1.4 tsi dsg awaria

Piotr Mokwiński

Kupujemy używane: Skoda Yeti - opinie, awarie, najlepsze wersje. Czy warto zainteresować się SUV-em z Czech?

Kupujemy używane: Skoda Yeti - opinie, awarie, najlepsze wersje. Czy warto zainteresować się SUV-em z Czech?

Skoda Yeti - opinie, awarie, najlepsze wersje. SUV-y stają się coraz popularniejsze, dlatego dzisiaj przyjrzymy się pierwszemu autu tego typu Skody. Czy warto na rynku wtórnym postawić na Skodę Yeti?

Omijaj je szerokim łukiem. Wersje popularnych aut, które doprowadzą cię do bankructwa

Na liście znajdziecie popularne i sprawdzone samochody, które cieszą się uznaniem na rynku wtórnym. Jednak dzisiaj nie będziemy niczego polecać. Wręcz przeciwnie. Wybraliśmy wyjątkowo nieudane wersje, których powinniśmy się wystrzegać.

Skoda Fabia II - opinia, awarie, zalety, najlepsze silniki

Auta segmentu B do dziesięcioleci cieszą się wielkim uznaniem europejskiej klienteli oczekującej wszechstronnego charakteru, coraz bogatszego wyposażenia z zakresu komfortu i niskich kosztów użytkowania. Skoda Fabia króluje zarówno wśród nowych, jak i na rynku wtórnym. Ma jednak kilka wad.

Kupujemy używane. Te wersje popularnych aut doprowadzą cię do bankructwa

Kupujemy używane. Te wersje popularnych aut doprowadzą cię do bankructwa

, używane auta wolno tracą na wartości. Egzemplarze z początku produkcji wciąż kosztują ponad 30 tysięcy złotych - debiut modelu w 2007 roku. Wśród używanych samochodów, warto wystrzegać się 1.4 TSI Twincharger. Generuje 150 lub 160 KM i ma ponadprzeciętną awaryjność. Wyposażono go w turbosprężarkę i

Skoda Yeti (2009 - ) - opinie Moto.pl

Skoda Yeti (2009 - ) - opinie Moto.pl

. Decydując się na najmniejszy 1.2 TSI warto zwrócić uwagę na stan turbosprężarki, większe jednostki miały problemy z rozciągającym się łańcuchem rozrządu oraz napinaczem. Jeśli podczas uruchamiania i pracy silnika (1.4 TSI i 1.8 TSI) słychać podejrzane dźwięki, trzeba mieć na względzie, że mogą nas czekać

Kupujemy używaną Skodę | Poradnik | Na te modele lepiej uważaj!

Kupujemy używaną Skodę | Poradnik | Na te modele lepiej uważaj!

możliwe? 1.4 OHV to autorska konstrukcja Czechów. Zacznijmy od trapiących ją problemów. Kierowcy narzekają na głośną pracę, duże zużycie paliwa, awarie układu chłodzenia (to prowadzi do przegrzewania się), zdarzają się także pęknięcia łańcucha rozrządu. Jednak wszystkie te usterki przytrafiają się

Na które turbodoładowane jednostki benzynowe warto zwrócić uwagę?

Na które turbodoładowane jednostki benzynowe warto zwrócić uwagę?

Pierwsza generacja silnika z rodziny 1.4 TSI imponowała tylko na papierze. Praktyka pokazała, że Volkswagen pospieszył się z wprowadzeniem konstrukcji na rynek. Niedopracowanie przełożyło się na poważne i kosztowne awarie. W kolejnym wcieleniu niemieckiej jednostki, pozbyto się większości usterek

Poradnik | Warto dbać o automat. Podpowiadamy, jak wydłużyć jego trwałość

Poradnik | Warto dbać o automat. Podpowiadamy, jak wydłużyć jego trwałość

przyczepy. Co ciekawe, niektórzy producenci w ogóle nie dopuszczają takiej możliwości. Sytuacja ma miejsce w Skodzie Fabii II RS (1.4 TSI 180 KM DSG), bliźniaczej jej Ibizie Cuprze, a także w niektórych hybrydach. Warto więc sprawdzić przed zakupem samochodu z automatem, co zaleca koncern, by później

Skoda Octavia II (2004 - 2013) | opinie Moto.pl

Skoda Octavia II (2004 - 2013) | opinie Moto.pl

2006 - silnik benzynowy 1.4 (80 KM), sportowa wersja RS z turbodieslem 2.0 TDI (170 KM) 2007 - silniki benzynowe 1.8 TSI (160 KM) i 1.8 TFSI (160 KM), rekreacyjna wersja Scout 2008 - niewielka modernizacja nadwozia (nowy pas przedni, niewielkie modyfikacje wnętrza), silnik benzynowy 1.4 TSI (122

Seat Leon 1.8 TSI FR | Test | Lepiej późno niż wcale

Seat Leon 1.8 TSI FR | Test | Lepiej późno niż wcale

przynajmniej 110 tys. zł, ponieważ rolę hot hatcha u Seata pełni i nadal będzie pełnić przywoływana już Cupra. Przyjrzyjmy się zatem kompaktowi z Wolfsburga z najmocniejszym benzyniakiem 1.4 TSI o mocy 140 KM. W wersji Highline z DSG kosztuje on bez żadnej promocji 88 250 zł, czyli o 6 tys. zł mniej niż

Volkswagen Golf V (2003-2008) - opinie Moto.pl

Volkswagen Golf V (2003-2008) - opinie Moto.pl

benzynowym 2.0 TFSI (200 KM) 2005 - silnik benzynowy 1.4 TSI (170 KM), turbodiesel 2.0 16V TDI (170 KM), wersja sportowa R32 z silnikiem benzynowym 3.2 (250 KM) i napędem 4x4, wersja z nadwoziem czterodrzwiowym (sedan Jetta) 2006 - silniki benzynowe 1.4 (80 KM), 1.4 TSI (140 KM), wersja GTI o mocy 230 KM

Używana Skoda Octavia II - opinie, awarie, usterki, wady i zalety

Używana Skoda Octavia II - opinie, awarie, usterki, wady i zalety

długiej listy jednostek napędowych, zdaniem mechaników wybór jest bardzo ograniczony. Wśród benzynowych odmian specjaliści zdecydowanie polecają bazowe konstrukcje 1.4 i 1.6 MPI wykorzystujące pośredni wtrysk paliwa (generują odpowiednio 80 i 105 KM). Pozostałe silniki 1.4 TSI 122 KM, 1.8 TSI 160 KM i 2.0

Re: Octavia II 1,8 TSI

Jak już napisał przedmówca - świetny silnik. Turbosprężarka BorgWarner K03 (z płaszczem wodnym) ma opinię wyjątkowo odpornej na awarie. Z 7-biegowym, "suchym", jednotarczowym DSG - moim zdaniem - jeden z najlepszych w tej chwili zespołów napędowych na świecie o pojemności do 2 litrów. Pozdrawiam

Skoda Octavia 1.2 TSI DSG - test | Za kierownicą

Przejechałem Oktavią III 1,2 TSI około 12 000 km i nic dobrego o tym wynalazku nie jestem w stanie powiedzieć. Sztywna kupa złomu, która nie przejechała 1000km bez awarii, o przyspieszeniu od 0 - 100 w tydzień i spalaniu przy ostrej jeździe nawet 19,00l/100km.

Re: Skoda Octavia 1.2 TSI DSG | Za kierownicą

Dlaczego nie dadzą tu porządnych i prostych jednostek 1.4 i 1.6 bez doładowania? to naprawdę mógł by być dobry wybór. Może te stare 1.6 jest nieco paliwożerne ale tym silnikiem można i pół miliona nakręcić bez awarii! Nawet jak 1.2 okaże się trochę bardziej oszczędny przy określonym profilu trasy

Re: Fiat Freemont zamiast Journeya

passata ze skrzynia dsg i przebiegiem ok. 150 tkm a napewno "docenicie doskonala technike VW" 6. pani/panie PROPAGANDA, jezdzilas/les kiedys fiatem dluzej niz pare dni, ja zaczalem od uno 95' (300tkm-jedna awaria sprzegla), potem bylo SC 1.1 230tkm (akumulator nie dal rady) - moj passat (R.I.P.) 2.0 tdi z

Przewaga dzięki technice.

AŚ test porównawczy civica 1,4 type s, z silnikiem i-VTEC, z audi a3 1,2 TSI. Obydwa z manualami. Audi rozłożyło civica kompletnie pod względem elastyczności rozumianej jako zdolność przyśpieszania na ostatnich biegach. 4,6 sek. różncy na 4 biegu (60-100), honda prawie o połowę dłużej! 7,9 sek

Re: W kwestii zakupu nowego pojazdu

skrzynia ma wspolny obieg smarowidla w przekladni, sprzeglach (oj, pyl z tarcz) i sterowania z zaworami. Filtr w koncu daje ciala. Uzytkuje TSI 1,4 150 KM. Przebieg 20 000 km - 1 litr dolewki oleju. Dynamika calkowicie akceptowalna - utrudnieniem wyprzedzania sa wylacznie wysepki, mikroronda, ciagle linie

Re: Najbardziej niezawodne auta...

niemieckiej jakości i szczycić się przed sąsiadem :))) Silniki 2.5 TDI to chyba jeszcze większy niewypał niż 2.0 TDI. 1.4 TSI - no cóż wersje 160 KM lubią być wymieniane z powodu pęknięcia tłoków a reszta TSI kiepskie łańcuchy czy też odkładający się nagar w głowicy. 3.0 TDI też święty nie jest ale

carfan, czas wreszcie przestać się kompromitować

przychodził na wykład o literaturze i usiłował coś komuś udowodnić. Porównanie na szybko Golfa 1.4 TSI 122HP 6b i Aurisa 1.6 132HP Valvematic: - spalanie Golfa: 6,3 l/100km, spalanie Aurisa 6,5 l/100km - przyspieszenie Golfa: 10,4 sek do setki, dla Aurisa brak danych testowych, producent mówi o 10 sek do