1.4 tsi bierze olej

Moto.pl

Te auta omijaj szerokim łukiem. Psują się na potęgę, a ich naprawa doprowadza do bankructwa

Te auta omijaj szerokim łukiem. Psują się na potęgę, a ich naprawa doprowadza do bankructwa

Chcecie kupić samochód na rynku wtórnym? Wybraliśmy modele, których powinniście się wystrzegać. To prawdziwe pułapki na czterech kołach.

Kupujemy używaną Skodę | Poradnik | Na te modele lepiej uważaj!

Skoda kusi świetnym stosunkiem jakości do ceny. Jednak na rynku wtórnym jest kilka modeli podwyższonego ryzyka. Przyglądamy się dzisiaj tym Skodom, na które trzeba uważać

Aż strach się bać tych aut. Brzydkie, awaryjne i doprowadzą do bankructwa

Halloween to świetna okazja, żeby przypomnieć o samochodach, które wzbudzają w kierowcach najprawdziwszy strach. Wybraliśmy nie tylko te brzydkie, które wyglądają jakby przebrały się halloweenową imprezę, ale też takie, które straszą znacznie mocniej - podczas wizyty u mechanika.

Zobacz wideo

Aż strach się bać tych aut. Brzydkie, awaryjne i doprowadzą do bankructwa

Aż strach się bać tych aut. Brzydkie, awaryjne i doprowadzą do bankructwa

. Pozostaje jeszcze kwestia wtryskiwaczy firmowanych przez Siemensa. Są nietrwałe i często zawodzą. fot. Volkswagen Do tej listy możemy także dopisać m.in. pierwszego Forda Ka, VW Golfa V 1.4 TSI, drugie Renault Laguna czy Mercedesa klasy E (W210). Pełne zestawienie ze szczegółowym opisem

Re: bierze olej

Jedyna zaleta TSI, to ze są całkiem zwinne. Obecne 1.4 TSI buja Octavię do 100 w 8,5 s.

Czy turbobenzyna bierze olej ?

Czytając opinie o silniku 1.8 TSI spotkałem się z wieloma wypowiedziami, że co ileś tak km (np. 10 tys.) trzeba dolewać oleju. Czy to normalne dla tych silników ?

Re: Bierze olej

Silniki TSI w latach 2007-2011 brały na potęgę olej przez zastosowanie zbyt cienkich pierścieni olejowych - 1,5mm grubości. W 2011 koncern VW wprowadził pierścienie grubsze - 2mm. Ludzie w tych starszych silnikach przerabiają tłoki i montują już te grubsze pierścienie. Firma Cer motor posiada w

Re: bierze olej

km. A TSI mamy w firmie (1.4) i wszystkie pala po 7-8l i KAŻDY miał robione turbo przed 100 000 km. Szajs na maxa.

Re: Bierze olej

Nie ma to jak nieaktualna mitologia. 1.4 tsi miało problemy na początku produkcji, później poprawili. W nowej wersji, 140 i 150 KM nie słyszy się w ogóle o problemach. 2.0 - jak zauważyłeś, wersja PD. Reszta jeździ i robi duże przebiegi. Jeszcze była seria 1.8, które brało olej i to całkiem sporo

Re: Bierze olej

(delikatnie mówiąc) - a to 2.0 TDI PD, a to 1.4 TSI, a to cheaty przy pomiarach spalin. Więc chcę wiedzieć, bo w życiu nie miałem żadnego VAG-a - ok, miałem jeden VAG-owski silnik - w... Trabancie Polo ;) - czy one są faktycznie takie słabe, nieekonomiczne, awaryjne, biorą olej, żłopią benzynę i nie dają nic

Re: Bierze olej

silniki nie mają ostatnimi czasy najlepszej prasy (delikatnie mówiąc) - a > to 2.0 TDI PD, a to 1.4 TSI, a to cheaty przy pomiarach spalin. Więc chcę wied > zieć, bo w życiu nie miałem żadnego VAG-a - ok, miałem jeden VAG-owski silnik - > w... Trabancie Polo ;) - czy one są faktycznie

Re: Turbomaluch, czyli 1.2 TSI w Polo

Realna cena Polo 1.2 tsi w miarę wyposażonego w Comfortline to 59kPLN, zwykłe 1.4 85 KM to ok. 54 kPLN. U kolegi 1.2 Tsi jeżdzi jako demostracyje i pali ok 8l przy dynamicznej jeżdzie i uwaga bierze olej od nowości. Branie oleju to nie tylko przypadłość 1.2 TSI. Osobiscie kupiłem 1.4 , 85 KM

Re: fantastyczny 1.2 TSI

PS. Przez w/w 100 000km ani razu nie musiałem dolewać oleju. Nie mówię, że silnik go "nie brał" - ale jednak zawsze poziom oleju był w normie. Tak po przeglądzie, jak i chwilkę przed nim. -- GWARantowane świeże wiadomości.

Re: fantastyczny 1.2 TSI

nienajszczesliwsze połaczenie wiec to tez wplynelo ze był tak traktowany. Wiec te zjebki ze spalanie duze, ze olej bierze, ze rozleci sie po 100 tys itd sa troche na wyrost

Re: TDI vs TSI

Znam 7 posiadaczy tsi (łącznie z sobą) i olej bierze tylko jednemu, który faktycznie trafił na wadę konstrukcyjną. -- www.sprawdzpodatki.pl sprawdzpodatki.pl

Re: TDI vs TSI

.0 i 1.8) od 2012 kiedy to zmieniono konstrukcję pierścieni i tłoków oleju ponad miarę nie biorą. Problem brania oleju dotyczył starszych 1.8 i 2.0 (nie dotyczył 1.4 i 1.2) które miały za cienkie pierścienie. Problem jest obecnie rozwiązywany przez rozfrezowanie tłoków i wstawienie nowych pierścieni

Re: A może 1.8 TSI?

Jeżdzę Octavią 2.0 l, 130 KM i nie bierze oleju,nie ma tzw. turbo dziury ,auto szybkie,zrywne i nie mam żadnych zastrzeżeń.

A może 1.8 TSI?

spokojnie podkręcić do 130-140 KM i wtedy jest już całkiem sympatyczny. Moim zdaniem jednak jest dość głośny. Co do 2.0 - bierze olej i rzeczywiście jest duże opóźnienie turbo, choć wiele nie jeździłem i tylko w Passacie. Teraz jeżdżę 1.8 TSI, to jest ciekawa maszyneria. Moment obrotowy jak w

Re: TDI vs TSI

to kolejna komplikacja podtrzymuję branie benzyny, dbaj tylko o porządny olej (pod żadnym pozorem nie dawaj tego, co leją w ASO) PS. Jeśli bierzesz nówkę to rozważ dokupienie rozszerzonej gwarancji, przy aucie z początku produkcji to może się bardzo przydać.

Re: LPG dla TSI | Eksploatacja

opisywana w internecie, jedna z glownych przyczyn powstania mitu o 'usterkowosci TSI'. w moim przypadku wymieniony na gwarancji bez zadnego problemu, ale koszt bez gwarancji nawet 3 tys. - bierze troche olej, jakis litr na 10 tys, podobno typowa sprawa dla wszystkich silnikow TSI, 1.4, 1.8, 2.0, trzeba

Re: fantastyczny 1.2 TSI

Widzę, że czytamy ta samą prasę na kiblu ;) Co do spalania, trzeba wziąć pod uwagę to, że tego auta podczas testowania nikt nie żałował, tylko wyciskał ostatnie poty. Przez co też oleju z silnika ubyło zaskakująco dużo i zużyto komplet klocków hamulcowych. A silniki TSI palą mało jak jeździ się

Re: fantastyczny 1.2 TSI

z ludźmi którzy tam pracują i zawsze mam wrażenie, że są mi cholernie przychylni. Oczywiście teraz przeglądy robię już u znajomego mechanika, ale do wieku 5 lat, mimo wszystko wykonywałem je w tym konkretnym ASO - w razie W. Z tym 1.4 TSI to też jest ciekawa kwestia, bo wygląda właściwie tak samo

Re: TDI vs TSI

Oleju bierze tyle, co inne TSI o pojemności 1.8-2.0, średnio można się spodziewać 0.25 l/1000, rośnie jak noga ciężka. 2.0 jest cichy, dobrze wyważony i ładnie, bez wibracji wchodzi w obroty. No i z 9 l/100 średnio spali. -- Mow do ludzi tak, aby twoje slowa ich wzbogacaly, sluchaj tak, by

Re: TDI vs TSI

Tak, dokładnie, nowy Superb. Mam S2 z 1.8 TSI 160 KM i spodobał mi się ten 2.0 TSI 220 KM. 1.8 miał problemy z olejem więc obawiam się ze 2.0 będąc wysilonym jeszcze bardziej może mieć większe problemy. Wcześniej nie myślałem o TDI ( podział tras miasto/trasa 60/40 ) ale obecnie zacząłem się

Re: Turbomaluch, czyli 1.2 TSI w Polo

Widać AUTA jak LUDZIE ... różni są ... Moje Polo 1,2 TSI po 16 tysiącach ma średnie spalanie 5,67 a oleju nie bierze . Udało się osiągnąć na drogach lokalnych i krajowych -> 4,5 l / 100 km ( mały ruch ) W czasie lutowych mrozów na krótkich dojazdach w mieście wyszło 7,5 l/ 100km ( 4-5 km jazdy

Re: Pomoc z autem!! Godny polecenia mechanik.

jesli to silnik 2.0 TSI lub TSFI to niestety branie oleju jest norma w tym silniku. wlej olej lepszej firmy 5W30 np liqi moly. a jezeli 1.8T to niestety konczy sie turbina.

Re: Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś

Auta ze stajni VW tj. Skoda/Seat/Audi/VW bierz, ale tylko w disel'u. Z benzynami bedziesz miec problemy - uporali sie z wczesniejszymi wadami materialowymi, a schrzanili i teraz biora olej (w wielkim skrocie). Podobno w 2015 poprawili TYLKO 1.4 i branie oleju podobno juz nie wystepuje - okaze sie

Re: W sumie żadne odkrycie, ale długowieczność...

No i wprowadził - przez krótki czas była wersja z wadliwymi pierścieniami, przez co silnik brał olej (i to niemało), po czym - zgodnie z planem - się psuł. Tylko że to poprawili i teraz tsi oleju nie biorą. Podobnie nie ma problemów z rozrządem (był w starych 1.4 122 KM). Mam wrażenie, że trochę

Re: Spalanie tsi - film

ws.skoda-auto.com/ImageProxyWS/CCImageProxy.ashx?imt=Engines&i=POL&mtc=5E&enc=C4&clc=68714&my=2014&ims=348x174&immt=jpg > Co do mojego rodzaju użytkowania samochodu. Leję dobre paliwo, leję dobry olej, > mam naprawdę kompetentny serwis... Ale sposób jazdy - może pozostawiać wiele d > o życzenia względem np. nazwijmy to - niedzielnych kierowców". Ja mam dojechać > z punku A do punktu B i nie

Re: Jaki wybrać silnik. TSI czy TDI?

Zacznij od ponownego przeliczenia kosztów, ponieważ podane spalanie jest dobre, ale dla Gofa. A nie ciężkiego, ważącego 1600 kg Tiguana. Realne zużycie oleju napędowego 2.0 TDI - 8 litrów na setkę. Realne zużycie benzyny przez 1.4 TSI - 10 litrów na setkę. Kolejna kwestia - dlaczego chcesz

Re: Najbardziej niezawodne modele 2011 r.

wystarczy przejść w 1.8 czy 2.0 TSI na Motul 5W30 ( Long Life)i problem z głowy (niskopopiołowy). Tak postąpiłem gdy tylko skończyła się gwarancja. I teraz poziom trzyma "jak drut". A właśnie wcześniej w okresie 2-letniej gwarancji jakoś brał ten ich -VW- olej ;)

Re: Porównywałeś TSI 122 KM i TDI 140 KM?

Różnica w cenie to jakieś 10 tys (64 tys do 74 tys) bo porównywałem Trendline TSI 140 KM i TDI 140 KM. Te 80 tys km zwrotu różnicy to na przestrzeni 3 lat, jazdy na ON Verva i Eurosuper 95, oleje Mobil 1 Syntetyczny. Ponieważ autka zazwyczaj użytkowane są 5-6 lat i dopiero przymiarka do

Re: Jaki wybrać silnik. TSI czy TDI?

> dilera ale gdybym jej nei dostał to napewno brałbym ekonomiczną benzynę (coś z > hond np.) To jedno, a drugie, że olej napędowy jest w dużym stopniu pochodną produkcji benzyny, a zapotrzebowanie na niego stale wzrasta ! (nie pisząc tu o samym tylko przecież transporcie !) Udział

Re: Nowy dynamiczny kompakt za ok 80 tys...

Aaaa zapomniałem jeszcze o Octavii 1.8 TSI (180KM), to już poprawiona jednostka nie biorąca oleju, to samo w Seacie i Golfie TSI już nie straszy rozrządem (bo ma pasek). Francuzy też są, ale to raczej dla konesera. Poza tym np 190KM Pulsar czy jakieś koreańce -- http

Caddy 1.2 TSI - pierwsza poważna awaria.

Daję Wam znać jak wygląda eksploatacja mojego VW caddy z silnikiem 1.2 TSI 105KM. Przy przebiegu około 108 000km (samochód ma nieco ponad 3 lata), podczas "rutynowego przeglądu silnika" - zauważyłem, że silnik lekko poci się od strony uszczelki silnika (od strony grilla). Po dalszych

Re: Seat Exeo 1.8T | Za kierownicą

poślizgu; niższa sprawność; skomplikowana budowa; wysoka cena; droga obsługa, duża masa przekładni; konieczność okresowej wymiany oleju ps. SEAT Exeo Style 2.0 Ben 200 KM TSI - moje wozidełko. 2.0 TSI to najciekawsza wersja Seata EXEO z silnikiem benzynowym. Idealnie sprawdza się do szybkiej i

Re: Niewielkie, ekonomiczne do miasta

rewelacyjnie, oleju nie bierze. Jak Polaczek usłyszy legendę że coś awaryjne, to przez pokolenia będzie ją przekazywał. -- www.sprawdzpodatki.pl sprawdzpodatki.pl

Re: Kolejny gracz segmentu D kończy żywot - Monde

tsi 122 KM (później poprawione). Kolejna generacja na pasku rozrządu nie sprawia problemów. I jeszcze stare 1.8 tsi brały olej. Mój jak na złość nie bierze (a niedawno stuknęło 100 tys. przebiegu). Tyle zostało z tej twojej "połowy", która była aktualna gdzieś do 2011 roku. Co do komplikacji, to

W sumie żadne odkrycie, ale długowieczność....

...silników w samochodach japońskich, w porównaniu z konkurencją europejską bierze się chyba z jednej rzeczy: wymianę oleju (przeglądy) w japończykach robi się co 15.000 km. W europejskich samochodach (w większości) co 30.000. Pamiętam przypadek feralnego 1.5 i 1.9 dci Renault. Przy przeglądach w

Re: LPG dla TSI | Eksploatacja

kontrolowana - nie ma czegoś takiego jak wypalanie gniazd zaworowych, branie oleju itp podobne bajki. Smród LPG ? chyba sobie jaja robisz! zakaz parkowania w garażach podziemnych, bajki (a jak masz ukrytą instslację to co?). Rozszczelnienie przy kolizji? kolejne jaja. Wiesz z jakiej blachy wykonywany jest

Stan techniki

to.niemozliwe napisał: > Oleju bierze tyle, co inne TSI o pojemności 1.8-2.0, średnio można się spodziew > ać 0.25 l/1000, rośnie jak noga ciężka. Dziesiec lat temu w Toyocie za zuzycie oleju 0,3 litra/1000 km wymieniono mi na koszt firmy silnik (short block). A u VW widac to jest

Re: Nie istnieje 3-letni zadbany samochód za 50%

, to w zasadzie otwiera skarbonke i płaci, Jeśli ktoś ma vW lub Skode z silnikiem 1,4 TSI to na 99 % zacznie dolewć tyle oleju,że się przestraszy. To samo VW 2,0 tdi . Tych silników sie nie kupuje i tyle. Pisałem juz o tym,że kiedyś przejechałem wózkiem 358 tys km bez naprawy ! Po 15 -tu latach

Re: Kolejny gracz segmentu D kończy żywot - Monde

innym? To jest firma znana z oszustw i wpadek - wiara, że tym razem będziesz miał akurat szczęście jest mocno pedalska. > Zjebane były najstarsze 1.4 tsi 122 KM (później poprawione). > Kolejna generacja na pasku rozrządu nie sprawia problemów. > I jeszcze stare 1.8 tsi brały olej Tak, tak

Re: Superb i Yeti jak gorące bułeczki

kupował, świadomie i z rozmysłem, dla siebie, prywatnie, za gotówkę czy na kredyt, do użytku prywatnego itp. To raczej kupowałby ten samochód z genialnym benzynowym silnikiem 1.8 TSI czy 2,0 TSI. Te silniki w dłuższej eksploatacji nie będą sprawiać kłopotów, zwłaszcza z polskim oszukanym olejem napędowym

Re: Jezdzilem Porsche Macan, fajnie ale...

nazimno napisał: > Jezeli "kierownik" samochodu nie jest szalencem/idiota (deptanie po pedalach) > oraz jezeli > regularnie wymieniany jest dobrego gatunku olej w DSG, to tam nie ma sie co ze > psuc. Nie ma to jak głos teoretyka uważającego się za najmądrzejszego. Mam

Re: Najlepsze małe silniki po downsizingu

kilka lat. Na razie to dupy dało VAG ze swoimi TSI. Reszta jakoś jeździ. > A takie TCE od Renault są na rynku od 2007 r, czyli parę lat to już minęło. Witaj w klubie;-) Ja też mam 16V i jeździ pięknie...ale co innego pojemność 1,4 i 75 KM a 1,0 i 120 KM...większa moc wyciskana z mniejszej

Re: Najbardziej niezawodne auta...

niemieckiej jakości i szczycić się przed sąsiadem :))) Silniki 2.5 TDI to chyba jeszcze większy niewypał niż 2.0 TDI. 1.4 TSI - no cóż wersje 160 KM lubią być wymieniane z powodu pęknięcia tłoków a reszta TSI kiepskie łańcuchy czy też odkładający się nagar w głowicy. 3.0 TDI też święty nie jest ale

wszystko pięknie, ale

różnice chyba nie będą większe niż 1l/100km. Skoda Cena Octawi 1.4 tsi w wersji ambiente zbliżona do lancera, ale brak w wyposażeniu radia, automatycznej klimy oraz alufelg. Duży plus to bagażnik i turbina:)) Biorę jeszcze pod uwagę Mazde 3 - piękne auto, ale te silniki :(( Zastanawiam sie tez

Re: Siódmy Golf już w tym roku

turbiną i nadal nie trzeba jej wymieniać, silnik nie bierze oleju, skrzynia działa prawidłowo. Samochód nie miał żadnej awarii. Proszę pokażcie mi takiego Golfa TDI, TSI czy innego :) .... Pozdrawiam PS co do okazji dla Pana Jacka to Ford wyprzedaje własnie w salonach Mondeo z rocznika 2011r - przecena z

Re: Jaka skrzynia porównywalna do DSG?

: Golf VI 1.4 TSI 122: 6b (DSG-7): 9,5 sek (9,5 sek), 6,2 l/100km (6,0 l/100km) Ford Focus 2.0 TDCi DPF (dane z katalogu Forda) 6b (PowerShift): 9,3 sek (9,6 sek), 5,5 l/100km (5,8 l/100km) > Plus oczywiście zejście z czasem przyśpieszeń i zużyciem paliwa na poziom manua > li, co