. 10 000 zł drożej > Auto jest dla żony ale obecnie mamy 3 auta i jedno nie jeździ lub jeżdżę

Re: czynności serwisowe po 60tyś. Octavia II

Nie napisałeś kiedy robiłeś ostatni przegląd i kiedy oraz przy ilu km wymieniałeś olej. Z własnego doświadczenia wiem, że w Golfie 7 przy 60k km przegląd jest drogi ok. 1200 zł. Za same świece z wymianą w ASO krzyczą ok. 500 zł więc lepiej mieć swoje za 150 zamiast za 400 zł + wymiana 100 zł. W

Re: Siódmy Golf już w tym roku

Witam! Wczoraj na przeglądzie był gościu i30 CW (kombi) 1.6 diesel 115 km wersja jeszcze bez filtra cząstek stałych. Samochód ma cztery lata i 200.000 przebiegu co daje 50.000 rocznie. W samochodzie wymieniane były na razie tylko klocki hamulcowe, filtry płyny i świece. Silnik jest z oryginalną

Das Auto, czyli sztuka wygrywania.

Wygrywania w konkursach, gdzie orzekają dziennikarze motoryzacyjni. W 2009 roku tytuł International Engine of The Year zdobył twincharger Volkswagena 1,4 TSI o mocy 160 KM. Mniej więcej rok temu pozwoliłem sobie wyrazić wątpliwość czy słusznie, biorąc pod uwagę niepokojąco dużą liczbę awarii

Re: Ale o co właściwie chodzi?

bogatej (1:15) w pobliżu świecy. Jeżdżąc umiejętnie - tak, aby jak najczęściej spalać tylko ubogą mieszankę - teoretycznie można zredukować zużycie paliwa nawet o 20%. Tak czytałem. W innych silnikach DI (FSI, TSI, EcoBoost, SkyActiv) jest zapewne podobnie.

Re: sprawdziłem auto na stronie skody i wyszedł w

). > To tym bardziej jestem dumny ze swojego Polo rocznik 2003 z czasów w których robili proste porządne samochody bez zbędnej elektroniki...Czemu dzisiaj w salonach takich wolnossących 4 cylindrowych benzynówek 1.4 75 KM 16V nie ma? Ja bym takie nowe Polo kupił ale nie ma...jest jakieś wyżyłowane 1.2 TSI