1.4 tsi wycieki oleju

Piotr Mokwiński

Nadmiar oleju w silniku także jest bardzo szkodliwy. Konsekwencje mogą być kosztowne

Nadmiar oleju w silniku także jest bardzo szkodliwy. Konsekwencje mogą być kosztowne

Cyklicznie sprawdzając poziom oleju silnikowego, w porę usuniemy wiele poważnych dolegliwości przed pojawieniem się poważnych uszkodzeń mechanicznych. Dla większości użytkowników ogromne znaczenie ma optymalny poziom oleju w układzie smarowania. Słusznie, choć zmotoryzowani przejmują się wyłącznie jego zbyt małą ilością. A to błąd.

Osiem miejskich aut z najgorszymi silnikami i skrzyniami. Omijaj je szerokim łukiem

Z pozoru mogłoby się wydawać, że kupno prostego samochodu segmentu B nie wiąże się z większym ryzykiem. Zwykle tak, ale nawet najlepsze auta zaliczyły wpadki w postaci ryzykownych wersji. Jakich silników i skrzyń unikać podczas szukania małego, używanego auta?

Kupujemy używane: Ford Kuga I kontra VW Tiguan I. Solidne SUV-y z napędem 4x4

Moda na SUV-y i crossovery trwa w najlepsze. Od wielu lat, więc na rynku wtórnym znajdziemy sporo ciekawych propozycji. Wciąż dużym wzięciem cieszą się pierwsze generacja Forda Kugi i Volkswagena Tiguana. Kompaktowe SUV-y produkowane w niemieckich zakładach zaskakują pewnością prowadzenia i charakterem.

1.4 MultiAir. Czy silnik Fiata jest równie trwały, jak jego poprzednik 1.4 T-Jet?

1.4 MultiAir. Czy silnik Fiata jest równie trwały, jak jego poprzednik 1.4 T-Jet?

i Fiata. 1.4 T-Jet Czterocylindrowa konstrukcja opracowana przez włoskich inżynierów po latach użytkowania zbiera szereg pochlebnych opinii. Co istotne, nie boryka się z wadami fabrycznymi i niedopracowaniem jak niesławne silniki grupy Volkswagena 1.4 TSI z początku produkcji. Historia włoskiej

Te auta omijaj szerokim łukiem. Psują się na potęgę, a ich naprawa doprowadza do bankructwa

Te auta omijaj szerokim łukiem. Psują się na potęgę, a ich naprawa doprowadza do bankructwa

wymagają łączniki stabilizatora. Są zazwyczaj odpowiedzialne za skrzypienie i stuki w podwoziu. - Warto sprawdzać też stan klocków i tarcz hamulcowych, bo nie są one szczególnie trwałe. - Utrapieniem w silnikach starszej generacji (sprzed 2003 r.) są wycieki oleju i płynu chłodzącego. - Elektronika

Używane Skoda Yeti vs. Suzuki SX4. Ciekawe crossovery z dobrą relacją ceny do jakości

Używane Skoda Yeti vs. Suzuki SX4. Ciekawe crossovery z dobrą relacją ceny do jakości

. Trudno o dobry silnik Największą bolączką Yeti są niestety dostępne silniki. Wszystkie benzyniaki oferowane do 2015 roku – 1.2, 1.4 i 1.8 TSI (110, 125-150 i 160 KM), zmagają się z licznymi wadami konstrukcyjnymi. Te nowoczesne jednostki wyposażono w bezpośredni wtrysk paliwa, łańcuch rozrządu i

Poradnik | 1.4 T-Jet - Jak Fiat poradził sobie z downsizingiem?

Poradnik | 1.4 T-Jet - Jak Fiat poradził sobie z downsizingiem?

okazjonalne wycieki z układu chłodzenia, nietrwałe sprzęgło, drobne wycieki oleju, poddające się cewki zapłonowe i turbosprężarkę. Za nieszczelności w układzie chłodzenia odpowiadają pękające przewody. Problem definitywnie rozwiązuje wymiana sparciałych elementów. W kwestii wycieków oleju, mogą pojawić się

Konsekwencje jazdy ze zbyt niskim lub zbyt wysokim poziomem oleju silnikowego

Konsekwencje jazdy ze zbyt niskim lub zbyt wysokim poziomem oleju silnikowego

, gdy silnik zużywa tak dużą ilość oleju, oznacza to, że jednostka napędowa może kwalifikować się do poważnego i kosztownego remontu. Z drugiej strony, ASO może w takiej sytuacji odmówić podjęcia naprawy gwarancyjnej zasłaniając się przyjętymi normami. Ponadto, jednostki TSI koncernu VAG lub 1.4 16V

Skoda Octavia II (2004 - 2013) | opinie Moto.pl

Skoda Octavia II (2004 - 2013) | opinie Moto.pl

z turbodieslem 2.0 TDI (170 KM) 2007 - silniki benzynowe 1.8 TSI (160 KM) i 1.8 TFSI (160 KM), rekreacyjna wersja Scout 2008 - niewielka modernizacja nadwozia (nowy pas przedni, niewielkie modyfikacje wnętrza), silnik benzynowy 1.4 TSI (122 KM), turbodiesel 2.0 TDI CR (170 KM) 2009 - silniki

Poradnik | Łańcuch rozrządu nie jest wieczny. Warto regularnie sprawdzać jego stan

Poradnik | Łańcuch rozrządu nie jest wieczny. Warto regularnie sprawdzać jego stan

utrzymywany jest w naprężeniu przez hydrauliczne napinacze. Wszelkie wycieki skutkują obniżeniem poziomu oleju w układzie, a także ciśnienia napinającego łańcuch. Wiele napinaczy nie jest wyposażonych w zapadkę blokującą jego pozycję po wyłączeniu motoru - efekt to luźna praca łańcucha przez pierwsze chwile

Volkswagen Golf V (2003-2008) - opinie Moto.pl

Volkswagen Golf V (2003-2008) - opinie Moto.pl

) 2004 - turbodiesel 1.9 TDI (90 KM), wolnossący silnik diesla 2.0 SDI, zautomatyzowana skrzynia biegów DSG, wersja Golf Plus z nadwoziem jednobryłowym, wersja z napędem 4x4 (4Motion), wersja sportowa GTI z silnikiem benzynowym 2.0 TFSI (200 KM) 2005 - silnik benzynowy 1.4 TSI

Volkswagen Jetta (1979-2010) - opinie Moto.pl

Volkswagen Jetta (1979-2010) - opinie Moto.pl

KM) 2006 - silniki benzynowe 1.4 TSI (140 KM), 1.4 TSI (170 KM), turbodiesel 2.0 TDI (170 KM) 2007 - silnik benzynowy 1.4 TSI (122 KM), turbodiesel 1.9 TDI BlueMotion (105 KM) 2008 - silnik benzynowy 1.4 TSI (160 KM) 2009 - turbodiesel 1.6 TDI (105 KM) Awaryjność

Volkswagen Touran (2002 - 2010) - opinie Moto.pl

Volkswagen Touran (2002 - 2010) - opinie Moto.pl

TSI (140 KM), silnik 2.0 EcoFuel (109 KM), turbodiesel 2.0 TDI (170 KM). 2007 - niewielka modernizacja (nowy pas przedni i tylny, zmieniona deska rozdzielcza i kierownica, bogatsze wyposażenie), silnik benzynowy 1.4 TSI (170 KM), wersja Cross. 2008

Re: Volkswagen: wycieki w 2.0 TDI

Silnik 1.4 TSI kusi osiagami, ale grozi poważnymi awariami. Downsizing jest przyszłościową koncepcją, ale chyba jeszcze nie w pełni dopracowaną. Przykład? Benzyniak 1.4 TSI ? nowoczesny silnik, który potrafi być bardziej kłopotliwy w eksploatacji niż... niejeden zajeżdżony diesel! Jednostka 1.4

Re: Škoda Octavia (1995 - 2005) - szczęściara

Mam Octavkę 2009 czyli kupioną nówkę igłe z salonu. Przejechałem 40000 tys. km. Samochód godny polecenia TSI 1,4 w benzynie umiarkowne spalanie i wystarczająco pod nogą. Ale na gwarancji wymieniłem napinacz rozrządu i naprawa wycieku oleju z końcóki przewodu, myśle że te awarie po tylu km. nie

Caddy 1.2 TSI - pierwsza poważna awaria.

Daję Wam znać jak wygląda eksploatacja mojego VW caddy z silnikiem 1.2 TSI 105KM. Przy przebiegu około 108 000km (samochód ma nieco ponad 3 lata), podczas "rutynowego przeglądu silnika" - zauważyłem, że silnik lekko poci się od strony uszczelki silnika (od strony grilla). Po dalszych

Re: Nowa Suberb II

powyżej 200 (chwilowe ok. 14 ;), porównywalny silnik benzynowy nie spali mniej) I skąd ten silnik trzylitrowy, skoro porównujemy silniki 1.8 tsi i 2.0 tdi? Na pewno się zgadzam co do tego, że tdi nie jest dla każdego. Weźmy mojego brata, dziwna historia, kupił dyzla, zrobił w rok niecałe 20kkm głównie