1.5 dci ile wytrzyma silnik

Jan Zomer

Poradnik | silnik 1.9 dCi - co się psuje? Mimo ogromnej popularności, nie w każdym przypadku można go polecić

Poradnik | silnik 1.9 dCi - co się psuje? Mimo ogromnej popularności, nie w każdym przypadku można go polecić

Wśród wielu sprawdzonych jednostek napędowych, coraz częściej możemy trafić na konstrukcje owiane złą sławą ze względu na pasmo awarii i defektów. Jednym z najbardziej awaryjnych silników wysokoprężnych ostatnich lat jest francuski silnik 1,9 dCi. Mimo jakościowych wpadek, można go jednak polecić w określonych sytuacjach. Dodatkowy argument stanowi wyjątkowo kusząca cena używanych samochodów.

Kupujemy używane: Vany za 50 tysięcy złotych dla dużej rodzin

50 tysięcy złotych w zupełności wystarczy na nowe auto miejskie w podstawowej specyfikacji wyposażeniowej lub wszechstronnego, rodzinnego vana zaskakującego walorami praktycznymi. Rynek wtórny daje ogromne pole wyboru. Wybierać możemy między europejskimi, azjatyckimi i amerykańskimi konstrukcjami. W żadnym wypadku nie będziemy mogli narzekać na poziom wyposażenia dodatkowego i wygodę codziennej eksploatacji.

Kupujemy używane. Auta terenowe za 50 tys. zł - propozycje godne rozważenia

Z każdym rokiem oferta rasowych terenówek się kurczy. Producenci pod naciskiem unijnych przepisów coraz częściej rezygnują z produkcji osadzonych na ramie aut o terenowym charakterze, przeważnie napędzanych "szkodliwymi" dla środowiska silnikami. Tego typu pojazdy tracą też na popularności na rzecz bardziej cywilizowanych SUV-ów. Niemniej, 50 tysięcy złotych wystarczy na kilkuletni samochód z wydajnym napędem 4x4 z solidnymi parametrami off-roadowymi. Przeglądamy oferty z rynku wtórnego.

Kupujemy używane: SUV-y za 40 tysięcy złotych. Wybraliśmy mniej i bardziej prestiżowe auta

Kupujemy używane: SUV-y za 40 tysięcy złotych. Wybraliśmy mniej i bardziej prestiżowe auta

. Absurdalnym miejscem na umieszczenie panelu sterującego tylnymi szybami jest tunel między fotelami. Opcjonalny napęd 4x4 z dołączaną tylną osią nie sprawia żadnych trudności. Specjaliści w szczególności polecają prosty silnik benzynowy 1.6 o mocy 110 KM lub oszczędnego diesla 1.5 dCI 110 KM. Im młodszy, tym

Kupujemy używane Renault | Poradnik | Na te modele musisz uważać

Kupujemy używane Renault | Poradnik | Na te modele musisz uważać

mocniejszych odmianach silników dCi. Pasek rozrządu może nie wytrzymać zalecanego przez producenta przebiegu 120 tys. km - serwisy zalecają wymianę co 90 tys. km. Najczęstsze problemy: - W silnikach benzynowych najbardziej kłopotliwe są cewki zapłonowe. Nie dość, że ich mała odporność na wilgoć utrudnia

Kupujemy używane: Nissan Juke kontra Kia Soul I. Odważne spojrzenie na crossovera

Kupujemy używane: Nissan Juke kontra Kia Soul I. Odważne spojrzenie na crossovera

? Ciekawą propozycją jest również jedyny diesel w gamie. 1.5 dCi generuje 110 KM i 240 Nm. Sprawdza się zwłaszcza w dalszych podróżach, gdzie potrafi zaskoczyć ascetycznym charakterem – uzyskanie średniego spalania poniżej 4,5 litra na 100 km nie stanowi większego wyzwania. Specjaliści sugerują

Mały samochód do 20 tys. zł? Przegląd rynku, za tę kwotę jest w czym wybierać

Mały samochód do 20 tys. zł? Przegląd rynku, za tę kwotę jest w czym wybierać

sterowane szyby i fabryczne radio. Materiały wykończeniowe dzielnie znoszą intensywną eksploatację. Paleta jednostek napędowych składa się z kilku benzynowych propozycji i diesla 1.5 dCi o mocy 65-85 KM. Największym zainteresowaniem cieszy się trwały 1.2 generujący 60-75 KM. Amatorzy mocniejszych wrażeń

Poradnik | Tanie w eksploatacji. Małe silniki Diesla bez dwumasowego koła zamachowego

Poradnik | Tanie w eksploatacji. Małe silniki Diesla bez dwumasowego koła zamachowego

koła zamachowego. Wykorzystane sprzęgło nie grzeszy trwałością. Z drugiej jednak strony, jego wymiana pochłania ledwie 400 złotych. Od 2001 roku ogromną popularnością wśród użytkowników samochodów autorstwa koncernu Renault-Nissan cieszy się czterocylindrowy diesel 1.5 dCi. Początkowo jednostka

Renault Megane II (2002-2008) - opinie Moto.pl

Renault Megane II (2002-2008) - opinie Moto.pl

;dwójki" na rynku wtórnym. Historia modelu 2002, jesień - premiera modelu, hatchback 3d i 5d, silniki 1.4 16V (95 KM), 1.6 16V (116 KM), 2.0 16V (140 KM), 1.5 dCi (turbodiesel, common-rail, 82 KM), 1.9 dCi (turbodiesel, common-rail, 120 KM); 2002, jesień - wersja sedan 4d i kombi 5d, nowe silniki

Co oferuje rynek w segmencie C?

Co oferuje rynek w segmencie C?

): hatchback 5-drz. (4,39 x 1,77 x 1,52 m; 385/b.d. l) Silniki benzynowe: 1.2 DIG-T (115 KM), M6, CVT Silniki wysokoprężne: 1.5 dCi (110 KM), M6 Wersje wyposażenia: Visia Acenta Tekna Euro NCAP: 2014: 5 gwiazdek (88%, 83%, 69%, 79%) Ceny: 64 000 zł - 93 000 zł (w promocji od 57 000 zł